játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5440
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2519

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2185
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1625
syam:    1491

PlanetX
Scifi RTS
Kategória: RTS
A projectről:
A játék lényege, hogy az ellenség bolygóit elfoglaljuk, és terjeszkedjünk a galaxisban.

Könnyű, nehéz és brutál fokozat áll a játékos rendelkezésére.
A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
Turbo Delphi
;
Paint
xnview
Fejlesztés kezdete: Tervezett befejezés:
2006. december
2007. március
Beküldve:
2007.01.29 10:45
Fejlesztő:
Tumuslak Vorvahes Team (4 fő)
Elérhetőség:
A csapat honlapja
e-mail: tumuslak@uw.hu
Tagok:
beküldő: Samuraj
regisztrált tagok: Kapitany



Fejlesztés állapota:
Fejlesztés alatt
Fejlesztés alatt
Készültség: 87%

Képek - PlanetX
Új grafikával a PlanetX
Új grafikával a PlanetX
2007.01.30. 00:01
A játék kezdete
A játék kezdete
2007.01.29. 11:09
Veszteni is tudni kell
Veszteni is tudni kell
2007.01.29. 11:07
Győztünk
Győztünk
2007.01.29. 11:02
Játék közben
Játék közben
2007.01.29. 10:53

Fejlesztési napló - PlanetX
Samuraj 2007.02.27. 23:50
Sikerült nállam is produkálni a hiba jelenséget. Egyenlőre nem jöttem rá miért van, sőt van egy másik érdekesség is, valamiért a HELP ablakban a szöveg egyrésze megkétszereződik, de nem látom okát, mert a rajzoló rutint csak egyszer hívom meg. Nem értem...

Van azért jó fejlemény is,. Sikerült elkészülni azzal a résszel, hogy ha valaki saját hajójára kattint, akkor felette megjelenik a flottában lévő hajók száma.

A frissítést egyenlőre nem végeztük el, mert amíg a hiba fennt áll, addig nem akarom kirakni az újabb verziót.
Kapitany 2007.02.04. 06:58
A következők történtek:

- újabb bugokat gyomláltunk ki
- a brutál fokozaton 2 gépi ellenfél van a játékban
- egy kicsit módosítottunk az MI-n is
Kapitany 2007.01.30. 09:58
Új fejlécgrafikát kapott a program, meg volt némi kis bugfix.
Samuraj 2007.01.29. 23:58
Sajnos volt a programban egy a hangokat érintő hiba, ez most javításra került. Valamint a képeken is igazítottunk egy kicsit Jimmynek köszönhetően.
A program frissítése leghamarabb este történik meg.
Samuraj 2007.01.29. 11:54
Elkészül a program működőképes verziója. Már csak kisebb módosítások lesznek rajta.

Jó játékot mindenkinek.


Hozzászólások - PlanetX
Kapitany - Törzstag | 127 hsz       Online status #61910   2007.07.02 11:43 GMT+1 óra  
Én sajnáltam, hogy nem voltak ellenfelek Így nem volt nehéz nyerni
   
JohnnyCash - Tag | 10 hsz       Online status #61837   2007.07.02 01:36 GMT+1 óra  
Ahh, Ti csináltátok jól! Más induló híján taroltatok a másik oldal versenyén.. Különben nekem is tetszik a játék, jókat játszok vele, szóval gratula!
Ha előbb eszembe jutott volna, én is oda nevezek, csak az én játékomat tutira diszkvalifikálták volna...

   
Samuraj - Tag | 9 hsz       Online status #48212   2007.02.27 23:52 GMT+1 óra  
Elkészültünk azzal a résszel, hogy ha valaki saját hajójára kattint, akkor felette megjelenik a flottában lévő hajók száma. De ez a verzió még nem elérhető.

   
Samuraj - Tag | 9 hsz       Online status #47693   2007.02.21 03:20 GMT+1 óra  
Sajnos mint korábban is jeleztem idő hiányában nem tudtam haladni vele. És sajnos még egy darabig biztos nem fogok ráérni. Munka + tanulás együtt most elég megterhelő.

