játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5470
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2524

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2193
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1654
syam:    1491

NewMap
Fejlesztőeszköz
Kategória: Fejlesztőeszköz
A projectről:
Amolyan világmegváltós univerzális 2D-s pályaszerkesztőnek indúlt. De az elavult adatszerkezet, és az igények hiánya miadt abbamaradt.

Alap DX-et használ (1-4)
Képességek:
alpha map használata, elforgatás, vektortérképek használata, animáció, tetszőleges felépítésű pálya kialakítása, szerkesztése, stb. + adatstuktúrák szerkesztése, képsorösszefűzés.

Sokat tud, de nem eleget. Csak érdekesség képpen szeretném megosztani.
A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
C++Builder;
sokminden
Fejlesztés kezdete: Tervezett befejezés:
Beküldve:
2006.06.09 06:10
Fejlesztő:
TomX (1 fő)
Elérhetőség:
e-mail:
Tagok:
beküldő: TomX
regisztrált tagok:



Fejlesztés állapota:
Leállítva
Leállítva
Készültség: 90%

Képek - NewMap

2006.06.09. 06:11

Fejlesztési napló - NewMap
   
| A fejlesztési napló nem tartalmaz bejegyzést.

Hozzászólások - NewMap
TomX - Törzstag | 223 hsz       Online status #17535   2006.06.10 10:39 GMT+1 óra  
Pontosan erről van szó. Csak nem csak azt fogja tudni amit ez.
   
misi - Törzstag | 971 hsz       Online status #17531   2006.06.10 10:16 GMT+1 óra  
Akor kezd újra egy kicsit átalakítva és legyen egy új verzió!
   
TomX - Törzstag | 223 hsz       Online status #17497   2006.06.10 02:23 GMT+1 óra  
Ez gyerekjáték ahhoz képest amit tervezek. De addig még sokminden van hátra.
Ezt már sajnos nem tudom folytatni. Túl régen készítettem és túl tapasztalatlanul. Semmi OOP. Dokumentáció, kommentek: nulla.
   
Hacker - Törzstag | 567 hsz       Online status #17491   2006.06.10 00:58 GMT+1 óra  
Tényleg nem rossz az ötlet. Ha át tudnád mindezt ültetni DirectX9-be legyen az 3D-s vagy csak 2D-s megoldás akkor igencsak tudna tarolni.
No [img] !
Programozz ne háborúzz!!!!

   
misi - Törzstag | 971 hsz       Online status #17488   2006.06.10 00:33 GMT+1 óra  
Ja és szerintem folytasd minden féle kép.
   
misi - Törzstag | 971 hsz       Online status #17487   2006.06.10 00:32 GMT+1 óra  
Szerintem kellene bele egy jópár tárgy és ki lehesen importálni minden féle progiba asztán ez egy csúcs progi.
   
misi - Törzstag | 971 hsz       Online status #17486   2006.06.10 00:30 GMT+1 óra  
Ez álati!Van eséjed nagy karibelüvé válásra!Csak egy kicsit belekell húznod.
   
TomX - Törzstag | 223 hsz       Online status #17402   2006.06.09 09:41 GMT+1 óra  
Hogy lessz valami "szabad forrású editorokba heggeszthető"? Van valamilyen szabvány?
Amúgy nem vagyok az OS híve. Inkább megpróbálok összerakni valami önnálló épkézláb eszközt és értékesíteni. Nagyon sok jó és egyedi ötletem van. Ha nem is lesz OS azért megfizethető lesz. Szeretném, ha egyszer az egyik programom csatlakozna a nagy kaliberű (pl.: photoshop, Flash MX, stb) szoftverek közé.
   
VT - Törzstag | 1228 hsz       Online status #17390   2006.06.09 07:26 GMT+1 óra  
szép.
Csak semmi játékfejlesztés!
   
szeki - Moderátor | 2440 hsz       Online status #17387   2006.06.09 06:55 GMT+1 óra  
nos szerintem ilyenekre is szükség van. Most nem a 2d-s fejlesztőkörnyezetről beszélek, hanem alapjábanvéve a fejlesztőeszközökről, toolokról. Vannak még ezen a téren is kiaknázatlan területek. Pláne az OS cuccokban.
Én ennek örülök, és ha lehet egy javaslatom, szabad forrású editorokba heggeszthető toolokat írnék a helyedben.
dont make money using warezed software !!!
mess with the best, die like the rest !
szeki ● SilentVertigo Team
   
TomX - Törzstag | 223 hsz       Online status #17385   2006.06.09 06:37 GMT+1 óra  
A Michael Root-JamesBoer féle DirectX könyvből tanultam.
Meg ne vegye senki! Teljesen elevult mára. Ráadásul 8 rugóba került. Inkább töltöttem volna le a DX sdk 7-et.
   
Hacker - Törzstag | 567 hsz       Online status #17384   2006.06.09 06:32 GMT+1 óra  
Huhh az aztán régi . Eléggé öreg motoros lehetsz ha ilyeneket is tudsz.
No [img] !
Programozz ne háborúzz!!!!

   
TomX - Törzstag | 223 hsz       Online status #17383   2006.06.09 06:28 GMT+1 óra  
Direct Draw 1
Igyazából nem tudom milyen objektum jön létre, de sima DIRECTDRAW inerface, esetleg LPDIRECTDRAW4, már nem emléxem.
A régi, nagy könyv szerint csináltam.

Bevallom nem vagyok otthon DX-ben.
Még legalább egy év mire újra ráérek játékfejlesztéssel foglalkozni.
   
Hacker - Törzstag | 567 hsz       Online status #17380   2006.06.09 06:17 GMT+1 óra  
Alap DirectX alatt mit értesz?
No [img] !
Programozz ne háborúzz!!!!

   
TomX - Törzstag | 223 hsz       Online status #17378   2006.06.09 06:10 GMT+1 óra  
TomX: NewMap
   
> 1 <