játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5444
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2519

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2188
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1625
syam:    1491

RY
Kategória: Platform
A projectről:
2142-t irunk, az emberiseg a fold ala szorult a harmadik vilaghaboru okozta nuklearis tel szornyusegei elol. A nehezsegek, viszontagsagok es a nehez elet reszben osszekovacsolta es reszben egymasnak ugrasztotta a tuleloket. Ebben a vilagban, akarcsak Shakespeare altal megalmodott Verona macskakoves utcain, szeretett egymasba Hans es Sasha, a ket kulonallo es egymassal vetelkedo kolonia gyermeke. Szerencsenkre az o torenetuk, ellentetben a klasszikus dramaval, boldog veget ert, es igy bekovetkezhetett a naci SS tiszt es az ukran pomponlany kulonos hazassaga. Nemcsak a sajat boldogsaguk, es egy csodalatos gyermek volt a jutalmuk, hanem a ket kolonia kolcsonos szovetseguk volt a frigyuk jutalma. Az ifju gyermek, Solo, mar lassan egy eves lesz, es a szulei ugy dontottek, hogy ezt a nemes unnepet (ami nem mellesleg a koloniak kozott kialakult szovetseg nemzeti unnepe is valt) a felszinen kell unnepelniuk.
Igy Hans fogta a hosszu borkabatjat, es huseges panzershrekjet, mig Sasha a pomponlany ruhajat, rpg-7-eset es hatizsakjat, amibe a kicsi Solo-t bujtattak a merges gazok elol. Veteleztek egy hatalmas adag gazalarcot, es raketat a szovetseg raktarabol es megindultak a felszin fele.........

Tobb szokasa, es hagyomanya is van a csapatnak, elso korben imadjuk a motorokat, es a voros illetve szoke csajokat. No meg Nelson Bay-t (de ezt ugysem ertitek). Illetve mindegyikunknek a legendas ID Software, egy legendas tagja utan orokolt kodneve van, egy katonai rang mellett. Igy a csapattagok rangsorrendben :
Romero - a Generalis
Carmack - az Ezredes
Cloud - az Ormester
Prince - a Kozlegeny.

uj tagok: Levi es Bettina, majd jol kitalalnak nekik valami nevet :D

Remeljuk a legjobb fog kisulni az indulasunkbol, ha megsem, nagy buli volt!
A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
-VisualStudio,
-XSI,
-MAYA
-Netpincér,
-Árpádhídi kolbászos [budai oldal, HÉV megálló]
;
-eger
-billentyuzet
-csoki es energiaital
-whiskey
-sör
-bor
-pálinka [kisebb nagyobb egysegekben]
-rum
es persze a folyamatos jokedv es a szorakozas. :D
Fejlesztés kezdete: Tervezett befejezés:
2010.04.25
Beküldve:
2010.05.02 15:20
Fejlesztő:
Rapid Cher (6 fő)
Elérhetőség:
e-mail: mort3d@gmail.com
Tagok:
beküldő: Mort
regisztrált tagok: d.andras



Fejlesztés állapota:
Fejlesztés alatt
Fejlesztés alatt
Készültség: 99%

Képek - RY
concept
concept
2010.05.15. 10:40
Parkour 5
Parkour 5
2010.05.12. 10:32
Sasha Nude 2
Sasha Nude 2
2010.05.12. 10:29
Sasha Nude 1
Sasha Nude 1
2010.05.12. 10:29
Parkour peklapat
Parkour peklapat
2010.05.11. 14:17
Parkour 4
Parkour 4
2010.05.11. 06:13
Parkour 3
Parkour 3
2010.05.11. 06:13
Parkour 2
Parkour 2
2010.05.11. 06:12
Parkour
Parkour
2010.05.11. 06:12
Sasha 2
Sasha 2
2010.05.02. 15:45
Sasha
Sasha
2010.05.02. 15:45
1
1
2010.05.02. 15:44

Fejlesztési napló - RY
Mort 2010.08.03. 06:21
egy kis szunet, ero atcsoportositas, es szomorkodas a le nem adott verzio miatt.
egy het megerdemelt szunet a fejlesztoknek, majd utanna megint folytatodhat a melo.
Mort 2010.05.11. 06:12

