játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5444
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2519

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2188
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1625
syam:    1491

Elastenolia
Böngészőben játszható online rpg
Kategória: MMORPG
A projectről:
Az Elastenolia projektről:

Az Elastenoliában te és a karaktered szabadok vagytok, azt tesztek, amit akartok, és amit jónak láttok. A világban mászkálva és vadászva élheted felhőtlen életedet. Jelenleg klánokhoz is tudsz vergődni, akikkel együtt még erősebbek lehettek. Vagy csak beülnél a fogadóba, és meginnál egy korsó sört?

A játékban Phallon, a Pokol tornácán, Salison, az Ezüst ének rengetegben, a Zöld testvér hegységen, Kham'Duzumban és az Arénában kalandozhatsz.
A játékhoz regisztrációra van szükség!

Véleményeket és ötleteket szívesen fogadunk!

Üdvözlettel: FortSelf csapata!
A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
GEdit;
GIMP
Fejlesztés kezdete: Tervezett befejezés:
2006.10.06
Beküldve:
2008.07.05 17:45
Fejlesztő:
FortSelf (4 fő)
Elérhetőség:
e-mail: elastenolia@gmail.com
Tagok:
beküldő: sanyynn
regisztrált tagok: Fasten90



Fejlesztés állapota:
Fejlesztés alatt
Fejlesztés alatt
Készültség: 8%

Képek - Elastenolia
Új képességkijelzés
Új képességkijelzés
2012.07.07. 06:25
Új Pokol tornáca
Új Pokol tornáca
2012.07.04. 15:53
Új felület
Új felület
2012.07.04. 15:51
Törpe küldetés
Törpe küldetés
2011.07.27. 05:53
Kham'Duzum
Kham'Duzum
2010.01.15. 17:29
Kikiáltó
Kikiáltó
2010.01.15. 17:21
Aréna
Aréna
2010.01.15. 17:18
Az Ezüst ének rengeteg 2.
Az Ezüst ének rengeteg 2.
2009.12.24. 18:22
Az Ezüst ének rengeteg 1.
Az Ezüst ének rengeteg 1.
2009.12.24. 18:22
A Zöld testvér hegység
A Zöld testvér hegység
2009.12.24. 18:21
Harc
Harc
2009.12.24. 18:21
A Pokol tornáca
A Pokol tornáca
2009.12.24. 18:21
Hajózás
Hajózás
2009.12.24. 18:20
Utópia
Utópia
2009.12.24. 18:20
Piac
Piac
2009.12.24. 18:20
Tárgyak
Tárgyak
2009.12.24. 18:19
Erőd
Erőd
2009.12.24. 18:18
Erdő
Erdő
2009.12.24. 18:17

Fejlesztési napló - Elastenolia
   
| A fejlesztési napló nem tartalmaz bejegyzést.

Hozzászólások - Elastenolia
sanyynn - Tag | 69 hsz       Online status #192008   2013.03.08 00:16 GMT+1 óra  
-Tök jó hogy törik a csákány ha bányászol, de 10 ércet nem tudtam 3 csákánnyal kikapálni, lehet hogy én vagyok nagyon szerencsétlen, de ha nem ez a helyzet szerintem csökkentsétek a törési esélyt 10% alá (nem tudom most mennyi)

kicsit már egy hónapja, de teszteltem és nekem egész jó arányt adott a csákány

-Még mindig van olyan, hogy egyszer csak máshol jelenek meg mint ahol lennem kéne, de a "falak" a helyén vannak. Konkrét példa sétálok a városban mire egyszer csak kikerülök a tenger közepére de a városi falaknak neki megyek ha tovább sétálgatok a vizen.

erre még mindig nem jöttem rá, hogy miért van, amikor elvben ugyanazokat az értékeket mutatja folyton

   
Mr.Death - Tag | 195 hsz       Online status #189355   2012.12.10 15:19 GMT+1 óra  
Nah, ma is voltam fent, újabb ötletroham:
-Phallon lehet ugye bányászni meg fát vágni. Az ércből meg a fából lehessen fegyvert kovácsolni, kicsit erősebbet mint az Ork aprító vagy akár azt a fegyvert (persze akkor boltban ne legyen kapható). Fellendítené a kereskedelemre való igényt a játékosok közt.

-Nem tudom mennyire vagytok meg a varázslás részével a játéknak de pl ha már fát vágsz a fából lehetne varázsbotot csinálni olyan módon hogy a boltból vásárolt rúnákkal felruházod, pl 5 runával kapsz egy varázsbotot aminek 1-el nagyobb a sebzése, 10 rúnával olyan ami 1 sebz +10 mana vagy ilyesmi. Ezt a rúnázást akár más cuccokra is lehetne alkalmazni csak mondjuk tudnod kellene hozzá vmi skillt rúnaismeret vagy ilyesmi. Minél jobban ismered annál valószínűbb hogy bejön a ráolvasásod.

