játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5441
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2519

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2186
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1625
syam:    1491

World of Conquerors
Körökre osztott stratégia
Kategória: Körökre osztott 2D stratégia
A projectről:
A játékot egyedül fejlesztem szabadidőmben. Hogy véges időn belül sikerélményem legyen, szándékosan nem akartam túl nagy lélegzetű játékba kezdeni: végül egy 2D körökre osztott stratégia mellett döntöttem.
Én programozó vagyok; a grafikai designhoz nincs különösebb tehetségem, így a játék várhatóan nem a grafikájával szeretteti meg magát.:) Igyekszem egyedi és izgalmas játékot készíteni érdekes és változatos A.I.-kkel.

A fejlesztés legérdekesebb részének (és persze legnagyobb kihívásának) az A.I.-k elkészítését tartom. Különös gondot fordítok arra, hogy a játék A.I.-jei teljesen egyenlõ feltételekkel játszanak, mint az emberi játékosok, és soha ne 'csaljanak': Az A.I.-k kódja nem tud arról, hogy melyik másik játékosokat irányít ember, és melyikeket irányítja a számítógép.

A játékról részletesebben a project honlapján olvashattok; ott láthatóak a mindenkori legfrisebb screenshotok, és letölthető a mindenkori demó. (jelenleg a 0.2-es)

FIGYELEM:

A JÁTÉK FUTTATÁSÁHOZ .NET 2.0-RA ÉS MINIMUM 'DirectX 9.0c February 2006' RUNTIME-RA VAN SZÜKSÉG.

Hosszútávú terveim is vannak a játékkal: Az 1.0-ás verzió után egy sokkal nagyobb lélegzetű 3D-s 2.0-ás verzió lebeg a szemem előtt, amibe már csak grafikusok társaságában vágok bele, és amiben többek között 3D-ben le lehet majd játszani a csatákat.
A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
Microsoft Visual C# 2005 Express Edition;
Gimp
Fejlesztés kezdete: Tervezett befejezés:
2006 Március
2006 Szeptember
Beküldve:
2006.04.30 17:16
Fejlesztő:
Cybertron (1 fő)
Elérhetőség:
A csapat honlapja
e-mail: nadam kukac freemail pont hu
Tagok:
beküldő: nadam
regisztrált tagok:



Fejlesztés állapota:
Fejlesztés alatt
Fejlesztés alatt
Készültség: 55%

Képek - World of Conquerors
Szabadkereskedelem
Szabadkereskedelem
2006.06.14. 15:31
Csata
Csata
2006.06.14. 15:30
Tudomány
Tudomány
2006.05.25. 09:55
Csapatmozgatás
Csapatmozgatás
2006.05.25. 09:55
Terjeszkedek
Terjeszkedek
2006.05.25. 09:54
Az intro képernyő
Az intro képernyő
2006.05.01. 06:05

Fejlesztési napló - World of Conquerors
nadam 2006.07.30. 13:53
Mar egy ideje nem irtam a naploba; nos egy kis eletjel/helyzetjelentes:
Jelenleg a projekt legerdekesebb es legosszetetteb reszenek, az A.I. fejlesztesenek a kellos kozepen tartok. Mar kezd eledezni a kicsike:), de meg messze nincs kesz...
nadam 2006.07.04. 12:54
Vegre felraktam a 0.2-es demot a projekt honlapjara is.
Most egy hetig nyaralok, igy nem fejlesztek, es ide is csak neha jovok fel.
Azutan belevetem magam az A.I. es a halozati jatek kodolasaba...
nadam 2006.07.02. 15:59
Elkeszitettem a beigert 0.2-es demo verziot.

Meg nincs benne hang, nincs zene, nincsenek A.I.-k, nincsen halozatos jatek, de 2 jatekos uzemmodban az okori fejlettsegi szintig jatszhato a jatek. (Ha az egyik jatekos kiirtja a masikat, akkor meg nem tortenik semmi, ezen ne lepodjetek meg.) A fokepernyo menujeben talalhato az 'enciklopedia', ami egy reszletes jatekleiras. (Nehany aprosag hianyzik belole, pl. a kereskedelem kepernyo leirasa.)

Tul sok idom meg nem volt tesztelni, de remelem nagyobb hibak nincsenek benne.

Persze a jatek akkor lesz erdekes ha mar A.I.-k is lesznek, de azert mar most is varom az eszreveteleket.

