játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5440
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2519

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2185
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1625
syam:    1491

Post Mortem
kézzel rajzolt grafikájú labirintusos játék
Kategória: FPS
A projectről:
A projekt második nekifutású.
Az alapidea:
Láthatóan kézzel rajzolt grafika, mintha az egész játék egy lapon játszódna.
Játékmenet egyszerű kulcsgyüjtős hentelős doom szerű.
A pályák véletlenül generálódnak, kört tartalmazható labirintusok. Akár Undorító bonyolultsággal. Fegyverekről, ellenfelekről még nem írok.
A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
- Code::Blocks
- OpenGl
- GLUT
;
-GIMP
-szkenner
-többnyire 2B-s ceruza és egy lehetőleg tiszta lapok :)
Fejlesztés kezdete: Tervezett befejezés:
2011.01.22
Beküldve:
2011.01.30 12:20
Fejlesztő:
Mosf3t software (1 fő)
Elérhetőség:
A csapat honlapja
e-mail: mallardavid@citromail.hu (msn)
Tagok:
beküldő: metaxa
regisztrált tagok:



Fejlesztés állapota:
Fejlesztés alatt
Fejlesztés alatt
Készültség: %

Képek - Post Mortem
Hud teszt grafika
Hud teszt grafika
2012.08.16. 06:15
szépen lobog...
szépen lobog...
2012.07.28. 09:05

2012.07.28. 09:04
grafikus rajzolta fal
grafikus rajzolta fal
2012.07.17. 01:53
a rácsokkal lezárt pályarészek nagyságérzetet adnak
a rácsokkal lezárt pályarészek nagyságérzetet adnak
2011.03.26. 07:57
próbálom változatosítani a falakat
próbálom változatosítani a falakat
2011.03.26. 07:35
kísérletezek valami padlóval
kísérletezek valami padlóval
2011.03.26. 07:34
keret, jobb kasza
keret, jobb kasza
2011.03.20. 11:48
első fegyver természetesen egy kasza
első fegyver természetesen egy kasza
2011.03.17. 10:42
ellenfél concept art : Dagadék
ellenfél concept art : Dagadék
2011.03.17. 09:33
Animált fáklya
Animált fáklya
2011.03.13. 06:03
mostmár a játék nem szépai hanem feketefehér
mostmár a játék nem szépai hanem feketefehér
2011.03.11. 13:22
kiserletezes uj fal texturral
kiserletezes uj fal texturral
2011.03.11. 12:56
ingame 2
ingame 2
2011.03.07. 11:33
új grafika
új grafika
2011.03.07. 11:27

Fejlesztési napló - Post Mortem
metaxa 2012.08.16. 06:27
Hudok és fegyverek készülnek :)
metaxa 2012.07.17. 01:57
Újraírtam az egészet. Nagyon sok szarvashiba volt benne. De azóta tanultam is programozni, szóval sok új dolgot be tudtam vetni a fejlesztésbe. Valamit egy grafikussal is gyarapodott a projekt, akinek első munkáját képen láthatjátok. A napokban befejezem a végleges mozgást és jöhetnek az animált pályaelemek.
metaxa 2011.07.19. 04:19
Na vége bőven az érettségi időszaknak, le is zajlódott a tipikus nyár eleji lustulás, itt az idő valamit tenni és belehúzni komolyan a játékba! Újra megindult a fejlesztés.
metaxa 2011.03.07. 11:30
Nos kicsit újítottam a játékon grafika szempontjából. Beugrott egy ötlet, hogy hasonló lehetne a játék grafikája a kézzel rajzolt labirintus látképekhez, ezért összeütöttem OGL tudásommal valami hasonlót. Nekem nagyon bejött az ötlet és az osztálytársaimnak is tetszettek a képek, így most ezt fejlesztem a hátralévő csomó ötletemmel, amivel szebbé tudom tenni.
metaxa 2011.02.05. 03:38
Kész a "sprite" betöltő... TGA fájlokat képes feldolgozni. Ezt a betöltőt a lighthouse 3d oldaláról szereztem(köszi nekik) Ezt írtam át kicsit organikusabbra. Jelenleg még mindíg hezitálok a klasszikus FPS lövöldözésen meg a körökre osztott FPS harcrendszeren.
metaxa 2011.02.03. 12:57
Na megírtam azt, hogy lehessen frankón egérrel irányítani. Még kell rajta csiszolni, de majd holnap:) Most beviszek egy csinos antik oszlop modellt, azt is gyakoroljam.
metaxa 2011.02.02. 11:09
Kész a skybox, meg vittem bele egy alap padlót hogy jobban nézzen ki... Nos sokkal többet dobott a hatáson mint számítottam rá:)
metaxa 2011.02.01. 11:40
Na van már ugrás is, (vertikális ütközés még nem vizsgál, de azzal már nem lesz gond) És a legáttörőbb újítás eddig, hogy sikerült üzemre bírni a modellbetöltőt ! köszönöm szépen spacesimulator.net mivel nem saját forrású ;)
metaxa 2011.01.31. 10:27
Okés mostmár működik szépen a slide collision, aztán pedig teszek bele ugrást, hogy akár dobozokon is lehessen mászkálni!

