játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5441
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2519

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2186
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1625
syam:    1491

Make a Wish
Egy match3, mah jong-gal és sudoku-val vegyítve.
Kategória: Match3
A projectről:
A MaW a főszereplő egy-egy korábbi életét meséli el, a játék elején(ez már a menü) betér a játékos egy javasasszonyhoz, aki leül a varázsgömbje elé, végső soron itt fog játszódni az egész, ha megoldunk egy-egy játékot, akkor hallhatunk valami érdekeset a hölgytől, aki mesél nekünk. Igyekeztünk a történetet annyira érdekesre kidolgozni, hogy már csak az elég legyen ahhoz, hogy a játékos tovább akarjon játszani(illetve okulva a hibáinkból, normális angol fordítás is van.)

A játék technikai része nagyrészt kész, jelenleg tesztelem gőzerővel, hogy minden klappol-e, közben meg építgetem a pályákat, szövegeket pakolom be, ilyesmi.

Január közepén meg béta, gyertek csak, gyertek.^^

Ezúton is köszönöm Mirliának, hogy csatlakozott a csapathoz, és munkájával jócskán emelte a grafikai színvonalát a játéknak.:-))
A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
MMF2Dev
Photoshop CS2
Wish Editor;Đ
;
Papír, ceruza, kávé.
Fejlesztés kezdete: Tervezett befejezés:
2009 március közepe
Ven ic dán.
Beküldve:
2009.05.08 07:33
Fejlesztő:
2Stroke Design (3 fő)
Elérhetőség:
e-mail: 2strokedesign@gmail.com
Tagok:
beküldő: 2SD
regisztrált tagok: Mirlia, BGH



Fejlesztés állapota:
Fejlesztés alatt
Fejlesztés alatt
Készültség: 83%

Képek - Make a Wish
sok sprite még nincs a helyén, és elég hülye kép is lett, de verzió szám ugrásnál illik valamit felmutatni.
sok sprite még nincs a helyén, és elég hülye kép is lett, de verzió szám ugrásnál illik valamit felmutatni.
2010.01.06. 01:02
editoooor!
editoooor!
2009.09.28. 05:52
valami ilyesmi lesz a menü. az ikonok maradnak, mindegyiknek van mouse over effektje, a játékban még nincs benne, most pakoltam csak őket egymás mellé ps ben - a háttér sem ez lesz, csak hirtelen ezt találtam, ami még nem volt..
valami ilyesmi lesz a menü. az ikonok maradnak, mindegyiknek van mouse over effektje, a játékban még nincs benne, most pakoltam csak őket egymás mellé ps ben - a háttér sem ez lesz, csak hirtelen ezt találtam, ami még nem volt..
2009.07.15. 22:52
csipcsipiricsipcsipp,  már tudunk alakzatba rendezni, nem csak x*x es méretben dolgozni. Hatalmas taps nekem.(Y)
csipcsipiricsipcsipp, már tudunk alakzatba rendezni, nem csak x*x es méretben dolgozni. Hatalmas taps nekem.(Y)
2009.05.13. 23:35
egyelőre normális GUI nélkül, alfa verzió.
egyelőre normális GUI nélkül, alfa verzió.
2009.05.08. 07:39

Fejlesztési napló - Make a Wish
2SD 2009.09.28. 05:44
Végre csináltam egy editort, még nem tökéletes, de lényegesen egyszerűbb így megcsinálni a pályákat - és nem utolsó sorban sokkal gyorsabb is(nem csak a munkafolyamat, hanem a betöltés is, ez sem a legjobb megoldás, de 5-6 óra gyötrődés után ez jutott csak eszembe - első editorom, na. Gyakorlatilag úgy működik, hogy lement egy képet, amit az általam kreált szerkesztővel alakít a user, utána annak a képnek egyes pontjain ellenőrzi a megadott pixel színét - 2 variáns van, az egyik az, ahova rakhat téglát, a másik, ahova nem.) Gyökér megoldásnak tűnik, először szöveges oldalról próbáltam megközelíteni a dolgot(pl 001 = x0 y0 value=1; és így tovább), ez nem működött, az MMF szöveges lehetőségei nem a legjobbak, grafikus felületen sokkal inkább domborít - pl adatbázis kezelőt kínhalál lenne benne írni, de pl egy invaders jellegű cuccot pikk-pakk össze lehet hozni.
2SD 2009.09.25. 23:32
Nyah, ahogy nézem, sikerült megoldani a legtöbb kínosnak vélt dolgot, és kicsit játékszerűbb lett a végeredmény.
A helyzet kicsit gázos volt, újra kellett írni az egész tégla kezelést, mert az a megoldás amit én választottam nem támogatta a finom mozgásokat, csak a slotonkénti tologatást - utólag kiderült, hogy arra lett kitalálva, de sajnos ez se a doksiban, se sehol nincs leírva, a fejlesztőt zaklattam mailekkel, és akkor árulta el, hogy mi is a gondja a kódomnak.

Ez tök jó, mert már baromira szép az egész, folyamatos, és van egy pofás tégla beesős móka is.
Az már annyira nem, hogy gyakorlatilag az egész játék a régi téglakezelésre épült, így át kell írnom szinte mindent - persze sokkal gyorsabb lesz így, hogy csak alakítani kell, mint újat csinálni.
Volt egy időszak, amikor ki akartam dobni az egészet, mert egyik napról a másikra, anélkül hogy a kódhoz nyúltam volna behülyült az egész, az se működött, ami addig igen - ezt szerencsére sikerült orvosolni, csak éppen rettentően irritáló volt.

Na mindegy, azér' mégse blog.:Đ
Demo lesz megint, remélem jönnek vállalkozó szellemű egyedek, akik jönnek szarrá tesztelni ismét.:]
2SD 2009.09.19. 04:49

Amit a demóról tudni érdemes

A játékban leírások nincsenek jelenleg, így jobb híján itt adom meg a szükséges infókat.

-egér bal egérgombbal kijelölsz egy téglát, utána szintén bal egérgombbal lerakod a második kijelölést, ami után cserélődni fog a kettő(amennyiben az első tégla közvetlenül az első mellett van, függőleges, vagy vízszintes irányban, átlósan NEM lehet cserélni.)
-másik mozgatási módszer, balegérgombbal katt a téglára, bal egérgomb nyomva tart, és ráhúzod a kurzort arra a téglára, amivel cserélni akarod(itt nem szükséges felengedni a bal egérgombot, cserélődik már az ütközéstől is.)
-ctrl lenyomására a téglák láthatatlanok lesznek, elengedésére megint látszódnak, hogy könnyebb legyen észrevenni, hol kell még matcholni(Jewel Quest után szabadon.)

A játéknak akkor van vége, ha mindegyik tégla mögött egyszer már volt match - ezt jelzik azok a lila kis izék. Illetve, azokon a pályákon, amiken vannak dobozok, azokat is ki kell nyitni - ezt úgy tudjátok megcsinálni, hogy legalább 4 téglát matcholtok egyszerre.

Játék közben a 'menu' gombra kattintva egyelőre csak 2 funkció érhető el, a teljes képernyő, és az ablak, ez később bővülni fog of korsz. Eltűntetni a gombokat nem csak úgy tudjátok, hogy újra a menüre kattintotok, elég a kurzort felvinni a tábláig(de persze a hagyományos módszert is választhatja bárki, ha az közelebb áll a szívéhez.)

