játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5444
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2519

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2188
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1625
syam:    1491

Stickman Comic 2
Minigame Mobil
Kategória: Logikai
A projectről:
A játék a Minigame Mobil versenyére készült, de persze lesz folytatás.

Tervek szerint olyan jó kis agyzsibbasztós, néha már kicsit frusztráló logikai játék lesz. Két ellentétes "dimenzióban" császkáló karakterünket próbáljuk végigvezetni a pályákon, miközben mindenféle plusz feladványt is kapunk.

Próbálom az előző verziótól eltérően, színesre csinálni, és kicsit izgalmasabbra. Próbálok egy kis sajátos hangulatot bele vinni a játékba, mind a grafika mind a párbeszédek terén. Lesznek benne a megszokott játékmenettől eltérő dolgok is, olyan igazi csak néz a játékos, hogy most mit is kell?

Előző verzió:
http://jatekfejlesztes.hu/mgmono.php?id=087d5dd4f3e9d54

!! Techdemo, mindössze az elképzelést prezentálja. !!
A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
AndroidStudio 1.2
andengine
;
Gimp
Tiled
Fejlesztés kezdete: Tervezett befejezés:
2013.01.21
2015.07.??
Beküldve:
2013.02.08 05:01
Fejlesztő:
Dragonzap (2 fő)
Elérhetőség:
Tagok:
beküldő: misi
regisztrált tagok:



Fejlesztés állapota:
Fejlesztés alatt
Fejlesztés alatt
Készültség: 70%

Képek - Stickman Comic 2
Szinvilág
Szinvilág
2017.04.14. 06:49
Új szinvilág
Új szinvilág
2017.04.14. 06:47
Fények
Fények
2016.03.15. 12:05
Útvonaltervezés
Útvonaltervezés
2015.03.14. 09:00

Fejlesztési napló - Stickman Comic 2
misi 2015.03.16. 03:45
Kicsit átalakult az irányítás, mostantól elég oda kattintani ahova szeretnénk menni és a karakterünk magától odasétál. Illetve a köveket húzással lehet mozgatni.
+ a játék Bluetooth-on keresztül is játszható lesz két játékos módba hurrá :D.

