játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5440
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2519

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2185
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1625
syam:    1491

World War 3
extrém magas egységszámú rts
Kategória: rts
A projectről:
A World War 3 (munkacím) egy jelenkori RTS. Pontosabban: egy tömegszimuláción alapuló, valós idejű stratégiai játék, ami több százezer/millió egység részvételével megvalósított, kontinenseken átívelő háborúk lejátszását teszi lehetővé, földön, vizen, levegőben.

Az imperialista terrorállamok (usa, magyarország, stb), mellett az arab államok (pl irán), a kommunista államok (kína, északkorea), és a szabad államok hadseregeit irányítva lehet egymás ellen háborúzni.

-A szoftver összesen 101 országot tartalmaz.
-A játék indításakor ki kell jelölni, melyik országgal akarunk játszani.
-A térképen az összes ország jelen van.
-Véletlenszerűen katonai tömbökbe sorola a program az országokat.
-Az egységek száma korlátlan, a gyakorlatban ez összesen néhány százezer/millió egység létét jelenti.
-Csak 64 bites bináris!

Játékmenet:
-balgomb - egységkijelölés, jobbgomb: egység adott helyre irányítása.
-nagy játéktér, a világtérképen.
-szárazföldi, vizi, légi egységek, transzport, bunkerek, házak, tömegpusztító fegyverek
-összesen kb 70-80 féle egység, és 20-30 féle épület, kb 30-35 technológia
-gazdasági szimuláció, különböző erőforrások, bányászat, gyártás, kereskedelem
-szövetségi rendszer

Grafika:
-----------
-nagyítható felülnézetes 3d low polygon grafika. ray tracer alapú rendereléssel, árnyékokkal, füsttel, tűz és víz effektekkel.

Történet:
------------
A játéknak nincs története. Ez nem egy szappanopera, hanem egy katonai szimuláció.

Gépigény:
--------------
-egér, billentyűzet
-64 bites személyi számítógép Linux vagy Windows operációs rendszerrel
-8 gbyte RAM, előrehaladott egységszám esetén 16 gbyte ajánlott
-12 threados processzor javasolt (4 magoson is bőven játszható, csak néha zavaróan beakad)

A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
csillámtrace;
blender, gimp, szokásos
Fejlesztés kezdete: Tervezett befejezés:
2013
2014
Beküldve:
2013.08.12 13:10
Fejlesztő:
(2 fő)
Elérhetőség:
e-mail:
Tagok:
beküldő: Geri
regisztrált tagok:



Fejlesztés állapota:
Fejlesztés alatt
Fejlesztés alatt
Készültség: 5%

Képek - World War 3

2015.03.11. 15:59

2015.03.11. 09:22

2015.03.11. 09:22

2013.08.12. 13:11

Fejlesztési napló - World War 3
   
| A fejlesztési napló nem tartalmaz bejegyzést.

Hozzászólások - World War 3
Geri - Törzstag | 2185 hsz       Online status #207300   2015.03.27 17:57 GMT+1 óra  
kompletten refaktoráltam az évekkel ezelőtt megírt AI-t, és újraírtam kvázi teljesen. használhatatlan volt.

   
Geri - Törzstag | 2185 hsz       Online status #207181   2015.03.24 16:01 GMT+1 óra  
időközben megjött a ram.

   
Instalok - Tag | 530 hsz       Online status #207139   2015.03.22 07:15 GMT+1 óra  
A játékosoknak általában nincs szakértelme, mégis kritizálnak. Szerintem a kettő nem zárja ki egymást.

   
BlueDeath - Törzstag | 1035 hsz       Online status #207137   2015.03.21 21:43 GMT+1 óra  
Idézet
Geri :
Idézet
BlueDeath :
Miért ne kéne egy RTS-nek 20 FPS fölött futni? Ez nem kártyajáték


látod, pont idáig terjed a szakértelmed, a kártyajátékok komplexitásáig
ezért is nagy gáz az, ha erre építve más dolgokat akarsz kritizálni.


Aha, hát hogyne, persze...
   
