játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5441
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2519

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2186
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1625
syam:    1491

Stickman Warfare
Multiplayer pálcikaember-ölés
Kategória: FPS
A projectről:
Videó:
http://www.youtube.com/watch?v=SvmjFl7jDPk

Lényegében ez egy pálcikaemberes FPS egy viszonylag nagy pályán, jósok másik ember ellen.

Sok éve fejlesztgetem ezt a kis játékot egyedül, szabadidőmben. (én programozok, egy-két modellt egy-két másik ember csinált :P)
Az architektúra elvileg 1000 embert képes ellátni egy szerveren (370-re lett tesztelve és ment is). Végülis csak egy szerver van, arra csatlakozik mindenki automatikusan, és játszanak egy nagy pályán. P2P, vagyis a szervert nem terheli meg, de laggol, mint a disznó, és könnyen hackelhető :P
Majd' minden DirectX-es benne, a 3D, a hang, még az input is. KIVÉVE a hálózatot. DirectPlayt ne használjon senki, az egy gagyi. Szemben a sima winsock2-vel.

A weboldalt Kléni és Oli nicknevű fiatal ismerőseim csinálják, nagyon büszke vagyok rájuk, szép kis HTML5+CSS3 hoztak össze minden ficsőrrel, ami kell (accountrendszer, klánrendszer, statisztikák, fórum).

A szerver nyíltforrású és crossplatform:
http://svn.stickman.hu/repos/alex-cpp/stickszerver/
anonymous
anonymous
A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
Delphi7 (kliens)
VC++ 2008 Express (szerver)
A d3dx9 delphi-változata (www.clootie.ru)
libmad (Mp3)
libspeex (VoIP)
;
Wings 3D
Paint Shop Pro
Blender
Photoshop
NVidia normalmap plugin
Cinema4D
GIMP
Audacity
CrazyBump


Fejlesztés kezdete: Tervezett befejezés:
2006 december vége
2014 körül
Beküldve:
2007.11.28 09:56
Fejlesztő:
4919 Software (3 fő)
Elérhetőség:
A csapat honlapja
e-mail: badicsalex@hotmail.com
Tagok:
beküldő: PCSoftware
regisztrált tagok: HadaHector, GollerBertalan



Fejlesztés állapota:
Fejlesztés alatt
Fejlesztés alatt
Készültség: 95%

Képek - Stickman Warfare
Shotun a gun csapatnak
Shotun a gun csapatnak
2015.09.19. 23:24
Sniper a tech csapatnak
Sniper a tech csapatnak
2015.09.19. 23:23
Golyónyomok
Golyónyomok
2015.09.19. 23:23
Igazi fű, ami még a szél is fújdogál
Igazi fű, ami még a szél is fújdogál
2015.09.19. 23:22
Új terep shaderekkel
Új terep shaderekkel
2015.09.19. 23:22
Kikötő felújítva
Kikötő felújítva
2014.08.17. 09:33
Újramodellezett pantheon
Újramodellezett pantheon
2014.08.17. 09:31
Nagy felbontású textúrák és normla mapek
Nagy felbontású textúrák és normla mapek
2014.08.17. 09:31
új
új "historizáló" épület
2014.07.14. 23:22
csillám shader meg járáshangok
csillám shader meg járáshangok
2014.07.14. 23:21
Részecskerendszer jsonból
Részecskerendszer jsonból
2013.10.06. 05:02
Új tab menü
Új tab menü
2013.10.06. 04:59
Új épület: Portal institution
Új épület: Portal institution
2013.10.06. 04:59
Atlantis és a dxes fog
Atlantis és a dxes fog
2013.10.06. 04:58
Atlantisz, egy livestreames event keretében nyílt meg
Atlantisz, egy livestreames event keretében nyílt meg
2013.10.06. 04:58
Lebegő vár
Lebegő vár
2012.09.21. 14:13
Teleportok a 3 új 1v1 zónához
Teleportok a 3 új 1v1 zónához
2012.09.21. 14:12
Konténerek a tech környéken
Konténerek a tech környéken
2011.08.14. 04:09
Új MPG
Új MPG
2011.08.14. 04:08
Kis pantheon teraszkert
Kis pantheon teraszkert
2011.08.14. 04:08
Olajkitermelés
Olajkitermelés
2011.08.14. 04:07
Tech komplexum madártávlatból
Tech komplexum madártávlatból
2011.06.23. 15:49
Átépített iparnegyed
Átépített iparnegyed
2011.06.23. 15:47
A jelenlegi legigényesebb modell a játékban
A jelenlegi legigényesebb modell a játékban
2011.06.23. 15:46
Lepukkant híd
Lepukkant híd
2011.06.23. 15:45
Új (aerosított) menü. Van menüzene is ;)
Új (aerosított) menü. Van menüzene is ;)
2011.06.23. 15:45
Új QUAD
Új QUAD
2010.03.05. 08:09
Új QUAD
Új QUAD
2010.03.05. 08:09
Végülis csakcsak felrobbant és ÖSSZETÖRTE A TERET MAGÁT!
Végülis csakcsak felrobbant és ÖSSZETÖRTE A TERET MAGÁT!
2010.03.05. 08:08
Robbanás szélén álló reaktor - Ááááá, nem HL2EP2 :P
Robbanás szélén álló reaktor - Ááááá, nem HL2EP2 :P
2009.12.08. 12:49
Sötét Energia Reaktor
Sötét Energia Reaktor
2009.11.07. 08:15
Csíkot húz az antigrav, menő
Csíkot húz az antigrav, menő
2009.07.08. 12:00

