játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5440
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2519

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2185
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1625
syam:    1491

Budapest királya
bűnügyi játék
Kategória: first person shooter / slasher
A projectről:
videojáték a Budapest királya © 2006 alapján.

Szalai "Bitang" Attila visszatér Budapestre, hogy megbosszulja üzlettársa halálát és átvegye az uralmat az alvilág felett.

Bitang hat évet élt Los Angelesben miután itthon életveszélyessé vált számára a helyzet. Üzlettársát megölték és pénzváltó vállalkozásukat elvették tőlük. Most visszajön, hogy kimérje büntetését azokra, akik mindezt okozták.
A megtorló-filmek hagyományait követve véresen durva, minőségi krimi, a bűn világának könyörtelen mozija.
A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
Silent Walk;

Fejlesztés kezdete: Tervezett befejezés:
2006
2007
Beküldve:
2007.01.23 00:43
Fejlesztő:
Raw Formula ( fő)
Elérhetőség:
e-mail:
Tagok:
beküldő: mogul
regisztrált tagok:



Fejlesztés állapota:
Fejlesztés alatt
Fejlesztés alatt
Készültség: %

Képek - Budapest királya

2009.09.01. 14:22

2009.09.01. 14:22

2009.09.01. 14:01

2009.09.01. 14:00

2009.09.01. 13:56

2008.10.13. 13:17

2008.08.11. 05:34

2008.08.10. 16:14

2007.10.31. 12:47

2007.10.31. 03:39

2007.10.31. 03:37

2007.09.24. 15:37

2007.09.22. 15:16

2007.09.14. 08:31
kint a sivatagban
kint a sivatagban
2007.09.09. 08:11
jet vid screen
jet vid screen
2007.04.21. 20:17

2007.04.07. 14:57

2007.02.21. 04:48

2007.02.15. 02:21

2007.02.15. 02:20

2007.02.15. 02:18

2007.02.15. 02:15
Ashra in mS
Ashra in mS
2007.01.31. 10:49

2007.01.31. 06:21

2007.01.30. 00:44
a véglegesített autópark
a véglegesített autópark
2007.01.29. 04:35
azok a trükkös tükrök...
azok a trükkös tükrök...
2007.01.27. 13:41
a test és fej kölön csomagolva
a test és fej kölön csomagolva
2007.01.26. 14:49

2007.01.26. 12:28

2007.01.26. 05:08

2007.01.25. 13:11
Attack of the supamodels!
Attack of the supamodels!
2007.01.23. 05:38

2007.01.23. 04:56
irodaház
irodaház
2007.01.23. 04:15

2007.01.23. 04:10
Bones
Bones
2007.01.23. 01:13

2007.01.23. 01:12

2007.01.23. 01:10

2007.01.23. 01:09

2007.01.23. 01:05

Fejlesztési napló - Budapest királya
mogul 2009.09.04. 12:13
demo>
http://www.fileshost.com/download.php?id=CBE0C5BB1

irányítás:
w, s, a, d, space, egér
mogul 2007.01.23. 04:06
BPK: Street Life

a heroin dealer meglátogatja egy kuncsaftját és egy nyolcas várja a sarkon...

helyszín:
utca
..........kockaházak
.......................lakás-folyosó
.......................mélygarázs
..........kosárlabda-pálya
..........benzinkút
..........parkoló

szereplők:
heroindealer
csajok
Bones
kuncsaft

kellék:
heroin (aranylövés)
lőfegyverek (beretta, walther)
vágó-szúró (kés az épületben, pengeélek a fürdőszobában)

Hozzászólások - Budapest királya
Asylum - Törzstag | 5440 hsz       Online status #119198   2009.10.13 15:56 GMT+1 óra  
És a dx10 -es fpsc néz ki ugy mint a quake3..no coment..
C++ fordítóval és macival alszom
http://darthasylum.blog.hu/
   
Seeting - Törzstag | 2306 hsz       Online status #119196   2009.10.13 15:50 GMT+1 óra  
Idézet
misi :
Nem tudom de képek alapján ha maker és FPS akkor miért nem FPS maker?
http://www.fpscreatorx10.com/fpscx10_shot1_full.jpg
Nem tudom, szerintem ha ilyen grafikán írsz egy normális történetű játékot akkor nagyobb esélyed van, ez azért mégis jobban optimalizált mint a szerkesztőben készült szerkesztő. Persze ehhez gondolom nagyobb tudás kell ami ügye neked nincs meg...



