játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5441
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2519

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2186
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1625
syam:    1491

Steve and Celeste
Logikai platformjáték két főszereplővel
Kategória: Logikai platformjáték
A projectről:
Segíts Steve Square-nek és Celeste Circle-nek, hogy egymásra találjanak!

Ebben a kétdimenziós logikai platformjátékban egyszerre kell irányítanod két karaktert egy kis csavarral: amikor az egyik balra megy, a másik jobbra, és fordítva.

Valósághű fizika, vicces grafikai stílus és komplex játékmenet biztosítja a szórakozást ebben a jópofa kis fejtörőben. A játék jelenleg 28 fokozatosan nehezedő pályát tartalmaz, de a jövőben lesz több is!

A program teljesen ingyenes és nem tartalmaz reklámokat sem.
A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
Game Maker Studio;
GIMP, Audacity
Fejlesztés kezdete: Tervezett befejezés:
2012. december
2013. május
Beküldve:
2013.03.11 05:41
Fejlesztő:
Pandula Péter (1 fő)
Elérhetőség:
A csapat honlapja
e-mail: pandulapeter@gmail.com
Tagok:
beküldő: pandulapeter
regisztrált tagok:



Fejlesztés állapota:
Kész
Kész
Készültség: 100%

Képek - Steve and Celeste
Featured! :D
Featured! :D
2013.06.29. 06:51
Landscape (WIP)
Landscape (WIP)
2013.06.08. 11:49
Landscape (WIP)
Landscape (WIP)
2013.06.08. 11:49
NPC
NPC
2013.05.17. 08:29
Kapcsoló
Kapcsoló
2013.04.21. 09:25
Éjszaka
Éjszaka
2013.04.21. 09:25
Naplemente
Naplemente
2013.04.21. 09:24
Új tűz + füst
Új tűz + füst
2013.04.21. 09:24
Dél
Dél
2013.04.21. 09:23
Első pálya, reggel
Első pálya, reggel
2013.04.21. 09:23
Új grafika
Új grafika
2013.03.17. 03:37
Új pálya
Új pálya
2013.03.14. 14:46
Homokzsák
Homokzsák
2013.03.11. 06:18
Nyolcadik pálya
Nyolcadik pálya
2013.03.11. 06:18
Homok-effekt
Homok-effekt
2013.03.11. 06:17
Tűz
Tűz
2013.03.11. 06:16
Szünetmenü
Szünetmenü
2013.03.11. 06:16
Pályaválasztás
Pályaválasztás
2013.03.11. 06:15
Beállítások
Beállítások
2013.03.11. 06:15
Főmenü
Főmenü
2013.03.11. 06:15

Fejlesztési napló - Steve and Celeste
pandulapeter 2013.06.15. 10:58
Végleges Windows-os verzió: http://www.indiedb.com/games/steve-and-celeste/downloads/steve-and-celeste-v10-for-windows-7
pandulapeter 2013.05.20. 04:10
Kész a játék! Nagyon megvágtam az eredeti 60 pályás elképzelésemet (a 28. után akármit csináltam, már nem hozta a megfelelő minőséget). Idővel majd frissíteni fogom mert ötleteim vannak, de szerettem volna felrakni a vizsgák előtt. Így is el lehet szórakozni vele egy ideig.

Itt a Play Store link: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.pandulapeter.SteveAndCeleste
Nagyon szívesen várok minden visszajelzést, esetleg pár pozitív értékelést is mielőtt megjönnek a trollok :-) Jó szórakozást!
pandulapeter 2013.05.17. 08:28
Ötletek hiányában úgy döntöttem hogy 30 pályával fogom feltölteni a játékot (ebből kész van 23), ha esetleg majd lesz igény többre, nekifekszem de szerintem ennyi elég lesz. Az utolsó simításokat végzem, egy héten belül (esetleg még ezen a hétvégén) szeretném Play Store-on látni a programot mert vizsgaidőszakban már nem foglalkozom vele.

Bekerültek a semleges karakterek: van egy vörös lány aki eltereli Steve figyelmét ha találkoznak és akkor Celeste a fejére kell lökjön egy zsákot vagy valami, egész jópofa lett. Vannak hangeffektek, a napokban dolgozom a zenékkel, összes ismert hiba kijavítva, szóval kezd egész késznek tűnni a játék. Összedobtam egy weblapot is magamnak / a játéknak (anélkül nem engedik megosztani).

