játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5444
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2519

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2188
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1625
syam:    1491

[Blobs] Sir Mók Egyujjas verseny
A blobokat kell A pontból B-be juttatni.
Kategória: Platform
A projectről:
A blobok olyan kis rugalmas izék, lehetőleg egyben át kell jutniuk az akadálypályákon.
A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
Delphi, Box2D;
1000 éves Paint Shop Pro
IconFX
Amiket én írok :-D
Fejlesztés kezdete: Tervezett befejezés:
2013.01.20.
2013.03.04.
Beküldve:
2013.01.20 12:19
Fejlesztő:
Akybron (1 fő)
Elérhetőség:
A csapat honlapja
e-mail: akybron@gmail.com
Tagok:
beküldő: Akybron
regisztrált tagok:



Fejlesztés állapota:
Fejlesztés alatt
Fejlesztés alatt
Készültség: 90%

Képek - [Blobs] Sir Mók Egyujjas verseny
Pályaválasztó kép
Pályaválasztó kép
2013.03.08. 17:05
Egy felhőt beraktam háttérnek, már nincs annyira steril hatása
Egy felhőt beraktam háttérnek, már nincs annyira steril hatása
2013.03.04. 11:40
A nagy map aktuális képe
A nagy map aktuális képe
2013.03.03. 08:05
Gyilkos tüskék
Gyilkos tüskék
2013.03.03. 06:44
Körfűrész, hamar elintézi szegény szőrmókot.
Körfűrész, hamar elintézi szegény szőrmókot.
2013.03.03. 05:37
Nehezített tesztpálya, nyomógomb is van. Csak a 2 blob együttes munkájával megoldható
Nehezített tesztpálya, nyomógomb is van. Csak a 2 blob együttes munkájával megoldható
2013.03.01. 11:02
Kissé nehéz tesztpálya
Kissé nehéz tesztpálya
2013.02.27. 13:13
Ugrás irányjelző
Ugrás irányjelző
2013.02.24. 06:15
Kijárat
Kijárat
2013.02.16. 14:33
Gyűjtögetnivaló
Gyűjtögetnivaló
2013.02.16. 14:33
MapEditornak látszó valami, még messze van attól.
MapEditornak látszó valami, még messze van attól.
2013.02.14. 14:05
Menü
Menü
2013.02.05. 10:03
VIVA
VIVA
2013.02.05. 09:49
Neten találtam ezeket a dilis fazonokat. Hát nem édik? :-D
Neten találtam ezeket a dilis fazonokat. Hát nem édik? :-D
2013.01.27. 09:35
kb így fognak kinézni a blobok
kb így fognak kinézni a blobok
2013.01.26. 14:39
Statikus pályaelemek (zöld)
Statikus pályaelemek (zöld)
2013.01.21. 05:26
Blobs
Blobs
2013.01.20. 12:21

Fejlesztési napló - [Blobs] Sir Mók Egyujjas verseny
Akybron 2013.03.10. 12:36
Kis változtatás:
Bizonyos helyeken lávára cserélődtek a sima kövek. Ezek lassan csökkentik az életerőt.
Cserébe a kis blobok felszedése növeli az életerőt. (1 blob 1%)
Gyártottam pár pályát, némelyik elég nehéz lett.
Akybron 2013.03.08. 17:02
Változott a menü, most már lehet idő és ugrás rekordot döntögetni. Csillagot is kap a játékos, a megmaradt életerő függvényében.
Akybron 2013.03.07. 14:18
- A Blobok kaptak egy béna kipukkanás effektet. (háromszögekké esnek szét)
- Mérve van az idő, és az ugrások száma mint rekorddöntögető elem. Még nem nézhetők vissza, csak a játék alatt látszanak.
- Minden szint indításnál véletlenszerű a blobok színe, így szerintem változatosabb.
Akybron 2013.03.03. 05:42
Működnek a sérülést okozó tereptárgyak. Hogy lehessen tudni a blobok egészségügyi állapotát, a kiválasztó ikonsoron látható egy-egy életerő sáv.
Akybron 2013.03.02. 14:10
Kezd a véglegeshez közelíteni.
Belefusizva régi projektekből:
"Hangrendszer"
ReadMe olvasó (kiegészítve tapigombokkal)

