játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5444
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2519

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2188
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1625
syam:    1491

A helyőrség
Kategória: Repülős
A projectről:
A 3D versenyre készült nevezésem.

A játék egy sci-fi környezetben játszódó repülős játék.A helyszín egy mesterségesen létrehozott bojgó amelyet különböző népek akarnak birtokolni.Mi a Vörös Keselyű Birodalom pilótájaként védjük a fennhatóságunk alatt álló szigetcsoportot.

Egy szimulátor jellegű programról van szó,de a versenyig csak egy nagyon primitív verzió elkészítése volt a célom.Az idő jelentős részét vitte el a programozás ezért sok bug van benne és hiányzik is sokminden,de egy hónap alatt ennyit sikerült összehozni.

A játék futtatásához OpenAl-ra van szükség,ha vanakinek nincs fenn,mellékeltem az openal mappában.

Az irányításhoz segítségül szolgál az "Iranyitas" szövegfájl.
A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
c++
Saját fejlesztésű eszközök(konvertálók,szerkesztők)
OpenAL
OpenGL
DirectX9 SDK
;

Fejlesztés kezdete: Tervezett befejezés:
2013 09
2014
Beküldve:
2013.09.29 10:43
Fejlesztő:
Not Trendy Software (1 fő)
Elérhetőség:
e-mail:
Tagok:
beküldő: Viktor84
regisztrált tagok:



Fejlesztés állapota:
Fejlesztés alatt
Fejlesztés alatt
Készültség: 25%

Képek - A helyőrség
Vízbecsapódó lövedékek
Vízbecsapódó lövedékek
2013.12.11. 08:55
Fák(próbaterep)
Fák(próbaterep)
2013.11.26. 09:05
Fák2
Fák2
2013.11.22. 09:20
Fák
Fák
2013.11.22. 09:19

2013.09.30. 08:16

2013.09.30. 08:16

Fejlesztési napló - A helyőrség
Viktor84 2014.01.29. 08:21
Csigatempóban ugyan de folyik a munka.Bekerült néhány alapvető műszer a pilótafülkébe mint a műhorizont,iránytű,térkép.Ezutóbbinál a felbontás is állítható,a többin működik a világítás ha bekapcsoljuk a pilótafülkében.
A kormányfelületek mozognak(magassági,oldalkormány csűrő,flap).Továbbá a variaszárnyú gépeknél a sebességtől függően változik a szárnyállás.
Jelenleg a pilóta végtagjainak mozgatásán megy a munka.
Viktor84 2013.12.11. 09:00
A tárgyak érzékelik hogy vízbe vagy szilárd felületbe csapódnak-e be.Ehhez sprite-okat is kellett rajzolni ami szerintem nem embernek való dolog ezért a project sújos lemaradást szenved el.
Viktor84 2013.11.22. 09:22
Rettentő érdekes dolog volt megcsinálni de vannak fák és elkészültek a hozzájuk való konverterek.Így viszonylag egyszerűen lehet fákat elhelyezni a terepen.
Viktor84 2013.10.22. 09:34
Lassan alakul a dolog.Már gyakorlatilag végtelen méretű terepet képes kezelni csak győzzük memóriával.
Sokat esett a gépigény ezért minden kilőtt lövedék becsapódása helyén megjelent a hozzá való robbanás.
Viktor84 2013.10.10. 08:38
Apránként fojtatni kéne...
Igazítottam a szélvédőkeret textúráján és materialján.

A földfelszínt egy repülős játéknál nemegészséges egyszerű modellel megoldani,ezért elkezdtem írni a kódot egy heightmap féleséghez.

Hozzászólások - A helyőrség
Viktor84 - Tag | 117 hsz       Online status #199460   2013.11.23 17:03 GMT+1 óra  
Ha jól mennek a dolgok a következő két hétben lesz valani "tech demo".Addigra lesz kész az összes heightmaphoz kapcsolódó dolog.

   
Geri - Törzstag | 2188 hsz       Online status #199419   2013.11.22 20:32 GMT+1 óra  
bugfix build mikor lesz esedékes?

   
Viktor84 - Tag | 117 hsz       Online status #197859   2013.10.01 15:37 GMT+1 óra  
Bizony sokminden van benne csak még >rejtőznek<.

   
ddbwo - Tag | 1625 hsz       Online status #197801   2013.09.30 18:22 GMT+1 óra  
Ja hogy ilyen komplex dolgok is rejtőznek a háttérben, hogy "nyomaték". Azért jó tudni.
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
   
Viktor84 - Tag | 117 hsz       Online status #197791   2013.09.30 16:08 GMT+1 óra  
A vibrálás oka nálam a pálya rossz kidolgozása.Ezt tudtam előkapni az utolsó napokban.Volt rosszabb állapotban is.A hiba javítása fojamatban van de a verseny végéig ennyire tudtam kipofozni.
Az egyik pályán lett volna köd de kivettem mert akkor minden vibrált.

A forgás direkt ilyen.A kormányszervek nyomatékai kilóban vannak számolva és a gép sújánál fogva ilyen lomha.Igyekeztem úgy beállítani őket mint ami megfelelne egy ilyen sárkányszerkezettel rendelkező gépnél.Tehát nem egy fordulóharcos.Továbbá ugyan nemigazán érződik de a lőszer fogyásával a súj is csökken,a kissebb súj miatt gyorsabban fordul.

   
ddbwo - Tag | 1625 hsz       Online status #197747   2013.09.29 21:48 GMT+1 óra  
Vibrálás ellen lényegesen kisebb látható területet és ködöt érdemes használni. Valami iránytű féle radarral.

Amúgy jó benne röpködni kicsit, csak lassúnak tűnik a forgás nálam. Alapból olyan, vagy a time-step tolódik?
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
   
Viktor84 - Tag | 117 hsz       Online status #197734   2013.09.29 18:43 GMT+1 óra  
Not Trendy Software: A helyőrség

   
> 1 <