játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5440
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2519

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2185
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1625
syam:    1491

Trouble In Deep
FPS Horror
Kategória: FPS
A projectről:
3D Versenyre készült!!!!

Első elkészült játék. Külön köszönet Deli Dánielnek a Propok modellezésért. Sajnos az előre kitalált kontent felét nem tudtuk belerakni, gyatra programozási tudásom és az Unity Free verziója miatt.

Használ gomb : F

A sztori :

Egy Szoviet tengeralattjáró fedélzetén térsz magadhoz ,elvtársaidat holtan találod. A kapitány a bermuda háromszögbe irányította a hajót miután egy mélybombázó flotta keresztezte útjukat Kuba felé. Ezzel megmentette a legénység életét, de csak rövid időre. Matróz elvtársaid a bermuda háromszög áldozatául estek. Egyedüli túlélőként meg kell találnod a módját hogy ne juss bajtársaid sorsára.

Több időt nem tudok rászánni ezért az ingame felugró feladat szövegek kimaradnak és a játék közbeni Pause Menu is. Kilépni Alt+f4-el lehet.

Végigjátszás:

Amint meghallod a sonart, képes vagy felkapcsolni a generátort és távozni a menekülő torpedóval.. vagy mégsem???!!!



A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
Unity Free
Blender
Maya
Photoshop
;

Fejlesztés kezdete: Tervezett befejezés:
2013.08.31.
2013.09.28.
Beküldve:
2013.09.28 06:56
Fejlesztő:
(2 fő)
Elérhetőség:
e-mail:
Tagok:
beküldő: Torrents
regisztrált tagok:



Fejlesztés állapota:
Kész
Kész
Készültség: 100%

Képek - Trouble In Deep
Torpedo Room
Torpedo Room
2013.09.28. 12:55
Crew Quarters
Crew Quarters
2013.09.28. 12:54

Fejlesztési napló - Trouble In Deep
   
| A fejlesztési napló nem tartalmaz bejegyzést.

Hozzászólások - Trouble In Deep
Marcsello - Tag | 228 hsz       Online status #198316   2013.10.13 23:49 GMT+1 óra  
Idézet
Torrents :
de én inkább stresszben próbálnám tartani az embert mintsem hírtelen felnyomni a vérnyomását.


Aztán bumm a fejbe!

Amúgy ha nincs mitől félni, akkor nem is lehet félni, tehát, ha nem is egy szörny, akkor is valamiféle téma megjelölésnek kell lennie, mert a paranormális dolgokat inkább csak körítésnek használják, persze ha tudod jól használni, akkor lehet, hogy beválik fő atrakció ként is, de ahhoz jól kell keverni a kákit
Az élet szép, csak tele van Bugokkal
http://marcsello.com/
   
Torrents - Tag | 79 hsz       Online status #198313   2013.10.13 23:08 GMT+1 óra  
én a fear 2-vel anno mikor játszottam és az első pályán az első jumpscare mikor az áplolónő nekivágódik az üvegnek, ... na ott kilépés és uninstall nem éreztem kéztetést hogy tovább vigyem. igazatok van hogy kell valami látszatja is lenni a "lénynek" de én inkább stresszben próbálnám tartani az embert mintsem hírtelen felnyomni a vérnyomását.

   
Viktor84 - Tag | 112 hsz       Online status #198292   2013.10.13 16:51 GMT+1 óra  
De a FEAR2 végén meg is erőszakolt a kiscsaj.

   
ddbwo - Tag | 1625 hsz       Online status #198257   2013.10.12 19:58 GMT+1 óra  
A szörny mentes ijesztéssel az a baj, hogy a biztonság érzet teljes. Nincs fegyverem, nem bánthat semmi. Gyakorlatilag ha fegyver nélkül nekem ugrana valami zombi a játék elején, kaccagva várnám ki mit csinál. Max körbe futnám, ha túl közel jön.

