játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5440
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2519

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2185
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1625
syam:    1491

hit!
2D multiplayer arena shooter
Kategória: Arena shooter
A projectről:
Eredetileg function09-re láttunk neki egy egyszerű játéknak szeptember elején, de annyira nem voltunk szorgalmasak hogy elkészüljünk. Végülis azóta fejlesztgetjük. A játékmenet és a vizuális stílus még nincs fókuszban, bár előbbi papíron régóta létezik.
A forrás elérhető launchpaden, megfelelő függőségek beszerzése után fordítható linuxon, de majd készülnek binárisok amint érdemes.
A játékban minden játékos felülnézetből irányíthat egy, a játéktérben sodródó objektumot, két alapvető akcióval: gyorsítás és tüzelés. A cél egymás kilövése, de más játékmódok is tervben vannak - csapat meccsek, capture the flag, versenyzés valamilyen útvonalon.
A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
C++,
Clutter, Box2d, Cairo, Rsvg, gloox, protobuf
;
cmake, bazaar, eclipse, inkscape
Fejlesztés kezdete: Tervezett befejezés:
szeptember
november
Beküldve:
2009.10.07 03:42
Fejlesztő:
bad poet (2 fő)
Elérhetőség:
e-mail:
Tagok:
beküldő: kicsy
regisztrált tagok: ACsi



Fejlesztés állapota:
Fejlesztés alatt
Fejlesztés alatt
Készültség: 43%

Képek - hit!
Shoot 'em up
Shoot 'em up
2010.05.12. 14:07

2010.05.10. 16:41
Multiplayer acid trip
Multiplayer acid trip
2010.05.10. 16:41
Windows owned ^^
Windows owned ^^
2009.10.15. 15:36
Pályarészlet fizikai körvonalakkal
Pályarészlet fizikai körvonalakkal
2009.10.12. 14:04

2009.10.07. 03:46

2009.10.07. 03:45

Fejlesztési napló - hit!
kicsy 2009.10.15. 15:43
Kemény csaták után kezd életre kelni a win32 build. Különös ismeretető jele hogy lassú és nagy, cserébe nincs benne hálózat és csúnya is. Tulajdonképpen tehát remekül passzol az operációs rendszerhez :)
kicsy 2009.10.12. 14:04
Alakul a pályaformátum: minden pálya egy SVG fájlban lesz tárolva, amiben egy layer tartalmazza a grafikát, egy másik pedig a játéklogikához kapcsolódó adatokat (fizikai alakzatok, spawn pointok, entitások). Így kényelmesen lehet szerkeszteni a pályákat, ráadásul külön editor fejlesztése nélkül, Inkscape-ben vagy egyéb vektorgrafikus rajzolóprogramban.

Hozzászólások - hit!
kicsy - Szerkesztő | 4304 hsz       Online status #133644   2010.05.13 01:08 GMT+1 óra  
Az újabb képeken a vastag zöld vonalnál van fal. A halványzöld pacák meg belelógnak a képbe, a pálya fölötti rétegen vannak (és takarnak ha alá mész).
Igazán nincs még kitalálva a grafika, csak pillanatnyi ámokfutások eredménye
kicsy ● SilentVertigo Team - project Solarah
http://blog.yscik.com
   
Kuz - Törzstag | 4455 hsz       Online status #133629   2010.05.12 23:37 GMT+1 óra  
Itt mi számít 'pályának'? Mármint minek lehet nekimenni, mi blokkol minket/a lövést/bármi mást, mi a háttér? Érted... Szóval nem nagyon tudom elkülöníteni a játékelemeket funkcionalitásuk szerint.
A memóriám már nem a régi. És ráadásul még a memóriám sem a régi...
Az élet attól szép, hogy bármi megtörténhet. És attól szar, hogy meg is történik...
Ha az egyik szinkronúszó megfullad, mit csinál a többi???