Kiszedtem a demo linkjét mert már nagyon régi volt.
pandulapeter 2013.04.21. 09:25
Sokat haladt a játék az utolsó verzió óta, hibákat javítgattam, újraterveztem egy csomó pályát és új játékelemként bekerültek a kapcsolók (színkód szerint platformokat tüntetnek el). A végleges játékban 60 pálya lesz, 15ös csoportokra osztva (grafikailag négy évszak), ezeken belül pedig különböző napszakok, hogy ne legyen egyhangú a dolog. Új demot már nem szeretnék feltenni, a terv az, hogy hamar kész legyen a végleges verzió.
pandulapeter 2013.03.14. 14:41
Feltöltöttem egy új demót, mostmár az .apk-t is mellékeltem mert kíváncsi vagyok, hogy mennyire működik más telefonokon.

Kiszíneztem a menüt, valamivel barátságosabb így mint szürkén (a pályaválasztó résznél amúgy lehet balra / jobbra swipe-olni) és összedobtam valami placeholder háttérzenét, hogy teszteljem az audio-részt.

Az irányítógombok mostmár a képernyőfelbontás + pixelsűrűség szerint méreteződnek (próbáltam képernyőmérettől függetlenül tartani az 1-2 centis gombokat). A legkisebb felbontás amin teszteltem 3.2 hüvelykes 480*320, itt szinte összeérnek míg egy 7 hüvelykes tableten (800*1280) úgy néznek ki ahogy a fenti képeken látjátok.

Összesen 4 új pálya van (és újrarendeztem párat a régiek közül is), az utolsók már kicsit gondolkodósabbak próbálnak lenni.
pandulapeter 2013.03.11. 06:19
A játék Androidra készül de az egyszerűség kedvéért egy Windows-os .exét töltöttem fel. Csak az első nyolc pálya játszható, ez nagyjából a játék tutorial része (fokozatosan tanít meg az irányításra), a vége fele kicsit nehezedik. Sajnos semmi tapasztalatom a logikai pályák tervezésben, ezekkel az egyszerűekkel is elég sokat agyaltam hogy csak egy megoldás legyen de ne legyen túl frusztráló azt megtalálni.

A grafika (a karaktereken és pár effekten kívül) ideiglenes, a tüzet mindenképp le fogom cserélni mert nem egyértelmű, hogy mennyire szabad megközelíteni.

Hozzászólások - Steve and Celeste
pandulapeter - Törzstag | 460 hsz       Online status #195458   2013.06.26 16:02 GMT+1 óra  
valószínű igazad van, nem is foglalkozom vele többet, amúgy sincs amin teszteljem
   
gopher - Törzstag | 496 hsz       Online status #195455   2013.06.26 13:30 GMT+1 óra  
@pandulapater: nekem csak úgy sikerült konvertálnom .APK-ból .BAR-t, ha csak az alap Android API-t használtam, LibGDX-es cuccot pl. már nem lehet vele, gondolom a Game Maker-es APK is tartalmaz natív (C++ -ban írt) részeket, és ezért nem engedte (csak tippelek persze).
   
BlueDeath - Törzstag | 1035 hsz       Online status #195454   2013.06.26 11:50 GMT+1 óra  
hmmm....ha az egyszer összejön akkor szólj, arra kíváncsi lennék én is
   
pandulapeter - Törzstag | 460 hsz       Online status #195453   2013.06.26 11:17 GMT+1 óra  
igen, van bennük reklám, a lekérések számából látom hogy mennyien játszanak a játékkal szóval azért már megérte. Amennyire tudom az összes fontos android store-on fent van (linkek lennebb), most próbálkozom a blackberry appstore-al mert állítólag könnyen lehet portolni .apk-ból .bar-ba de nekem még nem jött össze (valami online convertert használtam, tesztelés nélkül küldtem be és visszadobták).
   
BlueDeath - Törzstag | 1035 hsz       Online status #195452   2013.06.26 11:10 GMT+1 óra  
Raktál reklámot a droidosokba? Hány droid store-ba került fel?
   
pandulapeter - Törzstag | 460 hsz       Online status #195432   2013.06.25 18:15 GMT+1 óra  
Oké, linkek

Windows:
Windows 8 Store - Valamiért kilépéskor nem mentődik el a játék, bugfix pár napon belül
Windows 7+ verzió - ugyanaz mint a fenti csak .exe-ben és bugmentesen

Android:
Google Play, Amazon, SlideMe, GetJar, AndroPit, Opera és még nem is soroltam fel az összeset

Amikor lesz kis időm, frissítem a játékot mert közben összedobtam egy jó kis háttérzenét de új pályák már valószínű nem lesznek, elég energiát fektettem már bele így is és finoman szólva nem váltotta be a hozzá fűzött reményeimet.
   
pandulapeter - Törzstag | 460 hsz       Online status #194899   2013.06.10 13:10 GMT+1 óra  
Lesz sima exe verzió is, de még bizonytalan vagyok hogy jó-e egyáltalán a landscape-es elgondolásom. Közben nekiálltam valahogy diszkréten elhelyezni pár reklámot az android verzióban, megpróbálok még összedobni két pályát és ma fent lesz az update.
   