Sajnos ideiglenes technikai gondjaim adodtak az tarhely szolgaltatomnal, ezert egy ingyenes helyre raktam fel most gyorsan a demot:

http://www.bigupload.com/d=EB9996BA
nadam 2006.06.14. 15:37
Csúszok a 0.2-es (jatszhato) demoval, meg eltarthat 2-3 harom hetig, amig keszen lesz. (Reszletes jatekleiras is lesz hozza.)
Addig is, hogy latszodjon, hogy haladok, felraktam +2 kepet a jatekbol. (A kereskedelem kepernyo meg nincs teljesen kesz.)
nadam 2006.05.25. 09:59
Lassan de biztosan haladok a fejlesztéssel. Feltettem néhány screenshotot a jelenlegi állapotról. Új demoverziót nem raktam fel: legközelebb június közepén lesz felrakva új verzió, nevezetesen a 0.2-es, amelyben hotseat üzemmódban már teljes funkcionalitásában lehet játszani a játékot még A.I.-k nélkül, és a technikai fejlődés még meg fog ragadni az ókor végén lévő szinten.
nadam 2006.05.01. 04:10
A játékhoz zenészt keresek. Nem feltétlenül kell a játékhoz külön zenét írni, elég lenne, ha egy zenész felajánlaná egy (vagy több) már elkészült mûvét a játékban való felhasználásra.
nadam 2006.04.30. 17:27
Sajnos a második screenshotot nem sikerült feltölteni; de meg lehet nézni a project honlapján.

Hozzászólások - World of Conquerors
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #114681   2009.07.16 11:08 GMT+1 óra  


Amúgy a kérdés is elég hogy is mondjam, bugyuta, miért nem lett ez a GP lezárva?
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
Joga - Törzstag | 1791 hsz       Online status #114677   2009.07.16 09:43 GMT+1 óra  
Most nem azért, de 3 éves GP topicokat, ahova senki se írt már jó ideje ne élessz már fel ilyen dolgokkal, erre van a fórum....
(ಠ ›ಠ) Stewie!

   
Marclee - Tag | 285 hsz       Online status #114632   2009.07.15 04:41 GMT+1 óra  
A Visual C# Express 2005 hány megabyte??Mert utánanéztem neten hogy mi micsoda és a Visual Studio az 3 giga erre meg csak 10 mb-t írtak a webshoppokban. Ez elég érdekes
Humankind cannot gain anything without first giving something in return. To obtain, something of equal value must be lost.
Alphonse Elric

http://geeksworld.hu/
   
VT - Törzstag | 1228 hsz       Online status #40711   2006.12.13 12:38 GMT+1 óra  
Kár hogy véget ért, pedig szépen indult.
Nekem is van egy hasonlóképp döglődő projektem, arra sincs időm meg kedvem. Ha a kódot közkinccsé teszed, inkább a sourceforge-n tedd, ott hamarabb találsz érdeklődőket, akár folytatás is lehet belőle.
Csak semmi játékfejlesztés!
   
nadam - Törzstag | 364 hsz       Online status #39649   2006.12.04 14:05 GMT+1 óra  
Ezennel nyilvanossa, es szabadon felhasznalhatova tettem a forraskodot.

A kovetkezo URL-rol:

http://www.cybertron.hu/woq/woq_with_src.zip

letoltheto a jatek forraskodostul, mindenestul.
A forraskod amint lathato egy Visual C# Express 2005 - os projektbe van szervezve.
Az AI konyvtarban levo cuccok felkeszek, akar teljesen kitorolhetok, a tobbi resz viszont mukodokepes es letesztelt.

Jo kodbongeszest es kodmodositgatast, orulnek, ha valakinek megtetszene a tema, es tovabbvinne a jatekot!
   
nadam - Törzstag | 364 hsz       Online status #39566   2006.12.04 02:07 GMT+1 óra  
Nagyon keves idom van mostanaban (regen jartam erre is), es felfuggesztettem a fejlesztest. Viszont nem akarom, hogy parlagon heverjen a cucc, ezert ha lenne valakinek kedve tovabbfejleszteni, annak szivesen ingyen es bermentve atadom az egesz projekt tulajdonjogat forraskodostul, mindenestul.
VT esetleg erdekel?
   