Nagy hirtelen ennyi jut eszembe, ami még fontos, hogy ez közel sem a végleges állapot, sok grafikai elem hiányzik, és a játékmenet sem pont ez lesz egy az egyben - maradjunk annyiban, hogy a designert elég nehéz munkára fogni.
2SD 2009.06.05. 22:28
Sikerült kitalálnunk a játék nevét, illetve már van egy vázlatos történet is. Ha minden igaz, hamarosan jön egy kipróbálható demó, az első kampánnyal, és a történet egy kisebb szeletével.
Néhány feladat még hátravan, így hirtelen azt mondom, hogy 2 hét múlva már mindenképpen fent lesz.
2SD 2009.06.04. 00:39
A húzkodós téma kipipálva, most jön a tipprendszer. Ennek egyrészt örülünk, mert már nem sok feladat van hátra ahhoz, hogy neki lehessen állni összerakni a pályákat. Viszont nem örülünk, mert itt aztán végképp nincs ötletem, hogy hogyan lehetne összehozni - szóval estére meglesz.
2SD 2009.06.03. 15:54
A programozandó feladatok nagy része elkészült, még 2 feladat van hátra, ha jól tévedek, amivel gondjaim lehetnek. A tipp rendszer, és az MI(az előbbivel szorosan összefügg természetesen.)
Illetve olyan csip-csup dolgok, mint a 'húzkodós' mozgatás(amihez egyelőre lövésem sincs, hogy álljak neki anélkül, hogy újra kelljen írnom az ellenőrző kódrészt)

Mirlia is nagyon szépen halad a grafikai munkákkal, sajnos a 'mindenki-a-másikra-vár' effektus megint előjött, igyekszem ezt korrigálni, hogy el tudjunk készülni időben - a július eleje kb teljesen biztos, h tarthatatlan, én még talán kész lennék, de Mirlia biztosan nem. Na nem mintha olyan rengetegen tolonganának 'we want beta' feliratokat lobogtatva..

Ami most hirtelen eszembe jut, és fejlődött az utóbbi két hétben: már mozoghatnak a hátterek - eddig csak a sivatagos kép felhői, később természetesen bővülni fog ez -, sikerült a jelenlegi funkciókat bugfixálni nagyrészt, van már egy ratyi mouse over effekt, in game 'menü', nem lehet több példányban futtatni-írtam már régebben,h van, de csak most került beépítésre-, stb..

Készül egy normális gui, a terv már nagyjából megvan, Mirlia dolgozza ki vadul.
Néhány pálya forma is megvan(még nincs beépítve, végig kell gondolni előtte pár dolgot), illetve a küldetések is alakulnak - rövid úton unalmas volt a sima 'rakd ki a 10x10 es táblát', így ezt szeretnénk most bővíteni, akár a pálya közben frissülő részfeladatokkal - még csak elméleti síkon mozog az elképzelés, simán lehet, hogy semmi nem lesz belőle.

Ötleteket továbbra is szívesen fogadjuk, remélhetőleg most egy hangyányit több jön belőlük, mint eddig.:P
Képet töltök mindjárt, ha megtalálom a progit..
2SD 2009.05.13. 22:16
Bruhaha, sikerült. Valami formát összerakok ha felkeltem, és feltolom a képet róla, fáradt vagyok már ehhez.
2SD 2009.05.13. 20:43
Megpróbáltam összehozni valamiféle formát a pályáknak, mert így rettenetesen unalmas lenne a látvány. Annyit sikerült eddig összehozni, hogy csak azokat a téglákat ellenőrzi, amelyik koordinátája meg van adva - elég kényelmetlen így dolgozni vele, be kell gépelni minden egyes tégla helyzetét, de megéri szerintem, sokkal feelingesebb lesz.:D Viszont még mindig megjelennek a téglák ott is, szóval ténylegesen nem látszik, hogy ott nincs tégla.. ha sikerül összehozni valami említésre méltót, feldobok egy shotot.
2SD 2009.05.13. 12:38
Kikerült az első teszt verzió, remek-remek. A lehetőségeknek még eléggé híján van, az utóbbi időben leginkább bugokat javítottam, illetve valamiféle menüt próbáltam összehozni.
Meg kell még csinálnom az összes gombot működőképesre(nagyjából 20 feladat - a featureökkel együttvéve persze, amiket a gombok hoznak működésbe.)

kb1,5-2hét múlva várható egy lényegesen komolyabb demó, történettel, "kampánnyal", és a minijátékokkal - a munka ennyi idő alatt megoldható, már nincs sok hátra. Csúszás simán előfordulhat pl olyan okokból ,mint most - érthetetlen, logikátlan bugok, amik egyik indításnál még vannak, a következőnél meg már nincsenek, stb.

Hozzászólások - Make a Wish
HomeGnome - Szerkesztő | 2919 hsz       Online status #143442   2010.11.09 16:13 GMT+1 óra  

Klikk, a JF.hu bulvárlap.
Klikk #6 WIP: 30% (Kuz, sade, ramoryan...)
   
2SD - Tag | 463 hsz       Online status #125706   2010.01.06 01:31 GMT+1 óra  
Előreláthatólag a hét elején, szóval a vége sanszosabb.
Nem szeretnék még egy olyan bugos verziót feltölteni, mint legutóbb(egyeseknél előfordult, hogy a végére se lehetett érni - természetesen ez már javítva van.) Na meg kicsit elszöszölök a pontok arányaival is, legutóbb az is magasra sikerült.

Köszönöm az érdeklődést.
C4Ninja
   
ferchild - Törzstag | 815 hsz       Online status #125705   2010.01.06 01:27 GMT+1 óra  
hello,

nagyon szívesen kipróbálnám majd, várom a demót.
Mikor is érkezik majd? (kb)

ferchild
Feci Barath (by Kuz)
XD
http://már nem elérhető...új lesz
   
2SD - Tag | 463 hsz       Online status #125701   2010.01.06 00:43 GMT+1 óra  
Feltételezve bármiféle jóindulatot, megkérném az idelátogatókat, hogy vegyenek részt a jövő héten induló bétában, szeretném minél több gépen\oprendszeren kipróbálni, de erre a haverok száma nem éppen elegendő.

Elég sok mindent újraterveztem, szinte az egész játékrendszert, most jobb, gyorsabb, és erősebb mint valaha.
Ami hátra van még
-szövegek helyét be kell szúrnom, ezzel kétlem, hogy gond lenne(szerencsére már kész vannak, csak be kell őket másolni, ha elkészül a helyük.)
-pályákat bepakolni(ezzel szöszölök éppen, sajnos egy pöppet kényelmetlen, de lesz még jobb is.)
-hot seat mode(piha)
-relax mode(szintén)
-és azt hiszem ennyi..

Zenéink ha minden igaz, megérkeznek még a héten, de ez még nem teljesen biztos(a leadott anyag minőségére még nem bólintottak rá a többiek, csak én hallgattam meg - a személyes véleményem meg az, hogy gyengére sikerült.)

