játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5441
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2519

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2186
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1625
syam:    1491

Designed3D
3D-s tankos RTS
Kategória: RTS
A projectről:
A hagyományos valós idejű stratégiák vonalát követő játékban nyersanyagot termelhetünk, bázist építhetünk, egységeket gyárthatunk és összecsaphatunk az ellenfeleinkkel.
A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
NeoAxis SDK 0.81;
3D Studio Max, Paint Shop Pro 6.0, Photoshop, Project Dogwaffle,
Fejlesztés kezdete: Tervezett befejezés:
2006 március
Beküldve:
2006.06.19 12:10
Fejlesztő:
BlacksmithSoft (6 fő)
Elérhetőség:
A csapat honlapja
e-mail: kovmat86@freemail.hu
Tagok:
beküldő: Szidi_Rezegh
regisztrált tagok: Cherno BILL, csaksemmipanik, robar, bolyzsolt, ALIENwoods



Fejlesztés állapota:
Ideiglenes felfügggesztve
Ideiglenes felfügggesztve
Készültség: 40%

Képek - Designed3D
Bekerült torony modellek WBV törzseken
Bekerült torony modellek WBV törzseken
2009.05.22. 06:19
Bekerült torony modellek + Photshop :)
Bekerült torony modellek + Photshop :)
2009.05.22. 06:17
Proto v0.2 - jelenlegi kontent
Proto v0.2 - jelenlegi kontent
2009.05.21. 12:49
3D-s Főmenü a Proto v0.2-ben
3D-s Főmenü a Proto v0.2-ben
2009.05.18. 03:09
Proto
Proto
2009.05.09. 01:34
Stealth Moving Body
Stealth Moving Body
2007.08.26. 13:36
TelePorter Specialist
TelePorter Specialist
2007.08.26. 13:35
a modellek fejlődése
a modellek fejlődése
2007.06.19. 12:59
a 4 demó
a 4 demó
2007.06.19. 12:58
1 éves a Designed!
1 éves a Designed!
2007.06.19. 12:56
A.P.U. - 02-s lánctalpas törzs toronnyal
A.P.U. - 02-s lánctalpas törzs toronnyal
2007.06.11. 12:50
A.P.U. - 02-s lánctalpas törzs
A.P.U. - 02-s lánctalpas törzs
2007.06.08. 09:15
Az új lánctalp eredeti konceptje
Az új lánctalp eredeti konceptje
2007.03.06. 10:48
új logó
új logó
2007.03.04. 14:04
lánctalpas modell
lánctalpas modell
2007.03.04. 14:04
légpárnás modell
légpárnás modell
2007.03.04. 14:03

2007.03.04. 13:57
feldolgozó
feldolgozó
2007.03.04. 13:56
energiaellátás
energiaellátás
2007.03.04. 13:51
légpárnások
légpárnások
2007.03.04. 13:50
játék közbeni menü
játék közbeni menü
2007.03.04. 13:50
hegyvidék
hegyvidék
2007.03.04. 13:49
gyártási sor
gyártási sor
2007.03.04. 13:47
pár új tereptárgy
pár új tereptárgy
2007.03.04. 13:45
egy kis csata
egy kis csata
2007.03.04. 13:43
Végleges T34
Végleges T34
2007.02.10. 06:10
Mozgó állványzat terv
Mozgó állványzat terv
2006.12.15. 12:50
Logóterv
Logóterv
2006.12.15. 12:49
Hithűek klánlogó by Robar
Hithűek klánlogó by Robar
2006.11.28. 12:55
építési terület kiválasztása
építési terület kiválasztása
2006.10.29. 15:05
időközben a fog of war is leereszkedett a csendes tájra
időközben a fog of war is leereszkedett a csendes tájra
2006.10.29. 15:03
passzív-tömb formáció
passzív-tömb formáció
2006.10.29. 14:51
támadó-ék formáció
támadó-ék formáció
2006.10.29. 14:50

2006.10.29. 13:44
gyár_és_fejlesztő_központ
gyár_és_fejlesztő_központ
2006.09.16. 11:47
bányászat havas terepen
bányászat havas terepen
2006.09.16. 11:46
építkezés
építkezés
2006.09.16. 11:45
csapat_logo
csapat_logo
2006.08.25. 11:53
menü
menü
2006.08.25. 11:52
bányászat
bányászat
2006.08.25. 11:49

Fejlesztési napló - Designed3D
ALIENwoods 2009.05.27. 12:50
"Proto v0.2"

!M! átdobta az In-game menü grafikáját, így már az is bekerült. Szerencsére sok máshol is tudom használni a grafikai elemeit pl a gombokat.
kicsit még csicsásabb lett a főmenü (amennyire egy félkész játéknál lehet :P)
ALIENwoods 2009.05.27. 04:33
Időközben megjelent a NeoAxis SDK 0.81-s verziója, amire átpakoltam a játékot sikeresen :).
ALIENwoods 2009.05.21. 12:56
"Proto v0.2"