Viszont a grafika visszatér az eredeti gyökerekhez és marad fekete fehér rajzosabb stílusú. Egyenlőre az első rész pályái kerülnek bele a játékba, de később bővülni fog új pályákkal és új játékelemekkel is.
misi 2014.06.29. 02:23
Bár nincs sok időm de igyekszem csinálgatni, jelenleg a fő cél a grafika megújítása, összhangba hozása. Kicsit elkanyarodok a retros 8bit hangulat felé, de mind e mellett próbálok szép színes és letisztult maradni. Jó lenne elkapni valami kis hangulatos designt.
misi 2013.03.09. 08:14
Bekerült jó-pár új grafika, javítgattam, pár hibát ( kövek egymásba esése, hibás pályamentés, esés anim... ) de ezzel a kirajzolási sorrenddel, nem sok mindent tudok kezdeni, sokat dobna rajta ha tényleg a földbe lehetne a karakter, de még nem jött az ihlet, hogy hogy lehetne. De bekerült egy teljes pálya nézet gomb is, hogy mégis csak lássa a játékos hogy mit is csinál épp, Meg beszíneztem a karaktereket is a pálya színéhez illően, holnap nem nagyon leszek...
misi 2013.03.01. 23:29
Kő z-indexe javítva ( már nem megy mögé a fehér figura ), Már nem ajánlja fel a 6. pályát, mert nincs is. Sajnos DMG-által tanácsolt dolgok még nincsenek benne ebben a verzióba, mert annak kivitelezése még több időt igényelne :D. Majd idővel az is meglesz, de már csak a verseny utánra.
misi 2013.03.01. 14:59
Felraktam egy tesztváltozatot, lehet ez indul majd a versenyen. Úgyis a részvétel a fontos :D. Bevallom nem vagyok túl büszke rá, de hát végül is használható. Szó szerint csak egy techdemo, a játékmenetből max. az első pálya ad valamicskét, a többi még kidolgozatlan. Mozgás közben néha a csempék csúnyán tolódnak el, arra majd valamit kitalálok.
misi 2013.02.24. 01:43
Elég szépen halad a cucc, a menü újra lett grafikázva, a játékban az összes eddig ismert hiba javítva lett, és az első pálya végleges állapotba került. Most neki állok pályákat gyártani, vagyis előtte még a karakter halál animációt megcsinálom.Ha 6 nap alatt sikerül összerakni egy 10 pályás kis demót, akkor lehet indul a játék a versenyen. De addig sokat kell még tesztelni!
misi 2013.02.19. 13:26
Grafika grafika grafika... Nagyjából ez az ütem terv :). Közben kicsit tisztogatom a kódot, próbálom le egyszerűsíteni, meg kigyepálni amennyire lehet. Karakter animációból már csak a halál meg az unalom effektek hiányoznak. Pálya grafika még eléggé gyér, meg egyféle külső van még csak. Most majd próbálom a jelenlegi elcsúszásait meg apróságait kijavítani, és ezzel összehozni 5-10 pályát, hátha sikerül még a Minigame Mobile versenyen elindulni, de annyira nem akarom erőltetni, fő a minőség.
misi 2013.02.17. 13:30
A karakter animációk már majdnem teljesek, bár nem vagyok beájulva tőlük... Mozgásuk kicsit erőltetett, de van :)
Grafika kb folyton változik, még nem tudom milyen lesz a végleges kép, de most már talán kezd alakulni.
misi 2013.02.13. 07:35
Elkészült a pálya mentés betöltés, a párbeszéd cucc, de a grafika... Nem tudom mi legyen vele... Neki kéne ülni végre, de mennyire nem szeretem én ezt :D. A kód a már nagyjából játszható kategóriába van, még extra elemeket kell hozzá adni, meg pár dolgot véglegesíteni.
misi 2013.02.08. 12:36
Grafikával sok szerencsétlenkedés lesz, még sose csináltam karakter animációt, fogalmam sincs hogy kell, de alakulgat. már van sétáló figura, meg a kőre felmászás is megvan úgy ahogy. Háttér elemekhez is sok graf kell. Közbe a történet meg nuku, és pályák se nagyon vannak. Kód kb. 60%-os van egy menü ami egyáltalán nem illik a játékhoz, pedig mennyit csesződtem vele :D. Meg amúgy is, életembe először ülök java kód előtt, androidom meg nincs is.. Jó lesz ez érzem :D

Hozzászólások - Stickman Comic 2
Marcsello - Tag | 228 hsz       Online status #207634   2015.05.13 22:29 GMT+1 óra  
oh, így mindjárt más, most már értem
Vicces, hogy az egyik osztálytársam (az előző verziót) is kapásból forgatni kezdte a telefont, csak nem ment vele túl sokra

mostmár minden kajak :3 annyit tennék hozzá, hogy az érdekes feature lenne, hogy ha a telefon fejjel lefele van, akkor az ui is megforduljon, mert ugy elég érdekes, hogy ha a fehéremberrel megyek bele a célba, akkor a képernyő alján, ráadásul fordítva jelenik meg a szöveg
Az élet szép, csak tele van Bugokkal
http://marcsello.com/
   
misi - Törzstag | 971 hsz       Online status #207633   2015.05.13 20:57 GMT+1 óra  
Igazából az a gond, hogy nem is a fejjel lefelé lévő karaktert kéne irányítanod, hanem a másikat. Valószínűleg telefonba nincs olyan érzékelő amilyet használok, de remélhetőleg sikerült orvosolni a problémát.

Ki tudnád esetleg próbálni a frissített verziót?
   
