játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5441
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2519

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2186
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1625
syam:    1491

Cook or Burn MiniGame Mobil
főzz! :)
Kategória: TPC
A projectről:
Főzős theme-be ültetett puzzle játék, ez volt az eredeti ötlet.

Eredetileg a Minigame Mobil "egyujjas" versenyre készült, de nem állt meg a fejlesztés.
A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
Unity, ;
Wings3D, Gimp
Fejlesztés kezdete: Tervezett befejezés:
2013
2013
Beküldve:
2013.03.02 03:26
Fejlesztő:
Faragó Zoltán (1 fő)
Elérhetőség:
A csapat honlapja
e-mail: zfarago85@gmail.com
Tagok:
beküldő: FZoli
regisztrált tagok:



Fejlesztés állapota:
Fejlesztés alatt
Fejlesztés alatt
Készültség: 85%

Képek - Cook or Burn MiniGame Mobil

2013.03.10. 14:22

2013.03.02. 10:46

2013.03.02. 09:58

2013.03.02. 03:36

2013.03.02. 03:27

2013.03.02. 03:27

2013.03.02. 03:27

2013.03.02. 03:27

Fejlesztési napló - Cook or Burn MiniGame Mobil
FZoli 2013.03.31. 10:38
0.93 (* fix, +addon, -plan)
------------------------------------------

+ tálaló megcserélése a vágódeszkával
+ bevezettem egy jelölést a húsra, halra és krumplira, így talán egyértelműbb, hogy egyszerre egy lehet belőlük az inventoryban.

* volt egy eddig észre nem vett bug, az inventory elemeinek kattintását akadályozták a számlálók. JAVÍTVA.

- a 3D nagyobb kihasználása, elsősorban kamera mozgásokkal, később animációkkal.
- bonusz pontozás bevezetése kiértékelésnél (nosmoking, coleminer, swordmaster, stb.)
- toplista. ÉS negatív toplista. Eddigi rekordok bekerülnek.
- help / hint rendszer, segédikonok (felkiáltójel ha ég valami, stb)
- mobilra portolás. Ez a jelenlegi felbontásfüggő ikonokat érinti leginkább, illetve másik fügvény kell a bevitelhez.
FZoli 2013.03.23. 14:08
0.92 (* fix, +addon, -plan)
------------------------------------------

+ verzió szám kiírása a bal alsó sarokban. két elemű lett végül a 3 helyett, így jobban tetszett. Ha elérem az 1.0-át, akkor jön a nagy publikálás :)

+ ezentúl a játék nem enged 3 azonos megrendelést egyszerre felbukkanni. Kettő megrendelés viszont még lehet azonos. (Az eredeti terv, a teljesen különböző megrendelések zavart okoztak a játékegyensúlyban, mert ha behúzzuk a duplahúsos ételt, nincs rá okunk teljesíteni, a másik két tényéron is elég pörögni.)

- a 3D nagyobb kihasználása, elsősorban kamera mozgásokkal, később animációkkal.
- bonusz pontozás bevezetése kiértékelésnél (nosmoking, coleminer, swordmaster, stb.)
- toplista. ÉS negatív toplista. Eddigi rekordok bekerülnek.
- help / hint rendszer, segédikonok (felkiáltójel ha ég valami, stb)
- tálaló megcserélése a vágódeszkával
- mobilra portolás. Ez a jelenlegi felbontásfüggő ikonokat érinti leginkább, illetve másik fügvény kell a bevitelhez.
FZoli 2013.03.18. 10:05
0.9.1 (* fix, +addon, -plan)
------------------------------------------
+ beégetett árnyékok emelik a látvány színvonalát.

