játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5444
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2519

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2188
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1625
syam:    1491

Solar Shifter EX
Single Player Shoot 'Em Up
Kategória: Shooter
A projectről:
Nem sokkal azután, hogy az emberiség kivándorolt a naprendszerből, hogy új kolóniákat hódítson meg, egy mindennél pusztítóbb idegen fajjal találta szemben magát. A háború lezajlott, a veszteségek mindkét oldalon komolyak voltak, az ellenség pedig legyőzött bennünket. Egy utolsó, megsemmisítő csapással hamarosan elpusztul az a nap, mely életet ad az emberiséget befogadó naprendszernek, és a robbanásban valószínűleg elpusztul a naprendszer java része is.

A játékos egy zsoldost személyesít meg, akinek célja, hogy a legkülönfélébb küldetések végrehajtása közben elegendő pénzt halmozzon fel egy hiperhajtómű beszerzéséhez és elmeneküljön a naprendszerből.


A Solar Shifter EX egy hardcore shoot 'em up, melyben az egyetlen esély a túlélésre, ha kiismered az ellenség formációit és a saját hajódat is. Hajód, a Phase Shifter egy egyedi konstrukció, mely képes rövid teleportálásra ("shifting") a képernyőn, ezáltal ki tudod kerülni a legpusztítóbb ellenséges támadást is. Itt nincs egy pillanatnyi nyugalom sem, a játék az elejétől a végéig egy kegyetlen nehéz adrenalin-löket, fejleszthető fegyverarzenállal, különleges taktikát igénylő bossfightokkal és a TRON-hoz hasonló, 80-s éveket idéző, modern elemekkel vegyített elektronikus zenével.

A játék PC, Mac, Linux platformokra, jövőre pedig valószínűleg konzolokra is megjelenik.
A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
Unity 4.x, Visual Studio;
Adobe Audition CS6, GIMP 2, Fraps, Anim8or, MODPlug Tracker
Fejlesztés kezdete: Tervezett befejezés:
2015 Január
2015 Szeptember
Beküldve:
2015.04.18 06:01
Fejlesztő:
Elder Games (1 fő)
Elérhetőség:
e-mail: crusare@gmail.com
Tagok:
beküldő: Lord_Crusare
regisztrált tagok:



Fejlesztés állapota:
Kész
Kész
Készültség: 100%

Képek - Solar Shifter EX

2015.08.26. 04:31

2015.08.02. 02:39

2015.07.19. 05:53

2015.07.06. 09:19

2015.07.06. 09:18

2015.07.06. 09:18

2015.04.18. 06:05

Fejlesztési napló - Solar Shifter EX
Lord_Crusare 2015.08.18. 09:06
Trailer - https://www.youtube.com/watch?v=x_HTt1DW5mU

Hozzászólások - Solar Shifter EX
Malloy - Tag | 69 hsz       Online status #208883   2015.12.30 21:12 GMT+1 óra  
Igen, ezt mentettem el tegnap én is és időközben már el is jutottam odáig, hogy fel tudtam dobni a steam overlayt. Menni fog ez, köszi!

   
Lord_Crusare - Törzstag | 1288 hsz       Online status #208882   2015.12.30 17:44 GMT+1 óra  
Én ezt használtam:

https://steamworks.github.io/

   
Malloy - Tag | 69 hsz       Online status #208879   2015.12.30 13:28 GMT+1 óra  
Szia! Ismét én!

Elkezdtem ismerkedni a steamworks-szel és azt szeretném kérdezni, hogy te hogyan integráltad ezt a játékodba? Unitys steamworks api-t használtál, sima .net-es api-t, vagy magad írtál wrappert hozzá?

   
Lord_Crusare - Törzstag | 1288 hsz       Online status #208291   2015.09.14 20:00 GMT+1 óra  
Igen, része a megegyezésnek. A Solar Shifter EX-et elég hosszú tesztelésnek vetettük alá csapaton belül. Apróságokat még lehet fogok javítani, de egyelőre úgy fest, nincs rá szükség.

   
Malloy - Tag | 69 hsz       Online status #208289   2015.09.14 16:29 GMT+1 óra  
Gratulálok! Nem semmi, hogy már a második (?) nagy játékodat/játákotokat adták ki.