Nállam a hiba nem jelentkezett, de utána nézünk.

   
Kapitany - Törzstag | 127 hsz       Online status #47691   2007.02.21 02:48 GMT+1 óra  
Biztosan megint kifelejtettünk valami inicializálást :-) Amikor az ellenfél hajóját indította a sajátunk helyett, az is hasonló okból történt. Majd megnézzük :-)

Az ötleteket köszönjük, igyekszünk minél hamarabb beépíteni a progiba!
   
HomeGnome - Szerkesztő | 2919 hsz       Online status #47677   2007.02.20 17:12 GMT+1 óra  
Ja, még egy-két észrevétel. Nem szoktam állítgatni, hogy a hajók hány %-át küldjem, inkább indítok 2 vagy több hajót. Az oldalt lévő infók közül egyedül egy adott bolygó termelését szoktam megnézni, a többi kevésbbé lényeges infó szerintem. Hiányolom, hogy a hajókról nem tudni mekkora csapatot szállítanak. Legalább a sajátjaimat kijelezhetné ha rákattintok, vagy ha felette az egér, vagy esetleg könnyű fokozaton mutathatná az ellenfelét is. Egyébként változatlanul nagyon tetszik a játék, gratula hozzá!!

Klikk, a JF.hu bulvárlap.
Klikk #6 WIP: 30% (Kuz, sade, ramoryan...)
   
HomeGnome - Szerkesztő | 2919 hsz       Online status #47676   2007.02.20 17:02 GMT+1 óra  
Jókat játszok ezzel a játékkal, általában 5 perc alatt lenyomom brutál fokozatban a gépet. Azért néha a kalózokkal jó kis bolygóközi csihi-puhi szokott kialakulni. Lehetne kérni egy ultra-brutál fokozatot is? Viszont a hibaüzit továbbra is sokszor kidobja, ilyenkor általában leáll a termelés a bolygókon, de volt olyan is, hogy a menüben simán lefagyott. Szóval inkább minden menet után újraindítom a gémet.

Klikk, a JF.hu bulvárlap.
Klikk #6 WIP: 30% (Kuz, sade, ramoryan...)
   
Szidi_Rezegh - Törzstag | 163 hsz       Online status #47664   2007.02.20 12:59 GMT+1 óra  
Nagyon tetszik a játék, sokat játszottam vele. Valódi példa hogyan tudja egy egyszerűbb játék az ötletességével képernyő elé szegezni az embert.

Brutált sikerült végig vinnem. Az AI nagyon jó, habár ha közeli bolygón kezd az ellen, egy gyors rush-sal könnyű leverni. A zene is nagyon tetszett(igaz a játék nekem súgva játszotta le, ezért winampból ment a háttérben). De csak gratulálni tudok a projekthez!
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #47309   2007.02.14 07:07 GMT+1 óra  
Nekem a mostani brutál fokozattal vannak bajaim, nevezetesen, hogy vánszorgok a pályán amíg ők simán átszelik az űrt kétszer is.

MOD: Na azért 6 perc 10 másodperc alatt csak sikerül levernem, meg is kaptam a sebességbónuszt mikor már nem volt senki a pályán.

Ezt a hozzászólást DMG módosította (2007.02.15 04:46 GMT+1 óra, ---)
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
Samuraj - Tag | 9 hsz       Online status #47300   2007.02.14 02:34 GMT+1 óra  
Sajnos egyenlőre idő hiányában és betegségből kifolyólag nem tudtunk haladni a fejlesztéssel.

A hibaüzenet nem tudom miért keletkezik, pedig igyekeztünk minden inicializálásra odafigyelni. Nállunk egyébként ilyesmi nem jelentkezett.

A következő időben el fog készülni egy Custom beállítási lehetőség, melyben magunk szabhatjuk meg kivel, mi ellen, milyen hajószámmal, stb lehessen a játékan játszani.