"Csak úgy" kép
2009.07.08. 11:59
Áááá, lőőnek!!
Áááá, lőőnek!!
2009.07.08. 11:58
Csicsa lövés
Csicsa lövés
2009.07.08. 11:58
Halál-effekt (második-verzió)
Halál-effekt (második-verzió)
2009.03.28. 13:16
Rajtaütés a rádiótoronyban :)
Rajtaütés a rádiótoronyban :)
2009.03.28. 07:52
MP5A3 lövés közben
MP5A3 lövés közben
2009.03.28. 07:51
Hellóka
Hellóka
2009.03.28. 07:50
POM Kék kő
POM Kék kő
2009.02.08. 07:36

Fejlesztési napló - Stickman Warfare
HadaHector 2015.09.20. 00:11
2.9.5 Nyáron speed és én sokat fejlesztgettük, ami csak most lett kész.

Ăšj gun fegyver: BM3 - shotgun
Ăšj tech fegyver: HPL - sniper
A fel-le nézés látszik a többi játékosnál is
Új terep megjelenés, átmenetek
Új fű és bokorrendszer
Smooth HDR
Szebb lightmapek, új fájlformátum kellett hozzá: sm1
Golyónyomok, anyagtól függően
Golyó becsapódás hangok

ezek a fő újítások, a játék sokkal szebb lett szerintem mint eddig volt
HadaHector 2014.08.17. 09:34
2.8.0
2 számot ugrottunk mert hosszú a változások listája:

Konfiguráló program, állítható felbontás és élsimítás
Felújított textúrák
Új pantheon, módosított raktár, kikötő, alcomp és delta complex
Szebb fény effektek
Jelszó mentési opció
/kbwar és /1v1war parancsok
Bokrok eltávolítása az épületekből
Részletesebb grafikai beállítások
Data mappa rendszerezése
HadaHector 2014.07.14. 23:30
v 2.6.0 - sajnos elírás miatt 2.60.0 lett a kliensben -.-
Az általános épületeken levő anyagok most már kezelik a normalmapet, és megadhatóak a textúráknak csillogásfaktorok, meg hogy milyen típusú anyag. A típus alapján másféle járás hang hallatszik néha.
Egy kis környezet update, a fű zöldebb, az ég realisztikusabb (laposabb), a part mentén a homok széle vizes (sötétebb :D)

Ja meg összeraktam egy kis házikót egy régi szörnyedvén helyére
PCSoftware 2012.09.21. 14:16
v 2.3.1: Ez gyakorlatilag egy 100%-ban community által csinált ápdét.
Hector (nem tudom itt regelve van-e) programozta nagyrészt, a modelleket is ő csinálta, kivéve azt hiszem az új M4-et.

Szóval ami benne van:
-2 új épület, kettő felújítva, egy pedig visszarakva.
-Új modell az M4-nek
-Új betöltőképernyők
PCSoftware 2011.08.10. 15:24
v2.1.4: 3 új épület (köztük Calmarius sírja) és kicsit COD-osítottam a fegyvermozgást, jót tett a játéknak.

Ja, meg mostantól az adatok nagyrésze egy szép nagy JSON fájlban van. Mert a JSON jó. Az XML meg túl mainstream, és túl bonyolult az én igényeimhez képest.
PCSoftware 2011.06.21. 15:07
Az egyetem mellett most sikerült először érdemben foglalkoznom kicsit a játékkal, és meg is lett az eredménye:
Vadiúj hálózati modul. Az előzőt teljesen kibeleztem belőle, és ez már átgondolt, a tapasztalatok alapján megTERVEZETT (ritka ebben a játékban) cucc.

A szerver-kliens kommunikáció TCP, a kliens kliens még mindig UDP, de már sokkal több szerver oldali segítséggel, handshake-kel, stb.

A szerver nyiltforrású:
http://svn.stickman.hu/
A cpp repoban van.
PCSoftware 2010.03.05. 08:11
Kaptam új modellt a játék egyik legrondább fegyveréhez, a QUADhoz. Kicsit Portal gun+gravity gun által inspirált, de mit lehet tenni, jól néz ki :D A hangja is új, és messze jobb mint eddig volt.

Ennek apropóján kaptak glowmapot a tech fegyverek, azaz bizonyos részeik világítanak az árnyékban. Ja, igen, most már az épületek árnyékolják a fegyvereket. Eddig nem tették.
PCSoftware 2009.12.20. 14:44
Na, lement a 2.0 event, és érdekes élményekkel gazdagodtam.

Úgy kezdődött, hogy egy hétreelőre beharangoztam, hogy lesz, mondom legalább lesznek fent olyan 150-en, végre népességi csúcsot döntünk. Ahamm, ja.

375-en jöttek fel aznap már 5-kor, csak azért, hogy tuti lássák. Először csak a stickman szrver omlott össze, mert ha meghívod a Sleep(0)-t 370-szer, az bizpony jópár másodperce megfogja a programot, és ezt rendszeresen csinálta a szerver. Azt kivettem ,minden megoldódott, stabilan bírt 370 embert ("némi" memórialeakkel).

Lement az event, mindenki újjong, hogy hű, há, robbant, reaktor, hű, töltsük le a 2.0-t.

