játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5441
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2519

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2186
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1625
syam:    1491

ArchLords: The Ascensions
MMOS - Masszív Többjátékos Online Stratégia
Kategória: MMOS
A projectről:
Nem más mint egy on-line űrstratégia teljesen 3d alapokon !

A cél a galaxis feletti uralom megszerzése! Erre 3 mód kínálkozik.

A hadsereg: Menni és lezúzni mindenkit. Fejleszd a flottáid, szerezz minél jobb hadvezéreket, képezd fanatikus gyilkológéppé embereid (vagy egyébeid) és fejleszd tokéjre a haditechnikát. Azaz hagyományos módon egyedül, vagy szövetségeseiddel igázd le a galaxist.

Kulcs a gazdaság: Bolygókat nem csak katonailag lehet megszerezni. Vásárold fel a kontinenseket és nagyobb cégeket. Legyél galaktikus mamutcég, akinek minden nagyobb hatalom tartozik. Legyenek ott cégeid minden bolygón, függjön tőled mindenki!

Kulcs a politika: Meggyőzni mindenkit veled más az élet. Építs hatalmas szövetségi rendszert. Nyerd meg a szektorok hatalmait, legyél régens minél több helyen! Nincs szükség hadseregre hiszen mindenki a barátod!

Legyél te a galaxis császára!
A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
java 5.0 SDK, java 3d 5.0, eclipse 3.2, paint net, wing3d,unwrap,Blender;
a fentiek
Fejlesztés kezdete: Tervezett befejezés:
2005 nyár
2008 tavasz
Beküldve:
2006.04.18 08:31
Fejlesztő:
onlinefactory (6 fő)
Elérhetőség:
A csapat honlapja
e-mail: info@online-factory.net
Tagok:
beküldő: -_neo_-
regisztrált tagok: cseb, danman



Fejlesztés állapota:
Fejlesztés alatt
Fejlesztés alatt
Készültség: 25%

Képek - ArchLords: The Ascensions

2007.07.18. 14:57

2007.07.10. 03:24

2007.07.09. 15:09

2007.07.09. 15:09

2007.07.09. 05:19

2007.07.09. 05:19

2007.07.09. 05:19
és ami lett
és ami lett
2007.07.01. 14:11
Kis vizuális turbó
Kis vizuális turbó
2007.06.26. 13:57
Még több UFO!
Még több UFO!
2006.04.18. 08:43
UFOk!
UFOk!
2006.04.18. 08:42
Látum a házunk!
Látum a házunk!
2006.04.18. 08:41
és lőn 10000 csillag....
és lőn 10000 csillag....
2006.04.18. 08:38
Pajzzsal szebb az élet!
Pajzzsal szebb az élet!
2006.04.18. 08:38
Itt pörög az élet.
Itt pörög az élet.
2006.04.18. 08:37

Fejlesztési napló - ArchLords: The Ascensions
-_neo_- 2007.10.14. 01:26
A fejlesztés nem állt le, csak sok a munka. Az év végi határidő után újra teljes gáz!
-_neo_- 2007.07.09. 15:18
Felkerült pár ,majdnem kész model (bár a másodlagos texturázás jelzések stb. még hátra lenne). Hamarosan ingame képek és több ship.
-_neo_- 2007.07.01. 14:14
A szerveren az elavúlt Corbát írjuk át http alapokra. A jövő hétre meglesz. Ez külön projektet megérne:)

A kliens grafikai turbozása folyik, azon belűl a csillagok csiszolgatása. bekerűlt a lod de színek még nem élethűek:P
-_neo_- 2007.06.26. 13:56
1 év kimaradással de golytatódik a fejlesztés. Ennek bizonyítéka a dizájnterv amit fel is rakok.
-_neo_- 2006.04.18. 08:35
Menekűlnek ide a projectjeink mint a patkányok:)

Sajnos mostanában csak igen döcögve halad a project hála az OFFSIDnak. De amunka nem állt le! Új 3d programozónknak hála a grafikai engine folyamatosan fejlődik!