Valamint lehet hogy lesz benne egy Demo is, amikor bemutatójáték során gép-gép ellen küzd majd.

   
HomeGnome - Szerkesztő | 2919 hsz       Online status #47290   2007.02.13 23:28 GMT+1 óra  
Tetszik ez az új, brutál fokozat, de így is elsőre megvertem. Viszont amikor másodszorra játszottam, access violation hibát írt ki, onnantól kezdve nem termeltek a bolygók és nem jöttek ellenséges űrhajók. De azért így is legyőztem őket. Jó kis játék, amikor van 5 perc szabadidőm, nyomulok vele.

Klikk, a JF.hu bulvárlap.
Klikk #6 WIP: 30% (Kuz, sade, ramoryan...)
   
Kapitany - Törzstag | 127 hsz       Online status #46833   2007.02.04 07:00 GMT+1 óra  
Van egy pár újdonság a brutál fokozaton, próbáljátok ki :-)
   
Szepi - Törzstag | 572 hsz       Online status #46715   2007.02.02 16:05 GMT+1 óra  
nah, megvertem a maniacot is
--- permanent temporary signature ---
   
Samuraj - Tag | 9 hsz       Online status #46623   2007.02.02 01:37 GMT+1 óra  
A Galcon az egy régebbi játék, csak lehet most rakták ki. Sokat játszottam vele én is. Jó játék. Ha jól tudom egy versenyre írta a srác, csak aztán túl jól sikerült és kicsit még fejlesztett rajta. És fizetős lett.

   
Szepi - Törzstag | 572 hsz       Online status #46616   2007.02.01 15:37 GMT+1 óra  
most jött ki pont egy ilyen galcon névre halgató szép graffal
http://origo.hu/szoftverbazis/jatekok/akcio/galcon.html

csak a legnehezebb fokozatot nem tudom egyenlőre megverni

Ezt a hozzászólást Szepi módosította (2007.02.01 16:24 GMT+1 óra, ---)
--- permanent temporary signature ---
   
Samuraj - Tag | 9 hsz       Online status #46604   2007.02.01 13:25 GMT+1 óra  
Pedig egyszerű. El kell foglalni az idegenek bolygóját.

Kijelőlöd a saját (Kék) bolygódat, majd kiváélasztod melyik bolygót támadod meg, és arra jobb egérgombbal kattintasz. Ekkor elindul a flottád a beálított %-nak megfelelően.

Persze az idegenek sem tétlenkednek. Dolgozik az MI és terjeszkedik. No ebben kell megállítani.

Épp ma készült el, hogy a Brutál verzióban van kalóz flotta, akik kicsit bekavarnak a dolgokba. Lényegében két felé kell harcolni. így már kicsit nehezebb, és már nem 5 perc hanem 10 perc kell a megveréséhez

   
SAndras - Tag | 170 hsz       Online status #46588   2007.02.01 09:20 GMT+1 óra  
Én vagyok a hülye, de nem értem, mit kéne, mit lehet, és hogyan csinálnom, hogy menjen... kén vmi help or support

ja és jobb lenne, ha mondjuk pirossal írja, ha kikapok, és zölddel ha nem, mert így nagyon ugyanolyannak tűnik!

   
Samuraj - Tag | 9 hsz       Online status #46534   2007.01.31 22:23 GMT+1 óra  
Többjátékos módot sajnos nem terveztünk a játékba.

   
Laxika - Tag | 266 hsz       Online status #46501   2007.01.31 10:49 GMT+1 óra  
Hmm Online-ban lehet majd esetleg játszani?
Böngészőprogramnak nevezünk minden olyan programot amely képes weboldalakat megjeleníteni. Ha ezt a definíciót vesszük alapul, akkor sajnos az Internet Explorert nem nevezhetjük böngészőnek. Ennek ellenére sokan használják weblapok nézegetésére.
   
Samuraj - Tag | 9 hsz       Online status #46358   2007.01.30 22:32 GMT+1 óra  
Korábban mi is terveztük, hogy legyen több faj ( max. 2), igazából könnyedén meg lehetne csinálni.