Marcsello - Tag | 228 hsz       Online status #207632   2015.05.13 18:03 GMT+1 óra  
Basszus, soha nem gondoltam volna, hogy ki lehet nagyítani de így mindjárt más könyebb is .... mászkálni....

a nem tudom hogy kell játszanit meg úgy kell érteni, hogy megfelytettem, hogy a fejjel lefele lévő manussal tudok kóricálni.... (mint az le is van írva) éééés ennyi, nem tudom hova kéne mennem, vagy mit kéne csinálnom... rásétálok arra az ajtó dologra, de ott sem történik semmi
szóval nem tudom mit kellene csinálnom
az a baj, ha nekem nincs elmagyarázva, ezekre sohse jövök rá.
Az élet szép, csak tele van Bugokkal
http://marcsello.com/
   
misi - Törzstag | 971 hsz       Online status #207626   2015.05.13 13:15 GMT+1 óra  
Valóban azért néz ki így mert ekkora a pálya, de rá tudsz nagyítani és akkor látszik hogy a teljes képernyőt felhasználja az alkalmazás. A képernyő zárás utáni elhalálozás javítva.

A " nem tudom, hogy kell játszani" részen hogyan lehetne javítani? Melyik része nem egyértelmű? Nem akartam túl sok tutorialt írni, de a játék érthetősége az elsődleges cél.

Mégegyszer köszi a visszajelzést, felraktam a javított verziót.
   
Marcsello - Tag | 228 hsz       Online status #207625   2015.05.13 10:39 GMT+1 óra  
sör:


most hogy jobban szemrevételeztem, feltűnt, hogy az ui faszán illeszkedik csak maga a game olyan... de lehet, csak a map ekkora, dunno lol
Az élet szép, csak tele van Bugokkal
http://marcsello.com/
   
misi - Törzstag | 971 hsz       Online status #207624   2015.05.13 09:27 GMT+1 óra  
Köszi a tesztet!
Nagyon érdekesek amiket leírtál, nem tapasztaltam még ilyen jelenségeket. A 4:3-as képarányról tudnál csinálni egy képet?
   
Marcsello - Tag | 228 hsz       Online status #207604   2015.05.11 11:39 GMT+1 óra  
joféle, jóféle...
én csak annyit fedeztem fel egyenlőre, hogy vmiért 4:3-ados a képarány. Ha lezárom a telefont és feloldom instant crash. És ha rányomok, hogy többjátékos, aztán vissza lépek a menübe, és egyjátékost indítok egy kis idő után játék közben kiírja, hogy másik játékos keresése... ezen felül az irányítás szerintem picike telefon képernyőhöz, és az első help szövegében egy betű kimaradt.

De tetszik, attól függetlenül, hogy nem tudom, hogy kell játszani, jó a cucc, tetszik az animáció.

Device: Caterpillar B15 (512mb verzió)
Az élet szép, csak tele van Bugokkal
http://marcsello.com/
   
misi - Törzstag | 971 hsz       Online status #207603   2015.05.11 09:21 GMT+1 óra  
Megjelent a legújabb verzió.

Lévén hogy ez a szakdolgozatom, most főleg a stabilitás volt az első szempont. A többjátékos rész még hagy némi kívánni valót magaután, de alap szinten elvileg működik.

Akinek van egy kis ideje az tesztelje már le és írjon idr egy hszt a készülék adatairól és hogy hogy szuperált.
   
misi - Törzstag | 971 hsz       Online status #192060   2013.03.09 16:19 GMT+1 óra  
Fent van a legfrissebb demo, próbáljátok, kíváncsi vagyok kinek hogy szuperál. Egyenlőre kisebb méretű kijelzőkön, esetleg gond lehet a játék közbeni gondok kicsinységével, majd írok rá egy minimum korlátot (talán még ma).
   
misi - Törzstag | 971 hsz       Online status #191926   2013.03.06 09:50 GMT+1 óra  
Kösz mindenkinek,
végre van egy jó rajzoló program, így tudom használni a rajztáblám is. Remélem ez egy kicsit javít majd a kinézeten. Tesztnek csináltam pár új elemet, majd lesz még több is. Kövek grafikáján kell még alakítani, hogy ne legyen kilógás sehol.
Javítottam a dobozok z-indexelésén, de DMG által tanácsolt, a fű legyen a fehér karakter előtt, nem biztos hogy menni fog, de valamit kitalálok rá.
   