Ekkor robbant le a webszerver is, ugyanis 150 apacs-socket állt rendelkezésre, és 375>150. A vicc az egészben, hogy ugyanarról a szerverről még 10 oldal ment az enyimen kívül, azt is sikerült lerántani. A szolgáltató gyorsan lépett: blokkolta a stickman.hu-t, legalább a többi oldal visszajött (jogos). Fel is hívtak, hogy mégegy ilyen ne legyen, mert dádá lesz. (érdekes módon azóta fentvan egy mod_sockets és mégis le tudják korlátozni a socketeket, így ha valami összeomlik, az csak a stickman.hu oldal lesz).

Tanulság:
a)Többre kell tervezni. Jóval többre, mert ki tudja mit hoz a jövő (150 ember helyett 375...).
b)Nem ápdételtetünk egyszerre 300 embert, mert a világmindenség is összeomlik.

Ettől függetlenül büszke vagyok magamra, egész tűrhető lett a robbanás is, az érdeklődők száma meg egy nagyon kellemes csalódás volt.

Akik lemaradtak volna, itt egy összefoglaló az egész event sorozatról:
http://www.youtube.com/watch?v=I8D1Lgh8dq8
PCSoftware 2009.11.07. 08:14
Lassan itt a 2.0, beindult egy kis lore-dolog:

Megépült egy Dark Energy Reactor a sziget egyik végén. Ki tudja mi lesz vele, de az biztos, hogy épen nem marad :D

Meg egy markoló kiásott egy csatornát a nagy tó és a tenger között. Csak hogy legyen értelme a kikötőnek.
PCSoftware 2009.11.07. 08:13
Az 1.15-ös verzióban van két új módszer, amik a stick történetének legfontosabbjai.

Az egyik, egy grafikai engine trükk, ami megengedi, hogy egy fos laptopos integrált videokarin látszólag 10Millió polynyi épületet lerendereljek, akadás nélkül.

A másik, egy hálózati trükk, ami többszáz embert elbír egy pályán, ismét csak lagg nélkül, úgy, hogy a szervernek 1Mb feltöltés kell, a játékosoknak 56Kb.

Akit érdekel, kérdezzen :D
PCSoftware 2009.08.06. 06:09
Erről nem tudok képet postolni, de tettem be autórádiókat a játékba (meg mellékesen háttérzenéket). Ez már önmagában felesleges csicsa, de még rákontráztam, ugyanis a Rádió1 megy! :D

Magyarul online rádióvevőt integráltam bele... Kb két délutánomba telt és 5KB-ot adott hozzá a játékmérethez, de nagyon megérte.
PCSoftware 2009.07.19. 09:13
Rohadt Cheatengone meg a sok egyéb hasonló miatt bele kellett ásnom magam az anti-cheat világába... Hálistennek a CE OpenSource, úgyhogy rengeteg ötletet adott hogy lehet kivédeni sok egyéb társával együtt. Nagyon csúnya low-level ASM szarokkal és tekervényes system utasításokkal.
PCSoftware 2009.07.08. 12:01
Egy hónap ***** után végre lerendeztem a host ügyeket, sok ide oda menetel után a MédiaCenternél (fizetős, 10rugó/év) letelepedtem, eddig nagyon tetszik.

Ja, új verzió van, stabilabb és mostmár lásik a fogó kéz, csicsásabbak a tech effektek.
PCSoftware 2009.04.06. 11:53
A WoW legújabb függést okozó ötletéből kiindulva (achievemntek), csináltunk, immár Bolint99-cel együttműködésben egy medálrendszert! Mindenféle hülyeségért lehet majd medálokat kapni és az ott díszeleg majd az account lapon.

Kb. ennyi :D
PCSoftware 2009.03.28. 07:53
Nos, ismét ittvagyok, hetek után :)

Betettem az MP5öt végre! Már nagyon utálták a lángszórót és ez a fegyó telitalálat volt :)

Ja, meg egy csicsa halál-shadert is, de monták, hogy húzzam fel a kontrasztját, hát meg is teszem hátha mégjobban fog kinézni :)
PCSoftware 2009.03.19. 12:07
Egy Mérő Bálint nevű gimnazista elsős úriember immáron két hete csinálja a honlapot és ketten összedobtunk egy account rendszert. Magyaul lehet regisztrálni, hogy az ember le tudja védeni becses, 40K pontot tartalmazó nevét, ráadásul a klánrendszer is jóval szervezettebb lett.

Köszönjük neki ;) (screenshotot nem dobok fel, hülyén nézne ki.)
PCSoftware 2009.03.02. 10:15
Az utóbbi héten kísérletezgettem az Indexbufferekkel (16 v. 32 bit).

Az első, hogy GeForce2-n maximum 32K lehet az index, nem pedig 65K, még 16 biten is. Isten tudja miért.

A második, hogy a 32 bites buffer nem egy helyen jó sok FPSt levett a játékból, pedig a MaxVertexIndex szerint lehetett használni. Szóval beállítottam, hogy ahol van PS2.0 ott 32 bit van :D Azok a kártyák már csak elbírják.
PCSoftware 2009.02.27. 01:49
Csináltam bele ilyen kis rádiós üzeneteket, hogy amikor megölsz valakit, mondja, hogy "Nice shot man" meg ilyenek.

A GUnét én vettem fel, torzítottam és mélyítettem. a Tech egy felolvasóprogram-néni feleffektezve RA2 "nuclear launch detected" stílusban :) (amit az SC-ból csórtak.)