Olyat egyébként már csináltam, hogy egymásnak eresztettem a gépet-gép ellen, és sikeresen le is győzte magát a gép a saját MI-jével. :-)

Ha az ember kitapasztalja az MI stratégiáját, akkor könnyű legyőzni még Brutál fokozaton is. Kapitánnyal beszéltünk erről, szerintem fog változtatni az MI-n, és talán erősebb lesz.

Ezt a hozzászólást Samuraj módosította (2007.01.30 23:39 GMT+1 óra, ---)

   
csaksemmipanik - Tag | 99 hsz       Online status #46333   2007.01.30 14:24 GMT+1 óra  
Lehet én vagyok nagyon lassú, vagy rossz stratéga, de engem még a legkönnyebb fokozat is legyaláz. Amúgy nagyon tetszik, pedig utálok minden olyan játékot, ami űrben játszódik. Csak így tovább Lesz több faj, és olyan lehetőség, hogy kettőnél több gép ellen nyomulás?
Hát tudok én önzetlen is lenni, ha van belőle hasznom.
http://steelblade.uw.hu
   
Szepi - Törzstag | 572 hsz       Online status #46319   2007.01.30 12:22 GMT+1 óra  
összesen négyet játszottam, sorban gyenge nehéz brutál, a brutálon egyszer újraindítottam, mert akkor jöttem, rá, hogy különböző termelések vannak. De azt is megvertem kevesebb mint 5 perc alatt

Egyébként szerintem nagyon jó!
--- permanent temporary signature ---
   
Samuraj - Tag | 9 hsz       Online status #46313   2007.01.30 11:12 GMT+1 óra  
Minden ötletet és segítséget szívesen látunk. :-)
Valóban, lehet, hogy a HELP-ben lehetne több infromáció.
A bónuszok a moráltól függenek, az pedig a bolygók számától. Lehet kicsit túl van ez a része bonyolítva, de így tünt jónak.

Fogaskerék - termelést lehet vele fokozni, ha van elég bolygód
Vigyori pofa - morál emelkedést jelzi
Rakéta - sebesség bónusz, kétszeres gyorsasággal mehetnek a hajóid
Aszteroida - véletlen esemény, véletlenszerűen jönnej aszteroidák, és ha becspodnak, rombolnak.

A hajó képek cseréjére nem tudom a választ, azt hittem már megoldottam, mert ma már nem csinálta, amikor reggel javítottam rajta :-)

   
HomeGnome - Szerkesztő | 2919 hsz       Online status #46286   2007.01.30 06:16 GMT+1 óra  
Wow! Ötletes kis game, igazán tetszik! Üres percekben jókat nyomulok vele. Az MI-t mondjuk tényleg lehetne még erősíteni, ami most brutál fokozat, az lehetne a közepes szint. Igy elsőre a jobboldali panelen szerintem elég sok a fölös infó, játék közben nem igazán szokom nézni a számokat.. Meg arra sem jöttem rá mikor kapom az extrákat?!? Valamelyik bolygó elfoglalásakor? Ezt valahogy jelölni kellene, vagy jobban hangsúlyozni, vagy nagyobbra rajzolni.. Az űrhalyók is érdekesek, volt amelyik hátrafele közlekedett, meg néha nem tudom melyik az enyém és melyik ellenség, mert küld mindkettőfélét. Aztán lehetne mondjuk limitálni, hogy mondjuk max 5-10 űrhajót küldhetek, vagy pl amennyi bolygóm van.. A saját űrhajóimon nem lehetne jelölni, hogy mekkora sereg utazik rajta? A radar is klassz ötlet. Aztán a grafikával kapcsolatban: az új PlanetX logó már tetszik, de azért a grafikán még bőven lehetne mit csiszolni.. Esetleg ha érdekel Titeket (és lesz elég szabadidőm), segíthetek a grafikai munkálatokban..
Egyébként tényleg tetszik a játék, gratula!

