játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5444
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2519

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2188
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1625
syam:    1491

Jövő héten forradalom
Versenymunka
Kategória: túlélős-shoot 'em up
A projectről:
Majdnem 4 hónap kihagyás után ez egy jó megmérettetés és jó motiváció arra, hogy újra kódoljak a minimális szabadidőmben.

Mivel azt kérték a szervezők, hogy a lehető legkorábban már legyen regisztrált játék és hogy a fejlesztés folyamatát végig lehessen követni, ezért hát megteszem. :)

Időközben a csapattologatós stratégiázásból átment a játék shoot 'em up-ba. Magát fejleszti a program. :D
A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
Delphi7
Andorra2D
;
Win7 Paint :)
Fejlesztés kezdete: Tervezett befejezés:
2012.10.06.
2012.11.05.
Beküldve:
2012.10.06 11:13
Fejlesztő:
Cube Squad ( fő)
Elérhetőség:
e-mail:
Tagok:
beküldő: ramoryan
regisztrált tagok:



Fejlesztés állapota:
Fejlesztés alatt
Fejlesztés alatt
Készültség: 95%

Képek - Jövő héten forradalom
Lassan ez is elkészül...
Lassan ez is elkészül...
2012.11.10. 08:49
GUI ráncfelvarrás után.
GUI ráncfelvarrás után.
2012.11.08. 07:00
Az új, kibővített, végleges GUI. Alul a pénz ne tévesszen meg senkit... :D
Az új, kibővített, végleges GUI. Alul a pénz ne tévesszen meg senkit... :D
2012.11.01. 14:17
Online highscore. A 32-es hullám odavág! Gratulálok, Hó!
Online highscore. A 32-es hullám odavág! Gratulálok, Hó!
2012.11.01. 14:16
Hooch barátomé a felkínált tarjás szendvics. Eddig még én sem vittem el. :D
Hooch barátomé a felkínált tarjás szendvics. Eddig még én sem vittem el. :D
2012.10.28. 13:01
Vasárnap. Kezdjünk el fejleszteni. :)
Vasárnap. Kezdjünk el fejleszteni. :)
2012.10.28. 03:35
Könnygáz a játékos részéről, molotov a tüntetőktől :)
Könnygáz a játékos részéről, molotov a tüntetőktől :)
2012.10.26. 13:30
ParticleSystem OnLine :)
ParticleSystem OnLine :)
2012.10.20. 11:41
Vízágyú, jelenleg ágyú nélkül és sprite alapú
Vízágyú, jelenleg ágyú nélkül és sprite alapú "vízzel". Ehelyett lesz szép részecskerendszer.
2012.10.18. 13:39
alakul a buli :D alul egyik csapatunk csapást mér a tüntetőkre. (a sok 1-es a kapott pénz a leverésükért)
alakul a buli :D alul egyik csapatunk csapást mér a tüntetőkre. (a sok 1-es a kapott pénz a leverésükért)
2012.10.17. 13:23
nyomigrafikás zászlós tüntető rohamra vezeti a tüntetőket :)
nyomigrafikás zászlós tüntető rohamra vezeti a tüntetőket :)
2012.10.17. 13:22
Urban Chaos hátteres menü
Urban Chaos hátteres menü
2012.10.17. 13:22
Thx design a concept alapján.
Thx design a concept alapján.
2012.10.17. 00:48
Fantasztikus háttér concept. :D
Fantasztikus háttér concept. :D
2012.10.15. 03:24
Fejlődünk...
Fejlődünk...
2012.10.08. 13:07
Életre kelt! :)
Életre kelt! :)
2012.10.06. 14:01

Fejlesztési napló - Jövő héten forradalom
ramoryan 2012.11.11. 15:21
Jövő héten forradalom v0.95 Alpha !
ramoryan 2012.11.10. 09:03
+ Kiképzés mód narrátorral

! Design:
+ feltünő-eltünő keret az Itemeknél, hogy jobban látszódjon, hogy ott van.
+ Saját ikonok (normal, hover, down, disable)
+ Zászlós zászlaja legyen vörös
+ Valami grafikával jelezze, ha fejlesztés történt
+ Kör jelezze a vízágyú lövési távolságát

+ Ensign megölésekor negatív dolgokat adjon
+ Kocsi mögül támadjanak, ha Rage>220
ramoryan 2012.11.05. 14:36
Általános:
- a tüntetők kaptak a RageCircle-n belül egy kisebb fényt is, így még jobban érzékeltetni lehet a harag szintet. Kis dizájnbeli változtatás, de ad a hangulathoz.
- Teljesen működik a "beállítások" menüpont. Lehet zenét, hangot ki-be kapcsolni és maximális FPS-t beállítani, valamint az intrót lelőni, ha nem akarjuk minden indításnál megnézni. Az FPS-t ha 0-ra tekeritek, akkor nincs limitáció, tehát előfordulhat ilyen 400-500 FPS is izmosabb gépeken. Én a 100-at ajánlom mindenkinek. :)

Túlélő mód:
- A környezet folyamatosan, nagyon lassan sötétedik, érzékeltetve az idő múlását. Lesznek majd kigyulladó lámpák, meg mindenféle fényforrás, hogy fokozzák a hangulatot. :)
- Kisebb balanszolás történt a zászlós egységnél.
ramoryan 2012.11.01. 08:04
+ Játékon belül ESC-el ki lehet lépni, nem kell ALT+F4-zni.
+ Ha nincs molotov, akkor nem tudunk ráváltani vagy ha épp kifogy, akkor átvált egyből vízre.
+ Effekt mikor felvesszük a vizet, gránátot
+ Egyszeri, 20 seces védelem, ha a Parlament HP-ja leesik 5% alá.
Ez idő alatt a Parlamentet nem lehet sebezni. RPG-seknek mondva: ultimate passzív skill. :)
+ GUI oldalsó része jelzi épp milyen fegyveren vagyunk. Ott jelzi már ki a víz mennyiségét és a gránátok számát.
+ Zászlóst még mindig rossz helyre rakta néha, ezt javítottam.