A csapatonkénti skinek váltása programozói tapasztalatot igényel. Remélhetőleg Szidi-vel sikerül megoldanunk majd. Addig is átpakoltam az egy régebbi 3dsítatt verzió modelljeit a Proto-ba. Low poly modellek mert a Player sokat fog gyártani belőlük :].
A modellek arányai még nincsenek belőve, mivel kontent kevés, és nem tudom mi lesz a legnagyobb/legkisebb modellünk aminek láthatónak kell majd lennie RTSben :). Oh igen RTS, A HUD-s épül szépül, bár a funkcionalitások bekötésével a kódban meggyűlik a bajom.
Szidi_Rezegh 2009.05.19. 11:50
Módosítottam pár dolgot az adatlapon. Most már hivatalosan is áttértünk 3D-s fejlesztésre.
ALIENwoods 2009.05.18. 03:35
"Proto v0.2"

Szépen lassan haladunk a Proto v0.2 felé.

Amik bekerültek újdonságok:

- RTS játékmód, kamera (Des3DRTS)
- A játékban lévő frakciók (7+1) mint játéklogikai elem.
- WBV törzs - IMI modellje
- Újraszabott főmenü GUI
- RTS HUD 50% kész
- Főmenü GUI 90% kész

Amik kierültek/vagy erősen faragunk le belőlük:

- Alap Neo-Axis-s HUD elemek
- Alap Neo-Axis-s RTS GameType

A Proto v0.2ben az alábbi fő szempontok vannak célul kitűzve:

#1 A "Des3DRTS" GameType-nak játszhatónak kell lennie, és kezelnie kell a GDDben leírt rendszereket (nyersanyag bányászat, egységek kezelése)
#2 Tartalmaznia kell 1 végigjátszható pályát.
#3 A fent említettekhez kellő megfelelő mennyiségű 2D és 3D kontentnek is be kell kerülnie.

Az utolsó pontban említett dolgok ember hiány miatt kicsit lassan fognak elkészülni, mivel én a gamelogicra álltam rá.

Ui.: Jogos a felvetés, hogy lassan a "2D"-t "3D"-r kéne írni, de nem én vagyok a project irányítója :).
ALIENwoods 2009.05.14. 11:34
Történelmi pillanat:
A z elmúlt 5 percben megszületett a ""Des3DRTS" mint önálló életforma (GameType) a forráskódban :).
Innentől leválunk az alap NeoAxis RTS demóról és külön életbe kezdünk :).
ALIENwoods 2009.05.10. 02:47
Kis friss:

A Designed3D megvalósulásához a Neo-Axis motor képességeit tesztelem.
Ez azt jelenti, hogy a trial liszenszes motorban lévő tank demót, szabom át a Designed3D stílusára.
Amivel jelenleg kísérletezek:

- Modell berakás (animációkkal, materialokkal)
- Terrain kialakítása építése
- Mission szerűség megalkotása

A nemrég feltöltött "Proto" c. képen ~150db hi-polys A.P.U.-02-s tank látható az alap sima tornyukkal.

Neo-Axisnak megfelelően a tankot lehet vezetni, lőni vele. Jelenlegi kamera nézet FPS/TPS.
Nincsenek még 3D-s tereptárgyak és az épületek bekerülése is attól függ, hogy mikor fogom megkapni őket :).

A Proto képet (tájat) 1 szabad hetem alatt hoztam össze.
Szidi_Rezegh 2007.08.26. 13:42
Programozás mellett szabadidőmben készítettem koncept artokat, és tettem fel róluk képet.
Szidi_Rezegh 2007.06.19. 12:20
1 éves a Designed! Egy évvel ezelőtt pont ezen a napon és kb ebben az órában regeltem a projektet a jf.hu-n. Azóta sokminden történt, kikerült 4 demó és a csapat is elég nagyra hízott. Készültek és készülnek is gyönyörű grafikák / modellek, koncept artok, zenék, szinkronhangok nomeg honlap is, úgyhogy elégedettek lehetünk.

Kiemelt projektek közé kerültünk, aztán megértünk egy HGP-t is tavaly novemberben.
Nagyon sok komment, észrevétel javaslat, építőjellegű kritika, visszacsatolás, véleményezés, tanácsadás, motiváció, ötlet hangzott el a fórumlátogatók (vagyis a Ti ) részetekről, ezért köszönet érte nektek még1szer. Reméljük a jövőben is számíthatunk a közreműködésetekre.

