játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5444
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2519

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2188
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1625
syam:    1491

T.A.N.K.Z.
Célzókészséget és térérzéket próbáratevő lövöldözős játék
Kategória: Lövöldözős
A projectről:
T.A.N.K.Z. - The Attackers' Non-Killing Zone
Igen, kicsit ellentmondásosnak tűnik ez a név, de ez annak köszönhető hogy a játék is ilyen... Tankos lövöldözős játék vérengzés és gyilkolás nélkül. Kissé humorosra szeretnénk fogni, meglátjuk mennyire sikerül . Egy- és többjátékos mód (2-4 játékos) is lesz (akár HotSeat módban, azaz egy gépen, akár neten vagy LAN-on, azaz távoli gépekkel)... reméljük elnyeri majd a tetszéseteket.
Részletes információk a honlapunkon!
A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
Delphi
Open GL
;
3ds max, Photoshop
Fejlesztés kezdete: Tervezett befejezés:
2005. 12. 05.
ismeretlen
Beküldve:
2006.04.22 14:20
Fejlesztő:
Cactus Entertainment GDC (4 fő)
Elérhetőség:
A csapat honlapja
e-mail: cactussite@uw.hu
Tagok:
beküldő: Cactus Jack
regisztrált tagok: Cactus James, Cactus Johnny



Fejlesztés állapota:
Fejlesztés alatt
Fejlesztés alatt
Készültség: 36%

Képek - T.A.N.K.Z.
Főmenüterv
Főmenüterv
2006.11.01. 15:18
Ingame Statisztika ablak... Az iránytűn már a szél is felfedezhető...
Ingame Statisztika ablak... Az iránytűn már a szél is felfedezhető...
2006.09.20. 11:59
A régi jobboldali LOG panel helyett itt a LOG ablak, mely jóval szebb, és részletesebben jegyzi meg az eseményeket.
A régi jobboldali LOG panel helyett itt a LOG ablak, mely jóval szebb, és részletesebben jegyzi meg az eseményeket.
2006.09.16. 14:49
Ingame weapon info screen... :)
Ingame weapon info screen... :)
2006.09.13. 06:03
Főcím...
Főcím...
2006.09.09. 06:23
Felépült, fix fal... Terv szerint ezt a falat kibontani sem lehet majd, viszont 20 EP az ára... (későbbiekben minden változhat)
Felépült, fix fal... Terv szerint ezt a falat kibontani sem lehet majd, viszont 20 EP az ára... (későbbiekben minden változhat)
2006.09.04. 14:30
Fal... kilőttük, még lehet forgatni, mivel még csak minta...
Fal... kilőttük, még lehet forgatni, mivel még csak minta...
2006.09.04. 14:29
Látványterv a fegyverek leírásának ablakából... A szöveg csak dísznek van, nyilván nem ilyen lesz a játékban :)
Látványterv a fegyverek leírásának ablakából... A szöveg csak dísznek van, nyilván nem ilyen lesz a játékban :)
2006.09.04. 14:26
A DMG által javasolt feature: a cső szöge immár egérrel is állítható :)
A DMG által javasolt feature: a cső szöge immár egérrel is állítható :)
2006.09.04. 14:24
Ez lett az ingame kép, itt már a felirat is kultúrált :)
Ez lett az ingame kép, itt már a felirat is kultúrált :)
2006.08.22. 00:33
Nyugi, ez még csak látványterv, nem ingame kép :) De remélem azért tetszik...
Nyugi, ez még csak látványterv, nem ingame kép :) De remélem azért tetszik...
2006.08.21. 12:52
InGame menu... egyelőre nincs túl sok menüpont :D
InGame menu... egyelőre nincs túl sok menüpont :D
2006.08.20. 09:00
Egy kép a játékból a javított interface-szel. Remélem jobban tetszik :)
Egy kép a játékból a javított interface-szel. Remélem jobban tetszik :)
2006.08.17. 13:38
Célzófegyver... megmutatja, hogy mi lenne ha 5 fokkal állítanánk a cső szögén...
Célzófegyver... megmutatja, hogy mi lenne ha 5 fokkal állítanánk a cső szögén...
2006.07.12. 05:32
Exkluzív kép a próbaverzióból :)
Exkluzív kép a próbaverzióból :)
2006.07.07. 01:41
Új terep, radar
Új terep, radar
2006.06.08. 05:19
Pajzs mozgás közben az ütközés elkerülése érdekében...
Pajzs mozgás közben az ütközés elkerülése érdekében...
2006.04.22. 14:25
Multiplayer
Multiplayer
2006.04.22. 14:24