Klikk, a JF.hu bulvárlap.
Klikk #6 WIP: 30% (Kuz, sade, ramoryan...)
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #46284   2007.01.30 04:55 GMT+1 óra  
Igazából egy alap taktikával könyű leverni, emrt látod a mozgását, be tudod lőni, hogy melyik bolygódat támadja meg, oda minnél gyorsabban kell egységet küldeni, az elején minnél gyorsabban el kell foglalni a kisebb bolygókat. Gyors reagálás kell semmi egyéb, ezt lehetne nehezíteni az általam említett radar bevezetésével, hog yne lásd, hogy hol kódorog épp az ellen, ha nincs radr körzetben.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
Samuraj - Tag | 9 hsz       Online status #46277   2007.01.30 03:50 GMT+1 óra  
Az MI-t Kapitány írja, így ha neki van ideje rá gondolom fog rajta módosítani.
Ez a mostani is már egy tovább fejlesztett MI, ami az elözőnél sokkal erősebb.

Érdekes, mert másnak meg már ez is erős.

   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #46263   2007.01.30 00:31 GMT+1 óra  
Nagyon jó kis játék lett, a menüben a betü szine viszont nem az igazi, a csillagos háttér elött ez a sárga nem valami jól olvasható, esetleg valami árnyékolás kéne alá.

EDIT:

Megvertem a brutált.

Kicsit teknikásabb AI jó volna.

Esetleg nehezítés képpen, radar határokat is be lehetne vezetni, hogy csak a bolygók bizonyos határában látnánk az űrhajók mozgását, nameg a hajók kisebb körzetében.

Ezt a hozzászólást DMG módosította (2007.01.30 03:31 GMT+1 óra, ---)
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
Kapitany - Törzstag | 127 hsz       Online status #46257   2007.01.29 22:10 GMT+1 óra  
Azért becsültük 85%-ra a készültséget, mert szeretnénk még megcsinálni a következőket:

- néhány grafikát le szeretnénk cserélni
- kijavítunk pár bugot :-)
- lehet, hogy lesz benne gép gép ellen demójáték is, majd meglátjuk
   
Szepi - Törzstag | 572 hsz       Online status #46252   2007.01.29 14:41 GMT+1 óra  
http://www.computer-game.us/strategy_war/pax_solaris.htm

ez is egy valszeg hasonló..én ennek a demojával szerettem játszani
--- permanent temporary signature ---
   
B@z - Törzstag | 436 hsz       Online status #46244   2007.01.29 13:49 GMT+1 óra  
zsiir, ig 2 feeling? ^_^
enis gondolkozok rajta, hogy irok majd.

majd megnezem, ha kesz lesz! ^_^
mindent bele

   
balogh9 - Törzstag | 801 hsz       Online status #46238   2007.01.29 13:27 GMT+1 óra  
nekem a képek alapján teccik, csupán a jobb oldali menüben nem jön be a betűtípus, túl szokványos
_____________________
C++ && OGL
   
hypocrite - Törzstag | 776 hsz       Online status #46235   2007.01.29 13:03 GMT+1 óra  
Idézet
kicsy :
Master of Orions-ra emlékeztet


Tényleg olyan.

   
kicsy - Szerkesztő | 4304 hsz       Online status #46233   2007.01.29 12:56 GMT+1 óra  
Master of Orions-ra emlékeztet
kicsy ● SilentVertigo Team - project Solarah
http://blog.yscik.com
   
Adacs - Törzstag | 706 hsz       Online status #46225   2007.01.29 12:13 GMT+1 óra  
Egy hasonló játékkal játszottam, még régebben olan 2-3 éve.
Nekem tetszik. Elég kemény a gép.
A Brutált meg tudod verni?
Mit fog még tartalmazni, hogy még csak 85% -os?
Mosolyogj! A holnap rosszabb lesz a mánál. Arthur Bloch

   
Samuraj - Tag | 9 hsz       Online status #46219   2007.01.29 10:45 GMT+1 óra  
Tumuslak Vorvahes Team: PlanetX

   
> 1 <