Az FPS Creatort meg Dark Basicben írták, szóval erről ennyit.
   
WToma - Szerkesztő | 635 hsz       Online status #119151   2009.10.13 06:10 GMT+1 óra  
Na, most már én is kipróbáltam, de az angolra vonatkozó megjegyzésen kívül egyet kell értenem 2SD-vel, ezen kívül valami minimális kijelzés (HP legalább!) nagyon kellene, meg az is elég idegesítő, hogy a teljesen ködbe vesző ellenfelek akadálytalanul megölnek, miközben én azt se tudom, hogy hova kéne lőnöm.
Ez nem bug, hanem feature!
http://sohivatal.uw.hu
   
mogul - Tag | 143 hsz       Online status #119150   2009.10.13 05:54 GMT+1 óra  
Ezt a hsz-t fogalmazd meg újra, és akkor talán nem törlöm ki.-- Toma

Ezt a hozzászólást WToma módosította (2009.10.13 06:01 GMT+1 óra, ---)

   
2SD - Tag | 463 hsz       Online status #117206   2009.09.09 17:38 GMT+1 óra  
jahm, tényleg nem sokat. Leszedtem mégis, gondoltam ne szóljam le kipróbálás nélkül, de ez valami botrány. Nálam a sebességgel még nem is volt gond, de ez az... egész. Nem tudok kiemelni egy-egy részt, mert mindent le kellene most írnom, egységesen szar az egész. De még az olyan apróságok sem tiszták előttem, hogy miért kell escet nyomni pl ha meghalsz, miért nem dob egyből a menübe? Miért kell az ellenfélbe sokkal több skuló mint belém? Miért nincs game over, ha kinyírtam a pacákot akit elvileg ki kell? Miért van kiírva angolul a szöveg, ha egyáltalán nem megy?(pl 'egy golyót a fejébe'='bullet in the head'.)
Azt egyébként kétlem, hogy ennyi lenne a maximum amit a silent walk ból ki lehetne hozni, inkább csak arról van szó, hogy a fejlesztő mérhetetlenül kókány munkát végzett.[persze az eszköz maga sem nagy eresztés, de lent feszegették páran, azért bátorkodtam megjegyezni.]
C4Ninja
   
Asylum - Törzstag | 5440 hsz       Online status #117168   2009.09.08 21:10 GMT+1 óra  
Pedig nagyon ugy néz ki
C++ fordítóval és macival alszom
http://darthasylum.blog.hu/
   
sirpalee - Tag | 1282 hsz       Online status #117167   2009.09.08 21:10 GMT+1 óra  
Nem sokat vesztettél
raytraceisten és übermedic
   
2SD - Tag | 463 hsz       Online status #117166   2009.09.08 20:43 GMT+1 óra  
A megtorló-filmek hagyományait követve véresen durva, minőségi krimi, a bűn világának könyörtelen mozija.

Miért érzem azt, hogy ezek nem a fejlesztő szavai..?
Gondoltam rá, hogy kipróbálom, de a lentiek alapján inkább nem - na meg a képek is elrettentettek. Lesz ebből egyáltalán még valami?(egy 3 éve bereggelt cucctól szvsz jogosan lehet elvárni a normálisan kitöltött adatlapot.)
C4Ninja
   
tyler - Tag | 47 hsz       Online status #117143   2009.09.08 03:42 GMT+1 óra  
Ezekhez a modellekhez nem biztos, hogy jó ez a Silent akármicsoda. 4 év alatt már a doom3 engine-t is meg lehetett volna írni hozzá.

   
paragliding - Tag | 298 hsz       Online status #117029   2009.09.05 03:20 GMT+1 óra  
Én is kipróbáltam. Az számomra nagyon is pozitívum, hogy nem kell telepíteni, csak futtatni. De a sebesség valóban szörnyű. 2 magos intel processzor és 2 giga ram mellett annyira lefogta a gépet, hogy a játék kikapcsolása után is minden egyes egérkattintás hatására 5mp-et kellett várnom. Nem viccelek. Az okát nem tudom, viszont így elég sok időbe telt, amíg újra tudtam indítani a gépet -menteni amit kell, kikapcsolni amit kell, stb.
Megjegyzem, hogy a parkolóból nem tudtam kijutni, mert az "előre" gomb lenyomása után (az autó felé közeledve) annyira belassúlt, hogy ki kellett kapcsolnom a játékot.
Mintha a GTA3-al akarnék játszani egy p1-en.
   