Fejlesztési napló - T.A.N.K.Z.
Cactus Jack 2006.09.23. 07:07
Megjelent a második próbaverzió is 0.3 Alpha verziószámmal... Remélem elnyeri a tetszéseteket...
Cactus Jack 2006.07.06. 16:03
Itt a próbaverziótok... 0.2 alpha... Nézzétek meg, értékeljétek, de légyszi ne kidolgozatlanságkritikát írjatok... (pl h csúnya a terep, meg ilyenek)
Cactus Jack 2006.06.08. 05:22
Hogy örülhessetek: új (még nem végleges) terep, és azok közül is csak az egyik, ugyanis a sivatagtól a havasig minden lesz! Működik a radar is, ám még csak fehéren láthatjuk a tankokat rajta. Nemsokára kaptok még jónéhány shotot, azokon már minden jó lesz :)
Cactus Jack 2006.06.06. 15:22
Nos, kimaradások után újra megkezdtem a project fejlesztését, intenzíven dolgozom rajta, úgyhogy érik a demótok! Hogy nyáron mi lesz, azt nem tudom, mert lesz 1-2 elfoglaltságom, ám ez marad az elsődleges projectünk. Türelem, mi sem adjuk fel, Ti se tegyétek :)
Cactus Jack 2006.05.03. 10:39
Mi lettünk a májusi Hónap GarázsProjectje cím tulajdonosai :)
Cactus Jack 2006.04.22. 14:23
A projectet átregeltük sikeresen :) Remélem itt sem fog rosszabb értékelést kapni :)

Hozzászólások - T.A.N.K.Z.
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #96980   2008.10.13 06:36 GMT+1 óra  
Necroposzt

-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
hamvaszto - Tag | 12 hsz       Online status #96976   2008.10.13 05:34 GMT+1 óra  
ez király, de miért nincs annyi delphi tutorial ezen az oldalon? tudom, hogy a c++ az etalon, dehát...

   
Cactus Jack - Törzstag | 176 hsz       Online status #39246   2006.12.01 09:52 GMT+1 óra  
Hát... erre azt tudom mondani, h a Te géped csodákra képes, de szerencsére egy bizonyos idő után előtörnek az anticsodák

Cactus Jack
Cactus Entertainment Team
http://www.cactusent.eu
   
~Cre@tine~> - Tag | 702 hsz       Online status #38970   2006.11.30 07:32 GMT+1 óra  
Na valami csoda folytán lejött és elindítottam.
Most viszont a következő van. Elindítom a játékot és nem történik semmi. Várok 5 percig és semmi. Se kép se hang, csak egy TANKZ.exe folyamat fut a háttérben 90%-ra terhelve a CPU-t. Várjak még fél órát vagy mikor indul el? Már csak 35% a terhelés még semmi sem indult el.
Szerk.:kb 10 perc háttérben futás után elindult.

