játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5440
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2519

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2185
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1625
syam:    1491

Faitoloid
3D-s multiplayer verekedős
Kategória: TPS
A projectről:
A Faitoloid elsősorban sok emberes multiplayer játék, mindenféle játékmódokkal (köztük az általánosokkal mint pl DM, TDM, CTF, TD; és néhány szokatlan is van: Conquest, Last man standing, Tag, Owned) több pályán harcolhatunk egymás ellen/egymással.
Igazából multiplayer játékra lett tervezve, azért támogatja az AI-t is, bár az nem túl okos... xD
A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
Visual C++
Metasequoia
Milkshape
;

Fejlesztés kezdete: Tervezett befejezés:
2008.10.20
2010.08.24
Beküldve:
2010.08.10 04:45
Fejlesztő:
DotDotDot (2 fő)
Elérhetőség:
e-mail:
Tagok:
beküldő: B@z
regisztrált tagok:



Fejlesztés állapota:
Kész
Kész
Készültség: 100%

Képek - Faitoloid
új kamera
új kamera
2010.08.23. 04:25
Stunned
Stunned
2010.08.11. 11:46

2010.08.11. 11:46
Nice skill effekt
Nice skill effekt
2010.08.11. 11:45
Black Rock Shooter vs Gakupo
Black Rock Shooter vs Gakupo
2010.08.11. 11:45
Szééép menü
Szééép menü
2010.08.11. 11:44

Fejlesztési napló - Faitoloid
B@z 2010.08.24. 04:00
befutott minden, így most elkészültnek nyilvánítom.
B@z 2010.08.21. 15:23
Javítottam a kamerát shadevampire tanácsa alapján (remélem így jó lesz). Eredmény screenshoton

Megnöveltem a fények hatótávát, hogy valamivel világosabbak legyenek a pályák.

Csináltam betöltő képernyőt

Sajnos a nevek még mindig nem jöttek meg... Még zargatom őket párszor mailben, aztán kénytelen leszek kiadni anélkül.
B@z 2010.08.10. 07:38
Felment közben a videó
Megnézhetitek itt: http://www.youtube.com/watch?v=3gtLisyNWoQ

Hozzászólások - Faitoloid
B@z - Törzstag | 436 hsz       Online status #139892   2010.08.24 13:01 GMT+1 óra  
Frissítettem a linket, mostmár telepítős, stb.
Ty a visszajelzéseket :3

Edit: talaltam egy hibat a telepitoben (nem hozta letre a save mappat, amit kellett volna), szoval rakom fel ujra xD
Addig is rapidshare: http://rapidshare.com/files/414830064/Faitoloid.exe
Viszont azt irja hogy csak 10x lehet letolteni... suxx

Ha valaki mar letoltotte, szimplan a data mappaban hozzon letre egy Save mappat, es kesz xD
Nemsokara a kintlevo link is frissul, amint feltoltodik

Edit2: frissult a link, mostmar jonak kell lennie

Ezt a hozzászólást B@z módosította (2010.08.24 14:46 GMT+1 óra, ---)

   
B@z - Törzstag | 436 hsz       Online status #139879   2010.08.24 11:05 GMT+1 óra  
okes, kocce kozben megjottek a nevek is, szoval ugy gondolom itt fogom veglegesiteni. feltoltom helyekre, azttan kesz xD

   
ShAdeVampirE - Törzstag | 1313 hsz       Online status #139877   2010.08.24 11:01 GMT+1 óra  
igen, sokkal jobbnak tűnik
   
B@z - Törzstag | 436 hsz       Online status #139838   2010.08.23 13:27 GMT+1 óra  
lawl *facepalm*
sry, feltoltottem, de valamiert nem kerult ki, most felment ujra, es mostmar latom is XD

   
ShAdeVampirE - Törzstag | 1313 hsz       Online status #139829   2010.08.23 09:42 GMT+1 óra  
Hol van róla screenshot?
   
