játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5440
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2519

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2185
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1625
syam:    1491

Skeleton Flight
2D endless upgrade-elős játék
Kategória: Arcade
A projectről:
A játékban egy csontvázat kell kilőni és minél tovább a levegőben tartani. Az irányítás mint a Jetpack Joyride-ban. Vannak akadályok, itemek, upgradek és új pályák, amiken egyre nehezebb akadályok jönnek velünk szembe, cserébe többet kapunk a játék fizetőeszközéből (Gem).
A játék nagy szenvedések árán sikeresen elkészült Androidra és IOS-re. Weben is hamarosan megjelenik promóciós jelleggel.
Itt lehet kipróbálni:
Android: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.letanginc.skeletonflight

IOS:
https://itunes.apple.com/us/app/skeleton-flight/id617297982?mt=8
A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
Unity;
Photoshop
Fejlesztés kezdete: Tervezett befejezés:
2013. Jan
2013. Máj
Beküldve:
2013.07.26 09:50
Fejlesztő:
Chipart-Games (3 fő)
Elérhetőség:
e-mail: chipartgames@gmail.com
Tagok:
beküldő: bdzsana
regisztrált tagok:



Fejlesztés állapota:
Kész
Kész
Készültség: %

Képek - Skeleton Flight

2013.07.26. 12:08

2013.07.26. 12:08

2013.07.26. 12:08

2013.07.26. 12:07

Fejlesztési napló - Skeleton Flight
bdzsana 2013.07.26. 12:14
Mivel már készen van leírom csak a történetét röviden.
Első ízben Facebookra akartunk kimenni. A szerver oldal miatt ez vette el a legtöbb időnket. A végén az egész befuccsolt mert nem tudtunk usereket szerezni.
Ezután megpróbálkoztunk Kongregaten. Itt szerencsére már jóval több user játszott vele. Volt akinek tetszett volt akinek nem, de a visszajelzések nagyon értékesek voltak. Ez alapján továbbfejlesztettük a játékot és kimentünk a Play store-ra. Sajnos itt is az lett a hibánk mint, a Facebookon volt. Nem tudtuk eljuttatni az emberekhez. Végül feltöltöttük fgl.com-ra, ahol megvásárolták tőlünk az IOS és Web verziót illetve Androidra sikerült egy promótert találnunk, aki kis részesedésért cserébe reklámozza a játékot.

Hozzászólások - Skeleton Flight
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #196412   2013.07.27 21:22 GMT+1 óra  
Kicsit kusza (pláne így egy üzeg Áts Furmint után ), de hasznos infó, köszönjük! És további hasonló sikereket!
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
bdzsana - Tag | 10 hsz       Online status #196405   2013.07.27 16:37 GMT+1 óra  
A kérdésedre nem válaszoltam. A játék 1 hónapja van fent playen. Appstoreban 5 napja.
AppStore-ban egy amatőr kiadót sikerült találnom. Androidon pedig egy kínai promóter.
Playen pont az a marketing folyt, mint amit leírtam. Szinte csak arab játékosok vannak most. Arab területeken felhúzzuk a chartokra, ha meg van akkor megyünk tovább más országokra.

   
bdzsana - Tag | 10 hsz       Online status #196403   2013.07.27 16:28 GMT+1 óra  
Igazából titok nincs, meg nem is nagyon akarok kioktatni senkit, mert 20ezer letöltés még nem a világ, de azért a tapasztalataimat leírom hátha segít valakinek. (Attól, hogy ez az első saját játékom, már van máshonnan is tapasztalatom)

Tervezés: A prototípus készítést legtöbben úgy ajánlják, hogy kockákkal csinálj egy olyan játékot, ami fun. Ha már az élvezetes, csak akkor találj ki rá történetet, vagy valamilyen témát. Sok desiner szerint (és szerintem is) ha előre tudjuk mi lesz a grafikai téma, vagy a sztori, az erősen lekorlátozza az ötleteinket a játékmechanikár (ami ugye a lényeg).
Ha ez a prototípus meg van, akkor keressünk rá egy passzoló témát és dolgozzuk ki.

