játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5440
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2519

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2185
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1625
syam:    1491

Suli Engine
Szöveges kalandjáték készító szoftver.
Kategória: Kaland
A projectről:
Khm.... történet? Az egész úgy kezdődött, hogy régebben sokat játszottam a Revenge On * sorozattal és nagyon tetszett a megvalósításuk. Mivel akkoriban még bőven a Klick & Play-t nyomtam ezért lehetőségem nemnagyon volt ilyen jellegű játék alkotására. Nagyon fapados lett volna. De amióta kitanultam olyan szinten a delphit, hogy már nem csak a komponenseket rakosgatom jobbra-balra úgy gondoltam ideje volna újraéleszteni a csapatot és csinálni valami komolyabb játékot is. Ez lett belőle...
A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
Borland Delphi;
Xara Xtreme, Icon Buffet, Paint, Easy Icon Maker
Fejlesztés kezdete: Tervezett befejezés:
2006. április eleje
Már elkészült!
Beküldve:
2006.05.06 13:26
Fejlesztő:
TakLáng soft Team (1 fő)
Elérhetőség:
e-mail: takraj@gmail.com
Tagok:
beküldő: takraj
regisztrált tagok:



Fejlesztés állapota:
Kész
Kész
Készültség: 100%

Képek - Suli Engine
Editor #5
Editor #5
2006.05.06. 13:41
Editor #4
Editor #4
2006.05.06. 13:40
Editor #3
Editor #3
2006.05.06. 13:40
Editor #2
Editor #2
2006.05.06. 13:40
Editor #1
Editor #1
2006.05.06. 13:39
Az engine...
Az engine...
2006.05.06. 13:39
Az alapértelmezett kép + logo
Az alapértelmezett kép + logo
2006.05.06. 13:38

Fejlesztési napló - Suli Engine
takraj 2006.08.01. 14:01
Elkészült a nagy mű! Tessék véleményezni! ;)
takraj 2006.07.15. 07:35
Hírek a projektről!

Tudom, nem frissítettem az adatlapot és nem raktam fel a bétát, de érdeklődés hiányában nem láttam értelmét. Viszont jelentem, hogy a progi teljesen elkészült és elnyerte végleges formáját! Még a helpet kell megírnom hozzá és felrakom.

Rossz hír: A csapat szokás szerint felbomlott, így alapjátékra ne számítsatok még véletlen se! Lesz hozzá egy kusza példafájl, ami játszhatatlan, de legalább bemutatja a fontosabb feature-öket. ;) A helpet részletesen meg akarom írni, hogy bárki csinálhasson hozzá játékot.

Így visszagondolva azt hiszem ez a project csak arra volt jó, hogy megtanuljak rendesen programozni, legyen némi rálátásom. A következő project se lesz sokkal több, de az tuti, hogy valami sokkal kevésbé összetett dologba mászok bele és nem próbálok meg saját programnyelvet írni :D

Tehát már kezdhettek tervezgetni! ;)
takraj 2006.05.06. 13:44
Feltöltöttem a képeket meg a többit... Remélem kielégítőek :) Az egyik képen leíró képként DXTAR logóját használtam, bocs érte...

Hozzászólások - Suli Engine
sirkokrisz - Tag | 2 hsz       Online status #202698   2014.04.23 17:45 GMT+1 óra  
K*vajó lett!
Ugyan egy kicsit bonyolult első ránézésre, de hamar megérti az ember!

   
metaxa - Tag | 73 hsz       Online status #76292   2007.12.08 02:53 GMT+1 óra  
Sztem a szöveges játékok k*rvajók, szeretem őket..
nagyon hangulatosak tudnak lenni
énis csináltam anno egy rövid szöveges kaland rpg-t.
   
takraj - Tag | 77 hsz       Online status #37465   2006.11.19 11:38 GMT+1 óra  
Idézet
photon :
Nem rosz, tényleg.



Ezt majd akkor hiszem el, ha lesz aki csinál hozzá történeteket is...