BlueDeath - Törzstag | 1035 hsz       Online status #194824   2013.06.08 23:33 GMT+1 óra  
kezeld külön a windowsra és külön a windows app store-jába készülő windows játékot, a simán winre készültet maximum win7-en buildeld és akkor menni fog korábbi rendszereken is
   
pandulapeter - Törzstag | 460 hsz       Online status #194822   2013.06.08 23:18 GMT+1 óra  
8-ason buildeltem mert ez nem egy "program"-nak készül hanem egy "app"-nek, be akarom nevezni majd a yoyo-s versenyre.
   
BlueDeath - Törzstag | 1035 hsz       Online status #194819   2013.06.08 20:59 GMT+1 óra  
win8-on buildelted? Vagy más okból kell neki min a 7-es?
   
pandulapeter - Törzstag | 460 hsz       Online status #194812   2013.06.08 19:36 GMT+1 óra  
Nekiálltam átrakni a játékot Windows-ra. A problémás rész az átállás landscape-ről portrait nézetre, a fura megoldás amit kitaláltam három képernyőt másol egymás mellé. Ez elsőre kicsit zavarónak tűnhet de jelentősen megkönnyíti a játékot: az ember könnyebben átlátja a csapdákat a nehezebb szinteken. Ez volt legalábbis az én tapasztalatom, de nagyon kiváncsi lennék a véleményetekre, mielőtt többet dolgoznék vele.

Windows 7 vagy 8 kell neki. A menüben Enter+Esc-el is lehet navigálni egéren kívül, az irányítás a játékban részletezve van.

Innen lehet letölteni, a 10edik pályáig van kidolgozva, utána is játszható gondolom de tele van még grafikai bugokkal.
   
pandulapeter - Törzstag | 460 hsz       Online status #194149   2013.05.21 19:55 GMT+1 óra  
Utánaolvasok még de köszi az infót! Leginkább az vette el a kedvem, hogy mindenféle gyanúsnak tűnő dologra kitiltással fenyegetőznek. Az alapértelmezett nyelv az angol, kivéve ha az androidod magyarul fut.
   
BlueDeath - Törzstag | 1035 hsz       Online status #194148   2013.05.21 19:22 GMT+1 óra  
20-25$-t kell összeszedni
Cég én se vagyok, paypalra fizetnek. És kvázi 0 marketinggel, azért jövöget. Én a helyedbe azt csinálnám, hogy amikor egy pálya kész, bekapcsolsz egy reklámot, aztán kövnél kikapcsolod, hátha. Meg a helyedben az angolt tenném alapértelmezett nyelvnek
   
pandulapeter - Törzstag | 460 hsz       Online status #194146   2013.05.21 18:19 GMT+1 óra  
A vége fele lesz pár határozottan nehéz pálya, kitartást

A reklám megfordult a fejemben de egyszerűen nem fértek el a kisebb képernyőkön. Plusz nem akartam idegesíteni azt az előreláthatóan 20 - 60 embert aki valaha is játszani fog vele, nagy profitom abból nem jön. Ha esetleg véletlenül feltünően sokan letöltik majd, rakhatok bele utólag is.

Másérszt felmérgesített az egész túlbonyolított bürökrata hülyeség, kéne nyissak magamnak egy céget ahhoz hogy az adózás rendben legyen vagy mi? Neked milyen tapasztalataid vannak? Úgy láttam admobot használsz, ott össze kell szedned 100 dollárt mielőtt akármit is kézhez kapsz 2-3 hónap késéssel, igaz?
   
