játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5455
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2521

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2189
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1625
syam:    1491

Flop Toy
Independent video game.
Kategória: Casual
A projectről:
Function 2013 GameDev Compo második helyezett. A PC Demo már elérhető! A Flop Toy egy régi játékunknak, a Get The Present-nek az újragondolása.

A játék alaptörténete annyi, hogy egy gyerekszobában leszakadt a polc, tele játékokkal, és a főhős léggömb-kosár kombináció bőrébe bújva kell irányítani egy "varázsszőnyeget", és visszajuttatni a lehulló játékokat a kosárba, megmentve ezáltal őket.

A polcból kihulló csavarokat nem szereti a kosarunk, ezeket nem szabad visszalőni, a fából készített játékokra pedig feltétlen vigyázni kell, ezek nem eshetnek le

A játék során többféle powerup érhető el, amelyek segítségével még hatékonyabban menthetőek meg a játékok.

Powerupokat a játék során szerezhető, vagy mobilon vásárolható coinokért cserébe kaphatunk.

A játékot ennek megfelelően free kategóriába szánjuk iOS-re és Androidra, IAP rendszerű vásárlási lehetőségekkel.

A játék során szerzett legjobb pontokat vagy Facebook alapú online, vagy offline highscore táblán találjuk a játékot követően.
A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
Unity 4.5;
Blender, Reason 5, Audacity, Monodevelop, Photoshop
Fejlesztés kezdete: Tervezett befejezés:
2013. 08. 26.
2014. január
Beküldve:
2013.09.15 05:22
Fejlesztő:
Mindesign (2 fő)
Elérhetőség:
A csapat honlapja
e-mail: mrpowhs@gmail.com
Tagok:
beküldő: Seeting
regisztrált tagok: Sitnyikk



Fejlesztés állapota:
Fejlesztés alatt
Fejlesztés alatt
Készültség: 71%

Képek - Flop Toy
Plakátterv
Plakátterv
2014.05.28. 15:12
Pólóterv
Pólóterv
2014.05.28. 15:10
Bögreterv
Bögreterv
2014.05.28. 15:09
Powerup és barátai
Powerup és barátai
2014.05.28. 09:06
Tutorial 20. századi módra :)
Tutorial 20. századi módra :)
2014.05.28. 08:59
ebből lett a menü
ebből lett a menü
2013.11.29. 15:49
menümenümenü :)
menümenümenü :)
2013.11.29. 15:20
már van logónk is
már van logónk is
2013.10.30. 17:17
készül az intro
készül az intro
2013.10.11. 17:37

2013.09.17. 04:08

2013.09.17. 04:05

2013.09.17. 04:03

2013.09.17. 03:47

2013.09.17. 03:43

Fejlesztési napló - Flop Toy
Sitnyikk 2014.05.28. 15:17
Fontos a marketing, és tervben van egy indiegogo próbálkozás is, ezért készültek póló, bögre és plakáttervek ;)
Sitnyikk 2013.12.09. 16:33
Keményen dolgoztunk az elmúlt időszakban a játékon, és néhány alapvető változást eszközöltünk mind a designban, mind a játékmenetben:

- A játék megkapta a Facebook integrációval ellátott új menüt. Ezzel a játékos összehasonlíthatja a pontszámát a barátai pontjaival
- Nyikvánosságra hoztuk a játék intro jelenetét
- Konkretizáltuk a powerupok kérdését
- Teljesen új irányításon dolgozunk. A legtöbb játékos, aki kipróbálta a korai buildet, nehezen boldogult az irányítással, ezért egy teljesen más irányba vittük el a dolgot. Reméljük ez lesz a végleges irányítás, és megold sok-sok felmerülő problémát...

A release date-et januárra toltuk. Jót akarunk kiadni, nem pedig gyorsat :)
Seeting 2013.12.04. 08:39
Intro scene:

http://www.youtube.com/watch?v=cRGRFfJtsUk

Hozzászólások - Flop Toy
Sitnyikk - Törzstag | 1230 hsz       Online status #203567   2014.06.10 15:00 GMT+1 óra  
Egy kis ingame hangulat

Joker videó

Combo videó

   
Sitnyikk - Törzstag | 1230 hsz       Online status #203155   2014.05.28 17:52 GMT+1 óra  
Fél év alatt nem sokat haladtunk ugyan, de az elmúlt napokban megint dübörög a Flop Toy biznisz Finisre fordultunk, akárhogy is nézem. A JF közönsége még nem láthatta az új ingame látványt, ezért feldobtunk 1-2 képet

Ezt a hozzászólást Sitnyikk módosította (2014.05.28 18:01 GMT+1 óra, ---)

   
Seeting - Törzstag | 2306 hsz       Online status #199727   2013.12.04 16:39 GMT+1 óra  
Intro:

http://www.youtube.com/watch?v=cRGRFfJtsUk

Szerk: Ja már volt, bocsi

Ezt a hozzászólást Seeting módosította (2013.12.06 16:23 GMT+1 óra, ---)
   