   
~Cre@tine~> - Tag | 702 hsz       Online status #38952   2006.11.30 06:13 GMT+1 óra  
Explorerrel is néztem, de az is ugyanezt csinálja.
uw serverről egyszerűen nem megy a letöltés és kész.
http://kepup.extra.hu/p/?letoltes3.jpg

   
Cactus Jack - Törzstag | 176 hsz       Online status #38540   2006.11.27 08:35 GMT+1 óra  
Jó javaslat, igaza van a srácnak, jó cucc, bár most én se használom

Cactus Jack
Cactus Entertainment Team
http://www.cactusent.eu
   
Addict - Törzstag | 1031 hsz       Online status #38464   2006.11.26 10:32 GMT+1 óra  
Idézet
~Cre@tine~> :
Nekem ezt a kis "aranyos" ablakot dobja ki az installer:
http://kepup.extra.hu/p/?error3.jpg

Biztos lehet uw-ra .exe-t felrakni?


Ha Firefoxot használsz, akkor ne a beépített letöltéskezelőt használd, sokszor csak félig szedi le a fájlokat, helyette tedd fel ezt a FF extension-t, nekem eddig nagyon bejött, még magyarul is tud

   
Cactus Jack - Törzstag | 176 hsz       Online status #38451   2006.11.26 09:08 GMT+1 óra  
Perszehogy lehet, hisz akkor senkinek sem menne... Viszont hogy miért dobja ki azt nem tudom, szerintem vmi csodálatos böngészőhiba miatt nem szedte le a fájlt teljesen, pedig ő azt hiszi igen... érdemes egy rendszerújraindítás és a hibás exe törlése után újra megpróbálni... Jobbat én sem tudok javasolni sajnos, eddig mindnekinél jó volt, legalábbis senki nem szólt érte...

Cactus Jack
Cactus Entertainment Team
http://www.cactusent.eu
   
~Cre@tine~> - Tag | 702 hsz       Online status #38117   2006.11.24 13:33 GMT+1 óra  
Nekem ezt a kis "aranyos" ablakot dobja ki az installer:
http://kepup.extra.hu/p/?error3.jpg

Biztos lehet uw-ra .exe-t felrakni?

   
Cactus Jack - Törzstag | 176 hsz       Online status #34944   2006.11.02 12:04 GMT+1 óra  
Köszönöm a pozitív véleményt A géped 50-nel bírja renderelni. Úgy van belőve a cucc, h sose essen le hirtelen az FPS, közel egyenletes. A limit 80 FPS, de ahhoz már tényleg masina kell... További jó játékot!

Cactus Jack
Cactus Entertainment Team
http://www.cactusent.eu
   
gaborlabor - Moderátor | 4449 hsz       Online status #34925   2006.11.02 10:34 GMT+1 óra  
Hi!

Én megnéztem a demot, tetszik is, de hogy lehet az, hogy nálam a játék futása alatt végig 50 FPS-sel ment? Soha nem volt se több, se kevesebb.
Amúgy maga a játék tetszik.

   
Cactus Jack - Törzstag | 176 hsz       Online status #34800   2006.11.01 15:23 GMT+1 óra  
Volt egy kis szünet a saját hibámból meg azon kívül is, de most már minden OK, ráadásul egy főmenü tervet is kaptok... Amellett persze multiplayert is írok, mely egész jól halad, de azért nézzétek meg!
A képről annyit, hogy a nagy izé rajta ilyen monitorszerű szerepet fog betölteni. Ha épp nem kell semmire, akkor screenshotokat mutat majd, de pl az options v a credits ott fog megjelenni... Legalábbis ez az elképzelés

Cactus Jack
Cactus Entertainment Team
http://www.cactusent.eu
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #31971   2006.10.09 02:56 GMT+1 óra  
Hát én már beleazsladtam pár negatívumába, úgyhogy leszoktam róla. OpenGL-t is érdemes rendesen megtanulni, ajánlom azt is.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
Cactus Jack - Törzstag | 176 hsz       Online status #31866   2006.10.07 12:02 GMT+1 óra  
GLScene komponensre támaszkodik... Saját engine-t majd DX-re akarok írni Ám egyelőre óvatosan