BlueDeath - Törzstag | 1035 hsz       Online status #194137   2013.05.21 12:54 GMT+1 óra  
Felét már megcsináltam
Amúgy keresni nem akartál vele? Mert még csak reklám sincs benne
   
BlueDeath - Törzstag | 1035 hsz       Online status #194114   2013.05.20 17:31 GMT+1 óra  
Thx
Majd a következő rész, na az néz ki jól
   
pandulapeter - Törzstag | 460 hsz       Online status #194111   2013.05.20 13:19 GMT+1 óra  
Ezer köszönet! Nightmare értékelve, tableten nagyon jól néz ki
   
BlueDeath - Törzstag | 1035 hsz       Online status #194110   2013.05.20 13:10 GMT+1 óra  
Megy az 5 csillag...cserébe csak annyit kérek, hogy te is nyomj majd ennyit a Nightmare-re
   
krees - Törzstag | 732 hsz       Online status #194109   2013.05.20 12:50 GMT+1 óra  
Elhintettem én is pár embernek, sok sikert hozzá
   
pandulapeter - Törzstag | 460 hsz       Online status #194107   2013.05.20 12:19 GMT+1 óra  
Kész a játék! 28 pályával raktam fel, de így is el lehet szórakozni vele egy darabig. Majd utólag bővíteni fogom.

Mivel elképzelésem sincs, hogy hogy találná meg a Play Store-on akárki, akinek nem én mutatom meg, kicsit most pofátlanul könyörögni fogok a pozitív értékelésekért, előre is köszi!

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.pandulapeter.SteveAndCeleste

Javaslatokat, hozzászólásokat nagyon szívesen várom. Teljesítmény-problémák miatt kicsit izgulok, Wildfire S-en (gyengécske telefon, épp hogy elfogadhatóan futott) és Nexus 7-esen (semmi döccenés, szép is lenne...) volt tesztelve. Jó szórakozást hozzá!
   
pandulapeter - Törzstag | 460 hsz       Online status #193668   2013.04.22 12:19 GMT+1 óra  
Köszi szépen a visszajelzést! Az újabb verziókban a tüzet lecseréltem és van egy effekt is ami némileg elvörösíti a képernyőt ha valaki a tűz közelében van. A tizedik pálya pedig ment a szemétbe.

Rákerestem a binary land-re, a leírás szerint pont az a lényege mint az enyémnek (leszámítva a felülnézetet), jó hogy mondtad mert még nem hallottam róla

Szerk: a binary land háttérzenéje public domain, talán jó utalás lenne ha felhasználnám

Ezt a hozzászólást pandulapeter módosította (2013.04.22 12:33 GMT+1 óra, ---)
   
Vidra - Tag | 11 hsz       Online status #193661   2013.04.22 02:14 GMT+1 óra  
Kipróbáltam telón tökjó kellemes emlékeket idéz, volt anno egy szerelmetes játék nesre, binary land. Amúgy a tűz egy picit nehezen kivehető, illetve a 10. pálya a kelleténél irritálóbb lehet, leküzdöttem de utána el is fáradtam.

   
pandulapeter - Törzstag | 460 hsz       Online status #192486   2013.03.18 08:16 GMT+1 óra  
Nem sikerűlt semmi említésre méltót produkálnom egy ideje Igen, ez volt a nyári befektetésem, Az alap verzióval lehet exportálni OsX-re, Windowsra és HTML5-öt, később pedig lehet modulokkal bővíteni (Android, iOS, Linux, WindowsPhone), az Android megvan

Azt olvastam hogy XP-n a GMnek valami baja van az ablakok átméretezésével, szerintem ott a hiba. A következő verziót máshogy oldom majd meg, most nem cserélem ki mert úgyis az Android a főplatform.
   
Thrall - Törzstag | 609 hsz       Online status #192478   2013.03.17 21:44 GMT+1 óra  
Szia,
1.: Te meg hova tűntél??? Mind1, visszavagy.
2.: Game Maker Studio tud androidra?????

Amúgy jól néz ki...
Jatekfejlesztes.hu közös projekt: próbálunk összerakni egy olyan csapatot, akik együtt el tudnak készíteni egy komolyabb játékot megfelelő minőségben. Érdekel?
Link:
JF.hu közös projekt
http://frogbonegame.uw.hu/
   
ddbwo - Tag | 1625 hsz       Online status #192469   2013.03.17 17:50 GMT+1 óra  
windows XP - sp3
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
   
pandulapeter - Törzstag | 460 hsz       Online status #192468   2013.03.17 17:20 GMT+1 óra  
Na ez érdekes, még nem volt ilyen gondom. Talán a config file létrehozásánál akad el, másként a GM informatívabb hibaüzeneteket produkál. Milyen windowsod van? Másnál működik rendesen?
   
ddbwo - Tag | 1625 hsz       Online status #192464   2013.03.17 15:51 GMT+1 óra  
Hmm. Vsz. nem a letöltés volt a gond, mert itt mutatta a fileméretet, de megint nem működik.