Hozzászólások - ArchLords: The Ascensions
Lord Davis - Tag | 5 hsz       Online status #92323   2008.07.12 10:39 GMT+1 óra  
Sziasztok!

Hm, a leírás alapján elég szimpatikus játék, s jó öszetett is. (nekem ez pozitívum Meglátszanak benne Digital Realitys űrstratégia elemei, de persze ez nem gond, meg azé meg kell mondjam nem szabályszerű CTRL+Cről van szó
Amúgy Javaba írjátok meg? Úgy halottam az jó nyelv, csak elég lassú.

Várjuk a játékot, csak ne hagyjátok teljesen félbe (légyszi)

   
-_neo_- - Tag | 161 hsz       Online status #78815   2008.01.02 13:38 GMT+1 óra  
Igen, hogy az év végi határidős munkánk egy hónapot csúszik velünk együtt De a projekt nagyon nincs elfelejtve, de ahoz h legyne pénz és akkor sok szabadídó ahoz be kell fejezni a normál munkát: (
   
ggf - Tag | 94 hsz       Online status #78627   2007.12.31 17:06 GMT+1 óra  
baromira tetszik ez a cucc,remélem mihamarább elkészültök! Lehet tudni vmit a fejlesztés jelenlegi állásáról?

   
-_neo_- - Tag | 161 hsz       Online status #71508   2007.10.14 01:34 GMT+1 óra  
Rohadt sok munkánk van most. Sajnálom de várnotok kell
   
-_neo_- - Tag | 161 hsz       Online status #63827   2007.07.18 23:14 GMT+1 óra  
Idézet
Bacce :
A legújabb kép olyan mint a zergek támadása.



A zergek meg olyanok mint a warhammer 40k-s tyranidák. Mindkettő rólunk másolt.
   
Bacce - Bacce | 1783 hsz       Online status #63824   2007.07.18 20:55 GMT+1 óra  
A legújabb kép olyan mint a zergek támadása.
Amúgy nagyon tetszik az egész, szép grafikusi munka.
Making the world a better place, one line of code at a time.
http://bacce.uw.hu
   
hypocrite - Törzstag | 776 hsz       Online status #63822   2007.07.18 16:00 GMT+1 óra  

Nagyon jó az új kép!

   
MaNiAc - Szerkesztő | 1735 hsz       Online status #62907   2007.07.11 08:40 GMT+1 óra  
Idézet
-_neo_- :
Ez Blender render.

Kár... Na persze attol meg lehet jo a cuccos...
Dare to imagine!
http://www.insaneidea.hu
   
szeki - Moderátor | 2440 hsz       Online status #62905   2007.07.11 08:10 GMT+1 óra  
Érthető.. Így már világos.
dont make money using warezed software !!!
mess with the best, die like the rest !
szeki ● SilentVertigo Team
   
-_neo_- - Tag | 161 hsz       Online status #62902   2007.07.11 08:04 GMT+1 óra  
Jól érted Ilyenekre nincs idő és szvsz ide felesleges. Kell vagy 100+ hajó. Opti majd majd akkor ha mozogni is fognak az ArchLords 15.0-ban
   
kicsy - Szerkesztő | 4304 hsz       Online status #62874   2007.07.11 06:10 GMT+1 óra  
Ha jólértem csak renderekben fog szerepelni, tehát optimalizálás felejtős
kicsy ● SilentVertigo Team - project Solarah
http://blog.yscik.com
   
szeki - Moderátor | 2440 hsz       Online status #62839   2007.07.11 03:19 GMT+1 óra  
csak nekem tűnik még atom optimalizálatlannak az űrhajó? Abból le lehetne jópárezer polyf faragni még úgy hogy közben jottányit sem változna az objektum..
dont make money using warezed software !!!
mess with the best, die like the rest !
szeki ● SilentVertigo Team
   