WToma - Szerkesztő | 635 hsz       Online status #117027   2009.09.05 02:08 GMT+1 óra  
Asylum, Archenemy: ésszel.
Ez nem bug, hanem feature!
http://sohivatal.uw.hu
   
fpeti - Törzstag | 1280 hsz       Online status #117016   2009.09.04 16:23 GMT+1 óra  
Én is játszottam, sikerült a küldetés, próbáltam vagy 10-szer, a pisztolyból kifogyhat a stulkó, az elég rossz.. Az autó modellek jók, az épületfrontok sem rosszak, talán a textúra lehetne rajtuk változatosabb, meg sokszor lelőnek a ködből, messziről. Jah, meg egy gui nem ártana, hogy tudjuk, miből mennyi van.
   
Lord_Crusare - Törzstag | 1286 hsz       Online status #116997   2009.09.04 11:19 GMT+1 óra  
Ez nem a pro-ságról szól. Nem kell ahhoz pro-nak lenni, hogy valaki odafigyeljen akár csak egy kicsit is arra, amin dolgozik, és ne egy szemetet adjon ki a kezéből.

   
Asylum - Törzstag | 5440 hsz       Online status #116996   2009.09.04 11:07 GMT+1 óra  


de
C++ fordítóval és macival alszom
http://darthasylum.blog.hu/
   
Vincent3d - Tag | 160 hsz       Online status #116995   2009.09.04 11:03 GMT+1 óra  
Szerintem akkor sem kellene lehurrogni öket.
Itt mindenki olyan pro! Szerintem jópár dolog van amit még ti sem tudtok. Nekik így sikerült majd lesz jobb is, de ha állandóan csesztetitek akkor még enyire sem lesz. A JF a garázsokról szól nem????
   
sirpalee - Tag | 1282 hsz       Online status #116988   2009.09.04 10:23 GMT+1 óra  
És ezt egy év alatt? Azannyát...
raytraceisten és übermedic
   
Lord_Crusare - Törzstag | 1286 hsz       Online status #116977   2009.09.04 09:40 GMT+1 óra  
Sajnos ez még mindig példa arra, hogyan ne fejlesszünk játékot.

1: Egy ilyen kinézetű játék ne akadjon már.
2: Ha rámlőnek, ne pirosozd be annyira a képet, hogy utána semmit sem látni.
3: Ha tizenötször belelövök egy ellenségbe, haljon már meg (főleg, hogy nekem négy lövés elég a halálhoz)
4: Főmenü esetleg? Ha már a tömörített fájl neve "final"...
5: A pisztolyt felvette, de a baseball ütőt a fenének nem sikerült, pedig lépkedtem rajta egy ideig.
6: Ha már final... Az eget tényleg feketén akartátok hagyni?
7: Szerintem egy ember nem így tartja sem a baseball ütőt, sem a fegyvert.
8: De ha már így tartja, legalább ne lenne grafikai hibás a keze.

Meg úgy egyáltalán... Ezt tényleg komolyan gondoltátok?

   
mogul - Tag | 143 hsz       Online status #116973   2009.09.04 09:02 GMT+1 óra  
demo>
http://www.fileshost.com/download.php?id=CBE0C5BB1

irányítás:
w, s, a, d, space, egér

   
TPG - Tag | 3402 hsz       Online status #94282   2008.08.13 08:44 GMT+1 óra  
Idézet
Robsoft :
Ami ki van írva silent walk az már egy készítővel készített készítő, amit készítővel készítettek, amit... és így tovább, szóval itt ez többszörösen igaz.


És ezzel mi a baj, a programnyelveket is más programnyelveken programozzák.

Idézet
Robsoft :
A GM-ben egész jó kódokat nyomtam, szóval lehet programozni ott is. Sajnos generics, meg lambda nincs, de hát minden nem lehet egyszerre.


Jelentem, kérek engedélyt röhögésre.