-Tök jó hogy törik a csákány ha bányászol, de 10 ércet nem tudtam 3 csákánnyal kikapálni, lehet hogy én vagyok nagyon szerencsétlen, de ha nem ez a helyzet szerintem csökkentsétek a törési esélyt 10% alá (nem tudom most mennyi)

-Még mindig van olyan, hogy egyszer csak máshol jelenek meg mint ahol lennem kéne, de a "falak" a helyén vannak. Konkrét példa sétálok a városban mire egyszer csak kikerülök a tenger közepére de a városi falaknak neki megyek ha tovább sétálgatok a vizen.

-A tantuszt lehessen tradelni a marketen, ez is olyan cucc amiből lehet valamit csinálni, és lesznek olyan játékosok akik nem farmolgatják órákig hanem egyszerűen megveszik. itt ugye határvonalat lehet húzni az olyan játékos között aki arénán kívül játszik pénzért meg aki arénázik xp-ért meg tantuszért.

-Lehetne ilyen challenge is, hogy ölj meg vmennyi ellenfelet az arénában élettöltő vagy kijövés nélkül, esetleg néha betehetne egy bosst is. A teljesítésért pedig kaphatnál valami olyan cuccot amit máshonnan nem tudsz megszerezni, amulet vagy gyűrű esetleg valami komponens ami kell egy tárgy elkészítéséhez (természetesen marketen tradelhető

Most így hirtelen ennyi jutott eszembe de majd írok ha megint van vmi.
Twelve galaxies, and all coming at me!
http://goldsoft.uw.hu
   
Mr.Death - Tag | 195 hsz       Online status #184534   2012.07.14 17:28 GMT+1 óra  
HadaHector:
jah néhány hibaüzenet nem ártana ilyen esetekre, pl kifogyott a tegez vagy mikor mozogsz és egyszer csak megakad, nem mindig egyértelmű hogy nem lehet oda lépni vagy csak lagol, lehetne egy ilyen "falba ütköztél" üzenet vagy hasonló.

Amikor ráállok egy ellenfélre és megnyomom a beszéd gombot nem ír ki semmit csak felhoz egy üres szövegbuborékot, ebbe lehetne valami fajra jellemző leírás, vagy olyan szöveg amitől képbe kerülsz, hogy nagyjából milyen eséllyel indulsz az adott lény ellen, pl "sokkal erősebb vagy nála", vagy "esélyed nincs, leverne mint vak a poharat".
Twelve galaxies, and all coming at me!
http://goldsoft.uw.hu
   
ddbwo - Tag | 1625 hsz       Online status #184533   2012.07.14 17:09 GMT+1 óra  
Menekülés téma:
( csak benéztem ide is )

Szerintem is csoda, ha sehogy nem lehet kihátrálni egy harcból. Egyik ellenpélda a nehéz vértezet, mert abban a mozgás korlátozott. Vagy ha az ellennek lova van. Távolsági fegyver esetén meg vsz ki kell kerülni a hatótávból, de senki nem tud sprint közben ijjászkodni, nyílpuskát / parittyát tölteni.

Ha vki nem akar harcolni, hátralép, kilendíti az ellen fegyverét, azt futhat is. Vagy lépés előnyben ott a homok dobás is. Mezei suttyó technika, lv0 karakter is meg tudja markolni a földet. Aki meg nem akar bevakulni, legalább negyed másodpercre kénytelen pislogni, vagy elhajolni.

Esély javító dolog lehet a zsákmánnyal tömött batyu eldobása. Könnyű vért, páncél hiány.

Kb a legkisebb képesség kell a meneküléshez. Fél métert hátra szteppelsz, már nem tudnak közelharcival megsebezni. Továbbá aki pánikból fut az életéért, nagyon fel tud gyorsulni.

+ Meg aztán lehet számolni terep módosítóval is. Erdőben könnyű eltűnni, zárt folyosóról / helységből meg nyilván egyáltalán nem lehet...

Ezt a hozzászólást ddbwo módosította (2012.07.14 17:24 GMT+1 óra, ---)
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
   
HadaHector - Tag | 71 hsz       Online status #184532   2012.07.14 15:36 GMT+1 óra  
Mondjuk szerintem az xp veszteség nem indokolt, de igazából mivel még úgy sincsenek a képességek kidolgozva, lehetne akár egy gyorsaság is. Illetve az lehetne még, hogy ha első körben menekülsz, akkor nagyobb az esélye, hogy jó lesz.

Másrészt nem tudom hogy ez bug-e vagy mi, de a karakteremmel, ha lövök íjjal az első körben, akkor utána csak faragott botot tudok használni. Ezen kívül az a poén, hogy ez többet sebez (9-12) mint akármelyik másik fegyverem. 3.rész, nem emélkszem hogy ezt meg vettem valaha is.
Amúgy a fegyvereket sem értem pontosan, mert van nálam 3 fegyver, de nem látni a táskában, a felszerelés közt sem, csak a boltban.

