játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5441
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2519

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2186
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1625
syam:    1491

BalloonAviator
Androidra írt arcade játék
Kategória: arcade
A projectről:
Előszó
A játék alapötlete körülbelül egy hónappal ezelőtt fogalmazódott meg bennem. Akkor már az Androidos tudásom megvolt hozzá, csak még időm nem volt elkezdeni. Most, egy pár új ötlettel felvértezve elkezdtem dolgozni rajta, és rohamos tempóban haladok. Sok minden hiányzik még, és közel sem tökéletes, de hiszem, ha kellő mennyiségű energiát fektetek bele, az lesz.

A játékról
A játék alapötlete egyszerű: minél rövidebb idő alatt juttassunk el egy lufit a pálya aljáról a pálya tetejéig; mindezt úgy, hogy a lufival minél több csillagot vegyünk fel, és minél kevesebb életet veszítsünk az égből hulló tüskék, és a hirtelen, oldalról előbújó repülők kerülésével.

A lufit a minden Androidos telefonban megtalálható accelero-meterrel lehet irányítani, a telefon jobbra-balra való döntögetésével.

A játék fejlesztésekor a legfőbb szempont a bővíthetőség. Úgy szeretnék a játékhoz a Marketre való kikerülése után újabb pályákat, frissítéseket adni, hogy az a lehető legkevesebb kín legyen nekem, és (ha sikerül találni valakit) a grafikusnak.

Elkészültség
A játék körülbelül 30%-os. Ebből a 30%-ból nagyon gyorsan lesz 60%, mert a program fel van készítve arra, hogy nagyon egyszerűen lehessen hozzáadni új dolgokat.

-----

A fejlesztés első 10 napja (majd Krees-t megkérem, hogy a grafikáról írjon pár sort)

Program: nagyon szépen haladok. A menü már majdnem teljesen készen van, egyedül a pause menü hiányzik még, az viszont max egy fél órás munka (nekem, grafikailag nem tudom). Az alapvető funkciók, és játékmenet működik, itt viszont még eléggé hiányos. Hiányoznak a csillagok, és a powerupok. A játék jelenleg ~8 mega memóriát eszik; ezt is szeretném csökkenteni.
Powerupokra nekem egyelőre nincs kigondolt ötletem, csak a speed boost - mellé még legalább 3-4 fajta powerup kéne. A repülőt is újra kell gondolni. Az alapprogram kb 75%-os.

Grafika:Szintén jól haladok a grafikákkal. A sivatagi pálya elemei, amik a képen is láthatóak, szinte teljesen készek, csupán néhány apróbb módosítás lehet még rajtuk. A hátterekről annyit, hogy amiket terveztünk, kék és narancs égbolt, szintén készek, az utolsó pályának viszont még külön háttere lesz,de ezzel nem foglalkoztam még. A repülők váza szintén kész, egy-egy pályán ezek módosítását fogom használni, így gyorsan meglesz a többi gépmadár is.
Ami nagyobb kihívást jelent, az az "elő hátterek" megalkotása, ebből jelenleg a sivatag van nagyjából kész, a többit még nem kezdtem el.
Összességében a grafikák nagy része készen van, kisebb módosításokat használva elkészül a többi is, az elő hátterek viszont időigényesebbek,mint a többi. De haladok :)
A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
Eclipse - Java
Android SDK
;
Gimp - grafika
Fejlesztés kezdete: Tervezett befejezés:
2011 június legeleje
2011 nyarának közepe
Beküldve:
2011.06.03 00:41
Fejlesztő:
Cogwheel Games (2 fő)
Elérhetőség:
A csapat honlapja
e-mail: lugaidvandroiy92@gmail.com
Tagok:
beküldő: LugaidVandroiy
regisztrált tagok: krees



Fejlesztés állapota:
Kész
Kész
Készültség: 100%

Képek - BalloonAviator
Íme Kína.... szerintünk ;)
Íme Kína.... szerintünk ;)
2011.09.18. 05:13
Made in China :D
Made in China :D
2011.09.16. 10:24
Easter egg
Easter egg
2011.09.11. 08:31
Szenzor finomítások
Szenzor finomítások
2011.09.11. 00:22
Progressbar és a használatban levő powerup kijelző
Progressbar és a használatban levő powerup kijelző
2011.09.11. 00:18
Make a wish :)
Make a wish :)
2011.09.09. 12:31
Meglepi akart lenni, de egy bug miatt 8-as API alatt a kamerakép forgatása bugos.
Meglepi akart lenni, de egy bug miatt 8-as API alatt a kamerakép forgatása bugos.
2011.07.06. 09:30
Tribes of the Balloon :) Az újabb pálya is elkészült.
Tribes of the Balloon :) Az újabb pálya is elkészült.
2011.07.05. 03:30
Pontszámláló és a lehulló bomba (bocsi Krees a repcsiért, misconfig)
Pontszámláló és a lehulló bomba (bocsi Krees a repcsiért, misconfig)
2011.07.03. 08:35
Jóska otthona :)
Jóska otthona :)
2011.06.30. 05:44
Szexi lufi ;D
Szexi lufi ;D
2011.06.29. 09:12
Jeges pálya teaser
Jeges pálya teaser
2011.06.21. 08:08
Néhány grafikai elem
Néhány grafikai elem
2011.06.17. 13:20
Felhők - ingame
Felhők - ingame
2011.06.10. 12:42
Gyönyürű menü - nem virtuális eszközön
Gyönyürű menü - nem virtuális eszközön
2011.06.10. 12:41
Sivatagi pálya teaser
Sivatagi pálya teaser
2011.06.09. 12:50
ScrShot3
ScrShot3
2011.06.03. 05:46
ScrShot2
ScrShot2
2011.06.03. 00:42
ScrShot1
ScrShot1
2011.06.03. 00:41