Az következendő talán legnagyobb kérdése az lesz a projektre vonatkozóan, hogy a bizonyos "d" betű elé 2-s vagy 3-s szám kerül, de reméljük ez minél hamarabb eldől.
Szidi_Rezegh 2007.06.11. 14:01
A projekt állapota ismét fejlesztés alatti, mert habár én lazsálok a kódolással, azért még a csapat többi tagja serényen dolgozik.
Szidi_Rezegh 2007.04.12. 07:40
Egy másik projektben kell fejlesztenem ezért a Designedet egy ideig szüneteltetem, de nem szeretném abbahagyni. Nemsokára még jelentkezem.
Szidi_Rezegh 2007.03.06. 09:08
Az alábbi linken egy kérdőívet találtok a v0.4-es demóval kapcsolatban. Kitöltésével sokat segítenétek a fejlesztésben. Aki rá tud szánni pár percet, annak előre is hálás köszönet! Itt a link a kérdőívre:
http://www.surveymonkey.com/s.asp?u=335843432148
Szidi_Rezegh 2007.03.06. 01:09
Újabb szerverre is feltettem a demót, akinek az előző túl lassú lenne:
http://people.inf.elte.hu/kovmat86/designed/demo_v0.4.zip
Szidi_Rezegh 2007.03.05. 13:20
A Designed v0.4 demo fenn van, innen érhetitek el: http://eotvos.elte.hu/~kovmat86/designed/demo_v0.4.zip
Szidi_Rezegh 2007.03.04. 13:40
Pár napot sajnos megkéstünk a demóval, most fel teszek pár képet róla, a progit meg valószínűleg holnap töltöm fel.
Szidi_Rezegh 2007.02.10. 02:06
A v0.4-es demó terv szerint február végére kerül fel.
bolyzsolt 2006.12.31. 10:31
Elkészült a BlacksmithSoft honlap!
Még nincs teljesen kész, de már lehet böngészgetni.
Szidi_Rezegh 2006.11.05. 12:08
Mérföldkő a projekt fejlesztésében: A Designed 2006 novemberében a Hónap Garázsprojektje lett.
Szidi_Rezegh 2006.10.30. 03:08
Ebben a pillanatban tettem fel egy javított változatot, ami az előző linkről érhető el.
Szidi_Rezegh 2006.10.29. 13:37
Lássuk az újításokat nagy vonalakban:
- 2 féle tileset: havas és sivatagos (3 játszható mapon)
- újrarajzolt épületek Cherno Bill jóvoltából
- fog of war (igaz még nem dinamikus)
- építkezés, fejlesztés
- formációk (ék, tömb, vonal) különböző tulajdonságokkal
- győzelem/vereség feltétel játék végén, ami azt nézi kinek fogyott el az összes egysége
- AI változott: most már a pályán elhelyezett gyáraktól küldi az egységeket
- játékzene, mp3 formátumú, a mostani a Perimeter Demo Promised Land című track-je
- no és nem utolsó sorban D3D-s lett a megjelenítő motor, és így már használható az alpha blending is
Szidi_Rezegh 2006.10.29. 13:31
A v0.3-as demo elkészült és az alábbi linkről elérhető: http://eotvos.elte.hu/~kovmat86/designed/demo_v0.3.zip
Szidi_Rezegh 2006.09.18. 12:34
Kérdezték mikor lesz demó: a terv szerint októberben. A v0.3-as koncepció nagy része már kész, pár apró részlet mellett a hibakereséssel kell még sokat foglalkozni. A demóval párhuzamosan készül egy új kirajzoló motor is, amely a grafikusok munkáját könnyíti, és javítja a játék küllömét.
Szidi_Rezegh 2006.09.11. 12:42
Íme a következő (v0.3-as) demó tervezete:
- 2 féle tileset
- újrajzolt épületek
- dolgozók tudnak építeni
- fejlesztési rendszer
- fog of war
- formációk most már tényleg
- győzelem/vereség feltétel, játék végén statisztika
- játékzene (ogg formátumból)
A demó - ha minden jól megy - októberben kerül fel. Nemsokára jelentkezem pár screenshottal.
Szidi_Rezegh 2006.08.24. 17:11
Itt a link a v0.2-es demóra:
http://people.inf.elte.hu/kovmat86/designed/demo_v0.2.zip
nemsokára felteszek pár képet is.
Szidi_Rezegh 2006.08.24. 17:02
Ahogy ígértem itt az augusztusi demo, a véghezvitt újítások:
- javítóegység
- új tileset (itt-ott még hibás), de játék közben "terraformálható"
- dolgozók -> bányászat -> gazdaság(minimális)
- go&attack: azaz lehet területre támadni, ez nagyban javítja az AI támadóerejét
- egy-két újrarajzolt modell Archenemy jóvoltából
- menü és panel Cherno Bill jóvoltából
- egységeknek szinkronhangok - !!!kétféle nyelven - csaksemmipanik jóvoltából
- pár igénytelen hangeffekt(lehet hogy recsegni fog)
Szóval egyelőre ennyi, remélem nem hagytam ki semmit.
Szidi_Rezegh 2006.07.13. 15:55
A fejlesztés lendületét kicsit visszafogta, hogy a minigame versenyre is írok progit júl.22-ig, de utána azonnal folytatom ezt a projektet. Közben készült pár szép sprite, meg a menürajzolás is halad. Ezeket majd a következő demoban láthatjátok, addigra már lesz minimális szintű gazdasági rendszer is. Az új demo kb.: aug. közepére várható.
Szidi_Rezegh 2006.06.20. 00:50
Regeltem a projectet. Felkerült 3 kép, a demo v0.1, illetve a project honlapja is elérhető. A fejlesztéshez azonban több emberre van szükség, ezért írom, hogy aki szeretne benne résztvenni programozóként vagy grafikusként, az jelentkezzen! Erről részleteket a project honlapján találhattok.