Joga - Törzstag | 1791 hsz       Online status #62838   2007.07.11 03:11 GMT+1 óra  
Az űrhajók azzal szaporodnak
(ಠ ›ಠ) Stewie!

   
kicsy - Szerkesztő | 4304 hsz       Online status #62804   2007.07.10 14:07 GMT+1 óra  
Mik azok a tojások?
kicsy ● SilentVertigo Team - project Solarah
http://blog.yscik.com
   
-_neo_- - Tag | 161 hsz       Online status #62769   2007.07.10 05:43 GMT+1 óra  
Sitnyikk - Törzstag | 1230 hsz       Online status #62767   2007.07.10 05:00 GMT+1 óra  
AMBIENT OCCLUSIOOON nem tudom, miért olyan bonyolult benyomni azt a r*hadt gombot egy renderheeeez

   
-_neo_- - Tag | 161 hsz       Online status #62714   2007.07.09 15:10 GMT+1 óra  
Ez komoly stratégiai gém de nem RTS, így mozgás nem nagyon lesz. Ez Blender render.
   
MaNiAc - Szerkesztő | 1735 hsz       Online status #62670   2007.07.09 05:26 GMT+1 óra  
Dare to imagine!
http://www.insaneidea.hu
   
Mice - Tag | 43 hsz       Online status #29712   2006.09.12 10:44 GMT+1 óra  
öhh, arról hogy mivan ha valai le akarna igaázni mielőtt megerőssödnél: Védelmi idő

Lenne pl xnap védelmi időd ameddig szabadon fejelszthetsz stb. utazhatsz addiga te hajóidat nem támadhatja senki, viszont ha hadjáratot indítassz vagy megtámadsz valakit akkor vége a védelmi idődnek. De ha letelik ez az x nap akkor is

Ez csak ötlet, de remélem jó

   
greedo - Tag | 5 hsz       Online status #26166   2006.08.17 02:18 GMT+1 óra  
Hat jo... Mindenkepp szoljatok ha van mar vmi jatszhato!

   
-_neo_- - Tag | 161 hsz       Online status #26089   2006.08.16 14:25 GMT+1 óra  
Mi is Idén nem nagyon lehet reménykedni, sajnos. Offsideline és a nyár sok erőforrást kötött le (és mivel az Offside most kap új dizájnt még köt). SZept 1 től indúl be újra a fejlesztés 100%al. Talán októberre lesz egy jáchatónak nem nevezthető verzió de nem akarok túl nagyot igérni.
   
greedo - Tag | 5 hsz       Online status #26087   2006.08.16 14:07 GMT+1 óra  
Hogy alltok? Mar nagyon varom ezt a jatekot

   
Erdi - Tag | 6 hsz       Online status #20966   2006.07.05 22:47 GMT+1 óra  
Idézet
MaNiAc :
Planet: Earth
Owner: Magyarország



Mellesleg kiváncsi leszek a cuccra! Ha van időtök, mind a 6 tag aktív?



Javareszt, mindenesetre en mar ugrasra kesz vagyok, holnap lesz az utolso vizsgam, ha a tobbiek is meg lesznek, akkor beindulunk meg a jovo heten

   
Sitnyikk - Törzstag | 1230 hsz       Online status #19909   2006.06.28 12:45 GMT+1 óra  
remélem hasonjó lesz, mint az offsideline
jut eszembe! ráköltöttem egy csávóra 81 ezret
hopp ez nem ide kelltt volna mind1

   
MaNiAc - Szerkesztő | 1735 hsz       Online status #19858   2006.06.28 04:56 GMT+1 óra  
Ja, és qrva eredeti a csapatoldal designja, ötlete Tetszik!
Dare to imagine!
http://www.insaneidea.hu
   
MaNiAc - Szerkesztő | 1735 hsz       Online status #19857   2006.06.28 04:54 GMT+1 óra  
Planet: Earth
Owner: Magyarország