   
Mr.Death - Tag | 195 hsz       Online status #184530   2012.07.14 14:43 GMT+1 óra  
Nem tudom, hogy az ellenfeleknek is vannak-e tulajdonság pontjaik (Erő, Ügyesség stb re gondolok, nem a HP-ra), de függhetne ilyesmiktől is a menekülés sikere, pl lenne alapból 50% esélyed hogy el tudsz menekülni, ha nem jön összes akkor egyszerűen te 0-t sebzel míg ő 1x megüt téged. Az 50% pedig annak függvényében változna hogy az Ügyességetek mennyire tér el, ha neked van több, akkor nagyobb eséllyel menekülnél, ha neki akkor kevesebbel. Mivel a teljes xp vesztés halál esetén rendkívül brutális magasabb szinten, a meneküléskor mondjuk csak 10%-ot vonna le az xp-dből, így megérné használni, de azért visszatartana attól hogy sokszor nekimenj túl erős ellenfeleknek.
Twelve galaxies, and all coming at me!
http://goldsoft.uw.hu
   
sanyynn - Tag | 69 hsz       Online status #184499   2012.07.12 23:52 GMT+1 óra  
Idézet
Fasten90 :
És már javítva is a hiba. Én tesztelés címén ~4* egymás után elrontottam a beírandó szöveget, de elvileg működik.


Lehet, hogy varázsló vagyok, de nekem elsőre sikerült beregiszrálni. ^^

   
Fasten90 - Tag | 13 hsz       Online status #184498   2012.07.12 23:03 GMT+1 óra  
HadaHector:

Szólok az úrfinak, hogy döntsön, hogy hogyan segítsük ki a népet


És már javítva is a hiba. Én tesztelés címén ~4* egymás után elrontottam a beírandó szöveget, de elvileg működik.

Ezt a hozzászólást Fasten90 módosította (2012.07.12 23:49 GMT+1 óra, ---)
   
HadaHector - Tag | 71 hsz       Online status #184487   2012.07.12 18:49 GMT+1 óra  
Amúgy nem csoda, hogy a fórumon senki sincs fenn, a regisztráción lehetetlen túlmenni, mert a chapta kódot nagyon nehéz úgy beírni, hogy nincs kép

   
Fasten90 - Tag | 13 hsz       Online status #184478   2012.07.12 11:35 GMT+1 óra  
HadaHector:
Jól van, engem már meggyőztél arról, hogy tényleg kicsit sok minden lett kitakarva a térképből, majd igyekszem rábeszélni Sanyynn-t, hogy gondolja ő is hasonlóan.
A kép is jó lett.
+ Nem tudom, hogy kinek mennyi az ideje a fejlesztésre, de én csak ötletadó + grafikus vagyok, jelenleg nincs hozzáférésem a kódhoz, az csakis Sanyynn hatásköre.

Matzi:
Sanyynn-nek már feldobtam pár tippet az ötletedet illetően, de nem ígérek/ígérünk semmit.
Igazság szerint még van más feladat is, de köszönjük az ötletet/kritikát!
   
Matzi - Szerkesztő | 2519 hsz       Online status #184468   2012.07.12 09:23 GMT+1 óra  
sannynn:
Csak és kizárólag szélelementál ellenfél lesz? Csak mert ez pont nem szintfüggő dolog, de mindegy, nem is kell könnyűnek lennie. Csak a lehetőségét ne tagadd meg alapból, mert az hülyeség.
If your game idea starts with the story it’s not a game idea.
Stories in games are optional.
   
HadaHector - Tag | 71 hsz       Online status #184456   2012.07.11 18:59 GMT+1 óra  
Kösz a tippet

Amúgy nem tudom mennyi időd van a fejlesztésre meg ilyenek, de a gui elég szétesett még mindig azt kell mondanom. Mivel úgy érzem a térkép központi fontosságú, nem jó ha sok dolog van belőle kitakarva, eddig oké. Például azt nem értem, hogy az egész felület alatt ott van a térkép, mert minimálisan átlátszó. De ez az átlátszóság gyakorlatilag semmire sem jó, nem veszel észre alatta semmit. Elég idegesítő a jobb felül levő gombok helyzete is. Mutatok mindjárt valamit: http://imagerz.com/QFdDWF0GAgI

   
Fasten90 - Tag | 13 hsz       Online status #184448   2012.07.11 16:32 GMT+1 óra  
Idézet
HadaHector :
Ami szerintem nagyon hiányzik, az a csatából való elmenekülés. Kezdőként nem tudod a kis kép alapján milyen erős lehet. Persze ez nem 100%os lenne hanem egy képesség ami sok dologtól függhet. De először a térkép bugot javíts, kár volt így egyátalán feltölteni.