Fejlesztési napló - BalloonAviator
LugaidVandroiy 2011.12.05. 07:54
Marketen a lite verzió:
https://market.android.com/details?id=com.cogwheel.balloonaviatorlite
LugaidVandroiy 2011.10.12. 08:46
Meglepetés update, amin az elmúlt 1 héten ügyködtem: teljes körű tablet optimalizáció kész van. Még kicsit aránytalanul nyújtja az előháttereket, de már játszható, mind sebeséségileg, és mind grafikailag.
krees 2011.10.01. 11:55
Összetákoltam egy fórum szerű szösszenetet a Cogwheelnek. Lényegében fórum,de közösségi portál motorral készült, szal lehet beszélgetni egymással, ismerősöket szerezni, meg ilyenek. Képeket és vidiket viszont csak mi tudunk feltölteni, megelőzve ezzel, hogy offolják a fórumot. Azért remélem megfelel. :)

A fórum itt elérhető: cogwheelgames.wall.fm

A weboldal pedig folyamatosan készül.
LugaidVandroiy 2011.09.03. 04:07
Bugfixek:
- a lufi választásakor, amikor az utolsó lufinál továbbpörgetnénk, túlcsordult egy tömb. Fixd
- elméletileg mostmár azonos sebességgel mennek az objektumok minden telefonon.
- a pálya végét jelző ballon kicsi volt, hát nagyobbítottam.
- a kalibrációt végző screenen nem volt semmiféle visszajelzés a kalibrációhoz. Egy toast üzenet megteszi egyelőre.
---------------------------------------------
- Lufi rendes forgatása kész Várom a nem döntött lufikat, elvileg a napokban megkapom, és akkor a döntés szöget is lehet finomítani.
- A döntés érzékenyebb lett. *1.5
- Ha hívás van, vagy játék közben visszalépünk a home-ra, akkor a pause menu fogad minket.
LugaidVandroiy 2011.08.31. 08:44
SD card support. Min SDK ver: 8 (Android 2.2)
LugaidVandroiy 2011.08.20. 09:37
Bréking nyúúúz! Új videó!
http://www.youtube.com/watch?v=wsfPDQV3gTo
LugaidVandroiy 2011.08.17. 11:44
Csak, hogy a projekt ne vesszen el itt sem a süllyesztőben: haladunk, haladunk. A játékmenet közel a végelegesen. A menüt kéne finomítani, aztán béta.
LugaidVandroiy 2011.07.16. 18:14
Olyan sok mindent csináltam, hogy azt leírni sem tudom. Inkább csak bejegyzek ide valamit, hogy lássátok: haladunk.
LugaidVandroiy 2011.07.11. 11:17
Sok mindent csináltunk az utolsó frissítés óta; itt van néhány fontosabb dolog:

- A pálya végénél megjelenő menük majdnem készen vannak. Hiányoznak a pontok, de az gyorsan meglesz.
- Készen vannak a pálya típus előnézetek.
- A tüskék mostmár (feltéve persze, ha úgy van beállítva a konfigurációs fájlban) vízszintesen is képesek (random jobbra-balra) haladni, megnehezítve ezzel a lufi útját.
- A szövegek mérete mostmár megegyeznek az összes felbontáson
- A pontszámláló mostmár mindig 4 karakterből áll (0040 - 0160 - 1620 - stb)
- Bevezetésre kerültek a hangok
- Szebb blur effekt
- A menü rétegezésével egy sokkal szebb, minden kijelzőn ugyanakkora feliratokat láthatunk (level selection - balloon selection - calibration)
- Redundáns kódrészek kiirtása megtörtént
- Nagyobb kijelzőkre való optimalizáció folyamatban

Hamarosan béta!
LugaidVandroiy 2011.07.05. 02:49
Új gameplay az eddigi legnehezebb konfigolt pályán. Rossz a minősége, ezért elnézést.
http://www.youtube.com/watch?v=2WnPEENqm10
LugaidVandroiy 2011.07.02. 05:53
Pár dolog, ami a játékmenetet érinti:
- A repülőkért logikájáért felelős függvényt teljesen átírtam, és így sokkal jobb.
- Berkerültek a bombák. Két bugfix kell még hozzá, de egyébként készen van.
- A bomba kapott egy 2D-s blur effektet. A blur csóva hossza és intenzitása változtatható.
- Bevezetésre került egy fade függvény, amit használva a csillagok és a poweruppok a lufival való érintkezéskor nem tűnnek el azonnal, hanem szépen fokozatosan láthatatlanná válnak. Időtartam és intenzitás változtatható.

Meg még néhány cseppet sem érdemes fix
krees 2011.06.30. 05:49
Újabb háttér készült el ( még lehetnek rajta kisebb módosítások természetesen ), ami betekintést enged ufócskám, Jóska otthonába. Vélemény?
LugaidVandroiy 2011.06.29. 03:19
Kész a pályaunlock, és végre elkülönül az, ha a játékos meghal vagy rendesen befejezi a játékot. Stopperrel lemértem, hogy mennyi idő volt egy-egy új pályát hozzáadni, és kicsit kevesebb, mint 2 percre jött ki (content hozzáadása, és a konfig fájl megírása).

Javításra került az egyetlen (-felfedezett ;D) programozási hanyagságból bennehagyott bug.

