játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5444
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2519

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2188
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1625
syam:    1491

DARKLAND
MultiPlayer TPS
Kategória: TPS
A projectről:
A játék 1 OnLine játékmódra kihegyezett 3rd person shooter lesz, internetes és LAN játékmóddal. Terveim szerint Windows, Linux és MAC OS-en is lehet játszani, de az első kettő biztos egyenlőre.
A sztorinak nem lesz túl nagy szerepe, az alapötletet 1 PC GURU-s ti küldtétek játékából vettem, annak előzménye lesz.
Hagyományos megszállók vs megszállotak lesz [:

Mivel ez lesz az első komoly projektem, célja a tapasztalatszerzés. Emiatt természetesen ingyenes lesz.
A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
GNU C++, GNU Assembler
Eclipse SDK CDT
;

Fejlesztés kezdete: Tervezett befejezés:
2005.08.
2006.12.24.
Beküldve:
2006.08.02 06:53
Fejlesztő:
MAJOR Labs (2 fő)
Elérhetőség:
A csapat honlapja
e-mail: majorlabs@yahoo.com
Tagok:
beküldő: MJ Jasond
regisztrált tagok:



Fejlesztés állapota:
Fejlesztés alatt
Fejlesztés alatt
Készültség: 9%

Képek - DARKLAND
0801
0801
2006.08.02. 06:57
0730_1
0730_1
2006.08.02. 06:56
0730
0730
2006.08.02. 06:55

Fejlesztési napló - DARKLAND
   
| A fejlesztési napló nem tartalmaz bejegyzést.

Hozzászólások - DARKLAND
fpeti - Törzstag | 1290 hsz       Online status #79502   2008.01.11 13:34 GMT+1 óra  
Ja, lehet a régen frissített projekteknél (mondjuk 6 hónap után) mehetne egy mail, és ha nincs pozitív megerősítés pl. "jajh, pont most akarom feltölteni a béta.exe-t, nemá..", akkor mehet az 'arhiválóba'
   
BerbeckU - Tag | 506 hsz       Online status #79499   2008.01.11 13:23 GMT+1 óra  
Nem értem az ilyen projectek miért lappanganak még itt...

Ha egy nagy lélegzetvételű projectet nem frissítenek egy évig, még azt mondom...
Fel kell venni a kapcsolatot valakivel a csapatból, és ennyi.

De még ez is annyira irreális...

Viszont az, hogy két-három éves dolgok állnak itt 3 képpel és egy üres honlappal...

___________
A lelkesedés az, ami a tudásnak ízt ad...


   
Elf - Törzstag | 932 hsz       Online status #79493   2008.01.11 13:03 GMT+1 óra  
A csapat honlapja is annyi információval szolgált, hogy nem győztem kapkodni a fejem...
I, Robot
1. A robotnak nem szabad kárt okoznia emberi lényben.
2. A robot engedelmeskedni tartozik az emberi lények utasításainak.
3. A robot tartozik saját védelméről gondoskodni.
   
fpeti - Törzstag | 1290 hsz       Online status #79477   2008.01.11 11:24 GMT+1 óra  
Lehet azóta is rendereli a képet a negyedik shot-hoz
Valszeg már mást csinál..
   
ggf - Tag | 94 hsz       Online status #79428   2008.01.10 21:00 GMT+1 óra  
Idézet
fpeti :
.. és már nézi lassan 2 éve .....


Nem néztem a dátumot
Am meg lehet h tényleg nagyon sok poly van,szal biztos számol

   
fpeti - Törzstag | 1290 hsz       Online status #79427   2008.01.10 16:34 GMT+1 óra  
.. és már nézi lassan 2 éve .....
   
ggf - Tag | 94 hsz       Online status #79411   2008.01.10 12:26 GMT+1 óra  
Idézet
beast :
Szerintem csak ezekkel a modellekkel tesztel...
De pl. syam-nak is pont ezt szólták be egyszer... nem vágom miért nem esik le egyből, hogy nem mindenki saját modellekkel tesztel.........................


Igy van,csak megnézi valszeg hány polyt bir,etc. Mielött nekiáll nagyban modellezni(h utána ne kelljen szenvednie a "lefaragással"

   
hkbgames - Tag | 88 hsz       Online status #79322   2008.01.09 04:26 GMT+1 óra  
nah COOL ember grat csak igy folytasd

   
hkbgames - Tag | 88 hsz       Online status #79321   2008.01.09 04:26 GMT+1 óra  
[f]hungary[/f]

   
beast - Törzstag | 1241 hsz       Online status #29958   2006.09.16 05:03 GMT+1 óra  
Szerintem csak ezekkel a modellekkel tesztel...
De pl. syam-nak is pont ezt szólták be egyszer... nem vágom miért nem esik le egyből, hogy nem mindenki saját modellekkel tesztel.........................

   
bloodknife - Törzstag | 469 hsz       Online status #29956   2006.09.16 05:01 GMT+1 óra  
az érdekes...
   
Seeting - Törzstag | 2306 hsz       Online status #29939   2006.09.16 00:17 GMT+1 óra  
Fogtad az id-s pályákat és az id modelleket és összetetted?
   
hypocrite - Törzstag | 776 hsz       Online status #29918   2006.09.15 10:36 GMT+1 óra  
hmmm... q3dm17

   
Mice - Tag | 43 hsz       Online status #29917   2006.09.15 10:31 GMT+1 óra  
szivtad tom

   
TomX - Törzstag | 223 hsz       Online status #24525   2006.08.08 08:26 GMT+1 óra  
Nem mondod, hogy pont ezt a címet választottátok!
   
balogh9 - Törzstag | 801 hsz       Online status #23763   2006.08.02 08:50 GMT+1 óra  
köszi szépen...
_____________________
C++ && OGL
   
MJ Jasond - Tag | 3 hsz       Online status #23756   2006.08.02 08:25 GMT+1 óra  
Ahoi!

A www.doom3world.org-on van egy final md5 format discussion forum, ott der_ton-ék nagyszerűen elmagyarázzák.

   
balogh9 - Törzstag | 801 hsz       Online status #23753   2006.08.02 08:14 GMT+1 óra  
az md5 model loader-hez ha megkérdezhetem hol találtál használható tutorialt, vagy leírást ?
_____________________
C++ && OGL
   
MJ Jasond - Tag | 3 hsz       Online status #23749   2006.08.02 06:53 GMT+1 óra  
MAJOR Labs: DARKLAND

   
> 1 <