Idézet
kuzanth:
Már megint ez a programozás vs szerkesztés vita... Ezen az oldalon JÁTÉKOKAT csinálunk, és nem PROGRAMOZUNK. Ha csak PROGRAMOZNÁNK, akkor mindenki, aki nem programozó, az mehetne isten hírével. Ha GM-et, FPS CREATOR-t, meg ilyen kattingatós dolgokat használnak és nem C++-t, XNA-t, Delphi-t, vagy hasonlót, hát tegyék. A lényeg, hogy jó JÁTÉKOT csináljanak. Az, hogy ki-mit tekint jó játéknak, már megint más kérdés. Szerintem a Diablo2 is jó játék, bár grafikája már messze elavult, és nem kell hozzá 200-as iq sem, hanem csak "durva tekintet, jobb klikk 10000x, és hent ezerrel", de ettől függetlenül szerintem jó játék. Ha valaki nem a Crysis-t megszégyenítő grafikával áll ide, attól még alkothat jót. Ezért ezúton kérek mindenkit, hogy véleményét ne a fejlesztőeszközök alapján alakítsa ki, hanem a játék által keltett benyomás alapján! Thx!


Ez teljesen igaz, de ettől az amit itt látunk az még vacak függetlenül attól hogy mivel alkották. Az már csak a ráadás hogy creator-al készült. Az ilyen kreátoroknak az lenne a célja hogy a páciens által nem értett technikai részleteket elrejtsék előle és így csak a játékkészítés végeredmény szempontjából kreatív/alkotó folyamatait hagyják meg neki. Na most ha valaki úgy készít vackot hogy csak és kizárólag a lényegre fókuszálva alkot, akkor ott egyrészt problémák vannak, másrészt mit lehet abban értékelni? A technikai részleteket a kreátor alá rakta, a többiről meg süt hogy vacak, hogy az igényesség valami egzotikus fogalom számára. Szóval itt nem azzal van a baj hogy kreátorral készült, az már csak súlyosbító tényező.
Reality is almost always wrong. - House

   
Lord_Crusare - Törzstag | 1286 hsz       Online status #94277   2008.08.13 06:57 GMT+1 óra  
És nem véletlenül volt előtte a "teszem azt" . Ez csak egy példa volt. Mondhattam volna C++-t is.

   
Adacs - Törzstag | 706 hsz       Online status #94275   2008.08.13 06:28 GMT+1 óra  
Idézet
bolyzsolt :
Ki beszél itt Delphiről... A Silent Walk FPS Creator már régóta Blitz3D-s. Csak a tévedés elkerülése végett.


Hát szerintem Lord_Crusare beszél itt Delphiről:
Idézet
Lord_Crusare :
De itt igazából a projekt minőségével van a baj, és ha teszem azt ezt Delphi-vel írták volna, ugyanez volna a véleményem.


Én meg nem fogok mást írni ha ő ezt hozta fel példának
Mosolyogj! A holnap rosszabb lesz a mánál. Arthur Bloch

   
bolyzsolt - Törzstag | 607 hsz       Online status #94274   2008.08.13 06:24 GMT+1 óra  
Ki beszél itt Delphiről... A Silent Walk FPS Creator már régóta Blitz3D-s. Csak a tévedés elkerülése végett.

   
Adacs - Törzstag | 706 hsz       Online status #94266   2008.08.13 04:41 GMT+1 óra  
Idézet
Lord_Crusare :
De itt igazából a projekt minőségével van a baj, és ha teszem azt ezt Delphi-vel írták volna, ugyanez volna a véleményem.


Mondjuk én ezt például nem hiszem el, hogyha valaki pont ilyen Demo-t csinálna delphiben akkor is ennyire fikáznád. Persze én is elismerem hogy számít a fejlesztő eszköz, mert megnézed és meg tudod mondani hogy ez mennyi idő alatt készült el, vagyis akkor mennyi lehet a tudása. Majd veszed a creatorbol kihozható maximálisat és a tudás fügvényében elnézve látod hogy nem lesz ebből semmi jó. Azért ugyanez a demo Delphiben ha néznéd a tudást és a max ami kihozható akkor sokkal jobb véleményed lenne, mert látnád hogy már letett valamit.
Az FPS Creatorral meg az a baj hogy nem tudod semmire tenni a hangsulyt. Nem csinálhatsz jó történetet, vagy ha csinálsz azt egyszerüen nem tudodbelevinni a korlátok miatt, nem lehet szép grafika (viszonylagosan egy ingyenes engine-hez képest), és a játékélmény is sablonos lesz mert nem tudsz nagyon belenyulni.
Mosolyogj! A holnap rosszabb lesz a mánál. Arthur Bloch

   
Kuz - Törzstag | 4455 hsz       Online status #94265   2008.08.13 04:31 GMT+1 óra  
"Szóval az ilyen kreátorokban miért nem a kis kompakt, egyszerű játékokat helyezik előtérbe a fejlesztők?"