- Nem lesz passzív skill a stun. Sőt, nem is lesz stun. Megcsináltam, kipróbáltam és nem tetszett.
- A fegyverzetet mivel átraktam balra, nem lesz külön jelezve, ha mondjuk 50% vagy 10% -on áll a víz. Tehát nem lesz figyelemfelkeltő jelzés erre, ami a tervben volt. Bal oldalon sokkal könnyebb figyelni mennyin állunk, így indokolatlan.
ramoryan 2012.10.31. 18:40
- Menüben
+ készítők
+ beállítások (XML-be ment)
+ hang és annak ereje
+ zene és hangereje
+ max fps beállítása
- how to play
+ dicsőségfal
+ kilistázza az eddig játszókat
+ max 10 karakter lehet a név
- sorrendbe rendezi a listát
- az első 22 -t listázza ki csak

+ Pause: F5
+ Resume: F6
+ Spórolás a particle-el, hogy ne ingadozzon az FPS.
ramoryan 2012.10.30. 15:29
Kicsit átalakítottam a GUI-t, így a két új fejlesztési lehetőség is elfér. Most már a fejlesztések ikonjai funkcionálnak gombként, így nyertem egy kis helyet és szebb is. A fejlesztési lehetőséget automatikusan letiltja a játék, ha nincs elég pénzed, és engedélyezi, amint van.

A két új fejlesztés:
- Kritikus sebzés:
Kezdésnek 0.1% esély van lövedékenként arra, hogy beadja a critiket. Minden 7000 petákos fejlesztésért kapunk 1% plusszt. Ha sikeres a random szám dobása, akkor a lövedék sebzéséhez hozzáadódik még 20%. Ha sikeres a sebzés, akkor a KRITIKUS felirat jelenik meg.

- Dupla sebzés:
Kezdésnél 0.1% esélyünk van rá és fejlesztésenként +1% -ot adhatunk ehhez a képességhez. Ára ennek is 7000 peták. A dupla sebzést DS! felirat kíséri és a mindenkori damage dupláját éri.

Tesztelni nincs már időm, remélem jelzitek páran, hogy ér e valamit, vagy mit kell rajta változtatnom. :)
ramoryan 2012.10.30. 09:52
Itt a kis listám, hogy mik kellenének még az elkövetkezendő 6 napban, úgy hogy kivettem a sztori módhoz tartozó dolgokat:

Ami kell:
- Menüben "beállítások" és "how to play"
- Beállítások résznél ParticleSystem beállítások.
- Effekt mikor felvesszük a ...
- vizet
- gránátot
- Vonal jelezze a vízágyú lövési távolságát
- A tüntetők ne csoportként fussanak el, hanem oszoljanak szét és úgy meneküljenek.
- XML-ből húzza a változókat, nem pedig konstans
- GUI-n legyen kijelölve, hogy melyik fegyvert használjuk éppen
- Valami grafikával jelezze, ha fejlesztés történt
- FPS-improve (particle visszavétele, útvonalkeresés optimalizálása)

Új itemek, képességek, tulajdonságok:
- 10 sec sebezhetetlenség (1 perc cooldown)
- Critical strike
- Double Damage
- Piercing attack
- Stun
- Rendőri egység lerakása, aki rombolja a tüntetőket. :)

- Irja ki hány gránát van
- Kurzor jelezze, hogy mivel lövünk éppen
- Ha nincs molotov, akkor ne tudjunk ráváltani, vagy automatikusan visszaváltson vízre
- Figyelemfelkeltő jelzés, ha kritikus értékre csökken a víz vagy/és a gránát

Ezen kívül hangok és zenék keresése, valamint grafikai tuning ... omg... :D
ramoryan 2012.10.29. 13:23
+ Dicsőségtábla netről lehúzza az aktuális listát és kilistázza, hogy eddig ki-milyen eredményt ért el.

- Nincs még sorrendbe rendezés és lehet mindenféle anomália is a rendszerben. Szóközt ne tegyetek a névhez. És csak egyszer nyomjátok meg a gombot a listába való feltöltéshez. :)
ramoryan 2012.10.28. 14:20
+ Van zene és Túlélő mód alatt "morognak" a tüntetők.
+ Szintek kiírása a statisztikánál
+ A visszavonulásra kényszerítő item felrobbantja az eldobott molotovot
+ A hullám végén az eldobott molotov megsemmisül
+ A molotov is belassul a lassító itemtől, majd újra felgyorsul
+ Mindenkit elkergető "ultimate" item. 1%-os eséllyel dobják a tüntetők.
ramoryan 2012.10.28. 08:47
Újabb frissítés és balanszolás hegyek a Túlélő módban.
A hetedik pályától a tüntetők elkezdenek egy gépkocsit betolni a pályára, ami mögött próbálnak elbújni.
Ha elég erős már a vízágyúnk, akkor vissza is tudjuk tolni a kocsit, sőt még forgatni is tudjuk a tengelye körül, így elérhetjük a jármű mögött álló tüntetőket. A jármű fölött természetesen nem lehet átlőni, csak gránátot tudunk oda dobni.
Ez a rész még elég sok balanszolást igényel, de dolgozom az ügyön.

Bekerült egy új felszedhető item, a lassítás. Ez 2 másodperc alatt "gyökketőre" lassítja a tüntetőket, majd 4 másodpercig így maradnak és utána visszagyorsulnak egy alap sebességre. Ezt nagyon ritkán dobja a gép (2% esély minden elkergetett csoport után), de később lehet emelem a százalékos esélyt.

Még egy felszedhető itemet berakok ma, amit 1% eséllyel dobnak, ez pedig légvédelmi szirénával egybekötött "mindenkitelkergetünkapályáról" cucc. Ez a későbbi pályákon (6 és fölötte) életet menthet sok esetben. :)
ramoryan 2012.10.27. 08:13
Features:
+ Kombórendszer:
Még minimál grafikával, meg mindenféle flikkflakk nélkül számlál, de csak akkor fogom szépíteni, ha marad rá idő.
+ Távolsági fejlesztés 1000 helyett 2000 peták.
+ Maximális fejlesztések belőve (erő csak +5, távolság pedig csak +3)
+ Statisztika készítés a végén és csillagosztás.