   
kicsy - Szerkesztő | 4304 hsz       Online status #133622   2010.05.12 23:08 GMT+1 óra  
Forradalmi újításként már lehet lövöldözni is
kicsy ● SilentVertigo Team - project Solarah
http://blog.yscik.com
   
kicsy - Szerkesztő | 4304 hsz       Online status #133511   2010.05.11 01:47 GMT+1 óra  
Rövidke téli szünet után feltámadtunk. Lassacskán összeállnak a technikai részek - még a hálózati adatátvitel hiányzik -, és elkezdhetünk a játékmenetre és a grafikai kivitelezésre koncentrálni. Örüljön hát mindenki
kicsy ● SilentVertigo Team - project Solarah
http://blog.yscik.com
   
kicsy - Szerkesztő | 4304 hsz       Online status #119133   2009.10.12 14:31 GMT+1 óra  
Ja, az félrevezető lehetett, csak az svg betöltést illusztrálta
kicsy ● SilentVertigo Team - project Solarah
http://blog.yscik.com
   
pgyalog - Tag | 102 hsz       Online status #119132   2009.10.12 14:18 GMT+1 óra  
Hm, azóta lecserélted azt a képet (kör két szemmel, szájjal).
   
kicsy - Szerkesztő | 4304 hsz       Online status #119130   2009.10.12 14:13 GMT+1 óra  
Attól hogy te úgyérzed arra utal, még felülnézetes lesz
kicsy ● SilentVertigo Team - project Solarah
http://blog.yscik.com
   
pgyalog - Tag | 102 hsz       Online status #119109   2009.10.12 06:50 GMT+1 óra  
Nekem még most sem esett le, mi is ez a játék.
"Felülnézetes lövöldözős"? Az első kép inkább oldalnézetesre utal.
Dobjatok már fel egy .exe-t vagy bővítsétek a leírást. Addig úgy se lesz nyugi.
   
sirpalee - Tag | 1282 hsz       Online status #118903   2009.10.09 01:16 GMT+1 óra  
Nem elsosorban a jatek allapota, vagy a keszenletet hianyolta barki is, hanem a leiras hianyat, amit meg is kaptunk egy kis noszogatas utan. Ha iskolapelda akarna lenni, akkor szedjetek rendbe azt a resz. Mert most van par a levegoben logo kep, valamennyi forras, es egy megfoghatatlan "iterativnak" belyegzett fejlesztes (inkabb durr belenek neveznem, de ez szubjektiv dolog). Alapban azoknak az infoknak kinn kellett volna lenniuk amik 2SD kiharcolt. Ha peldat akartok mutatni, helyesen jarjatok el. Az offrol ennyit.

De egy binaris formaju win32 demo majd tenyleg nem artana, a nagy tobbseg wint hasznal, es szinte biztos vagyok benne, hogy senki sem akar a forditassal szoszolni.
raytraceisten és übermedic
   
ACsi - Tag | 42 hsz       Online status #118901   2009.10.09 01:02 GMT+1 óra  
Tulajdonképpen furcsállom ezeket a reakciókat mert ha itt ki nem is lett mondva de bevallottam azért lett ebben az állapotában beregelve a játék, hogy a gp modul helyes használatának iskolapéldája legyen. Azaz, hogy egy már valamilyen szinten létező játék fejlesztését nyomon lehessen követni, ötletelni, kritizálni, stb. Ebből következne az, hogy egy gp-nek kb ilyen szinten kell állnia a regeléshez (vagy, hogy kicsy rossz admin és maga felé hajlik a keze ).
Node, demokráciában élünk (sry Kuz), so ha szerintetek csak kész vagy legalább játszható demo-val rendelkező játékot lenne ildomos felrakni, javasoljátok valamelyik portál topicban a feltételek változtatását.
ACsi [SilentVertigo Team]
   
FZoli - Szerkesztő | 4892 hsz       Online status #118899   2009.10.08 22:06 GMT+1 óra  
nem rosszból, de aki régóta itt van, és ismeri mindneki őket, nekik eleve könnyewbben kimegy inden gp-je.
   
2SD - Tag | 463 hsz       Online status #118895   2009.10.08 14:10 GMT+1 óra  
én nem is azért hoztam fel azt a játékot, mert emiatt most karóba kéne őket húzni. Csak Kuz mondta, hogy megbízhatók, etc - én meg ebből arra asszociáltam, hogy a ténylegesen kész munkákat nézi.
A mutogatás meg azért volt, mert nem egyszer balhéznak (ismételten leírom : jogosan), ha nincs rendes adatlap, így pont tőlük az ember azt várná, hogy semmilyen szempontból ne lehessen fogást találni, elvégre aki a rendszert kitalálta, tartsa is be. [jó példa erre pl Kuz játéka]
De nem ismétlem magamat, leírtam már ezeket is lent.
C4Ninja
   