A mapokat (már többet :-) ) tömörített állományból szedi (átnevezett zip).
Van zene, 2-3 hang.
Akybron 2013.03.01. 11:00
Végre valahára működik a padlógomb is. Bár technikailag nem úgy, ahogy eredetileg elképzeltem, esemény kiváltással indítva a movert, hanem a mover pollozza a megadott gombokat.
A movernek két erre való paramétere van, egy az "oda" irányú mozgás indításához, egy a "vissza" irányhoz.
Logikai kapcsolat is megadható, ezt Diszjunktiív termként lehet beírni (ÉS-ek VAGY kapcsolata).
A kifejezés balról jobbra értékelődik ki, precedencia: -(Negálás) &(ÉS) |(OR).
Pl.:
1&-2|3
igaz, ha az 1. gomb le van nyomva ÉS a 2. gomb fel van engedve, VAGY a 3. gomb le van nyomva.
A Movernél megadott 2 logikai kapcsolat minden egyes szimulációs ciklusban kiértékelődik.
Akybron 2013.02.27. 13:18
Revolution Joint (forgáspont) OK
Mover (Lift, mozgó platform, kilövő) OK

Még a TaposóGomb hiányzik, azzal erősödne a logikai irányvonala a játéknak.
Akybron 2013.02.25. 13:33
Rengeteg küzdelem után végre valahára be tudom tölteni a szöveges file-ba kimentett mapokat.
Bár még majd lesz egy köröm a későbbi egymásra hivatkozások miatt több példányban kimentődni/betöltődni akaródzó osztályokkal.
Akybron 2013.02.16. 14:34
Készülget a MapEditor
Akybron 2013.02.05. 13:28
TechDemo feltöltve, az alább írt dolgokat meg az irányítást lehet próbálgatni.
Akybron 2013.02.05. 10:02
Elkészült cuccok:

1. Mover
Ebből lehet ajtót, liftet, mozgó platformot, blob kilövőt kreálni. Tud automatikusan mozogni, blob érintkezésre indulni, de működtethető az alábbi Button-nal is, eseménykezelőn keresztül.

2. Button
Padlógomb, a rá nehezedő súly hozza működésbe. Az eseményeire rákapcsolható a többi játékelem, jelenleg a "Mover".

3. Oldalsáv:
6 blob, zoom, menü gombok.

4. Menü
Egyelőre csak szimpla klikkelhető elem és CheckBox
Akybron 2013.01.20. 12:26
Az első kép a Box2D motorral történő kísérlet első eredménye látszik, természetesem nem így fognak a blobok kinézni.
Technikailag egy blob 16 db golyóból áll, a golyók közt rugalmas kapcsolat van.

Hozzászólások - [Blobs] Sir Mók Egyujjas verseny
Matzi - Szerkesztő | 2519 hsz       Online status #204461   2014.08.07 14:40 GMT+1 óra  
Akybron:
Sajnos ez valami fura hiba a portálmotorban, amitől néha invalid karaktereket pakol a sütikbe, és utána meg nem tudja rendesen visszaolvasni. Elvileg süti törlés megoldja, még ha gány megoldás is, a v3ig ez marad.
If your game idea starts with the story it’s not a game idea.
Stories in games are optional.
   
Akybron - Törzstag | 456 hsz       Online status #204457   2014.08.07 13:55 GMT+1 óra  
Frissítettem a linket, most már jó. (Tartalmilag ugyanaz, mint Matzi dropboxos linkje)

Matzi:
Egy jó fél óráig csak az alábbi üzenetet kaptam bármilyen módosító jellegű tevékenységre az oldalon (adatlap módosítás, hozzászólás írása, de még kijelentkezésre is)

JátékFejlesztés.hu
2014-08-07 05:39
Fatal error : Wrong parameter in the URL.
   
