játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5455
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2521

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2189
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1625
syam:    1491

Maggots
TPS 1. VH-s környezetben
Kategória: Arena shooter
A projectről:
A játék első világháborús környezetben játszódik, egy enyhén karikaturizált megvalósításban. Egyelőre a németek és britek közül választhatunk majd karaktert, a cél a másik csapat legyőzése, legyen az team-deathmatchben, vagy capture the flagben.

Tudom, anno azt írtam, hogy nem TPS lesz, de mégis áttérek arra. Szóval TPS lesz. Aztán további változtatások, hogy a játékosok saját kasztokat alakíthatnak ki
Több gránát pisztoly helyett, plusz életerőért és gyorsaságért gyengébb, vagy kézi fegyver, lassabb tempóért nagygépfegyver, stb.
A fegyverek egyelőre terveim szerint majd lövészárok-buzogányok, pisztolyok, karabélyok, kisgépfegyverek, és nagygépfegyverek lesznek.
Valamint a játékosoknak módjuk lesz rá, hogy csapatonként más-más ruhaviseletet rakjanak saját katonájukra.
A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
Unreal Development Kit;
3D Studio Max
Photoshop
Audition
Fejlesztés kezdete: Tervezett befejezés:
2009
Holnap
Beküldve:
2009.04.04 12:13
Fejlesztő:
Latka Xtreme (1 fő)
Elérhetőség:
A csapat honlapja
e-mail: latka-x-treme@freemail.hu
Tagok:
beküldő: Latka X-treme
regisztrált tagok:



Fejlesztés állapota:
Fejlesztés alatt
Fejlesztés alatt
Készültség: %

Képek - Maggots
Na, íme a német katona
Na, íme a német katona
2010.03.15. 11:11
Néhány német ismétlő puska (Mauser Gewehr 98)
Néhány német ismétlő puska (Mauser Gewehr 98)
2010.03.09. 11:56
A teljes figura - nyugi lesz rajta ruha is :)
A teljes figura - nyugi lesz rajta ruha is :)
2010.03.09. 11:55
Fiam, vegyél fel valamit, mert megfázol! :)
Fiam, vegyél fel valamit, mert megfázol! :)
2010.03.06. 13:03
Alakul-a-molekula :)
Alakul-a-molekula :)
2010.03.06. 07:34
Csak hogy jelezzem, nem halt meg a dolog... Új félpucér katona, frissen a kemencéből! :)
Csak hogy jelezzem, nem halt meg a dolog... Új félpucér katona, frissen a kemencéből! :)
2010.03.04. 09:42
Pályaszerkesztő v0.2
Pályaszerkesztő v0.2
2009.05.13. 11:15
Pályaszerkesztő v0.1
Pályaszerkesztő v0.1
2009.04.25. 12:18
Brit katona gépfegyverrel (Lewis gun)
Brit katona gépfegyverrel (Lewis gun)
2009.04.04. 12:43
Német katona gépfegyverrel (Bergmann MG15nA)
Német katona gépfegyverrel (Bergmann MG15nA)
2009.04.04. 12:41
Maggots logó
Maggots logó
2009.04.04. 12:40

Fejlesztési napló - Maggots
Latka X-treme 2010.03.26. 05:27
Kár hogy nincs bejegyzés szerkesztése, na mindegy, itt a videó:
http://www.youtube.com/watch?v=-MHYLT5jGUA
Latka X-treme 2010.03.26. 05:26
Csináltam egy rövid videót UDK-ban a ruhaszimulációról. Ezeket a zászlókat kell majd elfoglalni ha majd minden jól megy.
Latka X-treme 2010.03.04. 09:45
Bocsi mindenki, hogy már lassan egy éve nem frissítettem ezt a projektet, csak eléggé lefoglaltam cseprő apró teendőim. Vigasztalásképp felraktam egy új képet az új katona hipoly modelljéről - magyarul nem hagytam fel a projekttel :)
Latka X-treme 2009.05.11. 09:26
Megint én vagyok, kedves naplóm!