Geri - Törzstag | 2185 hsz       Online status #207136   2015.03.21 19:16 GMT+1 óra  
Idézet
Lord_Crusare :
Az én játékomhoz elegendő egy Intel 4400, sőt, teszteltem is ilyenen. Igaz, a felbontás, amivel még stabil 30-40 FPS-t hoz, az az 1024x768. Ennél gyengébb GPU-val ma már nincs értelme foglalkozni.



az nem túl jó, mert 4 magos procinál kisebbe 4400at nem is nagyon tesznek. a 3 évnél korábban eladott procikban szintén korábbi (jóval lasabb) igp-k vannak.


Idézet
Lord_Crusare :
Viszont ahhoz egy egymagos CPU és mindössze 2GB RAM kell.


mondjuk egy egy magos atom mellett a 4400nál kb pont 5x lasabb igp van.

Idézet
Lord_Crusare :
Nyílván nem büszkélkedhetek többmilliós egységszámmal, egy pályán maximum 16384 egység fér el, azonban egy átlag harc folyamán ezer fölé sohasem megy ez a szám.


az én játékom sebességének sem tenne valami jót az értelemszerűen, ha a többmillió egységem mind egyszerre megmozdulna, mert akkor közben akár kávét főzni is elmehet az user, mire a csata lezajlik, de azért remélem, erre nem kerül majd sor a gyakorlatban.

Idézet
Lord_Crusare :
Nem azzal van a gond, hogy a játékodnak van gépkövetelménye. A gond azzal van, hogy elképesztően magas, más óriási egységszámú RTS-hez képest is.


nem hiszem, hogy elképesztően magas lenne. például az ideidézett más óriási egységszámú RTS-nek is pontosan 8 giga ram kell, tehát 8 giga ram vs 8 giga ram, ez szerintem ugyanaz a szám, miért lenne pont az enyém az elképesztően magas?

Idézet
Lord_Crusare :
És az a játék (jelenleg egy ilyen van a piacon) jobban is néz ki. Persze, van GPU követelménye, de olyan processzoron fut, amilyenje több játékosnak van.



én nem játékosoknak fejlesztek, hanem általában szubkultúráknak. ezen a piacon általában egy közepes, vagy erős CPU társul egy nagyon egyszerű integrált megoldással.

Idézet
Lord_Crusare :
Nem azért mondom ezeket, hogy támadjalak, mindössze arról van szó, hogy programozóként is úgy gondolom, hogy ezen még lehet optimalizálni. A 8 GB RAM indokolt, a processzorigény viszont lehet még alacsonyabb.



a szoftveres renderernek kell egy bizonyos számítási erő, ami mindenképpen, alapvetően befolyásolja azt, hogy ennek a játéknak ilyen formában egy 4 magos processzor fog kelleni, hogyha valaki kényelmesen játszogatni akar vele. ez alapvetően befolyásolja azt, hogy a gépigényt szignifikánsan nem lehet csökkenteni. nem mondom azt, hogy mondjuk egy 2 magos i3mal játszhatatlan lesz, mert NEM lesz az azzal sem. azzal is lehet vele játszani akár, de én személy szerint egy olyan konfigon ezzel inkább nem szeretnék játszani.

és még így is sokkal jobban járok ezzel így, mintha gpu-ra akarnám dobni, és a régi, hardveresen gyorsított enginem fölött akarnám hostolni ezt a játékot, és szopni a már említett integrált okádékokkal.

   
Lord_Crusare - Törzstag | 1286 hsz       Online status #207135   2015.03.21 18:55 GMT+1 óra  
Nem idézem be a hozzászólásod, magától értetődő, hogy melyikre válaszolok.

Az én játékomhoz elegendő egy Intel 4400, sőt, teszteltem is ilyenen. Igaz, a felbontás, amivel még stabil 30-40 FPS-t hoz, az az 1024x768. Ennél gyengébb GPU-val ma már nincs értelme foglalkozni. Viszont ahhoz egy egymagos CPU és mindössze 2GB RAM kell. Nyílván nem büszkélkedhetek többmilliós egységszámmal, egy pályán maximum 16384 egység fér el, azonban egy átlag harc folyamán ezer fölé sohasem megy ez a szám.