Orormmel jelenthetem ,hogy mostmar gozerovel zajlik a fejlesztes minden fronton!
Talaltunk vegre Engine Programozot, aki a grafikai technologiaert felelos emberrel fogja a muveszi reszleg altal megalmodott vilagot megjeleniteni.Ezzel jelentos terhet leszipkazva a Tower Defensunkrol.
Es a latvanyvilagert is jelentosen felelos Conceptesunket aki muveszeti teren igencsak nagy MELLbedobassal lepett be a csapatunk ekes taboraba.
Nem MELLesleg at is vette az Art director-i titulust azonnal, igy a designerrel kozosen vallvetve zajlik a palyakhoz tartozo elemek, trukkok, csapdak stbk lehetseges tervezese, mig en maradok a design es programozok kozti jelentos lancszem megtestesulesekent.Persze mindenkinek ugyanakkora beleszolasa van a projektbe mint eddig, de a klikkesedes elkezdte nepes taborat verni a szelesen elterulo igen gazdag perspektivankon.

Igy tehat a csapatunk jelenleg 6 fot szamlal!!

Amit lehet mondani a jatekrol:
Elkeszult a vegleges harmadik karakter is [riggel texturaval stb, a shaderek majd az vegso simitasokban kerulnek ra, egyenlore a fenti kep csak XSI viewport]
Specialis palyakra lett szanva [minigame contestre semmifelekeppen nem fert volna bele, utolagos potlas] A fickonak meg nincs rendes neve, egyenlore csak Parkour neven fut, meglehet ez is marad veglegesnek. Rola anyit kell tudni hogy egy igazi platformer, nincs mas nala csak egy kes veszelyesebb helyzetekre [az ellenfeleket szerintem majd hosszas teszteles soran fogjuk prezentalni] es a megmaradt emberi teste a hozzatartozo gepiesitett vegtagokkal melyet majomkent tud hasznalni platformrol platformra ugralasnal.
Animacio teren rengeteg magyar es kulfoldi freerun video is a segitsegunkre valik, igyekszunk mindent megtenni hogy latvanyos jelenetekben vegyen reszt majd a jatekos ha epp erre a karakterre kerul a valasztas.
A parkour kinezetre BLR-es design alapokon nyugszik, ott nagyonis bevalt, masolni meg nem szegyen a profiktol. :)

Szoval mindenki udvozolje Levit es Bettinát,a ket uj szakmailag igen eros csapattarsunkat!! Hurraaaa Hurraaaaaaaa!!!!

Mort 2010.05.04. 13:08
Minigame contest utani pihenes,sorozes jelentem sikeresen megtortent :D

Mindezek utan jelenleg is ujradolgozzuk az export import pipelinet, hogy jobban megtudjunk felelni a mar nem minigame keretek kozt futo projekt elvarasainak.
Rendkivul izgatottak vagyunk a hosszabb feljesztesi ido miatt hisz mostmar komolyabban at tudjuk gondolni a jatek mind technikai mind pedig grafikai elemeit. Ebben a pillanatban is zajlik a sztoriban ottmaradt nehany kerdojel befoltozasa.

Reszemrol a hatterelemek iszonyatos felhuzasa a cel, az erre szakositott tablazatunk taskjai folyamatosan [persze munkaido utan] csokkennek, hisz szinte iparban dolgozom ki a modellek texturak nagyreszet.
Tovabbi karakter animacio ujra, csak a joval kesobbiekben lathato majd. Egyelore eleg az amit eddig a minigamere csinaltunk.De az eddig latott karakterekbol mindenkepp posztolni fogok egy kellemesebb rendert a kesobbiekben. [ezt sem tudom meg mikor]

Egyelore nemtudni mikor lesz varhato ingame jelenet, mivel elso korben egy sajat belso tesztverziot szeretnenk elerni a motorral, hogy az engine tovabbi fejlesztese mellett gameplay, balance es a design tokletesre csiszolasa parhuzamosan folyhasson. Ezen verzioink barmelyike a vegletekig puritan lesz , igy ezt nem szivesen mutogatjuk majd.
De azert en igyekszem ezentul folyamatosan irkalni a jatek tovabbi alakulasat, fejlodeset.