Tesztelés: Fontosnak találom, hogy minél több ember játszon vele mielőtt kiadjuk. Óriási előnyünk van, ha tudunk webes verziót készíteni, mert akkor azt feltölthetjük pl a kongregatre, ahol nagyon értékes visszajelzéseket kaphatunk, ami alapján tovább fejleszthetjük a játékot. (Érdemes nem azzal a névvel feltölteni akárhova amivel ki akarjuk adni, mert ha találunk később kiadót problémát jelenthet a korábbi publicitás)

Marketing: Ha már van egy jó játékunk, akkor két út van. Kiadó/Saját kiadás. Mondanom sem kell, hogy ha nem alkottál olyan terméket, ami világot vált meg (pl iszonyatosan egyedi játékmenet, korszakalkotó grafika) akkor sokkal értelmesebb kiadót vagy promótert keresni. A kiadó általában megveszi a játékodat és ő adja ki helyetted. Bevételből kapsz megegyezés alapján százalékot legtöbb esetben. Promóter általában megengedi, hogy te add ki a játékot. De integrálni kell a saját ad networkjék és cserébe reklámoz. A bevétel x %-t ő kapja.
Hogyan találsz ilyet? Ha van webes verziód felrakhatod fgl.com-ra, ahol kiadók licitálnak a játékodra. A licit végén elfogadhatod a számodra legelőnyösebbet.
Ha nincs web verziód akkor is találhatsz hasonló oldalt, bár én nem ismerek nagyon népszerűket, vagy magad manuális küldözgeted el kiadóknak.
Ha nem akarsz se kiadót se promótert, akkor bizony a marketinget neked kell rendezned.
Ha nincs pénzed, vagy nem sok akkor ajánlani tudom a direct deal megoldást. Olyan reklámot kell integrálnod ami tud ilyet. Ez azt jelenti, hogy nem kell fizetned azért, hogy reklámozzanak, hanem megegyezel egy másik játékfejlesztővel, akivel egymást reklámozzátok, így felhúzzátok egymás app-jait. Ilyen ad network pl appflood.
Ha van rászánni való pénzed, akkor érdemes targetálni a reklámozást.
Próbáld belőni kik játszanának leginkább a játékoddal és csak azoknak reklámozd. Ezen belül ajánlom, először csak 1 kis országban reklámozd, mert kevés pénzből feltudod húzni a chartokra ott. Utána onnan már maguktól fognak jönni az emberek és mehetsz a következő országra.
Nagyjából ezeket tudom ajánlani, és persze spammeld sz*rrá az egész világot
Toucharcade fórumok, keress népzerű játékokat, amik hasonlítanak a tiedre, és a fórumai és youtube videói alá spamelj.
És persze van millió review site ahova elküldheted hátha írnak róla.

Van olyan lehetőség még, hogy vehetsz pozitív rétingeket. Ezt is ajánlani tudom. Nem túl drága de szerintem megéri, illetve ha review site-oknak fizetsz nem kell a véletlenre bírni, hogy írnak e rólad vagy nem.

Remélem segítettem valamit.

   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #196401   2013.07.27 15:31 GMT+1 óra  
És mi a titok?

Mióta van fent a játék és hol milyen forumokon reklámoztad? Esetelg valami youtube-os vírus marketing?
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
bdzsana - Tag | 10 hsz       Online status #196399   2013.07.27 12:45 GMT+1 óra  
Bár ennyi lenne De ha ránézel a top grossing játékokra az juthat eszedbe hogy talán ez nem is olyan fontos

   
Ashkandi - Törzstag | 1044 hsz       Online status #196398   2013.07.27 11:57 GMT+1 óra  
Én is: csinálj jó játékot.

   
bdzsana - Tag | 10 hsz       Online status #196396   2013.07.27 10:07 GMT+1 óra  
Szívesen adok tippeket bárkinek, csak kérdezz

   
BlueDeath - Törzstag | 1035 hsz       Online status #196386   2013.07.26 23:27 GMT+1 óra  
wow, adhatsz majd pár marketing tippet
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #196377   2013.07.26 21:47 GMT+1 óra  
Az igen, jól látom, hogy a Play-en 10000 felett van a letöltések száma?
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
bdzsana - Tag | 10 hsz       Online status #196372   2013.07.26 17:50 GMT+1 óra  
Chipart-Games: Skeleton Flight

   
> 1 <