játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5440
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2519

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2185
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1625
syam:    1491

Silent Walk FPS Creator
FPS készítő
Kategória: FPS
A projectről:
A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
GameMaker 6.1;
Anim8or
UVMapper
PhotoFiltre
TextureMaker
Fejlesztés kezdete: Tervezett befejezés:
2006.01.06.
2006.06.01
Beküldve:
2006.05.05 05:31
Fejlesztő:
percsich.hu (3 fő)
Elérhetőség:
Tagok:
beküldő: percsich.hu
regisztrált tagok:



Fejlesztés állapota:
Kész
Kész
Készültség: 100%

Képek - Silent Walk FPS Creator
kép egy játékból
kép egy játékból
2006.05.05. 05:36
kép egy játékból
kép egy játékból
2006.05.05. 05:36
kép egy játékból
kép egy játékból
2006.05.05. 05:36
2d szerkesztő
2d szerkesztő
2006.05.05. 05:35
3d nézet
3d nézet
2006.05.05. 05:34

Fejlesztési napló - Silent Walk FPS Creator
   
| A fejlesztési napló nem tartalmaz bejegyzést.

Hozzászólások - Silent Walk FPS Creator
dudu - Tag | 3 hsz       Online status #88358   2008.05.29 05:06 GMT+1 óra  
sok mindent nem tudok aki tud segiteni itt evgyen fel msn-re tng0706@hotmail.com

   
gpetersz - GM.hu Szerkesztő | 88 hsz       Online status #60258   2007.06.18 00:13 GMT+1 óra  
Idézet
misi :
Állati szerintem kell aki a Game makerbe is alkot ilyen nagy dolgokat elhihetetlen hogy mire vagy képes vele.



Pedig milyen sokan leszólják a GM -et... Mint Zoli munkáiból látható a technika egyáltalán nem rossz.
Pusztán a FEJLESZTŐ személye számít...

Ezt a hozzászólást gpetersz módosította (2007.06.18 00:32 GMT+1 óra, ---)
   
torituri - Tag | 12 hsz       Online status #48255   2007.02.28 10:36 GMT+1 óra  
Én ,ár eccer ledownloadoztam csak nem tudtam benne pályát crealni mert bén vok.Ez van.Egy ébként nekem is tetszik,grat!

   
Motig - Tag | 33 hsz       Online status #37969   2006.11.24 06:16 GMT+1 óra  
huu régvolt ide írva.. na lényeg:
grat!! edig ősz 1etlen 1 olyan progit ismerek ezen kivül ami fpst csinál(FPS Creator a neve) ami quake 3mocira megyx(Aszem) de ez akkor is cool!! esetleg magyarositás nincs hozá??? csak mert hát luxus..(+lusta vagyok angolt forditani..) és +1 megjegyzés:
a honlapon az van hogy a free és a regelt verzió közt nincs eltérés! de a gyikban nem ez van! akkor mivan??
U.I.: BOCS A HELYESÍRÁSÉ!!!!

   
percsich.hu - Tag | 202 hsz       Online status #24552   2006.08.08 11:53 GMT+1 óra  
Köszi az elismerő szavakat!

Tényleg sok munkám van benne, és a második részben még több lesz, ha elkészülök. Az első igazából egy tesztnek készült, hogy mire is képes nagyjából a Game Maker és mire vagyok képes én. Azt tapasztaltam, hogy még messze nincs kihasználva sem a technika, sem én.

Szóval nemrég nekiálltam a Silent Walk FPS Creator 2-nek, ami már többszintes épületeket és dombos felszíneket is enged majd készíteni, még több objektum fajtával, néhány objektumeseménnyel, és lehet, hogy egy nagyon egyszerű nyelvvel, a jobb interakció miatt. Nem akarom azt sem túl bonyolultra készíteni, hogy megmaradjon az egyszerű kezelés.

A letöltések száma nagyon kedvező, túl az 50000-ren, viszont a konkért vásárlás nagyon kevés. Inkább a külföldi megrendelés a jellemző, de magyar vásárló is volt. (40-10 arányban kb.)

