játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5441
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2519

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2186
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1625
syam:    1491

Space Rescue
Űrhajós-gyűjtögetős minijáték
Kategória: Ügyességi
A projectről:
A játék a Minigame Mobil versenyre készült.

Játék leírása:
Egy űrhajót kell irányítanunk felülnézetből 2D-ben. A feladatunk bajbajutott hajótörötteken segíteni és elveszett tárgyakat összeszedni. Az űrben különféle akadályok nehezítik a feladatok elvégzését (űrtörmelék, meteor, akna, lézer), de segítségünk is lesz powerup-ok formájában.

Irányítás:
A feladatkiírásnak megfelelően egy ujjal (illetve egérrel) lehet irányítani. Ha lenyomva tartjuk az ujjunk, akkor gyorsul az űrhajó. Ha balra húzzuk az ujjunk, akkor balra fordul, ha jobbra húzzuk az ujjunk jobbra fordul az űrhajó.
A vonósugár kilövéséhez két feltétel kell: legyen valami felveendő az űrhajó orra előtt picivel (az egyik képen látszik hogyan), és az űrhajó sebessége kicsi legyen, szinte álljon. Ekkor klikkelésre kilövi a vonósugarat.

Android változat letöltése:
http://data.hu/get/6298690/SpaceRescue.apk

Az első három pálya végigjátszása:
http://www.youtube.com/watch?v=aA3cp3_FGjw
A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
NetBeans IDE;
Android SDK
libGDX
Box2D
Fejlesztés kezdete: Tervezett befejezés:
2013.02.01
2013.03.04
Beküldve:
2013.02.01 03:41
Fejlesztő:
Yellow Games (2 fő)
Elérhetőség:
e-mail:
Tagok:
beküldő: M4
regisztrált tagok: theeye



Fejlesztés állapota:
Kész
Kész
Készültség: 100%

Képek - Space Rescue
Ilyen pozícióban tudja kilőni a vonósugarat
Ilyen pozícióban tudja kilőni a vonósugarat
2013.03.12. 01:52
Az első pálya
Az első pálya
2013.03.11. 05:06
A játék nyitóképernyője
A játék nyitóképernyője
2013.03.10. 01:36

Fejlesztési napló - Space Rescue
   
| A fejlesztési napló nem tartalmaz bejegyzést.

Hozzászólások - Space Rescue
ddbwo - Tag | 1625 hsz       Online status #192445   2013.03.16 23:23 GMT+1 óra  
Ahogy látom, már majdnem minden bugot írtak.

Még annyi, hogy amikor zárolja a mozgást és átkapcsol a vonósugárra, akkor a forgást nullázni kéne, mert benne marad és körbe-körbe kezd forogni.

Amúgy nem tudom hogyan, de ez a játék elkerülte a figyelmem idáig.
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
   
M4 - Tag | 187 hsz       Online status #192438   2013.03.16 21:50 GMT+1 óra  
Huh, megnéztem, tényleg elszámoltam.
Akkor majd ezeket is javítom.
Akybron: gratulálok , azt hittem kell majd segítenem az utolsó pályában. Az időhiány miatt lett olyan a pálya.

   
krees - Törzstag | 732 hsz       Online status #192352   2013.03.15 13:45 GMT+1 óra  
Akkor nem velem volt a probléma, nekem sem lett meg a hetedik.
   
Akybron - Törzstag | 456 hsz       Online status #192348   2013.03.15 12:38 GMT+1 óra  
A 7 tárgy+kutyás mapon nem találtam a 7. tárgyat.
Viszont van egy bug: a nem látszó küldetésekre is lehet klikkelni.
Így annak ellenére, hogy nincs meg a 7. tárgy, nem mentettem meg a kirándulókat és a hercegnőt, le tudtam lőni a főgonoszt.
   
M4 - Tag | 187 hsz       Online status #192338   2013.03.15 11:32 GMT+1 óra  
Köszi. Így már jobb érzés, hogy tettszik nektek. Én meg attól féltem túl egyszerű az irányítás és az lesz a kifogás hogy semmi kihívás nincs a játékban. Lehet nekem azért egyszerű mert tudom hogy működik. Pl a vonósugár akkor jön ki, ha az orrtól 20 pixelre levő 20 pixel sugarú körben van a dolog középpontja .
Gombok csak mobilra lettek volna jók, képernyőn nehéz lett volna irányítani.
A pályák dizájnja lehetett volna jobb, de csak vasárnap kezdtem el, szerencse, hogy a történet már megvolt.
Remélem nem túl nyomulós a pár hozzászólásom a mobil minigame témában.

   
Akybron - Törzstag | 456 hsz       Online status #192327   2013.03.14 22:10 GMT+1 óra  
Nem foglak megkövezni.
Én, mint aki C64-en sokat játszott az Asteroids64-gyel, semmi kivetni valót nem találtam az irányításban. Nekem ez így természetes.
A fordulást vagy így lehet megoldani, vagy virtuális gombokkal, de így frappánsabb, és jobban illeszkedik a versenykiíráshoz.
Talán annyi kéne még, hogy fordulás alatt semmiképpen se kapcsoljon be a hajtómű. Most az egy helyben fordulást csak nagyon rövid, nagyon gyors mozdulatokkal lehet eszközölni.

A vonósugár rajzolt tartománya nagyobb, mint a valós befogás, de ezt meg lehet szokni.

Ezt a hozzászólást Akybron módosította (2013.03.14 22:17 GMT+1 óra, ---)
   
krees - Törzstag | 732 hsz       Online status #192323   2013.03.14 21:29 GMT+1 óra  
Kövezzenek meg a többiek, nekem nagyon tetszett. És az irányítás sem olyan kaotikus, mint említették. Nem mondom, hogy könnyű, de ha belerázkódnak, nincs vele semmi gond szerintem. (És egy űrhajót sem könnyű irányítani, fogjuk erre)

Eye: Tetszik a stílusod, retro lett Az aszteroidák picit kidolgozatlannak tűnnek, de ez csak ilyen mellékes megjegyzés, nem von le semmit az értékéből

Jaigen: A kutya szívatás Elsőre benavigáltam a két aszteroida közé pöpecre, de mivel tolatni nem tud (vagy nem jöttem rá, hogy), fordulásnál be is zúztam mindkettőt (szerencsére túlélte a hajó).
   
M4 - Tag | 187 hsz       Online status #192263   2013.03.13 20:25 GMT+1 óra  
Az első három pálya végigjátszása:

   
M4 - Tag | 187 hsz       Online status #192122   2013.03.11 13:03 GMT+1 óra  

   
M4 - Tag | 187 hsz       Online status #191058   2013.02.03 17:18 GMT+1 óra  
Köszi hogy szóltál.
Igen, a libgdx jónak tűnik. Lehet desktopra is fejleszteni vele.

   
pisti72 - Törzstag | 186 hsz       Online status #191049   2013.02.03 11:16 GMT+1 óra  
jesszusom!!! Space rescue! Nem pedig space resque! További jó munkát. A libgdx az jó választás.
   
M4 - Tag | 187 hsz       Online status #190985   2013.02.01 11:41 GMT+1 óra  
Yellow Games: Space Resque

   
> 1 <