Megkérdezehetem, hogy a patchelés is része-e annak a megegyezésnek, ami a kiadó és köztetek létrejön, mielőtt a játék fejlesztésébe belekezdtek? Feltételezem nem rendelkeztek akkora tesztelői bázissal, mint ahágy ember játszani fog steam-en keresztül és ahányan a reviewk-on keresztül módosítási, finomítási javaslatokkal fog élni.
Röviden tehát arra lennék kíváncsi, hogy a visszajelzések és patchelés hogyan működik nálatok?

   
Lord_Crusare - Törzstag | 1288 hsz       Online status #208285   2015.09.13 18:40 GMT+1 óra  
7 hónap alatt készült el.

   
ramoryan - Törzstag | 442 hsz       Online status #208284   2015.09.13 17:06 GMT+1 óra  
Mennyi volt a teljes fejlesztési idő? Gondolom a gp bejegyzése (04.1 nem az.

   
Lord_Crusare - Törzstag | 1288 hsz       Online status #208283   2015.09.13 13:47 GMT+1 óra  
Megjelent a Solar Shifter EX!

http://store.steampowered.com/app/363940

Szeptember 18.-ig 15% kedvezménnyel vásárolható meg.

   
Lord_Crusare - Törzstag | 1288 hsz       Online status #208241   2015.09.02 21:26 GMT+1 óra  
Négy fix pont van, ahova mehetsz, egy balra, egy jobbra, egy elöl, egy pedig hátul.

   
Matzi - Szerkesztő | 2519 hsz       Online status #208240   2015.09.02 21:13 GMT+1 óra  
A környezet szépre meg van csinálva, az űr és a bolygó felszíne is. Egyedül a városokkal nem vagyok kibékülve, nincs szerintem eléggé integrálva a környezetükbe. Nincsenek még utak sem, ettől olyan üres és élettelen hatása van. Én biztos festettem volna alá ilyesmiket. Nem mintha játék közben lenne idő nézni, de így a videón ez jött le.
Amúgy jó ez.

Mitől függ hogy hová teleportál a játékos?
If your game idea starts with the story it’s not a game idea.
Stories in games are optional.
   
Lord_Crusare - Törzstag | 1288 hsz       Online status #208231   2015.09.02 08:53 GMT+1 óra  
Tegnap kiküldtünk a játékról kódokat YouTubereknek és kritikusoknak. Ma fel is került az első gameplay videó:


   
Lord_Crusare - Törzstag | 1288 hsz       Online status #208218   2015.09.01 10:02 GMT+1 óra  
Linux és Mac port készül, ami egyáltalán nem zajlott zökkenőmentesen (első futtatásra minden zöld vagy lila volt). Unity ide vagy oda, úgy látszik, hogy a saját shadereket így is portolni kell.

   
Matzi - Szerkesztő | 2519 hsz       Online status #208206   2015.08.30 00:11 GMT+1 óra  
Bocs, kiment a fejemből hogy ide kéne nézni.

Igazából bármi, amit el tudsz mondani. Nyilván ha minden unalmas és tervszerű volt, akkor maximum a tervezésről érdemes szót ejteni. Például hogy hogy mérted fel mennyi idő lesz az a mennyiségű content amit a játékba szántál, meg ilyenek. A korábbiak is szerintem érdekesek voltak, ennek is meg lehet a maga tanulsága. Persze ahogy jónak látod, sokkal konkrétabb kérdéseim nekem sincsenek. Nem vagyok egy jó újságíró.
If your game idea starts with the story it’s not a game idea.
Stories in games are optional.
   
Lord_Crusare - Törzstag | 1288 hsz       Online status #208205   2015.08.29 21:41 GMT+1 óra  
Akkor úgy látom ez is ennyiben maradt.

   
Lord_Crusare - Törzstag | 1288 hsz       Online status #208188   2015.08.26 20:04 GMT+1 óra  
Nem tudom, mennyire lenne érdekes, ez most eléggé terv szerint zajlott elejétől a végéig. Megterveztem, kiviteleztük, kész. Túl sokat nem tudnék mesélni róla.

Melyik része érdekelne?

   
Matzi - Szerkesztő | 2519 hsz       Online status #208187   2015.08.26 19:52 GMT+1 óra  
Gratulálok, hogy sikerült így tartani a tervet.

Tervezel róla írni postmortemet?
If your game idea starts with the story it’s not a game idea.
Stories in games are optional.
   