Cactus Jack
Cactus Entertainment Team
http://www.cactusent.eu
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #31821   2006.10.06 13:44 GMT+1 óra  
Egyébként valami technikai infót kaphatunk a cucról? Engem spec az érdekelne, hogy az Engine, az nyers OpenGL kód, vagy a Delhi 4GL által nyújtott komponens rendszerére támaszkodik?
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
Cactus Jack - Törzstag | 176 hsz       Online status #31560   2006.10.02 12:33 GMT+1 óra  
Meg is van, ez tényleg az én hibám volt, kiremeltem két sort, ami pont erre vigyázott (nyilván okom volt rá), aztán elfelejtettem visszatenni Köszönöm az észrevételt, ezt a verziót egyelőre nem tölteném fel ha nem gond, képzeljétek el h nem pörög ki

Cactus Jack
Cactus Entertainment Team
http://www.cactusent.eu
   
Cactus Jack - Törzstag | 176 hsz       Online status #31557   2006.10.02 12:12 GMT+1 óra  
DMG, utánanézek, elég bonyolult motort írtam neki régebben, nem tudom mitől kattanhatott meg ennyire, nálam ilyenfajta hiba eddig még nem jelentkezett!

Cactus Jack
Cactus Entertainment Team
http://www.cactusent.eu
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #31495   2006.10.02 00:14 GMT+1 óra  
még mindig kerge az iránytű, ha sokat kapkodom a kamerát, akkor bepörög, és ez az ingázós mozgása megállás után el is indítja a másikirányba sebesen.

Véleméynem szerint úgy kéne megoldani, hogy ha lassan fordítom a kamerát, akkor nem ingázik, szépen lassan forog a kamerával, nagyobb lendületnél legyen csak ez az ingázás, de azt nem úgy kéne megoldani, ahogy most van, mert gondolom, valahogy úgy működhet, hogy a megállás után elindul visszafele, a legutóbbi pozícióba, és a ha beforog az iránytű, akkor az legutóbbi pozíció, az elég sok körrel visszafelé van, így pörög mint a motolla.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
Cactus Jack - Törzstag | 176 hsz       Online status #31346   2006.09.29 12:52 GMT+1 óra  
Lecseréltem a javítottra, viszont ha esetleg kipróbálnátok és találtok benne valami furcsaságot, szóljatok, mert eléggé előrehaladtam már a projecttel, és vissza kellett butítanom az eredeti szintre, és lehet h maradtak benne szemetek.... Remélem azért nem... na jó szórakozást hozzá

Cactus Jack
Cactus Entertainment Team
http://www.cactusent.eu
   
Cactus Jack - Törzstag | 176 hsz       Online status #31331   2006.09.29 08:14 GMT+1 óra  
Ez vicces, egyetlen egy relációjel fordult meg valahogy a kódban, de nem tudom hogy, hisz az már nagyon régóta ott van, és eddig mint Te is láttad, működött.... elnézést NEmsokára kijavított verzióra cserélem a régit...

Cactus Jack
Cactus Entertainment Team
http://www.cactusent.eu
   
Cactus Jack - Törzstag | 176 hsz       Online status #31330   2006.09.29 08:11 GMT+1 óra  
Hejj, DMG.... tényleg nem megy az iránytű, pontosabban elő tudtam idézni h ne működjön, azonnal utánajárok!

Cactus Jack
Cactus Entertainment Team
http://www.cactusent.eu
   
Cactus Jack - Törzstag | 176 hsz       Online status #31243   2006.09.28 06:13 GMT+1 óra  
Köszönöm, már alakulgat, kommunikáció, chat megvan neten és lanon is, már nemsokára nekivágok a játék multizásának a lényeg h van multimotor

Cactus Jack
Cactus Entertainment Team
http://www.cactusent.eu
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #31112   2006.09.27 23:48 GMT+1 óra  
Rendben, azért terdd csak bele az ötlet ládikába.