Hozzászólások - RY
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #157915   2011.07.31 20:48 GMT+1 óra  
Már tényleg jó volna látni valami életjelet. Várom.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
Mort - Tag | 53 hsz       Online status #157896   2011.07.31 19:37 GMT+1 óra  
Idézet
Asylum :
Szerintem nyilvánvaló: megint nagy volt az arcuk (csak az a fura, hogy 3 évig simán bent maradt).



csinaljuk! szepen halad a project, nemsokara pattintok nektek valamit fel.


eeeeeeees nemhagyhatom szo nelkul DE 2010 a kezdes, nemertem a 3 evet...
[btw gondolom oktalan flame lett volna mint az osszes tobbi hszed ]
Im back, baby!
   
Asylum - Törzstag | 5444 hsz       Online status #157862   2011.07.31 17:31 GMT+1 óra  
Szerintem nyilvánvaló: megint nagy volt az arcuk (csak az a fura, hogy 3 évig simán bent maradt).
C++ fordítóval és macival alszom
http://darthasylum.blog.hu/
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #157851   2011.07.31 17:16 GMT+1 óra  
Azt mond inkabb, hogy mi van a projectel.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
Mort - Tag | 53 hsz       Online status #157845   2011.07.31 16:44 GMT+1 óra  
Idézet
Kalapacs :
stílusosabb lett volna, ha feltöltesz mellé egy bajuszos képet a csajról.



Van rajta bajusz! csak a gazmaszk miatt nem latszik!
Im back, baby!
   
Kalapacs - Tag | 185 hsz       Online status #157843   2011.07.31 16:32 GMT+1 óra  
stílusosabb lett volna, ha feltöltesz mellé egy bajuszos képet a csajról.
...a játékfejlesztés nem éppen a programozásról szól...
/4Bit
   
Kuz - Törzstag | 4455 hsz       Online status #148406   2011.03.02 09:25 GMT+1 óra  
Nem tudom, hogy a project mennyire fake/valódi, de mégegyszer egymásnak lendültök, repül mindenki, aki a vitában részt vesz. Szóltunk már rátok az idők folyamán elégszer, hadd ne kelljen kifejtenem az elfogadható vitáról alkototott véleményünket. Szólottam vala.
A memóriám már nem a régi. És ráadásul még a memóriám sem a régi...
Az élet attól szép, hogy bármi megtörténhet. És attól szar, hogy meg is történik...
Ha az egyik szinkronúszó megfullad, mit csinál a többi???

   
Pretender - Törzstag | 2498 hsz       Online status #148397   2011.03.02 06:32 GMT+1 óra  
Az viszont tény, hogy csak néhány renderelt képecskét látunk, semmi ingame, de még az engine-ből sincs semmi. Azaz eddig ezt szinte bárki meg tudja tenni, hogy fog néhány modellt, kirendereli, felteszi és voilá.
Sokat változna az emberek véleménye, ha mondjuk bekerülne valami ingame cucc is (főleg, hogy 98%-on áll, már majdnem kész van - a jelenlegi állapot viszont olyan 5%-ot tükröz)

   
Asylum - Törzstag | 5444 hsz       Online status #148186   2011.02.24 18:40 GMT+1 óra  
Mért, élt ez valaha? Beraktak néhány meztelen hölgyike rendert, hadd örüljön a nép. Nekem ez egy kategória a "momóejpégékkel".
C++ fordítóval és macival alszom
http://darthasylum.blog.hu/
   
Archenemy - Törzstag | 625 hsz       Online status #148185   2011.02.24 18:38 GMT+1 óra  
Na de tényleg, feltámad a prozsé, vagy mi lesz?

(C-C-C-COMBO BREAKER!)
------------------------------------
Army of Pixels @ facebook
------------------------------------
A világon a legjobban az ész van elosztva: mindenki meg van róla győződve, hogy neki több jutott.
   
SX - Törzstag | 361 hsz       Online status #148183   2011.02.24 18:19 GMT+1 óra  
Nekem tetszik e pár rím
csak nehogy jöjjön a Rém
ki elhajtja a népet
s akkor megbomlik a képlet..