Hozzászólások - Designed3D
ALIENwoods - Tag | 87 hsz       Online status #111441   2009.05.29 01:34 GMT+1 óra  
Idézet
csaksemmipanik :
Áh örülök hogy végre feléledt a project.
Nagyon klasszak az új képek.
Csak így tovább!



Köszi :]

A csapat összehangolása miatt feldobtam a netre a verziót, (szigorúan titkos helyre) hogy minden tag képben legyen az aktualitásokkal .

   
csaksemmipanik - Tag | 99 hsz       Online status #111400   2009.05.28 07:17 GMT+1 óra  
Áh örülök hogy végre feléledt a project.
Nagyon klasszak az új képek.
Csak így tovább!
Hát tudok én önzetlen is lenni, ha van belőle hasznom.
http://steelblade.uw.hu
   
ALIENwoods - Tag | 87 hsz       Online status #111371   2009.05.28 01:32 GMT+1 óra  
Idézet
DMG :
Kösz, neked is, izgatottan várom a játékot.


EDIT:

Na leszedtem a cuccot, igazából arra lesz jó szerintem hogy ötleteket merítsek, azzal kapcsolatban, hog ya saját engine-em fejlesztői környezet részét hogy tudnám kialakítani, úgy hogy kényelmesen lehessen használni.



Bizony, a jól használható kényelmes környezet sokban gyorsítja a fejlesztést .
A Resource és Map editor kezelése is azért olyan könnyű mert kb olyan mintha MS Word-t használnál :]. Ráadásul igen sok editálási feature van benne .

   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #111360   2009.05.27 14:12 GMT+1 óra  
Kösz, neked is, izgatottan várom a játékot.


EDIT:

Na leszedtem a cuccot, igazából arra lesz jó szerintem hogy ötleteket merítsek, azzal kapcsolatban, hog ya saját engine-em fejlesztői környezet részét hogy tudnám kialakítani, úgy hogy kényelmesen lehessen használni.

Ezt a hozzászólást DMG módosította (2009.05.28 00:27 GMT+1 óra, ---)
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
ALIENwoods - Tag | 87 hsz       Online status #111359   2009.05.27 13:38 GMT+1 óra  
Idézet
DMG :
Nekem az idővel van bajom, van egy félkész engine-em, ami egyelőre űrstratégiára van felkészítve, de naagyon lassan haladok vele. Ez meg OpenGL szóval talán boldogulok vele.



Good luck

   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #111358   2009.05.27 13:03 GMT+1 óra  
Nekem az idővel van bajom, van egy félkész engine-em, ami egyelőre űrstratégiára van felkészítve, de naagyon lassan haladok vele. Ez meg OpenGL szóval talán boldogulok vele.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
ALIENwoods - Tag | 87 hsz       Online status #111357   2009.05.27 12:47 GMT+1 óra  
Idézet
DMG :
Nem vagyok az a kész Game Engine Fan mert sajáton dolgozom, de ezt a NeoAxis-t lehet megnézem magamnak.



Én azért használom, mert a "n00bságom" ellenére, tudok vele alkotni és ami mégfontosabb haladni

   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #111353   2009.05.27 12:01 GMT+1 óra  
Nem vagyok az a kész Game Engine Fan mert sajáton dolgozom, de ezt a NeoAxis-t lehet megnézem magamnak.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
ALIENwoods - Tag | 87 hsz       Online status #111338   2009.05.27 04:33 GMT+1 óra  
Időközben megjelent a NeoAxis SDK 0.81-s verziója, amire átpakoltam a játékot sikeresen .

   
Mr.Death - Tag | 195 hsz       Online status #110998   2009.05.24 09:16 GMT+1 óra  
Na most néztem, a 0.3 as simán elindult, bár volt benne pár olyan jellegű hiba, hogy az egérrel mozgás néha nem megy, meg az új egységeket nem közvetlen az épület mellé teszi, hanem jó messzire tőle.