Nem azzal van a gond, hogy a játékodnak van gépkövetelménye. A gond azzal van, hogy elképesztően magas, más óriási egységszámú RTS-hez képest is. És az a játék (jelenleg egy ilyen van a piacon) jobban is néz ki. Persze, van GPU követelménye, de olyan processzoron fut, amilyenje több játékosnak van.

Nem azért mondom ezeket, hogy támadjalak, mindössze arról van szó, hogy programozóként is úgy gondolom, hogy ezen még lehet optimalizálni. A 8 GB RAM indokolt, a processzorigény viszont lehet még alacsonyabb.

   
Geri - Törzstag | 2185 hsz       Online status #207134   2015.03.21 18:20 GMT+1 óra  
Idézet
BlueDeath :
Miért ne kéne egy RTS-nek 20 FPS fölött futni? Ez nem kártyajáték


látod, pont idáig terjed a szakértelmed, a kártyajátékok komplexitásáig
ezért is nagy gáz az, ha erre építve más dolgokat akarsz kritizálni.

Idézet
BlueDeath :ettől még nem fog lenyűgözni az amit te játék néven produkálsz, mert mások játékát játékos szemmel nézem

miért akarnálak pont téged lenyűgözni? már elmondtam, hogy nem te vagy a célközönség.

   
Geri - Törzstag | 2185 hsz       Online status #207133   2015.03.21 18:18 GMT+1 óra  
Idézet
Lord_Crusare :
Még ha nem is vesszük a játékosok elvárásait (stabil 60 FPS), akkor is, a folyamatosság érzethez minimum 24 FPS kell. Ez a filmgyártás hajnalán is így volt már, ezalatt úgy érzékeljük a mozgást, mintha akadozna, diavetítés volna.



...és?

a te játékod sem hiszem, hogy lowend gépeken akárcsak a 2 fps-t is elérné, mégsem hiszem, hogy nagyon pattognának az ügyfeleid, hogy ménemfutgyorsabban az alaplapi 4200ukon.

persze lehet, hogy ők morogtak, és thumbdownt nyomtak az értékelésben.

oké, hogy kritizálod a gépigényt, ami valóban nagy, tehát a kritizmusnak helye van, de például a te játékod ugyanúgy, vagy még jobban is érintett ettől a jelenségtől, sőt, szerintem gyakorlatilag az összes 3D- s RTS.

ergó nem igazán hiszem, hogy a gépigényt pont az én projektem kapcsán kéne kritizálni, mert az enyémhez legalább nem kell gpu, ezáltal a súlyos gondok száma már egyel kevesebb eleve.

Ezt a hozzászólást Geri módosította (2015.03.21 18:29 GMT+1 óra, 826 nap)

   
Lord_Crusare - Törzstag | 1286 hsz       Online status #207132   2015.03.21 13:10 GMT+1 óra  
Még ha nem is vesszük a játékosok elvárásait (stabil 60 FPS), akkor is, a folyamatosság érzethez minimum 24 FPS kell. Ez a filmgyártás hajnalán is így volt már, ezalatt úgy érzékeljük a mozgást, mintha akadozna, diavetítés volna.

   
BlueDeath - Törzstag | 1035 hsz       Online status #207131   2015.03.21 13:04 GMT+1 óra  
Miért ne kéne egy RTS-nek 20 FPS fölött futni? Ez nem kártyajáték

És továbbra is, én tanultam is programozni, meg csinálom is, de ettől még nem fog lenyűgözni az amit te játék néven produkálsz, mert mások játékát játékos szemmel nézem
   
Geri - Törzstag | 2185 hsz       Online status #207130   2015.03.21 12:31 GMT+1 óra  
nálam egy 4 magos 6 éves amd-vel olyan 10/30 fps (mozgás/nincs mozgás), i5-ön azt tippelném, hogy átlépi a 25 fps-t akkor is, ha egységeket mozgatnak a képernyőn, de találgatni nem akarok. de nem ezen fog múlni a sikere szerintem, egy rts-nek nem kell 20 fps fölött futnia.