Amúgy hogy kicsit hallassak magamról is: Delphit hagyom a fenébe. Inkább keményen tanulom a C-t! Ha ezt befejeztem, akkor nekifogok a C++ -nak, majd nekivágok a DirectX-nek. Szeretnék hamarosan eljutni odáig, hogy abban csinálok egy GRAFIKUS játékot. Mert ötlet van mint a rosa, de előbb meg kellene tanulni valami értelmes programnyelvet használni. Szerencsére gyorsan haladok mert már régebben használtam C-re épülő programnyelveket, csakhát időm az nincs, csak szombatonként. Akkoris kb. 2-3 órám van ezzel foglalkozni.
..:: TakRaj ::..

   
photon - Tag | 25 hsz       Online status #37456   2006.11.19 11:11 GMT+1 óra  
Nem rosz, tényleg.
   
robar - Tag | 410 hsz       Online status #24083   2006.08.04 14:07 GMT+1 óra  
Elolvastam a súgót. Tök jó! Már van egy-két tervem ...
Kompromisszumok nélkül csak remete vagy halott lehetsz...
   
takraj - Tag | 77 hsz       Online status #24028   2006.08.04 05:41 GMT+1 óra  
Amúgy nem tudja valaki, hogy miért van a projekt még mindig a "Fejlesztés alatt..." rovatban?
..:: TakRaj ::..

   
Sitnyikk - Törzstag | 1230 hsz       Online status #23971   2006.08.03 11:55 GMT+1 óra  
sztem nem az editort indítja el

   
takraj - Tag | 77 hsz       Online status #23912   2006.08.03 05:56 GMT+1 óra  
Idézet
Arkantosz :
Nekem valami hibár ír ki amikor elindítanám



És mi az a hiba?
..:: TakRaj ::..

   
Arkantosz - Tag | 7 hsz       Online status #23892   2006.08.03 04:15 GMT+1 óra  
Nekem valami hibár ír ki amikor elindítanám
A világ csak velem tökéletes!
   
Sitnyikk - Törzstag | 1230 hsz       Online status #23686   2006.08.01 15:46 GMT+1 óra  
héé de tök jópofi készül a történetem csak nem tom hogy van e kedvem rajzolgatni helyszíneket

   
takraj - Tag | 77 hsz       Online status #23669   2006.08.01 14:02 GMT+1 óra  
Elkészültem. Tessék véleményezni és sztorikat írogatni!
..:: TakRaj ::..

   
Sitnyikk - Törzstag | 1230 hsz       Online status #22000   2006.07.19 01:33 GMT+1 óra  
szegény embert még az ág is húzza

   
takraj - Tag | 77 hsz       Online status #21947   2006.07.18 13:53 GMT+1 óra  
Hát skacok....sajnos csúszok. Vasárnap meghalt a videókártyám és magával vitte az egész rendszert. Most, kb. 4 órája vettem egy újat 28K-ért, de sajna megsérült az MBR és csak a backup rendszer működik. Most egyelőre az adatokat mentegetem, de holnap mek nyaralni, szal majd hétfőn tudok DVD-ket pörkölni. Addig szünetel a help írás. (1/3-a van kész eddig!) Remélem a monitorom nem hal meg addig... ( 7 éves 15" CRT )

Még1x bocs a késésért, de nem volt tervben, hogy tönkremegy a vidkari. Mind1, legalább most van egy 100000x jobb karim, mint volt.
..:: TakRaj ::..

   
Sitnyikk - Törzstag | 1230 hsz       Online status #21726   2006.07.16 04:02 GMT+1 óra  
húú komolyan nagyon várom! remélem az én játékom ott lesz majd valahol ahová a jó játékok felkerülnek hozzátok... vagy mittomén

   
takraj - Tag | 77 hsz       Online status #21722   2006.07.16 03:11 GMT+1 óra  
Idézet
Sitnyikk :
fordítgassál csak serényen
várom! nem tudok többet mondani...
ja és egy kérdés! az a Dexter arc az "Az engine..." című képnél az mijót keres ott?



Hátőőőő...izé.... Nem találtam mást, hogy kipróbáljam a képváltást Az alapkép a logó lesz, de nyugodtan be lehet rakni akármit, sőt....még a háttérképet is be lehet állítani, sőt... még ha akarsz zenét is játszhatsz (mp3, wav, cda, stb...)

Idézet
Arkantosz :
kb. MIkorra lesz kész a HELP?



Nah...ezt énse tom....elég sok meló van vele, elvégre valahogy el kell magyarázni a script parancsait is, különben nemsűrűn lesznek hozzá történetek Már elkezdtem írogatni, előreláthatólag ma eljutok kb. a feléig (GUI bemutatása), holnap pedig jöhet az a fránya 75db parancs... Szerdán nyaralni megyek, tehát addigra kész akarok lenni vele...
..:: TakRaj ::..

   
Arkantosz - Tag | 7 hsz       Online status #21719   2006.07.16 02:25 GMT+1 óra  
kb. MIkorra lesz kész a HELP?
A világ csak velem tökéletes!
   