* Ha paradicsom vagy citrom tálalás közben ugyanarra a tányérra pakolva menet közben fogyott el, minusz értéket vett fel a számláló, ezáltal végtelen mennyiséget kínálva a továbbiakban. JAVÍTVA
* A tálalás siekrességét jelző pipa ikon másik nézetre úszva sem tűnt el. JAVÍTVA

- játékegyensúly javítása érdekében tervben van, hogy az elkészítendő ételek mindig különbözőek legyenek (esetleg legfeljebb kettő lehet azonos, tesztelés dönti el).
- verziószám megjelenítése a játékban
- a 3D nagyobb kihasználása, elsősorban kamera mozgásokkal, később animációkkal.
- bonusz pontozás bevezetése kiértékelésnél (nosmoking, coleminer, swordmaster, stb.)
- toplista. ÉS negatív toplista. Eddigi rekordok bekerülnek.
- help / hint rendszer, segédikonok (felkiáltójel ha ég valami, stb)
- tálaló megcserélése a vágódeszkával
- mobilra portolás. Ez a jelenlegi felbontásfüggő ikonokat érinti leginkább, illetve másik fügvény kell a bevitelhez.
FZoli 2013.03.18. 09:52
Mivel elég sokat fejlődik a cucc, itt most meghúzom 0.9.1-nél a verziót, és eldöntöttem, hogy a versenyre beadottra 0.9.0-ként tekintek.

Az esti up, a 0.9.2 már a verziószámot is tartalmazni fogja.
FZoli 2013.03.11. 16:08
könnyen beragad a gyorsítótárba, éremes ctrl + f5-el frissíteni.
FZoli 2013.03.11. 15:23
-le lehet menni a paradicsommal minuszba. nem tudom hogy, barátnőm csinálta.
FZoli 2013.03.11. 15:21
Ismert hibák:

- Időnként eltűnő középső tányér, a semmibe ekkor ispakolhatóak az ételek, csak a tányér model sztrájkol.
- időnként dupla jobboldali tányér. Elvileg javítva
- a tálalón megjelenő nyilak nem tűnnek el a többi képernyőn.
FZoli 2013.03.11. 15:18
Felkerült a játszható verzió.
FZoli 2013.03.03. 11:25
a játéklogika egészen jól áll, megy a kamera és nézetkezelés, elkészült a gui, a maradék grafikák és megvannak. működik a "serpenyő osztály", lassan teljesen kész a sütés nézet, beleértve a serpenyők megpakolásást, az ételek sülését, és a kiszedés lehetőségét.

Ez után a vágódeszkának fogok, előre félek :)
FZoli 2013.03.02. 12:57
jelenetbeállítás kész, shaderek kész, indul a játékmenet tényleges programozása. Ez 3 dolgot jelent:

egyrészt ugye ott a tűzhely, itt a serpenyőket lehet megtölteni, és kiszedni a tartalmukat, itt más dolog nincs is.

A második rész a vágódeszka, itt lehet díszeket vágni, ez függőleges húzásokkal lehetséges, időszűke miatt ez most csak citromra és paradicsomra szorítkozik.

a harmadik rész pedig maga a tálalás, az egész főzés a rendelés beérkezésével kezdődik. Egy rendelő cetlin megjelenik a várt étel képe, a vendég türelmét és finnyásságát jelző piktogramokkal.

Ez azért lényeges, mert az ételek nagyon jönnek, kevés idő jut egyre, szóval ahol a vendég nem vár el nagy minőséget, ott érdemes ezen spórolni.

A játékban jelen van egyfajta sandbox jelleg, nem teljes szabadságról van szó, de a játékmenet megengedi a hibát, a rossz elkészítést. Így lehetséges hogy teljesen nyers vagy szénné égett ételt kapjon a vendég, vagy akár teljesen mást, mint kért.

Mindez egy nagy véletlenszerűséget és kevés hibát megengedő játékmenettel, ez már a fruit ninjában is nagyon tetszett, jó módszernek tartom az érdeklődés fenntartására.
FZoli 2013.03.02. 05:41
Modellek teljesen készen, most rakom össze a végleges konyhát, állítom be a shadereket.

A kinézetnek és egyszerűségnek nagy mértékben alárendeltem most a realitást, először nem gondoltam, hogy ezt külön le kell írnom, de végülis rögtön az első hozzászólás ezt kritizálta.

Nem tipikus éttermi konyha, még csak nem is magyar standardok jelennek meg, és bár elképzelhető egy ilyen éttermi konyha is, a könyvben, iskolapadban nem ez van.