Btw, like us on Facebook (már egy ideje): http://www.facebook.com/pages/Balloon-Aviator/175081285889414
LugaidVandroiy 2011.06.27. 05:43
Eh... az előbb írtam egy jó hosszú listát, hogy mit műveltem ma, majd SQL hibára hivatkozva nem posztolta :(. Nagyon szomorú lettem ám!

Mindenesetre ma megérdemeltem a szerény ebédemet (két szelet kenyér között vékony margarin, némi sülthusi, két szelet sajt, majd az egész be a mikróba 34.75f másodpercre)

- Lufiválasztó menü majdnem kész. Egy lakat ikonra várok, hogy a locked lufikat jelezze is valami.
- A jelenleg egyetlen unlockolható lufi - az utolsó - úgy unlockolható, ha a gyerek a programon belül posztol egyet a játék market direktlinkjável, meg egy humoros szöveggel (hogy mi mekkora arcok vagyunk, hogy egy tök cool meg cuki pandás lufit adtunk mindezért cserébe) Facebookon vagy Twitteren keresztül. Szerintem zsír üzlet, nem? Kinek nem kell egy pandás lufi?! Szerintem arcok vagyunk, ennyi
- Befejeztem a tüskék elrendezéséért felelős algoritmus javított változatát. Nem kis örömömre szolgál kijelenti, hogy működik, úgy, ahogy elterveztem. ;D
- A pályák unlockolására a lufik unlockolására szolgáló kódot fogom használni, némi módosítással, ugyanis tökéletesen alkalmazható arra is ;D
- Mivel nem vagyok hülye, ezért nem az sdkártyán vagy bárhol máshol tárolom ezeket a dolgokat (megakadályozva a hekkergyerekeket abban, hogy csaljanak), hanem a cache-ben. Sokkal nehezebben lehet hozzáférni (én még nem találtam módot rá).
- ScoreNinja néhány hülyesége is javítva.

Szerintem ma fuckyeah-gyanus tetteket hajtottam végre, és még fogok.


Ezzel kapcsolatban a publikum véleményét kérném: megigyak még három csésze kávét, és pörögjek rá jobban a melóra, vagy elég lesz mára, és a nagyobb áttörések miatt megjutalmazhatom magam 1-2 (rekesz -hehe) sörrel? Megtisztelő voksukat előre is köszönöm ^^
LugaidVandroiy 2011.06.25. 08:19
Twitter intent belőve, és használva lesz (a felhasználó engedélyével) egy kis extráért cserébe ;)
LugaidVandroiy 2011.06.21. 01:09
Tüskék készen. Sűrűség, és a sebességük beállítható a konfigurációs fájlokban.
krees 2011.06.17. 13:24
Mivel kolléga urat ma nem sikerült elérnem, a grafikáról tudok csak nyilatkozni.
Lassan,de biztosan haladok velük, a feltöltött képen megtekinthető néhány ezek közül.
Jelenleg egy újabb hátteret rajzolok,ami kicsit hosszabb időt vesz igénybe, de ha azok kész vannak, tényleg jóval könnyebb dolgom lesz :)
LugaidVandroiy 2011.06.16. 09:39
Power up-rendszer kész, könnyen bővíthető és nagymértékben pályára szabható a pályákhoz tartozó konfigurációs fájlokban :)
LugaidVandroiy 2011.06.14. 11:38
Még uncsi, de innentől az akadályokra és a power upokra koncentrálok :)

http://www.youtube.com/watch?v=-5j2oq5z1Po
LugaidVandroiy 2011.06.12. 22:57
Pályavlálsztó menü kész :) Grafika kell a gombokhoz (nyilacskák), és a pályatípusok bemutatásához, utána már tényleg csak a játékmenet van hátra.
LugaidVandroiy 2011.06.11. 04:58
Fogalmam sincs, hogy miért nem került be a wake lock, de ezt a hiányosságot pótoltam.
LugaidVandroiy 2011.06.10. 22:04
Úgy néz ki, sikerült a betöltést stabilizálnom, emelett egy elgépelés miatt a betöltő szál többször is elindult, ezt is javítottam. Eredmény: működőképes, gyors betöltés külön szálon
LugaidVandroiy 2011.06.10. 08:44
Tilt-calibration submenü kész és működőképes, immáron a kalibrált értéket veszi figyelembe az irányítás (+ a kalibrált értéket az app. cache-ben el is tárolja); felhőrendszer működik, pozicionálás újragondolásra szorul; pályavég megoldva, és működőképes (megoldásra szorul: vissza a menübe)
LugaidVandroiy 2011.06.09. 10:29
Úraírtam a betöltőrendszert: a szálasításon egy kicsit finomítottam. A menürendszer sub-screenekre való osztása megtörtént, így egy-egy külön oszály felel innentől a menü és játék betöltéséért, kirajzolásáért, és a logika lefuttatásáért.
LugaidVandroiy 2011.06.06. 12:45
Mostmár tényleg MINDEN képernyőtípust támogat ;D Az eddigi én általam írt konverzió külön-külön a képernyőarányok segítségével konvertálta a grafikát betöltéskor, és a koordinátákat.

Ehelyett fogtam az OpenGL-es, bevált működő konverziót, átírtam Java-ra, és tessék: mostmár a rajzterületet alakítja át, és nem számít a DPI (ami eddig gondot okozott az én verziómban)
LugaidVandroiy 2011.06.04. 15:43
A játék immáron támogat minden képernyőfelbontást - helyesen :D
LugaidVandroiy 2011.06.03. 22:44
Megcsináltam a betöltés szálasítását, így akár már animált betöltőképernyőt is használhatunk.
LugaidVandroiy 2011.06.03. 08:31
A menürendszer készen. A pályabetöltés felkészítve egy szkript fájlból való beolvasáshoz.