Matzi - Szerkesztő | 2519 hsz       Online status #204446   2014.08.05 08:10 GMT+1 óra  
Amíg a projekt gazdája nem ad meg újabbat, addig itt a régi, versenyen értékelt változat linkje: https://dl.dropboxusercontent.com/u/10610283/JF/blob.zip
If your game idea starts with the story it’s not a game idea.
Stories in games are optional.
   
kosinaz - Tag | 95 hsz       Online status #204440   2014.08.04 19:52 GMT+1 óra  
Kaphatunk majd egy működő linket a játékhoz? A kolléganőm szert tett egy szőrmókos pólóra, és most szeretné kipróbálni a játékot is.
   
ddbwo - Tag | 1625 hsz       Online status #198452   2013.10.20 09:22 GMT+1 óra  
Még régen csináltam róla gameplay videókat. Jó lesz ide kedv csinálónak.



A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
   
ddbwo - Tag | 1625 hsz       Online status #192754   2013.03.27 17:00 GMT+1 óra  
A rekordom rajtuk:

1:00
36

2:25
91

A nehezebb ugrálós részeknél a gurulásból sarokról ugrásos technikát kell használni. Haladó map.
--
Lehetne olyat is belőni, hogy map pack kategóriák vannak. Mint máshol az epizódok. Könnyűtől kezdve akármeddig, használandó technikáktól függően. Ügyességi, logikai, cooperációs, kombinált, stb. A kisebbeknek nagyon bejön a játék, de nem mindig tudnak annyira játszani vele. Nekik csak ugrálós-felfedezős map pack kéne. Meg grafikás elemek.

És ha már map pack, akkor egy mappába lehetne gyűjteni a .lvl file-okat és abból is választani. Könnyű mod kezelés. És a stats-ok se lennének veszélyben annyira.
pl.:
ddbwo.lvl
ddbwo.sts
Vagy valami.

Esetleg külön profiloknál a stats. Egyszerűen megoldva slot-os profilok is lehetnek akár. Mint map választásnál csak mondjuk 1-16 db profil slot. Tekerős név vagy név nélkül.
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
   
Akybron - Törzstag | 456 hsz       Online status #192726   2013.03.27 05:46 GMT+1 óra  
Nagyon vad lett, így hajnalban ébredés után még nem sikerült túljutnom rajta
   
ddbwo - Tag | 1625 hsz       Online status #192724   2013.03.26 23:44 GMT+1 óra  
Hö-hö!
Azért a kedvenc zenékhez is hozzátettem nem kis kultúrát.
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
   
FZoli - Szerkesztő | 4892 hsz       Online status #192718   2013.03.26 21:18 GMT+1 óra  
hát, legalább ebben hasznod vesszük
   
ddbwo - Tag | 1625 hsz       Online status #192713   2013.03.26 14:30 GMT+1 óra  
Kösz! Megpróbáltam ravaszkodni, mint egy átbulizott éjszaka utáni róka.

Még egy "fan made" map. Ebben minden zsiványság van. Egyszerre vicces és nehéz. Vagyis gondolom nehéz, de könnyen átviszem.
Még mindig random szerű, de leginkább ezt az alapötletet szerettem volna kipróbálni az editorban.

Mindkettő map benne van, raktam stats-ot is, ha vki nem szeretné az előző mapot megint átvinni, kihagyhatja.
2503-ddbwo_blob_levels.zip
u.i.:
Ha csinálok még mapokat, innen már egyszerre többet rakok majd fel. Ha elég lesz.
u.i.2:
És persze csak ha már lesz egy bővebb nem demo Blobs is.

Ezt a hozzászólást ddbwo módosította (2013.03.26 21:12 GMT+1 óra, ---)
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
   
Akybron - Törzstag | 456 hsz       Online status #192707   2013.03.26 05:54 GMT+1 óra  
Határozottan jó kooperatív map lett. Elsőre el is ba-ba-baltáztam annak rendje és módja szerint
   
ddbwo - Tag | 1625 hsz       Online status #192699   2013.03.25 18:15 GMT+1 óra  
Nem tudom mi történt ma a nettel vagy a fonnal, de elég gyorsan, kb. fél óra alatt leszedte.

Egyértelmű és szép editor.
Gyors random összedobtam egy kicsi, de szivacs mappot. A saját map az első, a második az end map, mivel nem tudom mi történne ha nem lenne bent az is. Gondoltam így biztosabb.