Azért, mert sem a maguk, sem a fejlesztőeszköz képességeit nem tudják jól belőni. Amikor megjelent az XNA, mi is egyből MMO-ban kezdtünk gondolkodni, aztán kiderült, hogy sem tudás, sem technikai háttér nincs mögöttünk. Mi tanultunk belőle, reméljük az ilyenekből a makeresek is fognak (bár én személy szerint nem próbáltam ki a demot, csak az itt elhangzottakra alapozok, remélem nem alaptalanul).
A memóriám már nem a régi. És ráadásul még a memóriám sem a régi...
Az élet attól szép, hogy bármi megtörténhet. És attól szar, hogy meg is történik...
Ha az egyik szinkronúszó megfullad, mit csinál a többi???

   
balogh9 - Törzstag | 801 hsz       Online status #94264   2008.08.13 04:21 GMT+1 óra  
kuz teljesen igazad van, ez már amúgy is mindennapos gp téma... de azért a képekből sztem meg lehet állapítani, hogy valahogy nincs a game "egészben". Azok teszik jól, akik az ilyen maker-es cuccoknál a játékélményt helyezik előtérbe, viszont az elmondottak alapán (demoról vélemények) ezt sem lehet elmondani. Újból szubjektív vélemény, hogy ekkora volumenű játékot (remélem nem tévedek nagyot, ha azt mondom, hogy a gta-ra hajaz a játék) nem érdemes ilyen kreátorban elkezdeni, persze itt is lehet némi kivétel (pl ha nagyon értik a dolgukat, és elegendő számú egyénből áll a csapat). Amit itt nem tudunk, hogy hányan dolgoznak a projecten a fejlesztők, ez engem nagyon érdekelne (az is hogy hány %-nál tart a dolog, bár ezt nehéz megállapítani ha nincsenek részletes tervek).
Szóval az ilyen kreátorokban miért nem a kis kompakt, egyszerű játékokat helyezik előtérbe a fejlesztők? Kérdezem én, aki egyáltalán nem ért a kreátorokhoz.
kuz, ha te a d2-t hoztad fel példának, akkor bátorkodom a championship manager 00/01-et kiemelni. Na ott aztán a grafika egyenlő a háttérben figyelő képpel, és csak adatokat látsz a képernyőn. Több hónapig játszottam a játékkal, annál nagyobb játékélményt számomra nem sok másik játék hozott. Bár a d2 napi rekordot (16óra folyamatos játék) nem döntöttem meg, kb 10-12 óra volt a max
_____________________
C++ && OGL
   
Kuz - Törzstag | 4455 hsz       Online status #94261   2008.08.13 04:11 GMT+1 óra  
A kérésem azoknak szólt, akik a Creatoron lovagoltak.
A memóriám már nem a régi. És ráadásul még a memóriám sem a régi...
Az élet attól szép, hogy bármi megtörténhet. És attól szar, hogy meg is történik...
Ha az egyik szinkronúszó megfullad, mit csinál a többi???

   
Lord_Crusare - Törzstag | 1286 hsz       Online status #94258   2008.08.13 04:03 GMT+1 óra  
Kuzanth: ez jogos, és egyetértek. Láttam már nagyon jó makeres dolgokat, és volt, mikor oda is írtam, hogy amit a készítők csináltak, az nagyon tetszik. De itt igazából a projekt minőségével van a baj, és ha teszem azt ezt Delphi-vel írták volna, ugyanez volna a véleményem.

   
misi - Törzstag | 971 hsz       Online status #94250   2008.08.13 03:36 GMT+1 óra  
Nem tudom de képek alapján ha maker és FPS akkor miért nem FPS maker?
http://www.fpscreatorx10.com/fpscx10_shot1_full.jpg
Nem tudom, szerintem ha ilyen grafikán írsz egy normális történetű játékot akkor nagyobb esélyed van, ez azért mégis jobban optimalizált mint a szerkesztőben készült szerkesztő. Persze ehhez gondolom nagyobb tudás kell ami ügye neked nincs meg...
   