misi - Törzstag | 971 hsz       Online status #118893   2009.10.08 13:57 GMT+1 óra  
Nem vagyok én senkinek ellensége, és nem is akarok itt haragítani senkit, de szerintem bőven elég lett volna egy ilyen: "Ejnye bejnye milyen hiányos ez az adatlap. Kérhetnénk egy kicsit több infót a játékról?" vagy hasonló. De végül is mindegy, a mondani való célja a lényeg. Csak ne mutogassunk már rá hogy azért mert ő admin... Szerintem azért tett már le nekünk pár dolgot az asztalra, az meg hogy van egy játék ami nem készült el (még)... van rengeteg, nem azt kell nézni.

( részemről is bocs... )
   
2SD - Tag | 463 hsz       Online status #118892   2009.10.08 13:55 GMT+1 óra  
igen, ez igaz, de konkrétan erről az esetről volt szó. Kipróbálható verzió mikor várható? [csak mert szarrá offoltuk már a topikot, elnézést érte, nem gondoltam volna hogy ennyi postot idéz elő amit először beírtam..]
Érdekesnek hangzik maga a játék, nagyon szeretem a fizikára építő cuccokat, ha jól vannak megcsinálva.
C4Ninja
   
kicsy - Szerkesztő | 4304 hsz       Online status #118890   2009.10.08 13:32 GMT+1 óra  
Nincs ezzel semmi baj, viszont általánoságban tényleg rendkívül negatív hozzáállás uralkodik errefelé sajnos.
kicsy ● SilentVertigo Team - project Solarah
http://blog.yscik.com
   
2SD - Tag | 463 hsz       Online status #118889   2009.10.08 13:10 GMT+1 óra  
milyen magyar mentalitásról beszélsz? Hogy jön ez ide?
Mivel lett lehúzva? Nagyon nem világos nekem.. Leírtam hogy kvázi nincs adatlap, más meg baszogatva van miatta. Erre jött, hogy 'megbízható', amire szintén kérdeztem, illetve elmondtam a véleményemet. Nem fitymáltam semmit, se senkit, egyszerűen nem szeretem ha annyira kivételeznek néhány emberrel, hogy kiszúrja mindenki szemét.
Se nem ment mocskolódásba, anyázásba, vagy ostoba személyeskedésbe, egyszerű véleménycsere volt. Ha neked ez a 'magyar mentalitás', akkor igen, erről van szó.
Mellesleg meg, (feltételezem nekem, esetleg még sirpalee nak irányult ez a megjegyzés, tekintve, hogy én vetettem fel a problémát, ő meg arra helyeselt, hogy több tizenéves fejezi be a játékát, mint profi) én teljesen elégedett vagyok a jelenlegi helyzettel, 17 évesen, egy személyben túl voltam egy kiadott játékon, és gőzerővel készül a következő. Kérdem én, mi nem jön össze? Sirpalee-t meg szerintem felesleges magyarázni, ő bőven megvan, 24(jól emlékszem?) évesen olyan cuccokat vett magának -önerőből-, amiket a legtöbbünk még csak képen se látott, milyen oka lenne neki arra, hogy *kibasszon* mással?

El kéne már felejteni ezt a sok butaságot, és észrevenni azt, ha nem bántó szándékkal mond valamit az ember - az oldal szerkesztőire pedig szerintem a szabályok pont, hogy duplán kellene, hogy vonatkozzanak, ezért említettem lentebb a problémámat.[érdekes, hogy ezt rajtad kívül mindenki megértette különösebb magyarázat nélkül is..]
C4Ninja
   
FZoli - Szerkesztő | 4892 hsz       Online status #118888   2009.10.08 12:51 GMT+1 óra  
ugyanakkor kifejezetten tetszik a dolog, kicsyt ismerve lesz ötletesség grafikailag is, és játékmenetben is
   
misi - Törzstag | 971 hsz       Online status #118886   2009.10.08 12:46 GMT+1 óra  
Tipikus magyar mentalitás, neked nem jön össze valami, a másikat is megpróbálod lehúzni... Jó mondjuk ez van, ez a példa, már a génjeinkbe van kódolva... ( Nem sértés vagy hurrogás akar ez lenni, mert sajnos mindenhol ez van, nem veled van a baj, mert te csak olyan vagy mint amilyen úgy általába az emberiség... )
   