VT - Törzstag | 1228 hsz       Online status #34315   2006.10.30 07:15 GMT+1 óra  
Hogy áll a projekt? Síri csend, hullaszag... Vagy készül az 1.0?
Csak semmi játékfejlesztés!
   
Tome - Tag | 86 hsz       Online status #25248   2006.08.13 04:09 GMT+1 óra  

   
balogh9 - Törzstag | 801 hsz       Online status #23417   2006.07.31 01:50 GMT+1 óra  
teccik az 5let, és a képek is yok. de ez a .net , asszem ezért nem fogom kipróbálni a demot...
_____________________
C++ && OGL
   
SilverTitan designer - Tag | 144 hsz       Online status #21229   2006.07.09 05:42 GMT+1 óra  
Végre egy ilyen project! Hajrá!!

   
Free T - Tag | 80 hsz       Online status #21221   2006.07.09 03:45 GMT+1 óra  
nagyon teccik!
www.tulelokfoldje.try.hu
   
VT - Törzstag | 1228 hsz       Online status #21217   2006.07.09 03:35 GMT+1 óra  
Nagyon jó lesz, tetszik a kivitelezés. Az enciklopédia is szépre sikerült. Sajna nem tudtam érdemben tesztelni, mert a monitorom meghalt, tv-ről meg alig létszanak a betűk..
Csak semmi játékfejlesztés!
   
nadam - Törzstag | 364 hsz       Online status #20450   2006.07.02 16:02 GMT+1 óra  
Ahogyan igertem, felraktam a 0.2-es demot. (lasd fejlesztesi naplo)
Itt is megismetlem: ideiglenes tarhelyszolgaltato gondok miatt ezt a mostani demot egyelore ide raktam csak fel:

http://www.bigupload.com/d=EB9996BA

Varom az eszreveteleket!
   
nadam - Törzstag | 364 hsz       Online status #20053   2006.06.29 09:12 GMT+1 óra  
Haladok, ha minden jol megy Vasarnap este felrakom a 0.2-es verziot.
Van a jatekban egy 'enciklopedia' (vegulis a jatek reszletes leirasa az epuletek, egysegek stb... adataival,) ennek az elkeszitese kicsit tovabb tart, mint gondoltam.
   
VT - Törzstag | 1228 hsz       Online status #19987   2006.06.29 05:04 GMT+1 óra  
Hogy állsz?
Csak semmi játékfejlesztés!
   
KergeDelfin - Törzstag | 667 hsz       Online status #17980   2006.06.14 16:53 GMT+1 óra  
Nem tudom hogy megkaptad-e a privim, de felvettelek msn kontaktlistára (flipper@fibermail.hu)
A midit küldöm, csak még írok hozzá egy keveset, ez így egy picit túl rövid lesz azt hiszem. Holnap reggelre ha a freemail is úgy akarja, megkapod.
Ore wa... yurusaretaintadomo... un... Ore wa yurusaretai...

Isles of Tranquility - Ecco fanoknak kötelező
   
nadam - Törzstag | 364 hsz       Online status #17977   2006.06.14 15:47 GMT+1 óra  
Idézet
szeki :
Érdekes játék lesz ebből. Bár én mondjuk utána frankón befejleszteném NETre az egészet.


Koszi.
Lesz halozatban jatszhato multiplayer uzemmod is. (Valaki szerver lehet, a tobbiek pedig racsatlakoznak tcp/ip-n. ) Egyszerre max 6-an lehet majd jatszani.
De gondolom te olyasmire gondoltal, hogy dedikalt szerver, sok-sok jatekos. Vegulis nem rossz otlet.
   
nadam - Törzstag | 364 hsz       Online status #17976   2006.06.14 15:41 GMT+1 óra  
Idézet
KergeDelfin :
Alaposan le kellett scrolloznom. Van egy MIDI ami az intróhoz tartalmaz pár taktust, bár ahogy megnéztem vele az intrót, beloopolva nem is rossz vele. Nem a régi szerzeményeket használom hozzá, elölről kezdtem el, így egy kicsit jobban hozzá tudom igazítani a hangulathoz.