A regisztrációt nemrég kiterjesztettem a ShareIt rendszerrel, ezzel némileg nött a letöltés és a rendelés is.
   
ferchild - Törzstag | 815 hsz       Online status #24367   2006.08.07 03:26 GMT+1 óra  
A warcraft 3 kiegészítőkért is pénz kérnek pedig azok sem tudnak többet mint az alap játék, csak van bennük pár modell + textúra pluszban. Az editor amivel pályát , storit lehet csinálni u.a. Akkor ők is adják ingyen???
Szerintem igenis kérj érte pénzt. Ha van aki megvegye (mert van, úgy látszik) akkor miért ne???
Én alapból nem szeretem a GM-ert, meg a DB-t, meg társaikat, sőt az ingyen letölthető graf motorokat sem (OGRE, Crystal Space, meg stb....), DE ez király! De most tényleg! Nem gondoltam volna, hogy a sok sz*r GM-es projekt között ilyen gyöngyszemre akadok
Sokakanak jár itt a szája, hogy LOL, de az ő kis saját projektjük meg sem közelíti ezt, pedig ez GM. szerintem ez rájuk nézve égő!

No...ennyi!!!!

TÉNYLEG GRATULA!
Feci Barath (by Kuz)
XD
http://már nem elérhető...új lesz
   
BerbeckU - Tag | 506 hsz       Online status #24264   2006.08.06 07:33 GMT+1 óra  
Tényleg nagyon sok meló lehetett... az eladási adatok publikusak? Csak érdeklődés szinten kb-ra, kíváncsi volnék, hogy a pl mennyire kaptak rá a magyarok ill. külföldieket.

___________
A lelkesedés az, ami a tudásnak ízt ad...


   
misi - Törzstag | 971 hsz       Online status #23692   2006.08.01 22:34 GMT+1 óra  
Állati szerintem kell aki a Game makerbe is alkot ilyen nagy dolgokat elhihetetlen hogy mire vagy képes vele.
   
-=ZoLeE=- - Tag | 6 hsz       Online status #12581   2006.05.15 05:32 GMT+1 óra  
köszi, hálám a sírodig fog üldözni

   
percsich.hu - Tag | 202 hsz       Online status #12522   2006.05.14 13:53 GMT+1 óra  
Idézet
-=ZoLeE=- :
nem tudod hogy miért írja ki amikor elindítom, hogy error in the game file???


Momentán tudom.

Nincs beállítva a kezdő pálya (start level) így nem tudja melyik pályát töltse be elsőként. Ezt a project tulajdonságainál tudod megtenni.
   
-=ZoLeE=- - Tag | 6 hsz       Online status #12504   2006.05.14 12:14 GMT+1 óra  
hála.
nem tudod hogy miért írja ki amikor elindítom, hogy error in the game file???
már vagy 5-ször próbáltam és mindig ez lett a vége

   
percsich.hu - Tag | 202 hsz       Online status #12471   2006.05.14 10:17 GMT+1 óra  
Idézet
-=ZoLeE=- :
lenne pár kérdésem!
hogy lehet olyat csinálni,hogy kiírja az életerőt például. Hogy lehet felvenni a tárgyakat? Hogy lehet úgy csinálni, hogy ne menjek át a falon? Hogy lehet exe-be menteni? Hogy lehet ellenfeleket pakolni a játékba( én rakosgatom őet, de amikor megyek a test game-be nem látszanak)??



A szerkesztőben lévő Quick test mód, csak a pálya 3D kinézetét mutatja meg, semmiféle játék funkciója nincs.
Ezért tudsz átmenni a falon, és ezért nem tudod a tárgyakat felvenni. Az exe a kilépés után automatikusan létrejön a projects könyvtárban találod, amilyen néven létrehoztad.

Ahogy ezeket a Manual-ban le is írtam.
   
Seeting - Törzstag | 2306 hsz       Online status #12370   2006.05.14 02:50 GMT+1 óra  
Miért ne kérhetne pénzt érte? Most nem tom mit vannak egyesek úgy oda, ez nagyon király stuff...
   
-=ZoLeE=- - Tag | 6 hsz       Online status #12342   2006.05.14 00:49 GMT+1 óra  
lenne pár kérdésem!
hogy lehet olyat csinálni,hogy kiírja az életerőt például. Hogy lehet felvenni a tárgyakat? Hogy lehet úgy csinálni, hogy ne menjek át a falon? Hogy lehet exe-be menteni? Hogy lehet ellenfeleket pakolni a játékba( én rakosgatom őet, de amikor megyek a test game-be nem látszanak)??

   
FZoli - Szerkesztő | 4892 hsz       Online status #11288   2006.05.08 05:06 GMT+1 óra  
Nálam sajna nem indul el...