WToma - Szerkesztő | 635 hsz       Online status #118876   2009.10.08 10:55 GMT+1 óra  
JF álmoskönyv, 1. fejezet: ne offold szét kicsy GP-jét, mert kibannol mindenkit a 'csába
Ez nem bug, hanem feature!
http://sohivatal.uw.hu
   
FZoli - Szerkesztő | 4892 hsz       Online status #118855   2009.10.08 09:06 GMT+1 óra  
megint milyen kellemes hangulat van a jf-en.
   
sirpalee - Tag | 1282 hsz       Online status #118840   2009.10.08 07:39 GMT+1 óra  
Idézet
2SD :
...



Egyetértek, több tizenéves által befejezett garázsproject van, mint már dolgozó profi által. Nagy úr a pénz.
raytraceisten és übermedic
   
2SD - Tag | 463 hsz       Online status #118830   2009.10.08 06:33 GMT+1 óra  
Az, hogy valaki ért ahhoz amit csinál, nem jelenti egyenesen azt, hogy lesz is abból valami. A tizenéves ifjonc általában nagyobb eséllyel fejezi be a játékát, mint az, akinek pl melója van mellette - érthető okokból.
Egy gp nél pedig szvsz az elég fontos, hogy elkészül-e, avagy nem. A fejlesztőt ilyen téren ez alapján illene megítélni.
C4Ninja
   
Kuz - Törzstag | 4455 hsz       Online status #118828   2009.10.08 06:15 GMT+1 óra  
A megbízhatót itt a tudásra értettem. Szerintem nagy különbség van egy tizenegynehányéves ifjonc gp-je, és egy olyan ember gp-je közt, aki a forumon igen aktív, és láthatóan ért ahhoz, amit csinál.
A memóriám már nem a régi. És ráadásul még a memóriám sem a régi...
Az élet attól szép, hogy bármi megtörténhet. És attól szar, hogy meg is történik...
Ha az egyik szinkronúszó megfullad, mit csinál a többi???

   
2SD - Tag | 463 hsz       Online status #118827   2009.10.08 06:02 GMT+1 óra  
Kuz
Nem is az volt a célom, hogy lázadást, karóba húzást, vagy bármi ilyesmit generáljak, csak nem tartottam okésnak, hogy másnak a torkát harapjátok a hiányos adatlap miatt, itt meg nem. Egyébként, szerintem azt írtam én is hellyel-közzel, amit Te is. A játékos céljaira voltam kíváncsi a játékmenettel kapcsolatos kérdésemmel, a háttérsztori meg mindig fel tudja dobni a dolgokat, mégis legyen valami értelme annak, hogy miért gyilkolja egymást pár hatalmasra duzzadt szmájli.

Megbízható fejlesztők? Miért? A Solarah nem halad fénysebességgel, legalábbis nem ezt tükrözi az adatlap - soha el nem készülő gp n dolgozni meg mindenki tud, szvsz attól nem lesz egy fejlesztő megbízható, hogy x éve be van reggelve néhány cucca, amiket baromira ritkán frissítenek, erre kb mindenki képes. Eredményt lerakva, amin tényleg látszik, hogy dolgoznak rajta, na, az már inkább. [lehetne még egy rakás példát mondani erre, ne vegye senki sértésnek amit mondtam, mert nem annak szántam, azért a Solarah-t említettem, mert itt konkrétan arról volt szó.]

kicsy
Igen, így már teljesen korrekt, tudom, hogy miről van szó, és ezt szerettem volna. - sőt, így még ki is fogom próbálni, ha lesz demó, az eddigi infók alapján nem néztem volna meg(a képek alapján semmi extra, leírás meg jóformán nem volt.) Legutolsó kukacoskodás: az adatlapra is kiírhatnátok majd, ha holnapra 300k post gyűlik össze, ne kelljen a szerencsétlennek visszakeresnie, hogy miről van szó.
C4Ninja
   
kicsy - Szerkesztő | 4304 hsz       Online status #118826   2009.10.08 05:41 GMT+1 óra  
Idézet
gaborlabor :
A Box2D mennyire alkalmas a nem szögletes, hanem ilyen tekergős ojjektumok ütközésvizsgálatára? Legutóbb, mikor néztem, alapból még nem tudta ezt...
Vagy ehhez a részhez nem is használtok majd box2d-t, hanem csak saját kódot (de akkor a box2d mire kell)?