HadaHector! A játékon belül ha a szörnyek fölé mész kurzorral, akkor kiírja annak nevét és szintjét. Nyilván az elején érdemesebb alacsonyabb szintűeket támadni.
Gonosz dolog ezt mondani, de tyúkokkal érdemes kezdeni a harcászatot
   
Blitz - Tag | 26 hsz       Online status #184447   2012.07.11 16:26 GMT+1 óra  
heroes jatekokba ugy van, hogy szinttol fuggoen penzert ellehet menekulni( de az ellenfel nem mindig fogadja el)

   
sanyynn - Tag | 69 hsz       Online status #184446   2012.07.11 15:50 GMT+1 óra  
Mert az ellenfélnek is tengernyi lehetősége van ugyanezek végrehajtására. Szerintem szintfüggő lesz, ha lesz, mert megnézem, hogy a lvl1-es harcos hogy futja le a szél elementált... Popcornnal

   
Matzi - Szerkesztő | 2519 hsz       Online status #184439   2012.07.11 15:33 GMT+1 óra  
Idézet
fantasy szinten nem tudom elképzelni, hogy valaki csak úgy egyszerűen "elmenekül" egy 1v1-es küzdelemben
Ne haragudj, de ez nagyon szegény fantáziára vall. Először is miért pont fantasyban ne lehetne?
A valóságban működik a dolog, itt is működhet. Cserébe van néhány extra manőver, ami a valóságban sosem volt. Például gyorsító varázs, amivel elsprintelsz, láthatatlanság, teleport, repülés, illúziók, vagy alakváltás egy menekülésre remekül alkalmas formába. Vagy felpattansz a lovadra, vagy csak olyan májer vagy, hogy lefutod a gepárdot. Még akár cselt is vethetsz, hogy előnyre tegyél szert, netán csak jobban bírod a futást, és így az üldöződ lemarad egy idő után. Akár el is bújhatsz, ha szerencséd van, és ő hiába keres.
Lehetőség tengernyi van. Miért ne lehetne?
If your game idea starts with the story it’s not a game idea.
Stories in games are optional.
   
sanyynn - Tag | 69 hsz       Online status #184435   2012.07.11 15:03 GMT+1 óra  
peti634:
Rendben. Köszi.

HadaHector:
Már más is mondta a csatából való elmenekülést, de eddig nagyon elleneztem, szimplán azért, mert fantasy szinten nem tudom elképzelni, hogy valaki csak úgy egyszerűen "elmenekül" egy 1v1-es küzdelemben... De majd átgondolom...
A térkép bug jelenlétének szimplán az az oka, hogy lusta vagyok és tudtam nagyon jól, hogy ez még jó ideig tart, mire ráveszem magam a megoldására, így inkább kiadom így az új verziót...

   
HadaHector - Tag | 71 hsz       Online status #184424   2012.07.11 06:24 GMT+1 óra  
Ami szerintem nagyon hiányzik, az a csatából való elmenekülés. Kezdőként nem tudod a kis kép alapján milyen erős lehet. Persze ez nem 100%os lenne hanem egy képesség ami sok dologtól függhet. De először a térkép bugot javíts, kár volt így egyátalán feltölteni.

   
peti634 - Tag | 148 hsz       Online status #184397   2012.07.10 18:15 GMT+1 óra  
bocs, nem magára a játékra értettem, csak erre az egy jelenségre, a "nagyon"-t arra értettem hogy gyakran előfordul. Mr. Death-nek is szerintem ez a gondja ha jól értelmezem.

Igen sajnos sok helyen probléma hogy az e-mail rossz helyre érkezik, csak gondoltam hátha tudsz valamit javítani rajta, szerintem a Hotmail-t se használják kevesen.
Esetleg kiírhatnád hogy levélszemét között lehet. Persze egyértelmű hogy nézze meg ott is az ember, de pont most elfelejtettem, és így legalább figyelmeztetnél mindenkit.
Sok sikert!
ha már szép nem vagy, hülye ne légy
http://www.pokolstudio.hu
   
Mr.Death - Tag | 195 hsz       Online status #184351   2012.07.09 17:49 GMT+1 óra  
Szia, örülök hogy újra fejleszted a projectet
Mndenképp pozitívum hogy a frissítést követően kiszabadult a karakterem abból a szokásos bugból amibe bele szoktam futni, hogy üres képernyő fogad belépés után, viszont belefutottam egy újabba, hajózás közben néha véletlenszerűen elteleportál, hajózhatok a földön is, sőt az ellenfeleket is valahogy össze vissza keveri, aztán ha tovább mászkálok előbb utóbb visszaugrik a normál helyére.
Twelve galaxies, and all coming at me!
http://goldsoft.uw.hu
   
sanyynn - Tag | 69 hsz       Online status #184327   2012.07.08 20:29 GMT+1 óra  
peti634:
Az alsó rész gombbal eltüntetése nagyon jó ötlet, neki is látok
A térképről írtam a blogban is, hogy bugos még, elszámoltam valamit és még nem jutottam a végére. Elvből nem kéne folyamatosan nyomni a billentyűket, erre majd berakok valamit. (amúgy a "nagyon bugos" erre az egy bug-ra erős kifejezés)
Azon sajnos nem tudok javítani, hogy mit néz a hotmail levélszemétnek, fent vagyunk a legtöbb listán, innentől egyéni joguk eldönteni.