Bekerült egyébként egy részecske generátor a játékba, a tipp effektje szvsz kifejezetten szép lett(ilyen térgörbítős anyabaszás), szépséges a megjelenés módja, meg úgy az egész korrektül mutat végre. Persze vannak még sötét foltok, de be lesznek tömködve.
C4Ninja
   
2SD - Tag | 463 hsz       Online status #121828   2009.11.15 16:01 GMT+1 óra  
Bizony-bizony, tisztelt Carmack! A kiszivárgott információ helyesnek tűnik! Köszönöm a hölgyet, viszonoznám én is a szándékot [válassz, természetesen a sorrendet, nem csak egyet.]
C4Ninja
   
sirpalee - Tag | 1282 hsz       Online status #121796   2009.11.15 15:00 GMT+1 óra  
Pusszantás Romero elvtárs, kész leszel még a héten?

raytraceisten és übermedic
   
2SD - Tag | 463 hsz       Online status #119422   2009.10.16 06:38 GMT+1 óra  
...bruhaha. Sikerült beszélni a sráccal. Egyszerűen nem volt net az albérletben.
Ha minden igaz, holnap neki tudunk állni a lényegi munkának, és végre jöhet a demó, ami lemossa a gyalázatot.
Sirpalee, köszönöm a felajánlást, alkalomadtán szavadon foglak. Nem is tudtam, hogy írogatsz, majd küldj valamit, kíváncsi vagyok.
C4Ninja
   
sirpalee - Tag | 1282 hsz       Online status #119414   2009.10.16 04:55 GMT+1 óra  
Sztorit kéne kitalálni? Hozzá megírni a szövegeket vagy mi? Ha gondolod ötletelhetek egy kicsit... Bár amiket írogatni szoktam azok eléggé elborultak
raytraceisten és übermedic
   
2SD - Tag | 463 hsz       Online status #119409   2009.10.16 04:40 GMT+1 óra  
Köszi szépen, sokat segítenél ezzel.. Most rohadt fáradt vagyok, mindjárt fekszem le, de ha felkeltem összeírom, hogy mik nincsenek, meg ötletelek. - csak azt nem tudom, hogy a sztorival mi a lószart kezdek.
C4Ninja
   
Archenemy - Törzstag | 625 hsz       Online status #119386   2009.10.16 01:23 GMT+1 óra  
Milyen szövegeket kell megírni, és design feladatokat elvégezni? Hátha tudok segíteni; ha igényt tartasz rá, dobj meg egy maillal: archenemy@freemail.hu
Angol nem okoz gondot.
------------------------------------
Army of Pixels @ facebook
------------------------------------
A világon a legjobban az ész van elosztva: mindenki meg van róla győződve, hogy neki több jutott.
   
2SD - Tag | 463 hsz       Online status #119371   2009.10.15 18:08 GMT+1 óra  
A szervezett bűnözés nem a mi műfajunk úgy néz ki. A designer eltűnt, nem tudom elérni talán egy hete. Új demó talán a héten, de valószínűbbnek tartom a jövő hetet, meg kell írnom a szövegeket, amiket a srácnak kellett volna.
C4Ninja
   
2SD - Tag | 463 hsz       Online status #117673   2009.09.20 13:48 GMT+1 óra  
jah, látom már mit mondasz, tényleg bugzik úgy. Már letiltottam az átméretezést - az ablakot magát még átméretezi ugyan, viszont magát a programot már nem(remélem érthető, hogy mondom, ha nem, az se baj, hamar meglesz oldva ez is - a téglák már úgy-ahogy finoman esnek egyébként.)
C4Ninja
   
Archenemy - Törzstag | 625 hsz       Online status #117668   2009.09.20 13:16 GMT+1 óra  
Ha "kézzel" húzod ki full screenre vagy aközelire, akkor bugzik. Sztem ablakos módban le kéne tiltani, hogy lehessen huzigálni a nagyságot.
------------------------------------
Army of Pixels @ facebook
------------------------------------
A világon a legjobban az ész van elosztva: mindenki meg van róla győződve, hogy neki több jutott.
   
2SD - Tag | 463 hsz       Online status #117667   2009.09.20 13:07 GMT+1 óra  
Köszi mindenkinek aki kipróbálta, a tanácsokat, meg a véleményeket is.
Válaszolok is, remélem mindenre.
-A bug, amiket Archenemy említett nem bug. Egyszerűen az első kattintással kijelölöd az elsőt, másodikkal pedig a másodikat. Ha újra kattintasz az elsőre, akkor megszünteti róla a kijelölést - ezért van, hogy ha nyomva tartod az egérgombot, akkor utána tudod húzni arra, amerre akarod.

Felírtam a listára, hogy automatikusan deselectálja az elsőt, ha olyan helyre kattintasz, ahova nem lehetne, megszünteti az elsőről a kijelölést, és átrakja arra, amelyikre kattintottál.

-3 tégla 30p, 4 tégla 40, etc

Jogos, szintén felírtam.

-A bónusz szvsz ennél egyértelműbb nem lehet, fekete-fehér, ha nem használhatod, és színes, ha igen..

-A hint néha tényleg bugzik, felírva, pontosan nem tudom, hogy miért egyelőre, de nem lehet komoly a gond.

-Azt nem tudom, hogy hogy sikerült két olyan téglát cserélni(swap extra nélkül), amit nem lehetett volna.. utánanézek.

-A mozgatást szidták sokan, hogy slotonként, és nem pixelenként ugrálnak a téglák. Gőzerővel folyik az áttervezés.

Ashkandi:
Lesznek olyanok, amiket felírtál, de sajnos nem tud mindenki mindig dolgozni állandóan, munka, iskola, gyerek, etc. [persze ez nem kifogás arra, hogy nincsenek, inkább azt szeretném ezzel megmagyarázni, hogy miért nincsenek még]

-a kurzorral egy kis technikai gond van, elkészült már a grafika, viszont amikor beillesztem az alfa csatorna helyén valamiért inverzre cseréli a színeket(I<3MMF), foglalkozom ezzel is, de apróság, majd ha a többi rendben lesz.

-A lila hátterezés azért van, hogy jelölje, hol matchaltál már, és hol nem - alapvetően az a játék lényege, hogy minden helyen legalább egy match legyen, és (ahol vannak, ott) a dobozok eltüntetése. Ctrl-t lenyomva nem látszanak a téglák, pont azért, hogy egyből látni lehessen, merre kell matcholnod még.

-A kezelőfelületre még nem tudok neked mit mondani, nekem tetszik a mostani, de bedobom a közösbe majd az ötletet.

H.István
:

-keret készül neki, de fontosabb volt pl a kezelőfelület, vagy a menü(utóbbi pl használható formában a demó előtt egy nappal érkezett meg, ha jól tévedek.)

Lord_Crusare
:

-Nem tudom, nálad miért hibázhat a bal felső tégla - csak az első pályán ,vagy a többin is?

-8 pálya van a demóban, már tudom mit rontottam el(egy számlálóba mentem, hogy hány doboz van. Na most, ha egy 4 es matchet csinálsz, egy dobozt töröl, és a számlálóból is levon egyet - és itt a gond, csak akkor enged tovább a pályán ,ha minden mező lila, és a számláló 0 - ha jól emlékszem nem adtam meg neki mínuszba végpontot, így minden4 es matchnél töröl a számlálóból, szóval ezért nem tudtál továbbmenni - sajnos a sietség, igen.. fel akartam már rakni valami kipróbálhatót belőle, hogy kapjak valami véleményt, aztán ez lett az eredménye.)