Ja, és map mode: M. Übercsicsa, überértelmetlen.
PCSoftware 2009.02.08. 07:39
Elég nagy grafikai újítás került bele:
Parallax Occlusion Mapping. Méghozzá 2.0-ás shaderhez ;)

A lényege, hogy a textúra mellé adok egy heightmappot is és megjeleníti. Így 10x annyi polinak látszik (a kék kő pl. sokkal részletesebb), pedig csak egy jól torzított textúra. Szerintem baromi látványos :)

Ezen kívül csináltam egy installert és egy portable verziót a játékhoz, nem kell mostantól zippel szívózni. A portable meg egy nagy exe mint a gamemakeres játékok így suligépre is nyugodtan letölthető törölhető, nem kell installálni.
PCSoftware 2009.01.18. 07:54
Betetem az első eventet! Egy űrhajó a főszereplő... Dióhéjban annyi, hogy megjön, lő robban :P Akit érdekel, nézze meg a játékban vagy youtube-on (stickman űrhajó).

A háttér:
A modellt Almabali csinálta, az effektek nagy részét is ő mondta, hogy legyen, én csak megcsnáltam. Ismét bebizonyosodott, volt értelme sok időt tölteni a particle systemmel, mert most is csak annyi volt, hogy fenycsik_adD(). A hangokkal is szívóztam mire megtaláltam a jó effekteket (freesound.org).
Egyébkét az event naponta négyszer van véletlenszerűen. Vagy amikor én akarom :D
PCSoftware 2009.01.09. 10:52
Kis lépés az emberiségnek, hatalmas ugrás a stickmannek: 50en voltak fent egyszerre!

Nem kevés izgalommal töltött el amikor 40 fölötti létszám volt egész este, aztán egyszercsak elkezdett nőni és nem állt meg 53ig!

Aggodalmam ellenére a szerver kitartott és lagg sem vlt annyi, mint amire először számítottam. Persze lehetne jobb, de ez az első lépés.
PCSoftware 2009.01.06. 11:05
Almabali gyönyörű képét áttettem loading screenné, a menü háttere pedig maga a játék. Nem kép, persze, hanem dinamikus... már amennyire dinamikus a pálya maga... a víz és az eső azért dob rajta, de még mindig nem az igazi :S
PCSoftware 2008.12.25. 08:40
Csináltam egy pantheont a nagy hegy tetejére.
Egyfajta Credits (minden játékkészítőnek van szobra), és a TOP4 is ottvan.
PCSoftware 2008.12.17. 01:48
Elfelejtettem mondani, hogy interpolációról áttértem extrapolációra a laggkezelés terén. Csak annak mondom akinek mond is valamit :D

Akik nem vágják: Kevesebb a lagg. xD
PCSoftware 2008.12.17. 01:47
Megjelent a shaderek második hulláma stickmanen! Hullámzik a víz, főként. Meg tükröződik. Egyszóval csicsáááás. Ja, meg a csőlátás effekt is bekerült, mert az NFSben meg a crysisban is ez tetszett a legjobban.

Meg Almabalitól kaptam egy RA2-s construction yard alapján mintázott (annyira azért nem hasonlít...) épületet.
PCSoftware 2008.11.12. 01:53
Csináltam bele némi anti-cheatet. Szar speedgear. Szar P2P architektúra... Ha valakinek van ötlete az ilyen hookolós vagy memóriaátírós progik ellen, pls. szóljon ;)
PCSoftware 2008.09.28. 10:23
A fórumon Sadypisten néven lévő egyetemistától kaptam egy nagyon faja kikötőt, rögtön be is raktam a játáékba és átrendeztem a komplett pályát.
Csomó más dolog javítva, fejlesztve, pl. mozgás, autók, chat, stb.
PCSoftware 2008.08.14. 08:04
Csináltam egy új fegyót, az X72-t. Ez olyan scifikben látott elvileg-hőkövetős-gyakorlatilag-véletlenszerűen-megy plazmarakéta. Szép, nagyon durvának látszik, de hasznavehetetlen.
PCSoftware 2008.07.17. 01:46
Kaptam pár új modellt, be is raktam rögtön. Egy török-jellegű, egy acél- és egy bloodelf-torony. Azóta csak ott van mindenki, szóval ez siker.
PCSoftware 2008.05.24. 10:58
Megcsináltam a Dark Portál Stickman változatát, hozzá egy lebegő földdarabot paintball pályával. KB ennyi mára.
PCSoftware 2008.05.23. 00:46
Új pályaelrendezés. a fanok káromkodtak is miatta rendesen.
PCSoftware 2008.05.08. 05:19
Két új fegyver véglegesítve (lángszóró és fénykard), némi grafikai újítás, szerver-és-egyéb háló-cucc-újítás-dolog.

Google hirdetés power. Napi 20 cent bevételem van belőle... 3 év alatt még a domainnév árát is behozhatja!
PCSoftware 2008.04.04. 09:05
Első bejegyzés, amióta reggeltem... Bocs, kicsit elfelejtettem ezt az oldalt :D

Amióta reggeltem ide, történt pár dolog... Beraktunk még egy épületet, még két fegyver, dinamikus eget, botokat, és... ennyi :D

Ja, egyébként már van .hu-s oldalunk, a stickman.hu. Nagyon menő.

Hozzászólások - Stickman Warfare
HadaHector - Tag | 71 hsz       Online status #187556   2012.09.23 08:40 GMT+1 óra  
Amúgy köszi én voltam. Meg nem is mod, szimplán a legújabb verzió.