Kuz - Törzstag | 4455 hsz       Online status #94249   2008.08.13 03:35 GMT+1 óra  
Már megint ez a programozás vs szerkesztés vita... Ezen az oldalon JÁTÉKOKAT csinálunk, és nem PROGRAMOZUNK. Ha csak PROGRAMOZNÁNK, akkor mindenki, aki nem programozó, az mehetne isten hírével. Ha GM-et, FPS CREATOR-t, meg ilyen kattingatós dolgokat használnak és nem C++-t, XNA-t, Delphi-t, vagy hasonlót, hát tegyék. A lényeg, hogy jó JÁTÉKOT csináljanak. Az, hogy ki-mit tekint jó játéknak, már megint más kérdés. Szerintem a Diablo2 is jó játék, bár grafikája már messze elavult, és nem kell hozzá 200-as iq sem, hanem csak "durva tekintet, jobb klikk 10000x, és hent ezerrel", de ettől függetlenül szerintem jó játék. Ha valaki nem a Crysis-t megszégyenítő grafikával áll ide, attól még alkothat jót. Ezért ezúton kérek mindenkit, hogy véleményét ne a fejlesztőeszközök alapján alakítsa ki, hanem a játék által keltett benyomás alapján! Thx!
A memóriám már nem a régi. És ráadásul még a memóriám sem a régi...
Az élet attól szép, hogy bármi megtörténhet. És attól szar, hogy meg is történik...
Ha az egyik szinkronúszó megfullad, mit csinál a többi???

   
Robsoft - Tag | 345 hsz       Online status #94245   2008.08.13 03:24 GMT+1 óra  
Ami ki van írva silent walk az már egy készítővel készített készítő, amit készítővel készítettek, amit... és így tovább, szóval itt ez többszörösen igaz. Viszont akkor az eredeti koncepció bukott, mert elvileg az arra való, hogy egy hétvége alatt valaki összepakoljon egy játékot és a szomszéd lánynak mutogassa nem arra, hogy évekig fejlesszenek benne grandiózus projectet.
 
Blog
 
   
Lord_Crusare - Törzstag | 1286 hsz       Online status #94243   2008.08.13 03:14 GMT+1 óra  
Na jó, de egy olyan rendszer, ahol pl. alapból jelen van a collision detection, csak be kell kapcsolni... Azért ezt csak nagyon nagy jóindulattal lehet "programozásnak" hívni.

   
Robsoft - Tag | 345 hsz       Online status #94242   2008.08.13 03:10 GMT+1 óra  
A GM-ben egész jó kódokat nyomtam, szóval lehet programozni ott is. Sajnos generics, meg lambda nincs, de hát minden nem lehet egyszerre.
 
Blog
 
   
Lord_Crusare - Törzstag | 1286 hsz       Online status #94241   2008.08.13 02:43 GMT+1 óra  
Bizony. Próbáltál már valaha programozni?

   
mogul - Tag | 143 hsz       Online status #94237   2008.08.13 02:25 GMT+1 óra  
aha. szóval csak párat kell kattintani a creator-ban és minden kész lesz...

amúgy nem delphi, hanem blitz. erre is nehéz rájönni...

Ezt a hozzászólást mogul módosította (2008.08.13 02:35 GMT+1 óra, ---)

   
B@z - Törzstag | 436 hsz       Online status #94234   2008.08.13 02:04 GMT+1 óra  
Idézet
mogul :
nem is vártam mást. egyik okosabb mint a másik...



hat oszinten... most mondd azt hogy nincs igazuk xD

   
Lord_Crusare - Törzstag | 1286 hsz       Online status #94233   2008.08.13 02:04 GMT+1 óra  
Idézet
mogul :
nem is vártam mást. egyik okosabb mint a másik...



Ezt a hozzáállást... Na ná, hogy egyik okosabb mint a másik, mert ők programoznak, nem valami creatorban beállítanak ezt-azt és kész.

   
Robsoft - Tag | 345 hsz       Online status #94230   2008.08.13 01:37 GMT+1 óra  
Idézet
mogul :
nem is vártam mást. egyik okosabb mint a másik...


Te vagy itt a fejlesztő, mi csak teszterek vagyunk. A teszt sajnos nem sikerült.
 