Hozzászólások - BalloonAviator
LugaidVandroiy - Törzstag | 504 hsz       Online status #178245   2012.04.12 09:59 GMT+1 óra  
A csajokat? Naná! Bár ők csak egy-egy éjszaka elejéig kellenek I'm sexy and I know it.

   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #178244   2012.04.12 09:49 GMT+1 óra  
Azt megtartják maguknak.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
ramoryan - Törzstag | 442 hsz       Online status #178240   2012.04.12 09:30 GMT+1 óra  
Jajj, nagyon köszönöm.
Mondjuk azt hittem, hogy ilyen 5-10 perces videók, dumával, és anime csajokkal.

Idézet
LugaidVandroiy :
Akkor Ramoryan kérésére:

...


   
LugaidVandroiy - Törzstag | 504 hsz       Online status #178211   2012.04.11 20:59 GMT+1 óra  
Nem úgy megy az még Egyelőre más alkalmazásokra kell koncentrálnunk, így csak elenyésző idő jut a PC-s verzióra.

   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #178208   2012.04.11 20:48 GMT+1 óra  
Nade sok szónak is sok az alja, szóval demo-t.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
LugaidVandroiy - Törzstag | 504 hsz       Online status #178203   2012.04.11 20:20 GMT+1 óra  
Remake már készül. Előbb egy PC-s verzió, és az lesz átültetve Android alá De erről már esett szó.

   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #178195   2012.04.11 19:59 GMT+1 óra  


Már azt hittem frissítés.

Én mondtam hogy nem szabad az ingyenes terjesztést elhanyagolni, kellett volna az a reklám csík, nameg a rendszeres frissítés, de majd a reboot, vagy remake. Ügye lesz?
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
krees - Törzstag | 732 hsz       Online status #178190   2012.04.11 19:49 GMT+1 óra  
Előbbi. Az eddig fizetős lett ingyenes
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #178185   2012.04.11 18:49 GMT+1 óra  
Ez most mit jelent, hogy az eddigi fizetős ingyenes lett, vagy hogy van új verzió?
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
4Bit - Tag | 548 hsz       Online status #178184   2012.04.11 18:42 GMT+1 óra  
Bár lenne a telefonon netkapcsolat!
Úgy álljunk meg az életben, akár a sziklaszírt a tengerben; ne engedjük, hogy a szüntelen hullámverés megingasson bennünket.
   
LugaidVandroiy - Törzstag | 504 hsz       Online status #178182   2012.04.11 18:36 GMT+1 óra  
A Balloon Aviator jelenlegi verziója ingyenesen elérhető az Android Marketen.

   
LugaidVandroiy - Törzstag | 504 hsz       Online status #177477   2012.04.02 19:07 GMT+1 óra  
Akkor Ramoryan kérésére:

DD1: http://www.youtube.com/watch?v=WA3Cbrz7S90
DD2: http://www.youtube.com/watch?v=SMyPc28B8Bs
DD3: http://www.youtube.com/watch?v=0DChYwSQP3c
DD4/1: http://www.youtube.com/watch?v=bniDVVBvZGY
DD4/2: http://www.youtube.com/watch?v=Awbi71SGKZk
DD5/1: http://www.youtube.com/watch?v=RfswjoW0jx4
DD5/2: http://www.youtube.com/watch?v=21gWF6ISBEE
DD6: http://www.youtube.com/watch?v=QmXwT5mrJLs
DD7: http://www.youtube.com/watch?v=QR6E07VDYsE

Igazándiból sokkal kevesebb videó is lehetne, de úgy döntöttem, hogy minden apró sikert dokumentálok, legyen az kb akkora, mint egy hangyának a sz... aaa... szeme.

   
LugaidVandroiy - Törzstag | 504 hsz       Online status #177472   2012.04.02 18:07 GMT+1 óra  
Idézet
krees :
Kolléga, G+ról le tudod tölteni a beállítások menüben a videó alatt



Dánke SÜN

   
krees - Törzstag | 732 hsz       Online status #177469   2012.04.02 17:04 GMT+1 óra  
Kolléga, G+ról le tudod tölteni a beállítások menüben a videó alatt
   
LugaidVandroiy - Törzstag | 504 hsz       Online status #177468   2012.04.02 16:58 GMT+1 óra  
Idézet
ramoryan :
Lugaid:
Nem lehetne megoldani, hogy youtube-ra is feltöltsd a devblogot? Nagyon szívesen meglesném őket, de se gugliplusszra, se fészbúkra nem vagyok hajlandó regisztrálni.

Tiltja a vallásom.



Ha előbb szólsz, akkor még meg is tudtam volna csinálni a 8+2 videóval, ami eddig van De legyalultam a gépem, így nincsenek meg. Majd a következőket akkor viszont YT-re pakolom fel.

   
ramoryan - Törzstag | 442 hsz       Online status #177467   2012.04.02 16:47 GMT+1 óra  
Lugaid:
Nem lehetne megoldani, hogy youtube-ra is feltöltsd a devblogot? Nagyon szívesen meglesném őket, de se gugliplusszra, se fészbúkra nem vagyok hajlandó regisztrálni.

Tiltja a vallásom.

