játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5441
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2519

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2186
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1625
syam:    1491

Pusztulat mobil
Egyszerű RPG
Kategória: Egyszerű RPG
A projectről:
Aki játszott a System Shock 2-vel, az bizonyára kipróbálta a GamePig-en az Overworld Zero-t, ami az Ultima sorozat Underworld című játékának egy nagyon egyszerűsített klónja volt. Valami hasonló készül itt mobiltelefonra. Egyenlőre MIDP 1-re készül, hogy minnél több telefont támogasson. Utána jöhet a delux verzió, szebb grafikával.
A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
JBuilder;
Paint Shop Pro
Fejlesztés kezdete: Tervezett befejezés:
2004
Ki tudja
Beküldve:
2006.05.25 08:37
Fejlesztő:
(3 fő)
Elérhetőség:
e-mail:
Tagok:
beküldő: Burwor
regisztrált tagok: Strato



Fejlesztés állapota:
Fejlesztés alatt
Fejlesztés alatt
Készültség: 25%

Képek - Pusztulat mobil
Több séma, de a lényeg a szöveges mezőő alul, *-al teljesképernyős lesz
Több séma, de a lényeg a szöveges mezőő alul, *-al teljesképernyős lesz
2009.01.27. 02:58
Aki nem ismerné: Ő lenne az etalon (System Shock II - GamePig - Overworld Zero)
Aki nem ismerné: Ő lenne az etalon (System Shock II - GamePig - Overworld Zero)
2006.05.29. 14:11
Így néz ki Siemens C60
Így néz ki Siemens C60
2006.05.28. 01:34

Fejlesztési napló - Pusztulat mobil
Burwor 2009.06.23. 02:05


Abba hagytam pár hónapja a fejlesztést a Flapo projectem miatt ( http://kmk.blog.hu/2009/06/22/i_kmk_jatekpalyazat_eredmenyhirdetes (x) ). Leírom gyorsan hol tartott akkor a fejlesztés.
Message osztály egész jól sikerült. *-al lehet váltani a pár soros és a teljes képernyős message megjelenítés között. Kicsit aggódom a font miatt, minthogy a Gluglu játék készítése során is láttam már mennyire máshogy kezeli egyik-másik telefon. De bitmap fontot se akarok használni.

Beraktam a Nyuviből ( https://sourceforge.net/projects/nyuvi ) az AI kódomat de az eredmény botrányosan rossz lett. Valamit nagyon benéztem, végig kellene nézni a kódot lépésről-lépésre, csak ne lenne a debuggolás olyan idegesítően lassú a laptopon. A legjobb az lenne, ha készítenék egy minta térképet kézzel és abban ellenőrizném hova lép a szörny a kód alapján.
Burwor 2009.01.23. 09:50
Új lendületet vett a fejlesztés. Elővettem a régi forráskódot és elkezdtem belepakolni az új dolgokat. A honlapomról http://dobosbence.extra.hu/?page_id=12 letölthető vagy online kipróbálható a 0.1-es verzió.
Azóta belekerült egy új osztály, amivel üzeneteket fogok megjeleníteni a képernyő alsó pár sorában (sokat abból, ami eddig is látszott view->show console-al).
Burwor 2008.04.07. 12:01
Ja aki kicsit be akar kukkantani a színfalak mögé, az az emulátorban klikk view->show console
Burwor 2008.04.07. 11:54
Aktualizáltam a linkeket, hogy a http://dobosbence.extra.hu honlapra mutassanak. A demóra kattintva egy on-line emulátorban indul el a játék.
Burwor 2008.03.19. 05:31
Valaki elkészítette a System Shock II minigame pontos mását (csak az Overworlkd Zerot) http://sourceforge.net/projects/owz/
Burwor 2006.12.18. 05:49
Találtam egy Java játékot, ami hasonlít a készülő Pusztulatra. Amíg a fejlesztés tart kéretik azt végig játszani :) Én már megtettem. http://larvalabs.com/gurk/index.html
Burwor 2006.07.07. 01:27
Van C64DTV-m (ez röviden egy joystickbe épített Commodore 64 klón 30 beépített játékkal és néhány extrával) és az extrák között találtam egy játékot, ami kísértetiesen hasonlít a készülő Pusztulatra :)
Na persze ennek az az oka, hogy az is meg a Pusztulat is ugyanolyan gyökerekből táplálkozik :) (Ultima)
Burwor 2006.05.25. 08:41
Amit eddig tud:
véletlenszerűen generál egy térképet (egész jót)
egy külső fájlból betölti a szörnyek értékeit
lehet mozogni a térképen, a szörnyek véletlenszerűen lépnek

Hozzászólások - Pusztulat mobil
Burwor - Törzstag | 244 hsz       Online status #126974   2010.01.27 04:04 GMT+1 óra  
Ja ezt Gluglu-s projecthez akartam írni nem a pusztulathoz...
   
