játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5441
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2519

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2186
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1625
syam:    1491

A remény ládája Az első fejezet
Point and click, 3D renderelt hátterek
Kategória: Kaland
A projectről:
Point and click kalandjáték. Egy nagyobb terv első fejezete. Ez a rész rejtvényközpontú, tehát kevesebb tér jutott a tárgyhasználatnak és párbeszédeknek.
Folytatás valószínüleg csak akkor készül ha lesz rá megfelelő igény.
James Dorian üzenetet kap jelenleg távol lévő feleségétől, hogy keressen meg egy elrejtett pergament.
- 1024x768-as felbontás
- 1 féle végigjátszás
- Magyar felirat + szinkron
- 3D renderelt hátterek és karakterek
A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
AGS;
3ds max, Photoshop
Fejlesztés kezdete: Tervezett befejezés:
2011. november
2012. 12. 01.
Beküldve:
2012.04.04 06:03
Fejlesztő:
AMS Studio (4 fő)
Elérhetőség:
A csapat honlapja
e-mail: illes_d@vipmail.hu
Tagok:
beküldő: daneeca
regisztrált tagok:



Fejlesztés állapota:
Kész
Kész
Készültség: 100%

Képek - A remény ládája Az első fejezet

2012.04.04. 10:26

2012.04.04. 10:25

Fejlesztési napló - A remény ládája Az első fejezet
   
| A fejlesztési napló nem tartalmaz bejegyzést.

Hozzászólások - A remény ládája Az első fejezet
HomeGnome - Szerkesztő | 2919 hsz       Online status #185527   2012.08.02 09:27 GMT+1 óra  
Tetszik a grafika, kíváncsi leszek hogyan mozog a 3D karakter a renderelt háttér előtt. Remélem jó kis feladványok lesznek benne, meg látom szinkron is lesz, szóval tök jó, hajrá!

Klikk, a JF.hu bulvárlap.
Klikk #6 WIP: 30% (Kuz, sade, ramoryan...)
   
stix - Tag | 32 hsz       Online status #177719   2012.04.06 00:31 GMT+1 óra  
A fémek anyagát jól be tudtad lőni, de a műanyagok nem az igaziak.
A karakterre pedig ráférne egy sss és máris jobban illeszkedne.

   
daneeca - Tag | 10 hsz       Online status #177712   2012.04.05 21:04 GMT+1 óra  
http://res.dead-code.org/doku.php/wmebook:start
Lehet vele 2.5D-s játékot csinálni, és pont arra lenne szükségem. Előre renderelt háttéren 3d-s karakter. Annyi, hogy az ahhoz való leírás már valamiért pont nem készült el. Erről a visonaire-ről is hallottam már. Ezzel akkor lehet 2.5D-s játékot csinálni?

   
sirpalee - Tag | 1282 hsz       Online status #177711   2012.04.05 20:58 GMT+1 óra  
A wintermute oldalán azt írják a 3d-s cuccokat használja 2d-s kirajzolásra, szal nem hiszem, hogy tudja azt amit neked kéne. Ha full 3d-t akarsz, akkor cyengine, vagy udk nem lenne jó? (ott environment mapekkel szépen meg lehetne oldani, hogy ne essen ki a karakter) Biztos át lehet hekkelni scriptekkel, hogy ags szerű rendszert tudj összerakni vele.

Amit én nézegettem kalandjátékok kapcsán a visionaire studio, szedtem le belőle progit és egész kúltúráltnak nézett ki (meg egy fokkal okosabbnak mint az ags, igaz abban nem mélyedtem el annyira, szóval ez főleg a tutorialok alapján alkotott vélemény - sajnos kész játékot egyikkel sem vittem még végig). Csak az a baj, az oldaluk meg-meg döglik időnként, és nem elérhető (pl most sem). Viszont a visionaire-vel egész látványos és komplex dolgokat készítettek (tenek), mintpl ez :



Persze ez is főleg előrenderelt, de annyit legalább mutat, hogy bírja rendesen a gyűrődést.

Wintermute? Egész egyedi humora van a készítőjének...
raytraceisten és übermedic
   
daneeca - Tag | 10 hsz       Online status #177708   2012.04.05 20:33 GMT+1 óra  
Köszönöm, igyekszem.
A karakter tényleg eléggé elüt a hátterektől és ez tényleg nagyrészt az ags hibája. Ezen kívül sikerült egy olyan csodás hibát vétenem, hogy a játék második felében a hátterek függőlegesei a nagy látószög és a bedöntött kamera miatt össze-vissza dőlnek. És mivel a karakterek csak renderelt képek, így perspektivikusan nem túl kompatibilisek egymással.
Elkezdtem fontolgatni, hogy ha csinálok folytatást a játéknak (márpedig szeretnék), akkor engine-t váltok, hogy 3D-s karaktert használhassak. Most ezt a Wintermute-t kerülgetem, de félek, nem lesz könnyű dolgom vele. Ti mit gondoltok erről? Van aki közelebbről ismeri ezt a programot?

   
sirpalee - Tag | 1282 hsz       Online status #177690   2012.04.05 13:54 GMT+1 óra  
A környezet szépen össze van rakva (csak pár helyen rezeg a léc, de az még belefér), csak a karakter esik ki nagyon.. (bár igaz, ha tényleg AGS akkor ezzel nem sokmindent lehet kezdeni)
raytraceisten és übermedic
   
4Bit - Tag | 548 hsz       Online status #177661   2012.04.05 11:42 GMT+1 óra  
Mintha az első képet láttam volna már valahol...
De nagyon jól néz ki! Hajrá!
Úgy álljunk meg az életben, akár a sziklaszírt a tengerben; ne engedjük, hogy a szüntelen hullámverés megingasson bennünket.
   
taptomi - Tag | 39 hsz       Online status #177660   2012.04.05 11:20 GMT+1 óra  
Nagyon jól néz ki grat!

   
Tibsy - Tag | 307 hsz       Online status #177633   2012.04.05 03:20 GMT+1 óra  
ez nagyon szép grat
   
LugaidVandroiy - Törzstag | 504 hsz       Online status #177621   2012.04.04 19:16 GMT+1 óra  
Gratulálok, és sok sikert, a képek alapján nagyon látványos Az már (majdnem) fél siker

   
BitBűvész - Tag | 7 hsz       Online status #177620   2012.04.04 19:14 GMT+1 óra  
Nagyon jól néz ki!!!
Mit írjak ide?
   
ramoryan - Törzstag | 442 hsz       Online status #177618   2012.04.04 18:58 GMT+1 óra  
Wow!
Nagyon jól néz ki!

   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #177616   2012.04.04 18:48 GMT+1 óra  
Végre egy Point&Click, igen hiánycikk ez mostanában. Hajrá.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
daneeca - Tag | 10 hsz       Online status #177596   2012.04.04 14:03 GMT+1 óra  
AMS Studio: A remény ládája - Az első fejezet

   
> 1 <