Pont most álltunk át az svn verzióra, abban már van EdgeShape, ami alkalmas erre. (Vagyis itt is szögletes a cucc, de kirakhatsz a vertexekből bármilyen vonalat.) Polygonként csak konvex alakzatokat tud, ráadásul max 8 vertexet ajánlanak.
(A 2.0.1 release már másfél éves, de az svn trunk elvileg stabil kód - dokumentáció viszont nincs hozzá, csak a példakódok)
kicsy ● SilentVertigo Team - project Solarah
http://blog.yscik.com
   
kicsy - Szerkesztő | 4304 hsz       Online status #118824   2009.10.08 05:36 GMT+1 óra  
Háttértörténet? Egyrészt nincs, másrészt ha lenne is, a játék szempontjából teljesen irreleváns - mint általában. De ha enélkül nem tudsz aludni, akkor öö, 2142-ben járunk, az emberek tányérszerű hajókat irányítanak telekinetikusan, és véres háború dúl az erőforrásokért.

Komolyabban a játékmenetről:

a második képen látható kör alakú izét irányítja a játékos. Egy gombot nyomva tartva gyorsít a kurzor felé, egyébként sodródik - ez kb a játék alapja. Másik gombbal lőhetsz, minden játékosnak van élete, pajzsa, véges üzemanyag meg lőszer. Lesznek különböző felszedhető vagy megvásárolható cuccok, és többféle pálya elem.

Játékmódok: free for all, team match, capture the flag, speed race (verseny speciális pályán). Majd a technika eldönti hogy hányan is lesznek egy játékban, 2-16 körüli ideális volna (pályamérettől függően).

Sok értelme nincs belemenni részletesen a tervekbe, mert iteratív a fejlesztés, folyamatosan változik, tesztelés fázisban meg főleg fog.
kicsy ● SilentVertigo Team - project Solarah
http://blog.yscik.com
   
Kuz - Törzstag | 4455 hsz       Online status #118823   2009.10.08 05:28 GMT+1 óra  
2SD : azért lássuk be, itt igazából annyi 'hiányzik' (mármint számomra, de lehet, hogy valakinek nem), hogy lássam a játékos célját, hogy PvP játék lesz-e, vagy single, hogy milyen fegyverek lesznek, ha már shooter, etc. Viszont ellentétben azokkal, amiket említesz, itt van kép, a fentieket lesázmítva egy normális adatlap, és megbízható fejlesztők. Szerintem nem teljesen jogos, amit írtál.
A memóriám már nem a régi. És ráadásul még a memóriám sem a régi...
Az élet attól szép, hogy bármi megtörténhet. És attól szar, hogy meg is történik...
Ha az egyik szinkronúszó megfullad, mit csinál a többi???

   
gaborlabor - Moderátor | 4449 hsz       Online status #118821   2009.10.08 05:20 GMT+1 óra  
A Box2D mennyire alkalmas a nem szögletes, hanem ilyen tekergős ojjektumok ütközésvizsgálatára? Legutóbb, mikor néztem, alapból még nem tudta ezt...
Vagy ehhez a részhez nem is használtok majd box2d-t, hanem csak saját kódot (de akkor a box2d mire kell)?

   
2SD - Tag | 463 hsz       Online status #118818   2009.10.08 04:59 GMT+1 óra  
Idézet
kuzanth :
Nem véletlenül írtam, hogy ez mi ez.


Naná, csak ha ismeretlenekről van szó, nem azt írod, hogy 'ez mi ez', hanem hogy 'holnapig haladék, ha addigra nem lesz normális adatlap törlés lesz.' Ez teljesen rendben van ofc, de ha egyszer ezeket a szabályokat hangoztatjátok, akkor tartsa már be mindenki.

kicsy
Valami háttértörténet jöhetne mondjuk, magáról a játékmenetről is írhatnál pár szót, ilyesmi, tudod hogy megy ez.