Burwor - Törzstag | 244 hsz       Online status #126972   2010.01.27 02:30 GMT+1 óra  
balogh9 - Törzstag | 801 hsz       Online status #103534   2009.01.27 23:01 GMT+1 óra  
jól néz ki a project, várom a további fejlesztéseket
_____________________
C++ && OGL
   
Burwor - Törzstag | 244 hsz       Online status #103496   2009.01.27 06:13 GMT+1 óra  
szeki - Moderátor | 2440 hsz       Online status #41292   2006.12.19 01:56 GMT+1 óra  
lecseréltem a mobilom egy V3-asra. szal ki is fogom próbálni
dont make money using warezed software !!!
mess with the best, die like the rest !
szeki ● SilentVertigo Team
   
Burwor - Törzstag | 244 hsz       Online status #41290   2006.12.19 01:20 GMT+1 óra  
A Gurk? Valószínűleg igen. Nokia 6131-en ment, de csak 128x128 méretben használja ki a képernyőt. A jó hír az, hogy viszont nem szemeteli össze a képernyő többi részét.
   
Free T - Tag | 80 hsz       Online status #41213   2006.12.18 10:48 GMT+1 óra  
SE W300i-n Fut a játék?
www.tulelokfoldje.try.hu
   
szeki - Moderátor | 2440 hsz       Online status #17650   2006.06.12 05:42 GMT+1 óra  
most már komolyan lecserélem ezt a szar Panasonic-ot
dont make money using warezed software !!!
mess with the best, die like the rest !
szeki ● SilentVertigo Team
   
Tome - Tag | 86 hsz       Online status #17643   2006.06.12 04:52 GMT+1 óra  
hmm......
egész jó

   
Strato - Tag | 17 hsz       Online status #15646   2006.05.30 06:59 GMT+1 óra  
Váu, medzsik!
   
Burwor - Törzstag | 244 hsz       Online status #15188   2006.05.28 01:15 GMT+1 óra  
Takán rakok bele ilyen opciót, de egyelőre marad a nyomogatás. Támadni úgy lehet majd, hogy ha az ellenségre lépsz, az támadásnak minősül. Lesznek még varázslatok is

Ezt a hozzászólást Burwor módosította (2008.03.19 05:27 GMT+1 óra, ---)
   
Dodo55 - Törzstag | 1480 hsz       Online status #14841   2006.05.25 13:47 GMT+1 óra  
Viszont úgy nem mozog, ha folyamatosan nyomom a joystick-ot, tehát úgy kell nyomogatni, hogy mozogjon, szerintem jobb lenne, ha nyomvatartással is menne.

   
Dodo55 - Törzstag | 1480 hsz       Online status #14837   2006.05.25 13:37 GMT+1 óra  
Idézet
Burwor :
Ha valaki Nokián kipróbálja kérem jelezzen vissza, hogy nem fagy-e!



Kipróbáltam, Nokia 3230, nem fagy

   
WToma - Szerkesztő | 635 hsz       Online status #14785   2006.05.25 09:08 GMT+1 óra  
A kész projektek nem törlődnek, természetesen megmaradnak, lehet hozzájuk szólni, frissíteni, új screenshotokat felrakni stb.
Toma
Ez nem bug, hanem feature!
http://sohivatal.uw.hu
   
Burwor - Törzstag | 244 hsz       Online status #14782   2006.05.25 08:51 GMT+1 óra  
Idézet
kicsy :
Főleg ha fel van függesztve, és nincs róla semmi még, akkor minek beregelni?


Ja hát azért regeltem, mert olyan ösztönzőleg hatnak rám az itteni tagok biztatásai, és kíváncsi vagyok van-e egyáltalán igény ilyen jellegű játékra. Egy problémát nem tudtam megodani ezért függesztettem fel pár éve a fejlesztést, de azóta azt megoldottam (egy kis bug a Siemens telefonokban), úgyhogy hamarosan újra nekilátok.
Viszont felmerült bennem egy kérdés: Mi töténik a "kész" projektekkel? Törlődnek?
   
Burwor - Törzstag | 244 hsz       Online status #14779   2006.05.25 08:44 GMT+1 óra  
Én sok projectet futtatok
http://bazalt.try.hu waplapról le lehet tölteni a jelenlegi verziót. Ha valaki Nokián kipróbálja kérem jelezzen vissza, hogy nem fagy-e!
   
kicsy - Szerkesztő | 4304 hsz       Online status #14774   2006.05.25 08:41 GMT+1 óra  
Egyszerre egy project elég lenne nem?
Főleg ha fel van függesztve, és nincs róla semmi még, akkor minek beregelni?
kicsy ● SilentVertigo Team - project Solarah
http://blog.yscik.com
   
Burwor - Törzstag | 244 hsz       Online status #14771   2006.05.25 08:37 GMT+1 óra  
> 1 <