   
SX - Törzstag | 361 hsz       Online status #187551   2012.09.22 20:21 GMT+1 óra  
Azért az már valamit jelent, ha a felhasználók készítenek mod-ot. Gratula!

   
Thrall - Törzstag | 609 hsz       Online status #159533   2011.08.14 22:32 GMT+1 óra  
Egyre jobb, egyre szebb.
Grat a kitartásért, hihetetlen, hogy még mindig fejlődik a projekt!
Jatekfejlesztes.hu közös projekt: próbálunk összerakni egy olyan csapatot, akik együtt el tudnak készíteni egy komolyabb játékot megfelelő minőségben. Érdekel?
Link:
JF.hu közös projekt
http://frogbonegame.uw.hu/
   
PCSoftware - Törzstag | 50 hsz       Online status #156011   2011.07.10 23:22 GMT+1 óra  
Ha esetleg jó vidiket is megnéznétek:
Egy kicsit régebbi: http://www.youtube.com/watch?v=CAjKmWPWjeY
Egy kicsit újabb: http://www.youtube.com/watch?v=SvmjFl7jDPk
Egy kicsit más: http://www.youtube.com/watch?v=XCP7CAI32eo

Mark azt ígérte készül a következő is
This message was brought to you by the Stickman Admin.
http://stickman.hu
   
zsoltika - Tag | 71 hsz       Online status #155405   2011.07.03 17:10 GMT+1 óra  
http://www.youtube.com/watch?v=QObVWBDvTro
Én is linkelem itt a filmem trailerjét ha nem baj
We like android :D
   
Thrall - Törzstag | 609 hsz       Online status #155380   2011.07.03 13:23 GMT+1 óra  
Idézet
zsoltika :
Ez úgy megy,hogy van valakinek egy gun fegyverötlete ami egyedi és megvalósítható,sőt,még le is modellezi. Ezek mellett pedig kell egy tech fegyver ötlet és modell is ami szintén egyedi és megvalósítható.


Challenge accepted!
Jatekfejlesztes.hu közös projekt: próbálunk összerakni egy olyan csapatot, akik együtt el tudnak készíteni egy komolyabb játékot megfelelő minőségben. Érdekel?
Link:
JF.hu közös projekt
http://frogbonegame.uw.hu/
   
PCSoftware - Törzstag | 50 hsz       Online status #155316   2011.07.01 21:18 GMT+1 óra  
Ötletek vannak, mdellek is vannak hozzá, energia és lelkesedés nincs annyi. Egyelőre szerkezeti változtatásokat csinálok, mert egy-két 4 éves kódrészlet komolytalansága is a newgrounds-szal vetekszik...

Pont a minap gondolkodtam a portálosdin, akkor épp fix portálkapu-éppületekkel, és rájöttem, hogy a mindenféle távolsági-LOD-megoldások miatt elég nehéz lenne kivitelezni.
This message was brought to you by the Stickman Admin.
http://stickman.hu
   
zsoltika - Tag | 71 hsz       Online status #155307   2011.07.01 16:30 GMT+1 óra  
Ez úgy megy,hogy van valakinek egy gun fegyverötlete ami egyedi és megvalósítható,sőt,még le is modellezi. Ezek mellett pedig kell egy tech fegyver ötlet és modell is ami szintén egyedi és megvalósítható.
We like android :D
   
Thrall - Törzstag | 609 hsz       Online status #155267   2011.06.30 18:49 GMT+1 óra  
Egyszerűen annyira jópofa, hogy ez a játék, ami kb elmondva egy newgroundsos flash animáció komolyságával vetekszik, ennyire kiforrott és népszerű játékká nőtte ki magát.
Múltkor felmentem, és alég sokan voltak még mindig.
Annyira absztrakt, hogy nem lehet "nem szeretni".
Új fegyverek amúgy mikor várhatók? Csak mert volt pár ilyen jelegű cucc ( fénykard, lángszóró ) és most nincsenek.
Portal gun?
Jatekfejlesztes.hu közös projekt: próbálunk összerakni egy olyan csapatot, akik együtt el tudnak készíteni egy komolyabb játékot megfelelő minőségben. Érdekel?
Link:
JF.hu közös projekt
http://frogbonegame.uw.hu/
   
PCSoftware - Törzstag | 50 hsz       Online status #154882   2011.06.23 21:09 GMT+1 óra  
Az a stick portl maradványa 2.1.1-ben javítva, csak azt a verzsönt még nem raktam fel.
This message was brought to you by the Stickman Admin.
http://stickman.hu
   
4Bit - Tag | 548 hsz       Online status #154733   2011.06.22 00:27 GMT+1 óra  
First Bug:



Ezmiez?

Szerk.: És hol a milka csokim?

Ezt a hozzászólást 4Bit módosította (2011.06.22 00:37 GMT+1 óra, ---)
Úgy álljunk meg az életben, akár a sziklaszírt a tengerben; ne engedjük, hogy a szüntelen hullámverés megingasson bennünket.
   