   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #176953   2012.03.27 14:47 GMT+1 óra  
Ezer bocsánat, majd feldobom valahova, mellesleg a link már egyszer megjelent a fórumon (neménvoltamdeénkérekelnézést)

mellesleg a torrent maga nem illegális, csak ha a tartalma az, persze a franc tudja hogy ezek az e-bookok free cuccok-e.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
Matzi - Szerkesztő | 2519 hsz       Online status #176951   2012.03.27 14:24 GMT+1 óra  
Na, majd akkor megkeressem. Azt hittem van egy dropbox link, vagy valami.
If your game idea starts with the story it’s not a game idea.
Stories in games are optional.
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #176950   2012.03.27 14:15 GMT+1 óra  
Na itt egy link egy gyűjteményre, ha még él:

Notorrentpls

Én ebből olvasom most a

Apress.-.Beginning.Android.Games.2011.pdf

könyvet, ami alapnak nagyon jó és alapos.

Ezt a hozzászólást Matzi módosította (2012.03.27 14:23 GMT+1 óra, ---)
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
Matzi - Szerkesztő | 2519 hsz       Online status #176947   2012.03.27 14:08 GMT+1 óra  
Linket, nekem is.
If your game idea starts with the story it’s not a game idea.
Stories in games are optional.
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #176946   2012.03.27 13:45 GMT+1 óra  
Kell az e-book?

Bár van valahol link az adroidos topicban, ha gondolod átdobom, igaz 27 MB szóval valami gmail-es címet mondj.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
LugaidVandroiy - Törzstag | 504 hsz       Online status #176942   2012.03.27 13:36 GMT+1 óra  
Valószínűleg akkor OpenGL lesz. OpenGL-el van már némi tapasztalatom, bár nem az ES-el. Annak kell utána olvasni. Bár Google a barátom, ott meg szinte biztos, hogy alálkozni fogok vele

   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #176923   2012.03.27 08:46 GMT+1 óra  
Szerintem optimálisabb egy OGLES-ben megírt 2D-s motor mint a canvas, és egy sprite kezelést viszonylag hamar össze lehet dobni benne, az esemény kezelést meg itt is ott is meg kell írnod.

Van is rá egy tökjó ebook-om én is abból tolom most, mert hogy átállok 2D-re. Csak én a már meglévő kódomat faragom, így egy kicsit nehézkesebb kigyomlálni, de egy célendzsint meg pár nap alatt össze lehet ollózni a könyvből, aztán utána lehet alakítani, meg bővíteni.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
LugaidVandroiy - Törzstag | 504 hsz       Online status #176916   2012.03.27 05:26 GMT+1 óra  
Idézet
DMG :
Idézet
LugaidVandroiy :
Tisztelt Mindenki!

Egyből a közepébe. Arra az elhatározásra jutottam, hogy teljesen újraírom a Balloon Aviator kódját. Ennek az az egyszerű oka van, hogy az eddigi kód minősége a béka segge alatt van; egyszerűen letagadnám, hogy az én kezeim közül került ki. Redundáns, alig-alig O-O, nehezen debugolható, egyszóval kiforratlan, esetlen, és szar. Nyilvánvalóan belefutottam abba a hibába, hogy a platformot, és a nyelvet is a projekttel tanultam párhuzamosan. Ez a kezdők hibája.

A másik indok az, hogy eléggé durván nem volt átütő siker a játék Marketen; bár ez talán kevésbé a kód hibája, mint a koncepciójé.


Az új kódot már elkezdtem írni, gyorsan haladok. Erősen O-O, flexibilis, átláthatóbb, nem redundás, mint az origi. Bár az új kód PC-re készül, úgy írom (ismerve már ennyire az Androidot), hogy maximum másfél óra legyen portolni, optimalizálni.

Akit érdekel a PC-s verzió dev diary videói, vegyenek fel Google+-ra (https://plus.google.com/106020284849547942822/), ott sorban megtekinthető mindegyik. Ilyen tempóban (persze ha érettségi, mint olyan, nem létezne) heteken belül készen lehet egy működőképes prototípus, teljes játékmenettel.


Végszóként: hogy ne csak whining és bejelentés legyen: a segítségeteket szeretném kérni. Mivel egy indie játék fejlesztése az én szememben közösségi, így az ötleteiteket szívesen venném, miszerint mitől lenne jobb játék a Balloon Aviator. Bevallom, nekem is van már pár, mindegyik megvalósítható és a kollégákkal való egyeztetés után valószínűleg meg is lesznek csinálva. Természetesen az ötleteket így vagy úgy, előbb-utóbb honorálni is fogjuk valamivel.

Nekem ez a játék nagyon a szívemhez nőtt, és nem fogom hagyni, hogy egy C kategóriás, felejthető játék maradjon.


Köszönöm a megtisztelő figyelmeteket,
Vandroiy



Hajrá, én sem gondolnám, hogy le kéne tagadni, sokat fejlődtél vele, szóval hasznos volt a bele fektetett energia.

Az új kód mire épül, OGL?



Szintén canvasra akartam, de lehetséges, hogy írok OGLEShez pár függvényt, és akkor lehet választani, hogy melyikkel jobb.

   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #176911   2012.03.26 22:27 GMT+1 óra  
Idézet
LugaidVandroiy :
Tisztelt Mindenki!

Egyből a közepébe. Arra az elhatározásra jutottam, hogy teljesen újraírom a Balloon Aviator kódját. Ennek az az egyszerű oka van, hogy az eddigi kód minősége a béka segge alatt van; egyszerűen letagadnám, hogy az én kezeim közül került ki. Redundáns, alig-alig O-O, nehezen debugolható, egyszóval kiforratlan, esetlen, és szar. Nyilvánvalóan belefutottam abba a hibába, hogy a platformot, és a nyelvet is a projekttel tanultam párhuzamosan. Ez a kezdők hibája.

