játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5441
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2519

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2186
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1625
syam:    1491

Time2Run
Kategória: Platform
A projectről:
A PR00FPS nevű projectem (ötödéves szakdolgozat) után még ezt is meg kellett csinálni, szintén beadandó volt, csak másik tárgyból (C++). Erre csak pár napom volt, húzós volt.
Előre szólok, hogy lassú gépen nem jó az ugrás, mert túl kicsit ugrik. Remélem azért minél több embernél jó lesz. :)
A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
DevC++;
MS Paint, gDEBugger
Fejlesztés kezdete: Tervezett befejezés:
2007. 05. 0?.
Beküldve:
2007.12.10 13:21
Fejlesztő:
PR00F (1 fő)
Elérhetőség:
e-mail: proof88@freemail.hu
Tagok:
beküldő: proof88
regisztrált tagok:



Fejlesztés állapota:
Kész
Kész
Készültség: %

Képek - Time2Run
 E pályáról készült a töltőképernyő
E pályáról készült a töltőképernyő
2007.12.13. 11:52
 Hiányzó paraméter
Hiányzó paraméter
2007.12.13. 11:52
 Hajjajj! XD
Hajjajj! XD
2007.12.13. 11:52
 Jajj! XD
Jajj! XD
2007.12.13. 11:51
 Ez már egy komplex feladat! :D
Ez már egy komplex feladat! :D
2007.12.13. 11:51
 ... és vége
... és vége
2007.12.13. 11:51
 Kezdő pálya eleje...
Kezdő pálya eleje...
2007.12.13. 11:51

Fejlesztési napló - Time2Run
   
| A fejlesztési napló nem tartalmaz bejegyzést.

Hozzászólások - Time2Run
proof88 - Törzstag | 528 hsz       Online status #76622   2007.12.13 11:50 GMT+1 óra  
Idézet
kuzanth :
Azért jöhetnek a képek ide is, ne csak a weboldaladon legyenek!



Megvannak.
   
proof88 - Törzstag | 528 hsz       Online status #76620   2007.12.13 11:49 GMT+1 óra  
Idézet
Jedi :
off:
Most nézem csak, hogy Te is Neumannos voltál. Most már ilyen projectek vannak 5ödéven?



Hát, nem mind ilyen, de azért volt az enyémen kívül 2 3D-s is. Elkezdett érdekelni a 3D grafika, főleg a játékokat működtető grafikus motorok terén, és ötödév előtti nyáron elkezdtem írni egy alapszintű kis motort, előtte jó sokat olvastam tutorialokat, stb. Aztán ötödév elején, mikor szóba jött, hogy lesz szakdolgozat, eldöntöttem, hogy csinálok valami 3D-s játékot. Valami egyszerűt, pl. Wolf3D szerűt. Volt egy gatyi program, amit csináltam, space-re nyílt az ajtó, meg bezáródott magától. De aztán ez odáig fajult, hogy kitaláltam, hogy lehessen az egérrel nézelődni, meg stb., és eléggé túlvállaltam magam. Tehát elég veszélyes dolog volt január közepén, mikor még bugok voltak, kezdetleges működés, és semmi ellenfél, hogy unalmas a kinézet, legyenek light mapok, mert az feldobja. Bele akartam vinni a multitextúrázást, "nagyzolni" akartam a többiek előtt, hogy már ezt is tudja a gém, meg izgalmas volt, hogy mikkel lehet optimalizálni alaplapi videokártyákra.
   
proof88 - Törzstag | 528 hsz       Online status #76617   2007.12.13 11:40 GMT+1 óra  
Adacs és robar: úgy van, ahogy DMG mondta, ill. ahogy az oldalon olvasni lehetett, paraméterben kell megadni a fájlnevet (vagy Intézőben ráhúzod a map fájlt az exére).
   
proof88 - Törzstag | 528 hsz       Online status #76615   2007.12.13 11:39 GMT+1 óra  
Elnézést kérek, használati infók és képek azért nem kerültek fel, mert akkor kezdtem el ideírni a szöveget, amikor még a weblapon sem volt a cucc.

FONTOS: nincs mellékelve semmilyen instrukció (dokumentálásra nem maradt időm ), szóval itt mondom el, hogy a könyvtárban vannak TXT fájlok, ezek a pályák (kivéve, ami nem ). Ha elindítod az exét, alapból hibát fog kiírni, mivel paraméterként várja a pálya fájlnevét! Két ötlet, ahogy indíthatod a játékot: vagy Intézőben ráhúzod a pálya fájlt az exe fájlra (elindul), vagy fájlkezelőben (pl. Total Commander) a parancssorhoz írod, pl így: time2run map1.txt (ez csak példa volt).
Irányítás: fel, le, balra, jobbra, space (ugrás), ctrl (lövés). Lőni a pályán lévő statikus ellenfeleket lehet, ha jól emlékszem, 2x kell beléjük lőni. Az életerőt a zöld csík mutatja alul, a 4. lövés után halsz meg. A cél az, hogy a pálya kezdőpontjától adott időn belül eljuss a végpontba (rá kell ugrani a feliratra). Az adott idő pályánként változó, algoritmus számolja ki a pálya méretéből. Ha a pálya végére érsz, nyertél, és diszkó lesz.
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #76612   2007.12.13 11:24 GMT+1 óra  
az exe-nek meg kell adni paraméternek a válaszott pályát. kiterjesztéssel együt.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
robar - Tag | 410 hsz       Online status #76611   2007.12.13 11:15 GMT+1 óra  
Igen, nekem is ugyanaz mint Adacs -nál.
HELP! BUGFIX! ÚJ DEMÓ!
Kompromisszumok nélkül csak remete vagy halott lehetsz...
   
Adacs - Törzstag | 706 hsz       Online status #76566   2007.12.12 12:22 GMT+1 óra  
nem indul.
Bejön a menü, majd azt mondja hogy nem tudja betölteni a pályát (a kettő között 1 ms idő van).
Kétszer is telepítettem.
Mosolyogj! A holnap rosszabb lesz a mánál. Arthur Bloch

   
Jedi - Tag | 175 hsz       Online status #76535   2007.12.11 18:31 GMT+1 óra  
off:
Most nézem csak, hogy Te is Neumannos voltál. Most már ilyen projectek vannak 5ödéven?

   
Kuz - Törzstag | 4455 hsz       Online status #76488   2007.12.11 07:21 GMT+1 óra  
Azért jöhetnek a képek ide is, ne csak a weboldaladon legyenek!
A memóriám már nem a régi. És ráadásul még a memóriám sem a régi...
Az élet attól szép, hogy bármi megtörténhet. És attól szar, hogy meg is történik...
Ha az egyik szinkronúszó megfullad, mit csinál a többi???

   
proof88 - Törzstag | 528 hsz       Online status #76467   2007.12.10 13:21 GMT+1 óra  
> 1 <