4Bit - Tag | 548 hsz       Online status #191830   2013.03.03 23:53 GMT+1 óra  
Wow! Nem néz ki túlságosan rosszul, és nagyon bejön a látványvilága.
Remélem minél hamarabb kijön, és agyonfügghetem magam vele.
Úgy álljunk meg az életben, akár a sziklaszírt a tengerben; ne engedjük, hogy a szüntelen hullámverés megingasson bennünket.
   
kt96 - Tag | 61 hsz       Online status #191702   2013.03.01 17:02 GMT+1 óra  
Tetszik !
Nem is gondoltam volna hogy ilyenre is lehet használni az andengine-t
Sok sikert
   
misi - Törzstag | 971 hsz       Online status #191684   2013.02.28 21:07 GMT+1 óra  
Meglátom ebben a pár napban még mit sikerül alkotni. Neki fekszek a z-indexelésnek, mert azzal most nagy gubanc van, főleg hogy melyik kő melyik előtt legyen, pláne hogy a másodlagos karakter köve előrébb kell hogy legyen mint maga a karakter ( mert a kő a fű előtt van, a karakter mögötte ) de az elsődleges kő van amikor viszont a másodlagos kő előtt kell hogy legyen, amibe viszont bele tud menni a másodlagos karakter... szóval itt érdekes máguskódásók kellenek még

De akkor egyenlőre hibajavítás, meg pár apróság, és ha elfogatható lesz, határidőre, beküldöm.
   
SX - Törzstag | 361 hsz       Online status #191682   2013.02.28 20:43 GMT+1 óra  
Sztem, ha működik az a 6 pálya, dobd be a versenybe. Veszíteni nem fogsz semmit, max kapsz a nyakadba egy csomó építő, és kevésbé építő jellegű kritikát, amik közt még jó ötletek is lehetnek.
Már ha a versenynek nincs olyan kitétele, hogy a leadott dolgok a gameloft-hoz fognak tartozni (nem olvastam el a kiírást, csak mondom).

   
misi - Törzstag | 971 hsz       Online status #191681   2013.02.28 20:32 GMT+1 óra  
Hát az a büdös nagy helyzet, hogy szerintem nem indulok a minigame versenyen, még sokat kéne csiszolgatni, grafika meg még egyszerűen annyira kevés hogy iszonyat. Meg még nagyon sokat formálódik a képvilág meg a koncepció. Van kb. 6 pálya, elég egyszerűek, előző verzióból nem lenne korrekt kiszedni, meg nem is sokat segítene. Pályaelemekből sincs még meg semmi extra. Inkább adok még neki pár hetet csiszolódni.

DMG: Jó ötlet, bár most így kicsit sokat takar a fű, de talán annyira nem zavaró, viszont a köveket muszáj a fő elé tenni, hogy mert nahh. Szóval az úgy zavaró a fű miatt. A kockán meg tényleg alakítani kéne, meg csinálni pár másikat, had legyen változatosabb.

A grafika jelenleg nincs hozzá hangolva a többi színösszeállításhoz, meg a színek se egymáshoz, csak mutatóba vannak, hogy azért megmarad 2 fő domináns szín, de adjanak egy hangulatot a pályának. Szóval a vörös fekete páros egy kicsit alvilágibb designel lesz megáldva, kékesbe kicsit több növény lesz...

Sok még a meló vele
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #191644   2013.02.28 07:23 GMT+1 óra  
Jobb.

A fehér figura kilóg a kocka alján.

Azt esetleg meg lehet oldani, hogy a a fehér vizuális hatással is a földben legyen és ne előtte? Esetleg azok a fekete árnyalások lehetnének a fehér figura előtt, vagy egy kis perspektív térhatást lehetne adni a grafikának, és akkor a kocka közepére lehetne pozícionálni a figurát, nem tudom érthető-e.

