játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5468
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2524

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2193
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1654
syam:    1491

SkyHussars
Kategória:
A projectről:
A project ihletője a Strike Fighters 2 nevezetű játék. Ez az egyik utolsó elkészült nagy light sim, amely valahol az Ace Combat és a DCS féle szimulátorok között helyezkedik el félúton. Egy elfogadható flight model, jó moddolhatóság, rengetek akció és jó single player dinamikus kampány van a hosszú távú céljaim között.

Szűkös szabadidőmben fejlesztve, remélem pár év alatt elérhetem a 90-es évek Jane's szimulátorainak színvonalát.
A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
jMonkey
Java8/9
Java FX8
NetBeans
gradle
;

Fejlesztés kezdete: Tervezett befejezés:
Beküldve:
2017.12.23 07:27
Fejlesztő:
(1 fő)
Elérhetőség:
e-mail:
Tagok:
beküldő: ZoltanTheHun
regisztrált tagok:



Fejlesztés állapota:
Fejlesztés alatt
Fejlesztés alatt
Készültség: %

Képek - SkyHussars

Fejlesztési napló - SkyHussars
   
| A fejlesztési napló nem tartalmaz bejegyzést.

Hozzászólások - SkyHussars
ZoltanTheHun - Tag | 1 hsz       Online status #211752   2017.12.25 08:50 GMT+1 óra  
Köszönöm a kommenteket.


    1 A korai sugárhajtású gépek előnye, hogy kevés az alrendszer és a fegyverrendszer amivel rendelkeznek, viszont szemben a propelleres gépekkel, nem kell foglalkozni olyan alapvető dolgokkal, mint a motor forgatónyomatékával.
    2 A grafikát a jMonkey adja, bár majd nekem is hozzá kell majd adnom (van például egy watershader az engineben, amit ki kellett kapcsolnom mert a) sok erőforrást eszik, és b) nem kompatibilis több viewport egyidejű használatával)
    3 throttle input van, 1-6 billentyűk, rudder egyelőre nincs. A fejlesztést úgy próbálom megoldani, hogy váltogatok az alrendszerek között: R9 volt a kontrol és a menük, R10 cockpit, grafika és plane editor R11 fizika + plane editor R12 projectile physics + terrain. Meg persze bugfixek és kisebb javítások ahol lehetséges.
    4 Növelnem kell a unit test coveraget, főleg fizikára. Valószínüleg negativ AOA mellett az egyik számítás eredménye eltér az elvárttól, mivel abban a tartományban nagyon instabil a gép.

   
dvorgaz - Törzstag | 576 hsz       Online status #211750   2017.12.24 22:40 GMT+1 óra  
Ez tök jópofa! Kipróbáltam volna HOTAS-szal de csak egy controllert kezel. Nincs throttle meg rudder input amúgy? Próbálgattam a tengelyeket a stickemen de pitch/roll és lövésen kívül mást nem történt.
   
Viktor84 - Tag | 122 hsz       Online status #211749   2017.12.24 18:56 GMT+1 óra  
Csak így tovább!Fel kellett ugyan rakni hozzá az újabb Javát de repülőszimulátor miatt már csak megéri.A gép árnyékolása jó.Az már eléri a Lock on szintjét.Nem mintha egy szimulátorban az lenne a lényeg de feltűnt.Látom a fizikára sok időt szántál mert instabil a gép mint állat,gyorsan átesik.Bőven van mit csiszolni rajta de a szándék látszik.Legalábbis billentyűzettel mert épp nincs botkormányom.Van pilótafülke ami szintén komoly szándékot sejtet,máshol ezt feleslegesnek tartják,pedig anélkül nincs szimulátor.Az is feltűnt hogy nem a laikusok által erőltetett unalomig ismert F-16/22,stb szerepel benne hanem egy P80-as.Nem mintha bajom lenne azokkal,de üdítőszínfolt.
Főleg a leírás utolsó mondata keltette fel a figyelmem mert sokat játszottam én is azokkal a játékokkal.

   
ZoltanTheHun - Tag | 1 hsz       Online status #211746   2017.12.23 15:27 GMT+1 óra  
: SkyHussars

   
> 1 <