Mellesleg kiváncsi leszek a cuccra! Ha van időtök, mind a 6 tag aktív?
Dare to imagine!
http://www.insaneidea.hu
   
kicsy - Szerkesztő | 4304 hsz       Online status #19851   2006.06.28 04:43 GMT+1 óra  
Egyébként van már egy mmorpg Archlord néven, bár vmi koreai cucc
kicsy ● SilentVertigo Team - project Solarah
http://blog.yscik.com
   
Erdi - Tag | 6 hsz       Online status #19838   2006.06.28 02:50 GMT+1 óra  
Még páran (én biztosan) paralimpiázgatnak az egyetemen, pár dolgot csinálok szabadidőmben, föleg matematikailag leirni a dolgokat (most épp a kémkedésnél járok), meg pár bolygófelszint kikapcsolódás szinten. Július második hetén úgy beindulunk, mint egy ruszki kombájn, lesznek hirek az oldalon.

   
kicsy - Szerkesztő | 4304 hsz       Online status #13789   2006.05.21 06:42 GMT+1 óra  
Most hogy kész az Offsid gőzerővel fejlesztitek ezt ugye?
kicsy ● SilentVertigo Team - project Solarah
http://blog.yscik.com
   
-_neo_- - Tag | 161 hsz       Online status #8116   2006.04.21 06:59 GMT+1 óra  
Hát google előnyben részesíti a domaineket. ha rákeresel archlords már minket dob ki elsőnek.persze ahoz arra kell keress)) Amúgy 3000+ egy évre, de még sincs olyan gatyi feelingje mint belacsapata.kisoldal.nagyoldal.hu. .Lehet saját mailcímed mint neo@online-factory.net stb. Szerintem sokat nyomja a dolgokat a profizmus felé, és nem vészesen drága főleg ha többen dobjátok öszze. Szponzoroknak is sokat számít. Rögtön úgy kezdik majd mi.com a játék címe? Mondjuk egy online játéknál ezek fokozottan igazak
Szóval mi meg fogjuk majd hosszabítani.
   
Seeting - Törzstag | 2306 hsz       Online status #8085   2006.04.21 02:16 GMT+1 óra  
neo: Megéri domain-t regelni?
   
-_neo_- - Tag | 161 hsz       Online status #7813   2006.04.19 01:28 GMT+1 óra  
A szövetség vezére /aki kirughatja és felvehetri a tagokat és rossz esetben ő is leváltható/, de az egész szövetség bekerűl a történelembe Szerintem működhet, de a tesztek alatt biztos kijönnek majd olyan hobák amire álomban sem gondoltunk volna. Biztosan kell majd válzotztatni szemelött tartva a játszhatóságot és az élvezhetőséget. Jül be kell lőnni majd a csillag és bolygószámot, a távolságot ahol reggelhet a többi playerhez képest stb. ősznél elöbb nem hiszem hogy ezzel a problémával kell foglalkoznunk
   
kicsy - Szerkesztő | 4304 hsz       Online status #7767   2006.04.18 13:54 GMT+1 óra  
Egyébként ha van két nagy szöv rendszer és az egyik legyőzi a másikat -> a galaxis legnagyobbja lesz meg minden, akkor a győztes szövrendszer melyik tagja kapja meg a galaxis császára címet?
kicsy ● SilentVertigo Team - project Solarah
http://blog.yscik.com
   
-_neo_- - Tag | 161 hsz       Online status #7765   2006.04.18 13:43 GMT+1 óra  
kicsy - Szerkesztő | 4304 hsz       Online status #7760   2006.04.18 13:35 GMT+1 óra  
Ha viszont belül lesznek a nagyok, ők nem tudnak terjeszkedni
kicsy ● SilentVertigo Team - project Solarah
http://blog.yscik.com
   