Sitnyikk - Törzstag | 1230 hsz       Online status #199674   2013.12.02 12:54 GMT+1 óra  
örülök, hogy tetszik most egyébként átalakítás alatt van az irányítás, és ezzel együtt kicsit a játékmenet is, hamarosan újabb infók

   
Tibsy - Tag | 307 hsz       Online status #199671   2013.12.01 23:57 GMT+1 óra  
a desigen nagyon szimpatikusra sikerült
   
dvorgaz - Törzstag | 575 hsz       Online status #199651   2013.12.01 00:26 GMT+1 óra  
Teljesen világos. Jó ötlet, bár kicsit melósnak tűnik
   
Sitnyikk - Törzstag | 1230 hsz       Online status #199649   2013.11.30 23:14 GMT+1 óra  
igazából nagyon egyszerű... gyakorlatilag egymáson túlnyúló lapokból van felépítve az egész modell, és alphás textúrákat rajzoltam rá, úgy, hogy látványban ne legyenek átlátszó részek, de a kontúrok lógjanak túl egymáson... most nem tudom ez így mennyire egyértelmű, de ha szeretnéd, rakok fel majd ha saját gépen leszek olyan képet, ahol ezt szemléltetem blenderben valamelyik modellen

   
dvorgaz - Törzstag | 575 hsz       Online status #199642   2013.11.30 16:44 GMT+1 óra  
Az az "élkihúzás" a tárgyakon hogy van megoldva, hogy kimennek a vonalak a meshen kívülre?
   
Sitnyikk - Törzstag | 1230 hsz       Online status #199631   2013.11.29 23:05 GMT+1 óra  
Flop Toy Intro Scene:

   
Seeting - Törzstag | 2306 hsz       Online status #198731   2013.11.01 12:28 GMT+1 óra  
Az IndieDB oldal tegnaptól él:

http://www.indiedb.com/games/flop-toy
   
raymond9304 - Tag | 7 hsz       Online status #198681   2013.10.30 12:03 GMT+1 óra  
Nagyon jól néz ki a játék és hangulatos a zenéje!
Így tovább!

   
Seeting - Törzstag | 2306 hsz       Online status #198613   2013.10.28 19:53 GMT+1 óra  
Megkezdődött a final round!
   
Sitnyikk - Törzstag | 1230 hsz       Online status #197662   2013.09.27 00:21 GMT+1 óra  
Így megy ez nálunk...

   
Seeting - Törzstag | 2306 hsz       Online status #197636   2013.09.26 14:11 GMT+1 óra  
Agreed.
   
Sitnyikk - Törzstag | 1230 hsz       Online status #197633   2013.09.26 13:49 GMT+1 óra  
vagy én olyanra gondoltam, hogy hasonlóan mint az ilyen jellegű játékokban, előre beállított kombinációk zuhanjanak az égből, sokféle, és úgy, hogy az elemek ne zavarják egymást. lejön egy kombináció, utána egy kis szünet... fruit ninja jelleggel. szerintem járható út, és megoldana sok gondot.

   
Seeting - Törzstag | 2306 hsz       Online status #197632   2013.09.26 13:42 GMT+1 óra  
Lehet, hogy olyat kéne csinálni, hogy ha x elemnél több van egyszerre a képernyőn, akkor ne essen több addig, amíg el nem fogynak a meglévők.
   
Sitnyikk - Törzstag | 1230 hsz       Online status #197628   2013.09.26 13:29 GMT+1 óra  
Idézet
ddbwo :
...



az első szinteken minél több pontot szerzel, annál többet ér majd a +10%-os faelem, úgyhogy ha az elejét megnyomod, a végén 2-3ezerig is el lehet jutni simán.

Idézet
Seeting :
...



a játékok pont ideális méretűek amúgy én nem éreztem kicsinek soha a teret... az irányításban viszont mindenképpen meg kell csinálni még ezt-azt meg kicsit a játékmenetet is módosítgatnunk kell, de ezekről már tárgyaltunk ugyebár..

   
Seeting - Törzstag | 2306 hsz       Online status #197627   2013.09.26 13:19 GMT+1 óra  
Az irányítás a legnagyobb hiányossága a játéknak eddig szerintem. De első sorban touchscreen-re akarjuk optimalizálni. Lehet, hogy azért tűnik kicsinek a játéktér, mert túl nagyok a játékok? Peti?
   
Lord_Crusare - Törzstag | 1290 hsz       Online status #197607   2013.09.25 23:28 GMT+1 óra  
Idézet
Sitnyikk :
ezek tudatában kipróbálnád megint a kedvünkért?



Na, így már világos. 1158 pontot sikerült összeszednem pár próbálkozás után. Jól játszható a játék, a kezelésén javítanék még picit, de amúgy elég jól rá lehet kattanni

   
ddbwo - Tag | 1625 hsz       Online status #197605   2013.09.25 22:55 GMT+1 óra  
Ma is játszottam pár kört. Elég véletlen jönnek a pontok. általában 800, max1000, és gyakran valahogy 400 alatt is marad. Szóval balance az biztos kéne, mert az 1.5k idáig véletlennek tűnik.
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
   
Sitnyikk - Törzstag | 1230 hsz       Online status #197584   2013.09.24 23:48 GMT+1 óra  
az 1500 az már tényleg elég jó köszönjük még egyszer, hogy tesztelted

   
ddbwo - Tag | 1625 hsz       Online status #197581   2013.09.24 23:24 GMT+1 óra  
A csavarosra rájöttem. Gondoltam, hogy nem szereti hogy ouch.