PCSoftware - Törzstag | 50 hsz       Online status #154730   2011.06.21 23:10 GMT+1 óra  
Mostantól ismét van 24/7 szerver, megígérem, hogy 99%-os elérhetőséggel.
Mostmár linux alapon van, egy stabil vhoston, és valgrind szerint nem leakel.
This message was brought to you by the Stickman Admin.
http://stickman.hu
   
metaxa - Tag | 73 hsz       Online status #149582   2011.03.24 18:10 GMT+1 óra  
Uhh nagyon jó lehet. Nem vagyok egy ősfejlesztő, habár rég regeltem, nem is ismerem a legtöbb más fejlesztő gpjét, de látom vannak nagyon komoly projektek.
   
4Bit - Tag | 548 hsz       Online status #149555   2011.03.24 13:51 GMT+1 óra  
Foxy
Bár nem vagyok ott a fejlesztők között, de régen sokat játszottam vele (úgy kb. a kezdetektől, van is egy Foxy szobor a játékban, mert megalapítottam az első klánt a játékban), azt hiszem tudok reagálni a hsz-edre, mert a fejlesztő nem tudom milyen időközönként téved ide:
A tesztelés az nem BME-s hálózaton volt (először otthonról üzemeltette, később mások csináltak otthon szervert), most edig egy stabil szerver üzemel a BME-n.


Igen, igen, jópárszor láttalak a pantheonba, de most hirtelen nem ugrik be, mit tartottál a kezedben. A stabil szerverrel kapcsolatosan csak annyi, hogy ált. nincsen bekapcsolva, max. 1-2 napig, aztán van, mikor hetekig nincsen szerver, és ez nagyon elszomorító, pedig kezdek belejönni a játékba... (2100 kill eddig)
Úgy álljunk meg az életben, akár a sziklaszírt a tengerben; ne engedjük, hogy a szüntelen hullámverés megingasson bennünket.
   
Foxy - Törzstag | 558 hsz       Online status #149549   2011.03.24 10:12 GMT+1 óra  
Idézet
metaxa :
Látom BME-s hálozaton teszteltétek.. gondolom a VIK-re jársz Csudaklassz projekt, óriási ötlet : D


Bár nem vagyok ott a fejlesztők között, de régen sokat játszottam vele (úgy kb. a kezdetektől, van is egy Foxy szobor a játékban, mert megalapítottam az első klánt a játékban), azt hiszem tudok reagálni a hsz-edre, mert a fejlesztő nem tudom milyen időközönként téved ide:
A tesztelés az nem BME-s hálózaton volt (először otthonról üzemeltette, később mások csináltak otthon szervert), most edig egy stabil szerver üzemel a BME-n.

   
metaxa - Tag | 73 hsz       Online status #149543   2011.03.24 06:11 GMT+1 óra  
Látom BME-s hálozaton teszteltétek.. gondolom a VIK-re jársz Csudaklassz projekt, óriási ötlet : D
   
pubi - Tag | 1 hsz       Online status #148304   2011.02.27 21:53 GMT+1 óra  
Sziasztok. Szuper a játék,imádom pedig nemvagyok aza 13 éves korosztály.Remek a grafika,szép a megjelenés,jók a fegyverek.A gondom csak annyi vele hogy a killszerzés nemcsak az ügyességen múlik,hanem a Netsebességen,és a számítógép erején.A LAW nagyon jól sikerült,de miért kell másodperceket várni az elsütés után ,mire kilövi a rakétát.Meg hogy a TECH fegyverek aránytalanul erösebbek mint a GUN ok-é.Egyébként valóban imádom,le a kalappal,csak fura hogy sokszor ugy kilőnek a bunkerba hogy holtan fekve látom megjelenni azt aki lelőtt.Nameg ha a NOOB al odanyomok valahová ,ott kő kövön nemmarad,de a LAW al kicsit mellémegy akkor az ellenségnek semmi baja.Ennyit szerettem volna hozzászólni mint mindennapos játékos,és köszönöm a lehetöséget hogy játttszhatok vele.

   
Kuz - Törzstag | 4455 hsz       Online status #146501   2011.01.17 08:47 GMT+1 óra  
A video alapján kérdezem, hogy az mi az, hogy a fegyvernek nincs visszaütése?!
A memóriám már nem a régi. És ráadásul még a memóriám sem a régi...
Az élet attól szép, hogy bármi megtörténhet. És attól szar, hogy meg is történik...
Ha az egyik szinkronúszó megfullad, mit csinál a többi???

   
Mark575 - Tag | 4 hsz       Online status #146437   2011.01.15 18:32 GMT+1 óra  
http://www.youtube.com/watch?v=SvmjFl7jDPk

Remélem nem gond, hogy megint van pofám linkelni egy videómat.

   
mark576 - Tag | 256 hsz       Online status #142570   2010.10.25 13:46 GMT+1 óra  
Csatlakozok és is pretty mesterhez. Ellenálhatatlan vágyat érzek ahhoz, hogy hozzászóljak minden GP-hez valami hülyeséget. Tehát most hozzászóltam!
   
Pretender - Törzstag | 2498 hsz       Online status #142561   2010.10.24 22:34 GMT+1 óra  
[off]Te bezzeg megis hozzaszoltal[/off]

   
PGames - Tag | 151 hsz       Online status #142557   2010.10.24 21:42 GMT+1 óra  
Gratulálok ehhez a játékhoz! Most próbáltam ki!
És a concepthez a játék elején... ááá... ehhez nem lehet hozzászólni!
   
Ashkandi - Törzstag | 1045 hsz       Online status #130316   2010.04.04 00:06 GMT+1 óra  
Szerintem sokkal izgalmasabb lenne a játék, ha a pálcikaemberek mindig 1 pixel vastagok lennének.