paragliding:
Valahol ez volt a cél, hogy ezt a régi szépséghibát végre kijavítsuk.

   
peti634 - Tag | 148 hsz       Online status #184322   2012.07.08 17:58 GMT+1 óra  
egész jónak tűnik, viszont nekem nagyon bugos (sokszor nem azt mutatja ahol valójában állok), pl vízen állok, stb..
Ez főként akkor jön elő amikor folyamatosan nyomom az irány billentyű valamelyikét.
Esetleg örülnék annak is hogy ha az alsó részt gombra el lehetne tüntetni.
ha már szép nem vagy, hülye ne légy
http://www.pokolstudio.hu
   
peti634 - Tag | 148 hsz       Online status #184321   2012.07.08 17:06 GMT+1 óra  
igen,
peti634@hotmail.com
megpróbáltam újra, de azt írta hogy: "Hiba: Erről az E-mail címről már regisztáltak!".
Egy észrevétel: regisztáltak helyett regisztráltak.
Bocs elnéztem, ott van a levélszemetek között. Ha tudsz ezen javíts.

Ezt a hozzászólást peti634 módosította (2012.07.08 17:49 GMT+1 óra, ---)
ha már szép nem vagy, hülye ne légy
http://www.pokolstudio.hu
   
paragliding - Tag | 298 hsz       Online status #184313   2012.07.08 09:32 GMT+1 óra  
Megjön az email nekem. Jó címet írtál be?
   
peti634 - Tag | 148 hsz       Online status #184312   2012.07.08 00:03 GMT+1 óra  
Üdv. Regisztráltam már egy ideje, de sajnos nem kaptam aktivációs e-mailt. Megy még a szerver?

Am jónak tűnik a játék, kíváncsi vagyok. (én is hasonlót csinálok már egy ideje)
ha már szép nem vagy, hülye ne légy
http://www.pokolstudio.hu
   
paragliding - Tag | 298 hsz       Online status #184298   2012.07.07 07:47 GMT+1 óra  
Amúgy frankó az új felület, végre nincs haszontalan terület a képernyőn.
   
sanyynn - Tag | 69 hsz       Online status #184276   2012.07.06 10:29 GMT+1 óra  
Aki ma regisztrált, az minden bizonnyal észrevette, hogy nem tud harcolni, mivel nincs fegyvere... Ezt a problémát megoldottam...

   
paragliding - Tag | 298 hsz       Online status #184269   2012.07.06 08:03 GMT+1 óra  
Jeje, tehát még éltek akkor! Amúgy ne aggódj, az én játékomat közel 5 éve készítem és még el se jutottam abba az állapotba, hogy akár publikálni tudjam
   
sanyynn - Tag | 69 hsz       Online status #184242   2012.07.05 16:00 GMT+1 óra  
A bányászás/szántáskori eltörést, azt beraktam egy ideje, valahogy kiment a fejemből amikor összegeztem, hogy mi változott. Azért nem szeretnénk egyelőre több küldetést, mert túl kicsi a terület a bonyolultabb küldetéseknek. A fegyveres ötlet jó, adhatna képesség formában bónuszt.

   
Mr.Death - Tag | 195 hsz       Online status #161183   2011.08.25 21:57 GMT+1 óra  
Turpisságot szimatolok, szerintem most sokkal kevesebb mob jön.
A törp király adhatna egy olyan küldit, hogy vigyél neki egy korsó sört, vagy sülthúst. Az utóbbi azért lenne jobb mert akkor "rákényszerítenéd" a játékost hogy használja a tűzrakás lehetőségét, meg farkasokat vadásszon husiért, ezzel is valami célt adva a játékosnak, mondjuk kelljen neki 10 sült hús, azt azért időbe tart összeszedni. Aztán vannak ezek a törpe ruhák amiket nem lehet úgy sem viselni, lehetne olyan küldije, hogy mindegyikből 1-et szerezz neki, mert a gnollok kirabolták vagy egy tűz elementállal viaskodott és leégett a ruhatára...
Új fegyvernek pedig ötlet: nem kell hogy erősebb legyen de mondjuk lenne egy mágikus képessége, hogy amikor megölsz vele valakit akkor gyógyulna kicsit a karakter.
Salisban meg lehetne egy kovács akinek 100 ércet kell kibányászni, a város melletti faluban meg egy koldús akinek kenyérre sem tellik és neked kéne összeszedni a hozzávalókat, vágsz búzát megőrölöd megsütöd neki, adhatna cserébe valami olyan tárgyat ami egy más küldetéshez kell, vagy a jelen keretek közt maradva mondjuk 50 bronz tantuszt.