Mondjuk mostmár tudom hogy mindegy mert átmegy 3d be meg minden csak gondoltam azért leírom

Ja egyébként: ismered az outpost 2 nevű játékot?
Az egységek masszívan azt idézték bennem
Twelve galaxies, and all coming at me!
http://goldsoft.uw.hu
   
Mr.Death - Tag | 195 hsz       Online status #110995   2009.05.24 09:03 GMT+1 óra  
Idézet
Szidi_Rezegh :
Idézet
Mr.Death :
Helló, nekem ezt dobja a gép mikor el akarom indítani a demót:
Tadün!



Nem tudom mi okozhatja, talán nincs fenn DirectX 9? Sajnos a "régi" 2D-s verzióhoz nem készült loggolási rendszer így nehéz kideríteni, mi a gond. Esetleg a honlapon meg lehet próbálni egy régebbi verziót letölteni.



Egész biztos hogy fennvan, a legújabb játékok is futnak a gépen.

A régebbi verziót még nem néztem.
Twelve galaxies, and all coming at me!
http://goldsoft.uw.hu
   
Szidi_Rezegh - Törzstag | 163 hsz       Online status #110988   2009.05.24 08:36 GMT+1 óra  
Idézet
Mr.Death :
Helló, nekem ezt dobja a gép mikor el akarom indítani a demót:
Tadün!



Nem tudom mi okozhatja, talán nincs fenn DirectX 9? Sajnos a "régi" 2D-s verzióhoz nem készült loggolási rendszer így nehéz kideríteni, mi a gond. Esetleg a honlapon meg lehet próbálni egy régebbi verziót letölteni.
   
Mr.Death - Tag | 195 hsz       Online status #110969   2009.05.24 05:46 GMT+1 óra  
Helló, nekem ezt dobja a gép mikor el akarom indítani a demót:
Tadün!
Twelve galaxies, and all coming at me!
http://goldsoft.uw.hu
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #110889   2009.05.23 09:05 GMT+1 óra  


Zsoltika felejsd már el az internetet egy időre.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
zsoltika - Tag | 71 hsz       Online status #110866   2009.05.23 06:20 GMT+1 óra  
Akkor végülis beléphetek a csaptba Szidi?
We like android :D
   
ALIENwoods - Tag | 87 hsz       Online status #110820   2009.05.22 14:19 GMT+1 óra  
Idézet
balogh9 :
akkor legalább a programozók örülhetnek, hogy kifogtak egy szorgalmas modellezőt/grafikust
garázsproject-ben elég ritka az ilyen.

csak így tovább



Az aktuális modellek Imi művei, én csak befaragom őket NA alá

   
balogh9 - Törzstag | 801 hsz       Online status #110818   2009.05.22 13:24 GMT+1 óra  
akkor legalább a programozók örülhetnek, hogy kifogtak egy szorgalmas modellezőt/grafikust
garázsproject-ben elég ritka az ilyen.

csak így tovább
_____________________
C++ && OGL
   
ALIENwoods - Tag | 87 hsz       Online status #110815   2009.05.22 11:57 GMT+1 óra  
Idézet
balogh9 :
frankók a képek, grat
azok az emberkék már animáltak, és mozogni is képesek?



Nézzük a nyers tényeket.

A jobb oldalt lévő robot, és a bal oldalt lévő kék társai az NA motor alap RTSRobot karakterei. Animáltam mászkálnak és lőnek.

A Designed kapcsán még nem foglalkoztam animáció exportálásával, így alap static meshek, csúsznak a talajon de nem forog a kerék, a tornyok nem fordulnak célirányba pl.
A GUIn is számos dologhoz lasasn programozó kéne. aki A-tól Z-ig átnézi és segít minket.
Mint korábban kifejtettem, nem tudok programozni sajnos, így csak a modell/effektek/hud/mterialok bepakolásával tudok foglalkozni.

   
balogh9 - Törzstag | 801 hsz       Online status #110798   2009.05.22 10:22 GMT+1 óra  
frankók a képek, grat
azok az emberkék már animáltak, és mozogni is képesek?
_____________________
C++ && OGL
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #110410   2009.05.18 07:38 GMT+1 óra  
Ígéretes au új kép.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
ALIENwoods - Tag | 87 hsz       Online status #110381   2009.05.18 03:36 GMT+1 óra  
Idézet
2SD :
A rövid leírás résznél javítani kéne sztem a "2D" részt.. Állatul néz ki, kíváncsi leszek, milyen lesz a végeredmény.



Jogos a felvetés, hogy lassan a "2D"-t "3D"-r kéne írni, de nem én vagyok a project irányítója .

   
2SD - Tag | 463 hsz       Online status #110366   2009.05.17 22:52 GMT+1 óra  
A rövid leírás résznél javítani kéne sztem a "2D" részt.. Állatul néz ki, kíváncsi leszek, milyen lesz a végeredmény.
C4Ninja
   
ALIENwoods - Tag | 87 hsz       Online status #110337   2009.05.17 09:05 GMT+1 óra  
Idézet
TéR :
Egy megjegyzés...