A másik indok az, hogy eléggé durván nem volt átütő siker a játék Marketen; bár ez talán kevésbé a kód hibája, mint a koncepciójé.


Az új kódot már elkezdtem írni, gyorsan haladok. Erősen O-O, flexibilis, átláthatóbb, nem redundás, mint az origi. Bár az új kód PC-re készül, úgy írom (ismerve már ennyire az Androidot), hogy maximum másfél óra legyen portolni, optimalizálni.

Akit érdekel a PC-s verzió dev diary videói, vegyenek fel Google+-ra (https://plus.google.com/106020284849547942822/), ott sorban megtekinthető mindegyik. Ilyen tempóban (persze ha érettségi, mint olyan, nem létezne) heteken belül készen lehet egy működőképes prototípus, teljes játékmenettel.


Végszóként: hogy ne csak whining és bejelentés legyen: a segítségeteket szeretném kérni. Mivel egy indie játék fejlesztése az én szememben közösségi, így az ötleteiteket szívesen venném, miszerint mitől lenne jobb játék a Balloon Aviator. Bevallom, nekem is van már pár, mindegyik megvalósítható és a kollégákkal való egyeztetés után valószínűleg meg is lesznek csinálva. Természetesen az ötleteket így vagy úgy, előbb-utóbb honorálni is fogjuk valamivel.

Nekem ez a játék nagyon a szívemhez nőtt, és nem fogom hagyni, hogy egy C kategóriás, felejthető játék maradjon.


Köszönöm a megtisztelő figyelmeteket,
Vandroiy



Hajrá, én sem gondolnám, hogy le kéne tagadni, sokat fejlődtél vele, szóval hasznos volt a bele fektetett energia.

Az új kód mire épül, OGL?
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
ddbwo - Tag | 1625 hsz       Online status #176907   2012.03.26 21:47 GMT+1 óra  
Há jó, pl a DR-t is osztottam, de nekik sok-sok éves piaci múltjuk van, aminél azért már más a megítélés.

Az "újraírás" vagy a "frissített verzió" jó dolog, de sokkal jobban adja vissza, ha következő résznek nevezed. Az előző volt a tanuló projekt, az újabb meg nyilván jobb lesz.
Azért csak 40 évnyi számítástechnikát kell átsprintelni.

Mondjuk ehhez látványos különbségek kellenek.

Pl háttérbe díszek, némi füst részecske, madarak, távoli lufik, amik eltömik a képet. Azt még a sima játékos is felfogja, hogy újítás. A Sine Mora alapján elég, ha színes dolgokkal van megtömve a háttér.

Ezt a hozzászólást ddbwo módosította (2012.03.26 22:15 GMT+1 óra, ---)
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
   
LugaidVandroiy - Törzstag | 504 hsz       Online status #176903   2012.03.26 21:21 GMT+1 óra  
Bevallom férfiasan Ddbwo, te voltál az utolsó ember akire számítottam, hogy ilyet mond. Kellemesen csalódtam benned, köszönöm

Nem csak a visszajelzések miatt, de főleg magam miatt lesz újraírva. Ezzel a projekttel még vannak terveink, így muszáj lesz valami stabilabb alapot adni neki.

   
ddbwo - Tag | 1625 hsz       Online status #176902   2012.03.26 21:15 GMT+1 óra  
Azért túlzás hogy le kéne tagadni, szerintem tökéletes tanuló projekt.

Nem szabad csak a visszajelzések alapján megítélni a dolgokat, az ember elég "hálátlan" egy népség. Egyrészt nehéz megragadni a figyelmüket, másrészt akár irigységből leszolnak dolgokat.

Elsősorban mindig saját magad kedvéért, és saját magad megítélése alapján kell az értéket magad számára meghatároznod. Minden más jelentéktelen.

Kész programot írtál, ráadásul telefonra. Mekkora dolog már! Az emberek hány százaléka mondhatja még ezt el magáról?

Sőt, ezt még az érettségi előtt tetted!
A Half-Life 2: Deathmatch promóció megszűnt! [B¤°
Kezdetben volék az üresség. Ám akkor a Struktúrfüggöny megteremté az Urat.
DrunkenDragon* Blackwolf
   
LugaidVandroiy - Törzstag | 504 hsz       Online status #176899   2012.03.26 20:18 GMT+1 óra  
Tisztelt Mindenki!

Egyből a közepébe. Arra az elhatározásra jutottam, hogy teljesen újraírom a Balloon Aviator kódját. Ennek az az egyszerű oka van, hogy az eddigi kód minősége a béka segge alatt van; egyszerűen letagadnám, hogy az én kezeim közül került ki. Redundáns, alig-alig O-O, nehezen debugolható, egyszóval kiforratlan, esetlen, és szar. Nyilvánvalóan belefutottam abba a hibába, hogy a platformot, és a nyelvet is a projekttel tanultam párhuzamosan. Ez a kezdők hibája.

A másik indok az, hogy eléggé durván nem volt átütő siker a játék Marketen; bár ez talán kevésbé a kód hibája, mint a koncepciójé.


Az új kódot már elkezdtem írni, gyorsan haladok. Erősen O-O, flexibilis, átláthatóbb, nem redundás, mint az origi. Bár az új kód PC-re készül, úgy írom (ismerve már ennyire az Androidot), hogy maximum másfél óra legyen portolni, optimalizálni.

Akit érdekel a PC-s verzió dev diary videói, vegyenek fel Google+-ra (https://plus.google.com/106020284849547942822/), ott sorban megtekinthető mindegyik. Ilyen tempóban (persze ha érettségi, mint olyan, nem létezne) heteken belül készen lehet egy működőképes prototípus, teljes játékmenettel.


