játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5440
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2519

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2185
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1625
syam:    1491

Cheers!
Újabb agymenés a minigame mobilra.
Kategória: ööö.. reflexjáték
A projectről:
Remélem kiengeditek, bár 18+os lesz, de ez nem volt kikötés. (Nem, nem pornó, arra ott van a Runic Girls :D)

Szóval, volt egy olyan korszak az életemben, ami erősen kihatással volt rám, ez pedig a koleszos időszak. Gondolom nem kell magyarázni. Néhány napja felelevenedtek a régi emlékek, és ezek apropóján született meg a Cheers! ötlete.

Egy egyszerű reflexjáték, amelyhez minimum két ember és némi szesz szükséges. A lényeg, a felvillanó zöld gombocska minél gyorsabb megnyomása, lehetőleg ellenfelünk előtt. A győztes választhat, hogy piapontot kér-e, vagy az összegyűjtött piapontokból néhányat felhasználva támad-e. 5 féle támadás van, ezeket lehet elsütni a másikra. A részletesebb játékszabályt pdfben csatolom majd.

Tudom, elborult ötlet, de na, ennél interaktívabb most nem jutott eszembe, és ráadásul egy ujjal irányítható. :)
A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
Construct2;
PhotoshopCS5
Fejlesztés kezdete: Tervezett befejezés:
2013
2013.03
Beküldve:
2013.03.06 04:23
Fejlesztő:
Cogwheel Games (3 fő)
Elérhetőség:
A csapat honlapja
e-mail: cogwheelgames@gmail.com
Tagok:
beküldő: krees
regisztrált tagok:



Fejlesztés állapota:
Fejlesztés alatt
Fejlesztés alatt
Készültség: 90%

Képek - Cheers!
Támadás
Támadás
2013.03.06. 07:14
Egy nyertes kör.
Egy nyertes kör.
2013.03.06. 07:14
Játéktér, még kissé üresen
Játéktér, még kissé üresen
2013.03.06. 07:13

Fejlesztési napló - Cheers!
krees 2013.03.10. 11:59
Letöltő link az új verzióhoz: https://docs.google.com/file/d/0B7vYzzVmkewpVmNmTzZxaDRINDg/edit?usp=sharing
krees 2013.03.10. 11:58
Új verzió, egy extra támadással, melyhez egy pakli magyar kártyára is szükség lesz.

Megtehettem volna, hogy kiírom, mit kell csinálni az illetőnek, de inkább társasjátékot szeretnék belőle, ezért döntöttem a kártyás megoldás mellett. (Na meg mert így gyorsabb is volt :P )

A kártyák tulajdonságairól később, egy új pdfben.
krees 2013.03.08. 02:56
Letölthető a játékszabály.
https://docs.google.com/file/d/0B7vYzzVmkewpZ2hjSjdnSWhSakE/edit?usp=sharing
krees 2013.03.07. 05:51
Lassan jön a hétvége, egy próba?
https://docs.google.com/file/d/0B7vYzzVmkewpdjdMS0RiTU1XYWc/edit?usp=sharing

Hozzászólások - Cheers!
krees - Törzstag | 732 hsz       Online status #192095   2013.03.10 21:51 GMT+1 óra  
Na kérem, akkor összegezve:
A játék: http://goo.gl/geGx8
A játékszabály: http://goo.gl/SVDlL
A kártyákról: http://goo.gl/kWX29
   
ddbwo - Tag | 1625 hsz       Online status #191948   2013.03.06 18:43 GMT+1 óra  
Ez egy olyan játék, amiben össz tíz ikon van, mégis az számít a legkevésbé?
Gondolom a semmi mókusvakítás, maximum játékélmény elvre épül. Jó, nem ezen múlik a grafika sem, csak hülyülök.
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
   
krees - Törzstag | 732 hsz       Online status #191937   2013.03.06 17:30 GMT+1 óra  
Nem fénynek szántam az ikonokon, és szerintem ez számít a legkevésbé
   
ddbwo - Tag | 1625 hsz       Online status #191933   2013.03.06 16:05 GMT+1 óra  
Ez a furcsa észrevétel kategória lesz, úgyhogy előre is sorry, ha hülyeség.

A képen a deszkákon a fény szerint csak tőlünk távol van lámpa, az asztalon is túl. Az hogy X mentén kb hol van is kiderül, valahol balra. A fenti gomb ugyanígy áll tehát tuti ott van a fény. De a kis ikonok a forgatás miatt fordítják a fényüket is. azaz nekik jobb lent van valahol a fény. Grafikailag ez ütközés. Tehát a gomb alapja és maga a gomb lehetne két külön rajzolás. A gomb körbealfázva, a keret külön.

Kivéve ha középen lenne a fény, de akkor a csillogásnak is úgy kléne állni.
(a deszkákon is)

Ezt a hozzászólást ddbwo módosította (2013.03.06 16:49 GMT+1 óra, ---)
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
   
krees - Törzstag | 732 hsz       Online status #191931   2013.03.06 13:32 GMT+1 óra  
Ez a DQ beteg XD Ennél azért lényegesen egyszerűbb lesz,de tulajdonképp amit szerettem volna, az már működik, csak még nem a legszebb
   
kernel_panic - Tag | 117 hsz       Online status #191930   2013.03.06 13:18 GMT+1 óra  
BlueDeath - Törzstag | 1035 hsz       Online status #191929   2013.03.06 13:12 GMT+1 óra  
krees - Törzstag | 732 hsz       Online status #191928   2013.03.06 12:23 GMT+1 óra  
Cogwheel Games: Cheers!
   
> 1 <