Sitnyikk - Törzstag | 1230 hsz       Online status #21708   2006.07.16 00:32 GMT+1 óra  
fordítgassál csak serényen
várom! nem tudok többet mondani...
ja és egy kérdés! az a Dexter arc az "Az engine..." című képnél az mijót keres ott?

   
takraj - Tag | 77 hsz       Online status #21700   2006.07.15 14:19 GMT+1 óra  
Idézet
Sitnyikk :
hát mint a revenge on school gondolom
majd ha lesz valami letölthető, kipróbálom, aztán csinálok valami jópofát sztem ez jó 5let! a revenge on school az a ti játékotok, hogy már így tudtok csinálni editort annak a mintájára?



Épp most szedtem le egy jókis CHM Compilert, MS Wordben gyorsan összedobom a helpet, kiexportálom html-be és CHM-be lefordítom. Utána csinálhatod ezerrel! A legjobbakat majd belerakom alapjátéknak A Revenge On sorozat nem a mi játékunk, azt még annó Tomcat készítette sok sok álmatlan éjszakát okozva egyeseknek vele Ez a progi egy teljesen újraírt dolog, tehát a 0-rol csináltam megpróbálva betartani minden szabályt ami az elődben volt. Amit mi írtunk volna hozzá sztorit az a saját iskolánban játszódott volna éshát....a közutált latintanárt kellett volna benne megölni. Nagy kár, hogy aki csinálta volna k***ra szeret Diablózni és nem bírt időt szakítani a sztorira. A másik történet pedig egy Indiana Jones feldolgozás lett volna bátyám által, de sajnos nemigazán lett belőle semmi....de mind1, majd még unszolom, itt lakik ugyanis egy ajtónyira
..:: TakRaj ::..

   
Sitnyikk - Törzstag | 1230 hsz       Online status #21699   2006.07.15 13:22 GMT+1 óra  
hülye kérdés volt...

   
Sitnyikk - Törzstag | 1230 hsz       Online status #21697   2006.07.15 13:16 GMT+1 óra  
hát mint a revenge on school gondolom
majd ha lesz valami letölthető, kipróbálom, aztán csinálok valami jópofát sztem ez jó 5let! a revenge on school az a ti játékotok, hogy már így tudtok csinálni editort annak a mintájára?

   
takraj - Tag | 77 hsz       Online status #21695   2006.07.15 12:14 GMT+1 óra  
Idézet
Sitnyikk :
na halika! Nem írtam még ide, de ez olyan lesz, mint a game maker?



Sztem olyasmi, bár őszinténszolva még nem próbáltam a gamemakert Van benne egy teljesen saját scriptnyelv (SuliScript) meg van hozzá egy editor amivel vizuálisan kattintgatásokkal csinálhatsz játékot. Bár elég kötött, ergo nem tudsz vele sakkprogit csinálni, csak (szöveges) kalandjátékot.
..:: TakRaj ::..

   
Sitnyikk - Törzstag | 1230 hsz       Online status #21693   2006.07.15 11:54 GMT+1 óra  
na halika! Nem írtam még ide, de ez olyan lesz, mint a game maker?

   
takraj - Tag | 77 hsz       Online status #11344   2006.05.08 08:11 GMT+1 óra  
Idézet
Seeting :
Káromkódni azért nem kéne már az elején :ban


Ha a képekre gondolsz akkor azokat csak gyorsan "lefotóztam", mert nem volt túl sok időm, de majd leszedem őket és rakok fel jobbakat. Úgyis akarok felrakni egy kipróbálható verziót nemsoká. Remélem, ha elkészül azért sokan csinálgatnak hozzá történeteket, mert külömben nem volt értelme megcsinálni.

Mellesleg ez az engine kb. annyit tud, mint a Revenge On Army. Tehát vannak benne párbeszédek és most rakom éppen bele a videó- és zenelejátszást. Remélem hétvégére már publikálható állapotba kerül.
..:: TakRaj ::..

   
Seeting - Törzstag | 2306 hsz       Online status #11318   2006.05.08 06:03 GMT+1 óra  
Káromkódni azért nem kéne már az elején :ban
   
takraj - Tag | 77 hsz       Online status #11136   2006.05.07 07:07 GMT+1 óra  
Idézet
Dzsó :
Idézet
takraj : Úgy emlékszem a v1-en volt rá valami próbálkozás.... asszem az volt a neve, hogy A Suli


Jól emlékszel, mivel az én csapatom projektje volt. Aktívan fejlesztjük, csak elhatároztuk, hogy amíg nem lesz játszható demo, addig nem hitegetem a jónépet, és töröltem a projektet. DE: A mi játékunknak SEMMI köze nincs a Revenge on School-hoz.