Végszóként: hogy ne csak whining és bejelentés legyen: a segítségeteket szeretném kérni. Mivel egy indie játék fejlesztése az én szememben közösségi, így az ötleteiteket szívesen venném, miszerint mitől lenne jobb játék a Balloon Aviator. Bevallom, nekem is van már pár, mindegyik megvalósítható és a kollégákkal való egyeztetés után valószínűleg meg is lesznek csinálva. Természetesen az ötleteket így vagy úgy, előbb-utóbb honorálni is fogjuk valamivel.

Nekem ez a játék nagyon a szívemhez nőtt, és nem fogom hagyni, hogy egy C kategóriás, felejthető játék maradjon.


Köszönöm a megtisztelő figyelmeteket,
Vandroiy

   
krees - Törzstag | 732 hsz       Online status #175335   2012.02.26 15:09 GMT+1 óra  
Egyáltalán nincs, a privit pedig köszi, remélem Gergőnek is elküldted

Egyébként nem is a sikeresség volt a lényege a projektnek, arra voltunk kíváncsiak, tudunk-e csapatként működni. Pici projekt, de már így is jóval több került bele, mint eredetileg terveztük. Updateket pedig remélem sikerül összehozni,de most picit mást tákolgatunk srácokkal
   
bit.0x8000 - Törzstag | 574 hsz       Online status #175272   2012.02.25 02:39 GMT+1 óra  
Idézet
krees :
A koncepció eleve a döntögetésre épült, tapit nem akartunk bele, bár így sem jött be túlságosan De legalább tapasztaltabbak lettünk...


Igazából csak egy gyenge szóvicc akart lenni...

Egyébként én nem vagyok meglepődve, hogy nem lett átütő siker, ahhoz kicsit több "kraft" kellett volna.
És ez most nem leszólás, sokszor én is tanácstalan vagyok, hogy mit is kéne csinálni Android platformon ahhoz, hogy egy játék sikeres legyen...
Btw, lassan sikerül zöld ágra vergődnöm az opengl es-sel meg az android alkalmazások lifecycle-ével, szóval szívesen beszállnék a CG munkásságába, feltéve, hogy az én ötleteim is megvalósításra kerülnek (merthogy vannak ilyenek)...

(részeg post, remélem nincs harag )
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #175233   2012.02.24 19:07 GMT+1 óra  
Várjuk.

Aztán maradjon update az azt követő hónapokra is.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
LugaidVandroiy - Törzstag | 504 hsz       Online status #175231   2012.02.24 19:05 GMT+1 óra  
Lesz, minden lesz, de sajnos véges nekem is az energiám meg az időm. De elkövetek a nagyon közeli jövőben egy nagy updatet.

   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #175225   2012.02.24 18:39 GMT+1 óra  
Idézet
krees :
A koncepció eleve a döntögetésre épült, tapit nem akartunk bele, bár így sem jött be túlságosan De legalább tapasztaltabbak lettünk...



Nade pont azért kellene bele pár változtatás, meg egy minimális újra gondolás.

Egyébként meg szerintem nincs vele semmi gond, de ha nincs rá frissítés, eltűnik a többi közt, ezért kéne a havi egy update legalább.


EDIT:

Ami szerintem nem ártana bele:

maradhat a döntögetés, de jóval érzékenyebre kéne álítani alapból, talán egy 2x-es szorzó a sebességen sokat javítana, ami a mozgást illeti.

Ami frusztrálhatja a játékosokat, hogy a gombok nem adnak semmi visszajeljést, ha rábökünk, valami apró katt, meg grafikai eltérés nem ártana, mert így megesik, hog ykétszer is rábökök valamire, mert azt hiszem, hogy nem sikerült.

Valami jó aláfestő zene nem ártana, nameg hangok.

Amit már talán mondtam, az életerő, vagy valami hasonló mert így igen hc a cucc, és a vége felé meghallni az idegesítő tud lenni. Valami túlélést segítő powerup sem ártana, védőburok (szappan buborák, ami elsőre kipukkad ha neki megyünk valaminek, mi viszont túl éljük) vagy valami.



Szóval szerintem potenciál van ebben, csak nem szadab parlagon hagyni, fejleszteni meg bővíteni kell kisebb javítások kellenének, hogy megjelenjen a frissítés.

Ezt a hozzászólást DMG módosította (2012.02.24 18:47 GMT+1 óra, ---)
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
Sitnyikk - Törzstag | 1230 hsz       Online status #175218   2012.02.24 18:08 GMT+1 óra  
Idézet
bit.0x8000 :
Idézet
DMG :
...sokak annyira nem preferálják az ilyen döntögetős játékokat, kipróbálják az újdonság kedvéért, de jobb szeretik a tapogatós megoldásokat.


Döntögetés és tapogatás... Milyen játék is ez tulajdonképpen?



és ráadásul van ingyenes verziója is

   
krees - Törzstag | 732 hsz       Online status #175205   2012.02.24 16:09 GMT+1 óra  
A koncepció eleve a döntögetésre épült, tapit nem akartunk bele, bár így sem jött be túlságosan De legalább tapasztaltabbak lettünk...
   
bit.0x8000 - Törzstag | 574 hsz       Online status #175201   2012.02.24 15:46 GMT+1 óra  
Idézet
DMG :
...sokak annyira nem preferálják az ilyen döntögetős játékokat, kipróbálják az újdonság kedvéért, de jobb szeretik a tapogatós megoldásokat.