Asylum közkívánatára itt most a lelki életemről is kéne beszélnem, de azt most hadd ne tegyem. :D
No, viszont magamból kiindulva szeretem ha néhai rendszerességgel valaki ad életjelet a projectjéről, úgyhogy én is ezt teszem. :)

Ahogy szabadidőm engedte tovább heggesztettem a projectemet. A legutóbbi frissítés óta tartalmaz egy-két új fícsört a pályaszerkesztő, mint pl.:
- Szimmetrikus szerkesztés
- Szögesdrótok elhelyezése
- Lövészárkok feletti kis hidak elhelyezése
Látszatra nem sok, de időt sajnos nem lehet a sarki közértben venni (higgyétek el, próbáltam). :(

Na, addigis kitartás, ti kis pupák, nemsokára remélhetőleg már gameplay cuccot is látni fogtok! ;)
Latka X-treme 2009.04.25. 12:21
Kedves naplóm!

Egy ideje nem hallattam magamról, de elég elfoglalt voltam bizonyos dolgokkal, mint például új pc vásárlása, stb. De hogy lássátok, hogy igenis megy a project, íme egy kép arról, amivel most hétvégén foglalkoztam. A pályaszerkesztővel egyelőre a platformokba lehet lövészárkot kiásni, és mindezt dinamikusan teszi (magyarul a falakat a progi magától teszi oda). Kivétel a lövészárokban a lejtők berakása, ezt neked kell kijelölni, hogy pontosan hol legyen. Hát egyelőre ennyi, majd még hallatok magamról, amint új nagy fícsör van. :)

Hozzászólások - Maggots
Prisoner - Tag | 150 hsz       Online status #129934   2010.03.29 22:14 GMT+1 óra  
Latka, neked működik rendesen az ActorX?

szerk: nem szóltam, minden okés.

Ezt a hozzászólást Prisoner módosította (2010.03.30 00:27 GMT+1 óra, ---)

   
Latka X-treme - Törzstag | 311 hsz       Online status #129107   2010.03.15 00:35 GMT+1 óra  
Idézet
Ashkandi :
De másodjára mindig az jut eszembe, hogy ez egy nagyon jó játék lesz és hogy nagyon várom és hogy tuti világfirst letöltést fog produkálni és tuti 100% értékelést kap majd mindenhol !



   
Ashkandi - Törzstag | 1045 hsz       Online status #129105   2010.03.15 00:23 GMT+1 óra  
De másodjára mindig az jut eszembe, hogy ez egy nagyon jó játék lesz és hogy nagyon várom és hogy tuti világfirst letöltést fog produkálni és tuti 100% értékelést kap majd mindenhol !

   
Latka X-treme - Törzstag | 311 hsz       Online status #129103   2010.03.14 23:51 GMT+1 óra  
Idézet
Ashkandi :
Ezt csak úgy érdekesség képpen mondom: mindig faggots-nak nézem először a játék nevét és mindig felnevetek rajta.



   
Prisoner - Tag | 150 hsz       Online status #129072   2010.03.14 19:21 GMT+1 óra  
Idézet
Ashkandi :
Ezt csak úgy érdekesség képpen mondom: mindig faggots-nak nézem először a játék nevét és mindig felnevetek rajta.




A tudatalatti?

   
Ashkandi - Törzstag | 1045 hsz       Online status #129071   2010.03.14 19:14 GMT+1 óra  
Ezt csak úgy érdekesség képpen mondom: mindig faggots-nak nézem először a játék nevét és mindig felnevetek rajta.

   
Latka X-treme - Törzstag | 311 hsz       Online status #129027   2010.03.14 11:43 GMT+1 óra  
Ja igen, ezt elfelejtettem mondani.

Szal amellett, hogy TPS lesz, még áttértem DBPro-ról UDK-ra. Hamár ingyenes, meg egy csomó minden alapból benne van, akkor miért is ne?
   