Ez igaz az ételekre is, tervezek valóságpontos főzőjátékot a jövőben, de ez most nem az :) Egyszerűen nincs a koncepcióban ez.

Nem hittem volna, hogy ezeket szájba kell rágni, csak a minigame mobil mezőnyt nézve valahol szemekkel rendelkező taknyok ugrálnak, máshol meg űrlények isznak margarétát, ott senki sem jött elő azzal, hogy valótlan, de ez van :)

Hozzászólások - Cook or Burn MiniGame Mobil
kosinaz - Tag | 95 hsz       Online status #192339   2013.03.15 11:55 GMT+1 óra  
512 és végre 0 égés
   
FZoli - Szerkesztő | 4892 hsz       Online status #192312   2013.03.14 20:06 GMT+1 óra  
Akybron - Törzstag | 456 hsz       Online status #192302   2013.03.14 18:31 GMT+1 óra  
Rekordot döntöttem, -92 pont
   
FZoli - Szerkesztő | 4892 hsz       Online status #192285   2013.03.14 17:31 GMT+1 óra  
akár pénz nélkül is tudja, hiszen egy játék nem az ssao-tol vagy a relatime árnyékoktól lesz szép, sok remek, művészi megközelítés is elérheti a kívánt eredményt. De nyilván ez erősenjátékfüggő is, a Cook & Burn-hoz fölösleges bármi post effect vagy árnyék, hiszen nem mozog semmi, ami meg mégis, az is megoldható.

De ismerlek Geri, két külön szemléletünk van, úgy sem jutunk dűlőre
   
Geri - Törzstag | 2186 hsz       Online status #192276   2013.03.14 14:25 GMT+1 óra  
természetesen.

   
Matzi - Szerkesztő | 2519 hsz       Online status #192275   2013.03.14 14:20 GMT+1 óra  
Ami nem meglepő, lévén ők is pénzből élnek. Az ingyenes része teljesen megfelelő arra, hogy megtanuld használni, hiszen jól is használható, és ügyes kis motor. De ha kereskedelmi forgalomban is kapható szintű, modern grafikát akarsz, akkor fizess érte. Szerintem ez egy elfogadható kompromisszum.
If your game idea starts with the story it’s not a game idea.
Stories in games are optional.
   
Geri - Törzstag | 2186 hsz       Online status #192274   2013.03.14 13:35 GMT+1 óra  
tudja, extra pénzért cserébe.

   
FZoli - Szerkesztő | 4892 hsz       Online status #192266   2013.03.13 21:13 GMT+1 óra  
értem. Végülis ezeket miért nem tudja a unity? Nyilván a proval lehet elérni a csili vili dolgokat, de hagyományosabb megoldásokkal is lehet szépeket, a casual közönségnek meg fontos a régi hardveren is helytálló minőségű látvány.
   
Geri - Törzstag | 2186 hsz       Online status #192255   2013.03.13 17:44 GMT+1 óra  
engem a saját (nyilván az iparág egészére nézve nem 100%-osan releváns) véleményem megfelelően igazol, a szembetűnőbb grafikai javításokat követően ennyivel ugranak a letöltési számok.

   
FZoli - Szerkesztő | 4892 hsz       Online status #192253   2013.03.13 16:49 GMT+1 óra  
ha a grafika a játék húzórésze, akkor talán igaz a megfigyelésed.
Érdekes a véleményed, bár a világ nem téged igazol, azért kell ilyen is.
És nem, nem vagyok programozó, legfeljebb fejlesztő.
   
Geri - Törzstag | 2186 hsz       Online status #192250   2013.03.13 15:03 GMT+1 óra  
megfigyelésem szerint ha jobb a grafika, 70-90%-al több példány adható el az adott szoftvertből

természetesen ez a szám csak akkor érhető el, ha gyenge hardveren is működni képes a program, akár roszabb grafikán is. a jó grafikának profitmaximalizáló hatása van. az unity használata hosszú távon talán már nem a legjobb választás.

programozónak meg programozó vagy, mivel a játékaidat te programozod. max nem épp az engineírásra specializálódtál.

