játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5440
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2519

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2185
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1625
syam:    1491

Ball Mania
Kategória: ügyességi
A projectről:
A játékhoz az ötletet egy Ballance nevezetű játék adta. A játék lényege hogy egy időn belül fel kell venni a pályán található összes csillagot, és csak utána lehet átmenni a következő pályára. Készítettem pályaszerkesztőt is, amivel könnyedén össze lehet rakni egy ügyességi pályát!
Részletek a readme.doc-ban:)

Forráskód mellékelve a játékhoz!
A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
Delphi 7, GLScene 1.0.0.0714;
Photoshop
Fejlesztés kezdete: Tervezett befejezés:
2006.10.21
Beküldve:
2007.06.24 12:35
Fejlesztő:
(1 fő)
Elérhetőség:
A csapat honlapja
e-mail: djsaman@freemail.hu
Tagok:
beküldő: DJSAMAN
regisztrált tagok:



Fejlesztés állapota:
Kész
Kész
Készültség: %

Képek - Ball Mania
A rigid látható + info panel
A rigid látható + info panel
2007.06.24. 13:45

2007.06.24. 13:44

2007.06.24. 13:44

2007.06.24. 13:44

2007.06.24. 13:43
Menü
Menü
2007.06.24. 13:42

Fejlesztési napló - Ball Mania
DJSAMAN 2007.06.24. 13:55
Várom a véleményeket:D
Gondolkoztam hogy lecserélem az Ode-t és Newtonra átírom a játékot.
Érvek a newton mellet:
1. fps ugrálásra nagyon érzékeny volt az ode
2. akartam freeform-okat belevinni vagyis hogy a pályarészek 3ds modellek legyenek de nem tudtam megcsinálni ode-nel, newtonnál meg egyszerübb volt az egész.
Igaz hogy a newtont késöbb fedeztem fel és mélyedtem is bele és nekem nagyon megtetszet.
Ja és a Glscene-l beépitet ode-t használtam, és amire át akarom konvertálni newtonra az is glscene-es.
Itt az oldal a newtonak:
http://www.dave.serveusers.com/oxNewton.html

Hozzászólások - Ball Mania
Szepi - Törzstag | 572 hsz       Online status #61858   2007.07.02 06:32 GMT+1 óra  
xp
--- permanent temporary signature ---
   
DJSAMAN - Tag | 32 hsz       Online status #61838   2007.07.02 01:44 GMT+1 óra  
Szepi még annyit, hogy xp-d van fen a gépeden vagy vista?
Nézz szét az oldalukon, 3d tutorialok és még sok más!
www.AtomicMedia.hu
http://www.atomicmedia.hu
   
Szepi - Törzstag | 572 hsz       Online status #61787   2007.07.01 08:14 GMT+1 óra  
ok
--- permanent temporary signature ---
   
DJSAMAN - Tag | 32 hsz       Online status #61719   2007.07.01 02:44 GMT+1 óra  
Szepi erre nem tudok mit mondani csak röhögni bocs, de azért még átnézem valamit még megprobálok
Nézz szét az oldalukon, 3d tutorialok és még sok más!
www.AtomicMedia.hu
http://www.atomicmedia.hu
   
DJSAMAN - Tag | 32 hsz       Online status #61716   2007.07.01 02:43 GMT+1 óra  
syam az biztos erre én is rájöttem azért raktam bele egy fps limitet hogy 60 fps-en tartsa a játékot. Tiszta idegesitő volt mikor megugrott az fps aztán a labda csak ugy elszált meg ilyenek
Nézz szét az oldalukon, 3d tutorialok és még sok más!
www.AtomicMedia.hu
http://www.atomicmedia.hu
   
Szepi - Törzstag | 572 hsz       Online status #61653   2007.06.30 15:29 GMT+1 óra  
most más a probléma:
convertálási hiba a betöltendő main.map fájlban a program kilép!!!!
--- permanent temporary signature ---
   
syam - Törzstag | 1491 hsz       Online status #61634   2007.06.30 13:28 GMT+1 óra  
udvz,
mindenképp cseréld le ode-t, mert nagyon nagyon érzékeny a fizikája fpsre:]
alias aalberik
   