B@z - Törzstag | 436 hsz       Online status #139789   2010.08.22 16:49 GMT+1 óra  
shade, ez a kamera hogy teccik?

   
Geri - Törzstag | 2185 hsz       Online status #139767   2010.08.21 20:16 GMT+1 óra  
ha van sse3 kompatibilis procid: thepiratebay, osx, torrent...

   
B@z - Törzstag | 436 hsz       Online status #139763   2010.08.21 16:59 GMT+1 óra  
allj, te most elkezdtel arrol beszelni, hogy en csak a 3D grafikaju jatekokat tartom jonak. Szerintem ezt egy szoval sem emlitettem.
En azt mondtam, hogy szerintem azok a jo jatekok, amiknek van grafikajuk. Mind1, hogy 2D vagy 3D. Ha 2D, ugyanugy meg kell rajzolni, az nekem ugyanugy nem megy, es ugyanugy kell grafikus hozza hogy megcsinalja.
Megneztem az euforia videojat: van a jateknak egy designja, letisztult, stilusos. Ezt neha nehezebb megcsinalni mint a csillogo villogo mindenrajta van grafikakat.

Am iPhone-rol annyit, hogy valoban, nekem is megfordult a fejemben hogy elkezdek iPhonera csinalni jatekot, viszont... Javitsatok ki ha tevedek, de iPhone SDK-t csak mac-re lehet leszedni. Arra most nincs zsebbol penzem hogy vegyek xD

   
ShAdeVampirE - Törzstag | 1313 hsz       Online status #139762   2010.08.21 15:18 GMT+1 óra  
Indie-ről: egyre inkább terjed (főleg külföldön, de ami késik nem múlik). Amerikában most nyílt meg az első direkt Indie játékokkal foglalkozó játékterem
facebook link
Ez itthon se lenne rossz, eltudnám képzelni, hogy benézzek párhetente 1 kávézóba azért, mert ott kint vannak a legfrisebb indie játékok, illetve azért, hogy néha találkozhassak azok megalkotóival.
   
ShAdeVampirE - Törzstag | 1313 hsz       Online status #139761   2010.08.21 14:58 GMT+1 óra  
Ok, eltudom képzelni, hogy neked csak a 3D-s AAA játékok tetszenek, de ha ez tényleg így van, akkor valószínűleg az emberek kb. 1%-ába tartozol. A legtöbb embernek nagyon sok olyan időkitöltő és komolyabb 2D játék van, ami a kedvenceit gyarapítja.

Pl. tetris. Még ma is rengetegen vannak oda érte. Vagy sudoku. Vagy break-out stílusú, pl. Ricochet, ami hatalmas siker lett, pedig 2D. És szép. És élvezetes vele játszani. Én pl. többet játszottam vele, mint a legtöbb 3D FPS-sel ami életemben elém került.

De szerintem Eufloria se ronda, és nem is piros négyzet vs kék négyzet - az egész csak annak a kérdése, hogy akarsz e máshogy, más ezközökkel gondolkozni

Eufloria kép (nemtudom, hogy lehet ide beilleszteni, hogy egyből megjelenjen)
Eufloria videó (YouTube)
Ricochet videó (YT)
Osmos videó (YT)

Van egy csomó honlap/blog amiken direkt minigame versenyek vannak, ahol ők adják a témát, kereteket, kicsit hasonlóan mint JFHU csak sokkal rövidebb időkre - 2D grafikával is eszméletlen jó játékok születnek néha ezeken, persze ezeket általában (a jobbakat) utána tovább is fejlesztik.

A lényeg, hogy nem csak a 3D a szép, mindennek megvan a helye. Az itt említett játékok mind indie játékok, független fejlesztőktől (bár Ricochet már nem biztos, őket már rég néztem), és az utóbbi pár évben elég népszerűek is lettek, nem kevés pénzt hozva a fejlesztőiknek.