Prisoner - Tag | 150 hsz       Online status #129003   2010.03.13 18:13 GMT+1 óra  
Nekem is így rémlik.

   
misi - Törzstag | 971 hsz       Online status #128989   2010.03.13 16:11 GMT+1 óra  
DarkBasic Pro-val kezdte emlékeim szerint.
   
Prisoner - Tag | 150 hsz       Online status #128974   2010.03.13 15:48 GMT+1 óra  
Én emlékszem rosszul, vagy tényleg nem UDK-val kezdted a fejlesztést? Én is azt használom (tanulgatom inkább), bámulatosan jó.

   
Ashkandi - Törzstag | 1045 hsz       Online status #128691   2010.03.09 21:11 GMT+1 óra  
Na jó, így is tetszik.

   
Latka X-treme - Törzstag | 311 hsz       Online status #128684   2010.03.09 20:57 GMT+1 óra  
Na, raktam fel új képeket, lassan nekiállhatok programozni is most hogy már fegyver is van
   
Prisoner - Tag | 150 hsz       Online status #128549   2010.03.06 23:39 GMT+1 óra  
A feje üvölt azért, hogy egy nagy szivar lógjon a szájából. A németeknek meg jól állna a monokli

   
Latka X-treme - Törzstag | 311 hsz       Online status #128539   2010.03.06 22:03 GMT+1 óra  
Na Ash, valahogy így, mint az uccsó képen
   
Latka X-treme - Törzstag | 311 hsz       Online status #128395   2010.03.04 21:25 GMT+1 óra  
Csinálj egyet neten
Amúgy nem kell félni, jó lesz az, bár igaz, a vicces rajzfilmes helyett inkább groteszkebb dizájnra gondoltam.
Vicces rajzfilmesnek ott a Battlefield Heroes meg a Team Fortress 2

Ezt a hozzászólást Latka X-treme módosította (2010.03.04 21:41 GMT+1 óra, ---)
   
Ashkandi - Törzstag | 1045 hsz       Online status #128394   2010.03.04 20:30 GMT+1 óra  
Ne legyen már normal map, vicces rajzfilmes dizájn legyen. Kinek lehet petíciót küldeni?

   
Latka X-treme - Törzstag | 311 hsz       Online status #128393   2010.03.04 20:25 GMT+1 óra  
Na, hogy ne higgyétek hogy abbahagytam, felraktam egy új katonát frissen elkészülten
(Igen, újrafontoltam a dizájnt, és next-gen grafika lesz)
   
Marclee - Tag | 285 hsz       Online status #113551   2009.06.24 08:29 GMT+1 óra  
Rendicsek!Már mindent kétes kéteskedésem értelmezésre került! (Ezt egy angol pasas mondta aki a sulinkba jött 1 hónapra)
Humankind cannot gain anything without first giving something in return. To obtain, something of equal value must be lost.
Alphonse Elric

http://geeksworld.hu/
   
Latka X-treme - Törzstag | 311 hsz       Online status #112993   2009.06.15 13:55 GMT+1 óra  
Hali!

Köszi az érdeklődést és a javaslatot.

Talaj: minden lehetséges variáció a pályához szépen le van modellezve, és DBpro nekem szépen kiszámolja, hogy mi illik épp oda, ahol szerkesztek.

Gépfegyver: természetesen nem ez lesz az alap fegyó, nem mintha ez a játék a történelmi pontosságról fog szólni. De azért a korhűség kedvéért az alapfegyó valóban az ismétlő karabély lesz, viszont azt nem mondanám, hogy könnyebb lenne megcsinálni. A gépfegyver egyelőre jó, ha ész nélkül lövi ki magából a golyókat, míg az ismétlő karabélyhoz meg kell csinálni pluszban az ismétlést is, ráadásul a tesztelésnél is jobb lesz, ha nem kell az új lövésekre várni. Bár erre lesz jó a félautómata karabély. De sztem túlságosan belementem a részletekre.