DJSAMAN - Tag | 32 hsz       Online status #61631   2007.06.30 13:03 GMT+1 óra  
Szepi ezt nézd meg, most már ha valami gubanc van az ini fileban akkor is elindul egy alap beálitáson. Remélem ez már müködni fog neked!
http://www.zshare.net/download/2502286b94db46/
Nézz szét az oldalukon, 3d tutorialok és még sok más!
www.AtomicMedia.hu
http://www.atomicmedia.hu
   
DJSAMAN - Tag | 32 hsz       Online status #61559   2007.06.30 02:49 GMT+1 óra  
Cactus Jack igen én is gondoltam életre csak nem tudom sokat töprengtem ezen és mondjuk nem akartam állati könyüre csinálni a játékot, hogy egy 10 perc alat végig lehessen nyomni, de azért igen ezeken én is akarok fejleszteni. Reaper a c++ nem nagyon vágom nagyon nagyon alap amivel ilyet nem tudnék összedobni szóval azért is csinálom delphiben, meg még szeretnék ezzel ismerkedni mert még kezdő vagyok ebben igaz sokat foglalkoztam modellezéssel meg 3ds max meg stb. Szerintem nem olyan lassú inkább az ode szarakodása majd levátom newtonra.
Nézz szét az oldalukon, 3d tutorialok és még sok más!
www.AtomicMedia.hu
http://www.atomicmedia.hu
   
Reaper - Tag | 107 hsz       Online status #61381   2007.06.28 11:39 GMT+1 óra  
nekem teccik a játék de eggyet értek Cactus Jack-el. meg mongyuk lehetne c++ ban akkor gyorsabb lehetne.
The Darkness vill come
   
Cactus Jack - Törzstag | 176 hsz       Online status #61335   2007.06.28 06:02 GMT+1 óra  
Az az igazság, hogy régen egy ehhez hasonló játékot akartam csinálni, ám aztán letettem róla, mert másba kezdtem... Véleményem szerint egy TPS kamera nagyon sokat dobna a cuccon... Továbbá, ha meghalunk (leesünk), ha már a kezdőpontra helyez minket vissza, legalább az időt is nullázza, mert így 2 életet vesztünk a meglévő háromból, és a maradék egy már nem sokra elég... Jó lenne, ha lehetne plussz életeket szerezni, v ilyesmi, s akkor már miért is ne lehetne egyéb segítő és gátló power upot csinálni ugyebár
Egyelőre ennyi

Cactus Jack
Cactus Entertainment Team
http://www.cactusent.eu
   
Szepi - Törzstag | 572 hsz       Online status #61057   2007.06.25 13:55 GMT+1 óra  
ok
--- permanent temporary signature ---
   
DJSAMAN - Tag | 32 hsz       Online status #61053   2007.06.25 13:29 GMT+1 óra  
Hmmm nincs ötletem, hogy akkor mi lehet a baj. Még gondolkozom háta valami eszembe jut.
Nézz szét az oldalukon, 3d tutorialok és még sok más!
www.AtomicMedia.hu
http://www.atomicmedia.hu
   
Szepi - Törzstag | 572 hsz       Online status #61040   2007.06.25 10:56 GMT+1 óra  
nem megy m;g midnig..pedig ]jra ki is csomagoltam
--- permanent temporary signature ---
   
DJSAMAN - Tag | 32 hsz       Online status #61038   2007.06.25 10:43 GMT+1 óra  
Szepi na szóval az a lényeg, hogy az a hibaüzenet csak akkor jön elő hogyha valami hiba van a file kiolvasása közben. Na mind1 ujra feltöltöttem csak a config .ini-t, ezt ki is probáltam semmi hiba nem volt, az exe mellé ted be.
http://www.zshare.net/download/242744830ab92a/
Nézz szét az oldalukon, 3d tutorialok és még sok más!
www.AtomicMedia.hu
http://www.atomicmedia.hu
   
Szepi - Törzstag | 572 hsz       Online status #61016   2007.06.25 07:36 GMT+1 óra  
"
Teljeskepernyõ beálitása teljesképernyös legyen e, felbontás és szinmelyseg, kepernyöfrisités, Vsync, texturafrisites
no
800x600 32
no
1
labda beálitásai Sebeség,tömeg,surlodás
3
20
0,03