Osmos és Eufloria demó elérhető Steam-en.

--
Amit még megemlítenék, hogy pl. iPhone-ra fejlesztés is teljesen más látásmódot követel, egyszerűbb játékokat, és mégis lettek akik milliomosok lettek tényleg jó iPhone játékokból. Minden csak azon múlik, hogy az adott lehetőségeket hogy használod ki (a siker persze hihetetlen nagy adag szerencsén is, de vannak jó de nem sikeres játékok is a világon).

Ezt a hozzászólást ShAdeVampirE módosította (2010.08.21 15:09 GMT+1 óra, ---)
   
B@z - Törzstag | 436 hsz       Online status #139730   2010.08.20 17:00 GMT+1 óra  
Idézet
mark576 :
Hát ha céghez mész őket csak az érdekli, hogy hány év céges gyakorlatod van, semmi más.

Ezt azert irtam, mert ugy irtal mintha egy kezdo progizo lennek, aki mmot akar csinalni eloszor amikor egy tetrist sem tud xD

Idézet
mark576 :Kész a program, az a lényeg. Ha nem kopog az ajtón senki, hogy ingyen lemodellezzen, meg textúrázzon mindent, akkor úgy marad. Nem várhatod el te se komolyan, hogy tök ingyen neked csakúgy jönnek a grafikusok.

nem varom el, de attol meg nem is kell teccenie hogy igy van. viszont egy cegnel nem igy van, ott VAN grafika xD
Es nemtom, lattal itt a jfen olyan progit ami kesz volt, es nem volt grafikaja, hanem placeholderekkel volt tele? Hat nem. mert ilyet nem lehet kiadni.

Idézet
mark576 :
Akármikor leállíthatják a projectet, ha a vezető, vagy a megrendelő úgy gondolja. A határidők miatt pedig sok esetben kell gányolni a "mindegy, csak működjön" elv szerint. Ehhez képest egy saját project álom hidd el.


Persze meg van a hatranya. De meg mindig jobb egy osszecsapott game, mint egy sose el nem keszult.. xD Ha meg le is allitjak, engem kifizetnek xD

   
mark576 - Tag | 256 hsz       Online status #139728   2010.08.20 15:06 GMT+1 óra  
Idézet
B@z :
azer... nem most kezdtem a programozast


Hát ha céghez mész őket csak az érdekli, hogy hány év céges gyakorlatod van, semmi más.

Idézet
B@z :
Nem 1 projektem volt, ami 95%ig kesz volt programozas ugyileg. grafika 0. Placeholderek mindenhol, de mukodott. Az ilyen meg, akarhogy nezzuk, nem kesz jatek.


Kész a program, az a lényeg. Ha nem kopog az ajtón senki, hogy ingyen lemodellezzen, meg textúrázzon mindent, akkor úgy marad. Nem várhatod el te se komolyan, hogy tök ingyen neked csakúgy jönnek a grafikusok.

Idézet
B@z :
Egy jatekhoz grafikus kell, pont. VAnnak persze kivetelek, de a kivetel csak erositi a szabalyt. Es ez az ami cegnel valtozni fog. Ott nem fogjak feluton abbahagyni, stb. Ott mindig meg lesz a modell, ami kell xD


Akármikor leállíthatják a projectet, ha a vezető, vagy a megrendelő úgy gondolja. A határidők miatt pedig sok esetben kell gányolni a "mindegy, csak működjön" elv szerint. Ehhez képest egy saját project álom hidd el.
   