A támogatott feltölthető file miatt zip-elni kellett.
ddbwo_blob_level.zip

u.i.:
Csak ki kell szedni a zip-ből és a mappából és rámásolni a "Levels.lvl"-re

Ezt a hozzászólást ddbwo módosította (2013.03.26 14:13 GMT+1 óra, ---)
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
   
ddbwo - Tag | 1625 hsz       Online status #192694   2013.03.24 23:48 GMT+1 óra  
TY! Működik ahogy kell, vsz holnap lejön, mert figyelni is kell közbe, néha elfelejt szakadásnál visszacsatlakozni... Alvás közbe meg nem nagyon figyelem. Azt is kikéne valahogy fejleszteni.
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
   
Akybron - Törzstag | 456 hsz       Online status #192692   2013.03.24 21:47 GMT+1 óra  
ddbwo - Tag | 1625 hsz       Online status #192687   2013.03.24 10:53 GMT+1 óra  
Magammal is megtettem. Épp reálisan értékeltem a helyzetet.
Viszont amikor egyértelműek az indokok, nem szoktam oktatni. Pl ebben az esetben is így lett volna ha más írja ezt. Valamint az egyéni erőforrás felosztások nem is igényelnek ilyen szempontból rávilágítást.
--
Na a mostani ~tucat letöltés próbálkozás én voltam... xd - semmi nem tudja ütemezni
--

Lehetne kérni egy dropbox-ot vagy valami ilyesmi pausálható letöltést? A lényeg az lenne, hogy akár több perces szünet után is folytatni lehessen a letöltést.
Akár ideiglenes helyre privátba ha elsődleges szempont a letöltés szám követés vagy ilyesmi.

Ezt a hozzászólást ddbwo módosította (2013.03.24 12:14 GMT+1 óra, ---)
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
   
FZoli - Szerkesztő | 4892 hsz       Online status #192686   2013.03.24 10:30 GMT+1 óra  
lol ha ezt más írná most hogy kioktatnád
   
ddbwo - Tag | 1625 hsz       Online status #192685   2013.03.24 10:17 GMT+1 óra  
Magamnak is köszönhetem. Nincs rendes internet, csak telefon modemként.
A telefon is vacakol, eredetileg folyamatos lenne. Kicsit lassú, de olcsó és elégséges. De ilyenkor ember szeret idegeskedni.

Általában lehet ütemezni és lejönnek a dolgok amikor csak használatlanul zörögne a gép.
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
   
Akybron - Törzstag | 456 hsz       Online status #192684   2013.03.24 09:33 GMT+1 óra  
Letöltési időpontok:

19:47 21:05 23:07 00:15 01:03

meg 03:26-kor kiváncsi volt valaki a forrásra.

A szolgáltatódat nem kéne kicsit megrugdosni?
   
ddbwo - Tag | 1625 hsz       Online status #192682   2013.03.24 00:05 GMT+1 óra  
Hajam hullik...

Kétszer megszakadt a letöltés, ami nálam 2 és fél órába került volna most, mert folyamatos volt a connection. Egyszer 65%on, egyszer 86%on. Na mindegy, így holnap tudom csak megnézni (vagyis az óra alapján ma). De rakok majd hozzá egy letöltés kezelőt.

Valamiért nem tudja ütemezni onnan a DownThemAll és így előről indítja.

Ezt a hozzászólást ddbwo módosította (2013.03.24 00:22 GMT+1 óra, ---)
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
   
ddbwo - Tag | 1625 hsz       Online status #192673   2013.03.23 19:45 GMT+1 óra  
Mint ha karácsony lenne.
// csak mire lejön... ><
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
   
Akybron - Törzstag | 456 hsz       Online status #192672   2013.03.23 19:44 GMT+1 óra  
Feltöltöttem egy új zip-et, abban benne van. Az eddigi pályák forrásaival együtt.
Az editor.txt tartalmaz némi leírást a cuccról. Édes kevés, de talán a meglévő mapokkal használható.
   
ddbwo - Tag | 1625 hsz       Online status #192664   2013.03.23 16:58 GMT+1 óra  
Meg lehet oldani egy letölthető pálya építőt? Ill. mennyire kell vele machinálni hogy bekerüljenek a pályák?
Elvileg bármilyen editorra rá tudok érezni, pl akár ha kisebb bugos erőlködés is kell hozzá, még azt is elviselem. Ha meg minden egyértelmű, rá is jövök mit hogy.