Jólvan ezt nem tudtam. De lényegében ha valaki megcsinálná a klasszikus Sulit 3D-ben akkor annak se sok köze lenne az eredetihez szvsz. Nem mintha az enyémnek túl sok lenne Na majd ha lesz időm akkor befejezem azt a 2-3 dolgot amibe belekezdtem és felrakok egy kipróbálható, szigorúan teszt verziót. Help és sztorira-re még ne számítsatok, mert arra még tuti nem lesz időm.
..:: TakRaj ::..

   
Dzsó - Tag | 274 hsz       Online status #11123   2006.05.07 06:34 GMT+1 óra  
Idézet
takraj : Úgy emlékszem a v1-en volt rá valami próbálkozás.... asszem az volt a neve, hogy A Suli


Jól emlékszel, mivel az én csapatom projektje volt. Aktívan fejlesztjük, csak elhatároztuk, hogy amíg nem lesz játszható demo, addig nem hitegetem a jónépet, és töröltem a projektet. DE: A mi játékunknak SEMMI köze nincs a Revenge on School-hoz.

   
FZoli - Szerkesztő | 4892 hsz       Online status #11099   2006.05.07 03:21 GMT+1 óra  
Semmivel sem lenne nehezebb a sulit 3D-be tenni, mint egy sima 3Ds FPS/TPS játékot írni...

Amúgy meg nem sok különbséget látok a dirilángszórózás és a fej aportírozás között... (a suli szövegesen kellően szolíd maradt, ha 3D-be teszi valaki, sztem nem kapna sokkal különbet a postaltól, már ami a morbidságot illeti, mert végülis a fejtörők ügyíes megtartásával hangulatos játék is lehet belőle...)

FZoli.
   
takraj - Tag | 77 hsz       Online status #11096   2006.05.07 02:36 GMT+1 óra  
Idézet
szeki :
postal az ökröknek való játék, és külföldön készült.
láttatok már ökröknek fejlesztett magyar játékot? Én nagyon támogatnám a méltán "klasszikus" suli 3D-s átiratát. Nomeg ki nem akar egy speciálisan PB palackból átalakított lángszóróval a diri alá perzselni ?


Majd meglátjuk, hogy lesz-e aki meg is csinálja. Ahoz azért nem kis idő szerkesztőprogit írni (bár ha csak a suli-t írja valaki át akkor nem kell). + Úgy emlékszem a v1-en volt rá valami próbálkozás.... asszem az volt a neve, hogy A Suli
..:: TakRaj ::..

   
szeki - Moderátor | 2440 hsz       Online status #11093   2006.05.07 02:08 GMT+1 óra  
postal az ökröknek való játék, és külföldön készült.
láttatok már ökröknek fejlesztett magyar játékot? Én nagyon támogatnám a méltán "klasszikus" suli 3D-s átiratát. Nomeg ki nem akar egy speciálisan PB palackból átalakított lángszóróval a diri alá perzselni ?
dont make money using warezed software !!!
mess with the best, die like the rest !
szeki ● SilentVertigo Team
   
FZoli - Szerkesztő | 4892 hsz       Online status #11091   2006.05.07 02:05 GMT+1 óra  
más - másabb - legmásabb = hö? (sőt....legeslegmásabb...)
Projekt: ha valaki 3Dben akar ilyet menjen postalozzon egyet...

DZoli.
   
VT - Törzstag | 1228 hsz       Online status #11086   2006.05.07 01:53 GMT+1 óra  
Na, nem kell törölni...

Másabb: és akkor van olyan is hogy legmásabb? nincs. tehát akkor a más nem melléknév, és nincs középfoka azaz helytelen a másabb szó.
Csak semmi játékfejlesztés!
   
takraj - Tag | 77 hsz       Online status #11084   2006.05.07 01:41 GMT+1 óra  
Idézet
Dzsó :
De vazz, most mindenki azzal tölti az idejét, hogy ujraírja a Revenge on School-t widnows-ra. Emberek, 2006-ban élünk! Miért nem csinálja meg valaki 3D-ben?




Most úgy tényleg, ezt hogy képzelnéd el 3D-ben? Nem lenne ugyanaz az élmény sztem. De ha nem érdekel senkit a project akkor ha gondoljátok törölhetem innen Mert végülis tényleg nem egy nagy cucc lesz, meghát mogyi már megcsinálta egyszer sokkal jobban, mint én. (lásd v1)
..:: TakRaj ::..

   
szeki - Moderátor | 2440 hsz       Online status #11071   2006.05.07 00:38 GMT+1 óra  
ja! Lapáttal apritani a tanárokakt (amit a kertész sufniából loptál) na az szórakozás
dont make money using warezed software !!!
mess with the best, die like the rest !
szeki ● SilentVertigo Team
   