B@z - Törzstag | 436 hsz       Online status #139719   2010.08.20 12:06 GMT+1 óra  
azer... nem most kezdtem a programozast XD
Es en sose vartam el hogy minosegit alkossanak. csak azt hogy alkossanak XD
Nem 1 projektem volt, ami 95%ig kesz volt programozas ugyileg. grafika 0. Placeholderek mindenhol, de mukodott. Az ilyen meg, akarhogy nezzuk, nem kesz jatek. Egy jatekhoz grafikus kell, pont. VAnnak persze kivetelek, de a kivetel csak erositi a szabalyt. Es ez az ami cegnel valtozni fog. Ott nem fogjak feluton abbahagyni, stb. Ott mindig meg lesz a modell, ami kell xD

Am meg
1) igen, enis ledzsuvazom a kodot, mivel ahogy fejlodok, megismerek uj technologiakat, es elkepzelni sem tudom hogy eddig hogy eltem nelkule xD Tehat visszanezve, szerintem egy regi kod, mindig dzsuva xD
2) Azer.. A Nocturnal Testimonyban embereket modelleztem (jo ott volt alap, de azt is at kellett alakitani, a ruhak meg teljesen az enyemek), animaltam meg minden. Ha egy programozo meg tudja csinalni, nehogy mar egy grafikus ne tudja. A gond az hogy foglalkozni kell vele, nem csak ulni, es majd magatol megoldodik.

   
mark576 - Tag | 256 hsz       Online status #139717   2010.08.20 11:46 GMT+1 óra  
Rögtön úgyse fogsz minőséget adni, te magad is ledzsuváztad a kódot. Az ingyen grafikus se fog minőséget produkálni. Ezért buknak meg a projectjeid, mert túl magasra rakod a lécet. Nem olyan szórakoztató megírni egy egyszerűbb játékot szinte 0 grafikával, de valamilyen fejlődési/tanulási stratégiát muszáj követni a későbbi célokhoz. Ilyenkor a legfőbb hajtóerő az, hogy haladsz egy komolyabb szint felé. Ez egy ilyen móka, fokozatosan kell haladni.
   
B@z - Törzstag | 436 hsz       Online status #139716   2010.08.20 11:35 GMT+1 óra  
shade, mark: nemtom ti hogy vagytok vele, de nekem soha nem fogta meg a fantaziam az ilyen jatekok. En olyat akartam csinalni, amiben egy emberrel vagyunk (amit valjunk be, minosegi ember model keves van neten, raadasul pont olyan ami a te jatektervedbe illik 99% hogy nincs XD) es nyirunk monstahokat (ezek altalaban vannak, persze nem mindig olyan ami kell, de legutobb is a legtobb monster ingyenes content volt xD)

Es nem csak a fejlodes a lenyeg. Nem a jovonek elek, hogy majd egyszer elvezni fogom, ezert most csak dolgozok olyannal amit nem elvezek. Es bizony a kinezet naon is fontos egy jatekba (csak olvass lejebb par postot, es meg is latod, pl geri eleg durvan ostorozta a kinezetet), de nem csak az eredmeny, nincs is jo erzese az embernek hogy ahhh, vegre a piros kocka villog amikor a kek kocka meguti!

Raadasul ingyen content ide vagy oda, azok nincsenek animalva, riggelve, vagy ha vannak is, biztos nem azok az animaciok vannak ami neked kell. Es meg a Nocturnal Testimony-nal irtak az Irrlicht forumon, hogy huh hat az animaciokon lehetne javitani (pedig a 2 honap fejlesztesbol legalabb 1 honapot animaciokkal toltottem). Szal amikor ilyen visszajelzeseket kapok, utanna nem nagyon hiszek a "nem a grafika a lenyeg" hozzaszolasoknak xD

Am meg biztos lehet jo gamekat letrehozni nemjo grafival, de
1) valahogy nem ragadja meg a fantaziamat
2) ahhoz egy NAGGGYON jo jatekotlet, terv, design kell. Ez meg ugye a jatekdesignerek dolga, de csak nezzunk korul. Mindenki jatekdesignernek mondja magat, de igazabol csak verpistike, kitalal vmi tok atlag dolgot, hozzateszi hogy teljes szabadsag a jatekosnak, es o mar jatekdesigner xD

   
mark576 - Tag | 256 hsz       Online status #139715   2010.08.20 10:59 GMT+1 óra  
B@z: ajándék lónak ne nézd a fogát. Ameddig csak a fejlődés a lényeg leszeded netről a contenteket és kész. Ha komolyodik, akkor meg alvállalkozói státuszban nyomhatják a grafikusok.
   