Sok sikert a multiplayerhez!
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
Cactus Jack - Törzstag | 176 hsz       Online status #31074   2006.09.27 11:57 GMT+1 óra  
DMG: Szted nem ez volt az első amit megpróbáltam? Nem tudtam... modnhatni nem volt hozzá ihletem, h megcsináljam szépre (mindezt az ígyis túlzsúfolt IF-en....
Az a baj h mostanság nem sok ihlet szorul belém, ennek sok oka van.... A lényeg, h köszönöm a tanácsokat, meg tényleg örülök h foglalkozol vele, csak most inkább először az alapokat teszem le.... most pl multiplayer... aztán majd finomítgatunk

Cactus Jack
Cactus Entertainment Team
http://www.cactusent.eu
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #31009   2006.09.27 00:14 GMT+1 óra  
Egy felhasználónak semmi kényelmi funkció nem lehet felesleges.

A tank beállításainál el tudnám képzelni, hogy a gömb által bejárt sávot is megjeleníted az IF-en és arra kattintva ugrana az egérre a gömb, ami beállítja az aktuális állást.

De végülis jó ez így is, csak igyekszem jótanácsokat adni, azért megfontoland, mert egy 180 fokos fordulatnál, egy felhasználónak kényelmesebb a végpozícióba kattintani, mint odafonszolni a csövet, de ez csak az én elgondolásom.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
Cactus Jack - Törzstag | 176 hsz       Online status #30931   2006.09.26 04:41 GMT+1 óra  
Az iránytű nálam (és mindenki másnél) forog, és ingázik, de igen keveset, csak a látvány kedvéért.... Szal nem értem....
A featuret azért vettem ki, mert értelmes és jó megoldát nem tudnék kitalálni a tank csövének ilyenfajta megoldására, akkor viszont inkább ennek sem hagyom benne, legyen egységes... meg azért tényleg nem nagy fáradság odahúzni azt a kis handlet.... ez Te sem mondhatod

Cactus Jack
Cactus Entertainment Team
http://www.cactusent.eu
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #30928   2006.09.26 03:10 GMT+1 óra  
Idézet
Cactus Jack :
Ehh, nos.. az AV sztem már javítva volt, nem tudom mitől lehet....
Ezt a mozgásos részt egyelőre tegyük félre....
Az, hogy bekattintasz az energiacsíkba, meg volt írva, de kivettem, mert nem volt jó...
Az iránytű nem tudom hogy hallhatott meg, nekem sose volt semmi bajom vele....



Miért vetted ki? Mi volt a baja?
Úgy értettem, hogy meghalt az iránytű, hogy most egyáltalán nem mozog. Vagy most is kéne neki? Mert a gond az volt, hogy túlságosan sok ideig ingázik mire beáll oda ahova kéne, egy egyszerü irányba fordulás jobb lene, de azért valami kéne, hogy tudjuk, hogy éppen mere fele néz a kamera.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
Cactus Jack - Törzstag | 176 hsz       Online status #30837   2006.09.25 07:51 GMT+1 óra  
Ehh, nos.. az AV sztem már javítva volt, nem tudom mitől lehet....
Ezt a mozgásos részt egyelőre tegyük félre....
Az, hogy bekattintasz az energiacsíkba, meg volt írva, de kivettem, mert nem volt jó...
Az iránytű nem tudom hogy hallhatott meg, nekem sose volt semmi bajom vele....

Cactus Jack
Cactus Entertainment Team
http://www.cactusent.eu
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #30812   2006.09.25 03:53 GMT+1 óra  
Kaptam egy hibaüzenetet a játék végefelé épp az utolsó Wall fegyveremet próbáltam kilőni, amikor:

Kód:
Access violation at address 004E8A5D in module 'TANKZ.exe'. Read os address 00000052


Ettől eltekintve, egész nagy a fejlődés, viszont a Wall megjelenésével, iszonyatosan szükségét érzem annak, hogy a tankok sebességét megnöveld, mert egy fal kikerülése rongálja a pergő játékmenetet. Szó volt itt régebben arról, hogy ne kerüljön a mozgás külön energiába, de ezt elvetetted, ok, de még nem esett szó arról, hogy esetleg egy energiáért nagyobb területet lehessen bejárni, és persze a sebesség.