Alkalmazáshiba
A "0x0047d6f6" címen található utasítás a "0x00000000" memóriacímre hivatkozott.
A memóriaterületen nem végezhető el a művelet: read".
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
   
Firebond - Tag | 17 hsz       Online status #192463   2013.03.17 15:36 GMT+1 óra  
Alakul

   
pandulapeter - Törzstag | 460 hsz       Online status #192462   2013.03.17 15:16 GMT+1 óra  
Érdekes, nálam működik... Felraktam akkor Dropbox-ra is.
APK: https://www.dropbox.com/s/vxxsd8tk4bedg0y/SteveAndCeleste.apk
EXE: https://www.dropbox.com/s/1iaed37fz40x3l4/SteveAndCeleste.exe
Kettő együtt: https://www.dropbox.com/s/xsu0oh3l8qt9bh2/SteveAndCelesteV01.zip

(Alapból zip-ben raktam fel de a google drive mappaként kezeli amikor linkelem)
   
ddbwo - Tag | 1625 hsz       Online status #192459   2013.03.17 13:21 GMT+1 óra  
Megnézném, de a letöltési oldallal vagy az exe-vel gond van.

Letöltésnél a fileméret ismeretlen, mikor lejött, akkor indításra read hibával elszáll. Meg zip-elve nem sokat csökkenne a file-méret, de pl. nálam letöltés után kiderül vele ha hibásan szedte le véletlen, mert akkor a zip vége is hiányzik.
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
   
Firebond - Tag | 17 hsz       Online status #192453   2013.03.17 12:08 GMT+1 óra  
Én nem a quadraxra gondoltam.

   
pandulapeter - Törzstag | 460 hsz       Online status #192330   2013.03.14 22:53 GMT+1 óra  
Utánanéztem a Quadrax-nak, ha jól láttam ott felváltva kell irányítani a karaktereket de tényleg sokban hasonlít.

Feltöltöttem egy új demot, apk + exe. 11 pálya játszható, sokmindenben eltér az előző verziótól ezért ha azt is láttátok és ezt is ki szeretnétek próbálni, inkább kezdjétek elölről (Options / Reset). Ezek már többé-kevésbé véglegesek (a grafikától eltekintve persze) és nagyon kiváncsi lennék hogy szerintetek mennyire van logikusan felépítve a tutorial, nem-e túl unalmas, esetleg frusztrálóan nagyokat lép egy-egy helyen.

Szeretném ha a játék előbb-utóbb a Play Store-on kötne ki ezért próbálok mindenre figyelni.
   
krees - Törzstag | 732 hsz       Online status #192147   2013.03.11 21:35 GMT+1 óra  
Firebond - Tag | 17 hsz       Online status #192141   2013.03.11 19:12 GMT+1 óra  
Nem, sajnos a nevére nem emlékszem.
De az kb annyi volt, hogy a pókhálókra kellett figyelni, mert azokba beleragadtál, ha neki mentél.
De aztán ha eljutott hozzád a másik karakter, akkor kiszabadultál.
Egyébként így most elgondolkodva, nem volt elég "összetalálkozni", egy konkrét helyen kellett.
Sok sikert, a demo ígéretes.

   
pandulapeter - Törzstag | 460 hsz       Online status #192137   2013.03.11 17:33 GMT+1 óra  
Jó hogy szólsz Véletlenül sem emlékszel a címére? Utánanéznék, hátha ad pár ötletet
   
Firebond - Tag | 17 hsz       Online status #192136   2013.03.11 16:29 GMT+1 óra  
Bocsihogy szólok, de az ötlet azért nem teljesen eredeti.
A régi tvjátékokon már volt egy pont ilyen játék, ott pluszban egy pók volt nehezítésként, meg ugye az ő pókhálói.
De a grafika nagyon tetszik
Meg azért ahogy nézem, a te verziódban sokkal több elem van.

   
pandulapeter - Törzstag | 460 hsz       Online status #192129   2013.03.11 14:31 GMT+1 óra  
Nem-nem Gondoltam, hogy benevezem de nem tudtam megoldani egyujjasra.
   
Matzi - Szerkesztő | 2519 hsz       Online status #192128   2013.03.11 14:22 GMT+1 óra  
Csak egy kérdés, mert nem világos számomra, ez most a versenyre készült nevezésként, vagy sem?
If your game idea starts with the story it’s not a game idea.
Stories in games are optional.
   
pandulapeter - Törzstag | 460 hsz       Online status #192125   2013.03.11 13:41 GMT+1 óra  
Pandula Péter: Steve and Celeste
   
> 1 <