Tok jo! Elkuldened a nadam kukac freemail pont hu -ra?
Egy kicsit csuszok a magamnak kituzott hataridovel, meg vagy 2-3 het amire lesz hotseat uzemmodban okor vegeig teljesertekuen jatszhato demo.
   
szeki - Moderátor | 2440 hsz       Online status #17974   2006.06.14 15:18 GMT+1 óra  
Érdekes játék lesz ebből. Bár én mondjuk utána frankón befejleszteném NETre az egészet.
dont make money using warezed software !!!
mess with the best, die like the rest !
szeki ● SilentVertigo Team
   
KergeDelfin - Törzstag | 667 hsz       Online status #17971   2006.06.14 15:02 GMT+1 óra  
Alaposan le kellett scrolloznom. Van egy MIDI ami az intróhoz tartalmaz pár taktust, bár ahogy megnéztem vele az intrót, beloopolva nem is rossz vele. Nem a régi szerzeményeket használom hozzá, elölről kezdtem el, így egy kicsit jobban hozzá tudom igazítani a hangulathoz.
Ore wa... yurusaretaintadomo... un... Ore wa yurusaretai...

Isles of Tranquility - Ecco fanoknak kötelező
   
KergeDelfin - Törzstag | 667 hsz       Online status #11264   2006.05.08 03:17 GMT+1 óra  
Na. melóhelyen most végeztünk egy komolyabb munkával, tudok egy kicsit foglalkozni a zenélgetéssel is.
Ore wa... yurusaretaintadomo... un... Ore wa yurusaretai...

Isles of Tranquility - Ecco fanoknak kötelező
   
nadam - Törzstag | 364 hsz       Online status #10655   2006.05.04 02:15 GMT+1 óra  
KergeDeflin:
Mindenkeppen erdekel a dolog, ugyhogy varom a MIDI fileokat!
Es elore is koszonom.
   
KergeDelfin - Törzstag | 667 hsz       Online status #10634   2006.05.03 16:24 GMT+1 óra  
Idézet
nadam :
Idézet
KergeDelfin :
Milyen hangulatút szeretnél? Már zenét Már nem akarok idézni, lusta vagyok megkeresni a hozzászólást. Lehet hogy van ötletem, de nem akarom elkiabálni.


Teljesen nyitott vagyok ezügyben. Igazán nincs jó ötletem. Lehetne pl. valami kicsit retro stilusu elektronikus zene, mint amilyen a régi játékoknak volt. De lehet más is. Talán alapvetően viszonylag nyugis zene kellene, de a csaták alatt (ha egyáltalán a csaták alá érdemes zenét tenni) lehet kicsit agresszívebb is.

Kiváncsi vagyok az ötletedre, ki vele! (Saját szerzeményről van szó?)


Van egy pár saját szerzeményem, de még csak kotta formájában léteznek, úgyhogy még van mit rajta dolgozni. Ha érdekel, valamikor a napokban MIDI-ben megcsinálok egyet-kettőt, ha tetszenek akkor pedig kreálok valami komolyabbat (azért a MIDI csak MIDI )
Ja igen, az lemaradt, hogy a csaták alatt is érdemes valami zenét játszani anélkül nagyon sivár lenne a dolog szerintem. Meglátjuk majd, azt hiszem, amik eddig megvannak, tetszeni fognak.

Ezt a hozzászólást KergeDelfin módosította (2006.05.03 21:04 GMT+1 óra, ---)
Ore wa... yurusaretaintadomo... un... Ore wa yurusaretai...

Isles of Tranquility - Ecco fanoknak kötelező
   
szeki - Moderátor | 2440 hsz       Online status #10301   2006.05.01 15:31 GMT+1 óra  
És lehet hogy talán ezért nem érdemes a legújabbra fejleszteni. Mert minek? 2006 február óta (sőt 2005 augusztus óta) nem lett jelentős változtatás a kiadottakban.
És megjegyzem, ha 2005 Augusztusi alá egy Obliviont írtak akkor erre a projektre elég lesz akár a legelső DX9c változat is
dont make money using warezed software !!!
mess with the best, die like the rest !
szeki ● SilentVertigo Team
   
TPG - Tag | 3402 hsz       Online status #10290   2006.05.01 15:01 GMT+1 óra  
Idézet
szeki :
A Oblivion megjelenése óta akkora változások álltak be a DX-ben? mert az uccsó játék az volt amivel játszottam
Na mind1 biztos nektek van igazatok. De kétlem hogy a tudtom nélkül rakná fel a DX9 fájljait, mivel a játékok mellett Van mindig egy DX könyvtár és a telepítés után van rákérdezés, hogy akarod e felrakni. És én sohasem akarom Anélkül pedig kétlem hogy felülírna bármit is a tudtom nélkül....