SZERK: ja igen! És bányászás/szántás közben sztem legyen rá esély, hogy eltörik az eszköz, hogy újat kelljen venned, mert így annyi az egész hogy egyhelyben kattogsz előbb utóbb rengeteg nyersanyagod lesz "ingyér", így viszont rá kéne költened ha nagyobb mennyiséget akarsz kitermelni.
Twelve galaxies, and all coming at me!
http://goldsoft.uw.hu
   
4Bit - Tag | 548 hsz       Online status #160603   2011.08.23 01:46 GMT+1 óra  
Az alapkoncepció nekem mindenesetre tetszik. Szöveges RPG, egy régi műfaj kiemelése, és alapos tervezés, bár látom ez a gyakorlati dolgok rovására megy, de megértem, azért büszkék lehettek magatokra, hogy legalább eddig sikerült eljutnotok.
Úgy álljunk meg az életben, akár a sziklaszírt a tengerben; ne engedjük, hogy a szüntelen hullámverés megingasson bennünket.
   
sanyynn - Tag | 69 hsz       Online status #160521   2011.08.22 18:31 GMT+1 óra  
Idézet
setup2000 :
Amúgy grafika ráférne már, írtam is neki, de még szentem nem nézte meg a postaládáját.



Megnéztem, csak pont tanultam, amikor fent voltál msn-en.

Idézet
Mr.Death :
Engem a content jobban érdekel mint a grafika.



Igen, az alapvető probléma az, hogy nálunk egy rakat dolog meg van tervezve, csak az alapok nem és a kivitelezés akad főleg (Főleg most, hogy még a felvételire is tanulnom kell). Muszáj visszafognunk magunkat, hogy gyakorlati dolgokon gondolkozzunk, remélhetőleg sikerül is, de köszi a visszajelzéseket, rád mindig számíthatok e téren.

   
Mr.Death - Tag | 195 hsz       Online status #160090   2011.08.19 06:02 GMT+1 óra  
Engem a content jobban érdekel mint a grafika. Jöhetne több (sokkal több) küldetés, jobb feleszerelések, magasabb szintű ellenfelek, aztán itt vannak ezek a kis hangulatos tűz rakós/bányászós dolgok utóbbiból pl a nyersanyagot jelenleg semmire nem tudod felhasználni, pedig jó lenne vmi, hogy mondjuk 100 ércet kibányászol finomítasz belőle 10 vmi fémet és azzal 1x erősítheted vmelyik cuccod vagy ilyesmi. Ehhez lehetne questet is kötni hogy bányássz ki 100 ércet, akár napi ismételhető, jutalomnak meg mondjuk kapnál 1000 xp-t, így végülis tudsz úgy is fejlődni hogy nem ölsz meg semmit. Aztán lehetnének ilyen skillek amik ehhez kapcsolódnak, nagyobb eséllyel, vagy jobb ércet bányászol ki, amivel ha ugyanezt a folyamatot végigcsinálod akkor 1-el jobb tulajdonságot ad...

Vagy akár az arénához kapcsolódó quest, hogy győzz le 100 ellenfelet, a tantuszokért pedig komolyabb jutalmat érdemelne a játékos (tudom hogy tervben van, de lassan ideje lenne kivitelezni)

Aztán ami még jó lenne, ha adott területen csak bizonyos típusú mobok lennének, nem random bármilyen az összesből, pl városon belül ne jöjjön imp meg vaddisznó, csak militia különböző fajtái, a mezőn jöhetne a disznó a tyúk meg a farkas, a barlangokban meg a bestiák, jó RPG-s hanyományokhoz híven minél mélyebbre merészkedsz annál erősebbek.
Twelve galaxies, and all coming at me!
http://goldsoft.uw.hu
   
setup2000 - Tag | 109 hsz       Online status #159990   2011.08.18 11:56 GMT+1 óra  
Amúgy grafika ráférne már, írtam is neki, de még szentem nem nézte meg a postaládáját.