Hozzászólások - Post Mortem
4Bit - Tag | 548 hsz       Online status #185592   2012.08.03 23:12 GMT+1 óra  
Ez egyre jobb! Csak hajrá metaxa, ha befejezed, fasza kis játék lesz ez!
Úgy álljunk meg az életben, akár a sziklaszírt a tengerben; ne engedjük, hogy a szüntelen hullámverés megingasson bennünket.
   
metaxa - Tag | 73 hsz       Online status #185412   2012.07.30 21:46 GMT+1 óra  
Köszönöm az útmutatást. Elindulunk a játszható demó irányába, még a szépítgetés előtt.
A pálya véletlen generált lesz. A mostani map csak egy kézzel összedobott teszt verziójú labirintus, amin az ütközést tesztelem.
Igen a kód kuszasága kritikus pont egy GP-nél, ezt magam tapasztaltam. A leírásban írtam, hogy ez második nekifutás. Az első vállalhatatlan volt hiányos prog ismereteim miatt. Azóta megtanultam rendesen a komolyabb adatszerkezeteket és most már teljesen korrekt generikus, viszonylag gyors és könnyen bővíthető kódom van. Lekopogom az ellenfelek és a fegyverek kezelése is szépen meg lesz oldva terveim szerint.
   
SX - Törzstag | 361 hsz       Online status #185400   2012.07.30 19:24 GMT+1 óra  
Tapasztalataim alapján inkább azt tanácsolom, hogy hozzatok ki pár pályával valami játszhatót, és azután kezdjétek szépítgetni. Ha sokáig nincs mit kiadni a kezeitek közül (és így nincs visszajelzés sem), lehet, hogy elfogy a lelkesedés és/vagy a kód lesz olyan kusza, hogy inkább dobjátok az egészet.
Persze ez csak egy tanács, amit nem kértetek, hát megfogadni sem muszáj

   
metaxa - Tag | 73 hsz       Online status #185358   2012.07.30 08:37 GMT+1 óra  
Még gondolkozok pár effekten amik rajzoltabbá tehetnék. Tényleg kezd kicsit realisztikus lenni, de ha belekerülnek az ellenségek hátha javul a helyzet. A fáklyáknak pl akarok fényt, aminek hátterében kifakul a rajz. Ilyesmiken agyalok. Azthiszem most ezeket kéne írni. Nameg a HUD-ok sokat dobnak majd a látványán.
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #185357   2012.07.30 08:08 GMT+1 óra  
Szerintem annak is volt egy hangulata, aztán nehogy átmennyen realisztikus 3D-s grafikába, elvesztené az egyediségét.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
metaxa - Tag | 73 hsz       Online status #185356   2012.07.30 08:02 GMT+1 óra  
Köszi, azért így mennyivel jobb, hogy nem én rajzolgatok
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #185354   2012.07.30 07:49 GMT+1 óra  
hajrá, reméltem, hogy nem tűnik el a project.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
Geri - Törzstag | 2185 hsz       Online status #185351   2012.07.29 23:09 GMT+1 óra  
örülök, hogy haladsz.