Blog
 
   
mogul - Tag | 143 hsz       Online status #94226   2008.08.13 01:19 GMT+1 óra  
nem is vártam mást. egyik okosabb mint a másik...

   
fpeti - Törzstag | 1280 hsz       Online status #94222   2008.08.12 18:07 GMT+1 óra  
Há' kipróbáltam én is, egyet lelőttem, de annyi is volt.. crosshair nélkül elég nehéz célozni, bár lehet nem is kell benne. Ez még egy korai demó, de az ellenek mozgása nagyon tetszik, mintha mind bexart volna, és mindezt jégen
..feladatkezelővel lehet kilépni?
   
Asylum - Törzstag | 5440 hsz       Online status #94221   2008.08.12 17:00 GMT+1 óra  
a jobb szélsö pedig Eddie Murphy.
C++ fordítóval és macival alszom
http://darthasylum.blog.hu/
   
ragoon - Törzstag | 384 hsz       Online status #94220   2008.08.12 16:28 GMT+1 óra  
Balról a második tutira Fekete Pákó!
   
balogh9 - Törzstag | 801 hsz       Online status #94116   2008.08.11 08:40 GMT+1 óra  
Amúgy a modellező ügyes figura lehet pl az utolsó kép alapján (2008.08.11. 14:34)...
vagy csak a textúrák teszik egész jól kinézővé a modelleket
(csak hogy valami jót is említsünk)
_____________________
C++ && OGL
   
Asylum - Törzstag | 5440 hsz       Online status #94105   2008.08.11 08:26 GMT+1 óra  
Az összecsapást sem szabad elkapkodni
Ha már összecsapják csapják össze jól
C++ fordítóval és macival alszom
http://darthasylum.blog.hu/
   
Lord_Crusare - Törzstag | 1286 hsz       Online status #94091   2008.08.11 07:03 GMT+1 óra  
És ami a vicces, hogy úgy lő le az ellenség, hogy te nem is látod őket...

   
Robsoft - Tag | 345 hsz       Online status #94082   2008.08.11 04:42 GMT+1 óra  
Hát igen, ennyi idő alatt már a directX SDK-val, vagy XNA-val is meg lehetne írni ezt. Végül is csak annyi történt, hogy van bent pár teszt modell, amiket betölt a creator, meg van ütközés detektálás is, amiket gondolom alapból tud a rendszer és kész.
 
Blog
 
   
balogh9 - Törzstag | 801 hsz       Online status #94075   2008.08.11 02:32 GMT+1 óra  
Én meg sem lepődöm a fekete-fehér textúrákon, látva az eddigi képeket. Nem rosszból mondom, de ez sztem a szokásos "csapjunk össze valamit", de itt kivételesen nem gyorsan, mert vagy egy éve nem láttam fejlődést, és az 1.64mb-os (zip) demo is elég fura
_____________________
C++ && OGL
   
Robsoft - Tag | 345 hsz       Online status #94063   2008.08.11 00:50 GMT+1 óra  
Minden fekete-fehér nincsenek textúrák. Amúgy tök érdekes: FPS, amit FPS creatorral írtak, aminek az alapja a GM, amit viszont Delphiben írtak.. Tovább nem folytatom.
 
Blog
 
   
mogul - Tag | 143 hsz       Online status #94054   2008.08.10 16:18 GMT+1 óra  
na, van egy demo
http://www.savefile.com/files/1721376

irányítás: w,a,s,d, space, bal egér-gomb
kilépés: esc

Ezt a hozzászólást mogul módosította (2008.08.10 16:29 GMT+1 óra, ---)

   
MaNiAc - Szerkesztő | 1735 hsz       Online status #69658   2007.09.10 00:12 GMT+1 óra  
LOL! Ez a cucc még él? Azt hittem már rég elnyelte az idő sivataga...
Dare to imagine!
http://www.insaneidea.hu
   
mogul - Tag | 143 hsz       Online status #69650   2007.09.09 11:58 GMT+1 óra  
max szellemi sivatag...

a sztori elég lazán van kezelve és ez az amerikai szál - a sivatag ott kint messze valahol

Ezt a hozzászólást mogul módosította (2007.09.09 12:05 GMT+1 óra, ---)

   
> 1 < [2] [3] [4] [5]
Korábbi postok