FZoli.
   
codename47 - Guests | hsz       Online status #11247   2006.05.07 23:35 GMT+1 óra  
én már kipróbáltam, egész jó.
Még némi fejlesztés és utoléri a DB-s FPS Creator-t.
AZ kifejezetten tetszik, hogy SOKKAL GYORSABB az FPSnél.

Mondjuk egy menu editor vagy valami lehetne benne, mert így kicsit érdekes, hogy rögtön a játék indúl.

15 Dolcsit simán megér sztem.

   
szeki - Moderátor | 2440 hsz       Online status #11179   2006.05.07 10:48 GMT+1 óra  
Ez is egy szempont. Én a helyedben még addonokat 1-2 dollárért külön csinálnék, meg esetleg egy 20 dolcsis GigaPackot, amimindent tartalmazna.
Addonok alatt értem pl:
- particle system
- animáció, csontozás
- effektek
- sok textúrapack és modellgyűjtemény.
dont make money using warezed software !!!
mess with the best, die like the rest !
szeki ● SilentVertigo Team
   
percsich.hu - Tag | 202 hsz       Online status #11176   2006.05.07 10:38 GMT+1 óra  
Igen, én is letöltöttem 10-15 féle ennél sokkal jobb engine-t, szerkesztőt, sőt kipróbáltam igazán csúcskategóriás szerkesztőket is, de mindig ugyanoda lyukadtam ki: nem lett belőle semmi játék. Mert főleg az volt a hátrány, ami az előny.

Túl sok mindent tudott, rengeteg dolgot kellett / lehetett beállítani, de ha a lehetőségeket mind ki akarnám használni, akkor csak a megtanulás és a készségszinten történő kezelés elsajátítása több hetet vett volna igénybe. És én is -mind általában azok, akik nekiállnak, hogy játékot csinálnak (ilyen programokkal)-, hamar feladtam, amikor 15 perc után sem tudtam hogy egyátalán hol a kamera, nemhogy akkor még különböző textúrákat meg effekteket tegyek ide-oda.
Szóval, ha csak magamból indulok ki, akkor azt látom, hogy kevés az olyan egyszerű, de azért használható szerkesztő, amivel nagyon hamar sikerélménye lesz a felhasználónak.

Most itt nem rólatok, rólunk beszélek, hiszen én sem ezzel fogok játékot gyártani, tudom, hogy nekünk nem is a végeredmény számít, sokkal inkább a megvalósítás öröme, a különböző eljárások sikeres leprogramozása stb.

Én úgy gondoltam, hogy 15 dolláros ár nem sok érte, főleg, ha interneten a külföldi fiatalokat is megcélzom. Ezen kívűl létezik egy 5 dolláros verzió is. Gondolom, hogy nem árulok el nagy titkot, hogy meggazdagodni nem fogok belőle, de az eddigi néhány megrendelés azt jelzi, hogy van létjogosultsága.

Köszi mindenkinek a hozzászólásokat, tényleg valaki kipróbálta már?
   
szeki - Moderátor | 2440 hsz       Online status #11147   2006.05.07 07:57 GMT+1 óra  
Másvélemény:
Annyi jó, ingyenes, és pici ráfizetéssel profi motorok, editorok vannak a piacon, hogy nem biztos hogy szerencsés pénzt kérni érte. Azonkívül ez a látvány már lejárt rendesen.
Azért megkérdezhetem hogy kb darabszámra, vagy egyszeri licensz megvételét mennyiben gondoljátok megállapítani?

Ui: Ettől még sok addon-nal szép lehet az editor. csak manapság elhanyagolhatatlan Particle editor, kompozitor effektek, környezeti effektek, esetleg 5.1 hangzás, stb. Nem árt ha ezek integrálva vannak.
dont make money using warezed software !!!
mess with the best, die like the rest !
szeki ● SilentVertigo Team
   
KergeDelfin - Törzstag | 667 hsz       Online status #11135   2006.05.07 07:05 GMT+1 óra  
Tiszteletem! Ez tényleg nem semmi. Már magáért az ötletért is... Szerintem ha valaki, te megérdemled hogy pénzt adjanak ezért a cuccért (mármint a GM, DB, etc fejlesztők közül - félreértés ne legyen, velük sincs semmi bajom, de a többség mégis megmarad a hobbi fejlesztés szinten, hiszen DB-vel nem lehet elhelyezkedni sehol (tudtommal)). Szóval le a kalappal, igazán szép munka, főleg hogyha figyelembe vesszük a fejlesztőeszközt.
Ore wa... yurusaretaintadomo... un... Ore wa yurusaretai...