Lesz másik demó, ha minden jól megy, ezen hibák nélkül, illetve felhasználóbarátabb lesz az egész - nem kell fórumot nézni azért, hogy választ kapjatok erre-arra, minden le lesz írva a játékban. Dátumot nem merek mondani, mert megint úgy járunk mint ezzel.
De előreláthatólag a jövő hét folyamán, vagy az azutáni héten.

Szerk.: jahm, a full screen bug. Azzal szerintem nem tudom. Nálam jó ha a kis abalkra bökök, meg akkor is, ha a menüből rakom teljes képernyőre - így meg elég nehéz javítani a dolgot. Mekkora felbontásban jött ez elő nálatok? Illetve milyen képaránynál?(16:9/16:10 et nem szereti)

Nagy sajnálatomra a bombáig ahogy látom senki nem jutott el. Nem baj, majd legközelebb.^^

Ezt a hozzászólást 2SD módosította (2009.09.20 13:13 GMT+1 óra, ---)
C4Ninja
   
Ashkandi - Törzstag | 1045 hsz       Online status #117643   2009.09.19 14:09 GMT+1 óra  
Kipróbáltam én is a mókát, úgyhogy leírom a véleményem:

Grafika
Nem tudom mennyire végleges a dolog, de - ahogy már előttem is írták - nagyon sok apró dologgal fel kéne dobni az összképet. Csillogjanak az ikonok, a háttéren mászkáljanak bogarak, vízen úszkáljon levél. A felhőkből is több kéne, esetleg egy kis napfény is beszűrődhetne hátulról. Valamint a Gui elég butácska, kurzor, gombok, az idő mérőt észre se vettem amíg le nem telt az idő. Amikor kihúztam max képernyőre a játékot a jobb alsó sarokban bugzott a háttér.

Én szívem szerint átvariálnám az egész GUI-t és szép aranyból megmunkált felső és alsó részre választanám az egészet ( a sivatagos, arannyal és kövekkel díszített cucc maradna ), az eltüntetett téglák pedig jobbra-balra repülnének ki a képernyőről. Móricka rajzon kb így ábrázolnám a dolgot:



Játékmenet
Az a baj, hogy egy ilyen játéknak nagyon egyszerűnek kell lennie és átláthatónak. Muszáj kiemelni a fontos dolgokat és a kijelölést is sokkal rugalmasabban kell kezelni. ( ha az első kijelölt kockától a második távol van, azt jelölje ki és ne pittyegjen, hogy azt nem lehet összekötni vele ). Ez a lilás móka nemtudom mire való, de néhány ikonnál nehéz volt észrevenni, az összképet meg pláne nehéz figyelni. ( vajon hol van még lyuk a lila háttereknél, 5 perc arra megy el, hogy megkeresem )

Az elképzelés ugye alapból jó, én is sokat játszogattam ilyen játékokkal, viszont kell bele némi extra szórakozás.

- Másodpercenként egy sort lezuhanó különleges koponya minta, amit akkor kell a helyére rántani, amikor pont beillik a helyére.
- Gyors kihívás, amikor egy kis időn belül találni kell mondjuk 4 ugyanolyat a játékosnak.
- Nagyon ritkán érkező óra minta, ami időt tölt ha összerakod őket.
- Robbanó minta, ami a körülötte lévő kockákat is elpusztítja ha kiraksz hármat.
- Összekervő minta, ami összekeveri a körülötte lévőket amikor kiraksz hármat.
- A tologatható sorok benne vannak, de valami ritka felhasználás kéne neki.
- Kombók is tényleg hiányoznak a játékból, score szempontjából az a legjobb dolog.
- Lehetne - csak mondok valamit - fáraó szeme lövés, amivel 1-1 mintát ki lehet lőni nagyobb kombó érdekében.

De alapvetően tényleg egyszerűen irányítható, arcade nyomogatós játékká kéne tenni az egészet mert most egy picit statikusnak tűnik a móka.

Egyelőre kb ennyi. Komolyabb bugnak a fullscreenes hátteres bugzódást mondanám csak, többi az majd kiforr.

   
Archenemy - Törzstag | 625 hsz       Online status #117642   2009.09.19 12:26 GMT+1 óra  
No akkor írom én is:
Idézet

Zavaró, hogy ha kijelölök egy mezőt pl. a jobb alsó sarokban és meggondolom magam hogy én pl. a bal felső sarokban szeretnék kirakni egy oszlopot vagy sort azt nem engedi mert előtte a jobb alsó sarokban levő elem melletit kell kijelölni, hogy levegye a kijelölést és csak azután mehetek a bal felső sarokba.



Ez dettó így van szerintem is, de hát erről írtunk is már levelet :p

Grafika, zene nagyon jók szerintem, kivéve az UI, az nekem nem tetszik :p Ezeket már méltatták előttem.

A mozgatás tényleg mintha itt-ott bibis lenne, nekem is sikerült elérnem, hogy tudtam téglákat cserélgetni.

A hintelésben van valami bug, mert két egymás mellett lévő ugyanolyan téglát hintelt, hogy azokat kéne kicserélni (tény, hogy mindkettővel lehetett értelmes sort kirakni, de nem úgy, hogy egymással cserélted ki őket :p)

Nem nagyon egyértelmű, mikor melyik bónuszt használhatod, pedig a bónuszok alapvetően sokat dobnak a - mint ahogy valaki írta is - kissé elavult játékmeneten.

Ami nagyon hiányzik még, az a "polish", azaz a nem túl programozásigényes, de csilivili dolgok garmadája. Pl. mouseover esetén a téglák világosabbak lehetnének, eltűnés esetén elfade-elhetnének, és az is jó volna, ha nem így "blokkonként" esnének, ahogy most, hanem rendesen, gyorsulva.

Játékmenetben furcsa, hogy 3 tégla eltüntetése 30 pont, 4-é meg 40, holott az sokkal ritkább. A legtöbb játékban egy négyes összerakása már valami bónusszal jár, az ötös meg hejehuja nagy bónusszal.

Szintén nincs meg a "kombózás" öröme, azaz ha "esésből" egyből újabb sortörlések vannak, ami történhet direkt (direkt úgy cserélte a játékos a téglákat, hogy a leeső téglák újabb triókat alkossanak) és véletlenül is. Ezeket is szokta jelölni a gép, ujjongani, pontszámszorzókat hajigálni, stb.

Kb. ennyi most, majd még úgyis írok. Mi a baj a designerrel? Egy ilyen játék nyilván nem a grafikával vagy a pengére megírt fizikai modellel fog villantani, hanem a designnel, pont ezt kéne a legtutibbra összeszedni.


*******************edit****************
BUG REPORT:
- kijelölök egy téglát
- ezután draggal megpróbálom az eredetileg kijelölt téglát elhúzni, erre leveszi róla a kijelölést
- majd megint megpróbálom ugyanazt a téglát elhúzni, és el lehet, akkor is, ha nem értelmes helyre húzom
Visszaugrik a tégla, amint máshoz nyúlok, tehát nem lehet ezzel csalni, de baromi zavaró.

Ezt a hozzászólást Archenemy módosította (2009.09.19 12:37 GMT+1 óra, ---)
------------------------------------
Army of Pixels @ facebook
------------------------------------
A világon a legjobban az ész van elosztva: mindenki meg van róla győződve, hogy neki több jutott.
   