Persze úgy lenne a legjobb, ha mindent magától befogadna, vinne és kezelne.
Már persze ha lehet kapni egy editort. Szívesen kipróbálnék ezt-azt.

/ A képek alapján elég jónak tűnik.

Ezt a hozzászólást ddbwo módosította (2013.03.23 17:04 GMT+1 óra, ---)
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
   
kt96 - Tag | 61 hsz       Online status #192101   2013.03.10 23:55 GMT+1 óra  
Am lehetne még szadistábbá tenni a játékot.
Például ha rávágódik az ajtó az is venne le életpontot.
De am szépmunka 5 ös
   
kaszapatrik - Tag | 44 hsz       Online status #192097   2013.03.10 22:22 GMT+1 óra  
Én csak annyit mondok, hogy ez a pályás megoldás (ahogy kinéz az egész) szakasztott hasonlít a Soldatra, ami nálam már plusz pont. Szép emlékek..
   
kosinaz - Tag | 95 hsz       Online status #192096   2013.03.10 22:10 GMT+1 óra  
Fuh, hát most már tényleg nagyon szadista lett a játék. A négy lávakerekes pályán iszonyat sokszor zuhantam a semmibe megpörkölődött szőrszálakkal. A kilövős pályán pedig hosszú percekig elvoltam. A szigetesre így már nem maradt türelmem.
Talán így a végére még beleférne annyi kis könnyítés, hogy ne kelljen összeszedni minden pontot a pályán. Így ki lehetne próbálni a későbbi pályákat is anélkül, hogy tényleg maximálisan teljesítene a játékos. Ez pedig tovább növelné az újrajátszási kedvet, amire eddig csak az idő és az ugrásszám szolgált. Ez utóbbiaknak pedig lehetne valami támpontja. Mondjuk megadhatnád a te rekordodat, meg az átlagodat, és a te legrosszabb eredményedet, és azoknak megfelelően osztogathatnád a csillagokat. Így a játékos is jobban képben lenne a saját teljesítményével kapcsolatban, és máris lenne motivációja jobban teljesíteni.
   
kosinaz - Tag | 95 hsz       Online status #192056   2013.03.09 08:46 GMT+1 óra  
Jó lett, már csak azt kéne számolni, hányszor pukkantunk meg egy pályán, és teljes lenne a statisztika.
   
Akybron - Törzstag | 456 hsz       Online status #192006   2013.03.07 22:15 GMT+1 óra  
A 3. csak véletlenül volt engedélyezve, ezen a pályán csak kettőnek kell lennie. A most feltöltött változatban megint 2 van.
   
kosinaz - Tag | 95 hsz       Online status #191998   2013.03.07 20:38 GMT+1 óra  
Nagyon durvák lettek az új gyilokok, élvezet volt őket leküzdeni. Az örök uccsó pályán viszont meglepett a harmadik szőrmók. És sajna pár béna halál után már nem volt türelmem végigvinni, hogy kiderítsem a megjelenésének okát.
A sebződéshez viszont jó lenne valami vizualizáció, repkedő szőrszálak, vagy könnyező blobok, vagy nem tudom, mert így csak az instant death tűnik fel mindig.
   
Akybron - Törzstag | 456 hsz       Online status #191990   2013.03.07 16:34 GMT+1 óra  
Ha ráveszem magam egy kis Java tanulásra (esetleg Xamarin), akkor lehet rá esély.
   
kt96 - Tag | 61 hsz       Online status #191979   2013.03.07 08:52 GMT+1 óra  
Am tényleg, telefonra is lesz, vagy csak gépre ?
Szívesen játszanék vele telón .
   
Akybron - Törzstag | 456 hsz       Online status #191947   2013.03.06 18:39 GMT+1 óra  
Bacce:
Köszönöm.