   
SX - Törzstag | 361 hsz       Online status #185347   2012.07.29 21:35 GMT+1 óra  
Na, ez igen. Az új képek nagyon hangulatosak lettek, gratula!

   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #154050   2011.06.10 19:44 GMT+1 óra  
Egy ilyen játékot be se kellett volna regelni demo nélkül.

Most várnom kell.

-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
akira88 - Tag | 26 hsz       Online status #154049   2011.06.10 19:31 GMT+1 óra  
A visual ötlet nagyon tetszik. Emlékeztet a Mad World-re.

   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #153976   2011.06.09 20:43 GMT+1 óra  
Ez a grafika ez nagyon ütős, ötletes, le van védve a technika?

Milyen komolyan festene egy Bumpmap vagy egy Pralax Oclusion raja. (jól írtam, kicsit szét vagyok esve?)
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
garo - Tag | 5 hsz       Online status #153955   2011.06.09 18:47 GMT+1 óra  
Rég hallottunk valami hírt a játékról

   
metaxa - Tag | 73 hsz       Online status #149876   2011.03.29 18:45 GMT+1 óra  
Azta, köszi : )
Most még egyelőre nem kezdtük el feltölteni a grafikákat az ellenfelekről meg a fegyókról, még csak füzetben vannak rajzok (majd mutatok, szerintem a legdurvábbakat hozzuk ki magunkból). Az animáció ami egy ilyen billboard sprite alapú játéknál gáz lehet, főleg ha ilyen meglehetősen összetett spriteokról van szó. eddig 10-20 képkockában gondolkodtunk fegyverenként meg ellenfelenként, de rájöttünk, hogy nem tudnánk kellő szépséggel megvágni őket, csak kb mint az első kaszás képen. Ezért lehet maradunk a klasszikus doom-szerű 2-3-4 képkockánál, akkor sem volt zavaró, reméljük most sem lessz ; )

Ui.: A projekt leírásban volt egy jópár hiba, legalább egyszer tanácsos lett volna átolvasnom ezek javítva lettek.

Ezt a hozzászólást metaxa módosította (2011.03.29 19:04 GMT+1 óra, ---)
   
Mystin - Tag | 163 hsz       Online status #149873   2011.03.29 16:59 GMT+1 óra  
A sztori nagyon üt + hangulat nagyon üt = a játék nagyon nagyot üt. Nálam ez úgy ahogy van söpri a Crysist is... legalábbis eddig. hajrá, sok sikert, és sok kitartást!
(Ez a grafika és sztori amúgy engem is megihletett... mindjárt el is kezdek írni... )

   
Pretender - Törzstag | 2498 hsz       Online status #149830   2011.03.28 19:56 GMT+1 óra  
Tényleg kezd nekem is egyre jobban tetszeni. Bevallom őszintén, hogy az a régi, doom1-féle grafika nekem nem bejövős, viszont ez ötletes!

   
metaxa - Tag | 73 hsz       Online status #149827   2011.03.28 17:58 GMT+1 óra  
Lehet akkor teszek bele egy külön előreugrás gombot, mert a csapdák feldobják majd a pályákat.

Nos, sokáig visszatartottam előletek a leendő fegyverek, ellenfél ötletek nomeg persze magának a sztorinak a részleteit de mostmár elérte azt a szintet hogy érdemes elárulnom. "A projektről:" részbe begépelem mindjárt.
   
syam - Törzstag | 1491 hsz       Online status #149823   2011.03.28 17:18 GMT+1 óra  
Ha ugrás nem is lesz benne átugrást érdemes bele rakni. Ilyenkor földön lévő csapdákat vagy lyukakat tudsz így ugorva elkerülni.
alias aalberik
   
ramoryan - Törzstag | 442 hsz       Online status #149822   2011.03.28 17:10 GMT+1 óra  
Egyáltalán nem kell bele le-fel nézés.
Ha pont olyan lesz, mint a wolf3d, csak ilyen rajzolt grafikával, akkor is ütni fog.
A lényeg, hogy ne körökre osztott legyen, azt felejtsd is el gyorsan.