EDIT: Bocs elkapott a hév, csak javaslat nem akarok beleszolni.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
misi - Törzstag | 971 hsz       Online status #191621   2013.02.27 08:05 GMT+1 óra  
Raktam fel egy új képet, azon már jobban átjön a 2 szín szeparáltsága? Mert mondjuk tényleg nem illett bele a szürke fehér a képvilágba, de lehet hogy még ez sem az igazi,.Főleg a 2 szín a lényeg, és nem az hogy fekete/fehér legyen, és próbálok más színeket használni, ne legyen monoton. De ha nincs más és azt mondjátok fekete fehér, be adom a derekam de még próbálkozok kicsit.
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #191617   2013.02.26 21:29 GMT+1 óra  
Jó pofa, csak valahogy a színes környezeten nem jön át ez a fekete-fehér váltogatás. fekete-fehérben az volt jó, hog yami az egyiknek blokk az a másiknak átjárható, mert adta magát a szín különbség.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
misi - Törzstag | 971 hsz       Online status #191615   2013.02.26 21:14 GMT+1 óra  
http://www.youtube.com/watch?v=nkz2c0_AeKE
Most így gyorsba 1 videó, lehet hogy a szövegek kicsit trék, majd egy kicsit többet agyalok a többin .
Kicsit merev a mozgás, de egyenlőre ennyi sikeredett ( élőbe picit jobb, folyékonyabb ), most egyenlőre a pályák jönnek, később még lehet vissza térek rá.
   
misi - Törzstag | 971 hsz       Online status #191589   2013.02.25 21:55 GMT+1 óra  
Hát igen, a grafika elég rizikós rész, most hogy így jobban megnéztem, van mit csiszolgatni rajta, holnap megpróbálok összelökni egy videót az első pályáról, és felrakom ide. ( lehet el is múlik a játék varázsa )

Remélem hamarosan tudok kipróbálható verziót mutatni.
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #191579   2013.02.25 20:09 GMT+1 óra  
Valami séta animot feldobhatnál, valami laza rogybaba mozgás nézne ki jól neki, hogy sikerült?
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
SX - Törzstag | 361 hsz       Online status #191570   2013.02.25 15:07 GMT+1 óra  
misi
Halál is megvan ( buborék SX barátunk utólagos engedélyével )



   
mandyedi - Tag | 32 hsz       Online status #191561   2013.02.24 23:32 GMT+1 óra  
Tetszik a grafika, már várom a kipróbálható verziót!

   
SX - Törzstag | 361 hsz       Online status #191207   2013.02.10 13:26 GMT+1 óra  
Neki nincs, de nekem van egy xperia mini-m, meg egy olcsó tablet-em is. A mini az 2.2-es android, a tablet meg 4.0-ás.

   
misi - Törzstag | 971 hsz       Online status #191205   2013.02.10 09:22 GMT+1 óra  
Bocsi, tényleg kicsit felszívódtam, de most igyekszem. Örülök hogy a barátnőd még mindig ilyen lelkes "rajongó", és remélem nem okozok neki csalódás . Meg ügye van androidos telója? (mert nekem mondjuk nincs).
   
SX - Törzstag | 361 hsz       Online status #191195   2013.02.09 18:03 GMT+1 óra  
De rég hallottam rólad, és milyen jó hírrel jössz! Sok szerencsét ehhez, barátnőm szeme rögtön felcsillant, mikor meglátta. Az előző részt lenyomta

   
misi - Törzstag | 971 hsz       Online status #191186   2013.02.09 12:58 GMT+1 óra  
Pakerjon: jaj de jó nekünk hogy itt vagyol
LBandy: hasonló a felállás, de iszonyat nagy a külömbség ha két pixelhalmazt kell beterelgetni a célba. Az meg hogy tologatható kövek, leomló falak meg ilyesmik vannak, az is sokat színesít
   
LBandy - Tag | 271 hsz       Online status #191174   2013.02.09 09:38 GMT+1 óra  
Ez ilyen shift-klón szerűség lesz? Azokkal jól el lehet lenni, szóval hajrá!
   
misi - Törzstag | 971 hsz       Online status #191157   2013.02.08 13:01 GMT+1 óra  
Dragonzap: Stickman Comic 2
   
> 1 <