Dzsó - Tag | 274 hsz       Online status #11067   2006.05.07 00:11 GMT+1 óra  
De vazz, most mindenki azzal tölti az idejét, hogy ujraírja a Revenge on School-t widnows-ra. Emberek, 2006-ban élünk! Miért nem csinálja meg valaki 3D-ben?


   
takraj - Tag | 77 hsz       Online status #11054   2006.05.06 15:05 GMT+1 óra  
Idézet
szeki :
"játékos kezdeti vérzése" Ez a poti igen tetszik (női karakter is van?)



hülye De végülis.... olyan karit csinálsz amilyet akarsz Bár nemhiszem, hogy bárki is csinálni fog hozzá történeteket.
..:: TakRaj ::..

   
szeki - Moderátor | 2440 hsz       Online status #11051   2006.05.06 14:52 GMT+1 óra  
"játékos kezdeti vérzése" Ez a poti igen tetszik (női karakter is van?)
dont make money using warezed software !!!
mess with the best, die like the rest !
szeki ● SilentVertigo Team
   
kicsy - Szerkesztő | 4304 hsz       Online status #11049   2006.05.06 14:15 GMT+1 óra  
Jaja. Jobban más. Másabb.
kicsy ● SilentVertigo Team - project Solarah
http://blog.yscik.com
   
FZoli - Szerkesztő | 4892 hsz       Online status #11048   2006.05.06 14:11 GMT+1 óra  
Én úgy tudom van ilyen... Már szó. Másabb.

FZoli.
   
VT - Törzstag | 1228 hsz       Online status #11046   2006.05.06 14:06 GMT+1 óra  
másabb... van ilyen szó?
Csak semmi játékfejlesztés!
   
takraj - Tag | 77 hsz       Online status #11045   2006.05.06 14:04 GMT+1 óra  
Másképpen működik, másabb.... igazából nem sok köze van az eredetihez....
..:: TakRaj ::..

   
kicsy - Szerkesztő | 4304 hsz       Online status #11044   2006.05.06 14:01 GMT+1 óra  
Nekem az jön le a szövegből hogy ez egy másik engine. Az jobban is hasonlított az eredetire
kicsy ● SilentVertigo Team - project Solarah
http://blog.yscik.com
   
VT - Törzstag | 1228 hsz       Online status #11043   2006.05.06 14:00 GMT+1 óra  
Szvsz a Revenge sorozat lehet hogy nagyon jó volt amikor megjelent de az interface-t nem kéne szolgai módon másolni mert sokkal jobbat el lehet követni, egérrel, gombokkal stb.

Ja és ennek van köze a v1-en látható Revenge Engine projekthez?
Csak semmi játékfejlesztés!
   
FZoli - Szerkesztő | 4892 hsz       Online status #11041   2006.05.06 13:50 GMT+1 óra  
Idézet
3DGS: Farago Mortal (~2002) - főmenü és 1 karakter készült el


Hmmm, ez a neve alapján teccetősnek tűnik....
(ugye kitaláltátok már mi az az "F" a nickem elején...)

FZoli.
   
kicsy - Szerkesztő | 4304 hsz       Online status #11039   2006.05.06 13:43 GMT+1 óra  
Ok Az editor jónak tűnik, viszont a játéknak adni kéne egy saját skint
kicsy ● SilentVertigo Team - project Solarah
http://blog.yscik.com
   
takraj - Tag | 77 hsz       Online status #11038   2006.05.06 13:41 GMT+1 óra  
Alapból nem játék De lesz hozzá majd az is
..:: TakRaj ::..

   
kicsy - Szerkesztő | 4304 hsz       Online status #11037   2006.05.06 13:41 GMT+1 óra  
Egyébként ha játék lesz szvsz ne engine legyen a neve
kicsy ● SilentVertigo Team - project Solarah
http://blog.yscik.com
   
takraj - Tag | 77 hsz       Online status #11036   2006.05.06 13:38 GMT+1 óra  
ok
..:: TakRaj ::..

   
kicsy - Szerkesztő | 4304 hsz       Online status #11035   2006.05.06 13:37 GMT+1 óra  
A további csapattagokat biztonsági okokból töröltem: csak regisztrált felhasználót vegyél fel a select boxok segítségével, mert ha beírsz valamit, és vki olyan néven regisztrál, hozzáfér az adatlaphoz.
kicsy ● SilentVertigo Team - project Solarah
http://blog.yscik.com
   
takraj - Tag | 77 hsz       Online status #11031   2006.05.06 13:26 GMT+1 óra  
TakLáng-soft Team: Suli Engine
..:: TakRaj ::..

   
> 1 <