   
FZoli - Szerkesztő | 4892 hsz       Online status #192238   2013.03.13 11:25 GMT+1 óra  
uhh az durva, nekem 217 volt legutóbb a rekord, nem semmik vagytok
   
kosinaz - Tag | 95 hsz       Online status #192237   2013.03.13 11:11 GMT+1 óra  
496 és már csak egy égés
   
FZoli - Szerkesztő | 4892 hsz       Online status #192229   2013.03.13 08:57 GMT+1 óra  
601 a jelenlegi rekord.
   
FZoli - Szerkesztő | 4892 hsz       Online status #192228   2013.03.13 08:06 GMT+1 óra  
hát, őszintén szólva mi a francnak tegyek ide Rt árnyékot? Ez a hulladék unity engine pedig itt van nekem indie, android kulccsal, legálisan, én pedig elsősorban grafikus vagyok, mintsem programozó, szóval semmi szükségem másra. Az SSAO és RT vackoktól egyébként is hányingert kap a retroérzetem.
   
Geri - Törzstag | 2186 hsz       Online status #192227   2013.03.13 01:52 GMT+1 óra  
még jó, hogy alapból mindenkit le szoktam beszélni ezekről a csoda hulladék-enginekről

   
Matzi - Szerkesztő | 2519 hsz       Online status #192226   2013.03.13 00:42 GMT+1 óra  
A unity tud árnyékot, csak nem ingyen. Az már a pro.
If your game idea starts with the story it’s not a game idea.
Stories in games are optional.
   
Geri - Törzstag | 2186 hsz       Online status #192225   2013.03.13 00:37 GMT+1 óra  
az unity tud realtime is rakni rá, nem?

   
FZoli - Szerkesztő | 4892 hsz       Online status #192221   2013.03.12 23:35 GMT+1 óra  
Köszi igazából belefért volna hogy égetek egyet jah... meg tulajdonképpen kompletten kifelejtettem a zenét
   
Geri - Törzstag | 2186 hsz       Online status #192220   2013.03.12 23:28 GMT+1 óra  
tetszik. egyedi ötlet, a grafika szép, és izléses. esetleg érdemes lenne egy árnyékot bekapcsolni a scenere.

   
FZoli - Szerkesztő | 4892 hsz       Online status #192214   2013.03.12 22:38 GMT+1 óra  


köszi a pontszámot, a minuszba menő citrom/paradicsom bugot éppen most javítom
   
kosinaz - Tag | 95 hsz       Online status #192212   2013.03.12 22:09 GMT+1 óra  
390 és -citrom
   
FZoli - Szerkesztő | 4892 hsz       Online status #192169   2013.03.12 00:07 GMT+1 óra  
FZoli - Szerkesztő | 4892 hsz       Online status #192168   2013.03.11 23:53 GMT+1 óra  
FZoli - Szerkesztő | 4892 hsz       Online status #192167   2013.03.11 23:49 GMT+1 óra  
Hát, nem volt sok idő ergonómiára tesztelni
Amúgy pont ez volt a cél, hogy üresjáratban lehessen szeletelni. A szelésért is jár pont. Meg a jó időben serpenyőből kivett kajákért is
   
Matzi - Szerkesztő | 2519 hsz       Online status #192166   2013.03.11 23:42 GMT+1 óra  
Jópofa.
Van bármi különleges oka, hogy a két legfontosabb állomás közé bekerült a harmadik, amit csak kerülgetni érdemes? Így hogy limitless a két gyümölcs, némi szabadidőben halomra aprítja az ember, aztán egy ideig rá se kéne nézzen a deszkára.
If your game idea starts with the story it’s not a game idea.
Stories in games are optional.
   
FZoli - Szerkesztő | 4892 hsz       Online status #192165   2013.03.11 23:39 GMT+1 óra  
385 az eddigi rekord.
   
