játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5441
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2519

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2186
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1625
syam:    1491

Bighand Stickman
Parkouros,szemétszedős villámprojekt
Kategória: Platform
A projectről:
Van egy pálcikaember,Peti,aki megelégelve Budapest szenyezettségét,útra indul,hogy parkour szerű képességeit felhasználva összegyűjtse a szemetet.a városban.

-P.S.:Lécci ne írjatok nagyon durvákat 13 éves vagyok!!
A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
Game Maker 7 Lite;
MSPaint,
Pivot Stickfigure Animator
Fejlesztés kezdete: Tervezett befejezés:
2008.08.8
2008.08.13
Beküldve:
2008.10.07 11:33
Fejlesztő:
(1 fő)
Elérhetőség:
e-mail: kriszt24@citromail.hu
Tagok:
beküldő: kriszt24
regisztrált tagok:



Fejlesztés állapota:
Fejlesztés alatt
Fejlesztés alatt
Készültség: %

Képek - Bighand Stickman

Fejlesztési napló - Bighand Stickman
   
| A fejlesztési napló nem tartalmaz bejegyzést.

Hozzászólások - Bighand Stickman
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #96807   2008.10.09 01:29 GMT+1 óra  
Lord_Crusare: mostanában annyira negatíc vagy.

Ez a rapidshare nem a legjobb választás, én a munkahelyemről már 3. napja nem tudom letölteni.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
bolyzsolt - Törzstag | 607 hsz       Online status #96790   2008.10.08 12:24 GMT+1 óra  
Tudni tudja, bár nem feltétlenül tökéletes. Itt meg szerintem abszolút véletlenül lett bekapcsolva hagyva.

   
Lord_Crusare - Törzstag | 1287 hsz       Online status #96780   2008.10.08 10:21 GMT+1 óra  
Ja, semmi . Én is elugrálgattam, nem rossz, csak mondtam, hogy fölösleges külön dícsérni a per-pixel ütközést, mert a GM alapból tudja.

   
bolyzsolt - Törzstag | 607 hsz       Online status #96776   2008.10.08 10:02 GMT+1 óra  
És?

   
Lord_Crusare - Törzstag | 1287 hsz       Online status #96775   2008.10.08 09:56 GMT+1 óra  
Per pixel ütközés vizsgálat... amit a GM alapból tud.

   
fpeti - Törzstag | 1283 hsz       Online status #96774   2008.10.08 09:47 GMT+1 óra  
Tetszik, hogy a kezével meg tud 'kapaszkodni'.. per pixel ütközésvizsgálat, nem rossz. Így tényleg eléggé monokróm (a minigame-n indulhattál volna vele ), de pár monsztával jó lesz ez.

ps. Most látom, hogy már 2 hónapja el kellett volna készülnie:
"Tervezett befejezés: 2008.08.13 "
Kicsúsztál a határidődből, de nem probléma.
   
Lord_Crusare - Törzstag | 1287 hsz       Online status #96766   2008.10.08 06:39 GMT+1 óra  
Vagy GIMP?

   
Ashkandi - Törzstag | 1045 hsz       Online status #96765   2008.10.08 06:37 GMT+1 óra  
Nem rossz első próbálkozásnak, szerintem kezdd el szépen lassan színezgetni a dolgokat, A pálya építőelemei tégla szerűek legyenek mint mondjuk egy marioban, a karaktereknek legyenek futás animációik, a felszedendő cuccokon lehessen látni, hogy mik azok, hátteret is össze lehetne dobni ( olyat, ami mellett elkülönül a pálya és nem mosódik egybe ). Az MS paint helyett szerintem lassan kezdj Paint Shop Prozni vagy PhotoShopolni, azzal tuti kis cuccokat lehet rajzolni.

   
Kuz - Törzstag | 4455 hsz       Online status #96748   2008.10.08 01:16 GMT+1 óra  
Hali!

Mivel nincs sok időnk letesztelni demokat, ezért egyelőre engedélyezem a projectet, aztán majd szóltok, ha valami nem ok. Sajnos a meló miatt nincs mindenre időnk, úgyhogy sry az esetleges hibáért.
A memóriám már nem a régi. És ráadásul még a memóriám sem a régi...
Az élet attól szép, hogy bármi megtörténhet. És attól szar, hogy meg is történik...
Ha az egyik szinkronúszó megfullad, mit csinál a többi???

   
kriszt24 - Tag | 0 hsz       Online status #96723   2008.10.07 11:33 GMT+1 óra  
: Bighand Stickman

   
> 1 <