Isles of Tranquility - Ecco fanoknak kötelező
   
kicsy - Szerkesztő | 4304 hsz       Online status #11028   2006.05.06 13:05 GMT+1 óra  
"Viszont kezdem itt is azt érezni, mint a többi külföldi fórumon, hogy milyen jogon merek pénz kérni a munkámért. Ez kicsit nyomaszt, főleg, hogy itt elvileg hozzáértő emberek vannak, akik maguk is több órát, napot, hónapot töltenek valamivel."

Azért szerencsére a többség nem ilyen. Vannak nagy arcok, akik mindig mindenhol jobban tudják, és helyből leszólják pl. GM-et, sőt DB-t is. (Bevallom egyiket sem ismerem, de mostanában egyre gyakrabban védem őket )
kicsy ● SilentVertigo Team - project Solarah
http://blog.yscik.com
   
FZoli - Szerkesztő | 4892 hsz       Online status #11020   2006.05.06 11:23 GMT+1 óra  
Bár meglepedten, de azt kell mondanom nem volt még szó rosszindulatú megjegyzésről vagy ócsárlásról... ha meg van rá fizetőképes kereslet, hát hülyeség volna érte pénzt nem kérni...!

FZoli.
   
percsich.hu - Tag | 202 hsz       Online status #11018   2006.05.06 11:19 GMT+1 óra  
A program és a hozzá tartozó 30 mega zene, hang és textúra ingyenes.

Csak ezen anyagok létrehozása, rendszerezése sok időmet vette igénybe, és akkor még nem beszéltem az 5 hónapos tervezésről és programozásról.

Mivel a program annak ellenére, hogy Game Maker-rel készítve, működik, és játszható játékokat lehet vele gyártani. Mivel a játékkészítés nem igényel semmilyen programozási tudást, ezért nyilván korlátai is vannak, és nem ad teljes szabadságot.
Mégis, sok olyan felhasználó létezik, aki szívesen 'szórakozna' ilyen programokkal, márcsak a létrehozás öröme miatt. Emiatt is, és az előbb felvázolt ráfordított munkám miatt gondolom úgy, hogy pénz kérek érte. Megjegyzem, tisztában vagyok vele, hogy a célközönség nem egy maguk is fejlesztéssel foglalkozó kollegák, hanem 'halandó' felhasználók. Pl. egy tizenéves fiatal, aki az iskolában szívesen mutatná meg a barátainak az általa írt FPS játékot...

Idézet
ilyet még nem éltem... gamemaker-ben írt valami fizetős... LOL na mindegy... csak anyi lenne a kérdésem, hogy ha nincs parancs 3D-re, akkor hogy sikerült ez?

Vannak 3D függvények. De ezek nem fedik le egy ilyen jellegű játékhoz alapvetően szükséges összes eseményt. Ezért több helyen a 2D-s függvényeket kellett használni, kiegészítve néhány feltétellel. Pl.: az ütközésvizsgálat két síkbeli sprite között megy végbe, de a 3D ütközés csak akkor valósúl meg ha a két objektum 'alja' és 'teteje' is megfelelően találkozik. Tehát jónéhány IF feltételre is szükség volt.

Viszont kezdem itt is azt érezni, mint a többi külföldi fórumon, hogy milyen jogon merek pénz kérni a munkámért. Ez kicsit nyomaszt, főleg, hogy itt elvileg hozzáértő emberek vannak, akik maguk is több órát, napot, hónapot töltenek valamivel.

Nem tudom, kérhetek-e ilyet, de szereném kérni a hozzászólókat, hogy ha csak a Game Maker és az azzal készült munkák ócsárlása és irónikus megjegyzések publikálása miatt írnának, akkor ha lehet, ne tegyék. Köszi!
   
FZoli - Szerkesztő | 4892 hsz       Online status #10993   2006.05.06 09:38 GMT+1 óra  
Sitnyikk - Törzstag | 1230 hsz       Online status #10982   2006.05.06 07:59 GMT+1 óra  
ilyet még nem éltem... gamemaker-ben írt valami fizetős... LOL na mindegy... csak anyi lenne a kérdésem, hogy ha nincs parancs 3D-re, akkor hogy sikerült ez?

   
FZoli - Szerkesztő | 4892 hsz       Online status #10957   2006.05.06 03:17 GMT+1 óra  
Igen fizetős.