FZoli - Szerkesztő | 4892 hsz       Online status #192160   2013.03.11 23:28 GMT+1 óra  
fejlesztési naplóba jegyzem a hibákat, de lehet újakat is találni folyamatosan javítom őket
   
FZoli - Szerkesztő | 4892 hsz       Online status #192156   2013.03.11 23:23 GMT+1 óra  
eddig barátnőm letett 329 pontot az asztalra, lehet überelni
   
Akybron - Törzstag | 456 hsz       Online status #192154   2013.03.11 23:19 GMT+1 óra  
Na elsőre csak vágtam a paradicsomot meg a citromot, mire feltűntek a nyilak. Felraktam a húsokat meg az "asszem krumplit" sülni, addig kirakom a parit meg a citromot a tányérokra. Jól le is égettem mind a 3 sütnivalót.

Konklúzió:
Ne dolgozzak étteremben.

Amúgy meg tetszik

Szerkeszve:
Bug:
Ha nem klikkelek az ikonokra, lapozáskor az eredeti helyükön maradnak

Ezt a hozzászólást Akybron módosította (2013.03.11 23:26 GMT+1 óra, ---)
   
FZoli - Szerkesztő | 4892 hsz       Online status #192153   2013.03.11 23:17 GMT+1 óra  
na csak megszültem.

http://no204.ininet.hu/cookorburn.html

Nyüzsög a hibáktól, de játszható. Hivajavítások folyamatosan, érdemes néha frissíteni.
Pontszámokat ide lehet bemondani

Röviden:
3 képernyő van, a baloldali tálalón a megrendeléseket kell teljesíteni.
A fenti ikonsáv egy klasszikus inventory, húsból, halból és krumpliból csak egy rakható fel, paradicsom és citrom karikából korlátlan.
Ha az adott slot teli van, újabb abból az elemből nem rakható fel, szóval érdemes gyorsan tányérra rakni.
A tényérokra sorrendben kell pakolni, alapvetően igaz, hogy a krumpli az első, és a képek a mérvadók.
   
FZoli - Szerkesztő | 4892 hsz       Online status #192076   2013.03.10 10:20 GMT+1 óra  
megint utolsó nap, sokat haladtam a héten, de még valahogy mindig rengeteg munka van...
   
FZoli - Szerkesztő | 4892 hsz       Online status #191749   2013.03.02 17:06 GMT+1 óra  
dehogy húzom, legrosszabb esetben kirakom hétvégére kocsmatúrára gyere és dumálunk

a nem játékba vágó dolgokat ezentúl törlöm, offban szívesen folytatom, de ne itt

Ezt a hozzászólást FZoli módosította (2013.03.02 17:52 GMT+1 óra, ---)
   
Bacce - Bacce | 1783 hsz       Online status #191748   2013.03.02 17:04 GMT+1 óra  
FZoli: ne huzd fel magad rajta, ddbwo ilyen, mi mar szokjuk egy ideje, de te mostanaban nem tudom mennyit voltal offtopicban, ez meg meg se uti az ingerkuszobot.
Am ha ma a belvarosi rock klub kornyeken jarsz egy sorre jo vagy nalam.
Making the world a better place, one line of code at a time.
http://bacce.uw.hu
   
FZoli - Szerkesztő | 4892 hsz       Online status #191745   2013.03.02 17:01 GMT+1 óra  
Egyre inkább téves dolgokat írsz szerintem itt fejezzük is be, offtopicban folytathatod ezt a hülyeséget, bár szerintem ne erőltesd. Nem szimpatikus ahogy átmentél a vendéglátás szidásába, és az sem, hogy az elméleti anyagra támaszkodva mekkora tévedésben vagy. A fertőzésekről, szennyezésekről kialakult téveszméd végképp szuper, kb. csak akkor lenne helytálló, ha a szakács sohasem fürdene és nyers, pácolatlan húst vetne eléd a földre, amit te úgy is ennél meg, és mindemellé feltettük, hogy immunrendszered sincs.