Ha ebből akarok valami jobbat, akkor a programot magát újra át kéne gondolni, visszaütött a csapjunk a lecsóba egy 5 perce ismert fizikai motorral.
Így utólag látom, hogy nagyon nem így kellett volna felépíteni rendszert.
Van amit megtartanék, de egy csomó mindent újra kéne írni. Az editort nagyon, az minden, csak nem kényelmes. A fizika képes komplex, több darabból álló testeket kezelni, a "játékmotor" számára viszont minden test 1 darabból van.
Ez alól kivétel a "Ground" test, abban a csempék vannak "alkatrészként" felvéve.
Ami nem csempe, az kör vagy téglalap. Más nincs. Egy szabad polygont próbálok még befusizni, de az a szerkesztő szempontjából tényleg fusi lesz
   
Bacce - Bacce | 1783 hsz       Online status #191927   2013.03.06 10:23 GMT+1 óra  
Akybron: Egy profi grafikussal és még egy kis idő ráfordítással ebből kéne csinálni egy terméket és keresni vele egy kis pénzt, mert marhára az az érzésem hogy ezt zabálnák az emberek, nagyon jól ki van találva, nem is sablonos, nem akarok ódákat zengeni ide de le a kalappal.. megint.

Az elasto mania szerintem azért eléggé programer art, ami bár nem csúnya de inkább funkcionális mint szép. Más részről nem is mai alkotás. Szóval bár átmenetileg megfelel de nem cél, inkább kényszermegoldás legyen sztem.

Idézet
ddbwo :
Esetleg még lassú mozgás követés távoli háttérrel is, stb. Pl olyan jó rajzolt színes Worms féle grafikával.


Paralax scroll a kifelyezés amit keresel. Am egy worms-ös grafikai stílus szerintem is illene a játékhoz, csak nem annyira lekerekített, inkább a blob-ok szőrét lehetne mind design húzó ötletet vinni.

Idézet
DMG :
A Grafika nem minden, sőt, persze az egyszerű mókusokat meg lehet vakítani mókusvakítós grafikai elemekkel, nulla történettel, és nulla játékélménnyel.


A szép grafika nem mókusvakítás, inkább szerintem egy eszköz hogy rávedd a játékost hogy időt szakítson a játékodra. Egy csúnya játék bármilyen szórakoztató, valószínűleg nem lesz a letöltési listák élén, szemben egy szép játékkal amit lehet csak egyszer fognak kipróbálni a felhasználók és törlik. Szóval mind a grafika mind a játékmenet egyformán fontos szvsz.

És akkor még nem is beszéltünk a zenék, hangok, zörejek iszonyatos hangulatteremtő értékéről, ami akár egymagában is simán elvisz a hátán egy játékot, vagy tönkreteszi azt.
Amit hallottam zenéket azok is rendben vannak nálad, még a környezet hangjaira, esetleg ugráskor nyögésre, eséskor puffanásra kéne valami megoldást találni.
Szerintem pszichológiai szempontból a hangok adják a legmaradandóbb emlékeket, például most is itt van a fejemben az angry birdsben a piros madarár hangja amikor kilövődik a csúzliból.
Making the world a better place, one line of code at a time.
http://bacce.uw.hu
   
ddbwo - Tag | 1625 hsz       Online status #191920   2013.03.05 23:21 GMT+1 óra  
Elfelejtett állapot felmérés: A zene összeállítás nagyon jól passzol a játékhoz, és a hangok is rendben vannak. Maguk a pályák most már eléggé veszélyesek is, meg kell harcolni a győzelemért.
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
   
Akybron - Törzstag | 456 hsz       Online status #191886   2013.03.04 20:50 GMT+1 óra  
Örülök, hogy segíthettem
   
ddbwo - Tag | 1625 hsz       Online status #191883   2013.03.04 20:25 GMT+1 óra  
Most egy tizenkétéves rejtély oldódott meg számomra, de komolyan. Ezt sose tudtam.
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
   
Akybron - Törzstag | 456 hsz       Online status #191882   2013.03.04 20:21 GMT+1 óra  
Megnéztem: Rajzolni kell egy másik polygont oda, ahova fű kell. jobb klikk a polygonra, és grasspoly ON. Akkor az lesz a fű.
   
ddbwo - Tag | 1625 hsz       Online status #191881   2013.03.04 20:15 GMT+1 óra  
Szabad polygonok vannak benne, viszont nagyon egyszerű a kiépítése. De füvezni nem tudom hogy kell benne.
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
   
Akybron - Törzstag | 456 hsz       Online status #191877   2013.03.04 19:39 GMT+1 óra  
Össze ne vesszetek a nagy ötletelésben :-)

Egy felhőt beraktam háttérnek, már nincs annyira steril hatása. Kép fent.

ddbwo: Nem optimalizál ez semmit :-D

Azt is utolsó nap raktam bele, hogy csak azt rajzolja ki, ami látszik is.
Az eddigi verziók mindent izomból mindent rajzoltak.

