játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5440
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2519

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2185
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1625
syam:    1491

Sixtics
Hat szabadságfokú űrhajós FPS.
Kategória: FPS
A projectről:
A felállás egy Descenthez hasonló játékmenet: tehát űrhajóval repkedsz egy bányában és írtod az ellent. Single playerben

Ezt a játékmenetet bővítem ki még azzal, hogy a falakra majd lehet turreteket és egyéb védelmi berendezéseket ragasztani, valamint a pályát bárki továbbépítheti azzal, hogy saját pályát épít, majd a meglévő pályák EXIT ajtajához illeszti őket.

=====

Jelen pillanatban készen van az űrhajó fizikája (lendület, perdület) irányító automatika. Valamint a pályával való ütközéstesztelés.
A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
Code::Blocks;
git, binutils, GCC, MinGW,
Fejlesztés kezdete: Tervezett befejezés:
2013. november 23
2014. október
Beküldve:
2014.01.19 14:17
Fejlesztő:
(1 fő)
Elérhetőség:
e-mail:
Tagok:
beküldő: Calmarius
regisztrált tagok:



Fejlesztés állapota:
Ideiglenes felfügggesztve
Ideiglenes felfügggesztve
Készültség: 20%

Képek - Sixtics

2014.01.19. 14:27

Fejlesztési napló - Sixtics
Calmarius 2014.03.09. 06:49
Jelenleg egy kicsit félretettem, nagyon remélem nem végleg...
Calmarius 2014.01.26. 09:07
Végiggondolgattam a részfeladatokat, és rájöttem, hogy valójában nem is tartok még sehol.

(Pesszimista becslést állítottam be. Valójában 38%-on állok az időbecslőm szerint.)
Calmarius 2014.01.25. 13:44
T367 - Széles raycasting síkra megoldva.
Calmarius 2014.01.19. 14:37
Jelenleg a következő munkaelemek vannak készen:

T310 - Első lépések
T312 - Alap ütközésteszt a pályával
T313 - Alap mozgások
T314 - Alap pályarenderelés
T328 - Vektormatek
T329 - Fizika az űrhajó irányításban.
T330 - Célvektor egérrel való beállítása
T332 - Pango library tanulása
T333 - Szöveg textúrába renderelése pangóval.
T334 - Modern OpenGL felület tanulása, vertex és index bufferek, shaderek tanulása.
T335 - Renderelő rész teljes átdolgozása modern OpenGL-re.
T337 - A 1 kombinált mátrix kerüljön a GLSL shaderbe 4 helyett.
T338 - Lokális vektoros frissítése kamerabázis változásakor.
T339 - Sebességkorlátozás (ne menjük 1000-rel, ha 1 percig nyomjuk a rakétákat)
T340 - Célkereszt
T341 - FPS számláló
T342 - GCC -pedantic bekapcsolása.
T343 - Vertex színek Vector3-mal
T344 - Projectview mátrix.
T345 - Textúrák betöltése pálya betöltésekor.
T347 - Rácsos pályagenerálás
T348 - Űrhajó lokalizálás (melyik szegmensben van éppen).
T350 - Sarokszökés probléma megoldása.
T351 - Mipmap aktiválása
T353 - Rácsozat renderelése
T355 - Objektumosítás (ahol van értelme)
T356 - Rácstextúra készítése.


Hozzászólások - Sixtics
Calmarius - Tag | 8 hsz       Online status #200452   2014.01.19 22:17 GMT+1 óra  
: Sixtics
   
> 1 <