A fonszolható beállítások, mint a dölésszög meg az energia, haladnak a tökéletesség felé, de nem ártana megoldani, hogy kurzor pozíció érzékenyek legyebek, vagyis, ha az energia csíra kattintok valahol akkor odaugorjon egyből a kurzorhoz, és ne kelljen mindig megfogni, az ágyó szögek beállításánál hasonló fícsör kéne.

Az iránytűt jól megzaboláztad. Meghalt szegény.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #30807   2006.09.25 03:28 GMT+1 óra  
Idézet
Cactus Jack :
Egyszóval DMG, sajnos így alakult, nem én űztem el a tagokat, csak pusztán megszűnt a lelkesedésük.... az enyém belátható időn belül nem fog.... ennyi...



Nem is arra céloztam, hogy te űzted volna el a tagokat, hanem pont arra, hogy fogy a lelkesedés. Egy egyenlőre hobbi csapatban egyedül a lelkesedés az ami nem fogyhat el soha. De mondom csak csendben megjegyeztem, nem kívánok beleszolni a csapat felépítésének az alakulásába.

Most szedtem le az afát majd véleményezem.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
Cactus Jack - Törzstag | 176 hsz       Online status #30757   2006.09.24 07:55 GMT+1 óra  
Na csak két ember vállalta be a tesztelést?

Cactus Jack
Cactus Entertainment Team
http://www.cactusent.eu
   
Cactus Jack - Törzstag | 176 hsz       Online status #30741   2006.09.24 02:26 GMT+1 óra  
Egyébként ez valahogy kimaradt a readmeből, de az iránytű közepéből induló nyíl szélvektor

Cactus Jack
Cactus Entertainment Team
http://www.cactusent.eu
   
Cactus Jack - Törzstag | 176 hsz       Online status #30740   2006.09.24 02:24 GMT+1 óra  
Köszönöm ... Örülök h a múltkori egyértelműen negatív vélemény után mostmár egyértelműen pozitívat kapok Látjátok... nincs okom feladni

Cactus Jack
Cactus Entertainment Team
http://www.cactusent.eu
   
Addict - Törzstag | 1031 hsz       Online status #30732   2006.09.23 21:46 GMT+1 óra  
Jó lett az újabb alpha: Nekem tetszik, látszik, hogy fejlődik, és ez jóó! Kezdem egész jól kiismerni a fortélyait a dolognak, így már még jobban várom a multit is

   
Cactus Jack - Törzstag | 176 hsz       Online status #30709   2006.09.23 12:47 GMT+1 óra  
Bug fixed!

Cactus Jack
Cactus Entertainment Team
http://www.cactusent.eu
   
Cactus Jack - Törzstag | 176 hsz       Online status #30707   2006.09.23 12:28 GMT+1 óra  
Köszönöm az érétkelést, örülök h meg vagy elégedve!
- Az energiapontod az alsó panel közepén láthatod.
- A bugot ma hoztam létre egy átnevezésből kifolyólag, de elvileg javítottam, azonnal utánanézek! Köszönöm!

Cactus Jack
Cactus Entertainment Team
http://www.cactusent.eu
   
kicsy - Szerkesztő | 4304 hsz       Online status #30705   2006.09.23 12:06 GMT+1 óra  
v0.3 feedback:
- az IF király lett, végre egyszerűen irányítható
- kezdek rájönni hogy működik a játék tul.képpen
- lehet hogy én vagyok vaksi, de nem láttam a rendelkezésre álló lépéspontok számát.. Ezt mindenképp ki kéne írni, főleg ha jól vettem észre és át lehet vinni a körök között (ami logikus is, hamár 10 lp van egy körben és van 20pontos fegyver pl )
- bug found: Models/abc.3ds-t hiányolva adja meg magát néha a progi, eddig Tracer és Sniper lövésnél halt meg. Illetve néhány bill-re még reagált utána, hotkeyekkel ki lehetett lépni.