   
PCSoftware - Törzstag | 50 hsz       Online status #128440   2010.03.05 17:12 GMT+1 óra  
Minden mod automatikusan kap realmot, és ha elegen használják, egész hó játékokat lehet rajta tolni. Elegen persze akkor fogják használni ha tényleg szuper jó és elterjed.
This message was brought to you by the Stickman Admin.
http://stickman.hu
   
Marclee - Tag | 285 hsz       Online status #128205   2010.02.27 20:00 GMT+1 óra  
Köszi a választ!Am. minden modnak külön realmja lesz?Ha igen akkor lehet az én modomnak is?Mert csináltam egy tök jó winter modot Még a fegyók is havasak
Humankind cannot gain anything without first giving something in return. To obtain, something of equal value must be lost.
Alphonse Elric

http://geeksworld.hu/
   
Mark575 - Tag | 4 hsz       Online status #126600   2010.01.18 05:20 GMT+1 óra  
@Marclee: Nemsokára lesznek MOD realmok, amiken lehet majd ölni is. Ha lehetne ölni MOD-olással, akkor elég sok lenne a csalás...

   
Marclee - Tag | 285 hsz       Online status #126595   2010.01.18 04:28 GMT+1 óra  
Sziasztok!Azt nem értem ,hogy miért tesztek a StickMagazinba modding tanácsokat ,hogyha miután megcsináltuk őket nem lehet ölni. Kipróbáltam ,a fegyver és a fű áttextúrázását és nem engedett ölni. Pedig a a magazinba azt írta ,hogy ki tudod cserélni meg ilyenek.Ebből arra következtettem ,hogy szabad ilyet Jó nem kötekedni akarok mintha nagy lenne megint letölteni azt a 10-12 mb-t de nem értem minek van a magazinba ,hogy nem érek el vele semmit?
Humankind cannot gain anything without first giving something in return. To obtain, something of equal value must be lost.
Alphonse Elric

http://geeksworld.hu/
   
PCSoftware - Törzstag | 50 hsz       Online status #126141   2010.01.11 12:04 GMT+1 óra  
Nagyon gyönyörűségesen jó az a videó és inkább jót tezs a játéknak ha mutogatod

Új épületekről képek csak az új shader (csillivilli) bevezetése után lesznek, mert érted... csillivilli. A karácsonyfa nem tudom kinél akad, de a 1.5Gh-z-es 32megás vdeokaris tesztgépen nem.

Ping kick akkor lesz ha lesz stabil szerver. Az még várat magára.

És igggen, bizztos meg lehet csiálni GM7-tel xD
This message was brought to you by the Stickman Admin.
http://stickman.hu
   
Mark575 - Tag | 4 hsz       Online status #125505   2010.01.04 04:51 GMT+1 óra  
Új épületekről mikor lesznek képek? Vagy majd azután lesz, hogy beraktad az összes épületet a rendes helyükre?

Remélem a következő verzióban meglesz a pingkick, mert páran mondták már, hogy sok a direktlaggos... (Én nem tudom, hogy igaz -e, akad a játék a karácsonyfás verzió óta )

Egyébként, akit érdekel, új Fragvideóm, még a 2.0 előtti pálya:

Stickman Warfare - Mark575

(PCSoftware, ha zavar a reklám, akkor szólj és azonnal kiszedem)

   
Bacce - Bacce | 1783 hsz       Online status #125239   2009.12.31 19:24 GMT+1 óra  
jóvan kandúr.... asztán get a life... 9 percel koccintás előtt gép előtt ülve.
Making the world a better place, one line of code at a time.
http://bacce.uw.hu
   
norton144 - Tag | 37 hsz       Online status #125205   2009.12.31 14:51 GMT+1 óra  
Azzal a rakétás izével szoktam nyomni XD
Jó nagyokat lehet robbantgani
csakúgy repül mindenki XD

Ezt biztos a gm7-el is meg lehet ám csinléni!

   
Tomisoft - Tag | 11 hsz       Online status #125175   2009.12.31 10:46 GMT+1 óra  
Hallod a Reaktoros robbanás és a következményei nagyon ütös ötlet!

   
Szepi - Törzstag | 572 hsz       Online status #124840   2009.12.26 10:58 GMT+1 óra  
mondjuk mar regota olyan... azer nem is tudunk, en meg az ocsem, a jatekkal jatszani majd egy fel eve (vagy talan tobb?)
--- permanent temporary signature ---
   
PCSoftware - Törzstag | 50 hsz       Online status #124839   2009.12.26 10:48 GMT+1 óra  
Akkor esetleg véletlenül még az is lehet, hogy én csesztem el

Megj.: Csak Vistán meg 7-en produkál ilyeneket a játék, szóval valami memóriahiba jellegű butaság lehet... (meg GF2-n de ott a MaxVertexIndex 32000, az ellen meg sokat nem tehetek )
This message was brought to you by the Stickman Admin.
http://stickman.hu
   
Szepi - Törzstag | 572 hsz       Online status #124823   2009.12.26 03:27 GMT+1 óra  
texturakant hianyoznak es ezt egy eleg uj (es eros) Ati Radeon grafikus kartyan produlkalja, Vista alatt.
--- permanent temporary signature ---
   
PCSoftware - Törzstag | 50 hsz       Online status #124799   2009.12.25 06:50 GMT+1 óra  
Szepi, melyik felét nem látod az épületeknek? TExtúránként hiányoznak részek? vagy távolról nem látszik? (néhány embernél 2.0.2-ben van egy ilyen bug)