   
Lord_Crusare - Törzstag | 1286 hsz       Online status #207129   2015.03.21 12:24 GMT+1 óra  
Ezt megértem, de ez a válaszod csak a kommentem első felére vonatkozik.

A második felében tényeket soroltam.

   
Geri - Törzstag | 2185 hsz       Online status #207128   2015.03.21 11:59 GMT+1 óra  
bocs, de a konkurencia kritizmusára sosem adok

   
Lord_Crusare - Törzstag | 1286 hsz       Online status #207127   2015.03.21 11:33 GMT+1 óra  
Pont ez a lényeg. Kizárólag programozói szempontból van értelme annak, amit csinálsz. A játékfejlesztéshez nem programozóként, hanem játékfejlesztőként kell hozzáállni, a játékos számára pedig az a lényeg, hogy amit lát, hihető legyen, de baromira nem érdekli őket, hogy te ezt a háttérben hogy valósítod meg.

Amúgy jó példa a Planetary Annihilation, egyben jó összehasonlítási alap is. Több komplett bolygónyi egységet és terepet számon tud tartani egyszerre, ott is 64-bites rendszer és 8GB RAM az ajánlott követelmény. Ugyanakkor egy négy magos i5-el és egy átlagos videokártyával már 60 FPS-t produkál, még akkor is, amikor egy kisbolygót nekilöksz egy nagyobb bolygónak, elpusztítva ezzel többezer egységet.

   
Geri - Törzstag | 2185 hsz       Online status #207126   2015.03.21 10:10 GMT+1 óra  
Tanulj meg programozni, aztán majd rájösz, hogy egy többmillió egységes RTS-nek miért kell 8 giga ram.

   
BlueDeath - Törzstag | 1035 hsz       Online status #207125   2015.03.21 10:04 GMT+1 óra  
Szeretem, hogy más akarja megmondani, hogy mihez értek/mit tudok....teszem hozzá nincs senki, aki kicsit is érdekelt a játékokban, mondjuk játékosként azt mondaná, hogy teljesen rendben van, hogy ennek a játéknak nem elég a 8Gb ram, meg, hogy egy i7-esel úgy van 30FPS, h nem mozdul semmi.
   
Geri - Törzstag | 2185 hsz       Online status #207124   2015.03.21 03:09 GMT+1 óra  
Idézet
Marcsello :
BlueDeath, te ezt nem értheted, ez a játék quantum számítógépre való, ott elérheti majd akár a 30Fps-t is majd 1024x768-as felbontásban.



i7en is eléri. ha nem mozdul meg semmi

   
Geri - Törzstag | 2185 hsz       Online status #207123   2015.03.21 03:08 GMT+1 óra  
én mindent elviselek. ő nem viseli el azt, hogy nem tud 3d-t

   
Instalok - Tag | 530 hsz       Online status #207122   2015.03.21 02:37 GMT+1 óra  
Idézet
Geri :
kommentelés helyett ismeretszerzés?


Az már aztán egy érett felnőtt válasza. Ha nem viseled a kritikát, ne publikálj.

   
Marcsello - Tag | 228 hsz       Online status #207121   2015.03.21 01:57 GMT+1 óra  
BlueDeath, te ezt nem értheted, ez a játék quantum számítógépre való, ott elérheti majd akár a 30Fps-t is majd 1024x768-as felbontásban.
Az élet szép, csak tele van Bugokkal
http://marcsello.com/
   
Geri - Törzstag | 2185 hsz       Online status #207120   2015.03.20 23:12 GMT+1 óra  
kommentelés helyett ismeretszerzés?

   
BlueDeath - Törzstag | 1035 hsz       Online status #207119   2015.03.20 23:01 GMT+1 óra  
Bővítés helyett optimalizálás?
   