H.István - Törzstag | 304 hsz       Online status #117641   2009.09.19 11:38 GMT+1 óra  
Ahogy igértem kipróbáltam, észrevételek a következők:
Grafika :
- A háttér stilusa okés, illik a játékhoz
- A tábla is okés egyedül talán valamilyen keretet raknék neki
- A szemes elem mindig úgy mutatkozik mintha nem lenne lila a háttere még akkor is ha lila a mező mögötte és ezért mindig a CTRL-al kell megnéznem és memorizálni, hogy az most lila vagy nem
- A bal oldali oszlop egy kicsit túl egyszerüen tünik, a háttérhez és a táblához képest
Összességéban szép, gondolom hogy dolgoztok még a grafikán úgyhogy az szerintem rendeben lesz!
Játékmenet:
- Én birtam mozgatni minden mezőt az első pályán, de igen kiforratlannak tönik a mezők mozgatása
- Birtam mozgatni mezőket akkor is ha nem voltak ki a megfelelő elemek, igaz nem mindig de ha huzogattam a mezőket kitartóan akkor sikerült
- Zavaró, hogy ha kijelölök egy mezőt pl. a jobb alsó sarokban és meggondolom magam hogy én pl. a bal felső sarokban szeretnék kirakni egy oszlopot vagy sort azt nem engedi mert előtte a jobb alsó sarokban levő elem melletit kell kijelölni, hogy levegye a kijelölést és csak azután mehetek a bal felső sarokba.

Összegzés:
Azt kell mondanom, hogy az elemek mozgatására kellene rágyurni a legjobban. Nézzétek meg a Cradle of Rome irányitását (ugyanilyen kaliberü játék mint a tiétek), az egész türhető(szerintem). Akkor még kellenének olyan speckó fegyverek amivel ki lehetne lőni a mezőket (Ötlet: pl szkarabeusz bogarak amik megindulnak egy random irányba és felfalják az elemeket, villámok, bombák amik kilőnek egy 3*3-az területet vagy nagyobbat stb.) A grafika el lett találva, már érzem benne a játék hangulatát milyen is lenne a végleges. Be kell vallani nagyon mennek a hasonló játékok a portálokon és a konkurencia is hatalmas, de biztos vagyok benne, hogy meg tudjátok csinálni úgy, hogy a játék ne szégyenkezzen közöttük.
   
Lord_Crusare - Törzstag | 1287 hsz       Online status #117639   2009.09.19 10:45 GMT+1 óra  
Nos, kipróbáltam. Az észrevételek következnek:

- Még mindig nem lehet mozdítani a bal felső négyzetet. Egyszerűen nem enged azzal machinálni, csak úgy lehet kivégezni, ha egy másik lánc részeként felhasználom az odaeső jelet is.
- Van az a jel, amin egy szem van, és az egész négyzetet kitölti, az szörnyen zavaró, mert nem látni, hogy lila mögötte a négyzet. Én azt a jelet egész biztosan kicserélném.
- Nemtom, hogy bug vagy feature, de valahogy sikerült unlockolnom a debug módot (vagy nemtom), ahol is oszlopokat és sorokat színezgethettem be, kicserélhettem bármit bármivel, stb.
- Ez a fajta játékmenet már egy picit elavult. A témában érdemes ránézni az Ancient Quest of Saggarah, vagy a Bejeweled Twist című játékokra (például).
- Csak 3 pálya van egyelőre? Mert hiába töltöm ki az összes mezőt lilára, nem enged tovább a 3. pályáról.

Gondolom terveztél valamiféle effekteket a négyzetek mozgásához, így ezt most nem emelném ki hibaként.

   
2SD - Tag | 463 hsz       Online status #117638   2009.09.19 08:41 GMT+1 óra  
elvileg most a jó verzió van fent, de mint kiderült ennek is vannak bugjai, amik nálam nem jöttek elő(ha nem a 'menüből' nyomsz full screenre, hanem csak az ablak kinagyítását használod, szétcsúszik), illetve elvileg a zene vége előtt 30mp el mintha lefagyna egy másodpercre. Én ilyennel nem találkoztam, de ha másnál is előjön a probléma, akkor tuti nem az adott userrel van a gond.
Köszi h megnézted egyébként.
C4Ninja
   
Lord_Crusare - Törzstag | 1287 hsz       Online status #117637   2009.09.19 07:38 GMT+1 óra  
Még annyit, hogy a bal felső sarokbeli elemet nem lehet mozgatni. Lehet, hogy máshol is van ilyen hiba a táblán, annyit nem játszottam vele, hogy ezt tudjam (megláttam a hozzászólásod, és kiléptem). Ha feltöltöd az újabbat, akkor azt is leszedem, véleményt majd akkor mondok, ha már a jó verzió van fent.

   
2SD - Tag | 463 hsz       Online status #117636   2009.09.19 07:22 GMT+1 óra  
a 3 hoz képest nem, de utána javítottam 4 re!

Egyébként, most vettem észre, h egy randaság bent maradt, szal töltöm megint, és bocsesz. - a téglák alapjáraton barnák, amikor nem szabadna látszaniuk... 5-6p és lesz link megint.

Szerk.: nem csak az, az első pályán képtelen vagyok továbbjutni, nem csak én vagyok ezzel így, igaz...? Javítom azt is, aztán lesz kint link.[imádom amikor az utolsó utáni pillanatban veszem észre az ilyen jellegű bugokat.]

Szerk.2: elvileg már jó, legalábbis az első pályát sikerült megcsinálni, a többinél ugyanaz a kód van erre, szóval ott se lehet baj. Elvileg.

Ezt a hozzászólást 2SD módosította (2009.09.19 07:37 GMT+1 óra, ---)
C4Ninja
   
Lord_Crusare - Törzstag | 1287 hsz       Online status #117635   2009.09.19 07:09 GMT+1 óra  
A 15:59 miért is pontos a 3 órához képest ?

Amúgy töltöm, ha kipróbáltam, majd véleményezek.

   
2SD - Tag | 463 hsz       Online status #117633   2009.09.19 06:59 GMT+1 óra  
Hihetetlen, de jól tippeltem(nálam legalábbis 15:59 van), tölthető a demó.

Szerk.: jah, az kimaradt a leírásból, hogy a demóban csak 9k pontig ad vizet(ezzel lehet aktiválni az extra funkciókat - sortörlés egy rekesz, ujraforgatás kettő, és így tovább -, egy rekesz vizet meg ezer pont után kapsz. A bomba hangja ismerős lehet.)
C4Ninja
   
2SD - Tag | 463 hsz       Online status #117628   2009.09.19 04:49 GMT+1 óra  
Ma délután 3 tól tölthető a demó.
Sajnos néhány baki csak tegnap előtt derült ki, így közel se annyi tartalommal kecsegtet, mint amennyit eredetileg terveztem - félreértések egész hada történt(konkrétan gondolok pl a menüre, a designerünknek megmutattam a már elkészült anyagot, és akkor derült ki, hogy én is, és a grafikusunk is félreértette, hogy mit is akart - szóval menü az nincs a demóban.) Többet nem szeretnék ezzel kapcsolatban mondani, nem szeretném tovább égetni a csapatot a szervezetlenségünk miatt.

Amit a demóról tudni érdemes

A játékban leírások nincsenek jelenleg, így jobb híján itt adom meg a szükséges infókat.

