játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5441
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2519

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2186
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1625
syam:    1491

Pixi Minigame Mobil
Egy ujjas célbalövés/platform
Kategória: platform
A projectről:
Miisez:

Pixi a pixel cicus össze akarja gyűjteni az összes aranyat mindenhol, legjobban a semmi fölött lebegő és a megközelíthetetlen platformokon találhatóak érdeklik őt. A bibi az, hogy nem tud repülni, így nyilván egy ágyú segítségével próbál a magasba törni.


A játék célja:

Pixit eljuttatni az összes aranyhoz, úgy hogy legalább egy szivecskéje legyen még.


Játékmenet/irányítás:

- A képernyő alsó részén, az ágyú vonalában taperolva lehet mozgatni az ágyút. Fölötte érintéssel lehet célozni, felengedésre lő (feltéve ha benne van Pixi).

- Fontos, hogy ne hagyjuk leesni Pixit az ágyú alá, mert az -1 szív.

- Pixi a platformokon landolva pattogva halad előre, közben érintésre lehet ugrani vele nagyobbat, illetve dupla szaltót is tud csinálni.

- Szivecskét lehet szerezni bizonyos kockák kiütésével, illetve minden sérülés esetén Pixi 50% valószínűséggel spawnol is egy szivecskét. Ezeket az ágyúval is fel lehet kapni miközben zuhannak.
A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
Eclipse;
Paint.Net
Tiled
Fejlesztés kezdete: Tervezett befejezés:
2013. február
2013.03.04.
Beküldve:
2013.02.26 13:35
Fejlesztő:
FunDev (1 fő)
Elérhetőség:
e-mail: xyz32@freemail.hu
Tagok:
beküldő: Vidra
regisztrált tagok:



Fejlesztés állapota:
Fejlesztés alatt
Fejlesztés alatt
Készültség: 99%

Képek - Pixi Minigame Mobil

"how to" féleség
2013.02.26. 13:48
Ingame
Ingame
2013.02.26. 13:47
Összetett főmenü
Összetett főmenü
2013.02.26. 13:46

2013.02.26. 13:45

Fejlesztési napló - Pixi Minigame Mobil
Vidra 2013.03.10. 20:46
Elkészült két világ-féle, a cicus végül az űrben kötött ki :D
Vidra 2013.03.01. 08:22
Nos tegnap nem voltam a gépem közelében, csak guglizgattam és találtam pár érdekes kis lib-et. Ezek segítségével meg egy pici huncutsággal sikerült szűk másfél óra alatt windowson is futtathatóvá tenni ezt az alapvetően androidos progit ^.^

Mondjuk ez látszik is rajta, mert több sebből vérzik: akad, a hang is össze-vissza van, szeret lefagyni, memory leaket ásni, a szöveg font kezelésem a kukában stb...

Ennek ellenére érdekes látni (számomra), hogy mennyivel pontosabbak alapból is már a számítások pc-n, illetve az érintőképernyőre kitalált irányítás mennyire kényelmetlen egérrel (le föl kattintgatni).

Elsőre nem tudtam mi zavar az ágyú mozgatásában illetve a célzásnál... hát az hoyg lehet látni is, hogy mire kattintunk, mert az ujjunk nem pár pixel mint az egér XD Az már csak ráadás hoyg egérrel irányítjuk a macskát... Jó ez nekem is fájt.

Namind1, ezek a problémák csak fordított esetben lennének lényegesek, így most csak érdekes volt. Ha valaki kíváncsi, itt megtalálja (ha felrobban a géped vagy az ufók rád köszönnek akkor bocsi xd):

https://www.dropbox.com/s/m000gt1pp9p6my8/pixi.zip
Vidra 2013.02.27. 14:24
Nos, ma megkínoztam egy ismerőst a játékommal és rá kellett jöjjek, hogy kicsit nagyon nehéz tud lenni xd Ennek megfelelően implementáltam 3 nehézségi fokozatot septiben:

Easy: 6 szívecske, 100% szív spawn rate és ami a legfontosabb, hogy az ágyú iránya mellett a cicus röppályáját is jelzi előre pöttyökkel.

Normal: minden ahogy eddig volt, 4 szívecske, 50% és csak az ágyú irányát jelzi. Alapvetően erre a szintre készítem a mapokat.

Hard: (csak hogy kerek legyen a történet) 4 szív, 30% spawn rate és semmi vizuális segítség.

Ezen kívül elkészültek az első ellenfelek, mondjuk sok szerepük nincs csak mocorognak meg lüktetnek jobbra-balra, de éppen eléggé zavaróak.
Vidra 2013.02.26. 13:49
Néhány hete jött az ihlet, hogy milyen játékot is kéne csinálni, most kezd körvonalazódni, hogy be is tudom fejezni :D

Ami eddig megvan:
Ronda grafika, prüntyögős hangok, menü, az alap gameplay logika, első néhány bevezető pálya.

Mi van még hátra:
Sok sok pálya + néhány játék elem, hogy ne legyen túl ismétlődő.

A progit eddig 320*240 és 800*480 felbontáson teszteltem.

Hozzászólások - Pixi Minigame Mobil
Akybron - Törzstag | 456 hsz       Online status #191623   2013.02.27 10:34 GMT+1 óra  
Stílusos, GameBoy feeling
   
Vidra - Tag | 11 hsz       Online status #191618   2013.02.26 21:35 GMT+1 óra  
FunDev: Pixi - Minigame Mobil

   
> 1 <