"
nekem ez van az .iniben és nem csináltam vele semmit, azaz nem raktam bele entert vagy írtam át valamit
--- permanent temporary signature ---
   
DJSAMAN - Tag | 32 hsz       Online status #60996   2007.06.25 03:47 GMT+1 óra  
Addict köszi ez az első játékom ami kész is lett meg müködik is meg minden
Ja hát igen helyesírás vááááá nem az erőségem
Nem tudom van aki ismeri ezt a Glscene-t meg használta is. Én pl csak azért mert delphi megy, szerintem egész jó dolgokat ki lehet belőle hozni
Nézz szét az oldalukon, 3d tutorialok és még sok más!
www.AtomicMedia.hu
http://www.atomicmedia.hu
   
Addict - Törzstag | 1031 hsz       Online status #60986   2007.06.25 02:14 GMT+1 óra  
Én elsőre végigmentem a második pályán
Észrevétel: Gyűjcsd -> Gyűjtsd Amúgy nem lett rossz a játék

   
gaborlabor - Moderátor | 4449 hsz       Online status #60984   2007.06.25 02:11 GMT+1 óra  
Idézet
DJSAMAN :
gaborlabor a érmék darabszáma 0 mert 1 el van dugva nem tudom nekem átmegy de ha mégsem akkor van a maps könyvtárban egy LevelList.ini file abban töröld ki
masodikszint.map
40
és mencsd le akkor átléped a pályát, de a readme.doc-ban leírtam hogy hogy van ez a pályafelépités.


Sorry, én voltam hülye!

Most kipróbáltam újra, és észrevettem az eldugott érmét, szóval minden király!

   
DJSAMAN - Tag | 32 hsz       Online status #60982   2007.06.25 02:07 GMT+1 óra  
Szepi érdekes eddig 1-2 embernek oda adtam nem volt vele gond esetleg probáld meg a rar-bol ujra beletenni, vagy ha esetleg véletlen entert vagy valami más karaktert ütöttél bele, sajnos igy nem tudok segitni
Nézz szét az oldalukon, 3d tutorialok és még sok más!
www.AtomicMedia.hu
http://www.atomicmedia.hu
   
DJSAMAN - Tag | 32 hsz       Online status #60980   2007.06.25 02:02 GMT+1 óra  
gaborlabor a érmék darabszáma 0 mert 1 el van dugva nem tudom nekem átmegy de ha mégsem akkor van a maps könyvtárban egy LevelList.ini file abban töröld ki
masodikszint.map
40
és mencsd le akkor átléped a pályát, de a readme.doc-ban leírtam hogy hogy van ez a pályafelépités.
Nézz szét az oldalukon, 3d tutorialok és még sok más!
www.AtomicMedia.hu
http://www.atomicmedia.hu
   
gaborlabor - Moderátor | 4449 hsz       Online status #60978   2007.06.25 02:00 GMT+1 óra  
Teljeskepernyő beálitása teljesképernyös legyen e, felbontás és szinmelyseg, kepernyöfrisités, Vsync, texturafrisites
no
800x600 32
no
1
labda beálitásai Sebeség,tömeg,surlodás
3
20
0,03


Ez van benne. Szét lehet haxolni jeee!

   
Szepi - Törzstag | 572 hsz       Online status #60968   2007.06.24 16:38 GMT+1 óra  
mit tartalmaz neked az ini fájl?
--- permanent temporary signature ---
   
gaborlabor - Moderátor | 4449 hsz       Online status #60965   2007.06.24 15:55 GMT+1 óra  
nekemmegy a progi de a 2. pályán hiába szedek fel mindent, ha bemegyek a célba, nem reagál rá. így letelik az idő és végem.

   
Szepi - Törzstag | 572 hsz       Online status #60964   2007.06.24 15:54 GMT+1 óra  
hiba a config.ini fájlban

mit csináljak hogy ne legyen?
--- permanent temporary signature ---
   
DJSAMAN - Tag | 32 hsz       Online status #60946   2007.06.24 12:35 GMT+1 óra  
: Ball Mania
Nézz szét az oldalukon, 3d tutorialok és még sok más!
www.AtomicMedia.hu
http://www.atomicmedia.hu
   
> 1 <