Mára ennyi, jó irányba halad a cucc, hajrá
kicsy ● SilentVertigo Team - project Solarah
http://blog.yscik.com
   
Cactus Jack - Törzstag | 176 hsz       Online status #30689   2006.09.23 07:07 GMT+1 óra  
Az új próbaverzió, a 0.3 Alpha letölthető a honlapunkról, vagy innen! Remélem élvezni fogjátok, hangok továbbra sincsenek benne, de a játékmenet szerintem sokat fejlődött az elmúlt 2,5 hónapban (a két próbaverzió közt). Grafikailag is jobb lett, ezt bárki alátámaszthatja, a terep textúrája azonban nem változott, véleményem szerint azzal ráérek még foglalkozni akkor, amikor készül majd a többi terep (merthogy lesz jó pár). A két használt font közül a régebbi (amivel pl a gombok feliratozva vannak) nem végleges, kicsit olvashatatlan, ezért cserélve lesz, de addigis erőltessétek meg magatokat! A másik betűtípus viszont (a naplóban, statisztikában, stb használt) végleges, arra remélem nem lesz panaszotok. Röviden ennyi, jó szórakozást kívánok hozzá, várom a véleményeket.

Cactus Jack
Cactus Entertainment Team
http://www.cactusent.eu
   
Cactus Jack - Törzstag | 176 hsz       Online status #30607   2006.09.22 06:57 GMT+1 óra  
Csaba42: igen, oylasmi, de picit azért más

DMG: Az új alfa jön nemsokára, viszont arra amit írtál, vezetőként muszáj reagálnom...
Szóval... a Cactus Entertainment létrejöttekor azonnal bővült egy taggal, s hárman lettünk, mindhárom tag aktívan dolgozott... Kettő mára egyetemista, és nagyjából tesznek az egészre... még az egyéves fordulónk előtt bővült a csapat 4 tagosra, vele annyi a baj, hogy a TANKZ-ból nem igazán tudja kivenni a részét, majd terepeket fog csinálni. Johnny azt mondta, megcsinálja a zenéket, egyelőre nem tudom mi lesz ezzel az ígérettel. Gyakorlatilag az van, hogy egyedül dolgozom, viszont ha mind a három tagot kidobnám, akkor egyedül meg is szüntethetném a Cactus Entertainmentet... ezt viszont nem akarom... azt viszont igen, hogy valaki, aki szívesen csatlakozna egy játékfejlesztő csapathoz, meglátná a TANKZ-ot, és látna benne annyi fantáziát, hogy beszáll....
Egyszóval DMG, sajnos így alakult, nem én űztem el a tagokat, csak pusztán megszűnt a lelkesedésük.... az enyém belátható időn belül nem fog.... ennyi...

Cactus Jack
Cactus Entertainment Team
http://www.cactusent.eu
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #30551   2006.09.22 01:13 GMT+1 óra  
csak az a baj h Johnny egyelőre nem tesz semmit azellen, h ne legyne a játék néma....



Nem kötekedni akarok, de kicsit nagyobb lelkesedést várnék el egy olyan csapat tagjától ami hivatalosan is játékfejlesztésre akarja adni a fejét, de végülis a ti döntésetek, hogy kit vesztek be a csapatba és kit nem.

A képek jók, már várom az új beta-t
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
Csaba42 - Törzstag | 946 hsz       Online status #30530   2006.09.21 15:00 GMT+1 óra  
Nagyon jó lesz, csak így tovább! Ez ugye egy amolyan Worms-ös játék lesz?! Már ha igazam van .