   
Asylum - Törzstag | 5444 hsz       Online status #148165   2011.02.24 15:16 GMT+1 óra  
Véget érhetne már a mese,
mert mindenkinek tele van a töke.
[...]
C++ fordítóval és macival alszom
http://darthasylum.blog.hu/
   
Pretender - Törzstag | 2498 hsz       Online status #148151   2011.02.24 06:08 GMT+1 óra  
Elfognak és felkötnek,
áldott földdel elfödnek
[...]

   
Mort - Tag | 53 hsz       Online status #148146   2011.02.24 00:01 GMT+1 óra  
Villám sújt. Hullám elsodor.
Ingovány lehúz. Engem mégse birtokol.
Immunis vagyok, csak a jó hat rám.
Bármi rossz jöhet,bennem emberére talál.




Idézet
Archenemy :
random éji troll,
mi a fenét csinálsz e
projekt hamvain?

(igen, ez egy szar haiku volt :p)

Im back, baby!
   
Archenemy - Törzstag | 625 hsz       Online status #148144   2011.02.23 23:48 GMT+1 óra  
random éji troll,
mi a fenét csinálsz e
projekt hamvain?

(igen, ez egy szar haiku volt :p)
------------------------------------
Army of Pixels @ facebook
------------------------------------
A világon a legjobban az ész van elosztva: mindenki meg van róla győződve, hogy neki több jutott.
   
Mort - Tag | 53 hsz       Online status #148143   2011.02.23 22:29 GMT+1 óra  
Kígyó mar. Dzsungel elragad.
Féreg rág, de nem hagyom magam.
Immunis vagyok, csak a jó hat rám.
Bármi is jöhet, innen megy tovább.
Im back, baby!
   
Asylum - Törzstag | 5444 hsz       Online status #148141   2011.02.23 22:11 GMT+1 óra  
Hogy új álmot építsek,
ám egy pillanat múltán...
...az is rombadől.

C++ fordítóval és macival alszom
http://darthasylum.blog.hu/
   
Mort - Tag | 53 hsz       Online status #148137   2011.02.23 21:38 GMT+1 óra  
Nem félek semmitől és
ha minden összedől.
A romok alól jövök elő,
mint egy igazi túlélő.
Im back, baby!
   
endi - Tag | 9 hsz       Online status #140559   2010.09.06 19:10 GMT+1 óra  
Elnézést, de ha problémád van egy felhasználóval, azt kérlek egy moderátornak írd, és ne a gphez/topikba!

Ezt a hozzászólást Kuz módosította (2010.09.06 19:46 GMT+1 óra, ---)
Nézd meg a kisfilmjeimet: http://etyekfilm.hu
   
Mystin - Tag | 163 hsz       Online status #138366   2010.07.30 16:16 GMT+1 óra  
DMG: én is észrevettem, és szerintem nem csak takarja magát...

   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #134020   2010.05.18 09:27 GMT+1 óra  
Fasza!

A "Sasha Nude 2" képen Sasha maszturbál, vagy csak takargatja magát? Mert olyan mintha a középső és gyűrűs ujja nem csak a takarást szolgálná.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
fpeti - Törzstag | 1290 hsz       Online status #133829   2010.05.15 20:34 GMT+1 óra  
Seeting - Törzstag | 2306 hsz       Online status #133674   2010.05.13 16:42 GMT+1 óra  
Rapid cher ?=? Rapid Share
   
Seeting - Törzstag | 2306 hsz       Online status #133673   2010.05.13 16:40 GMT+1 óra  
Azt a perverz mindenségit!
   
Ashkandi - Törzstag | 1045 hsz       Online status #133669   2010.05.13 15:54 GMT+1 óra  
Jóaz.

   
syam - Törzstag | 1491 hsz       Online status #133667   2010.05.13 15:51 GMT+1 óra  
Idézet
dvorgaz :
Idézet
syam :
Umm, Sasha nude.... Pózolj gázálarccal?



Nekem ez jutott róla eszembe.



Inkább nem kérdezem meg, h találtál rá
alias aalberik
   
dvorgaz - Törzstag | 575 hsz       Online status #133666   2010.05.13 15:34 GMT+1 óra  
Idézet
syam :
Umm, Sasha nude.... Pózolj gázálarccal?