Fegyvertárba meg elférne még egy fa karó, kereszt, a kézigránát helyett meg fokhagyma.

   
metaxa - Tag | 73 hsz       Online status #149821   2011.03.28 16:50 GMT+1 óra  
Egy kérdés tőletek kedves játkosok és kollégák!
Mennyire lenne zavaró ha nem lenne ugrás vagy akár vertikális egérmozgás? Mint az ős-fps-ekben. Igényli nagyon egy játék ezeket? Elképzelhetőnek tartom, hogy zavaró lehet, de ugyanúgy azt is, hogy hozzáadódhat a hangulathoz. Írjatok véleményt.

Köszi. Dave
   
syam - Törzstag | 1491 hsz       Online status #149815   2011.03.28 15:23 GMT+1 óra  
Ha nem akarsz négyféle textúrát megrajzolni ehhez az "ambient occlusionhöz" + megírni a hozzá való kódot, akkor érdemes decalt használni + ezt egyszerű, blob árnyékhoz is lehet használni.

Ha érdekel szívesen segítek.
alias aalberik
   
metaxa - Tag | 73 hsz       Online status #149807   2011.03.28 14:24 GMT+1 óra  
Mr.Death, ott el van amugy kanyarítva a fal csak nem olyan szögből fotóztam,
Syam, ez nagyszerű ötlet, majd megírom a közeljövőben.

Sajnos elég lassan halad, de amint túlleszek az érettségin, más dolgom sem lessz mint fejleszteni ezekkel az apróságokkal, nomeg persze a harcrendszert is belevinni.

Az apróságokról annyit, hogy egy játékban szerintem a legminimumabb elvárás az apróságokban rejlik. Az olyan kis apróságok választják el a sufni (gányabb értelemben) és profi kivitelezésű játékokat egymástól, mint pl a minimális gyorsulás induláskor, mikor falnak nekimegyünk hírtelen megállás, nem megtorpanás, vagy természetesen a fegyver himbálása a levegőben. A legtöbb ilyen effektből még sajna hiányt érez a projekt, de ezek közül már sok ki van dolgozva matematikailag, papíron (Hála az unalmasabb óráknak )
   
syam - Törzstag | 1491 hsz       Online status #149803   2011.03.28 13:34 GMT+1 óra  
Egyre jobban néz ki:3
A falak mellé kerülő padló textúrának arra az oldalára, amely(ek) érintkeznek fallal rakhatnál "satírozást", mintha rajzolt árnyék lenne.
alias aalberik
   
Mr.Death - Tag | 195 hsz       Online status #149801   2011.03.28 12:49 GMT+1 óra  
Ha a ráccsal tényleg egy kis extra térérzetet próbálsz elérni, érdemes lenne a mögötte levő folyosót elkanyarítani, hogy úgy érezze a játékos, hogy van még ott valami, amit sohasem láthat, vagy mint a wolf3d-ben volt, hogy ilyen szabadtéri kép volt betéve háttérnek, mondjuk a te esetedben egy ilyen éjszakai erdős denevéres kopaszfás dolgot tudnék elképzelni, persze ez utóbbi úgy működne sztem jól, ha environmental textúraként használod.

Na de mindegy csak ötletelek, mi a véleményed?
Twelve galaxies, and all coming at me!
http://goldsoft.uw.hu
   
ramoryan - Törzstag | 442 hsz       Online status #149784   2011.03.28 08:19 GMT+1 óra  
A leghangulatosabb grafikájú játék itt jf-en - szerintem.
Ez a tipikus példája annak, amikor a kevesebb néha több.
Nagyon várom, hogy ki lehessen próbálni.