A FEAR, a BF2 és még jó pár játék pakol fel pár d3d dll-t. Az Oblivion spec nem, viszont az nem indul el ha öregebb a DX-ed mint ami neki kell (2005 August). (Tipikus Bethesda féle megoldás, csinálja a user )
Reality is almost always wrong. - House

   
nadam - Törzstag | 364 hsz       Online status #10287   2006.05.01 14:44 GMT+1 óra  
A játékban zene és hangügyben még csak annyit terveztem meg, hogy az intro alatt egy régi mozivetítőgép berregése szól. (találtam ilyet a neten), meg hogy a csaták alatt a támadásokhoz és a találatokhoz mindenképpen lesznek különféle hangok társítva. Egyébként ebben az ügyben még képlékeny minden.
   
nadam - Törzstag | 364 hsz       Online status #10286   2006.05.01 14:38 GMT+1 óra  
Idézet
KergeDelfin :
Milyen hangulatút szeretnél? Már zenét Már nem akarok idézni, lusta vagyok megkeresni a hozzászólást. Lehet hogy van ötletem, de nem akarom elkiabálni.


Teljesen nyitott vagyok ezügyben. Igazán nincs jó ötletem. Lehetne pl. valami kicsit retro stilusu elektronikus zene, mint amilyen a régi játékoknak volt. De lehet más is. Talán alapvetően viszonylag nyugis zene kellene, de a csaták alatt (ha egyáltalán a csaták alá érdemes zenét tenni) lehet kicsit agresszívebb is.

Kiváncsi vagyok az ötletedre, ki vele! (Saját szerzeményről van szó?)
   
szeki - Moderátor | 2440 hsz       Online status #10284   2006.05.01 14:19 GMT+1 óra  
A Oblivion megjelenése óta akkora változások álltak be a DX-ben? mert az uccsó játék az volt amivel játszottam
Na mind1 biztos nektek van igazatok. De kétlem hogy a tudtom nélkül rakná fel a DX9 fájljait, mivel a játékok mellett Van mindig egy DX könyvtár és a telepítés után van rákérdezés, hogy akarod e felrakni. És én sohasem akarom Anélkül pedig kétlem hogy felülírna bármit is a tudtom nélkül....
dont make money using warezed software !!!
mess with the best, die like the rest !
szeki ● SilentVertigo Team
   
KergeDelfin - Törzstag | 667 hsz       Online status #10278   2006.05.01 14:11 GMT+1 óra  
Milyen hangulatút szeretnél? Már zenét Már nem akarok idézni, lusta vagyok megkeresni a hozzászólást. Lehet hogy van ötletem, de nem akarom elkiabálni.
Ore wa... yurusaretaintadomo... un... Ore wa yurusaretai...

Isles of Tranquility - Ecco fanoknak kötelező
   
TPG - Tag | 3402 hsz       Online status #10262   2006.05.01 12:53 GMT+1 óra  
Idézet
szeki :
megint tévedsz. Én sohasem telepítem újra a DX-et


Már megint miben tévedek? Én csak azt mondtam hogy maga a játék installere pakolja fel "titokban" a friss neki szükséges DX elemeket. Vagy nem ez a rész a hibás?
Reality is almost always wrong. - House

   
szeki - Moderátor | 2440 hsz       Online status #10261   2006.05.01 12:50 GMT+1 óra  
ok, feltettem, működik (bár ez akkor sem normális).
A játék érdekes, és már az elején eljavarodtam. de meg lehet szokni. Érdekes lesz így két játékos üzemmódban, ha jól lesz összerakva a játékrendszer.
(azért én addigra szerintem erőteljesen kijátszom vagy 5X a HOMM5-öt )
dont make money using warezed software !!!
mess with the best, die like the rest !
szeki ● SilentVertigo Team
   
szeki - Moderátor | 2440 hsz       Online status #10258   2006.05.01 12:43 GMT+1 óra  
megint tévedsz. Én sohasem telepítem újra a DX-et
dont make money using warezed software !!!
mess with the best, die like the rest !
szeki ● SilentVertigo Team
   
TPG - Tag | 3402 hsz       Online status #10252   2006.05.01 12:24 GMT+1 óra  
Idézet
szeki :
Hát ez nem így van Megkövetelik a DX9c-t de nem kell a legutolsó szar frissítést állandóan feltenni. Ha én 4 hónapos DX9c Redist-el tolom megy mindennel.