Megnézem, hogy működik az elasto mania editora, hátha lesz ötletem.
(Valahol meg kell legyen, játszottam vele anno)

kernel_panic:
Köszi, körül nézek.
   
ddbwo - Tag | 1625 hsz       Online status #191875   2013.03.04 19:37 GMT+1 óra  
@Akybron:
Szerintem az Angry Birds Elasto Mániás. Az már ezeréves program.


Tile-os rendszerben nagyjából ugyanúgy oldanám meg, csak ezeket a díszeket vagy két mezőre átlagolnám, vagy féllel lesüllyeszteném. A különleges illesztések jó megrajzolásával ki lehetne tölteni pár egyedi helyet, ha az engine optimalizálja a polygonokat.

Ezt a hozzászólást ddbwo módosította (2013.03.04 20:30 GMT+1 óra, ---)
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
   
ddbwo - Tag | 1625 hsz       Online status #191872   2013.03.04 19:30 GMT+1 óra  
FZoli
látom mindenkinél okosabbnak hiszed magad

Nem, tisztában vagyok vele, hogy legfeljebb annyira lehetek "okos", mint bármelyik másik ember. Éppen ezért, ha munkaadó lennék informiatikai fejlesztésnél, csak pontosan annyit követelnék meg a dolgozóktól, amennyit én is meg tudok csinálni. Se többet, se kevesebbet.

DMG
Konkrétan ez így csúnyább mint egy átbulizott éjszaka utáni róka.

Két perc alatt nem akartam egy egész pályát retusálni, most ennyi tellett tőlem.
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #191867   2013.03.04 18:51 GMT+1 óra  
Idézet
ddbwo :
FZoli
tök mindegy hogy néz ki

kosinaz
Sőt, segít a lényegre koncentrálni

DMG
A Grafika nem minden

Blobs





Konkrétan ez így csúnyább mint egy átbulizott éjszaka utáni róka.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
kernel_panic - Tag | 117 hsz       Online status #191865   2013.03.04 18:28 GMT+1 óra  
Idézet
Akybron :
Keresgéltem neten is, de vagy 8x8-as pixelart, vagy fizetős, vagy durván nincs egy egységes csomag, ha meg még is, akkor csak négyzet csempe van benne.
Valószínűleg nem jó az ilyen irányú keresőérzékem (a gyenge angol miatt is).


Nem tudom segít-e, de hátha...

   
Akybron - Törzstag | 456 hsz       Online status #191859   2013.03.04 18:03 GMT+1 óra  
Eredetileg a csempés megjelenítést több rétegűre akartam, így a mostani kő rétege (ami a fizika is egyben), kerülhetne egy fű réteg, ami a fizikát nem bántja, de jobb lesz a kinézet tőle.
Konkrétan a csempe most nem állítható, fixen beégetett textúrával működik.
A kör és téglalap objektumoknak állítható a textúrája. (A tüskesor is egy sima téglalap, alpha csatornás tüske textúrával).

Viszont én grafikailag úgy vagyok, mint a Koltai az Activity-ben

Keresgéltem neten is, de vagy 8x8-as pixelart, vagy fizetős, vagy durván nincs egy egységes csomag, ha meg még is, akkor csak négyzet csempe van benne.
Valószínűleg nem jó az ilyen irányú keresőérzékem (a gyenge angol miatt is).

Minden esetre megpróbálkozom az editorba szabad polygon szerkesztőt tenni.
Ha ez meg van, már izgalmasabb kinézetű pályákat lehetne gyártani, nem vagyok a csempékhez kötve.
Mellesleg egy Dekor típus kéne. Az utolsó pálya logoból készített háttérképei Szenzor módba állított (Hogy ne ütközzenek) fizikai objektumok voltak, a szenzor mód rossz kezelése miatt lehetett még is felmászni rajtuk.