FZoli.
   
nagyy - Törzstag | 248 hsz       Online status #10956   2006.05.06 03:07 GMT+1 óra  
Hmmm. Ez tényleg szép munka... Elismerésem.
   
Sitnyikk - Törzstag | 1230 hsz       Online status #10946   2006.05.05 23:45 GMT+1 óra  
És ezért most fizuzni kell?

   
percsich.hu - Tag | 202 hsz       Online status #10915   2006.05.05 13:02 GMT+1 óra  
Idézet
FZoli :
Ha van 15 parancs a 3D-re, akkor sokat mondok (még collision se találtam...), sehol egy internal model betöltő parancs vagy valami...


Nos, igen. 3D-s függvény nem sok van. Sőt a fontosabb model formátumokat sem kezeli (igazából csak a saját model formátum létezik), és egyéb nehézségek. Az ütközésvizsgálat csak 2D-ben megoldva, amit ki kellett egészíteni 3D-re, aztán írtam egy model konvertálót is, ami GM formára alakítja a 3ds, obj, x fileokat. Szóval még mielőtt konkrétan ezt a programot megírtam volna, kb fél évet töltöttem el az "alapanyagok" elkészítésével. De végülis örülök, mert közel hasonló eredmény lett, mint amire számítottam. :ban

Idézet
Hacker :
Régen belekóstoltam mindenbe, így a GM-be is és nagyon pro lehetsz, hogy ha egy ilyen projektbe mertél bele fogni. Mondjuk először kicsit furán hangzott, hogy egy játékkészítő programmal egy játékkészítő programot csinálsz. A képeket elnézegtve elhiszem, hogy sok idődet elmenhetett vele. Gratulálok a projekthez! Szép munka!



Köszi. Egy másik külföldi fórumon olvastam először a GM-ről, ott minden harmadik ember FPS-t akart írni. Egy darabig mindenki eljutott (leginkább csak az irányításig), gondoltam, hogy ideje lenne megnézni, valóban lehet-e ilyen jellegű programot írni. Szerencsére sok a letöltés és a visszajelzés, szóval elég jól tudom javítani a hibákat és felmérni az igényeket.

Idézet
szeki :
Igazából én úgy veszem észre hogy kb a HL1-es színvonalat lehet hozni a játékkal. Ha esetleg valahogy sikerülne beépítened Kompozitor effekteket, meg esetleg fizikát akkor ezzel igencsak megnőne a játékfejlesztők tábora. Bár én őket nem fogom sohasem "fejlesztőknek" hívni. Inkább csak játékgyártóknak.



Igen. Bár sajnos a jelenlegi verzió még nem csinál valódi fordítást, csak értelmezést, nagyon óvatosan kell bánni a program hosszával, így még ha lehet, nehezebb bármiféle valóság modellezés, de azért még ezt-azt meg lehetne oldani.
   
Dzsó - Tag | 274 hsz       Online status #10900   2006.05.05 12:00 GMT+1 óra  
Ez igen: játékkészítő program, amit játékkészítő programmal csináltak?

Mindenesetre a legelső képen azok a hatalmas autómata biztosítékok tetszenek!

   
FZoli - Szerkesztő | 4892 hsz       Online status #10896   2006.05.05 11:35 GMT+1 óra  
Na letöltöttem a GM-et, adtam arcába egy serialt, és hát le a kalappal!!! :leborul:

Ha van 15 parancs a 3D-re, akkor sokat mondok (még collision se találtam...), sehol egy internal model betöltő parancs vagy valami...

Szóval ügyes....

FZoli.
   
Seeting - Törzstag | 2306 hsz       Online status #10890   2006.05.05 11:07 GMT+1 óra  
Ó te jó ég!!!!
   