Nekem ez jutott róla eszembe.
   
proof88 - Törzstag | 528 hsz       Online status #133652   2010.05.13 06:55 GMT+1 óra  
nekem is ezek a gondolatok jutottak eszembe a nő láttán: csípőnél lehetne kicsit szélesebb, mert ugye a férfiak szélesebbek felül, mint alul (ideális esetben), a nők pedig fordított háromszög inkább. Meg talán a segge lehetne kicsit nőiesebb. Amúgy sunáznám!
   
Asylum - Törzstag | 5444 hsz       Online status #133650   2010.05.13 06:29 GMT+1 óra  
Hát a mellbimboja kicsit fura helyen van
C++ fordítóval és macival alszom
http://darthasylum.blog.hu/
   
syam - Törzstag | 1491 hsz       Online status #133642   2010.05.13 00:38 GMT+1 óra  
Umm, Sasha nude.... Pózolj gázálarccal?
alias aalberik
   
Kuz - Törzstag | 4455 hsz       Online status #133615   2010.05.12 21:18 GMT+1 óra  
Nyugi, mi is csak játékokban látunk nőt, az alapján mondtuk,amit mondtunk.
A memóriám már nem a régi. És ráadásul még a memóriám sem a régi...
Az élet attól szép, hogy bármi megtörténhet. És attól szar, hogy meg is történik...
Ha az egyik szinkronúszó megfullad, mit csinál a többi???

   
Wolfee - Törzstag | 1336 hsz       Online status #133612   2010.05.12 20:37 GMT+1 óra  
pont úgy beszéltek, mintha szoktatok volna nőt látni. hát milyen informatikusok vagytok ti?!
FZoli jóváhagyásával XD

   
Ashkandi - Törzstag | 1045 hsz       Online status #133611   2010.05.12 20:21 GMT+1 óra  
Szerintem kicsit szélesebb csípő és hosszabb láb kéne neki, deréktól fölfele nagyon tutin néz ki, de deréktól lefele mintha túl fiús lenne. A lábainak nincs helye középen, hogy meglegyen az a tipikus enyhe X lábúság ami ugye a szülés miatt kell. De persze ez már szőrszálhasogatás.

   
Kuz - Törzstag | 4455 hsz       Online status #133609   2010.05.12 19:58 GMT+1 óra  
Szvsz : kiccsibére nagyon picivel kisebb mell, és kisebb delta kellene. Szóval legyen nőiesebb. Esetleg egy gondolatnyival nagyobb csípő.
A memóriám már nem a régi. És ráadásul még a memóriám sem a régi...
Az élet attól szép, hogy bármi megtörténhet. És attól szar, hogy meg is történik...
Ha az egyik szinkronúszó megfullad, mit csinál a többi???

   
Wolfee - Törzstag | 1336 hsz       Online status #133606   2010.05.12 19:52 GMT+1 óra  
tegyetek már föl valami textúrát miss vader-re!
FZoli jóváhagyásával XD

   
Mort - Tag | 53 hsz       Online status #133600   2010.05.12 18:42 GMT+1 óra  
No, feltettem es egy pozt be is lottem neki gyorsan, de azt eloljaroban megemlitem hogy nem ezekre lett belove a rig szal ha torik vagy akarmi az ugymarad, jatekban nem igy fog viselkedni [remeljuk :d ]

Ezt a hozzászólást Mort módosította (2010.05.12 19:30 GMT+1 óra, ---)
Im back, baby!
   
Mort - Tag | 53 hsz       Online status #133596   2010.05.12 15:53 GMT+1 óra  
hehehe jojo, amit lesz egy par perc lelegzetvetelem akkor keresek azt is
Im back, baby!
   
Kuz - Törzstag | 4455 hsz       Online status #133591   2010.05.12 15:33 GMT+1 óra  
Amilyen kiéhezett itt néhány ember, sztem nem fognak megharagudni, ha a ruha nélküli képet teszed fel.
A memóriám már nem a régi. És ráadásul még a memóriám sem a régi...
Az élet attól szép, hogy bármi megtörténhet. És attól szar, hogy meg is történik...
Ha az egyik szinkronúszó megfullad, mit csinál a többi???