Az Armed With Wings (guglizzatok rá) is ezért tetszett nekem.

   
4Bit - Tag | 548 hsz       Online status #149736   2011.03.27 14:32 GMT+1 óra  
Ha megjön a demó, én tuti, hogy kipróbálom!
Úgy álljunk meg az életben, akár a sziklaszírt a tengerben; ne engedjük, hogy a szüntelen hullámverés megingasson bennünket.
   
Mystin - Tag | 163 hsz       Online status #149734   2011.03.27 14:22 GMT+1 óra  
Baromi hangulatos lesz... az új képek is királyak!

   
Foxy - Törzstag | 558 hsz       Online status #149440   2011.03.22 15:35 GMT+1 óra  
Az a keret nagyon ott van Van feelingje a játéknak rendesen

   
metaxa - Tag | 73 hsz       Online status #149204   2011.03.18 06:16 GMT+1 óra  
Persze majd megoldom, csak most a kasza csapás animáció mind a 15 képkockáját együtt scanneltem be és nemtudom miért csak 600dpi-re állítottam. Majd hétvégén meglövöm 1400-körül. Ha lement az érettségi akkor tudunk komolyabban ráállni a dologra. Nyáron be is akarjuk fejezni. Már van néhány többi rajz fegyverekről, ellenségekről majd együtt feltöltöm őket.
   
Thrall - Törzstag | 609 hsz       Online status #149179   2011.03.17 20:54 GMT+1 óra  
Ez egyre jobb, de a kasza legyen nagyobb felbontású, egy kicsit fura így.
Amúgy ügyes a grafikus!
Jatekfejlesztes.hu közös projekt: próbálunk összerakni egy olyan csapatot, akik együtt el tudnak készíteni egy komolyabb játékot megfelelő minőségben. Érdekel?
Link:
JF.hu közös projekt
http://frogbonegame.uw.hu/
   
metaxa - Tag | 73 hsz       Online status #149000   2011.03.13 09:05 GMT+1 óra  
Nem kell megijedni, nem én fogom rajzolni a textúrákat : D Ezekkel csak kipróbálom.

Mr.Death
végülis értelmet adna annak, hogy miért rajzolt a grafika.


Azért lenne rajzolt mert ahogy íródik a sztori egy papírfecnin az asztalon a pályák előtt, ugyanazon az papíron jelenik meg a játék is.
   
fpeti - Törzstag | 1280 hsz       Online status #148985   2011.03.12 20:25 GMT+1 óra  
Idézet
metaxa :
Neem, igazából egy teljesen szabványos doom kaliberü retro lövöldözésre gondoltam.


Akkor jó, és a grafika is szép.
   
Mr.Death - Tag | 195 hsz       Online status #148977   2011.03.12 16:44 GMT+1 óra  
Természetesen doom stílus jöhet minden mennyiségben, csak meglódult a fantáziám, végülis értelmet adna annak, hogy miért rajzolt a grafika.
Twelve galaxies, and all coming at me!
http://goldsoft.uw.hu
   
metaxa - Tag | 73 hsz       Online status #148948   2011.03.12 11:45 GMT+1 óra  
Neem, igazából egy teljesen szabványos doom kaliberü retro lövöldözésre gondoltam. félek túl bonyolult lenne a logikát belevinni. Ellenben véletlenszerűen generált labirintusokkal javítanám fel az élményt, amiben rajzolhatsz a falra, hogy tudd hol jártál már
   
Mr.Death - Tag | 195 hsz       Online status #148943   2011.03.12 09:16 GMT+1 óra  
Ez a kézzel rajzolt grafika feeling nagyon bejön, hirtelen a Crayon jutott eszembe.

Tényleg, olyanra gondoltál már, hogy a játékban logikai fejtörők megoldásával lehessen továbbjutni, amihez a Crayonhoz hasonlóan tárgyakat kell rajzolni a levegőbe, amik utána "valósággá" válnak?

