játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5441
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2519

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2186
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1625
syam:    1491

SpaceHunters
Űrhajós-lövöldözős
Kategória: Top-down Shooter
A projectről:
Egyetemi projekt, melyet csapatban fejlesztettünk. A játék lényege, hogy űrhajónkat iránytva kilőjjük az ellenfeleket és minél több pontot szerezzünk.
A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
Microsoft Visual C++ 6.0,
3D Studio Max, Paint Shop Pro 6.0,
;

Fejlesztés kezdete: Tervezett befejezés:
2007.03.01
2007.10.19
Beküldve:
2007.10.19 13:47
Fejlesztő:
SilverForge (3 fő)
Elérhetőség:
A csapat honlapja
e-mail: kovmat86@freemail.hu
Tagok:
beküldő: Szidi_Rezegh
regisztrált tagok: Chezar, SilverTitan designer



Fejlesztés állapota:
Kész
Kész
Készültség: 100%

Képek - SpaceHunters
ismertető
ismertető
2007.10.19. 14:15
összegzés a pálya végén
összegzés a pálya végén
2007.10.19. 14:14
főellenség
főellenség
2007.10.19. 14:14
antishield
antishield
2007.10.19. 14:13
követőrakéták
követőrakéták
2007.10.19. 14:12
menüháttér2
menüháttér2
2007.10.19. 14:12
menüháttér1
menüháttér1
2007.10.19. 14:12

Fejlesztési napló - SpaceHunters
Szidi_Rezegh 2007.10.20. 01:54
Regeltem a projektet feltettem pár képet, és a legújabb verziót. Próbáljátok ki minél többen!

Maga a játék pedig innen elérhető:
http://www.silverforge.extra.hu/sh/sh_v1.0_install.exe

A projektről készült egy cikk is Játékprogramok objektum-orientált tervezése címmel, itt olvasható:
http://ilabstudio.com/jf/page.php?&id=258

Hozzászólások - SpaceHunters
Szidi_Rezegh - Törzstag | 163 hsz       Online status #126408   2010.01.15 02:15 GMT+1 óra  
Örülök, hogy tetszik néha én is leveszem a polcról, ha unatkozom.
Az űrhajókat nem én, hanem SilverTitan designer barátom készítette. Ha grafikákra van szükséged vele vedd fel a kapcsolatot.
3D-ben is jó volna alkotni valamit, csak mostanában eléggé el vagyok havazva...
   
Archenemy - Törzstag | 625 hsz       Online status #126396   2010.01.14 14:47 GMT+1 óra  
Hehe, újra-felfedeztem a játékot, egész jó még mindig :p 57e pont, a leglassabb-legerősebb hajó, követőrakéták az elején, amíg valami táposabb területre ható fel nem fejlődik, onnan azzal.

Az volna a kérdésem, hogy az űrhajókat magad csináltad? Vagy vetted-szedted valahonnan?
Nem akarsz valami ilyesmit csinálni 3d-ben is?
------------------------------------
Army of Pixels @ facebook
------------------------------------
A világon a legjobban az ész van elosztva: mindenki meg van róla győződve, hogy neki több jutott.
   
Szidi_Rezegh - Törzstag | 163 hsz       Online status #72492   2007.10.27 13:55 GMT+1 óra  
Lord_Crusare :
Akkor grat! Pedig már féltem, hogy túl erős lett a főellenség.

Asylum:
A kampány rész akkor készült, amikor form nyelvek vizsgára készültem, ezért lehet egy kis áthallás...

Bacce:
alt+tab nem műxik ezzel az enginnel, sorry
a többi javaslat jogos, egy patchelt verzióban megpróbáljuk kijavítani...
   