Bugfixes:
+ Most már nem "támadják" a szélső házakat a tüntetők, csak a parlamentet.
+ Az eltünő molotovos problematikája megoldódott. :) Most már jönnek vadul, sőt, a 8. hullámtól akár két csoport is lehet a pályán.
+ Zászlós nem viszi ki oldalra a tömeget a szélső házakba. :)

ramoryan 2012.10.26. 12:36


+ Ha a player elbukik kijön egy összesítő, hogy hány tüntető csoportot kergettünk el, mennyi lövedéket lőttünk és mennyi talált, százalékos kiírás, maximális kombó, stb, ami arany-ezüst-bronz csillagokkal van jutalmazva és a végén kap egy nagy csillagot ezeknek az átlagából.
ramoryan 2012.10.25. 09:50
Mától kezdődő run:
- Kombórendszer
- Molothrower elfut, nem eltünik
- Ensign elfut, nem eltünik
- Autó!!!
- XML-ből húzza a változókat, nem pedig konstans
- Molotovot szét lehet lőni a levegőben
- Könnygáz szétrobban a falon és van max távolsága
- A vízágyúnak van maximum távolsága
- (GUI) Már az elején kiírja a lövedék erejét
- (GUI) Már az elején kiírja a lövedék max. távolságát
- A vízágyúnál össze kell vonni a víz erejét és sebességét
ramoryan 2012.10.24. 14:09
Fent van az új verzió.

Újítások:
- molotovos
- parlamentnek ha elfogy a HP-ja, a program kilép
- a sima tüntetők most már ütik a parlamentet.
ramoryan 2012.10.24. 03:02
Várható ellenfelek:
- Tömeg (kész)
- Zászlós agitátor (kész)
- Molotovos (fejlesztés alatt)
- Jármű (ezt tolják a tüntetők maguk előtt és közben mögüle rohamoznak. Ennek nagy hangsúlyt akarok adni, szóval rajta vagyok.)

Összességében az AI-t próbálom minél jobbra gyúrmázni és szeretném elérni, hogy a tüntetők minél jobban együttműködve rohamozzanak.
ramoryan 2012.10.23. 12:53


http://cubesquad.uw.hu/Revolution.zip

Tölthető az alphának a bétája.
Csak túlélő mód.
F1: vízágyú
F2: könnygáz

Lőni a bal egérgombbal lehet, tárgyakat felvenni (víz, gránát) jobb egérgombbal.

Meghalni nem lehet.
ramoryan 2012.10.20. 11:55
Kész a végtelenített túlélős-vízágyús játékmód. Most jön a játszani-játszani-játszani rész, hogy teszteljem a beállított konstansokat és a szintenkénti módosító értékeket.

Van particlesystem és végre gyárthatok effekteket is, hogy feldobjam a játék külsejét és az összecsapásokat. :)
ramoryan 2012.10.18. 13:34
Ja igen, és természetesen a víz sprite hamarosan eltünik és szép particlesystem veszi át a helyét, csobbanással, meg loccsanással... :D
Ágyú is lesz a tetőn, de egyelőre csak paint-es vázlat van róla. Annak meg forognia is kell, fokba kell állítani egérhez viszonyítva... argh, van itt meló. :D
ramoryan 2012.10.18. 13:33
Van submenu a menün belül, ahol a játékmódok közül lehet választani (story, free, survive).

A survive az a normál játékhoz képest jóval egyszerűbb. Egy perces hullámok vannak, amik folyamatosan nehezednek százalékos alapon. A hullámok ezen kívül kapnak valami extrát is, ami random.
A játékos itt rendőrök helyett egyetlen, a parlament tetejére szerelt, pusztító vízágyúval osztja a tömeget. :)
Az ágyú az elkergetett tüntetők után kapott pénzből fejleszthető.
Van "damage", "speed", meg egy speciális képesség, amivel a víz egyszerre több tüntető csoporton is átmehet.
ramoryan 2012.10.17. 13:17
Van főcím, van menü.
Játéklogika kezd formát ölteni, bár a survive játékmód még szórakoztatóbb, mint a rendes játék...
Dobok pár képet addig is amíg nincs kipróbálható verzió.
ramoryan 2012.10.16. 03:45
Közben kiötlöttem a második játékmódod (survive), amit a parlamentre szerelt vízágyúval kell játszani. Végtelen és folyamatosan nehezedő szint áll rendelkezésre, amihez remélem tudok csinálni online highscore-t és akkor lehet egymással versenyezni. :)

Remélem ma, de legkésőbb holnap befejezem ezt a részt és akkor a két fő játékmóddal (story, free to play) kell csak foglalkozni.

A legjobb az lenne, ha 5.-e előtt 4-5 nappal már csak dokumentációval meg dizájnnal kelljen foglalkoznom.
ramoryan 2012.10.14. 12:58
Ma relatíve elég sokat tudtam foglalkozni a játékkal végre. Jó pár ötletet dobnom kellett, vagy cserélnem, vagy átalakítanom. Elég jól működnek azok, amiket megvalósítottam, viszont a neheze az, hogy az ember úgy játsszon vele 5-10 percig, hogy végig élvezze is, ne csak kattintgasson meg ásítozzon. :)
És mindig akkor derül ki hogy valami jó vagy nem, miután az ember megírta... Aztán dobhatja ki az 1-2 órás dolgait.

Játékfejlesztés, én így szeretlek! :D
ramoryan 2012.10.08. 13:10
Alul a parlament látható - ha valakinek a "grafikából" nem jött le elsőre - ami UI szempontjából az a felület, ahol egységeket lehet vásárolgatni.
Jelenleg az alap, gumibotos rendőrdroid az egyetlen vásárolható csapat. :)

Most már lehet kergetni a tüntetőket a rendőr egységekkel, akik ha nem elég morcosak, akkor amint elkezdik őket kergetni, minél messzebb próbálnak rohanni. Ha viszont már magas a rage, akkor nekirontanak a rendőröknek.
ramoryan 2012.10.06. 14:26
Igazi prototipus külsővel felkerült az első shot, ahol már van GUI és mindenfelől jönnek a népek, akik szép fokozatosan egyre mérgesebbek. :)

Hozzászólások - Jövő héten forradalom
ramoryan - Törzstag | 442 hsz       Online status #189363   2012.12.11 06:05 GMT+1 óra  
(komment a verseny értékeléséhez)

Tomi:
Van diktátor mód, kérem!
Az Achievementek között meg lehet nézni mi a feltétele az engedélyezésnek. Úgy emlékszem, hogy a 8. vagy 10. hullámig el kell vinni túlélő módban. Ekkor annyi változik, hogy vízágyú helyett gépfegyverrel kell lőni a tüntetőket, sötét éjszaka. Kicsit a végére bekattantam és muszáj volt megcsinálnom.
Januárban, mikor végre lesz időm, kijavítom a hibákat, meg befejezem a játékot, mert most még kicsit sok a dolgom.