   
Cactus Jack - Törzstag | 176 hsz       Online status #30524   2006.09.21 13:23 GMT+1 óra  
Bácsi... nézz a százalékállásra Tereptárgy lesz rengeteg... fa, bokor, szikla.... de ez egy humoros játék, szal sörösdoboz, vodkásüveg, becsapódott rakétaroncs, minden, ami kell... sőt, a textúra sem ez lesz... és nem is csak ez az egy

Cactus Jack
Cactus Entertainment Team
http://www.cactusent.eu
   
Latka X-treme - Törzstag | 311 hsz       Online status #30460   2006.09.21 07:30 GMT+1 óra  
Nagyon jó kis projekt! Mindent bele!

Amúgy úgy vélem, hogy elég sivár a terep... nem ártana bele esetleg néhány szögesdrót akadály, illetve kihalt fák, bokrok, és egyéb cuccosok..
   
Cactus Jack - Törzstag | 176 hsz       Online status #30448   2006.09.21 04:38 GMT+1 óra  
Meglesz

Cactus Jack
Cactus Entertainment Team
http://www.cactusent.eu
   
Addict - Törzstag | 1031 hsz       Online status #30430   2006.09.20 22:31 GMT+1 óra  
Nekem személy szerint nagyon tetszik a project, szorítok érte, hogy elkészüljön és hogy élvezetes legyen, mert hogy szívonalas lesz, az már most látszik. Mindentbele srácok!

   
Cactus Jack - Törzstag | 176 hsz       Online status #30420   2006.09.20 13:28 GMT+1 óra  
Köszönöm, örülök, hogy tetszik! Kicsy, mondtam, igaz régebben, az alap Stencil font abszolút javítva lesz, de egyelőre elég ez a minőség... Szal az IF-en alul, meg fent a játékosneveknél is javulás lesz, viszont ez az írógépszerű font marad, ezzel sztem nem lehet bajotok ... Örülök, h végre valaki lelkesedik újra a TANKZ-ért, szal maradjon is így, mert 9,5 hónapja szenvedek vele, és ha nemtartjátok bennem a lelkesedést....... nem is mondom tovább ... Szal nemsokára próbaver, aztán multi... csak az a baj h Johnny egyelőre nem tesz semmit azellen, h ne legyne a játék néma....

Cactus Jack
Cactus Entertainment Team
http://www.cactusent.eu
   
Addict - Törzstag | 1031 hsz       Online status #30418   2006.09.20 12:41 GMT+1 óra  
Engem inkább a jól kihegyezett multi érdekelne Bocs, nem tudom visszatartani, rég multiztam bármivel is

   
kicsy - Szerkesztő | 4304 hsz       Online status #30417   2006.09.20 12:38 GMT+1 óra  
Kajak, még az alap interfészen kellene néhány helyen a betűkön csiszolni (Energy, power pl, ill. a levegőben lógó szövegeket) ezek elég nehezen olvashatók meg a fekete keret nem is néz ki túl jól -> 8bites alfacsatornát javasolnék rájuk, mondjuk png/tga fontok ha tud ilyet a cucc
kicsy ● SilentVertigo Team - project Solarah
http://blog.yscik.com
   
Addict - Törzstag | 1031 hsz       Online status #30416   2006.09.20 12:38 GMT+1 óra  
A menük jók lettek, ilyen jó legyen a végső gáma is

   
Cactus Jack - Törzstag | 176 hsz       Online status #30413   2006.09.20 12:09 GMT+1 óra  
Itt az idő, van Stat screenshot... ezzel be is fejeztem az InGame menüket, minden megvan, ami csak kellhet.... most aprócska tesztek, kaptok valszeg egy néma 0.3 alphát, aztán multizok izomból . Viszont írjatok véleményt a shotokról, mert addig nem kaptok próbaverziót, amíg nem értékeltek

Cactus Jack
Cactus Entertainment Team
http://www.cactusent.eu
   
> 1 < [2] [3] [4] [5]
Korábbi postok