Lord_Crusare - Törzstag | 1288 hsz       Online status #208184   2015.08.26 12:29 GMT+1 óra  
A játék véglegesítési fázisa zajlik, a Solar Shifter EX szeptember 11-n megjelenik PC, Mac és Linux platformokra.

   
Lord_Crusare - Törzstag | 1288 hsz       Online status #208160   2015.08.24 14:49 GMT+1 óra  
Interjú a Solar Shifter EX-ről, az indie létről, és úgy általában a játékfejlesztésről:

http://egyperctech.reblog.hu/igy-dolgoztok-ti-ix---tarsoly-ede-jatekfejleszto

   
Anthrenis - Tag | 41 hsz       Online status #208115   2015.08.18 11:19 GMT+1 óra  
Profi munka, mint mindig (Y)

   
Lord_Crusare - Törzstag | 1288 hsz       Online status #208114   2015.08.18 11:05 GMT+1 óra  
Íme a játék hivatalos trailere:

Solar Shifter EX -- Official trailer:

   
Lord_Crusare - Törzstag | 1288 hsz       Online status #208038   2015.08.02 10:42 GMT+1 óra  
Felpörögtek az események. Szerdán a Headup Games bemutatja a Solar Shifter EX-et a GamesCom-on. A pályák több, mint fele már kész, szinte napi szinten tesszük be az újabb contentet a játékba. Hamarosan már csak a Steam integráció és a végső tesztelés lesz hátra, aztán meg is jelenhet a játék.

   
Lord_Crusare - Törzstag | 1288 hsz       Online status #207999   2015.07.26 19:07 GMT+1 óra  
Hosszú és kemény munka kell hozzá. Ahogy a legtöbb programmal, úgy a MODPlug Trackerrel való ismerkedést is 12 évesen kezdtem és évekig tanultam mindet.
Nem arra kell gondolni, hogy elsőre mennyire bonyolultnak tűnik, és nem is arra, hogy hány év lesz még, mire megtanulod, hanem arra, hogy érdemes belevágnod, mert később megvalósíthatod vele az álmaidat.

   
Viperion - Tag | 540 hsz       Online status #207997   2015.07.26 03:20 GMT+1 óra  
És miképp tettél szert akkora tudásra,hogy szinte minden programhoz értesz? Ránéztem a modplug trackerre és hát rengeteg minden van ot,rémísztő,elképesztően bonyolultnak tűnik így aztán le sem töltöttem.
Hogy lehet idáig eljutni?

   
Lord_Crusare - Törzstag | 1288 hsz       Online status #207971   2015.07.19 11:08 GMT+1 óra  
A zenék elemeit egy MODPlug Tracker nevű, ingyenes programmal készítem, majd Adobe Audition-el illesztem össze a részeket, effektezem és keverem véglegesre a zenét.

A hangeffekteket szintén Adobe Audition-el készítem. Többször előfordult, hogy meghallottam a valóságban egy hangot, van egy egész korrekt minőségű mikrofonom, gyorsan fel is vettem (pl. anno az Arcanban a vérfröccsenés hang abból született, hogy a koleszos lakótársam mellettem kevergette a nokedli-pörköltet, a fa kidőlés hangot pedig egy csillagszóró keltette életre ).
Ezen felül időről időre beszerzek egy úgynevezett "library"-t, ami nagyon rövid hangeffekt-kezdeményeket, alapokat tartalmaz. Ezeket felhasználva is lehet hangokat keverni.

   
Viperion - Tag | 540 hsz       Online status #207965   2015.07.18 21:15 GMT+1 óra  
Elképesztő mire képes vagy egyedül
Nagyon hihetetlen ez az egész.

Nekem egy amőba játék komoly nehézséget okozmert nem tudom megcsinálni a képeket,hangokat.
A pálya rácsai sem pontosak. Inkscapet tanulom.

Hmilyen programmal csinálod a hangokat? Tudsz zenét írni?

   
Lord_Crusare - Törzstag | 1288 hsz       Online status #207964   2015.07.18 11:13 GMT+1 óra  
Esnek, de minden ellenségből esik. Ez ugyanis a "credit", amiből a hajódat tudod továbbfejleszteni a küldetések között. Nagyobb ellenfelekből HP is esik, szintén mindig. Ezeken kívül nincs más powerup.