   
Mort - Tag | 53 hsz       Online status #133590   2010.05.12 15:30 GMT+1 óra  
No, vagyok picit:
Sasha -> ejtsd: Szása
Es a hata teljesen rendben van, van jobb render is belole, majd ha lesz idom felteszem, csak nincs a hatan ruha, igy egybefolyik az oldalaval.
Im back, baby!
   
syam - Törzstag | 1491 hsz       Online status #133587   2010.05.12 14:47 GMT+1 óra  
Idézet
Ashkandi :
Jézusom, ezt a képet tüntesd el...



Miért?

Még lehet, h ihletadó lesz
alias aalberik
   
Ashkandi - Törzstag | 1045 hsz       Online status #133585   2010.05.12 14:39 GMT+1 óra  
Jézusom, ezt a képet tüntesd el...

   
syam - Törzstag | 1491 hsz       Online status #133584   2010.05.12 14:38 GMT+1 óra  
Idézet
Latka X-treme :
Tetszik Hans animja, viszont Sasha-val egy dolog miatt nem vagyok kibékülve:

A Sasha férfinév





Vúhú, Sasha Pivovarova-nak hívnak
alias aalberik
   
Ashkandi - Törzstag | 1045 hsz       Online status #133583   2010.05.12 14:36 GMT+1 óra  
Ahogy elnézem férfi és női név is. De most a csajnak akkora nyaka és háta van, hogy a fele-fele arányra tippelnék.

   
Latka X-treme - Törzstag | 311 hsz       Online status #133579   2010.05.12 14:08 GMT+1 óra  
Tetszik Hans animja, viszont Sasha-val egy dolog miatt nem vagyok kibékülve:

A Sasha férfinév
   
Mort - Tag | 53 hsz       Online status #133551   2010.05.11 23:22 GMT+1 óra  
Idézet
Ashkandi :
Péklapát tenyerek jól illenek az ilyen falramászós akrobata karakterhez.



Kosz hogy szoltatok!
No, volt idom javitani picit, siman lescaleztem a kezet , szerencsere a rig is engedte.
Tehat mostantol peklapat mod off, kiesett a jatekbol

Az aranyokon kesobb meg mindenkepp lesz egy rosta,de ez a kez tenyleg nagyra sikerult.

Meg annyit talan hogy az alkarjat ujra fogjuk dolgozni a konceptesunkkel, es akkor vegre ertelmet nyerhet a robotmizeria de mivel gecigyors fickorol van szo, lehet teljesen felesleges belenyulkalni mar, sokaig ugysem akarjuk huzni a fejlesztest ilyenek miatt.
Im back, baby!
   
Ashkandi - Törzstag | 1045 hsz       Online status #133542   2010.05.11 19:22 GMT+1 óra  
Péklapát tenyerek jól illenek az ilyen falramászós akrobata karakterhez.

   
Akybron - Törzstag | 456 hsz       Online status #133540   2010.05.11 18:25 GMT+1 óra  
Kollégám 14 éves fia néz így ki: vékony srác péklapát tenyerekkel
   
Mort - Tag | 53 hsz       Online status #133539   2010.05.11 18:21 GMT+1 óra  
Ashkandi:
1.Meglehet, de szerintem az zavart meg hogy nincs hatul ruhaja neki, illetve lehet a vallak nem ugy fordultak le annal a poznal. ennek utannanezek, a labfeje es a vadlija a pici, azt mindenkepp javitom majd.
2.jajajjaa, tiszta tiszta, nem kell mindent osszekoszolni [esetleg verezni ] majd kap ra valami gyurodest vagy erosebb anyagtexturat, de a normal majd ugyis sokat dob rajta
semmi zseb, talan egy minta elkel majd ra.

Pretender:
igen,direkt de nem 2x hanem inkabb masfelszer, az alkar vekonysaga miatt tunik sokkalta nagyobbnak.
Im back, baby!
   
Pretender - Törzstag | 2498 hsz       Online status #133536   2010.05.11 17:36 GMT+1 óra  
A csavonak direkt 2x akkora a keze, mint kellene? (vagy torzit a render?^^)

   
Ashkandi - Törzstag | 1045 hsz       Online status #133535   2010.05.11 17:35 GMT+1 óra  
A csajnak akkora háta van mint svarceneggernek, a mostani csávó gatyája meg pulcsia pedig túl tiszta és egyszínű. Kicsit koszoljátok össze vagy menjenek rá zsebek vagy katonai minta vagy valami.