Persze, ott az installer telepíti a játékhoz szükséges friss DX elemeket. De itt ez még nem megy azért mert nem jöttünk rá mit kellene mellékelni, viszont maga a full friss DX meg sokszor nagyobb mint maga a progi, tehát az egészet nem érdemes mellékelni. (4 hónapos, nem a Decemberi frissítés? Mert elvileg a Februárival menni kellene.)
Reality is almost always wrong. - House

   
szeki - Moderátor | 2440 hsz       Online status #10240   2006.05.01 12:01 GMT+1 óra  
Hát ez nem így van Megkövetelik a DX9c-t de nem kell a legutolsó szar frissítést állandóan feltenni. Ha én 4 hónapos DX9c Redist-el tolom megy mindennel.
dont make money using warezed software !!!
mess with the best, die like the rest !
szeki ● SilentVertigo Team
   
TPG - Tag | 3402 hsz       Online status #10237   2006.05.01 11:56 GMT+1 óra  
Idézet
szeki :
de ez most hogy van? nem kéne optimalizálni, hogy én a paraszti módon feltolt DX9c-mmel (bármelyik Relsease-val) tudjam tolni? Mert nem lesz mindenki jószándékú, pláne ha idén kidobják a DX10-et
Azért letöltöm a legfrissebbet és megnézem....


Ami a legfrissebbel lett írva az csak azzal megy, sehogysem fog mezei DX9.0c-vel menni. Tessék rendszeresen frissíteni a DX-et, már a friss játékok is megkövetelik hogy a sima 9.0c-nél frisebb legyen fent.
Reality is almost always wrong. - House

   
szeki - Moderátor | 2440 hsz       Online status #10234   2006.05.01 11:49 GMT+1 óra  
de ez most hogy van? nem kéne optimalizálni, hogy én a paraszti módon feltolt DX9c-mmel (bármelyik Relsease-val) tudjam tolni? Mert nem lesz mindenki jószándékú, pláne ha idén kidobják a DX10-et
Azért letöltöm a legfrissebbet és megnézem....
dont make money using warezed software !!!
mess with the best, die like the rest !
szeki ● SilentVertigo Team
   
gymisi - Törzstag | 212 hsz       Online status #10204   2006.05.01 07:50 GMT+1 óra  
Idézet
TheProGamer :
Kitöröltem az összes dll-t és akkor sem történt semmi.



lol

   
TPG - Tag | 3402 hsz       Online status #10203   2006.05.01 07:45 GMT+1 óra  
Idézet
gymisi :
Várjuk az eredményt!


Kitöröltem az összes dll-t és akkor sem történt semmi.
Reality is almost always wrong. - House

   
gymisi - Törzstag | 212 hsz       Online status #10201   2006.05.01 07:38 GMT+1 óra  
Idézet
TheProGamer :
Idézet
gymisi :
Jaja, a direct3dx.dll-ük(legújjabb: 1.0.2911.0(apr2006)), sajnos ilyen szarul sikerült megcsinálniuk .


(ezt most fogom tesztelni, kitörlöm a februári dll-t és megnézem mit reagál. ).



Várjuk az eredményt!

   
TPG - Tag | 3402 hsz       Online status #10199   2006.05.01 07:27 GMT+1 óra  
Idézet
gymisi :
Jaja, a direct3dx.dll-ük(legújjabb: 1.0.2911.0(apr2006)), sajnos ilyen szarul sikerült megcsinálniuk .


De ha csak az az egy dll változik akkor elvileg meg lehet oldani úgy mint a sima dx-nél. A DX az egész vinyón keresi a dll (elvileg), tehát ígyis-úgyis megtalálja. És csak nem használja a 10 dll közül mindet, sztem csak az aktuálisat vagy amivel fordítva lett a cucc. És elvileg lefelé kompatibilisnek kell lennie (ezt most fogom tesztelni, kitörlöm a februári dll-t és megnézem mit reagál. ).
Reality is almost always wrong. - House

   
nadam - Törzstag | 364 hsz       Online status #10198   2006.05.01 07:17 GMT+1 óra  
Idézet
gymisi :
Most kérdzetem tőle meg, és fennt van nála is az 1.0.2910.0-s direct3dx.dll. Tehát keress egy jelentkezőt akinek nincs dx sdk-ja fenn, vagy a legújjabb és akkor ezt meg is tudhatjuk.