Ez minden gémben így van. Csak akkor kell parázni, ha van fegyó. De pl. a FEAR-ben is az osonó alakok és a kislány akart rémiszteni. Közbe végig tudjuk, hogy nem fognak azok semmit csinálni. Néha csoszognak a folyosón. Ha azt szeretik, csinálják! Amikor a létrán leereszkedünk és megjelenik a kislány, akkor is csak annyi gondolat jelent meg, hogy heló, te itt, szevasz!
Azért a bevillanó látomás képek elég váratlanok és csúnyák voltak egy kis borzadáshoz. De az más téma.
---

Konkrétan erre a játékra vetítve trappoltam szépen az úton, néztem a környezetet, örültem a szikráknak és a hangoknak, hogy de jó, ilyen is van benne. Szóval a szörnyek nem unalmasak, a paranormális meg már elég megszokott a játékokban. A tényleges parát viszont elég nehéz elérni. Osonó árnyak meg zörejek messze, húha...
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
   
Marcsello - Tag | 228 hsz       Online status #198225   2013.10.11 18:14 GMT+1 óra  
Meg mindenképp kell fokozni a feszültséget valami mosteróval, mert amikor már teljesen tele van a gatyája az emberkének, akkor kell Díííííííííííííííííííííííííííííííír a képébe bele. mert hogyha élete végéig csak egy ijesztő helyen mászkál az úgy nem az igazi, ha megnézed a siker horror játékok, Amnesia meg társai, de még az Ib is ilyen (a Slánder mánn nem) hogy fokozzák a hangulatot, és akkor valami hirtelen történik, hogy tudassuk a játékossal, hogy volt miért beszarnia.

én amikor elhatároztam, hogy a versenyre Horror játékkal készülök, ezt szépen levezettem, csak nem lett belőle semmi.

BDW: Pont tegnap játszottam a Slender Mánn Android verziójával, és nem értettem, hogy mi ijesztő rajta, pedig én szinte mindentől beszarok, pedig voltak oszitársaim, akik visítva ugrottak fel a telefon elől, amikor meglátták, szóval, van benne valami.
Az élet szép, csak tele van Bugokkal
http://marcsello.com/
   
Viktor84 - Tag | 112 hsz       Online status #198219   2013.10.11 16:20 GMT+1 óra  
Jól kell használni a (Van Halen) Jump-scareket.Ha mondjuk minden második pályán vagy ritkábban ugrik a képedbe egy tényleg ronda,erőszakos,ilyesztő mittudomén akkor az üt.Nálam a FEAR2 demo volt eddig a legjobb.

   
Torrents - Tag | 79 hsz       Online status #198177   2013.10.10 08:44 GMT+1 óra  
Anno kitaláltam ezt az ötletet, hogy egy tengeralattjárón kellene játszódnia és alapból is Slenderman stílusura akartam csinálni, de nem volt kidolgozva és a srác akivel csináltam találta ki a sztorit.
Egy tengeralattjáró nem szolgáltat sok helyiséggel nem lehet belőle csinálni több órás játékot, de új pályadizájnal + több tartalommal már azért jobb lesz mégis.

   
Marcsello - Tag | 228 hsz       Online status #198171   2013.10.09 22:55 GMT+1 óra  
azért ne becsüld alá a jumpscare-ket. Én már az ajtó nyitástól is beszartam , ha még be is vágódott volna mögöttem, apuskám . Mondjuk amikor elkapcsoltam azt a valamit, és beindult ott a mindenség, akkor fülhalgató ki, géptől 3 méter távolság, és úgy vártam, hogy na most mi lesz...

Amúgy valóban ne hagyd abba, szerintem is nagyon jó maga a játék, ha erre még szánsz egy kis iőt az ziher, hogy nagyon jó lesz!

BDW: miért pont kommunista a tengeralatt járó? csak mert nagyon jók azok a plakátok, meg a többi is, de honnan az ötlet?
Az élet szép, csak tele van Bugokkal
http://marcsello.com/
   
Torrents - Tag | 79 hsz       Online status #198123   2013.10.08 15:14 GMT+1 óra  
Ez a projekt mindenképp ki lesz bővítve, mostmár nem sürget az idő. Örülök hogy tetszik. Már lerágott csontnak tartom a " kinyítok egy ajtót és a pofámba ugrik valami szörny "
szerintem ilyesztőbb ha természetfeletti dolgok történnek.

   
frogbonegames - Tag | 74 hsz       Online status #198030   2013.10.06 17:46 GMT+1 óra  
Szerintem fejlesszétek még pár hónapig, nagyon jó hangulata van, és elég félelmetes tud lenni. Ha egy hosszabb játékot csináltok belőle, sokakat érdekelne, de maradjon meg ilyen, "bemegyek a szobába, és valami fura történik" szinten, a lövöldözés maximum valami logikai feladathoz passzolna,de szerintem maga a témaválasztás és a megvalósítás kifejezetten jól sikerült.

   
Torrents - Tag | 79 hsz       Online status #197690   2013.09.28 14:56 GMT+1 óra  
: Trouble In Deep

   
> 1 <