-egér bal egérgombbal kijelölsz egy téglát, utána szintén bal egérgombbal lerakod a második kijelölést, ami után cserélődni fog a kettő(amennyiben az első tégla közvetlenül az első mellett van, függőleges, vagy vízszintes irányban, átlósan NEM lehet cserélni.)
-másik mozgatási módszer, balegérgombbal katt a téglára, bal egérgomb nyomva tart, és ráhúzod a kurzort arra a téglára, amivel cserélni akarod(itt nem szükséges felengedni a bal egérgombot, cserélődik már az ütközéstől is.)
-ctrl lenyomására a téglák láthatatlanok lesznek, elengedésére megint látszódnak, hogy könnyebb legyen észrevenni, hol kell még matcholni(Jewel Quest után szabadon.)

A játéknak akkor van vége, ha mindegyik tégla mögött egyszer már volt match - ezt jelzik azok a lila kis izék. Illetve, azokon a pályákon, amiken vannak dobozok, azokat is ki kell nyitni - ezt úgy tudjátok megcsinálni, hogy legalább 4 téglát matcholtok egyszerre.

Játék közben a 'menu' gombra kattintva egyelőre csak 2 funkció érhető el, a teljes képernyő, és az ablak, ez később bővülni fog of korsz. Eltűntetni a gombokat nem csak úgy tudjátok, hogy újra a menüre kattintotok, elég a kurzort felvinni a tábláig(de persze a hagyományos módszert is választhatja bárki, ha az közelebb áll a szívéhez.)

Nagy hirtelen ennyi jut eszembe, ami még fontos, hogy ez közel sem a végleges állapot, sok grafikai elem hiányzik, és a játékmenet sem pont ez lesz egy az egyben - maradjunk annyiban, hogy a designert elég nehéz munkára fogni.

Ötleteket továbbra is szeretettel várunk, remélhetőleg lesznek. [fejlesztési naplóba is bemásoltam, biztos ami biztos, ha 3000 post lesz itt holnap utánra, akkor is megtalálja mindenki.]

Szerk.: majd' kiment a fejemből, a produktum zenei részéért pgyalog felelős az oldalról, hatalmas köszönet neki, hogy hozzájárult ahhoz, hogy felhasználjuk.

Szerk.2: 4 óra lesz belőle, full kifogásnak hangzik, de az egerem már végleg megadta magát, csak most sikerült másikat szerezni, a pályákat kell még beillesztenem, aztán feltolom.

Ezt a hozzászólást 2SD módosította (2009.09.19 06:07 GMT+1 óra, ---)
C4Ninja
   
2SD - Tag | 463 hsz       Online status #117283   2009.09.12 07:05 GMT+1 óra  
Köszönöm, az egész csapat nevében - a jókívánságokat, és azt is, hogy kipróbálod majd.
C4Ninja
   
H.István - Törzstag | 304 hsz       Online status #117279   2009.09.12 02:44 GMT+1 óra  
Birom az ilyen tipusu játékokat, biztos rászánok egy fél órát. Most a match3 játékok mennek a portálokon, úgyhogy sok szerencsét vele.
   
2SD - Tag | 463 hsz       Online status #117275   2009.09.11 22:59 GMT+1 óra  
nyehehe, ha minden igaz, a jövő hét folyamán lesz egy letölthető demo. Ami biztosan benne lesz:
-a teljes első fejezet, minden játékmenettel kapcsolatos feature(egyjátékoshoz legalábbis, a hot seat még kérdéses, ha időközben előkerül néhány újabb ötlet, az nyilván nem lesz benne.)
-egy minijáték(előreláthatólag egy nem éppen agyonbonyolított csodáról lesz szó, nem kezdem magyarázni, majd meglátjátok.)
Ami közel sem biztos, hogy lesz:
-zene, hangok.

Szeretnék megkérni mindenkit, akinek lesz egy bő fél órája, vessen rá egy pillantást, nem sok gépen tudom tesztelni, többek között ezért sem került még ki kipróbálható verzió(átviszem haverhoz megnézni hogy megy-e, a kérdésre a válasz meg általában nemleges.)
Külön kérném, hogy aki Vistát/7 et használ, és esetleg hibásan futna, írja le a pontos hardver elemeket, és a hibát(legjobb lenne screenshottal mellékelve.)

A programozás gyakorlatilag készen van, grafikai elemekre, és a sztorira kell már csak várni, de ha minden jól megy, ezek is meglesznek időre.
C4Ninja
   
Adacs - Törzstag | 706 hsz       Online status #114877   2009.07.20 15:00 GMT+1 óra  
Brlang kegyetlen, Hot seat viszont nem tetszik.
Mosolyogj! A holnap rosszabb lesz a mánál. Arthur Bloch

   
Archenemy - Törzstag | 625 hsz       Online status #114832   2009.07.20 03:12 GMT+1 óra  
Én csak annyit akarok mondani, hogy a barlangos kép elképesztően jó lett, és biztosan egy nagyon ügyes és tehetséges grafikus készítette :p
------------------------------------
Army of Pixels @ facebook
------------------------------------
A világon a legjobban az ész van elosztva: mindenki meg van róla győződve, hogy neki több jutott.
   
H.István - Törzstag | 304 hsz       Online status #114750   2009.07.17 13:21 GMT+1 óra  
Egyenlőre a blogomat, próbálkozok az angollal meg lassan készül egy játék a tesómmal, az őszre talán be lesz regelve vmi ide is, de még korai beszélni róla. TITOK
Nem rossz a 799. hely
   
2SD - Tag | 463 hsz       Online status #114745   2009.07.17 12:43 GMT+1 óra  
Bizony ám, a nagy sikerű Butterfly: The Mad Prince! Az iWin 800as játéklistájában nagyjából a 799. helyet foglalhatja el jelenleg.
Rengeteg hibája volt, ezért gyakorlatilag csak negatív kritikát kapott, mindenhol - illetve nem, egy nő 4csillagot adott!
De ettől eltekintve én is 'büszke vagyok magamra' (mármint nem a BF eredményeire, azt az előbb taglaltam, hanem arra, hogy sikerült kiadót találni, és ha csak 1-2 napra is, de az én játékomat sulykolta a nép buksijába az iWin - és végre a google is jó találatot adott!)
Köszönöm az elismerést, általában csak anyáznak(bár te gondolom nem láttad a játékot.)

Te milyen cuccot hegesztesz?

Ashkandi, Sirpalee: zsír polír, akkor úgy néz ki, marad olyan, amilyen most a barlangos háttér. - hacsak nem csörtet ide hatalmas brigád, és kezdi anyázni.
C4Ninja
   
H.István - Törzstag | 304 hsz       Online status #114740   2009.07.17 10:50 GMT+1 óra  
Idézet
2SD :
Árulni valószínűleg több helyen fogjuk, amennyiben úgy sikerül a program, hogy erre módunk lesz. iWin re megy mindenképpen, már csak amolyan 'tisztelgés' miatt is, elvégre ők adták ki az első játékomat is - viszont sok szempontból igénytelen munkát végeztek, és amúgy is rettenetesen trehányak, tuti nem csak őket célozzuk majd meg.