Hibás link : a Honlap linkje erre a demóra mutathttp://www.blacksmithsoft.extra.hu/downloads/designed/demo_v0.4.zip, közben a csapat honlapotok a http://www.blacksmithsoft.extra.hu/



Javítottam, a honlap és a demó linkjét.

   
TéR - Tag | 2 hsz       Online status #110312   2009.05.17 00:54 GMT+1 óra  
Egy megjegyzés...

Hibás link : a Honlap linkje erre a demóra mutathttp://www.blacksmithsoft.extra.hu/downloads/designed/demo_v0.4.zip, közben a csapat honlapotok a http://www.blacksmithsoft.extra.hu/

   
fpeti - Törzstag | 1283 hsz       Online status #110212   2009.05.14 12:31 GMT+1 óra  
Nekem máris jó
   
ALIENwoods - Tag | 87 hsz       Online status #110193   2009.05.14 06:56 GMT+1 óra  
Idézet
ALIENwoods :
Készítettem egy röpke videót a Proto verzióból:
http://www.youtube.com/watch?v=oC2Xbf_lO2w



HD-s 720p verzió:
http://www.blacksmithsoft.extra.hu/tagok/alienw/Designed3D_trailer_HD720p_114mb.avi

   
xanat - Tag | 489 hsz       Online status #110189   2009.05.14 05:52 GMT+1 óra  
jol nez ki, kritikat nem tudok most mondani!
Elsosorban nem a program a hulye, hanem a felhasznalo nem tudja hasznalni.
   
ALIENwoods - Tag | 87 hsz       Online status #110188   2009.05.14 05:46 GMT+1 óra  
Készítettem egy röpke videót a Proto verzióból: http://www.youtube.com/watch?v=oC2Xbf_lO2w

   
Laxika - Tag | 266 hsz       Online status #110089   2009.05.11 12:45 GMT+1 óra  
Régen sokat toltam a v3 demóval. (Volt is kékhalál rendessen, nemtoom mér, de volt sokszor ) Reméltem is hogy nem hagyjátok végleg abba. Minél előbb demót!
Böngészőprogramnak nevezünk minden olyan programot amely képes weboldalakat megjeleníteni. Ha ezt a definíciót vesszük alapul, akkor sajnos az Internet Explorert nem nevezhetjük böngészőnek. Ennek ellenére sokan használják weblapok nézegetésére.
   
Szidi_Rezegh - Törzstag | 163 hsz       Online status #110087   2009.05.11 12:37 GMT+1 óra  
A fejlesztői naplóban olvashattátok, hogy jelenleg ALIENwoods kollégám foglalkozik egy 3D-s játékmotorral, így a csapat grafikusai szinten tarthatják magukat.
Reagálnék pár hozzászólásra:
Idézet
sirpalee :
Gondolom a jateklogika egy az egyben atultetheto minden korlatozas nelkul, szal hamar lesz demo .


Ahogy korábban is írtam a régi játékmotor felett eljárt az idő, mindenképp újraírásra van szükség, ha folytatni szeretnénk a dolgot.

Idézet
Thrall :
LÉGIERŐ?????


Az eredeti koncepció szerint követnénk a Warzone2100 ötletét, miszerint lenne egy repülő törzsrész, amire az összes lehetséges torony rászerelhető (repülő ágyú, javító, dolgozó ...). Egyszerű és rugalmas megoldás.
   
Thrall - Törzstag | 609 hsz       Online status #110083   2009.05.11 11:34 GMT+1 óra  
Amúgy írták a fejlesztőinaplóba, hogy lesz FPS meg TPS nézet.
Mármint játékelemként is?
Tehát ballag a katona - és te beleszállhatsz? Már érted hogy mondom.
Amúgy egy kérdés, amit eddig hihetetlen hogy senki sem tett fel:

LÉGIERŐ?????

Jó lenne legalább ilyen behívható erősítésként, nem?
Jatekfejlesztes.hu közös projekt: próbálunk összerakni egy olyan csapatot, akik együtt el tudnak készíteni egy komolyabb játékot megfelelő minőségben. Érdekel?
Link:
JF.hu közös projekt
http://frogbonegame.uw.hu/
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #110066   2009.05.11 00:12 GMT+1 óra  
Hajrá.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
sirpalee - Tag | 1282 hsz       Online status #110062   2009.05.10 15:10 GMT+1 óra  
Fajinul nez ki, utananeztem kicsit az enginenek es igeretes darabnak nez ki. Gondolom a jateklogika egy az egyben atultetheto minden korlatozas nelkul, szal hamar lesz demo .
raytraceisten és übermedic
   
hapakj - Tag | 2 hsz       Online status #110018   2009.05.10 04:23 GMT+1 óra  
Vóv 3D. Látom végre megvilágosultatok.
csak így tovább, aztán miné hamarabb játszható demót!