Geri - Törzstag | 2185 hsz       Online status #207118   2015.03.20 22:37 GMT+1 óra  
lerakosgattam az alapegységeket, egy napig tartott kibogarászni minden nép alapkkordinátáit. csak reménykedem, hogy jó mindegyik.

a jövő hétig érdemben nem fejlesztek semmit a játékon, mert várom, hogy megjöjjön az a +2 giga ram, amit vettem. a 6 giga a gépben kevésnek bizonyul a játékhoz, tehát bővíteni kell

   
Geri - Törzstag | 2185 hsz       Online status #207080   2015.03.16 00:03 GMT+1 óra  
na az ásványkincsek térképen való elhelyezésre is megtörtént.

holnap az országok alapegységeinek való elheyezésére fog sor kerülni. ez szerintem népenként 20 mérnököt és 50 katonát jelent majd, ennél többre érzésem szerint nincs szűkség.

   
ramoryan - Törzstag | 442 hsz       Online status #207064   2015.03.15 14:06 GMT+1 óra  
Idézet
Geri :
Idézet
BlueDeath :
Tehát ha én megveszek steam-en egy játékot, ne adj isten akció nélkül mondjuk 10.000 ft-ért, akkor abból automatikusan következik, hogy van mondjuk 200.000-em egy gépre?


igen



Ez pedig szépen szólva is butaság.

   
ramoryan - Törzstag | 442 hsz       Online status #207063   2015.03.15 13:14 GMT+1 óra  
Szeretem a "programozó" vs "játékfejlesztő" vitákat.
Szinte minden nap találkozom vele.
Lehet akármilyen jó a kód, meg rommá optimalizált, ha közben a játék egy nagy nullát ér mind játékmenet, mind pedig grafikai szempontból. A játékost (vagyis a 99%-ukat) nem érdekli milyen engine van a játék mögött, meg hogy trüközzöl így meg úgy, hogy pár órajelet nyerjél.

De persze a szép grafika és jó játékemenet sem ér semmit, ha közben lassú a játék, meg lefagy, a server újraindul, stb.

Meg kell találni a középutat.
Jelen esetben ez a középút még New York és Tel-Aviv között van, hogy stílszerű legyek.

   
Marcsello - Tag | 228 hsz       Online status #207045   2015.03.14 08:40 GMT+1 óra  
Politikusok a Titan-on?
Az élet szép, csak tele van Bugokkal
http://marcsello.com/
   
Geri - Törzstag | 2185 hsz       Online status #207040   2015.03.13 21:29 GMT+1 óra  
megvan emögött a koncepció, hogy pontosan ki és miért fog vele játszani, de ennek nagy része a játék elkészültéig nem nyilvános.

   
Lord_Crusare - Törzstag | 1286 hsz       Online status #207038   2015.03.13 21:05 GMT+1 óra  
Annak a célközönségnek, akiknek olyan gépre futja, ami ehhez kell, azoknak nagyon komoly elvárásaik vannak a grafikával kapcsolatban -- olyan elvárásaik, amiknek a fenti shotok alapján ez a projekt jelenleg nem felel meg.

Természetesen ez a fejlesztés folyamán még változhat.

   
Geri - Törzstag | 2185 hsz       Online status #207036   2015.03.13 20:42 GMT+1 óra  
nem ti vagytok a célközönség.

   
Marcsello - Tag | 228 hsz       Online status #207032   2015.03.13 19:06 GMT+1 óra  
a steam account-om nekem is 25.000 Ft körül van, és szerintem Geri tudja a legjobban, milyen csoda gépem van

Mellesleg ez a következtetés abszolút irreális
Az élet szép, csak tele van Bugokkal
http://marcsello.com/
   
BlueDeath - Törzstag | 1035 hsz       Online status #207031   2015.03.13 18:36 GMT+1 óra  
Idézet
Geri :
milyen szerencse, hogy itt vagy nekem te, és a játékdesignhez való érzék a segglyukadból süt ki



Én ebből élek...

Kimatekozni meg tapasztalat alapján. Én és a játékos ismerőseim igen nagy része is vásárol játékot, de nincs felesleges 200.000 ftunk egy csúcsgép összerakására. 10.000 és 200.000 között azért elég nagy a különbség
   
Geri - Törzstag | 2185 hsz       Online status #207030   2015.03.13 16:02 GMT+1 óra  
Idézet
BlueDeath :
És ezt milyen logika alapján sikerült kimatekozni?