ShAdeVampirE - Törzstag | 1313 hsz       Online status #139713   2010.08.20 10:55 GMT+1 óra  
kockákból és egyszerű alakzatokból is nagyon jó játékokat lehet összerakni

- eufloria pl. nagyrészt procedurális grafikával dolgozik
- geometry wars -hoz se kellett túl sok 3D modell

minden attól függ, hogy az adott lehetőségek megragadják e a fantáziád. én most nagyon azon vagyok, hogy összeálljon egy ilyen kép a fejemben
   
B@z - Törzstag | 436 hsz       Online status #139710   2010.08.20 02:25 GMT+1 óra  
hat igazabol en nem nagyon szeretek garazst fejleszteni XD jatekaim 90%a nem fejezodik be, mert mindenkinek elmegy a kedve tole a felenel. sosincs modellezo. es igazabol van egy tokjo jatekom, de csak kockak utogetik egymast, es senki nem csinal semmi mast. ettol szabadulok most meg xD
persze valoszinuleg naon fog hianyozni hogy azt csinalok amit akarok, es ugy ahogy akarom... de hat valamit valamiert

   
mark576 - Tag | 256 hsz       Online status #139708   2010.08.20 00:43 GMT+1 óra  
Idézet
ShAdeVampirE :
Most olvastam vissza, hogy befejezed: kár, de érthető - Sok szerencsét a munkákhoz! (Bár magamból kiindulva úgyse fogod kibírni hogy soha többé ne fejlessz munka mellett )


Ha egyszer kiképeznek valamire, akkor nehéz megállni, hogy ne használd azt semmire. Legalábbis engem nem hoz lázba az, ha más sz*rát kell toldozgatni.
   
B@z - Törzstag | 436 hsz       Online status #139700   2010.08.19 18:38 GMT+1 óra  
te merre dolgozol?
a kamerat megnezem, nem tarthat olyan sokaig allitgatni

   
ShAdeVampirE - Törzstag | 1313 hsz       Online status #139679   2010.08.19 15:28 GMT+1 óra  
Idézet
B@z :
hi!
huh ezt en nem vettem eszre... Oszinten nem tudom mi lehet, de belenezek, hatha vmit elfailoltam XD
Mindenesetre hogyha percekig is tolt, akkor lehet nem artana egy betolto kepernyot csinalnom xD
Eloszor nem ertettem hogy mi nem eleg vilagos, jatszottam vele egy kicsit, aztan most hogy mondod, tenyleg eleg sotet. Megprobalom kiterjeszteni a fenyforrasok sugarat.
A latoszog dolgot viszont nem nagyon ertem. Messzebb kene mennie a kameranak a karitol?

Koszi hogy kiprobaltad ^^
Am meg lehet hogy fogok megint csinalgatni (es ha fogok lehet folytatom ezt is xD bar igy visszanezve eleg szemet a kodja xD), de az biztos hogy nem mostanaban lesz. Tudod elso idoben bizonyitani kell meg minden... xD



Tudom, én is azért tűntem el

Kamera: igen, ezen lehetne még állítani, talán kicsit hátrébb, és kicsit lejjebb - amerre néz azt pedig kicsit fejjebb
   
B@z - Törzstag | 436 hsz       Online status #139673   2010.08.19 14:46 GMT+1 óra  
hi!
huh ezt en nem vettem eszre... Oszinten nem tudom mi lehet, de belenezek, hatha vmit elfailoltam XD
Mindenesetre hogyha percekig is tolt, akkor lehet nem artana egy betolto kepernyot csinalnom xD
Eloszor nem ertettem hogy mi nem eleg vilagos, jatszottam vele egy kicsit, aztan most hogy mondod, tenyleg eleg sotet. Megprobalom kiterjeszteni a fenyforrasok sugarat.
A latoszog dolgot viszont nem nagyon ertem. Messzebb kene mennie a kameranak a karitol?