-_neo_- - Tag | 161 hsz       Online status #7757   2006.04.18 13:32 GMT+1 óra  
Ha kialakúl egy nagyobb birodalom vagy szövetség aki ellen gyakorlatilag semmit nem lehet tenni, akkor teljesen ellaposodik a játék. Nem beszélve arról hogy úgy beállhat a környezeted, hogy gyakorlatilag nem tudsz semmere terjeszkedni akkor szintén unalmassá válik. Szóval mapreset szerintem inkább feldonja játékot. nem beszélve arróla lehetőségről hogy új fajokat, techeket stb tudunk behozni minden resettel. Egyébként a reset bevett szokás más gameknél is. Idő után nagyon beállnak és ellaposodhatnak mmos-ek. (Már amikkel én játszottam)

Erőegyensúly valóban nem egyszerű. Annak esélye hogy egy nagy régi reged után jön és legyalúl, szinte nulla. Nem írtam le mindent a regről. Szóval Te választod majd ki a rendszert ahova reggelni akarsz, de csak olyan helyekre tudsz majd ahol van szabad bolygó (ami nincs támadás alatt) és van a közelben játékos /azaz mint a pestis terjednek majd a playerek és kívúl lesz mindig a leggyengébb belűl a legerősebb/. Tehát biztosan tudsz majfdolyan helyet választani ahol nagy esélyed van a túlélésre ha nem az azt jelenti hogy gyakorlatilag betelt a galaxis. Min player start nem lesz. Ez eleinte gondot okozhat, de első reset után már nem hiszem /remélem/

Nem egy MMORPG kell hasonlítani ez teljesen más stílus ami teljesen más megközelítést kiván.
   
szeki - Moderátor | 2440 hsz       Online status #7741   2006.04.18 12:35 GMT+1 óra  
nem is szólva arról hogy minek kezdjem újra? lesznek fejlesztési különbségek? mittomén, míg az egyik katonai nagyhatalom, addig a másik kémekkel dolgozik, a harmadik pedig beáll defend módra és mindent arra gyúr. Vagy hogy lesz? lesz értelme még egyszer elkezdenem, vagy mégegyszer ugyanazt felépítem? Mellesleg megjegyzem, még azis jócskán kevés játékidőt eredményez, ha 4-5 féle fejlődési irányt is kitaláltok.

És mégvalami. Ugye ha játék közben lépek be akkor eláshatom magam, ha véletlenül rámtalál egy "nagyhatalom" szó szerint végem. Ha pedig egyszerre kezdünk akkor minden szép és jó, de ha belépsz akkor a minimum játékosok belépéséig mivel szórakoztat a játék?
Nekem még ez nem állt össze képileg, de biztos össze fog.
dont make money using warezed software !!!
mess with the best, die like the rest !
szeki ● SilentVertigo Team
   
kicsy - Szerkesztő | 4304 hsz       Online status #7732   2006.04.18 12:29 GMT+1 óra  
Hm, végülis nem fog nagyra nőni a differencia a játékosok között ha időnként restart, viszont abban kételkedek, hogy egy játékos újra fogja kezdeni, ha egyszer csak töröltök mindent amit addig elért...
kicsy ● SilentVertigo Team - project Solarah
http://blog.yscik.com
   
-_neo_- - Tag | 161 hsz       Online status #7659   2006.04.18 10:37 GMT+1 óra  
Persze hogy létezik más MMOS pl. hodító vagy galaktika De ezek mind szöveges gatyik.

Jó pár újítást és változtatás tervezünk. És igen lesz győzelem. Azaz ha valaki császár lesz a játék vége. MapReset és az eddigi események történelemmé válnak. A győztes pedig bekerűl a nagykönyvbe majd a játék újra kezdődik egy új fordulattal (összeomlik a győtes birodalom vagy vírus stb). Több galaxis lesz mindegyik saját történelemmel, ahol persze az aktuális galaxis volt nagyjai szerepelnek (ezek a játékban is visszaköszönnek: eltünt bolygók techek stb ).

Az erőviszonyokat két dolog hivatott fenntartani:

- regisztrációs rendszer. A galaxis egy pontból kezd benépesűlni és innen "terjed" kifelé. Azaz egy régi mellé nem fog új kerűlni, csak max egy nem rég regisztrált. Kevés játékosnál gond lehet, de erre való a másik pillér.