   
Horaizonn - Tag | 26 hsz       Online status #188801   2012.11.13 12:05 GMT+1 óra  
Delphiben ez valahogy az élet velejárója
A Java már kinyalja
Okos enged, ha már szenved.
   
ramoryan - Törzstag | 442 hsz       Online status #188798   2012.11.13 11:12 GMT+1 óra  
Tudom hogy hol a probléma, már csak át kell hidalnom...
Természetesen a menüből-játékba és játékból-menübe lépésnél lévő objektumfelszabadításoknál és példányosításoknál van a hiba.
Ott is a "Bank" osztálynál, ami kezeli a pénzt és vizsgálja, hogy van e elég zsetonod fejleszteni.

Este már javítva lesz.

   
THXGames - Tag | 70 hsz       Online status #188796   2012.11.13 10:18 GMT+1 óra  
Az access violation nekem a tulajdonságok fejlesztésénél jött elő, tutorial után az első játékban, de aztán soha többet.

A .dll nem para, simán be lehet másolni, csak azért írtam, hogy tudj róla.

m_anger / THX Games

   
ramoryan - Törzstag | 442 hsz       Online status #188795   2012.11.13 09:32 GMT+1 óra  
Igazad van.
Jelen esetben pedig az kell, hogy elinduljon.
Tegnap magamon vettem észre, hogy ha valamelyik játékhoz még xy.dll-t le kell szedni, már dobtam is arrébb... Hülye júzer

   
SX - Törzstag | 361 hsz       Online status #188792   2012.11.13 08:36 GMT+1 óra  
ramoryan: az nem reinstall, hanem update Aki nem frissíti a DirectX 9-et (ami egyébként is évek óta döglött, tehát csak egyszer kell), azt érhetik meglepetések más játék esetében is (már ha az egyik játék nem frissíti neki install közben). Ez inkább általános jótanács. Persze oda lehet pakolni a DLL-eket is külön, de hogy úgy mondjam, nem túl elegáns megoldás, amennyiben azok a DirectX részei..
Ugyanakkor jelenleg nyilván az a lényeg, hogy elinduljon

   
ramoryan - Törzstag | 442 hsz       Online status #188782   2012.11.12 21:42 GMT+1 óra  
Hibák:
- Kiképzés végén Access violation néha felugorhat.
- Túlélő mód végén nem látszik a kurzor, így szinte lehetetlen a nevet beírni a mezőbe.
- Achievementsnél nem meti el az új értékeket.

Konklúzió:
Végülis csak a leglényegesebb dolgok fuccsoltak be hirtelen.
Holnap rakok fel v0.96 -ot, hogy ezeket javítsam, addig is boccs mindenkitől és természetesen a versenyen a v0.95 alphát vegyétek figyelembe.

szerk:
Csak nem tudok holnapig várni.

- Access violationt véletlenül sem tudom előhozni, csak egyszer sikerült, de azóta kicsit kotortam a kódon, szóval elméletileg megoldódott.
- Túlélő módban a 8. hullámtól nem jön új zene... El volt írva az mp3 neve.

A többit majd holnap.

Ezt a hozzászólást ramoryan módosította (2012.11.12 22:05 GMT+1 óra, ---)

   
ramoryan - Törzstag | 442 hsz       Online status #188771   2012.11.12 19:42 GMT+1 óra  
Idézet
THXGames :
dxd9_33.dll ...



Teljesen jogos. Mikor anno elkezdtem használni az Andorra2D-t, akkor nálam is voltak ilyen gondok. Azóta teljesen elfelejtettem ezt a hibalehetőséget.
A v1.0 -val már azt is fel fogom tölteni.

Idézet
SX
DX9c ...



Elég csak a dll-t bemásolni a Windows/System könyvtárba és már működik is. Nem kell reinstall, bár lehet az is megoldja a gondot.

Idézet
Xali
Achievements



Két nappal leadás előtt kezdtem el az Achievements részt csinálni és nem akartam túlbonyolítani. Sztori módban lett volna (vagy lesz) olyan, hogy felajánlott feladatot, ha megoldja a játékos, akkor megkapja a jutalmat.
Ez a "ölj meg x-t y-szor" dolog volt a legegyszerűbb és igazi casual spílereknek is kedvezni akartam, tehát már akkor is kap jutalmat, ha egyáltalán elindította egyszer a Túlélő módot.

   
Xali - Tag | 3 hsz       Online status #188768   2012.11.12 17:12 GMT+1 óra  
Nekem teljesen jól működött az otthoni gépen! Semmi hibaüzenet!

A játék nekem tetszik annak ellenére hogy alpha. Természetesen vannak hibái de simán le tudott kötni hosszabb időre Kell a Story mode!

Bárki bármit mondd ezek az acsik kellenek Minden gamer és vérpistike gyűjti hogy neki legyen a legnagyobb virtuális pénisze. Persze lehetnek ötletesebbek ne ezek a hagyományos "ölj meg 2000 agitátort" de ha tovább fejleszted akkor kilehet találni frappánsakat és nem csak Survivor Mode-nál.

Hajrá!

   
SX - Törzstag | 361 hsz       Online status #188765   2012.11.12 14:59 GMT+1 óra  
Ha ez a DLL hiányzik, akkor sztem a DirectX 9.c-t kellene egyszerűen update-elni. Az ugyanis a tapasztalataim szerint NEM update-elődik automatikusan a Windows Update-en keresztül. Legalábbis Win7 alatt tutira nem.
Le kell szedni a legutolsó DX9c-t, aztán felrakni.

   
THXGames - Tag | 70 hsz       Online status #188761   2012.11.12 13:42 GMT+1 óra  
Jah igen, ezt akartam jelezni korábban már.
Egy dll hiányozhat többeknek szerintem (mondjuk én megoldottam).

------- A program nem indult el, mert d3dx9_33.dll hiányzik a számítógépről.------

De esetleg rendszerkövetelményekbe érdemes volna jelezni, vagy mellékelni a dll file-t.

m_anger / THX Games

   
ramoryan - Törzstag | 442 hsz       Online status #188755   2012.11.12 11:39 GMT+1 óra  
Hmmm... Valaki jelezné, hogy vannak e felugró hibaüzenetek indításkor vagy játék közben?
Nekem nincs se otthon, se melóhelyi gépen, de van már két ismerős is, aki azt mondja, hogy pattognak fel a hibák ...
Ha valaki ránézne és talál ilyet, kérem dobjon egy printscreen-t és e-mailt:
ramoryan@gmail.com

Köszönöm!

   
ramoryan - Törzstag | 442 hsz       Online status #188741   2012.11.11 23:18 GMT+1 óra  
Igaz, csak v0.95 Alpha, de felkerült végre...
A Dicsőségtáblát lenulláztam, kíváncsi vagyok most ki meddig jut el.
Az esetleges hibákért, bugokért, elnézést, mert biztos maradt, de majd javítva lesz.

Jó játékot kívánok mindenkinek!
Kiváncsi vagyok ki szerzi meg a legtöbb achievementet és ki viszi a legtovább a Túlélő módot.

   
ramoryan - Törzstag | 442 hsz       Online status #188722   2012.11.11 14:06 GMT+1 óra  
Még itt a hajrában, ebéd közben megszületett a döntés:
Feláldozom a Történet módot a ... DIKTÁTOR MÓDÉRT!
Többet nem árulok el róla, de van pár órám még megcsinálni, szóval ha a semmiből előtűnő bugtenger is engedni fogja, akkor már benne lesz a ma esti, v1.0-ban.

A játékot pedig annak függvényében csinosítgatom, meg egészítgetem ki a verseny után, hogy milyen a fogadtatása.

Addig is beszéljen helyettem Rocky!

   
THXGames - Tag | 70 hsz       Online status #188650   2012.11.07 14:34 GMT+1 óra  
A dicsőségtábla itt sem megy, de szerintem a céges tűzfal fogja meg.

m_anger / THX Games

Ezt a hozzászólást THXGames módosította (2012.11.07 14:52 GMT+1 óra, ---)

   
ramoryan - Törzstag | 442 hsz       Online status #188617   2012.11.06 16:00 GMT+1 óra  
Lesz egy "Kiképzés" rész, ahol szépen el lesz magyarázva, mit-hogy kell csinálni, mert ez nem állapot, hogy vagy valaki nagyon jó a játékban, vagy pedig a legelején elhullik ...

Másnak sem működik a Dicsőségtábla? Vagy csak nem írjátok fel magatokat?

m_anger: köszi, igyekszem az újrajátszhatóságot minél jobban kitolni.

   
THXGames - Tag | 70 hsz       Online status #188616   2012.11.06 15:46 GMT+1 óra  
Vigasztaljon a tudat, hogy én még bénább vagyok, az ötödik hullám volt a max, ameddig vittem, de majd még gyakorlok. Az item felvétnél jó ötlet volt levenni "fedést", amúgy kicsit bug érzete volt a dolognak szerintem.

Amúgy eléggé rendben van a cucc, teljesen rá lehet kattani.

m_anger / THX Games

   
ramoryan - Törzstag | 442 hsz       Online status #188609   2012.11.06 06:43 GMT+1 óra  
Fantasztikus eredmények a melóhelyi gépről:
Direct3D 9: The current device does not support "HARDWARE TRANSFORM AND LIGHT".
Direct3D 9: Device can not create mipmaps. Mipmaps will be disabled.
Direct3D 9: Try to initialize the device.
Direct3D 9: Device supports 0 lights

Intel G33/G31 Express Chipset Family

Csodás...

   
ramoryan - Törzstag | 442 hsz       Online status #188607   2012.11.06 06:27 GMT+1 óra  
Akkor ott a tűzfal lesz a hiba, vagy valami ilyesmi, mert nekem otthonról is tökéletes és most próbáltam ki itt melóhelyen és itt is jó.
A 21-es portot engedélyezd, mert FTP-re csatlakozik, onnan húzza le a fájlt.

   
LugaidVandroiy - Törzstag | 504 hsz       Online status #188604   2012.11.05 22:53 GMT+1 óra  
Amikor a dicsőségtáblába szeretném beküldeni az eredményem, akkor a következőt kapom:

Kód:
Kapcsolódási hiba: Socket Error # 10060
Connection timed out.
Próbálja újra!


Igazándiból akármikor próbáltam, ez lett a vége. A menüben ha meg meg szeretném nézni, akkor szimplán kifagy.

   
ramoryan - Törzstag | 442 hsz       Online status #188603   2012.11.05 22:31 GMT+1 óra  
Még három perc és fent van a frissítés, ami a 95%-os Túlélő módot tartalmazza.
Fent van a friss verzió.
Néhány ismert bug:
- molotovos RageCircle-je néha nem jelzi, ha eltalálják, valamint ha elkezd molotovot dobni és közben felvesszük a villámot, vagy pedig vége a hullámnak, akkor mindenféleképpen eldobja a megkezdett molotovot. Ezt a mindenféleképpen-eldobom-a-molotovot dolgot szerintem benne hagyom, mert olyan gonosz vagyok.

Fent a bejegyzés rovatban többet is olvashattok mindjárt a dologról.

szerk: kihagytam, hogy Horaizon javaslatára a dobott cuccok Z-je magasabb, mint a tüntetőké, tehát nem kell megvárni, hogy egy-egy itemről elmenjenek a tüntetők, hanem egyből fel lehet venni. Kis könnyítés nektek.

Ezt a hozzászólást ramoryan módosította (2012.11.05 22:38 GMT+1 óra, ---)

   
ramoryan - Törzstag | 442 hsz       Online status #188602   2012.11.05 20:03 GMT+1 óra  
Totál ledöbbenek, mert előbb kértem meg egy másik barátomat, hogy játsszon vele, és ő meg kínkeservesen vitte el a 6. hullámig, te meg itt lvl 30-akat döngetsz.

Ma még lesz egy friss verzió, amiben még mindig csak a Túlélő módot engedem, de történt jópár balanszolás, és már nem is nagyon változtatok azon, hacsak nem jeleztek valami borzalmas nagy bugot benne.

Próbálok még nagyon sok plusszt belerakni, mint pl:
- oktató mód, szinkronnal
- történet mód (1 pálya, ha lesz elég idő
- achievement-rendszer (minden játékban van már, poénból berakok én is )
- felturbózott design
- zene és hangok

Ha nem minden teljesül, akkor elnézést, de próbálok mindent beleadni.

   
Horaizonn - Tag | 26 hsz       Online status #188601   2012.11.05 19:53 GMT+1 óra  
Bugot már nem találtam benen. Ha lesz időm még megpróbálom megdönteni a lvl32-t
Okos enged, ha már szenved.
   
ramoryan - Törzstag | 442 hsz       Online status #188576   2012.11.04 19:35 GMT+1 óra  
Mivel tegnap jött a hír jfhu találkozón, hogy meg lett hosszabbítva a verseny, ezért ma nem daráltam le a maradék dolgokat.
Egy-két kisebb bug van még a todo-ban, meg egy-két anomália, mint hogy a cserés rendezésem miért nem akar működni a Dicsőségtáblánál ...
Az egész jövő hetet a dizájnra fordítom, meg a kód optimalizálására.

Aztán lehet bekerül valami új egység is, mert jövő héttől 3-4 órával meghosszabbul a fejlesztésre fordítható időm / nap.

   
ramoryan - Törzstag | 442 hsz       Online status #188545   2012.11.02 20:25 GMT+1 óra  
Hmmm...
Utánanéztem és megint a hihetetlen matek tudásom kavart be a dologba.
Az 1000 hp-s parlamentnek az 5%-a az nem 5 ...
Én meg konstansnak beállítottam, hogy 5hp-nál kapcsoljon be a pajzs...

szerk: meló után egyébként a kód optimalizálásával és "szépítésével" foglalatoskodtam. Összevontam amit lehet, a redundanciákat kidobáltam és ha volt még pár olyan hely, ahol nem konstansokat használtam, akkor bevezettem.

   
Horaizonn - Tag | 26 hsz       Online status #188544   2012.11.02 20:00 GMT+1 óra  
1. 4%-on vagyok, bekapok egy molotovot. Bekapcsol a pajzs, de mégis játék végét ír ki.
Okos enged, ha már szenved.
   
ramoryan - Törzstag | 442 hsz       Online status #188541   2012.11.02 18:02 GMT+1 óra  
Na miújság?
Nem látom, hogy ma ostromolnátok a Dicsőségfalat!
Hétfőig már új release nem lesz, az majd meglepetés lesz mindenkinek, de van még jó pár dolog a tarsolyban (ToDo listen), amit megpróbálok addig befejezni.
A szombat teljesen kimarad, talán csak éjszaka, vagy hajnalban fogok tudni kicsit foglalkozni a játékkal, de vasárnap orrvérzéses hajrá lesz.

   
Xali - Tag | 3 hsz       Online status #188523   2012.11.02 00:25 GMT+1 óra  
a játék kurva jó!

holnap lesz időm és elkenem mindenki száját

   
Horaizonn - Tag | 26 hsz       Online status #188517   2012.11.01 22:25 GMT+1 óra  
+ ellenség fajták és +fegyver opciókkal lehetne még színesíteni, de ennyi munkaóra befektetéssel szerintem így is nagyon jó lett.
Okos enged, ha már szenved.
   
Horaizonn - Tag | 26 hsz       Online status #188516   2012.11.01 22:22 GMT+1 óra  
Röviden mert asszony letépi a fejem hogy ilyenkor ilyennel foglalkozok.

1. Rajzanak mint a hangyák Viszont ha eljutsz 20-ig addigra már belejössz és nem fognak olyan nagy meglepetést okozni mint mondjuk amikor először jön be 2 molotovos + zászlós. Az nagy váltás az elején. Később már "csak" a koordinálás okoz egyre nagyobb gondot.
2. A zászlósok mögött iszonyat sokan felgyűlnek, és ha elérik a parlamentet nem sok időd van elkergetni őket ha maszkot húznak, a molotovosok dobálózásai miatt. Persze a molotovos kiiktatása a legfontosabb.
3. Főleg azért tudtam elvinni 20 fölé mert láttam mennyi gránátom van és szépen be tudtam osztani. Ha láttam hogy nagyon fogy csak kettessével szórtam és inkább vizágyúztam mint a bolond.
4. Egyáltalán nem volt jó villám drop sajnos, csak 2 szer volt hogy pont jól esett, máskor felesleges volt.
5. Ha jól emlékszem +15 dupla sebzés és +5 criticalom volt. Ez segített hogy kb. egy kattintásnyi vízzel elkergessek tömegeket, persze a végén még így is elárasztottak és lenyomtak.

Vizsgaidőszak időtartamára muszály leszek letörölni...
Okos enged, ha már szenved.
   
LugaidVandroiy - Törzstag | 504 hsz       Online status #188513   2012.11.01 22:09 GMT+1 óra  
Toltam, de (majdnem) szó szerint csak annyit tudtam ;D Nagyon béna vagyok

   
ramoryan - Törzstag | 442 hsz       Online status #188511   2012.11.01 21:07 GMT+1 óra  
Vandroiy, te is inkább tolj vele egy kört!

   
LugaidVandroiy - Törzstag | 504 hsz       Online status #188508   2012.11.01 20:45 GMT+1 óra  
"Inkább mesélj arról, hogy mi van ott?"

Szakadok xD

   
ramoryan - Törzstag | 442 hsz       Online status #188505   2012.11.01 20:25 GMT+1 óra  
Ilyen nincs, Ho, ne mondd már!
A HARMICKETTEDIKIG???
Ha beleszakadok se tudok a 12-13. -nál tovább jutni, de ahogy látom, Menyának is a 14. volt a maximum.

Inkább mesélj arról, hogy mi van ott? Nehezedik folyamatosan? Vagy mindent kimaxolva már egyszerű?
Fura érzés a saját játékomról mást kérdezni...

   
Horaizonn - Tag | 26 hsz       Online status #188503   2012.11.01 19:53 GMT+1 óra  
"Itt valami árulás történt, vagy kihasználtad a pause-s bugot, amit előbb leírtál. "

Csalás nélkül játszottam.
Okos enged, ha már szenved.
   
4Bit - Tag | 548 hsz       Online status #188502   2012.11.01 19:32 GMT+1 óra  
Idézet
ramoryan :
LOL!
Berakok egy "paused" boolean-t és ha true, akkor semmire nem lehet kattintani.
Az egeret szerintem letiltani nem tudom, maximum azt, hogy megjegyeztetem az (X,Y) koordinátákat és ha resume-t nyom a spíler, akkor az egeret visszahelyezem oda, ahol a pauzálás pillanatában volt.

Ja, igen, zenét és háttérzörejt lekapcsoltam kódban, majd visszarakom.

szerk: te vagy a highscore-on a MultiTask nevű??? Nehogy azt mondd, hogy a 32. hullámig vitted.
Itt valami árulás történt, vagy kihasználtad a pause-s bugot, amit előbb leírtál.



Akkor fagyaszd le az egeret. Tedd az éppen akkori XY koordinátájára.
Úgy álljunk meg az életben, akár a sziklaszírt a tengerben; ne engedjük, hogy a szüntelen hullámverés megingasson bennünket.
   
ramoryan - Törzstag | 442 hsz       Online status #188496   2012.11.01 18:29 GMT+1 óra  
LOL!
Berakok egy "paused" boolean-t és ha true, akkor semmire nem lehet kattintani.
Az egeret szerintem letiltani nem tudom, maximum azt, hogy megjegyeztetem az (X,Y) koordinátákat és ha resume-t nyom a spíler, akkor az egeret visszahelyezem oda, ahol a pauzálás pillanatában volt.

Ja, igen, zenét és háttérzörejt lekapcsoltam kódban, majd visszarakom.

szerk: te vagy a highscore-on a MultiTask nevű??? Nehogy azt mondd, hogy a 32. hullámig vitted.
Itt valami árulás történt, vagy kihasználtad a pause-s bugot, amit előbb leírtál.

   
Horaizonn - Tag | 26 hsz       Online status #188491   2012.11.01 18:19 GMT+1 óra  
Mármint Pause alatt tudtam F2-re váltani, eldobtam két gránátot ami Resume-re ki is repült. Pause alatt a poweruppokat is fel tudtam venni.

Ez valszeg tervbe volt, bocsi.
Okos enged, ha már szenved.
   
Horaizonn - Tag | 26 hsz       Online status #188490   2012.11.01 18:17 GMT+1 óra  
- Pause alatt az egeret is tiltsd le
- Ne lehessen rákattintani egyik GUI képre se
- Nekem nem volt zene, pedig bekapcsoltam
Okos enged, ha már szenved.
   
ramoryan - Törzstag | 442 hsz       Online status #188483   2012.11.01 16:05 GMT+1 óra  
Frissítés feltöltve -> leírás fent olvasható.
Ha valaki ráér (pláne újak) kérem játsszon pár kört, hogy lássam, kell e még balanszolni.
Highscore-t tessék frissítgetni, kiváncsi vagyok ki-ki meddig tud eljutni.
szerk: vagyis még 5 perc mire felér FTP-re

   
ramoryan - Törzstag | 442 hsz       Online status #188477   2012.11.01 11:59 GMT+1 óra  
Most vettem észre, hogy tegnap hajnalban már nem töltöttem fel az új verziót...
Most ezt pótoltam, bocsi.

   
Horaizonn - Tag | 26 hsz       Online status #188473   2012.11.01 10:29 GMT+1 óra  
"hanem Damage*0.2."
Okos enged, ha már szenved.
   
ramoryan - Törzstag | 442 hsz       Online status #188466   2012.11.01 02:43 GMT+1 óra  
Igérem, holnap már berakom a gránátszámlálót, meg minden más apróságot, de most már megyek aludni.

Fejlemény:
Ha minden igaz, Bitsculptor kolléga, akivel a Dimension Leak-et csináljuk, beszáll a maradék pár napra és csinál zenét, narrátoros szöveget, sőt talán pár grafikára (saját ikonok a GUI-n) is rá tudom venni.

   
ramoryan - Törzstag | 442 hsz       Online status #188462   2012.10.31 23:16 GMT+1 óra  
Gratulálok azoknak, akik a 10-es szint fölé tudják vinni. Főleg azoknak, akik elvitték 20-ig. Hát srácok, én nem vagyok béna a saját játékomban, de hogy 11-12. pályától lereagálni nem tudom az egyszerre 4 repülő molotovot, két zászlóst a tömeggel, valamint a kocsit toló, gázálarcos tüntetőket, az azért nem egyszerű.

Ez a DD és Critical nem sokat segít - szerintem.
Bár úgy látom nektek sokat segített, mert egyik napról a másikra tudtátok a 10-12 -ről felvinni 17-20 -ra.

Passzív 0.5% -os skillnek berakom még a stunt szerintem, ami sikeressége esetén fél secre blokkolja az enemit.

Horaizonn:
- javítottam a molotovos-ragecirclenemfrissülős bugot. Amikor készült molotovot dobni, akkor nem működött a Collision, ergo: sérthetetlen volt
- Javítottam a highscore-os bugot is, sőt, ma hajnalig befejezem teljesen a menüt.
- Javítottam a távolság fejlesztésnél az áthúzásos bugot.
- Javítva a kerekítési bug
- A critical hit a nevetséges +20% helyett +200% -ot ad, valamint ha egyszerre beadja a criticalt és a double damage-t, akkor egy maximális 2+5 -ös damage-nél kap duplázást is (tehát (2+5)*2=14) és erre kap + 200%-ot, tehát 3*14 = 42-es sebzést ad be, ami azért már elég kellemes. A critical hit grafikája ezentúl csak ebben az egy esetben villan fel.

Ha hajnalig történik még valami nagyobbacska fejlődés, megírom, és rakok fel friss verziót is mindenféleképpen.

Nem szedem ketté a GUI-t, mert igy is nagyon gyorsan kell kattintgatni a csata közben, ha fejleszteni akarsz. Két hullám között meg annyi időm sincs, hogy megnézzem hanyadik hullám jön.

Kérdésem azokhoz, akik próbálgatják a játékot:
Mennyire kéne bele a parlament hp-ját gyógyító cucc? Semmiféleképpen nem dobható itemre gondoltam, hanem mondjuk 10000 petákért 10%, vagy ilyesmi.

szerk: úristen mekkora matekzseni vagyok... Ha beadta eddig a criticalt, akkor nem +20%-ot kapott a sebzés, hanem Damage*0.2. Tehát még egyszer leírom: sebzés szorozva nulla-egész-kettővel ...

Ezt a hozzászólást ramoryan módosította (2012.10.31 23:29 GMT+1 óra, ---)

   
ramoryan - Törzstag | 442 hsz       Online status #188442   2012.10.31 12:33 GMT+1 óra  
Grafikailag már nem nagyon tudok mit változtatni, így is feláll a hátamon a szőr, ha nekem kell az ikonokat rajzolgatni. Tegnap este 10-kor is kódolás helyett paint-ben rajzolgattam a GUI ikonjait.
Megkérdezem ma a grafikát jegyző THX-es Marcit, hogy a "megrendelt" grafikákból lesz e ideje még valamit összehozni.
Igy is szép dolog, hogy egyáltalán felajánlották, mert e nélkül most is zöldespiros négyzetek rohangálnának a pályán.

szerk: amit még mindenáron szeretnék lecserélni, az a RageCircle grafikája a tüntetőknél. Ez most az én paintes borzalmam. Azért egy szép flikkflakkos kör, ami szépen pörög a rage-szinttől függően, jól nézne ki.