Az meg, hogy az otthonod higiéniáját feljebb emeled az étterminél, hát az maga a csoda Lacibácsinak ha megfelel, a konyhának is meg kéne, ez szimpla matek, nincs olyan hogy kicsiben valami nem következik be, csak oylan, hogy ritkábban

A fertőzések, szennyezések szinte mindig a helytelen tárolás következményei, ezért sem a díszítő deszkán, a tányéroknál pucolja vagy mossa az ember a zöldséget. A hús pedig ki sem jön a saját előkészítőjéből pácolatlanul. Mire a tűz mellé kerül bármi is, már rég túl vannak az előkészítésen. A megelőzés, ahogyan a haccp is tanítja is már a tárolásnál erős, illetve megszabja a hőkezelt készételek szavatossági idejét.

Szóval attól nem leszel férges, hogy nem rozsdamentes a munkalap, a főzéssel kapcsoaltos dologgal, a megfelelő hőkezeléssel meg hiába nem tévedtél, még mindig nem értem hogyan jön ide.

Ezt a hozzászólást FZoli módosította (2013.03.02 17:07 GMT+1 óra, ---)
   
ddbwo - Tag | 1625 hsz       Online status #191742   2013.03.02 16:03 GMT+1 óra  
// Slagolni azért kell, mert a baktériumok mindig mindenhol jelen vannak, csak az nem mindegy, hogy milyen töménységben. Ha véletlen lenne valahol több, akkor is annyira "felhígulnak", elmosódnak, hogy ártalmatlan lesz. Egy ideig.

És pont ezért mivel mindig mindenhol vannak, a tökéletes árú is szennyezett, akkor is, ha nem látszik. Vagyis potenciális veszélyforrás. A szabályok a kockázatok csökkentésére vannak, amikre nem tud mindig mindenki gondolni azonnal, ezért kell bemagoltatni. "Idomítás".
---

A játék érdekes, és akkor is kipróbálnám, ha nem lesz száz százalékig reális.
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
   
ddbwo - Tag | 1625 hsz       Online status #191741   2013.03.02 15:42 GMT+1 óra  
Most nem a játékhoz, csak a szabály témához.

Ha Tóth Lacibácsi naponta egyszer főz magának otthon, nyílván nem számít annyira, de egy rendes üzemben 12 óra alatt sok nyersanyag és vendég megfordul. Elég csak egy hibás alapanyag, vagy egy kis hanyagság, és máris jól össze lehet fertőzni a vendégeket.
Egyszerűen vannak helyek ahol "pacsmagolnak", és van minőségi étterem. Ebből a szándék is jól lejön. "Nembaj, azoknak jó lesz így is, csak adjon pénzt meg borravalót".

Nem vagyok szakács, de az egész benne volt a tananyagban.

Mindenesetre szoktam főzni, mindent szeretek és tudok főzni, és véletlenűl sem akarnék baktériumos, szottyadt, férges stb sertéshúst vagy más fertőzött ételt adni senkinek, ezért fokozottan figyelek hogy hogyan kezelem az alapanyagokat.
Legalább azért, mert én is elvárnám, hogy ne csak odavazzanak elém valamit, főleg pénzért nem.

Vsz. ezekután nem megyek se külföldi, se magyar főző sufnikba.
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
   
FZoli - Szerkesztő | 4892 hsz       Online status #191740   2013.03.02 15:35 GMT+1 óra  
mindenesetre nem szándékozok tovább magyarázkodni, vannak helyek, ahol minőségi az árú és minden tiszta, ott nem kell fém felületekkel csalni a higiénia érdekében (lol ezt én sem hiszem el xD) Itthon is is elfogadott a nem rozsdamentes felület, ez inkább praktikussági dolog, mint követelmény. Otthon sem ilyened van meg nem slaggal, törölgetés nélkül mosod a felületeidet sem.

ami a serpenyőben hal-hús dolgot illeti: nem akarok poénokat lelőni.

Ha érdekel a dolog megnézed. a rozsdamentes pult helyett ezért lett márvány, mert jobban nézett ki a munkaasztal fa oldala is pont ezért van ott.
   