Mittomén nagyon leegyszerűsített példa: kulcs kell az ajtóhoz és te rajzolsz egyet magadnak.
Twelve galaxies, and all coming at me!
http://goldsoft.uw.hu
   
metaxa - Tag | 73 hsz       Online status #148939   2011.03.12 06:10 GMT+1 óra  
Alapvetően olyan sztorira gondoltam, hogy a játék egy régi asztalon egy pergamenen játszódna, és kézírással elkezdi a lap mesélni valakinek a történetét... Aztán pályák a betöltésnél ovashatjuk az írást, játék közben meg a lapon magától megjelenne a pálya és játszhatnánk. Ilyen cerkás dolgokra nemnagyon gondoltam a sztorit alapvetően komoly hangvételőre szántam
   
Thrall - Törzstag | 609 hsz       Online status #148930   2011.03.11 23:20 GMT+1 óra  
Jók az új képek, a fegyverváltásnál jöjjön be egy ceruza, és rajzolja át a stukkert!!!
Minijáték: amőba!!
De komolyan, szerintem ha a játékélmény megfelelő lesz, akkor sokat ki lehet hozni ebből az érdekes koncepcióból.
Pályaváltás: lapozás!!!!!!!
Jatekfejlesztes.hu közös projekt: próbálunk összerakni egy olyan csapatot, akik együtt el tudnak készíteni egy komolyabb játékot megfelelő minőségben. Érdekel?
Link:
JF.hu közös projekt
http://frogbonegame.uw.hu/
   
4Bit - Tag | 548 hsz       Online status #148860   2011.03.10 15:22 GMT+1 óra  
A koncepció tetszik, amikor megláttam az új grafikáról készült képeket, azt hittem hogy belefirkáltál a füzetedbe, és lefényképezted.
Úgy álljunk meg az életben, akár a sziklaszírt a tengerben; ne engedjük, hogy a szüntelen hullámverés megingasson bennünket.
   
metaxa - Tag | 73 hsz       Online status #148694   2011.03.07 21:15 GMT+1 óra  
Igen, nemsoká rajzolok több textúrát és a falon változatosan lesznek. Később jöhetnek az ellenségek valami egyszerűbb fps lövöldözéssel : )
   
Thrall - Törzstag | 609 hsz       Online status #148693   2011.03.07 20:40 GMT+1 óra  
Ez az új grafika nagyon jóóóóóóóó!!!!!
Legyen már az egész ilyen!
Lehetne olyan fegyver, ami kiradírozza az ellenséget!!!
Esetleg a rajzok kicsit mozoghatnának, mint azokban a szabadkézi rajzos kisanimációsfilmekben, ahol minden képkockát külön megrajzolnak.

Ezt a hozzászólást Thrall módosította (2011.03.07 20:56 GMT+1 óra, ---)
Jatekfejlesztes.hu közös projekt: próbálunk összerakni egy olyan csapatot, akik együtt el tudnak készíteni egy komolyabb játékot megfelelő minőségben. Érdekel?
Link:
JF.hu közös projekt
http://frogbonegame.uw.hu/
   
Seeting - Törzstag | 2306 hsz       Online status #147518   2011.02.09 11:28 GMT+1 óra  
Ez a pálya nagyon ismerős nekem. Ha jól emlékszem ezt a padló, plafon+oszlopok témát már én is előttem az egyik a projektemben régen
   
metaxa - Tag | 73 hsz       Online status #147362   2011.02.05 13:20 GMT+1 óra  
Elf köszi az ötletet, De szerintnék a txt-s megoldásnál maradni. Viszont majd kitalálok valami módszert amivel több szintet viszek a játékba. Az alap pályákat természetesen később tömörítem valami saját formátumba, hogy ne nagyon lehessen piszkálni, de akinek van kedve az editorozhat.
A harcrendszer terén pedig arra a következtetésre jutottam, hogy a klasszikus fps lövöldözős lesz. Viszont megpróbálok néhány rpg elemet belevinni később, gondolok itt ilyenekre, hogy inventory, ruhák, meg mindenféle szemét cucc amik képességeket adnak.
Szorin még nem gondolkoztam vagy, hogy milyen korban játszódjon. Nem akartam, hogy az ötletek a fejemre nőjenek és inkább legyen a játék ötlethalmaz mintsem működő program
   