Hacker - Törzstag | 567 hsz       Online status #10883   2006.05.05 09:03 GMT+1 óra  
Régen belekóstoltam mindenbe, így a GM-be is és nagyon pro lehetsz, hogy ha egy ilyen projektbe mertél bele fogni. Mondjuk először kicsit furán hangzott, hogy egy játékkészítő programmal egy játékkészítő programot csinálsz. A képeket elnézegtve elhiszem, hogy sok idődet elmenhetett vele. Gratulálok a projekthez! Szép munka!
No [img] !
Programozz ne háborúzz!!!!

   
szeki - Moderátor | 2440 hsz       Online status #10878   2006.05.05 07:52 GMT+1 óra  
Igazából én úgy veszem észre hogy kb a HL1-es színvonalat lehet hozni a játékkal. Ha esetleg valahogy sikerülne beépítened Kompozitor effekteket, meg esetleg fizikát akkor ezzel igencsak megnőne a játékfejlesztők tábora. Bár én őket nem fogom sohasem "fejlesztőknek" hívni. Inkább csak játékgyártóknak.
dont make money using warezed software !!!
mess with the best, die like the rest !
szeki ● SilentVertigo Team
   
percsich.hu - Tag | 202 hsz       Online status #10876   2006.05.05 07:14 GMT+1 óra  
Köszi.

Igen, remélem, sikerül megváltoztatnom a rossz véleményt a GM-ről, habár nem ez az elsődleges célom. A játék alapvetően nem igényel semmilyen extra gépet, tesztjeim szerint a ma használatos gépek nagyrészén élvezhetően és simán megy a játék.

Bár az FPS (frame per sec)-et szándékosan max. 60-ra engedélyeztem, tehát egy NASA rakétaindító állomáson sem fog szebben menni, mint egy standard pl.: 1200-es PC-n. :-)
   
FZoli - Szerkesztő | 4892 hsz       Online status #10875   2006.05.05 07:02 GMT+1 óra  
Én speciel nem térek magamhoz...
Lehet beszerzek aegy copyt a gamemakerből...
Sebesség terén is jól szolgál? Mert a képek valóban tetszetősek egy (rudtommal) 2D-re kihegyezett eszközhöz képest...

FZoli.
   
kicsy - Szerkesztő | 4304 hsz       Online status #10873   2006.05.05 06:54 GMT+1 óra  
Azt hiszem ezután másként fog nézni néhány ember a GM-re..
Grat a projecthez!
kicsy ● SilentVertigo Team - project Solarah
http://blog.yscik.com
   
szeki - Moderátor | 2440 hsz       Online status #10872   2006.05.05 06:49 GMT+1 óra  
remélhetőleg. Nekem eddig nagyon megnyerő...
dont make money using warezed software !!!
mess with the best, die like the rest !
szeki ● SilentVertigo Team
   
percsich.hu - Tag | 202 hsz       Online status #10871   2006.05.05 06:39 GMT+1 óra  
Igen, ez egy valóban Game Maker-ben készített 3D FPS készítő program. Tehát valóságos, játszható teljes 3D FPS játékot lehet vele készíteni. Semmiféle programozási tudás nem szükséges. Van hozzá egy 2D editor, amiben a játék elemeit, pályát, ellenséget, fegyvereket, lőszert, stb lehet lerakni, falakat, és gyakorlatilag minden objektumot megtextúrázni és az egészet elmenteni. Aztán a program bepakolja az összes szükséges file-t egy könyvtárba, a futtatóprogit kirakja a gyökérbe, és mehet a játék.

Mivel a program elég sok időmet elvette, egyelőre nem túl sok 3d objektumot készítettem, de egy kis konvertáló progival (mellékeltem hozzá) bármilyen saját objektumot át lehet alakítani és felhasználni a játékban.

További részleteket a www.percsich.hu/silentwalk oldalon találsz.

Kérlek ne tévesszen meg a Game Maker kiírás. Sajnos én is tudom, hogy a köztudatban egy primitív gyerekes eszközként van jelen, de aki igazán ismeri, az tudja, hogy milyen ereje van, 3D szinten is. Persze ehhez ismerni kell a GML nyelvet.

Szóval remélem használhatónak tartjátok.

Ezt a hozzászólást percsich.hu módosította (2006.05.05 06:48 GMT+1 óra, ---)
   
szeki - Moderátor | 2440 hsz       Online status #10868   2006.05.05 06:22 GMT+1 óra  
Nahát!!!
Ezt most nem igazán értem. Ti csináltok most egy WorldEditort a Game maker segítségével? Vagy ez most mi? Bővebben is kifejthetnétek. Kíváncsi vagyok, mert ekészen kívánatosak a képek Mondjuk kicsit lelombozott a GameMaker kiirás. De attól még.....
dont make money using warezed software !!!
mess with the best, die like the rest !
szeki ● SilentVertigo Team
   
percsich.hu - Tag | 202 hsz       Online status #10865   2006.05.05 05:31 GMT+1 óra  
percsich.hu: Silent Walk FPS Creator
   
> 1 <