   
ALIENwoods - Tag | 87 hsz       Online status #110017   2009.05.10 02:49 GMT+1 óra  
Idézet
Thrall :
HOPPÁHOPPÁHOPPÁHOPPÁHOPPÁHOPPÁHOPPÁ!
Nekem mindig is tetszett ez a projekt, sajnálétam, hogy végül nem fejlődött tovább, és most rejtélyes körülmények között felkerül egy ilyen kép...
Remélem elkészül /*valahogy minden JF.hu-s GP-re ezt írom...*/ mert ha van abszolút kedvenc videojátékstílusok között , amivel - ha lenne időm - legtöbbet játszanék az azért az építkezős-tankos RTS...
Azért a készítő szólaljonmá meg lécci, mert érdekelne, hogy hogyan és mi van kész, bár látom, hogy alap3d motor-világítás meg terrain már van.

Ja, és amúgy:
VIDEJÓT!!!!!!!!!



Írtam kis infót a fejlesztési naplóba

   
ALIENwoods - Tag | 87 hsz       Online status #110015   2009.05.10 01:16 GMT+1 óra  
Idézet
Latka X-treme :
Wow! Designed 3D!

Tetszik nagyon, csak így tovább!

(A játék most 2D-sből megy át 3D-sbe, vagy csak egy kép erejéig?)



A végforma 3D-sre van tervezve, a lehetőségekhez mérten

   
Thrall - Törzstag | 609 hsz       Online status #109969   2009.05.09 02:56 GMT+1 óra  
HOPPÁHOPPÁHOPPÁHOPPÁHOPPÁHOPPÁHOPPÁ!
Nekem mindig is tetszett ez a projekt, sajnálétam, hogy végül nem fejlődött tovább, és most rejtélyes körülmények között felkerül egy ilyen kép...
Remélem elkészül /*valahogy minden JF.hu-s GP-re ezt írom...*/ mert ha van abszolút kedvenc videojátékstílusok között , amivel - ha lenne időm - legtöbbet játszanék az azért az építkezős-tankos RTS...
Azért a készítő szólaljonmá meg lécci, mert érdekelne, hogy hogyan és mi van kész, bár látom, hogy alap3d motor-világítás meg terrain már van.

Ja, és amúgy:
VIDEJÓT!!!!!!!!!

Ezt a hozzászólást Thrall módosította (2009.05.09 03:05 GMT+1 óra, ---)
Jatekfejlesztes.hu közös projekt: próbálunk összerakni egy olyan csapatot, akik együtt el tudnak készíteni egy komolyabb játékot megfelelő minőségben. Érdekel?
Link:
JF.hu közös projekt
http://frogbonegame.uw.hu/
   
Latka X-treme - Törzstag | 311 hsz       Online status #109966   2009.05.09 01:40 GMT+1 óra  
Wow! Designed 3D!

Tetszik nagyon, csak így tovább!

(A játék most 2D-sből megy át 3D-sbe, vagy csak egy kép erejéig?)
   
Lazarus - Törzstag | 313 hsz       Online status #102171   2009.01.05 04:38 GMT+1 óra  
Idézet
csaksemmipanik :
Üdv, a szövegek amiket felmondtam csak úgy jöttek. Szinkronizáltam már pár dolgot ( http://magyaritasok.hu/index.php?func=dlinfo&mit=445 - http://magyaritasok.hu/index.php?func=dlinfo&mit=1059 )

van benne tapasztalatom. Nem kaptam külön instrukciókat arra hogy mit mondjak, így próbáltam odaillő szövegeket kreálni Örülök hogy tetszik.



Ezek nagyon jók SS2-ről nem tudok nyilatkozni, de CZ-ben ennyi szöveget leszinkronizálni nem lehetett kis munka
█▓▒░ All system gone, prepare for downcount! ➡ ➎➍➌❶ Offblast! ➔
   
Szidi_Rezegh - Törzstag | 163 hsz       Online status #102164   2009.01.05 01:19 GMT+1 óra  
Idézet
Kapitany :
Egész jó kis játék, tetszett! Kérdés, hogy lesz-e folytatás?



A Designed jelenlegi motorját újra kell írnom, ugyanis rengeteg olyan dolog található benne, amit mai fejjel másképp csinálnék, hogy kevesebb hiba legyen benne és könnyeben bővíthető legyen. Mivel jelenleg egy másik projekten dolgozom, ezért a folytatás a közeljövőben nem valószínű, de majd egyszer szívesen visszatérnék a projekthez.
   
Kapitany - Törzstag | 127 hsz       Online status #102108   2009.01.04 06:56 GMT+1 óra  
Egész jó kis játék, tetszett! Kérdés, hogy lesz-e folytatás?
   
csaksemmipanik - Tag | 99 hsz       Online status #94939   2008.08.25 00:21 GMT+1 óra  
Üdv, a szövegek amiket felmondtam csak úgy jöttek. Szinkronizáltam már pár dolgot ( http://magyaritasok.hu/index.php?func=dlinfo&mit=445 - http://magyaritasok.hu/index.php?func=dlinfo&mit=1059 )

van benne tapasztalatom. Nem kaptam külön instrukciókat arra hogy mit mondjak, így próbáltam odaillő szövegeket kreálni Örülök hogy tetszik.
Hát tudok én önzetlen is lenni, ha van belőle hasznom.
http://steelblade.uw.hu
   
Szidi_Rezegh - Törzstag | 163 hsz       Online status #92354   2008.07.13 00:54 GMT+1 óra  
Csá!