Kossz, akkor egyelőre kirakom a weblapomra a februári redist-et, azután remélem találok valakit, akinek csak áprilisi redist van fent, hogy megtudjam, hogy működik-e a felülről kompatibilitás.
   
gymisi - Törzstag | 212 hsz       Online status #10196   2006.05.01 07:08 GMT+1 óra  
Most kérdzetem tőle meg, és fennt van nála is az 1.0.2910.0-s direct3dx.dll. Tehát keress egy jelentkezőt akinek nincs dx sdk-ja fenn, vagy a legújjabb és akkor ezt meg is tudhatjuk.

   
gymisi - Törzstag | 212 hsz       Online status #10194   2006.05.01 07:05 GMT+1 óra  
Idézet
nadam :
Idézet
gymisi :
ez



Köszi. Látom te nagyon otthon vagy ebbe: Az lenne a kérdésem, hogy ezek a redist-ek mindig felülről kompatibilisek az előzőekkel?
Feltételezem, hogy igen, mert ahogy most kiderült az én játékomhoz minimum a februári redist kell (februári SDK-t használtam), de pl. TheProGamer-nél műkszik az áprilisi redist-el.
Ha felülről kompatibilisek, akkor inkább az áprilisit raknám ki a weblapomra, nehogy valaki emiatt visszatérjen a februárira fölöslegesen. Ha nem kompatibilis felülről, akkor persze a februárit rakom ki a lapomra.



Ebben nem vagyok teljesen biztos, hogy felülről kompatibilisek, valahol ki kéne próbálni, TheProGamernek meg azért megy(valószínűleg, de ez csak tipp), mert fennt van nála a February 2006 SDK(sejtésem szerint az telepíti a mdx dll-eket is(magától, vagy lehet, hogy kérni lehet, de mindjárt megkérdem tőle).

   
nadam - Törzstag | 364 hsz       Online status #10193   2006.05.01 07:02 GMT+1 óra  
Idézet
gymisi :
ez



Köszi. Látom te nagyon otthon vagy ebbe: Az lenne a kérdésem, hogy ezek a redist-ek mindig felülről kompatibilisek az előzőekkel?
Feltételezem, hogy igen, mert ahogy most kiderült az én játékomhoz minimum a februári redist kell (februári SDK-t használtam), de pl. TheProGamer-nél műkszik az áprilisi redist-el.
Ha felülről kompatibilisek, akkor inkább az áprilisit raknám ki a weblapomra, nehogy valaki emiatt visszatérjen a februárira fölöslegesen. Ha nem kompatibilis felülről, akkor persze a februárit rakom ki a lapomra.
   
gymisi - Törzstag | 212 hsz       Online status #10189   2006.05.01 06:56 GMT+1 óra  
Idézet
TheProGamer :
Idézet
gymisi :
Nem MDX-ről beszélünk???


Az MDX folyamatosan változik kéthavonta?



Jaja, a direct3dx.dll-ük(legújjabb: 1.0.2911.0(apr2006)), sajnos ilyen szarul sikerült megcsinálniuk .

   
TPG - Tag | 3402 hsz       Online status #10188   2006.05.01 06:52 GMT+1 óra  
Idézet
gymisi :
Nem MDX-ről beszélünk???


Az MDX folyamatosan változik kéthavonta?
Reality is almost always wrong. - House

   
gymisi - Törzstag | 212 hsz       Online status #10185   2006.05.01 06:48 GMT+1 óra  
Idézet
Hacker :
C# alatt DirectX. Szerintem az MDX. De ebben nem vagyok járatos





A .NET alatti directX az MDX...

   
Hacker - Törzstag | 567 hsz       Online status #10181   2006.05.01 06:44 GMT+1 óra  
C# alatt DirectX. Szerintem az MDX. De ebben nem vagyok járatos
No [img] !
Programozz ne háborúzz!!!!

   
gymisi - Törzstag | 212 hsz       Online status #10179   2006.05.01 06:41 GMT+1 óra  
Idézet
TheProGamer :
A legegyszerűbb az lenne hogyha a megfelelő d3dx_XX.dll-t mellékelnéd a progihoz. Akkor nem kellene egy full DX-et telepíteni.



Nem MDX-ről beszélünk???

   
gymisi - Törzstag | 212 hsz       Online status #10178   2006.05.01 06:40 GMT+1 óra  
ez