A lényeg, hogy drága édesapám szavaival éljek: "nem kell fosni, béke van"
Nem a gépfegyver lesz az alapfegyver
   
Marclee - Tag | 285 hsz       Online status #112879   2009.06.14 10:01 GMT+1 óra  
Sziasztok!Egész jónak tűnik a látottak alapján csak arra volnék kíváncsi ,hogy mivel csinálod a talajt?Azt is DBpro ban ?Mert ha igen áruld el ,hogy pls mert ilyen szépre nekem sose sikerült Ezért mindig modellező progiban csináltam pályát

Amúgy meg szerintem nem gépfegyvernek kéne lenni az alap fegyónak.Bocs ,hogy beleszólok nem az én dolgom csak a sima puskát könnyebb kidolgozni DbPro ban! Meg akkor úgy szerintem könnyebb lenne a multiplayer is mert akkor nem kell sok objektummal számolnod!!KÉsőbb meg jöhet a gépfegyver csak előbb legyen játszható demo hogy te is tudd mit alkotsz!?Ez csak egy javaslat nem kell se parancsak se sértésnek venned

Ezt a hozzászólást Marclee módosította (2009.06.14 10:10 GMT+1 óra, ---)
Humankind cannot gain anything without first giving something in return. To obtain, something of equal value must be lost.
Alphonse Elric

http://geeksworld.hu/
   
Latka X-treme - Törzstag | 311 hsz       Online status #110160   2009.05.13 11:16 GMT+1 óra  
Latka X-treme - Törzstag | 311 hsz       Online status #109458   2009.04.27 09:48 GMT+1 óra  
Én mondjuk nem láttam a filmet, de -gondolom- így is értem. Igyekszem nem elszúrni

A szerelmi csalódásaimról pedig majd legközelebb írok a fejlesztési naplóba is, ha véletlen csalódtál volna
   
Asylum - Törzstag | 5455 hsz       Online status #109442   2009.04.26 23:50 GMT+1 óra  
Jajj ez olyan édes "Kedves naplóm!" Olyan kicsit személyes, az ember arra gondol, hogy most épp egy szerelmi csalódásodat fogod papírra vetni

Deh ha már ugyis idefirkantottam akkormár a játékrol is mondok valamit; nem tudom ki látta A hét mesterlövész c. filmet (kötelezőőőő!!!!), aki igen az tudni fogja mit jelent:

"Eddig még jó..."
C++ fordítóval és macival alszom
http://darthasylum.blog.hu/
   
Latka X-treme - Törzstag | 311 hsz       Online status #109386   2009.04.25 12:21 GMT+1 óra  
Na, update! Hogy lássátok, hogy halad a project, a hétvégén összeraktam a pályaszerkesztő első fázisát, részletek a naplóban.

Ezt a hozzászólást Latka X-treme módosította (2009.04.26 05:10 GMT+1 óra, ---)
   
FischiPiSti - Tag | 24 hsz       Online status #108905   2009.04.15 02:32 GMT+1 óra  
Az hiszem Latka nevében is mondhatom, hogy ingame képre veniccdann-ig nem lehet számítani, max modellekre, vagy felvillanó konzolra

   
2SD - Tag | 463 hsz       Online status #108827   2009.04.13 22:42 GMT+1 óra  
Idézet
xanat :
marmint hasonlatot


Ha Adacs-ot idézi, akkor idézet, nem hasonlat.^^

Nagyjából mikorra várható új infó a játékról? Esetleg ingame kép, ne adj' Isten videó?
C4Ninja
   
Latka X-treme - Törzstag | 311 hsz       Online status #108675   2009.04.11 02:23 GMT+1 óra  
Fischi, ezt majd délután megbeszéljük
   
FischiPiSti - Tag | 24 hsz       Online status #108661   2009.04.10 10:38 GMT+1 óra  
Idézet
Adacs :
Lehet hogy csak én érzem így, de szerintem vétek ilyen modellekkel felülnézetes játékot csinálni. Olyan mintha Munkácsy-t használnál tapétának...