   
Matzi - Szerkesztő | 2519 hsz       Online status #207963   2015.07.17 22:35 GMT+1 óra  
Esnek az ellenségekből power-up-ok? Ha igen, akkor fix, vagy random?
Azért kérdezem, mert Reptile mesélte még a Sine Mora kapcsán, hogy a hard-core fanok fel voltak háborodva, hogy random esnek a cuccok, így nem lehet betanulni őket. Érdekes kívánalom, de ezek szerint ezt igénylik.
If your game idea starts with the story it’s not a game idea.
Stories in games are optional.
   
Lord_Crusare - Törzstag | 1288 hsz       Online status #207962   2015.07.17 20:18 GMT+1 óra  
Az assetek egy kisebb részét megvásároltuk készen, a nagyobb részét azonban a két szabadúszó grafikus nulláról modellezte / textúrázta. A hangokat én raktam össze, a zenét szintén. A kód szintén teljesen nulláról készült.

Egy végigjátszás kb. 4-5 óra lesz, ha egyszer sem halsz meg (de meg fogsz ). A játék természetesen olcsóbb árkategóriában indul, mint anno a Meridian.

A célközönség egyértelműen hardcore, a pályák brutál kemények tudnak lenni helyenként, és több az "agyatlan lövöldözésben" a taktika, mint amennyi elsőre látszik...

   
Matzi - Szerkesztő | 2519 hsz       Online status #207961   2015.07.17 20:03 GMT+1 óra  
Gratula, szép teljesítmény kevesebb mint egy év alatt idáig eljutni.

Mekkora hányada volt meg az asseteknek / kódnak a korábbi játékokból?
Milyen hosszú lesz egy végigjátszás?
Inkább casual vagy hardcore a célközönség?
If your game idea starts with the story it’s not a game idea.
Stories in games are optional.
   
Lord_Crusare - Törzstag | 1288 hsz       Online status #207959   2015.07.17 17:07 GMT+1 óra  
Interjú a Solar Shifter EX kapcsán.

http://sidegamer.com/?p=433

   
Lord_Crusare - Törzstag | 1288 hsz       Online status #207955   2015.07.16 16:49 GMT+1 óra  
Hivatalosan is bejelentésre került a Solar Shifter EX:

http://www.pcguru.hu/hirek/solar-shifter-ex-bejelentes/32959

   
Lord_Crusare - Törzstag | 1288 hsz       Online status #207906   2015.07.06 17:20 GMT+1 óra  
Egy komolyabb grafikai tuningon esett át a játék, ezen felül a legtöbb funkció mostmár véglegesnek mondható. Innentől már csak a level design és a különféle fejlesztések és ellenfelek vannak hátra.

   
Lord_Crusare - Törzstag | 1288 hsz       Online status #207736   2015.06.04 09:19 GMT+1 óra  
Feltöltöttem egy új screenshotot.

Időközben már be is engedtek Steam-re, a megjelenés valamikor év vége felé várható.

   
Lord_Crusare - Törzstag | 1288 hsz       Online status #207680   2015.05.18 12:43 GMT+1 óra  
Beindult a játék fejlesztése, hamarosan elkészül az első küldetés és a hangár, ahol majd a hajót fejlesztheti a játékos.

   
Lord_Crusare - Törzstag | 1288 hsz       Online status #207495   2015.04.19 13:52 GMT+1 óra  
Köszi.

   
frogbonegames - Tag | 74 hsz       Online status #207494   2015.04.19 13:33 GMT+1 óra  
Rögtön elkezdtem aggódni, hogy "jaj, hát ilyen minőségen úgysem lehet indie cuccot befejezni", aztán megláttam hogy amúgy Elder Games, utána rögtön: "Ja, bocs...".


Amúgy tényleg jól néz ki.

   
BlueDeath - Törzstag | 1035 hsz       Online status #207493   2015.04.18 22:28 GMT+1 óra  
Zsír, csak azt a két sort nem olvastam el kb
   
Lord_Crusare - Törzstag | 1288 hsz       Online status #207492   2015.04.18 18:11 GMT+1 óra  
Lásd a leírás utolsó sorát

"A játék PC, Mac, Linux platformokra, jövőre pedig valószínűleg konzolokra is megjelenik."

   
BlueDeath - Törzstag | 1035 hsz       Online status #207491   2015.04.18 17:43 GMT+1 óra  
jól néz ki
Milyen platformokra készül?
   
Lord_Crusare - Törzstag | 1288 hsz       Online status #207490   2015.04.18 14:01 GMT+1 óra  
Elder Games: Solar Shifter EX

   
> 1 <