FZoli - Szerkesztő | 4892 hsz       Online status #191738   2013.03.02 15:11 GMT+1 óra  
hálás lennék ha nem húznád az agyam. a konkrét kép alapján nem értem hogy jött fel a nyersahús duma, baromságot mondtál.

egyébként a haccp majomlása tipikus magyar hülyeség...
eddig azt hittem szakács tanuló vagy, mostmár biztos, h inkább vmi ántsz majmoló kisgyerek, de nem sok itthoni vagy külföldi konyhában jártál

Ezt a hozzászólást FZoli módosította (2013.03.02 15:36 GMT+1 óra, ---)
   
ddbwo - Tag | 1625 hsz       Online status #191737   2013.03.02 14:23 GMT+1 óra  
Pl. rozsdamentes acél munkapult.
Ez nem vicc! És ha valamelyik virtuális vendég hal allergiás? Vagy azért kér halat, mert azt hiszi hogy jóságos vegetáriánus ha olyan élőlényt eszik, ami nem tud kiabálni?
(volt is ilyesmi bibliai történet, "Az irgalmas vegetáriánus" - ki nem hiszi... xD )

A hapci szabályai sem viccből vannak. Férgek a földesárún, rothadó fehérjefoszlányok itt-ott, stb. Tudom, ez játék...

// Néha beírogatok ide-oda, ez csak a szokásos kör. x) A konkrét képhez szólt.

Ezt a hozzászólást ddbwo módosította (2013.03.02 14:42 GMT+1 óra, ---)
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
   
FZoli - Szerkesztő | 4892 hsz       Online status #191733   2013.03.02 13:19 GMT+1 óra  
Bacce: ez ide készül a minigém mobilra
   
FZoli - Szerkesztő | 4892 hsz       Online status #191732   2013.03.02 13:19 GMT+1 óra  
ddbwo: nagyon okos vagy látom, nem mondom h nincs igazad, de játékot készítek, nem pedig ételkészítés beadandót.

Amúgy meg ha betartanám az itthoni HACCP szabályokat, annak nem sok értelme lenne (egyébként sincs sok értelmük .

Ennyi erővel a vas, fanyelű serpenyőbe, de még a fa vágódeszkába is bele lehet kötni.
A sütéssel és az egy vágódeszkával kapcsolatban meg szimplán elhamarkodottan ítélsz, olyanokat írtál, amikre nem tudom, hogy sikerült jutni a képek alapján.

ez itt egy játék, fikció, a játékélmény és egyszerűség miatt pedig törvényszerű, hogy pár dolog máshogy jelenik meg, mint a valóságban.

Esetleg ha valakit érdekel, mikben tér el egy mai modern konyha a játékban megjelenőtől, szívesen írok róla

Ezt a hozzászólást FZoli módosította (2013.03.02 13:57 GMT+1 óra, ---)
   
Bacce - Bacce | 1783 hsz       Online status #191730   2013.03.02 12:30 GMT+1 óra  

Wow, ez a wings sokat fejlődött mióta utoljára láttam.
A leírás alapján akkor ez most egy versenyre készül?
Tetszik a cím.
Making the world a better place, one line of code at a time.
http://bacce.uw.hu
   
ddbwo - Tag | 1625 hsz       Online status #191729   2013.03.02 12:16 GMT+1 óra  
Karajt csonttal együtt szokás sütni serpenyő méretűre kiklopfolva éttermi szinten, mert attól jobb lesz az íze. És a halat nem érdemes együtt sütni mással, hacsak nem az enyhén halasízű hús és a száraz fűrészporos hal a cél.
Ezen kívűl míg a hal viszonylag rövid idő alatt elkészül, a sertéshúst alaposabban át kell sütni, mert nyersen / félnyersen betegséges lehet. Vagy nyers húslé lesz a halon, vagy túl sül.
Az egy vágódeszka tilos, minden "típusnak" másik kell. És jöhetne egy raklap stb., ennyi most elég lesz. x)

Amúgy az ötlet poénos, főleg ezzel a látványvilággal.
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
   
FZoli - Szerkesztő | 4892 hsz       Online status #191726   2013.03.02 11:26 GMT+1 óra  
Faragó Zoltán: Cook or Burn trying - MGM entry
   
> 1 <