Áh, nem kell latkát sajnálni, minden napra jut egy ilyen vagy jobb modell nála
Inkább kell aggódni a mögötte rejlő kóddal kapcsolatban, mert úgy tűnik hivatalosan még mindig egy emberes munka, és latkát nem úgy ismerem mint vmi chris sawyer reinkarnáció, hogy egymaga összedobja
Meg szerintem gyakran lehet majd látni a karaktereket, pl ha fűbe harap, vagy hasalni is ha lehet benne talán, nem tudni milyen prodzsekt lesz ez és miket tervez, még a 'munkatársaknak' sem számol nagyon be...

   
xanat - Tag | 489 hsz       Online status #108651   2009.04.10 05:09 GMT+1 óra  
marmint hasonlatot
Elsosorban nem a program a hulye, hanem a felhasznalo nem tudja hasznalni.
   
Latka X-treme - Törzstag | 311 hsz       Online status #108641   2009.04.09 23:45 GMT+1 óra  
Hamarosan majd lesz új update, csak egy kicsit elhúzódik új gép vásárlása, és az oprendszer barmolása miatt. Türelem, tornaterem.

Addig is, hogy tiszta legyen mindenkinek:

MAGGOTS! In breathtaking 3D!

Szóval igen, bocsi, ezt elfelejtettem berakni adatlapra...

@Adacs: na, a legközelebbi referencia oldalamra majd berakom ezt az idézetedet
   
FZoli - Szerkesztő | 4892 hsz       Online status #108639   2009.04.09 22:59 GMT+1 óra  
srácok, a felülnézetes nem azt jelenti, h 2D-s lesz.

"Félreértés ne essék, nem TPS-ről van szó. Egy fix, vagy kissé mozgó kamera fogja felülről nézni az eseményeket"
   
Kuz - Törzstag | 4455 hsz       Online status #108638   2009.04.09 16:33 GMT+1 óra  
Amúgy mennyivel lenne nehezebb ugyanazt a játékot, amit most kitaláltál 2D-ben, 3D-ben megvalósítani? Nem ismerem a dbpro lehetőségeit, de talán tényleg nem ártana. Engem a modelek egy nagyon picit emlékeztetnek a team fortressre Szóval csak ezért kérdezem.
A memóriám már nem a régi. És ráadásul még a memóriám sem a régi...
Az élet attól szép, hogy bármi megtörténhet. És attól szar, hogy meg is történik...
Ha az egyik szinkronúszó megfullad, mit csinál a többi???

   
Lord_Crusare - Törzstag | 1290 hsz       Online status #108636   2009.04.09 14:59 GMT+1 óra  
Meglepődnél Adacs, hogy apró kis casual játékoknak néha milyen grafikát csinálnak... Szerintem, ha ők megtehetik, hogy ennyire komolyan veszik, hát a Maggots fejlesztője miért ne?

   
Ashkandi - Törzstag | 1045 hsz       Online status #108635   2009.04.09 14:53 GMT+1 óra  
Már az igényesség is baj?

   
Adacs - Törzstag | 706 hsz       Online status #108634   2009.04.09 13:57 GMT+1 óra  
Lehet hogy csak én érzem így, de szerintem vétek ilyen modellekkel felülnézetes játékot csinálni. Olyan mintha Munkácsy-t használnál tapétának...
Mosolyogj! A holnap rosszabb lesz a mánál. Arthur Bloch

   
hcs89 - Törzstag | 223 hsz       Online status #108475   2009.04.06 13:03 GMT+1 óra  
A modellek nagyon jók!
Kívácsian várom az újabb képeket, fejleményeket.
   
ragoon - Törzstag | 384 hsz       Online status #108442   2009.04.06 07:56 GMT+1 óra  
A modellek nagyon jók. Remélem a játék is az lesz...
   