706 pont a sima egér mozgatással, mert nem esnek át a dolgok annyiszor. Csak nem elég érzékeny nekem az egér. Az egész asztalt körbe ugráltam szinte.

Meg egy Rubik kocka sem esett most.

u.i.:
Ja meg a faelem 10%. Az az elsődleges. összejött 1500. annyi elég is. Amúgy nem rossz.

Ezt a hozzászólást ddbwo módosította (2013.09.24 23:37 GMT+1 óra, ---)
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
   
Sitnyikk - Törzstag | 1230 hsz       Online status #197580   2013.09.24 23:17 GMT+1 óra  
Idézet
ddbwo :
...



No igen, nekem is van néha egy olyan érzésem, hogy kicsit túl sűrűn és ahogy írtad, "rossz ütemben" jönnek a dolgok...

de egyébként maga a játékmenet az a function demopartyra lett összerakva ilyen formában, ennek megfelelően valószínűleg jelentős változásokon fog átesni - pont ezért is van szükségünk a sok sok visszajelzésre, úgyhogy köszönjük, hogy toltál vele pár kört nekem amúgy 2500 körül van a rekord

   
Sitnyikk - Törzstag | 1230 hsz       Online status #197579   2013.09.24 23:11 GMT+1 óra  
Lord Crusare:

kattintani nem kell benne, a fizikát használva tudod a legtökéletesebben játszani a játékot.. sajnos leírás még nincs benne, meg valami kis tutorial mód is lesz ha jól sejtem...

game over akkor van, ha lezuhan a lufi, ami sérül a KABOOM-tól és az OOUCH-tól kaboom akkor van, ha csavart dobsz neki vissza, oouch pedig akkor, ha elejtesz egy fajátékot, és annak a felrepülő deszkái megvágják a lufit.

egyébként a kis színes elemek 1-1 pontot érnek, a fajátékok +10%át az aktuális pontoknak, a csavar az -20%, a rubik kocka meg valamilyen extrát ad, ami vagy jó vagy nem jó hatású. a jobb felső sarokban telik az idő, ha az lejár, akkor is vége ajátknak, de akkor felkerülsz az eredményeddel a toplistára. egyébként pedig ha több játékot dobsz vissza egyszerre, akkor az pluszpontot ér

ezek tudatában kipróbálnád megint a kedvünkért?

Ezt a hozzászólást Sitnyikk módosította (2013.09.24 23:17 GMT+1 óra, ---)

   
ddbwo - Tag | 1625 hsz       Online status #197578   2013.09.24 23:09 GMT+1 óra  
Ja, már kipróbáltam 6 kört, csak elfelejtettem vmi miatt írni.

A grafika jópofa, színes, meg stb. A játékban van egy olyan, hogy rossz ütemben kezdenek el potyogni a cuccok, és akkor folyamatosan lenyomják a többit, bármit csinál az ember. Kicsinek tűnik a játéktér is.

Asszem rövidítésnek számít, de rácsapok még idő előtt minden cuccot a ballonra mielőtt még belekerülne a pokrócba. Úgy meg lehet előzni a tolongás kialakulását. 503 pont a rekordom.
Meg ezzel a vagdalkozós pinballos módszerrel néha átesnek a pokrócon a dolgok. Viszont nem hardcore játékosoknak idegelős a torlódás miatt, pedig nekik szólna. Az első három körbe majdnem ott hagytam a játékot, aztán inkább elkezdtem pinballozni a cumóval.
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
   
Lord_Crusare - Törzstag | 1290 hsz       Online status #197577   2013.09.24 21:30 GMT+1 óra  
Én szerettem volna kipróbálni, de sajnos a játék kiengedi az egérkurzort arról a monitorról, amelyiken a játékot futtatom, és így valahányszor kattintanék, mindig ledobja a tálcára a programot. Így megpróbáltam úgy dobálni a cuccokat, hogy csak a fizikát használom ki, meg a szőnyeg (?) sebességét, aztán 36 pontnál váratlanul azt mondta, hogy Game Over. Esetleg nem ártana egy leírás, hogy hogyan működik a játék (vagy van, csak én nem találtam meg?).

A grafika stílusa tetszik.

   
Sitnyikk - Törzstag | 1230 hsz       Online status #197575   2013.09.24 21:07 GMT+1 óra  
azért ha valaki kipróbálja, és mondana néhány sor véleményt róla, azért nem haragszanánk meg

   
Seeting - Törzstag | 2306 hsz       Online status #197384   2013.09.17 12:10 GMT+1 óra  
Frissítettem az adatlapot!
   
Seeting - Törzstag | 2306 hsz       Online status #197335   2013.09.15 13:22 GMT+1 óra  
Mindesign: Flop Toy
   
> 1 <