   
Mr.Death - Tag | 195 hsz       Online status #159974   2011.08.18 10:12 GMT+1 óra  
Idézet
setup2000 :
A regisztráció az valami pocsék legalábbis a megerősítő kód gyakorlatilag olvashatatlan



Kiszűri az embereket, hogy csak a botok jussanak be!
Twelve galaxies, and all coming at me!
http://goldsoft.uw.hu
   
4Bit - Tag | 548 hsz       Online status #159933   2011.08.17 22:17 GMT+1 óra  
Hm. Ez a projekt alaposan elkerülte ám a figyelmemet. Elsőre nagyon jónak hangzik. Remélem, egyszer elkészül, minden esetre, ha még kezdés alatt áll a játék (8%) akkor annyira szerintem nem is rossz ez, csak így tovább!
Úgy álljunk meg az életben, akár a sziklaszírt a tengerben; ne engedjük, hogy a szüntelen hullámverés megingasson bennünket.
   
setup2000 - Tag | 109 hsz       Online status #159905   2011.08.17 19:06 GMT+1 óra  
A regisztráció az valami pocsék legalábbis a megerősítő kód gyakorlatilag olvashatatlan

   
sanyynn - Tag | 69 hsz       Online status #159885   2011.08.17 16:10 GMT+1 óra  
Idézet
Mr.Death :
Idézet
sanyynn :
Húha, jó régóta nem írtam be ide, pedig az a kalózos dolog szerintem már Áprilisban megoldódott. Jó lenne egy kis restart ennek a fejlesztésnek, írogatni írogatgattam a kódot, de felhasználói visszajelzés hiányzik mostanában.



Hát ha nem szólsz hogy történt változás akkor nyilván nem reagál senki



Nem mások ellen szólt, magamat oltottam le, hogy miért nem írok gyakrabban.

   
Mr.Death - Tag | 195 hsz       Online status #157841   2011.07.31 16:22 GMT+1 óra  
Idézet
sanyynn :
Húha, jó régóta nem írtam be ide, pedig az a kalózos dolog szerintem már Áprilisban megoldódott. Jó lenne egy kis restart ennek a fejlesztésnek, írogatni írogatgattam a kódot, de felhasználói visszajelzés hiányzik mostanában.



Hát ha nem szólsz hogy történt változás akkor nyilván nem reagál senki
Twelve galaxies, and all coming at me!
http://goldsoft.uw.hu
   
sanyynn - Tag | 69 hsz       Online status #157323   2011.07.27 13:43 GMT+1 óra  
Idézet
Mr.Death :
Hali remélem nézed néha ezt, MSN-en nem látlak mostanság, viszont a játékod kicsit elfajult asszem

Múltkor amiket betettél kalózok, azok nem állnak meg a sziget határánál, és egy csomó hajó "mászkál" a város közepén, amúgy tök vicces

A fórumodat is telefloodolta vmi bot ha jól látom.



Húha, jó régóta nem írtam be ide, pedig az a kalózos dolog szerintem már Áprilisban megoldódott. Jó lenne egy kis restart ennek a fejlesztésnek, írogatni írogatgattam a kódot, de felhasználói visszajelzés hiányzik mostanában.

   
misi - Törzstag | 971 hsz       Online status #143369   2010.11.08 16:51 GMT+1 óra  
Idézet
Ashkandi :
Idézet
misi :
Lol ez tetszik, virtuális lények harcolnak piciny világukért, a valós emberek ellen, és egy valós ember fohászkodik az adminhoz, teremtsen rendet. Lassan jön az özönvíz.

De egyébként komolyan poén lenne egy olyan világot létrehozni, ahol úgy mint a Jurassic parkban elszabadulna a szörnyek, és úgymond saját életre kel a világ. Főleg így hogy egy kicsit el lesz hanyagolva, elszaporodik az ellenség, és pont e miatt fellendül az egész.



... és minden sarkon szárazra b*sznak a mobok.


Ezért hívod a spanokat hogy bosszút állj a mocskokon, hogy megszégyenítettek.
Azt ha az se elég, akkor ahhoz hogy megmentsék a játékot, tényleg össze kell fogni a népnek, és visszaverni a mobokat. Persze itt a játékban is úgy alakulnak olyankor a dolgok, hogy egy területen elszaporodik xy lény akkor ott a környéken jobb cuccok vannak, hogy legyen esély.
   
Mr.Death - Tag | 195 hsz       Online status #143350   2010.11.07 22:42 GMT+1 óra  
Mondjuk olyan lehetne, hogy ha túlságosan elszaporodnak a mobok egy városban akkor aktívvá válik egy küldi, hogy foglald vissza, aztán a városban hálából kapnál egy kis árengedményt a cuccokból vagy bónusz xp, esetleg vmi cucc, ilyesmi.

Kicsit tovább gondolva akár ilyen bizalmi szinteket is be lehetne tenni, hogy ezzel a várossal jóban vagy, de mivel mondjuk emiatt leöltél 50 gnómot, a gnómok falujában már nem látnak szívesen.

Egyébként jelenleg kevés a cucc és nincs mire elkölteni a pénzt, remélem ez majd változik hamarosan, már ki vagyok éhezve vmi jó cuccra
Twelve galaxies, and all coming at me!
http://goldsoft.uw.hu
   
Ashkandi - Törzstag | 1045 hsz       Online status #143347   2010.11.07 20:53 GMT+1 óra  
Idézet
misi :
Lol ez tetszik, virtuális lények harcolnak piciny világukért, a valós emberek ellen, és egy valós ember fohászkodik az adminhoz, teremtsen rendet. Lassan jön az özönvíz.