Matzi - Szerkesztő | 2519 hsz       Online status #147303   2011.02.04 09:32 GMT+1 óra  
Én speciel viszketést kapok a hibrid játékoktól, ahol ilyen váltások vannak. Az FF8 volt az utolsó ilyen, amivel játszottam, de már abban sem tetszett ez.
If your game idea starts with the story it’s not a game idea.
Stories in games are optional.
   
Elf - Törzstag | 932 hsz       Online status #147298   2011.02.04 00:46 GMT+1 óra  
+1 a körökre osztottra, szintén. A másik, meg, hogy hagyd abba a sima pályabetöltő használatát. Szerintem térj át pl. XML-re vagy saját formátumra. Nálam is az volt a gond, hogy nagyon egysíkú pályákat eredményezett az "1 karakter 1 pályaelem" koncepció. Túl unalmas pályákat jönnek így létre. Jobban jársz, ha pályaelem-típusokként csoportosítod a pályára kerülő elemeket, tárolod az egyedi tulajdonságaikat, és amikor kell visszaolvasod. Erre tökéletes az XML, viszont lassú feldolgozni.
I, Robot
1. A robotnak nem szabad kárt okoznia emberi lényben.
2. A robot engedelmeskedni tartozik az emberi lények utasításainak.
3. A robot tartozik saját védelméről gondoskodni.
   
Harsh - Tag | 231 hsz       Online status #147248   2011.02.02 17:35 GMT+1 óra  
Szerintem jobb lenne, de hát kinek milyen az ízlése. +1 a körökre osztottra!

   
metaxa - Tag | 73 hsz       Online status #147247   2011.02.02 17:32 GMT+1 óra  
Mostmár kezdem látni a mozgás fizika végét, ha viszek egykét effektet is bele akkor lehet elkezdem a harcrendszert.... Gondoltam teszek ellenfeleket is a labirintusba (alap ) Két verzió van, a körökre osztott és a full fps lövöldözős. A körökre osztott nekem egyszerűbb falat lenne, nem akarom nagy fába végni a fejszém. Úgy gondoltam többször ellenségek állnánk utunkat a labirintusban és ha bátrak vagyunk egy harcra akkor nekikmegyünk és átvált a kijelző egy másfére, rajzolt grafikus alakra, ahol kb szöveges alapon menne alul a harc. Mi a véleményetek?
   
fpeti - Törzstag | 1280 hsz       Online status #147211   2011.02.01 22:20 GMT+1 óra  
Pont tegnap toltam ki a q2-t százezredjére, úgyhogy hajrá, máris tetszik
   
metaxa - Tag | 73 hsz       Online status #147208   2011.02.01 22:00 GMT+1 óra  
Azbezony : ) Azzal is volt egy kalandom, mert a textúrát nem akarta megfelelően olvasni hozzá, csak ilyen színes csíkos volt. Aztán rájöttem hogy amit adtak az ingyenes modellhez textúrát az valami ARGB kódolású volt és nyílván megveszett a loader az olvasásakor... Holnap befejezem az ugrást és beviszek egy csomag új pályaelemet (kicsit élvezkedek a betöltő adta lehetőségekkel mivel első OGL progim
Aztán ha lesz bent több elem, mégegyszer átgyúrom az ütközést, hogy ne minden elemre kocka alakú ütközőkeretet húzzon, hanem lehessen állítani az oldalait külön külön, esetleg egész komplikált ütközőmodellt megadni neki.
   
dvorgaz - Törzstag | 575 hsz       Online status #147206   2011.02.01 21:52 GMT+1 óra  
q2 chaingun
   
Pretender - Törzstag | 2498 hsz       Online status #147205   2011.02.01 21:41 GMT+1 óra  
modell a q3ból van? Vagy rossz helyen járok? Hajrá-hajrá