játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5455
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2521

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2189
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1625
syam:    1491

Flash of Wit
Sci-Fi túlélő horror
Kategória: FPS
A projectről:
"Főhősünk egy karantén alá helyezett területen ragad.
Ha túl akarja élni a rá leselkedő fenyegetést,menekülnie kell!
Vadásznak rá!"

A játékot fél éve kezdtük el kigondolni,mára már kiforrott a történet,és a játékmenet is körvonalazódott.
Így már csak a megépítése maradt hátra.

Unreal Engine 4-ben kezdtünk el dolgozni,és amit biztosan elmondhatok,hogy ez a motor fog majd futni a végleges verzió alatt is.
Legelőszőr PC-re adjuk ki,de mivel az indie fejlesztők lehetőségei a konzolok fele is nyitottá váltak, ezért ezekre a platformokra is lehetséges,hogy ki lesz adva.


A játék áráról annyit elárulok,hogy nem adjuk ingyen,hiszen rengeteg munkánk van benne.
A játék Steamen lesz elérhető 2000-5000 Ft között.



A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
Gimp
Blender
Unreal Engine 4
Visual Studio
;

Fejlesztés kezdete: Tervezett befejezés:
2017.04
2018.06
Beküldve:
2017.10.08 08:42
Fejlesztő:
Visual Games (7 fő)
Elérhetőség:
e-mail: visual.games0x9@gmail.com
Tagok:
beküldő: kockaasd24
regisztrált tagok:



Fejlesztés állapota:
Fejlesztés alatt
Fejlesztés alatt
Készültség: %

Képek - Flash of Wit

2017.11.21. 12:31

2017.11.19. 05:09

2017.11.10. 12:55

2017.11.03. 10:52

2017.11.03. 10:39

2017.11.02. 16:58

Fejlesztési napló - Flash of Wit
kockaasd24 2017.11.02. 14:17
Sziasztok!
A legelső tesztelés után megadott ajánlott gépigény nem tükrözte a valóságot.
A tesztelés során számos dolgot nem vettünk rendesen figyelembe.
Ami jó hír viszont,hogy a friss tesztek igen alacsony gépigényt adtak ki.

TESZTGÉP:
I3 6100
GT 730 (2GB)
4GB RAM

Maximális grafikai beállítások mellett 31-25
között mozgott az FPS.
A CPU kihasználtság is nagyon alacsony maradt.
A RAM-ból alig pár száz megabytot evett meg maga a játék.
Tehát aki magasnak találta a gépigényt , azt megnyugtatom , hisz korántsem annyira rossz a helyzet , mint ahogyan azt korábban gondoltuk.

Hozzászólások - Flash of Wit
sivan - Tag | 10 hsz       Online status #211627   2017.10.21 08:13 GMT+1 óra  
Az UE4 baromi jól optimalizálható, beépített eszközökkel, forráskód módosítás nélkül. Csak a grafikusok fülét kell kézben tartani. Ja és nem árt ha már az elején tudod mit akarsz csinálni...

   
Parallax - Tag | 591 hsz       Online status #211620   2017.10.19 08:09 GMT+1 óra  
Idézet
Elodin :
az unreal engine-hez meg spec forráskódot is kapsz.


Na attól mentsen meg az ég, hogy az Unreal kódját kelljen átalakítani.

   
Elodin - Tag | 173 hsz       Online status #211612   2017.10.14 19:03 GMT+1 óra  
Ez ajánlott gépigény, nem minimum.

Egy engine soha nem lesz annyira black box, hogy ne tudj performance-al magicelni, az unreal engine-hez meg spec forráskódot is kapsz.

   
Instalok - Tag | 545 hsz       Online status #211611   2017.10.14 14:28 GMT+1 óra  
Hát, azért a GTX 1060 nem annyira alsó kategória.

   
Asylum - Törzstag | 5455 hsz       Online status #211610   2017.10.14 13:04 GMT+1 óra  
Ez szvsz. egy mai alsó/közép kategóriás gépigény úgyhogy szerintem nincs vele gond. Inkább arra vagyok kiváncsi, hogy eljut-e az RFT fázisba...
C++ fordítóval és macival alszom
http://darthasylum.blog.hu/
   
Viktor84 - Tag | 119 hsz       Online status #211609   2017.10.13 17:07 GMT+1 óra  
Kíváncsi vok.

   
Parallax - Tag | 591 hsz       Online status #211608   2017.10.13 07:27 GMT+1 óra  
Egy ekkora motornál sok minden elviheti a sebességet, nem csak a grafika és ha ez csak egy fekete doboz, akkor sok mindent nem lehet rajta optimalizálni, vagy talán a forrást is lehet módosítani ingyen?

   
Lord_Crusare - Törzstag | 1290 hsz       Online status #211607   2017.10.12 13:15 GMT+1 óra  
Unreal Engine 4-el is lehet optimalizált játékot készíteni, elég csak megnézni a Hellblade: Senua's Sacrifice c. játékot, ami kegyetlen jól néz ki és középkategóriás gépeken is hozza a 60 FPS-t.

A másik, hogy ilyen gépkövetelmény mellett, ami itt fel lett tüntetve, elég komoly látványra számítanék...

   
Parallax - Tag | 591 hsz       Online status #211606   2017.10.12 12:43 GMT+1 óra  
1-2 kép v valami? Esetleg, ha írnátok egy optimális motort a játékhoz lehet nem kéne hozzá atomerőmű?

   
kockaasd24 - Tag | 5 hsz       Online status #211604   2017.10.08 16:42 GMT+1 óra  
Visual Games: Flash of Wit

   
> 1 <