FZoli - Szerkesztő | 4892 hsz       Online status #108416   2009.04.05 13:26 GMT+1 óra  
ezek nem olyan részletes modellek, h a dbp ne tudjon elbánni velük
   
Thrall - Törzstag | 609 hsz       Online status #108410   2009.04.05 12:52 GMT+1 óra  
Valóban ígéretesek a képek.
Kíváncsi leszek, a motor hogyan bírja majd a modelleket, mert ezek nagyon részletesek.
De grat hozzá, remélem elkészül a játék belátható időn belül!
Jatekfejlesztes.hu közös projekt: próbálunk összerakni egy olyan csapatot, akik együtt el tudnak készíteni egy komolyabb játékot megfelelő minőségben. Érdekel?
Link:
JF.hu közös projekt
http://frogbonegame.uw.hu/
   
Latka X-treme - Törzstag | 311 hsz       Online status #108370   2009.04.05 03:57 GMT+1 óra  
Jaja, úgy voltam vele, hogy csak megosztom JF-en is.

Meg szerintem adott is egy kis lelki löketet a munkához, most is ezt csinálom.
   
FZoli - Szerkesztő | 4892 hsz       Online status #108366   2009.04.04 23:56 GMT+1 óra  
Jó lesz ez, hát mégis feltetted?
   
Latka X-treme - Törzstag | 311 hsz       Online status #108365   2009.04.04 23:52 GMT+1 óra  
Elf: Sajnos a modellező versenyen nem tudtam indulni (részben emiatt), de ha legközelebb is lesz modellező verseny, és ha időm engedi, akkor indulok rajta.
   
Elf - Törzstag | 932 hsz       Online status #108351   2009.04.04 15:19 GMT+1 óra  
Nem tudom miért, nekem első ránézésre a SWINE jutott eszembe a modellekről. Ott láttam ezekhez hasonló jópofa figurákat. Minden elismerésem!

Remélem indultál a modellező versenyen...
I, Robot
1. A robotnak nem szabad kárt okoznia emberi lényben.
2. A robot engedelmeskedni tartozik az emberi lények utasításainak.
3. A robot tartozik saját védelméről gondoskodni.
   
Ashkandi - Törzstag | 1045 hsz       Online status #108350   2009.04.04 14:58 GMT+1 óra  
A modellek nagyon stílusosak.

   
Latka X-treme - Törzstag | 311 hsz       Online status #108348   2009.04.04 14:35 GMT+1 óra  
Hogy őszinte legyek, van egy nem ehhez a projekthez tartozó becsontozott figurám. Na azt tudom mozgatni a térképen.

Ezeket a modelleket még be kell rendesen csontozni, aztán csak kicserélni a másik modellel.
   
kicsy - Szerkesztő | 4304 hsz       Online status #108346   2009.04.04 14:25 GMT+1 óra  
És a kód része hogy áll?
kicsy ● SilentVertigo Team - project Solarah
http://blog.yscik.com
   
Latka X-treme - Törzstag | 311 hsz       Online status #108345   2009.04.04 14:01 GMT+1 óra  
Forognak, balra-jobbra, hamár 3D
   
fpeti - Törzstag | 1291 hsz       Online status #108344   2009.04.04 13:49 GMT+1 óra  
Modellezéssel nem lesz gond
Irányítás milyen lesz? 8 irányba mozognak/lőnek, vagy forognak jobbra-balra?
   
Latka X-treme - Törzstag | 311 hsz       Online status #108341   2009.04.04 12:55 GMT+1 óra  
Örülök, hogy tetszik

Hát, a felülnézetet úgy képzeljétek el, mintha az ötödikről néznétek, szóval nem lesz olyan, mintha RTS lenne.

És igen, csináltam anno másik figurát is, cölöplábakkal, hogy lehessen látni, de ne akarjátok megtudni, hogy az hogy nézett ki
   
gaborlabor - Moderátor | 4449 hsz       Online status #108340   2009.04.04 12:49 GMT+1 óra  
A logó nagyon ott van!
A modellek is tetszenek, bár felülnézetből nem tudom, milyenek lesznek.