- szövetségi rendszerek: Akármilyen kicsi vagy egy erős szövetségi rendszer megvédhet. Minden szövetségi rendszer előnyöket kap minden tagért, azaz érdemesebb felvenni őket mind leigázni. A regisztrációs rendszer miatt az új tag az üres "CPU" területre kerűl és nem a sűrűn akott területre így növelheti a szövetség méretét.

A játékmenetet sok helyen még finomodni fog tesztek új ötletek után. De próbálunk nagyot alkotni
   
kicsy - Szerkesztő | 4304 hsz       Online status #7653   2006.04.18 09:45 GMT+1 óra  
Hát, igazság szerint létezik jónéhány
kicsy ● SilentVertigo Team - project Solarah
http://blog.yscik.com
   
szeki - Moderátor | 2440 hsz       Online status #7634   2006.04.18 09:04 GMT+1 óra  
na hát pont ezen akadtam énis fent
De ha van valami zseniális megoldás erre, akkor bizony ebből játéktörténelem lesz. MMOStratégia mint játéktípus tudtommal még nem létezik. De lehet ti alapozzátok meg.
Bár én inkább azt mondom azért gondoljatok bele mélyebben...
dont make money using warezed software !!!
mess with the best, die like the rest !
szeki ● SilentVertigo Team
   
TPG - Tag | 3402 hsz       Online status #7633   2006.04.18 09:03 GMT+1 óra  
Idézet
kicsy :
A másik játékotoknál írtam, de akkor ideírom hogy itt legyen:
Egy MMO játékban nincs olyan, hogy győzelem.
Ahányszor valaki "győzne", mindig újrakezdődne az egész játék, vagy mi van utána? Az mmo lényege - ahogyan neve is mutatja - az, hogy folyamatos legyen, amibe nem fér bele a galaxis feletti uralom megszerzése.
Szeki: ez minden ilyennél így van, a kezdők, de még a nagyok sem sokra mennek egyedül -> kezdő keressen szövetségest.


Ha valaki győz akkor Server Reset.
Reality is almost always wrong. - House

   
kicsy - Szerkesztő | 4304 hsz       Online status #7623   2006.04.18 08:55 GMT+1 óra  
A másik játékotoknál írtam, de akkor ideírom hogy itt legyen:
Egy MMO játékban nincs olyan, hogy győzelem.
Ahányszor valaki "győzne", mindig újrakezdődne az egész játék, vagy mi van utána? Az mmo lényege - ahogyan neve is mutatja - az, hogy folyamatos legyen, amibe nem fér bele a galaxis feletti uralom megszerzése.
Szeki: ez minden ilyennél így van, a kezdők, de még a nagyok sem sokra mennek egyedül -> kezdő keressen szövetségest.
kicsy ● SilentVertigo Team - project Solarah
http://blog.yscik.com
   
szeki - Moderátor | 2440 hsz       Online status #7622   2006.04.18 08:49 GMT+1 óra  
hali.
Mint MMO valamit nem értek. Ha jó korán lépek be a játékba én már tetemes mennyiségű flottával és gyilokgépekkel fogok rendelkezni, míg aki utánam lép be pár órával semmilye sincs. Így azonnali leigázásra kerülhet. Vagy nem jól értelmezem a dolgot?
Meg ha kilépek akkor a hadseregem hirtelen befagyasztja magát, és engedik hogy egy kisebb sereg átgázoljon rajtuk? Vagy ha kilépek rágjam a körmöm hogy egy AI átveszi az irányítást a hadseregem felett?
Jópár dolgot nem értek, hogy hogyan lehet összehozni egy Massive Multi Online Stratégiát.
dont make money using warezed software !!!
mess with the best, die like the rest !
szeki ● SilentVertigo Team
   
-_neo_- - Tag | 161 hsz       Online status #7618   2006.04.18 08:31 GMT+1 óra  
online-factory: ArchLords: The Ascensions
   
> 1 <