Bacce - Bacce | 1783 hsz       Online status #72386   2007.10.26 09:55 GMT+1 óra  
Nagyon tetszik egy két apróságtól eltekintve.. az mondjuk zavaró hogy a képernyő oldaliról visszapattan a gép ha nekimész erősen... 3. pálya után amikor a pajzsot, meg miket lehet növelni ott jó lenne egy minusz gomb is. Ha Alt+Tab után vissza akarok lépni az nem lehetséges.. vagy nemtom...
jah, és 130 mb memóriát eszik?!?!?! nemtudom mi az ami ennyire betölti a ramot, de utána kéne járni sztem...
Making the world a better place, one line of code at a time.
http://bacce.uw.hu
   
Asylum - Törzstag | 5441 hsz       Online status #72359   2007.10.26 05:33 GMT+1 óra  
Kis Bar-Hillel Ezt a tételt kaptam formnyelvek vizsgán de csak kimondtam nem bizonyitottam (ugyis megvolt a 4es)
C++ fordítóval és macival alszom
http://darthasylum.blog.hu/
   
Archenemy - Törzstag | 625 hsz       Online status #72358   2007.10.26 05:32 GMT+1 óra  
Gratulálok, jó kis programnak tűnik, a készítéses cikk is érdekes. Csak így tovább!
------------------------------------
Army of Pixels @ facebook
------------------------------------
A világon a legjobban az ész van elosztva: mindenki meg van róla győződve, hogy neki több jutott.
   
nagyy - Törzstag | 248 hsz       Online status #72008   2007.10.20 14:18 GMT+1 óra  
Nekem is tetszik, majdnem végigtoltam, de a főellenség leszedett. Ja, és jó a naprendszerek elnevezése is, pl.: "kis Bar-Hillel" rendszer.

ui: A telepítő progi fejlécében el lett írva a játék neve, más bugot nem láttam.
   
~Cre@tine~> - Tag | 702 hsz       Online status #71999   2007.10.20 10:40 GMT+1 óra  
Ez tényleg great.
Viszont találtam valamit, ami nem tudom bug, vagy feature, jelesül az, hogy a képernyő szélén egyszerűen ki lehet menni és eltűnök a semmiben. Így el lehet bújni az ellenségek elől, ha fogytán az energia anélkül hogy történne valami. Szintet is átugorja különösebb gond nélkül.

Hasznos kis cikk születet a kis beadandóból, így biztos sokan átgondolják majd az eddigi módszereiket, főleg akik csakúgy durrbele nyomták a kódot semmi tervezés, semmi dokumentáció nélkül.

   
Lord_Crusare - Törzstag | 1287 hsz       Online status #71971   2007.10.20 02:31 GMT+1 óra  
Igen, azt is kivégeztem...

   
Szidi_Rezegh - Törzstag | 163 hsz       Online status #71969   2007.10.20 01:46 GMT+1 óra  
Lord_Crusare :
Örülök, hogy tetszett, muszáj volt az alapfegyvert automatikussá tenni, hogy a másodlagost könnyen használhassa az ember.
36500 egész jó pontnak számít, valszeg nem sok ellent hagytál élve, habár nemtom, hogy a főellenséggel sikerült-e végezni.
   
Lord_Crusare - Törzstag | 1287 hsz       Online status #71953   2007.10.19 14:55 GMT+1 óra  
Tudjátok, volt itt az a játék, amely 3 Great-el hirdette, hogy mennyire atom színvonalas űrlövöldözős játékot csinált... Na hát nem. Le is fikáztuk rendesen.
Ez viszont nagyon tetszett. Csak szerényen idejöttek, semmi megjegyzés, vagy ilyenek... És simán jót alkottak. Nem tudtam abbahagyni, végig kellett tolnom a főellenségig. Nagyon jó a másodlagos fegyver fejlődési ötlete, valamint az is, hogy a Space-t nem kell folyton nyomvatartani, vagy püfölni: egyszer benyomod, azt hadd szóljon a rákenról.
Ez egy színvonalas játék, igazán örülök, hogy föltettétek. A rekordom 36500 pont. Az jónak számít ?

   
Szidi_Rezegh - Törzstag | 163 hsz       Online status #71952   2007.10.19 13:47 GMT+1 óra  
SilverForge: SpaceHunters
   
> 1 <