és neked az ellenkezőjét?

Idézet
BlueDeath :
ráadásul ki mondta, hogy nem programozok?


no offense, de a kommented ezt sugallja


Idézet
BlueDeath :
Ha lenni icipici érzéked játékdesignhoz, akkor tudnád, h sokmillió egységet kirakni egyszerre baromság, mert kezelhetetlen....persze ezt programozóként is tudhatnád, csak megalománia helyett a játékosokra kéne koncentrálni



milyen szerencse, hogy itt vagy nekem te, és a játékdesignhez való érzék a segglyukadból süt ki

   
BlueDeath - Törzstag | 1035 hsz       Online status #207022   2015.03.13 07:41 GMT+1 óra  
Idézet
Geri :
Idézet
BlueDeath :
Tehát ha én megveszek steam-en egy játékot, ne adj isten akció nélkül mondjuk 10.000 ft-ért, akkor abból automatikusan következik, hogy van mondjuk 200.000-em egy gépre?


igen



És ezt milyen logika alapján sikerült kimatekozni?

Idézet
BlueDeath :
Ráadásul ha annyi pénzt kiadok egy játékra, az nézzen is ki valahogy, főleg ha ilyen a gépigénye. Nézd meg a Meridian-t: nincs ekkora gépigénye, tök jól néz ki és még a játékmenet is jó



a sokmillió egység valós idejű vezérlése gépigényes. ha programozó lennél, ezzel tisztában lennél.



Fun fact: nem kell programozónak lenni ahhoz, hogy az ember ezzel tisztában legyen....ráadásul ki mondta, hogy nem programozok?
Ha lenni icipici érzéked játékdesignhoz, akkor tudnád, h sokmillió egységet kirakni egyszerre baromság, mert kezelhetetlen....persze ezt programozóként is tudhatnád, csak megalománia helyett a játékosokra kéne koncentrálni
   
Geri - Törzstag | 2185 hsz       Online status #207021   2015.03.12 23:49 GMT+1 óra  
körülbelül százezer pályaobjektumot használok (lakó házak, fák, stb).
egyelőre úgy tűnik, hogy ennyi elég lesz, aztán majd meglátjuk.

   
Geri - Törzstag | 2185 hsz       Online status #207014   2015.03.12 19:16 GMT+1 óra  
tunyu: nem találgatni kell, hanem tesztelni, és mérni. ez nem lottó. jelen esetben konkrétan a RAM fogyott ki végzetesen fél millió egység fölött, ezért komoly átalakításokat kellett végeznem ezzel kapcsolatban. egyelőre még nem tudom, hogy mennyi lesz a konkrét limit, de a mérések szerint az összes egységszám 1 millió fölött lesz.

   
Tunyu - Tag | 444 hsz       Online status #207012   2015.03.12 18:12 GMT+1 óra  
Csak tipp, de szerintem úgy tízezer AI-nál kiakad a 6-8 magos processzor, nemhogy százezreknél, és akkor ez még csak az AI.

   
Geri - Törzstag | 2185 hsz       Online status #207011   2015.03.12 17:35 GMT+1 óra  
Idézet
Marcsello :
Nekem azt mondtad, többek közt ezért fejlesztetted ki a csillámot, csak gpu szempontból



a csillámot igen.
csakhogy ez nem jelenti azt, hogy MINDEN csillámmal készült játékra is ez az elv vonatkozik. egy tömegszimuláción alapuló rts játék esetében ez kizárt.

   
Geri - Törzstag | 2185 hsz       Online status #207010   2015.03.12 17:33 GMT+1 óra  
Idézet
BlueDeath :
Tehát ha én megveszek steam-en egy játékot, ne adj isten akció nélkül mondjuk 10.000 ft-ért, akkor abból automatikusan következik, hogy van mondjuk 200.000-em egy gépre?


igen

Idézet
BlueDeath :
Ráadásul ha annyi pénzt kiadok egy játékra, az nézzen is ki valahogy, főleg ha ilyen a gépigénye. Nézd meg a Meridian-t: nincs ekkora gépigénye, tök jól néz ki és még a játékmenet is jó



a sokmillió egység valós idejű vezérlése gépigényes. ha programozó lennél, ezzel tisztában lennél.

