játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5440
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2519

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2185
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1625
syam:    1491

Cool Fox
Kategória: Platform game
A projectről:
Mindig is tervben volt egy platform engine, ez már megszámolni sem tudom hanyadik iterációja. Ez végre tényleg használhatónak tűnő dolog, nagyon odafigyelek, hogy szép legyen a kódja. Komponens alapú játékfejlesztési módszert használok, tehát nem különböző entitás osztályok vannak, hanem több komponensből pakolom össze őket.

Ez a projekt egy egyszerű platform játék pixel grafikával, a lényege, hogy a későbbiekben ugyan ezzel az engine-nel újabb játékok fognak jönni.
A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
Android Studio
LibGDX
;
Tiled
Audacity
FruityLoops
GIMP
Fejlesztés kezdete: Tervezett befejezés:
2015
2017
Beküldve:
2017.03.16 05:11
Fejlesztő:
Dynart (1 fő)
Elérhetőség:
Tagok:
beküldő: gopher
regisztrált tagok:



Fejlesztés állapota:
Fejlesztés alatt
Fejlesztés alatt
Készültség: %

Képek - Cool Fox

2017.03.16. 05:14

Fejlesztési napló - Cool Fox
   
| A fejlesztési napló nem tartalmaz bejegyzést.

Hozzászólások - Cool Fox
gopher - Törzstag | 491 hsz       Online status #211460   2017.06.25 23:45 GMT+1 óra  
10. óra
- particle-ök furcsa eltűnése a képernyőről javítva
- nem volt "porfelhő" platformra ugrásnál, javítva
- kód felkészítése a menü és loading képernyőre (saját Screen osztály, GDX-es nem jó nekem)
- GameController osztályban van végre minden ami oda kell, de a Stage-ek is megkapják az eseményeket (GDX-es InputMultiplexer használata)
   
gopher - Törzstag | 491 hsz       Online status #211395   2017.05.24 09:35 GMT+1 óra  
pisti72: Köszönöm Elég sok ember kipróbálta már, rendben lesz a négy gomb. A jobb-bal irány slide-olható, a gombokat pedig oda teszed ahova akarod. Nem fogom lebutítani két gombra, nem egy runnert akarok írni.

De itt egy jó előadás arról, hogy hogy lehet megoldani 6 gombot mobilon:
https://www.youtube.com/watch?v=4MPHRadcglc

Ők is próbálták a runnereket, nem jött be nekik sem.
   
pisti72 - Törzstag | 185 hsz       Online status #211388   2017.05.23 13:43 GMT+1 óra  
Nagyon szep jatek, de az androidon nincsenek gombok, ide viszont kell negy. Ok. A képernyőre teszel négy gombot. Balra kettőt jobbra kettőt. Nem lesz jó. Próbáld egy maximum két gombra redukálni a játékmenettet
   
pgyalog - Tag | 102 hsz       Online status #211147   2017.03.29 20:59 GMT+1 óra  
Király cucc lesz!
   
gopher - Törzstag | 491 hsz       Online status #211139   2017.03.23 10:52 GMT+1 óra  
7. óra
- Slider (ha rálépsz egy irányba mész vele)
- Eltűnő/megjelenő platform
   
gopher - Törzstag | 491 hsz       Online status #211135   2017.03.21 12:56 GMT+1 óra  
Sziasztok!

Harsh ötletét ellopva ..
5. óra

- Secret layer és entitás, ha benne vagyunk az entitásban fade out-ol a layer.
- Tüske akadály (felülről sebez)
- Alapvető kamera kezelés (delay-elt játékos követés, földrengés /dobozra ugrás illetve faller földre esése esetén/)
- Leeső platform (ha hozzáérünk)

Szerk:
- Süni ellenfél (csak lelőni lehet)

Ezt a hozzászólást gopher módosította (2017.03.21 23:39 GMT+1 óra, 99 nap)
   
gopher - Törzstag | 491 hsz       Online status #211118   2017.03.17 15:00 GMT+1 óra  
Nem, sőt ..
   
Matzi - Szerkesztő | 2519 hsz       Online status #211116   2017.03.17 13:03 GMT+1 óra  
Jól néz ki. Remélem ez nem jut a Liza sorsára.
If your game idea starts with the story it’s not a game idea.
Stories in games are optional.
   
gopher - Törzstag | 491 hsz       Online status #211112   2017.03.16 13:15 GMT+1 óra  
gopher - Törzstag | 491 hsz       Online status #211111   2017.03.16 13:11 GMT+1 óra  
: CoolFox
   
> 1 <