Koszi hogy kiprobaltad ^^
Am meg lehet hogy fogok megint csinalgatni (es ha fogok lehet folytatom ezt is xD bar igy visszanezve eleg szemet a kodja xD), de az biztos hogy nem mostanaban lesz. Tudod elso idoben bizonyitani kell meg minden... xD

   
ShAdeVampirE - Törzstag | 1313 hsz       Online status #139652   2010.08.19 09:18 GMT+1 óra  
Most olvastam vissza, hogy befejezed: kár, de érthető - Sok szerencsét a munkákhoz! (Bár magamból kiindulva úgyse fogod kibírni hogy soha többé ne fejlessz munka mellett )
   
ShAdeVampirE - Törzstag | 1313 hsz       Online status #139651   2010.08.19 09:10 GMT+1 óra  
Videó alapján nagyon jónak tűnik, biztos jópár órát ellehet vele majd szórakozni.

Kipróbáltam a demot:
- a játék stílusa nekem nagyon bejött, és nagyon egyben van!
- fullscreen mode-ban új játék létrehozása nagyon sokáig tart, ablakos módban sokkal kevesebbig (a nagyon sokáig azt jelenti, hogy egy DualCore 2 GHz + AMD HD4500-n percekig!)
- a grafikai stílussal nincs gondom, de sztem lehetne kicsit világosabb úgy összességében a kültéri rész
- lehetne nagyobb a látószög, néha kicsit kevésnek tűnt a mennyiség amit látok egyszerre

Nagyon tetszik! Köszi a lehetőséget, hogy játszhattam vele és várom, hogy mi lesz belőle!
   
Geri - Törzstag | 2185 hsz       Online status #139590   2010.08.18 02:16 GMT+1 óra  
lakatos ezékiel

   
B@z - Törzstag | 436 hsz       Online status #139579   2010.08.17 21:40 GMT+1 óra  
Kicsit késni fog a végleges változat, mert a szinkronosok nem akarnak válaszolni, és így nem tudom hogy milyen néven írjam be őket :<
Amúgy minden más kész, szóval ha megkaptam a neveket, feldobom~

   
B@z - Törzstag | 436 hsz       Online status #139416   2010.08.15 05:02 GMT+1 óra  
Hali

Na igen, itt egy nagy félreértés történt, ami természetesen az én hibám mert nem írtam. XD
Nem 2 évet fejlesztettem, hanem fejlesztettem kb egy fél évet (amibe beletartozik minden tool megírása, modelezés, pályakészítés, minden), utánna vártam a szinkronosokra egy fél évet, utánna 1 évet másik projekttel dolgoztam, és ha már úgy is dolgozni fogok, és nem lesz időm csinálni, akkor már szerettem volna befejezni ezt a progit, mert nagyon szerettem csinálni.

Szerintem az ugrás utánni megállás jó dolog (próbálj csak ugrálni egymás után 10x, ha nem is megállsz, de lelassulsz), és megakadályozza hogy nagyon spammelni lehessen az ugrálást.
Kamera mozgás hát.. Igen mondjuk ebben egyetértek, nekem sem nagyon teccik a kamera (föleg hogy nem lehet vertikálisan forgatni).
Grafikáról annyit, hogy nem vagyok modellező, sem designer (egyébként a designért nem is én feleltem XD) sem semmi ilyesmi. Akkori modellezői tudásommal ez volt a legtöbb amire képes voltam.
A content megkérdőjelezhetősége... Mivel a karakterek nagy része még csak nem is hivatalos, ezért nem hiszem hogy hú de nagy probléma lenne. 1001 játékban fellelhető ezek karakterek valamelyike, nem hiszem, hogy egy non profit, made for fun játékba kötnének bele.