   
Marcsello - Tag | 228 hsz       Online status #207000   2015.03.12 09:50 GMT+1 óra  
Gerit meggyőzni arról, hogy a csillám jelenlegi helyzetben (és még egy jó darabig) piacra alkalmatlan: veszett ügy, csak pointless viták lennének megint

"a többiek meg le vannak szarva."
Nekem azt mondtad, többek közt ezért fejlesztetted ki a csillámot, csak gpu szempontból
Az élet szép, csak tele van Bugokkal
http://marcsello.com/
   
BlueDeath - Törzstag | 1035 hsz       Online status #206997   2015.03.12 08:52 GMT+1 óra  
Tehát ha én megveszek steam-en egy játékot, ne adj isten akció nélkül mondjuk 10.000 ft-ért, akkor abból automatikusan következik, hogy van mondjuk 200.000-em egy gépre? Ráadásul ha annyi pénzt kiadok egy játékra, az nézzen is ki valahogy, főleg ha ilyen a gépigénye. Nézd meg a Meridian-t: nincs ekkora gépigénye, tök jól néz ki és még a játékmenet is jó
   
Geri - Törzstag | 2185 hsz       Online status #206994   2015.03.12 00:24 GMT+1 óra  
akinek van pénze játékokat megvenni, annak van pénze erős gépre is, a többiek meg le vannak szarva.

(amúgy 4 magos procin is simán játszható.)

   
Tunyu - Tag | 444 hsz       Online status #206993   2015.03.12 00:01 GMT+1 óra  
Csak érdeklődöm, szerinted ki fog játszani ezzel a játékkal, látván a grafikai minőséget és ismerve a gépigényt!?

   
Geri - Törzstag | 2185 hsz       Online status #206992   2015.03.12 00:01 GMT+1 óra  
már utak is vannak. erdőket, bányákat kell generálni.

   
Geri - Törzstag | 2185 hsz       Online status #206991   2015.03.11 23:30 GMT+1 óra  
50ezer lakótelepi ház elhelyezve, a drei wetter taft még mindig tart.

   
Geri - Törzstag | 2185 hsz       Online status #206982   2015.03.11 02:12 GMT+1 óra  
a komplett világtérképtől brutális halálhörgést produkál az engine, de azért sikerült megmozdítani.

   
Geri - Törzstag | 2185 hsz       Online status #206953   2015.03.08 17:16 GMT+1 óra  
már egy jó ideje nem számoltam be ezzel a projekttel kapcsolatban semmiről, mert a fejlesztés határozatlan időre megszakadt. ennek oka a következő:

a fizikai engine nem működik megfelelően ennyi egységre.

vártam, hogy majd a fizikai engine lassú továbbfejlesztésének hatására a problémák megszűnnek, csillapodnak, eltűnnek, de ez sajnos nem így történt. sőt, ennek pont az ellenkezője történt, a fizikai engine a bugfixek, finomítások hatására tovább lassult, így a néhány százezres/milliós számosságú egység fizikáját sajnos nem képes real time kiszámítani (gravitáció, egymással való ütközés, hogy ne másszanak egymásba).

mivel jelenleg nem látok túl sok esélyt arra, hoyg a fizikai engine sebessége elérhesse a kívánt mértéket, így a projekt folytatására hosszú távon csak a fizikai engine használata nélkül van lehetőség.

   
Geri - Törzstag | 2185 hsz       Online status #196995   2013.08.27 22:01 GMT+1 óra  
így jobb.

   
ddbwo - Tag | 1625 hsz       Online status #196992   2013.08.27 19:42 GMT+1 óra  
Valamivel szebben néznek ki, és gyorsabbak.

Amúgy a menü egész barátságos. De egy kicsit lehetne árnyalni is az ikonokon.
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
   
Geri - Törzstag | 2185 hsz       Online status #196991   2013.08.27 17:28 GMT+1 óra  
mi van velük