A szabad polygon + fű réteg + háttérképpel kicsit AngryBirds-ös érzet lenne.


Ezt a hozzászólást Akybron módosította (2013.03.04 18:19 GMT+1 óra, ---)
   
FZoli - Szerkesztő | 4892 hsz       Online status #191855   2013.03.04 17:50 GMT+1 óra  
látom mindenkinél okosabbnak hiszed magad
Kontexusból kiemelni szövegrészeket nem szép dolog, eléggé egy síkúan gondolkozol.
Viszont ki kell ábrándítsalak, ez minden, csak nem szebb a mostaninál. Ráadásul valószínűleg inkomp a pályával.
   
ddbwo - Tag | 1625 hsz       Online status #191847   2013.03.04 17:02 GMT+1 óra  
FZoli
tök mindegy hogy néz ki

kosinaz
Sőt, segít a lényegre koncentrálni

DMG
A Grafika nem minden

Blobs

A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #191836   2013.03.04 10:51 GMT+1 óra  
Idézet
ddbwo :
Jó vele játszani, de ha még színeket is kap, öröm lesz ránézni is! Egyszerűen berakod a Blob-ot a kijelzőbe, és kirakod a falra valamelyik kép helyére a konyhában.
Eszel, és ott pislognak a Blobok. Máris jobban indul a reggel!



A Grafika nem minden, sőt, persze az egyszerű mókusokat meg lehet vakítani mókusvakítós grafikai elemekkel, nulla történettel, és nulla játékélménnyel.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
kosinaz - Tag | 95 hsz       Online status #191834   2013.03.04 08:56 GMT+1 óra  
Egyébként ez a másik hasonlóság az Elasto Maniaval, ott is ugyanígy le volt egyszerűsítve a megjelenítés. Bár ez engem egyáltalán nem zavar. Sőt, segít a lényegre koncentrálni. És mivel eleve absztrakt az egész elgondolás, nincs is semmi hiányérzetem miatta.
Az időmérőt viszont tényleg jó lenne még beépíteni, és akkor már csak egy valami tenné még durvábbá a játékot, a mozgó gyilkolóeszközök (lövedékek, lengő balták, időzített gyilkos ajtók).
Persze ez utóbbihoz még nem árt valami látványos, de azért még vicces blobhalál, mondjuk egy lufiszerű szétpukkanás. Úgy is úgy viselkednek, mint valami vízzel töltött lufi.
   
ddbwo - Tag | 1625 hsz       Online status #191825   2013.03.03 23:01 GMT+1 óra  
Jó vele játszani, de ha még színeket is kap, öröm lesz ránézni is! Egyszerűen berakod a Blob-ot a kijelzőbe, és kirakod a falra valamelyik kép helyére a konyhában.
Eszel, és ott pislognak a Blobok. Máris jobban indul a reggel!
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
   
FZoli - Szerkesztő | 4892 hsz       Online status #191823   2013.03.03 22:53 GMT+1 óra  
grafikailag nekem nincs sok kivetnivalóm, tök mindegy hogy néz ki, ha jó vele játszani. De nekem tényleg hiányzik a motiválás, időre játszás, vagy bármi.
   
ddbwo - Tag | 1625 hsz       Online status #191821   2013.03.03 22:42 GMT+1 óra  
"pályakészítő, zenész, grafikus."

Naja. A játékmenet és a technikai részletesség megszokása után a grafika elég nyers.
A Blob-ok javítanak kicsit rajta, de teljesen elütnek a többitől.
Feldobná a színes ég, díszítő elemek a háttérben vagy közeli rétegben, egységes grafikával. Esetleg még lassú mozgás követés távoli háttérrel is, stb. Pl olyan jó rajzolt színes Worms féle grafikával.

Fű, állatok vagy akármik pislognak és nézik a Blob kaszabolást, lelógó gyökerek, bogarak, indák, fák, bokrok, gombák, az ajtó fatönk, a gomb kavics, stb. Mondjuk a fűrész nem tudom hogy kerül be, de elvileg lehet Hi-tech world is. Lecserélve a természetet...

U.I.: Ja fűrész... Fűrésztelepnek befér. Természet közeli.
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf