játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5455
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2521

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2189
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1625
syam:    1491

Zoli hűtőjéből kiugrott egy nindzsa
grafikus kalandjáték
Kategória: kalandjáték
A projectről:
A "Zoli hűtőjéből kiugrott egy nindzsa" egy grafikus kalandjáték, amit eredetileg az ELTE IK Játékprogramok készítése című kurzusára készítettem beadandóként, és ott a megtisztelő "tényleg érdekes" értékelést kapta.
A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
XNA Game Studio;

Fejlesztés kezdete: Tervezett befejezés:
2010. 03. 27.
2010. 05. 01.
Beküldve:
2010.05.24 07:00
Fejlesztő:
Papírbaba (1 fő)
Elérhetőség:
e-mail: papirbaba@freemail.hu
Tagok:
beküldő: Papírbaba
regisztrált tagok:



Fejlesztés állapota:
Kész
Kész
Készültség: 100%

Képek - Zoli hűtőjéből kiugrott egy nindzsa
játék
játék
2010.05.24. 07:58
intro
intro
2010.05.24. 07:58
menü
menü
2010.05.24. 07:58

Fejlesztési napló - Zoli hűtőjéből kiugrott egy nindzsa
Papírbaba 2010.06.04. 00:02
A játékban volt egy zsákutca. Most már nincs.
A főmenü kapott egy Játék újraindítása menüpontot.

Hozzászólások - Zoli hűtőjéből kiugrott egy nindzsa
arobert - Tag | 8 hsz       Online status #194158   2013.05.22 12:59 GMT+1 óra  
Már megvan a játék, de azért kösz. Ráírtam e-mailben a készítőre, ő pedig elküldte a linket. Ha nem haragszik, most meg is adom a játék és a hozzá szükséges XNA 3.1 linkjét.
A játék linkje hamarosan lejár, ezért bátorkodtam újra feltölteni.
A játék új linkje: Játék letöltése
A játék futtatásához szükséges az XNA 3.1 is. Ezt innen lehet letölteni: XNA 3.1 letöltése
Egyébként a játék nagyon vicces, egy élmény vele játszani, csak ajánlani tudom.

Ezt a hozzászólást arobert módosította (2013.05.22 13:30 GMT+1 óra, ---)
   
Akybron - Törzstag | 456 hsz       Online status #193993   2013.05.14 13:42 GMT+1 óra  
Nekem elvileg még meg van valahol a zip, megpróbálom megkeresni.
Jó, különben, nagyon pihent.
   
arobert - Tag | 8 hsz       Online status #193907   2013.05.09 15:09 GMT+1 óra  
Jó játék lehet, de nem tudom letölteni, mert a megadott honlap már nem létezik. Tudnátok dobni egy linket?
   
Fantos - Tag | 2 hsz       Online status #139248   2010.08.12 23:54 GMT+1 óra  
nos, végig vittem....egy élmény volt

   
Fantos - Tag | 2 hsz       Online status #139162   2010.08.11 23:13 GMT+1 óra  
El se hiszem ezt a játékot ha nem látom, hatalmas, ezt nemigen lehet überelni

   
Akybron - Törzstag | 456 hsz       Online status #135364   2010.06.05 00:01 GMT+1 óra  
OK, igyekszem
(Ja, nem Chuck Noris, Jackie Chan. Mindegy )
(A papírbabák jópofák )
   
Papírbaba - Tag | 16 hsz       Online status #135360   2010.06.04 23:36 GMT+1 óra  
Hiába tűnik zsákutcának, megoldható.

   
Akybron - Törzstag | 456 hsz       Online status #135358   2010.06.04 23:33 GMT+1 óra  
Megtörtént, de azért gyűjtögetek :-)
Először vagyok, de mindig meghal, illetve Chuck Norris a mosógéprúgásra.
   
Papírbaba - Tag | 16 hsz       Online status #135356   2010.06.04 23:28 GMT+1 óra  
Ha először jársz a fürdőszobában, akkor az nem zsákutca. Megoldható.
Zsákutca akkor van (illetve volt), ha a fürdőszobából visszamentél az előszobába, aztán megint a fürdőbe.
Mentésgyűjtögetés helyett inkább töltsd le az új verziót!

   
Akybron - Törzstag | 456 hsz       Online status #135355   2010.06.04 23:09 GMT+1 óra  
Szerintem épp a most eszedbe jutott második zsákutcánál vagyok (szomszéd fürdő.
Már gyűjtöm a mentes.adat file-okat, vissza tudok lépni
Mindegyik ellenség tök jó, gyanítom a tankos a főellenség
   
Papírbaba - Tag | 16 hsz       Online status #135351   2010.06.04 22:31 GMT+1 óra  
Most jutott eszembe, hogy volt még egy zsákutca. Töröltem azt is.

Akybron: Hogy tetszik a főellenség?

   
Akybron - Törzstag | 456 hsz       Online status #135349   2010.06.04 21:52 GMT+1 óra  
Még nem töltöttem le az új változatot, de túljutottam a nindzsán, most már van egy szép nagy sárgarépám Most keresem, hová tehetném
   
Asylum - Törzstag | 5455 hsz       Online status #135339   2010.06.04 19:22 GMT+1 óra  
Az a mumus volt biztos
C++ fordítóval és macival alszom
http://darthasylum.blog.hu/
   
Papírbaba - Tag | 16 hsz       Online status #135325   2010.06.04 16:51 GMT+1 óra  
Nem shader probléma, levettem a videokártya hardvergyorsítását, és tisztességesen megírt hibaüzenetet kaptam, nem ilyen rejtjelezettet.

Nem találtam két olyan fórumot vagy leírást, ahol ugyanazt a megoldást adták volna a problémára, és a legtöbb megoldás olyan eszement ötlet, mint az egész kód egy-az-egyben átmásolása egy új projektbe vagy egy beépített, eredetileg üres törzsű függvény felüldefiniálása egy szintén üres törzsű függvénnyel.
Egyelőre (amíg nem tudom reprodukálni a hibát) passzolok.

   
HomeGnome - Szerkesztő | 2919 hsz       Online status #135277   2010.06.04 11:25 GMT+1 óra  
Sajnos nálam az újabb verzió sem működik, ugyanaz a hiba, és az ablakos verzióval is. Ahogy nézegettem a neten, ezt a CLR20r3 hibát a .NET okozza, de több dolog miatt is előjöhet, és nem igazán tudnak rá megoldást...

Klikk, a JF.hu bulvárlap.
Klikk #6 WIP: 30% (Kuz, sade, ramoryan...)
   
Papírbaba - Tag | 16 hsz       Online status #135272   2010.06.04 10:38 GMT+1 óra  
Jobbra és balra nyíllal lehet sétálni.

   
Kuz - Törzstag | 4455 hsz       Online status #135270   2010.06.04 10:26 GMT+1 óra  
Ez nem lehet esetleg shader probléma? HG : milyen gépen próbáltad? Az initben van beállítva minimum shader level (a pontos nevet nem tudom fejből, valami minimum_required_shader, vagy mi az)?
Amúgy kipróbáltam, de már az első lépést sem tudtam megtenni. Végigpróbáltam a lehetőségeket (beszéltem a sráccal, ki akartam vinni magammal, elmetrükk, stb), de semmi. Hogy lehet továbbmenni?
A memóriám már nem a régi. És ráadásul még a memóriám sem a régi...
Az élet attól szép, hogy bármi megtörténhet. És attól szar, hogy meg is történik...
Ha az egyik szinkronúszó megfullad, mit csinál a többi???

   
Papírbaba - Tag | 16 hsz       Online status #135268   2010.06.04 09:01 GMT+1 óra  
Zsákutcamentesítve. Működnek a korábbi játékállások, ehhez a játék mappájába kell másolni a régi verzió mentes.adat fájlját (vagy felülírni a játék új verziójával a régit.).

A HomeGnome-nál jelentkező hibát sajnos nem tudtam előcsalni a gépemen, de mivel teljes képernyőre váltáskor jelentkezett, a játék már tud ablakban is futni. Remélem, ez átmenetileg megoldja a problémát.
Úgy láttam, hogy fórumokon általában videodriver- vagy DirectX-hibára gyanakodtak ennél a hibaüzenetnél, de mivel a Hülyegyerekek fut, most valószínűleg én szúrtam el valamit.
Jövő héten több másik gépen is ki fogom próbálni a játékot, hátha valahol belefutok ugyanebbe a hibába.

   
Papírbaba - Tag | 16 hsz       Online status #135262   2010.06.03 23:29 GMT+1 óra  
Köszönöm! Kiderítem, mi okozza.

   
HomeGnome - Szerkesztő | 2919 hsz       Online status #135245   2010.06.03 22:11 GMT+1 óra  
A "Hülyegyerekek" működik, annak is ezek a követelményei (XNA 3.1, .NET 3.5). Elindítás után éppen csak képernyőmódot vált, aztán már ki is lép, és ezt írja:
Idézet
Leírás:
Stopped working

Probléma-aláírás:
Problémaesemény neve: CLR20r3
Probléma-aláírás: 01: zhken.exe
Probléma-aláírás: 02: 1.0.0.0
Probléma-aláírás: 03: 4bfa5d41
Probléma-aláírás: 04: Microsoft.Xna.Framework
Probléma-aláírás: 05: 3.1.0.0
Probléma-aláírás: 06: 4a1e2d16
Probléma-aláírás: 07: 8f1
Probléma-aláírás: 08: 4d
Probléma-aláírás: 09: System.AccessViolationException
Operációs rendszer verziója: 6.0.6001.2.1.0.768.3
Területibeállítás-azonosító: 1038


Klikk, a JF.hu bulvárlap.
Klikk #6 WIP: 30% (Kuz, sade, ramoryan...)
   
Papírbaba - Tag | 16 hsz       Online status #135242   2010.06.03 22:02 GMT+1 óra  
Más XNA-s játék megy? Hibaüzenet nincs?

   
HomeGnome - Szerkesztő | 2919 hsz       Online status #135238   2010.06.03 21:56 GMT+1 óra  
Ha esetleg többen vannak a családban, lehet hogy külön-külön szeretnék végigjátszani..
Sajnos kipróbálni nem tudtam, mert simán kifagy.. (XNA 3.1 és .NET 3.5 fent van)

Klikk, a JF.hu bulvárlap.
Klikk #6 WIP: 30% (Kuz, sade, ramoryan...)
   
Akybron - Törzstag | 456 hsz       Online status #135234   2010.06.03 21:28 GMT+1 óra  
Ha végig akarom játszani még egyszer esetleg (mondjuk egy hetekig tartó játékmenetnél van értelme, mert a végére úgy is elfelejti az ember, mit kell csinálni az elején), vagy jön a haver, és meg akarnám neki mutatni a világ legviccesebb kalandjátékát.
   
Papírbaba - Tag | 16 hsz       Online status #135207   2010.06.03 15:59 GMT+1 óra  
Ha a hűtő nyitása előtti pontra lesz mentés, vagyis nem lesz zsákutca, és mindenféleképp végig lehet játszani a játékot, akkor mi értelme van egy "újrakezdés" menüpontnak?

   
HomeGnome - Szerkesztő | 2919 hsz       Online status #135206   2010.06.03 15:57 GMT+1 óra  
Tipikus dead-end a kalandjátékoknál pl. ha a továbbjutáshoz egy olyan tárgy kell, amit egy előző szobában kellett volna felvenni, de oda már nem lehet visszamenni. Ezeket az eseteket tervezéskor kell végiggondolni, esetleg teszteléskor kiszűrni. De ezt általánosságban mondom, nem erre a játékra értve.

Klikk, a JF.hu bulvárlap.
Klikk #6 WIP: 30% (Kuz, sade, ramoryan...)
   
Akybron - Törzstag | 456 hsz       Online status #135204   2010.06.03 15:55 GMT+1 óra  
Ne ugorjatok ennyire egymásnak!

2 dolog jól jöhetne:
- Újrakezdés menü (én mondjuk rájöttem magamtól a file törlésre, de nem triviális.
- A mindenképp halálos résznél a hűtő kinyitása előtti pontra történjen a mentés, így nem kell az egészen újra végig menni, hogy elkövethesd ugyanazt a hibát

Amúgy a játék tök jó, végig röhögtem az egészet (pontosabban a felét).
Délután próbálkozom majd újra, de elmentem a file-t hűtő nyitás előtt
   
Papírbaba - Tag | 16 hsz       Online status #135200   2010.06.03 15:48 GMT+1 óra  
Idézet
Kuz :
nem is lenézni akartam, vagy ilyesmi,



Köszönöm, csak ennyit akartam hallani. Vita vége.
Esetleg még annyira hívom fel a figyelmet, hogy nem állítottam azt, hogy "márpedig ez a megoldás jó". Pont az ellenkezőjét mondtam, azt, hogy ki fogom szedni a játékból.

   
Kuz - Törzstag | 4455 hsz       Online status #135196   2010.06.03 15:30 GMT+1 óra  
Én sem konkrétan ezt a játékot akartam szapulni, mégha úgyis hangzott. Én általában véve akartam véleményt alkotni erről a megoldásról. A fejlesztőt pedig szintén nem ismerem, nem is lenézni akartam, vagy ilyesmi, csak a lenti hsz-ekből nekem az jött le, hogy ez lehet egy véletlen bug, és emiatt gondoltam azt, hogy ezt ne intézzük már el egy 'ne nyisd ki olyan hamar a hűtöt' dologgal.
A memóriám már nem a régi. És ráadásul még a memóriám sem a régi...
Az élet attól szép, hogy bármi megtörténhet. És attól szar, hogy meg is történik...
Ha az egyik szinkronúszó megfullad, mit csinál a többi???

   
Matzi - Szerkesztő | 2521 hsz       Online status #135194   2010.06.03 15:26 GMT+1 óra  
Itt most szerintem ahogy olvasom ez szándékos. Szóval ugyanolyan helyzet.

Én a régi játékokkal voltam úgy ahogy Kuz. Egy mario is baromi frusztráló, hogyha az ember az 5.-6. pályáról kezdheti újra. Márpedig régen minden játék ilyen volt, nem voltak mentések, meg ilyesmi. Volt pár, amiben csak a pályát kellett újrakezdeni (pl Lost Vikings), de sokban az egészet. Oké, nem kalandjátékban (legalábbis gondolom, azokat sosem szerettem ), de ettől még ez volt a jellemző.
If your game idea starts with the story it’s not a game idea.
Stories in games are optional.
   
HomeGnome - Szerkesztő | 2919 hsz       Online status #135191   2010.06.03 15:23 GMT+1 óra  
Az a lényeges különbség a kettő között, hogy pl. a lapozgatós könyvekben lévő zsákutca (meghalás) szándékos és előre eltervezett, viszont pl amikor egy összetett kalandjátéknál a sok logikai feltétel miatt olyan szituáció alakul ki, amire a program tervezője nem gondolt, és emiatt nem lehet továbbhaladni a játékban, na az a dead end. Tehát az egyik szándékos dolog, a másik viszont egy nem lekezelt helyzet. Mindezt persze általánosságban mondom, nem erre a játékra értve.

Klikk, a JF.hu bulvárlap.
Klikk #6 WIP: 30% (Kuz, sade, ramoryan...)
   
Kuz - Törzstag | 4455 hsz       Online status #135187   2010.06.03 15:20 GMT+1 óra  
Ha azt írom, hogy ez a megoldás szar, akkor azért fogsz pampogni, ezért inkább este kipróbálom, és utána véleményezem megint. Ettől függetlenül nem kell kipróbálnom ahhoz, hogy tudjam, ha egy cselekmény csakis halállal végződhet, és kezdhetek mindent előről, az faszság, a játék pedig törlésre hivatott. Ezért nem játszunk haverokkal semmilyenjátékban "survive" módot, ahol annyi a lényeg, hogy maradj életben minél tovább, de a végén úgyis meghalsz. Ez az én véleményem, ha nem értesz vele egyet, az a te dolgod. Mondhatod, hogy márpedig ez a megoldás jó, de ne lepődj meg, ha sokan emiatt kapásból törlik a játékod. De még1x mondom, este kipróbálom, és visszatérek a véleményezésre. Vendégem vagy egy sörre, ha kipróbálás után más lesz erről a dologról a véleményem.
A memóriám már nem a régi. És ráadásul még a memóriám sem a régi...
Az élet attól szép, hogy bármi megtörténhet. És attól szar, hogy meg is történik...
Ha az egyik szinkronúszó megfullad, mit csinál a többi???

   
Matzi - Szerkesztő | 2521 hsz       Online status #135179   2010.06.03 15:05 GMT+1 óra  
Ahogy néztem a lenti leírást, az volt a zsákutca, hogy mindenképp meghalás jött ki belőle.
If your game idea starts with the story it’s not a game idea.
Stories in games are optional.
   
HomeGnome - Szerkesztő | 2919 hsz       Online status #135178   2010.06.03 15:03 GMT+1 óra  
A dead-end és a lapozgatós könyvekben lévő zsákutca (=meghalás) két különböző dolog.

Klikk, a JF.hu bulvárlap.
Klikk #6 WIP: 30% (Kuz, sade, ramoryan...)
   
Matzi - Szerkesztő | 2521 hsz       Online status #135172   2010.06.03 14:28 GMT+1 óra  
Annak idején a lapozgatós könyvek is tele voltak zsákutcával, és akkor kezdhetted elölről. Ezek elkerülése volt a játék célja, a mostani számítógépes játékok ehhez képest eléggé elpuhultak.
If your game idea starts with the story it’s not a game idea.
Stories in games are optional.
   
dvorgaz - Törzstag | 575 hsz       Online status #135171   2010.06.03 14:21 GMT+1 óra  
Idézet
Papírbaba :
Van valakinek ötlete arra, hogyan szüntethetném meg a zsákutcát úgy, hogy közben Kuz ne higgye azt, hogy ő győzött?



Legyen a zsákutca végén egy alternatív befejezés, mondjuk bad ending
   
Papírbaba - Tag | 16 hsz       Online status #135170   2010.06.03 14:15 GMT+1 óra  
Újra mondom:
Ha az a vélemény, hogy "szar, amit csinálsz" - rendben van, tudomásul veszem.
De az a hozzáállás, hogy "nem láttam, mit csinálsz, de biztos rossz, ezért elmondom, hogy is kell ezt csinálni" - az nincs rendben.

"Érdekelne, hogy ez mi célt szolgál?"
A játék nehezítését.

"általános igazság formájában (tehát ha nem inged, nem veszed magadra)"
"Olyan nincs, hogy 'ne siess a hűtő kinyitásával'."
Ha ez általános igazság, és nem kifejezetten nekem címzett kioktató mondat, megeszem a kalapom.

"nem tudhattam, hogy olyan istencsászár vagy, aki sosem követ el hibát."
Miért nem érthető, hogy nem azzal van problémám, hogy kritizálják a játékomat, hanem azzal, ha ezt kioktató hangnemben, gúnyolódások és rosszindulatú feltételezések között teszik? Ezek nélkül, normálisan is lehet véleményt nyilvánítani, ahogy pl. ACsi tette.

Van valakinek ötlete arra, hogyan szüntethetném meg a zsákutcát úgy, hogy közben Kuz ne higgye azt, hogy ő győzött?

   
Kuz - Törzstag | 4455 hsz       Online status #135152   2010.06.03 10:34 GMT+1 óra  
Ha jól értelmezem, van egy direkt zsákutca, ami miatt újra kell kezdeni a játékot? Niiiice... Inkább lett volna bug. Érdekelne, hogy ez mi célt szolgál?
Amúgy meg erre a néhány sorra reagáltam, általános igazság formájában (tehát ha nem inged, nem veszed magadra), nem tudhattam, hogy olyan istencsászár vagy, aki sosem követ el hibát. Elnézést érte.
A memóriám már nem a régi. És ráadásul még a memóriám sem a régi...
Az élet attól szép, hogy bármi megtörténhet. És attól szar, hogy meg is történik...
Ha az egyik szinkronúszó megfullad, mit csinál a többi???

   
Papírbaba - Tag | 16 hsz       Online status #135150   2010.06.03 10:20 GMT+1 óra  
Idézet
ACsi :
igazán bekerülhetett volna egy újrakezdés menüpont a játékba



Igazad van, a hétvégén beleírok egyet.

   
ACsi - Tag | 42 hsz       Online status #135147   2010.06.03 09:47 GMT+1 óra  
Szerintem is kicsit frusztráló, hogy így bele lehet futni egy zsákutcába, de ha szerinted ez fícsör elfogadom annak. DE ha tudod, hogy el lehet akadni, akkor igazán bekerülhetett volna egy újrakezdés menüpont a játékba mert a mentés fájl törlése nemfeltétlen triviális megoldás egy átlagembernek.
ACsi [SilentVertigo Team]
   
Papírbaba - Tag | 16 hsz       Online status #135143   2010.06.03 08:27 GMT+1 óra  
A projekt regisztrálásakor volt egy olyan feltétel, hogy ha nem bírom a kritikát, akkor inkább tegyek le a dologról. A "hű, de pocsék/ronda/unalmas játék" típusú hozzászólásokkal nincs is semmi bajom, nem tetszhet mindenkinek, amit csinálok.

De felháborít:
hogy a konkrét helyzet ismerete nélkül, látatlanban kioktatást kapok arról, hogy a programozó feladata az, hogy ne hagyja, hogy a felhasználó hülyeséget csinálhasson,
hogy azt feltételezik, hogy ezt eddig nem tudtam,
hogy azt feltételezik, hogy ami a programomban van, az csak hiba lehet, és nem tervezői döntés, (Azzal a véleménnyel, hogy rossz tervezői döntés volt, ismét nincs semmi bajom, lásd fent.)
és hogy mindezt egy gúnyos mosoly kíséretében kapom.

   
Papírbaba - Tag | 16 hsz       Online status #135140   2010.06.03 07:39 GMT+1 óra  
Idézet
Kuz :
A te feladatot, hogy felkészülj minden eshetőségre, és tilts olyan dolgokat, amiket nem szabad csinálnia.



Nem bug, hanem feature. Direkt tettem bele zsákutcát.

   
fpeti - Törzstag | 1291 hsz       Online status #135138   2010.06.03 02:13 GMT+1 óra  
Nálam is kiugrott annyi is lettem.
   
Kuz - Törzstag | 4455 hsz       Online status #135133   2010.06.03 00:48 GMT+1 óra  
Az általános offtopicban pont erre céloztam Elf-nek adott egyik válaszomban. Az, hogy a játékos hogy játszik, az a játékos dolga. A te feladatot, hogy felkészülj minden eshetőségre, és tilts olyan dolgokat, amiket nem szabad csinálnia. Olyan nincs, hogy 'ne siess a hűtő kinyitásával'. Old meg, hogy addig ne lehessen, amíg bizonyos feltételek nem teljesülnek (nem láttam a játékot, általánosságban beszélek).
A memóriám már nem a régi. És ráadásul még a memóriám sem a régi...
Az élet attól szép, hogy bármi megtörténhet. És attól szar, hogy meg is történik...
Ha az egyik szinkronúszó megfullad, mit csinál a többi???

   
HomeGnome - Szerkesztő | 2919 hsz       Online status #135129   2010.06.03 00:22 GMT+1 óra  
Hogy is hívják ezt az esetet? Zsákutca?

Klikk, a JF.hu bulvárlap.
Klikk #6 WIP: 30% (Kuz, sade, ramoryan...)
   
Papírbaba - Tag | 16 hsz       Online status #135123   2010.06.02 22:49 GMT+1 óra  
Idézet
Akybron :
Valamit még meg kellett volna találnom előbb?



Most mérges leszel rám: a válasz igen.
Töröld a mentes.adat fájlt, és legközelebb ne siess annyira a hűtő kinyitásával!

   
Akybron - Törzstag | 456 hsz       Online status #135121   2010.06.02 21:57 GMT+1 óra  
Érdeklődök - halál
Vulkáni idegfogás - halál
Hazudok - halál
Megkínálom kávéval - halál
Lelövöm - halál

Ráejtek egy versenyzongorát - Ezt valami rajzfilmből tanultad?
Letépem a fejét - Az egy másik játék
Felnégyelem - Mivel?

Mást nem tudok csinálni.
Valamit még meg kellett volna találnom előbb?
   
Akybron - Törzstag | 456 hsz       Online status #135120   2010.06.02 21:34 GMT+1 óra  
Akkor még nyomom tovább!
Valamelyik lehetőséget biztos kihagytam :-D
   
Papírbaba - Tag | 16 hsz       Online status #135096   2010.06.02 10:13 GMT+1 óra  
Idézet
Akybron :
Pedig jó az valamire.
A hűtőt kinyitottam, valami azt súgja, itt a vég!
Egy jó órát azért elvoltam vele!
Lesz 2. rész?



Előbb játszd végig az első részt!
A hűtőt kb. a játék felénél lehet kinyitni, úgyhogy még nincs itt a vég.
Még nem is találkoztál a főellenséggel.

   
Akybron - Törzstag | 456 hsz       Online status #135079   2010.06.01 23:38 GMT+1 óra  
Pedig jó az valamire.
A hűtőt kinyitottam, valami azt súgja, itt a vég!
Egy jó órát azért elvoltam vele!
Lesz 2. rész?
   
Archenemy - Törzstag | 625 hsz       Online status #134728   2010.05.29 15:00 GMT+1 óra  
nem tudtam, mire jó a mouse
------------------------------------
Army of Pixels @ facebook
------------------------------------
A világon a legjobban az ész van elosztva: mindenki meg van róla győződve, hogy neki több jutott.