De egyébként komolyan poén lenne egy olyan világot létrehozni, ahol úgy mint a Jurassic parkban elszabadulna a szörnyek, és úgymond saját életre kel a világ. Főleg így hogy egy kicsit el lesz hanyagolva, elszaporodik az ellenség, és pont e miatt fellendül az egész.



... és minden sarkon szárazra b*sznak a mobok.

   
misi - Törzstag | 971 hsz       Online status #143341   2010.11.07 19:11 GMT+1 óra  
Lol ez tetszik, virtuális lények harcolnak piciny világukért, a valós emberek ellen, és egy valós ember fohászkodik az adminhoz, teremtsen rendet. Lassan jön az özönvíz.

De egyébként komolyan poén lenne egy olyan világot létrehozni, ahol úgy mint a Jurassic parkban elszabadulna a szörnyek, és úgymond saját életre kel a világ. Főleg így hogy egy kicsit el lesz hanyagolva, elszaporodik az ellenség, és pont e miatt fellendül az egész.
   
Mr.Death - Tag | 195 hsz       Online status #143340   2010.11.07 18:48 GMT+1 óra  
Hali remélem nézed néha ezt, MSN-en nem látlak mostanság, viszont a játékod kicsit elfajult asszem

Múltkor amiket betettél kalózok, azok nem állnak meg a sziget határánál, és egy csomó hajó "mászkál" a város közepén, amúgy tök vicces

A fórumodat is telefloodolta vmi bot ha jól látom.
Twelve galaxies, and all coming at me!
http://goldsoft.uw.hu
   
sanyynn - Tag | 69 hsz       Online status #126793   2010.01.22 12:57 GMT+1 óra  
Idézet
fpeti :
"Inkább nem teszed meg, mert érzed, hogy valami nem stimmel a mágikus auráddal. Próbáld meg 27 perc múlva."
Ez nálam gyakran van való életben is
"Amit beolvasztottál az egy Rövid íj! 5 E mennyiségű pénzt kaptál érte"
Szereztem csákányt és bányásztam 10 rezet
"Amivel ütsz az egy Rövid íj" megölt a kobold, pedig hogy ütöttem az íjjal.

Hogy is lehet még pénzt szerezni? A wiki szerint kár volt rezet bányászni, még nem jó semmire.
Bocs, még nem játszottam ilyen gammával, nem vagyok tisztában azzal, mit hogyan kell, de nagyon jó



Hát igen... ezt az íjjal ütést már többen említették, szerintem átírom arra, hogy "fegyvered egy rövid íj", mint az angol verzióban Amúgy kösz

   
fpeti - Törzstag | 1290 hsz       Online status #126789   2010.01.22 12:39 GMT+1 óra  
"Inkább nem teszed meg, mert érzed, hogy valami nem stimmel a mágikus auráddal. Próbáld meg 27 perc múlva."
Ez nálam gyakran van való életben is
"Amit beolvasztottál az egy Rövid íj! 5 E mennyiségű pénzt kaptál érte"
Szereztem csákányt és bányásztam 10 rezet
"Amivel ütsz az egy Rövid íj" megölt a kobold, pedig hogy ütöttem az íjjal.

Hogy is lehet még pénzt szerezni? A wiki szerint kár volt rezet bányászni, még nem jó semmire.
Bocs, még nem játszottam ilyen gammával, nem vagyok tisztában azzal, mit hogyan kell, de nagyon jó
   
sanyynn - Tag | 69 hsz       Online status #126776   2010.01.22 11:26 GMT+1 óra  
Egyik kedves regisztrálónknak üzenném, hogy az e-mail címben nem véletlenül van a @ jel és a szerver neve, ugyanis lefelejtette mindkettőt...

   
sanyynn - Tag | 69 hsz       Online status #126539   2010.01.17 07:19 GMT+1 óra  
Szia!

Köszi szépen. Eleve egy olyan játékot szerettünk volna, ahol nem a szörnyölésen, meg az újabb szint elérésén van a hangsúly, csak sajnos elég lassan haladunk vele. Terveink vannak, csak az alapoknak menni kéne hozzájuk...

Idézet
paragliding :
Tetszik, nagyon jó lesz! Egyre inkább kezd egy olyan játékhoz hasonlítani, ahol nem csak szinteket kell lépni! Van benne élet, a többi hasonló játékkal szemben, itt valóban nem vagy egyedül. Faca


   
paragliding - Tag | 298 hsz       Online status #126485   2010.01.16 08:59 GMT+1 óra  
Tetszik, nagyon jó lesz! Egyre inkább kezd egy olyan játékhoz hasonlítani, ahol nem csak szinteket kell lépni! Van benne élet, a többi hasonló játékkal szemben, itt valóban nem vagy egyedül. Faca