Már adtál ki játékot (kommerszet?) .Néztem a profilod, 18 évesen ez nagyon szép eredmény. Remélem jövőre nekem is összejön.
De egyébként le a kalappal
szerk: nem találtam le a kalapos szmájlit, csak ez van!
   
Ashkandi - Törzstag | 1045 hsz       Online status #114735   2009.07.17 08:02 GMT+1 óra  
Ez a barlangos menü kajak a HOMM2-re emlékeztet. Nice job.

   
2SD - Tag | 463 hsz       Online status #114720   2009.07.17 05:52 GMT+1 óra  
Nekem tetszik a hot seat gombja, talán az jön be a legjobban. - mondjuk az options is nagyon király, csak azt meg elkevertem valahova, és a küldött mailekben sem találom, azért nem került a képre..

Demó amint jön a kezelőfelület - most írtam mailt, mert nem volt tiszta, hogy pontosan hogyan is szeretnénk, ezért elég döcögősen halad a dolog most sajnos.

Örülök, hogy tetszik egyébként, szerintem is nagyon jóra sikerültek a dolog - és eddig úgy látszik, Mirlia is örülhet, nem kell tovább szarakodnia a barlangos képpel. (én egyébként valami fő motívumot hiányolok róla, sivárnak tűnik, de ahogy látom, ezzel a véleménnyel nem sokan értenek egyet.
C4Ninja
   
sirpalee - Tag | 1282 hsz       Online status #114717   2009.07.17 05:27 GMT+1 óra  
Tök fasza lett a barlangos háttér, bőven hozza bármilyen casual szintjét, vagy hangulatát (persze minden lehet jobb, de ez bőven elég szerintem). Ikonok jól néznek ki, egyedül a a hotseat ikonja nem jön be. Nem elég cartoonos, de realisztikusabbnak meg gyenge. Kb ennyi.

Frissített demo mikor lesz?
raytraceisten és übermedic
   
2SD - Tag | 463 hsz       Online status #114716   2009.07.17 05:11 GMT+1 óra  
Igazából a barlangos, és egy eddig nem publikált kép nem tiszta, hogy marad-e a véglegesben, avagy nem, a többi mindenkinek tetszik. - a csapatban, és akiket kérdeztem legalábbis.

A menü nem ilyen lesz, csak az ikonok - az elrendezés sem végleges, csak összeraktam ps ben, még agyalunk ezen. A menü háttere lesz valószínűleg az utolsó kép, szóval arról még egy ideig nem lesz shot - valószínűleg egyáltalán nem, csak a játékban lehet majd megcsodálni. Valamiféle háttér valószínűleg lesz a gombok mögött(mármint amolyan panelféle, amit írtál te is), csak még összhangba kell hozni a háttérrel - ami ugye egyelőre nem készült el.

Árulni valószínűleg több helyen fogjuk, amennyiben úgy sikerül a program, hogy erre módunk lesz. iWin re megy mindenképpen, már csak amolyan 'tisztelgés' miatt is, elvégre ők adták ki az első játékomat is - viszont sok szempontból igénytelen munkát végeztek, és amúgy is rettenetesen trehányak, tuti nem csak őket célozzuk majd meg.
C4Ninja
   
H.István - Törzstag | 304 hsz       Online status #114667   2009.07.16 02:51 GMT+1 óra  
Nekem tetszenek a képek, a harmadik GUI-s képre nem mondok kritikát látom, hogy még kezdetleges. A menü nekem kicsit túl egyszerü, a háttere jó, meg az ikonok is csak nekem hiányzik egy kis részletesség. Személyes javaslat, hogy mondjuk a menü aljára rakni egy kiemelt részt, mint valami panelt és az ikonok felé hajtva a kurzort szöveg jelenne meg a játékmódokról. Ez pl. egy 5let milyen részletre gondoltam.
A hátterek bejönnek az összes képen.
Ja és még egy kérdés, hol tervezitek árulni a cuccot?Reflexive, Bigfish stb.?
Sok sikert és eladást hozzá!
   
2SD - Tag | 463 hsz       Online status #114656   2009.07.15 23:02 GMT+1 óra  
fejlődik a cucc rendesen, ha jól számoltam(kizárt), akkor nagyjából 8-10 feladat van még hátra programozás szempontjából, a grafika is szépen halad, és végre a designer is csinálja a dolgát - ennek ellenére nagyjából egy hónapos lemaradást könyvelhetünk el az eredeti tervhez képest.

A tipp rendszer már működik egyébként(hatalmas köszönet az ötletért Nadamnak), gyors, és nem téved - kb fél óráig folyamatosan kerestettem vele, egyszer sem bugzott.
A mozgatással voltak problémák - a húzkodós kilőtte a kattintgatós módszert, azóta ez is pipálva lett hál'Istennek.

A játék története gyakorlatilag semmilyen szinten nem egyezik a leírásban lévő szöveggel, amint lehetőség lesz rá, javítom(nem rajtam múlik - ennyiből mindenképp jó a csapatmunka, mindig van kire mutogatni.)

Demó lesz hamarosan, gyakorlatilag a kezelőfelületre, és a menüre várunk(főleg grafika terén), teljes verzió pedig, hacsak a jó Isten közbe nem szól, augusztus végén, legkésőbb szeptemberben várható - az utóbbi napokban fura cincogás hallatszik a lassan 6 éves maxtor vinyóból.

Shotokra szeretnék véleményt kérni, az ikonokat tekintve, illetve a hátteret(ötlet, kritika, anyázás, bármi jöhet.) - a barlangos háttér nem nyerte el mindenki tetszését, viszont olyan 50-50 arányban van a tetszés-nem tetszés, szal' gyakorlatilag rajtatok múlik.
C4Ninja
   
2SD - Tag | 463 hsz       Online status #112046   2009.06.04 00:40 GMT+1 óra  
nincs rá igény.
Most látom, hogy ígértem shotot, jön az is, de most nincs túl sok kedvem szarakodni vele, ráfekszem a tippekre.
C4Ninja
   
Archenemy - Törzstag | 625 hsz       Online status #112036   2009.06.03 15:29 GMT+1 óra  
Ja, akkor félreértés esete forog fenn, azt hittem, itt van új verzió :p
------------------------------------
Army of Pixels @ facebook
------------------------------------
A világon a legjobban az ész van elosztva: mindenki meg van róla győződve, hogy neki több jutott.
   
2SD - Tag | 463 hsz       Online status #112035   2009.06.03 15:24 GMT+1 óra  
a madarak bizalmas infókat ne csiripeljenek... :p
Készül-szépül a dolog, gondolom a Nóri már megleste(és gondolom te is), szóval látod, h nagyjából hol tartunk(ahogy mindig, most is van rengeteg félkész cucc, ami nem került bele a letölthető verziótokba.) Ide meg azért nem írogatok, mert minek?? Telibeszarja mindenki. Majd ha kész közeli állapotba kerül, feldobom, páran meglesik, írnak róla véleményt, oszt' remélhetőleg indulhat a nagyvilágnak szeretettel.
C4Ninja
   
Archenemy - Törzstag | 625 hsz       Online status #112034   2009.06.03 15:16 GMT+1 óra  
Mintha a madarak csiripeltek volna valami új verzióról... :p
------------------------------------
Army of Pixels @ facebook
------------------------------------
A világon a legjobban az ész van elosztva: mindenki meg van róla győződve, hogy neki több jutott.
   