Na és akkor most megint leírom, hogy a nocturnal testimonyt fejlesztettem később, és amikor végeztem, befejeztem ezt a projektet (nem is igazábol programozási szempontból, inkább hangok keverése, stb)

Thx az kifejtett véleményeket, ha legközelebb hozzáállok csinálni vmi hasonlót, megfogadom a tanácsaidat ^^

   
Geri - Törzstag | 2185 hsz       Online status #139399   2010.08.14 20:55 GMT+1 óra  
Szerintem attól még hogy egy játék animeszereőlőket használ, még nem lesz jó. Az anime stílus nagyon is jó, ha a szereplők karakterének és egyéniségének a kiemelésére van használva, mint rajzstílus, de önmagában csak attól még nem lesz jó egy játék, hogy köze van az animehez. A létező szereplők nyílt összelopkodása szerzői jogilag kifogásolható aggályokat vethet fel az eredeti rajzolók részéről.

Egy játék célja az kell hogy legyen, hogy szórakoztassa, vagy legalább lekösse az embert. Én nem látom ennek a játéknak az értelmét, mivel nem érzem át a játékmenetet, nem érzem át a játékot sem. Olyan érzésem van, mintha kapával kéne repkedő sáskákra vadászni egy lepukkant drogos házban, miközben felfújható gumikalapáccsal csapkodom a vámpírokat, akik cserébe karatéznak, és mindez Roman Polansky rendezésében.

Gondolj bele, a játék akkor is fun lenne, hogyha animecsajok helyett cube.3ds-ekkel kellene menni? A játék irányítása nagyon rossz, súlyos design beli hiányosságokat látok, ilyen például az, hogy ugrás után a karakter megáll egy pillanatra. A kameramozgás szintén borzalmas, mintha hozzá lenne ragasztva a szereplőhöz a kamera, túl vadul mozog. A grafikával tulképp nem lenne semmi baj, ha az egész cumóra kb 1-2 hónapot szántál volna, és nem 2 évet az életedből, mint ami az adatlapról látszik. Ennyi idő alatt sokkal jobb minőségű textúrákat és pályákat lehetett volna gyártani, mint ami itt látható, az irrlicht motor ennél jóval többre képes. Pozitívumként egyedül talán a játékmenetben lévő (kevés mennyiségű eredeti ötletet tudnám felhozni, de ez nem ellensúlyozza a hiányosságokat a játékban. Összességében én egy véletlenül alulméretezett grafikájú, unalmas, hibásan designelt játékmenetet látok, szerzői jogilag nagyon megkérdőjelezhető contenttel (ez a legfőbb baj), amit nem bírtam 3 percnél tovább futtatni. Szerintem sokkal kisebb erőfeszítésből, hasonló grafika mellett lehetett volna hozni pl egy stickman játékélményt, mert a célközönséged elvárásai ennél nagyobbak. Ha ez egy 2 hónapos munka lenne, gratulálnék, és tanácsokat adnék, hogy bővítsd ki - ha bővíteni akarnád. Így viszont még a hibákra és a hiányosságokra sem tudok kitérni, annyira szét van esve a dizájn. Bár megcsináltál egy csomó karaktert, ezek mind ugyanannak a karakternek az elnagyolt variációi, nem nyújtanak igazi változatosságot, pedig ekkora fejlesztési idővel már illene. A belefektetett energiát az elkészült tartalom nem kompenzálja, és mostmár így utólag a kis bugok kivételével a struktúrális problémákat ki sem nagyon lehet javítani szerintem.