Ezt a hozzászólást ramoryan módosította (2012.10.31 12:38 GMT+1 óra, ---)

   
Horaizonn - Tag | 26 hsz       Online status #188441   2012.10.31 12:31 GMT+1 óra  
Esetleg az is jó ha átlátszó lenne megint a gui.

Ja, a HighScore-t észrevettétek hogy többszöri rákattintás után fehérebb lesz? Gondolom újra kirajzolja az előzőre.
Okos enged, ha már szenved.
   
Horaizonn - Tag | 26 hsz       Online status #188440   2012.10.31 12:26 GMT+1 óra  
Mostmár lazán el lehet vinni 20-ig, ami kb. 20 perc játékidő, sztem lassan elég is lesz.
A dupla sebzés +100% -a sokat segít, de a critical +20%-a ehhez képest nulla, +200% kéne hogy értelme legyen pontot rakni bele.

A GUI jó irányba fejlődött.
Viszont az áthúzás már 1500-nál lekerül a távolságról, pedig 2000-be kerül.
Akkor is át kéne húzni ha már elértem belőle a maximum szintet, vagy inkább ráírni hogy MAX pirossal.
A Crit, Double -hoz elég fura a 0.999999999 kiírás, érdemes lenne felkerekíteni és elé írni hogy hányas LvL-en tart éppen. Többinél is lehetne szintes kiírás, hogy jobban tudjam egymáshoz viszonyítani őket.

A molotovosok HP-ja nem frissül ha akkor lövöm őket amikor dobni készülnek, de ezt már írtam. Van hogy 1 riot ottmarad a villám ellenére is, igaz nagyon belassul, az nem tudom mi.

Egy opcionális GUI ötlet: A parlamentből nem látszik semmi, a két alsó sarok mer üresen áll. Ketté lehetne osztani a mostani alsó kijelzőt, és akkor lenne értelme berakni egy forgó vízágyú sprite-ot, látszana a parlament, ami már csak úgy tök jó, másrészt lehetne cserélgetni a sprite-ját aszerint hogy mennyire van amortizálva. Lehetne egy kis visszafogott füst meg tűzeffekt rajta akár, ha elbírja az engine. Nem baj ha kettévágás után is belóg a parlamentbe kicsit.
Okos enged, ha már szenved.
   
ramoryan - Törzstag | 442 hsz       Online status #188439   2012.10.31 12:19 GMT+1 óra  
Tipikusan látszik, hogy RPG-sek vagytok.

Még a tömegoszlató-önműködő rendőrt megcsinálom, de aztán zárolom a ToDo listámat.
Olyan játékot szeretnék, amit egyszerű játszani, de nehéz mesternek lenni benne.
Csak most nagyon kicsi a rés a kettő között, mert a 7.-8. -ig szerintem az is elviszi, aki most játszik először, de képes a bal és jobb egérgombokat használni, valamint ismeri az F1-F2 billentyűket.

   
Horaizonn - Tag | 26 hsz       Online status #188434   2012.10.31 11:00 GMT+1 óra  
Én mindent mondok ami eszembejut, aztán Ramy eldönti hogy beteszi vagy, nem, esetleg eszébe jut róla valami más. Ez a teszter dolga.

"10. től tényleg nehezedik a játék még nekem is ami nem baj de lehet kicsit unbalanced de ezt tudod finomítani."

Jelezném hogy HighScore-os változat előtt 15. szintig jutottam. No meg szinte az összes javaslatom azt a célt szolgálta hogy a játékos minnél tovább el tudja vinni... Minél több "hendikeppet", lehetőséget adsz neki, annál tovább tud vele eljátszani.

Dupla sebzést és Criticalt együtt van értelme berakni, úgy ha a critical 2x-nél nagyobb szorzót ad. Stackelődnie szerintem nem kell. Szerintem bízzuk Ramyra ezeket az apró részleteket, mert neki kell beosztani hogy mit csinál meg a fennmaradó időben.
Okos enged, ha már szenved.
   
Xali - Tag | 3 hsz       Online status #188430   2012.10.31 09:11 GMT+1 óra  
nah csá!

nem olvastam végig minden kommentet mert nem érdekel más véleménye

Horaizonn: a füst után maszk sztem okés mert belassulnak. reagáld le ne legyél noob.
számíts rá!

ramy! dupla sebzés és critical strike együtt értelmetlen. vedd ki a dupla sebzést és ha megtudod úgy csinálni hogy mikor criticalt ütök akkor van 200%-os sebzés. sztem megtudod.

tényleg kéne valami hp regen cucc akár passive képességnek ami alapból 1%-ot tölt vissza 15 secenként pl. persze ezt is lehetne fejleszteni. vagy legyen drop mint villám vagy lassítás.

10. től tényleg nehezedik a játék még nekem is ami nem baj de lehet kicsit unbalanced de ezt tudod finomítani. bár nem tom hogy egy tökéletes játékot kell leadjál. természetesen ehhez idő kell mivel tesztelni kell.

most így szünetben jobban ráérek és ha megkapok adatokat akkor számolgatok.

amit írtam már hogy a dropok sztem okésak. van mikor jobban esik van mikor kevésbé de hát ez a szerencséden múlik. persze lehet okosan is játszani hogy nem veszed fel és hagyod a kövi hullámra a villámot vagy a lassítást és nem full vízre veszed fel a vizet.

ja igen! a gránátra is kéne egy számláló hogy mennyi is van mert így érzésre szoktam dobálgatni

a piercing attack megcsinálása nem tom mennyi időt vesz igénybe.
a stun meg legyen aktív képesség sztem pl.: benyomom és a kövi 10 secben a támadásom stunol 10 secig 2 perces Cooldownnal. ez jó kis mentő képesség. jól jön mikor már a falnál vannak de úgy kéne megcsinálni hogy támadni se tudjanak stun alatt.

amit még mondtam az építkezős rész. hááát lehet sok idő lenne megcsinálni, hanyagolni kéne mindjárt itt van a leadás ideje és még a grafikával is foglalkozni kéne

ha ezek mint szerepelnek a kövi patch notes-ban hát akkor így jártam.

bb