2SD - Tag | 463 hsz       Online status #110216   2009.05.14 18:17 GMT+1 óra  
Amiket írtál dolgok, benne lesznek, de még nem tartunk ott(plusz nem is az én dolgom a grafika, mint azt tudod.)
Egy darabig még tökölni fogok a pályák formájával szerintem, aztán szép lassan nekiállok lementeni őket, meg valamiféle játékot varázsolni ebből a foshalmazból. A mailedre válaszolva meg ugyanazt tudom mondani, mint az előbb. Még nem tartunk ott.
C4Ninja
   
Archenemy - Törzstag | 625 hsz       Online status #110185   2009.05.14 03:54 GMT+1 óra  
Üdv!
Na mondom amiket gondolok :p
Jó, hogy az elején megpróbálja kitalálni a nevedet, tényleg ad egyből egy jósnő hangulatot :p
Szerintem kicsit összefolyik a háttérrel a játéktér, talán a rácsozat hátterében el lehetne sötétíteni vagy fakítani.
Nagyon kevés a "polish", amit nem szabad elhanyagolni. A tégláknak mouseoverre is kéne valamit csinálni (akárcsak kicsit felfényleni), eltűnéskor is, és leeséskor persze nem "lejjebb teleportálnia" kéne, hanem szépen lejjebb csúsznia (sőt, ha gyorsulna is közben, az lenne a legjobb).
Az ikonoknak (tégláknak) egy pöttyet kisebbeknek kellene lenniük, mert most nagyon egybefolynak szerintem, és még a színük is hasonlít kicsit, de az talán nem olyan nagy baj.

Kb. most hirtelen ennyi :p

Szerk:
Muhaha, megkíséreltem kilépni a játékból :p

Ezt a hozzászólást Archenemy módosította (2009.05.14 17:19 GMT+1 óra, ---)
------------------------------------
Army of Pixels @ facebook
------------------------------------
A világon a legjobban az ész van elosztva: mindenki meg van róla győződve, hogy neki több jutott.
   
2SD - Tag | 463 hsz       Online status #110163   2009.05.13 12:15 GMT+1 óra  
sikerült összehozni, juhéjj. Beírtam újra ugyanazt, és most jó. Imádom az ilyen bugokat.
Már töltöm fel, kb 4mb, de 5kb/s a feltöltésem, és szakadozik a net, nem tudom mikor ér fel.

Szerk.:
itt a link.
http://www.gigasize.com/get.php?d=p6bx77hvmjd

Szerk.2:
Kimaradt a játékból szöveg formájában, de a ctrl lenyomásával láthatatlanná lehet tenni a téglákat, így látjuk, hogy hol kell még "robbantani". Az options , mint olyan, teljes mértékig kimaradt - a gombját elfelejtettem berakni amikor ps ben töcsiztem a menüt.. Relax mode ra kell kattolni, akkor behozza a kipróbálható verzióban lévő egyetlen pályát. teljes képernyős és ablakos mód között úgy lehet variálni, hogy miután bejött a pálya, az egeret a kép aljához irányítod, kb 30pixeltől jön elő. A kezelőfelület hasonlóan jön elő, csak a jobb szélre kell irányítani az egeret. Nem ilyen lesz a véglegesben, javaslatot lehet rá tenni, de fikázni nem érdemes, mert ez csak amolyan szükség megoldás.
csak xp alatt próbáltam, lehet h vistával problémázni fog. a 16:9, illetve a 16:10 es képarányt továbbra sem szeretjük. Valószínűleg.

Ezt a hozzászólást 2SD módosította (2009.05.13 12:38 GMT+1 óra, ---)
C4Ninja
   
2SD - Tag | 463 hsz       Online status #110096   2009.05.11 18:40 GMT+1 óra  
nem tudom mi van most, órák óta küzdök egy totál érthetetlen dologgal... eddig működött a kezelőfelületen az összes gomb, ami elkészült, most viszont nem - és ami furcsa, hogy teljesen ugyanaz a kód vonatkozik arra, amelyik nem működik, mint arra, amelyik igen.
Próbáltam újraírni ezt a részét teljesen, az elejétől a végéig, de mindig ugyanazt műveli, miután bekapcsolt a gomb, nem lehet kikapcsolni. Megoldom valahogy, ha pár óráig még nem jövök rá, mi a probléma, megcsinálom más megoldással.
C4Ninja
   
2SD - Tag | 463 hsz       Online status #110091   2009.05.11 13:38 GMT+1 óra  
demónak azért nem nevezném, csak ki lehet próbálni pár featuret. Összerakom még a menüt(már csak a grafikai része van - programmer art, csak h meg lehessen lesni, milyen működés közben, szóval nem kell majd beszólni A háttér Mirlia egyik rajza, őt kell dicsérni majd érte.) Nemsokára kész lesz, valószínűleg éjfél előtt nekiállok feltölteni, ha minden igaz - de még nem lesz benne minden eddig kész funkció,mert nem működnek rendesen, és nem akarok valami 20%os vackot kiadni a kezeim közül.)
A hangok is csak próbaképpen lesznek benne - a Butterfly ból valószínűleg -, hogy lehessen tekergetni a hangerőt. A profil kreálást is csak bemutatja, nem történik meg a tényleges mentés - még nem tiszta, hogy kéne elrendezni a dolgokat, ezért van szükség erre a megoldásra, hogy később ne kelljen átszabni.
C4Ninja
   
Archenemy - Törzstag | 625 hsz       Online status #110071   2009.05.11 04:30 GMT+1 óra  
Demót, demót! :p
------------------------------------
Army of Pixels @ facebook
------------------------------------
A világon a legjobban az ész van elosztva: mindenki meg van róla győződve, hogy neki több jutott.
   
sirpalee - Tag | 1282 hsz       Online status #110001   2009.05.09 08:27 GMT+1 óra  
A lua nem vészes annyira, én utálom, de sokan istenítik.

Akkor kissé komolyabb ez a változata. A lua bőven elég bármilyen casual szintű cuccra.
raytraceisten és übermedic
   
2SD - Tag | 463 hsz       Online status #110000   2009.05.09 08:24 GMT+1 óra  
a developer változata lényegesen többet tud, mint amit mutattam még régen. Van benne -elvileg, nekem nem sikerült működésre bírni, amint benyomom elszáll a retekbe- vmi .net alapú script rendszer, illetve LUA(nem akarom megmagyarázni, fingom nincs mi ez, csak hogy ez is vmiféle script, ha jól tévedek.) Gyakorlatilag a motor teljesítményén kívül szinte bármibe bele lehet szólni, átalakítani(de van külön a sebességet tuningoló cucc is hozzá, ami már használja a VGA-t is - alapból mindent prociból számol, ezért annyira nem kamázza pl az AA t sok objektum esetén - ráadásul a beépített AA egy rakás szar, szinte semmi különbség nincs, viszont 55-60%os sebesség csökkenéssel jár.) Másik előnye, hogy -egyelőre még csak béta szinten, de- tud fordítani java kódot is, így telefonra is lehet vele fejleszteni(lényegesen egyszerűbben, mint eddig bármi mással, amivel találkoztam.

Nincs a Flash szintjén közel sem, legalábbis kezelhetőséget és sebességet tekintve, de arra elég, amire egy átlagos casual játéknak szüksége van.
C4Ninja