Tényleg nem baszogatásból mondom, de ez elég gáz az oldalra nézve - nem tudom, gso t szoktatok-e olvasni, ugye ott káromkodni nem szabad. Az egyik szerkesztő viszont simán megenged magának olyan hangsúlyt, hogy csak nézek néha(na meg amikor a moderátor azt mondja, hogy 'verd anyád arcára a túrós faszodat', etc.) Hasonló a helyzet itt is, azokat a szabályokat dörgölitek mások orra alá, amit alkalmasint Ti magatok sem tartotok be, emiatt komolytalannak tűnik az egész rendszer.
C4Ninja
   
kicsy - Szerkesztő | 4304 hsz       Online status #118817   2009.10.08 04:49 GMT+1 óra  
Ott van hogy 2d multiplayer arena shooter, mit cifrázzak még ezen? Felülnézetes lövöldözős
kicsy ● SilentVertigo Team - project Solarah
http://blog.yscik.com
   
Kuz - Törzstag | 4455 hsz       Online status #118816   2009.10.08 04:45 GMT+1 óra  
Nem véletlenül írtam, hogy ez mi ez.
A memóriám már nem a régi. És ráadásul még a memóriám sem a régi...
Az élet attól szép, hogy bármi megtörténhet. És attól szar, hogy meg is történik...
Ha az egyik szinkronúszó megfullad, mit csinál a többi???

   
sirpalee - Tag | 1282 hsz       Online status #118814   2009.10.08 04:35 GMT+1 óra  
Idézet
2SD :
Nem kötekedésképpen, de ha nincs normális adatlapja egy játéknak agyba-főbe baszogatjátok az illetőt, itt meg mi van..?



Szerkesztő a gp tulaj...
raytraceisten és übermedic
   
2SD - Tag | 463 hsz       Online status #118813   2009.10.08 04:15 GMT+1 óra  
Nem kötekedésképpen, de ha nincs normális adatlapja egy játéknak agyba-főbe baszogatjátok az illetőt, itt meg mi van..? A postokból se derül ki, hogy tulajdonképpen milyen játékról is van szó - a képek (meg a box2d alapján) feltételezem valamiféle platform ugrabugra, de ennél többet nem sikerült kideríteni róla. Az tök jó, hogy elérhető a forrás, de szerintem nem lehet elvárni egyik fórumozótól sem, hogy szarakodjon azért, hogy kipróbálhassa.
C4Ninja
   
kicsy - Szerkesztő | 4304 hsz       Online status #118808   2009.10.08 03:38 GMT+1 óra  
Egyébként tényleg előfordulhatnak benne TF2-re hajazó elemek

Also, kicsit alakultak a tervek, ilyesmi irányba fog elmenni a cucc, a szögletes pályák helyett:
kicsy ● SilentVertigo Team - project Solarah
http://blog.yscik.com
   
Latka X-treme - Törzstag | 311 hsz       Online status #118803   2009.10.08 03:21 GMT+1 óra  
Egyelőre tetszik a koncepció, de a történetben kicsit sokallom az üzbegisztáni politikai összeesküvéses részt, a játékmenet meg kicsit team fortress 2-es beütésű...

[/vicc] Jó lesz ez.
   
fpeti - Törzstag | 1280 hsz       Online status #118738   2009.10.07 10:51 GMT+1 óra  
Nahát. 'What is this kerek?'
   
Kuz - Törzstag | 4455 hsz       Online status #118712   2009.10.07 04:59 GMT+1 óra  
Ééééés, ez mi ez?
A memóriám már nem a régi. És ráadásul még a memóriám sem a régi...
Az élet attól szép, hogy bármi megtörténhet. És attól szar, hogy meg is történik...
Ha az egyik szinkronúszó megfullad, mit csinál a többi???

   
sirpalee - Tag | 1282 hsz       Online status #118711   2009.10.07 04:57 GMT+1 óra  
Mármint simán futtatható exe, amit nem kell fordítani
raytraceisten és übermedic
   
kicsy - Szerkesztő | 4304 hsz       Online status #118709   2009.10.07 04:22 GMT+1 óra  
Lesz. (Vagyis megy winen is a cucc. Elvileg )
kicsy ● SilentVertigo Team - project Solarah
http://blog.yscik.com
   
sirpalee - Tag | 1282 hsz       Online status #118708   2009.10.07 04:00 GMT+1 óra  
Win verzió?
raytraceisten és übermedic
   
kicsy - Szerkesztő | 4304 hsz       Online status #118707   2009.10.07 03:42 GMT+1 óra  
bad poet: hit!
kicsy ● SilentVertigo Team - project Solarah
http://blog.yscik.com
   
> 1 <