Döntögetés és tapogatás... Milyen játék is ez tulajdonképpen?
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #175169   2012.02.24 10:59 GMT+1 óra  
Frissítéseket nem terveztek mostanában?

Nem tudom, a nagy Market átalakítással most feldobná-e a frissek közé, ha menne rá update, de nem árt.


Teszem azt egy 2 dimenziós mozgás lehet föl pörgetné a játék menetet, azt veszem észre, hogy sokak annyira nem preferálják az ilyen döntögetős játékokat, kipróbálják az újdonság kedvéért, de jobb szeretik a tapogatós megoldásokat.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
BlueDeath - Törzstag | 1035 hsz       Online status #172210   2012.01.08 10:50 GMT+1 óra  
hoppá
Nahviszont, most már ott a link, lehet vásárolni mint állat
   
krees - Törzstag | 732 hsz       Online status #172204   2012.01.08 08:21 GMT+1 óra  
BlueDeath - Törzstag | 1035 hsz       Online status #172201   2012.01.08 00:01 GMT+1 óra  
Aki gerjedelmet érez rá, az itt talál Cogwheels-es és BA-s termékeket....meg még csomó agyament geek cuccot
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #170308   2011.12.09 08:42 GMT+1 óra  
Na azok már azért szép számok, így indulásnak, még nem volt szerencsém azóta netre tenni a telót. Majd nézem én is.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
BlueDeath - Törzstag | 1035 hsz       Online status #170293   2011.12.08 19:10 GMT+1 óra  
a lite-nál 100-500 közötti letöltést ír a market
   
krees - Törzstag | 732 hsz       Online status #170290   2011.12.08 18:23 GMT+1 óra  
Konkrét egy rövid e-mailbe került, ami így hangzott:

Idézet
Sziasztok srácok!

Jobb ötletem nem volt, gondoltam tőletek kérdezek, bár tudom, hogy nem ez a magazin fő témája, de hátha.
Nem régiben elkezdtünk egy aprócska kis androidos projektet, amely a Balloon Aviator névre hallgat, és a napokban jelent meg.
A játék egy egyszerű, arcade szösszenet, ahol az általunk választott lufit az accelero-meter segítségével irányítva át kell juttatni egy akadálypályán, tüskék, repülők és egyéb akadályok közt, miközben pontokat gyűjtünk.
Indie csapat lévén nincs valami nagy ismertségünk,de szeretnénk kicsit hirdetni a játékot, nem csak facebookon, google+-on, és netes fórumokon, hanem egyéb formában is.

Arról szeretnék érdeklődni, hogy a magazinban, az indie hírek közt, vagy akárhol szerepelhetne-e a játék?

A játékról infó a facebook oldalunkon: http://www.facebook.com/BalloonAviator
Vagy a weboldalunkon: http://cogwheelgames.site90.net/games_Balloon_Aviator.html

Ha bármilyen kérdésetek, kérésetek van, kérlek értesítsetek.

Előre is köszönök mindent, és további sok sikert kívánok!

UI.: Hamarosan egy ingyenes verzió is elérhető lesz.


Muszáj volt valami egyéb médiumot is találni, ahol kicsit jobban megismerhetik, és hogy őszinte legyek, én sem igazán reménykedtem benn,de mégis sikerült.
   
4Bit - Tag | 548 hsz       Online status #170289   2011.12.08 17:51 GMT+1 óra  
Grat srácok! Komolyan az elején nem nagyon hittem abban, hogy ez a projekt ilyen nagy hírnévre tesz szert..
Úgy álljunk meg az életben, akár a sziklaszírt a tengerben; ne engedjük, hogy a szüntelen hullámverés megingasson bennünket.
   
Viktor84 - Tag | 112 hsz       Online status #170286   2011.12.08 17:14 GMT+1 óra  
Ja volt egy kis határozott kéz és láb rátétel mi?
Szerintem akkor is bravúr bekerülni ezekbe a magazinokba...

   
krees - Törzstag | 732 hsz       Online status #170285   2011.12.08 17:01 GMT+1 óra  
Az a demo már rég nem életképes

Köszi Viktor! Rendes volt a srácoktól, és csak egy kis beszélgetésbe került
   
4Bit - Tag | 548 hsz       Online status #170281   2011.12.08 16:28 GMT+1 óra  
Van némi észrevételem a JF.hu-ra fellökött demóval kapcsolatban.

Több bugot is találtam, (Ice Spikes pálya helyett nekem az Ancident Ballon pályát tölti be, hiába választom ki) emellett nagyon gyakori, hogy a progi kilép, néha játék közben szaggat, sőt! előfordult az is, hogy egyszerűen már a játék sem akart bejönni.

Az android marketes verziót még nem volt szerencsém kipróbálni..

Továbbá nem jönne rosszul a játékban egy némító gomb, a Game Makeres pittyegés kikapcsolása érdekében.

U.i: A telefon most lett gyári beállításokra téve, SD kártya formázásra került, szóval 99% hogy nem a Vodafone 845-ös telefonnal van a probléma..
Úgy álljunk meg az életben, akár a sziklaszírt a tengerben; ne engedjük, hogy a szüntelen hullámverés megingasson bennünket.
   
Viktor84 - Tag | 112 hsz       Online status #170280   2011.12.08 16:27 GMT+1 óra  
Nofene!Benne vagytok az új Pc Guruban!Az Indie-hírekben "Új magyar indie-csapat" címmel.Gratula!

   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #170270   2011.12.08 12:49 GMT+1 óra  
Mármint az alvás, természetesen.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
> 1 < [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9]
Korábbi postok