MErt ha az előbbi, azon nem tudok segíteni, Vistás/Win7-es intel GMA driverek csinálnak ilyet, meg GeForce2-k.
This message was brought to you by the Stickman Admin.
http://stickman.hu
   
Szepi - Törzstag | 572 hsz       Online status #124650   2009.12.22 14:37 GMT+1 óra  
az meddig marad ugy, hogy nem latom az epuletek felet? :'(
--- permanent temporary signature ---
   
HomeGnome - Szerkesztő | 2919 hsz       Online status #124638   2009.12.22 10:11 GMT+1 óra  
Nagyon szuper a video a robbanásról, képzelem élőben milyen állat lehetett! Még régebben próbáltam a játékot, már akkor is baromi jó volt, és látom azóta még fejlődött egy csomót, új épületek, stb.. Kipróbálom majd az új verziót is. Szóval csak annyit akartam mondani, hogy gratulálok, le a kalappal, és csak így tovább!!!

Klikk, a JF.hu bulvárlap.
Klikk #6 WIP: 30% (Kuz, sade, ramoryan...)
   
Pretender - Törzstag | 2498 hsz       Online status #124611   2009.12.22 04:35 GMT+1 óra  
Tenyleg nagyon jo, de az a mondat, hogy: "A robbanas hatasara uj epuletek jelentek meg..."; na az nagyon tetszett.

   
sanyynn - Tag | 69 hsz       Online status #124595   2009.12.22 02:48 GMT+1 óra  
Hi!

Nagyon tetszett a videó. Jó választás volt a Requiem for a Dream zenéje, már az első másodpercnél felismertem, pedig halkon volt a hangszóró. Tetszettek a szövegek is...

   
Carlos - Törzstag | 497 hsz       Online status #124585   2009.12.21 13:44 GMT+1 óra  
Gratulálok, nagyon ígéretes!
Only a Sith Speaks in Absolutes
http://www.nyisztorkaroly.org | iPhone apps: http://apps.nyisztorkaroly.org
   
fpeti - Törzstag | 1283 hsz       Online status #124525   2009.12.20 15:17 GMT+1 óra  
Ez nagyot szólt
   
PCSoftware - Törzstag | 50 hsz       Online status #124524   2009.12.20 14:45 GMT+1 óra  
Akik lemaradtak, itt egy kis összefoglaló-videó:
http://www.youtube.com/watch?v=I8D1Lgh8dq8

Még várhatóak apróbb ápdétek, még pár épület, effekt, meg tájrendezés, mert kicsit össze lett kapkodva a 2.0
This message was brought to you by the Stickman Admin.
http://stickman.hu
   
fpeti - Törzstag | 1283 hsz       Online status #124377   2009.12.17 14:28 GMT+1 óra  
Nekem ment a gáma, nagyon sok új tereptárgy van, persze a nagy híd a legjobb, kihívás rajta átmenni autóval .
   
norton144 - Tag | 37 hsz       Online status #124283   2009.12.15 19:04 GMT+1 óra  
Letöltöttem de azt írja hogy ezek módosított fájlok vagy mi és hogy nem ölhetek meg akárkit.
Meg amikor játszani akarok akkor azt írja hogy szedjem le a legújabb verziót.

   
fpeti - Törzstag | 1283 hsz       Online status #124273   2009.12.15 13:39 GMT+1 óra  
Wazz, nem elfelejtettem , tényleg jó lenne egy videó.

Idézet
PCSoftware :
Gyakorlatilag felfüggesztett a webhostom. Erről majd részletesebben is írok a fenti rszbe, tényleg nagy esemény volt.


Nem tudják ezek, hogy történelmet írsz éppen?
   
PCSoftware - Törzstag | 50 hsz       Online status #124270   2009.12.15 13:07 GMT+1 óra  
Gyakorlatilag felfüggesztett a webhostom. Erről majd részletesebben is írok a fenti rszbe, tényleg nagy esemény volt.
This message was brought to you by the Stickman Admin.
http://stickman.hu
   
norton144 - Tag | 37 hsz       Online status #124265   2009.12.15 11:19 GMT+1 óra  
Egyébként úgy néz ki hogy becsődölt a teljes szerver.....
Nem lehet felmenni (Nem is csoda hisz majdnem 400 ember akarja letölteni és játszani a játékot.)

Admin írhatna már hogy mi a helyzet mert azóta semmit nem tudok hogy mi történt

   
Archenemy - Törzstag | 625 hsz       Online status #124262   2009.12.15 10:41 GMT+1 óra  
Nézdmá bakker miből lesz a tartalék bogár (cserebogár, éééérted...)
------------------------------------
Army of Pixels @ facebook
------------------------------------
A világon a legjobban az ész van elosztva: mindenki meg van róla győződve, hogy neki több jutott.
   
norton144 - Tag | 37 hsz       Online status #124261   2009.12.15 09:22 GMT+1 óra  
Sajnos én nem tudtam készíteni mert annyira izgultam hogy mi lesz hogy még pisilni is majdnem elfelejtettem elmenni
Szerintem admin tudott csinálni habár még őse tudott nagyon feljönni annyian voltunk fent.
És majdnem összeomlott az egész szerver de ahogy olvastam e weboldalé szervere össze is omlott.

   
> 1 < [2] [3] [4] [5] [6]
Korábbi postok