Kár érte, pedig a screenshotok alapján ígéretes játéknak tűnt, így is jobb mint a jfre feltett sohaelnemkészülő projektek 99%-a, tehát alkottál valamit, inkább egy elkészült játék mint 100 semmi, de ez a vonat vakvágányra szaladt. Nem beszélve arról, hogy az egymás után elkészített játékoknak valahogy mindig jobbnak kéne lennie az összegyűlt tapasztalatok alapján, míg ez a Nocturnal Testimonyhoz képest nem ad semmiféle olyan élményt semmilyen szempontból, amire azt tudnám mondani, hogy igen, ez EZ meg AZ alapján egy előrelépés. Szerintem lehetett volna ez sokkal jobb is, pl ha quake motort használva összeraksz egy sokkal élvezetesebb animés játékot fele ennyi munkából.


4/10

Ezt a hozzászólást Geri módosította (2010.08.14 22:07 GMT+1 óra, ---)

   
B@z - Törzstag | 436 hsz       Online status #139145   2010.08.11 20:46 GMT+1 óra  
Raktam fel képeket :3

   
B@z - Törzstag | 436 hsz       Online status #139065   2010.08.10 19:24 GMT+1 óra  
Hali
ty :3

befejezesi datum azert ilyen pontos, mert tobbet mar valoszinuleg nem fogok raerni dolgozni ezzel. Kaptam allast, es nem valoszinu, hogy lesz kedvem meg mellette fejlesztgetni.
Szoval ezt a jatekot meg elotte be akartam fejezni, most adtam neki 1 hetes beta idot, hogyha van valami durva bug, akkor ki tudjam javitani, de mar a jatekmenettel nem szandekozom foglalkozni.

Azert ty a visszajelzeseket!

   
Thrall - Törzstag | 609 hsz       Online status #139060   2010.08.10 17:29 GMT+1 óra  
Szép! Akartam egyszer valami hasonlót, de végül a leállított mappámba került...
A cím az honnan?
Amúgy a videót látva tényleg szép, stílusos, 3d-s, eghy kicsit talán kusza, de gondolom ez a design része...
Viszont a "halál" nem annyira tetszik, kicsit olyan, mintha kapott volna valami rossz varázslatot, de nem elég tragikusan néz ki (nincs az az érzés, hogy "áááá!!!!", szerintem 1: az ember lefeküdhetne ha kifogyott az életerőből, 2: a kamera felugorhatna jó magasra...
de ez csak magánvélemény. amúgy szerintem tényleg ígéretes projekt.

Ja, és a befejezési dátum miért ilyen pontos?
csak játékfejlesztőknél (és elsősorban garázsprojekteknél) ilyet nem nagyon látni...
Jatekfejlesztes.hu közös projekt: próbálunk összerakni egy olyan csapatot, akik együtt el tudnak készíteni egy komolyabb játékot megfelelő minőségben. Érdekel?
Link:
JF.hu közös projekt
http://frogbonegame.uw.hu/
   
B@z - Törzstag | 436 hsz       Online status #139058   2010.08.10 16:37 GMT+1 óra  
Hali
Videót raktam fel, képeket csinálok nemsokára

Umm... Nem tudom mit tudnék még írni XD

   
Kuz - Törzstag | 4455 hsz       Online status #139054   2010.08.10 14:05 GMT+1 óra  
A demo-t nem tudom letölteni, lévén dolgozok, de néhány kérés :
- Ha már kiengedtem, néhány képpel lepj meg bennünket!
- Picit részletesebb leírást kaphatunk?
A memóriám már nem a régi. És ráadásul még a memóriám sem a régi...
Az élet attól szép, hogy bármi megtörténhet. És attól szar, hogy meg is történik...
Ha az egyik szinkronúszó megfullad, mit csinál a többi???

   
B@z - Törzstag | 436 hsz       Online status #139053   2010.08.10 13:45 GMT+1 óra  
DotDotDot: Faitoloid

   
> 1 <