Lord Davis:
Örülök, hogy tetszett a játék.
A zenét Robar és Csaksemmipánik komponálta, az Attacking-ért Robart lehet dicsérni.
A játékhangokért Pánikot, valóban hasonlít némileg a Stronghold Crusederre, de-lehet-hogy-csak-véletlenül., erről a szinkronhangos tudna bővebben mesélni.
A frakciókon meg tényleg lehetne alakítani, még ha nem is akarunk egy komplett Dűne univerzumot összerakni(igaz onnan is merítettem pár dolgot).
Gazdasági rendszer nagy vonalakban így nézne ki, annyi, hogy még lennének kolóniák, amik termelésbónuszt adnak, így is lehet eleget variálni.

Lord_Crusare:
A Promised land-et valóban a Perimeterből szedtük, de úgy emlékszem az csak a v0.3-asban volt játékzene és ott fel is tüntettük az eredeti szerzőt. Nem szeretnénk más tollával ékeskedni, csak a hangulatteremtés miatt tettük bele. A Perimeter tényleg frankó játék, igaz én nem a minősége, hanem a rengeteg érdekes újítása miatt kedveltem meg. (Ihletadó volt a Designed tervezésénél is)
   
Lord_Crusare - Törzstag | 1287 hsz       Online status #92320   2008.07.12 10:09 GMT+1 óra  
A Promised land-et a Perimeter című (kiváló minőségű) commercial RTS játékból szedték.

   
Lord Davis - Tag | 5 hsz       Online status #92316   2008.07.12 09:25 GMT+1 óra  
Üdv mindenkinek!

Én v0.4el játszottam, eddig klassz.
Nem tudtom, hogy a zeneszerzés körén mi történt simán szereztétek, összevágtátok, de én kiemelném is az általam-eddig-megtekintett mű többi közül (nemtudom mennyire tették még meg, elnézést ha most csak "százakat ismétlek". Promised_land és támadás-zene tetszett a legjobban. Egyébbként a speak-felépítés egy kicsit hasonlít Firefly Crusaderjére lehet, hogy ez nem véletlen? (Na én csak tippeltem) Olvastam a cikket, amit a hónap GP-je írtatok - szerintem - a frakciós-sztoris részen még lehetne csiszolni (én ilyenkor azt szoktam, hogy összelopok 4-5 helyről történeteket, hogy aztán úgy-tűnik-mintha-eredeti-volna-igaz-az-ott-egy-kicsit-ismerős-debiztos-csak-véletlen ) Ja, és a végére egy kérdés: én már a végleges gizdasági felépítéssel játszottam? (v0.4)

   
Szidi_Rezegh - Törzstag | 163 hsz       Online status #69683   2007.09.10 08:18 GMT+1 óra  
Idézet
robar :
Nah, lassan én is magamhoz térek és a nyár alatt többé kevésbé kikísérletezett eszközökkel újra nekiállok a conceptnek. Végre megtaláltam a stílusomnak megfelelő drágákat, úgymint Conté grafitok, pasztel-és szénceruzák



Nagyon jó lesz, ha készítesz koncepteket mert az alapján könnyebb modellezni, nomeg a Designed világkép is realizálódik. Úgyhogy várjuk a műveket!
   
robar - Tag | 410 hsz       Online status #69637   2007.09.09 09:46 GMT+1 óra  
Nah, lassan én is magamhoz térek és a nyár alatt többé kevésbé kikísérletezett eszközökkel újra nekiállok a conceptnek. Végre megtaláltam a stílusomnak megfelelő drágákat, úgymint Conté grafitok, pasztel-és szénceruzák
Kompromisszumok nélkül csak remete vagy halott lehetsz...
   
bolyzsolt - Törzstag | 607 hsz       Online status #68999   2007.08.30 06:40 GMT+1 óra  
Joga:

   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #68982   2007.08.30 01:12 GMT+1 óra  
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
Joga - Törzstag | 1791 hsz       Online status #68964   2007.08.29 14:03 GMT+1 óra  
Idézet
bolyzsolt :
Hmm, én már próbáltam egy nagyon alpha verziót, de nagyon jó lesz.

Többet meg nem árulok el, mert egyrészt megköveznek, másrészt meg hétpecsétes titok.

Elég ha mi ketten tudjukTudod...PM
(ಠ ›ಠ) Stewie!

   
> 1 < [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8]
Korábbi postok