játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5455
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2521

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2189
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1625
syam:    1491

Builders
Egy 3d TPS, ahol a tereptárgyakat mi is építhetjük...
Kategória: TPS-platform
A projectről:
A játék egy 3d-s TPS-platform játék, egy absztrakt, számítógépes világban járunk, ahol különféle programok, kódok cikáznak mindenfelé.
A világ hősei az építők ( builders ), akik nem csak fizikai erejükben állnak a többiek fölött, de képesek fantáziájukkal maguk alakítani a világot, blokkokat, ugródeszkákat, lőtornyokat, és sok más egyéb dolgot építhetnek, amit kitalálnak.
Hősünk, Gabe is egy ezek közül.

A játékban az építés egy 3d-s kurzorral történik, ahol a görgő segítségével magunk határozhatjuk meg a távolságot is.

A videó szerintem jól bemutatja, pontosan mire is gondolok, és hogy hogyan működik a rendszer.

http://www.youtube.com/watch?v=O2_upR3ZzSw&feature=channel_video_title
A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
GameMaker 7.0
GIMP
Audacity
OpenMpt
;

Fejlesztés kezdete: Tervezett befejezés:
2011
remélem 2011
Beküldve:
2011.06.30 07:04
Fejlesztő:
Frogbone Games (1 fő)
Elérhetőség:
Tagok:
beküldő: Thrall
regisztrált tagok:



Fejlesztés állapota:
Fejlesztés alatt
Fejlesztés alatt
Készültség: %

Képek - Builders
az első pálya valszeg egy tutorial-szerű lesz
az első pálya valszeg egy tutorial-szerű lesz
2011.07.12. 17:45
Az új égtextúra
Az új égtextúra
2011.07.12. 17:36
Az ellenfél legyőzve
Az ellenfél legyőzve
2011.07.12. 17:36
Egy
Egy "kisebb" ellenség. Majd lesz videó egy kis harcról, mert butának néz ki, de cseles...
2011.07.05. 07:09
Az új interfész - azok ott fenn forgó kockák
Az új interfész - azok ott fenn forgó kockák
2011.07.03. 06:20
Egy kicsit újabb verzió
Egy kicsit újabb verzió
2011.06.30. 08:25
Egy kezdeti kép, és egy
Egy kezdeti kép, és egy "kocka" építés közben...
2011.06.30. 07:52

Fejlesztési napló - Builders

Hozzászólások - Builders
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #156654   2011.07.18 08:24 GMT+1 óra  
Kíváncsian várom a WFT-t meg majd meglesem, ha lesz rá érkezésem.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
Thrall - Törzstag | 609 hsz       Online status #156552   2011.07.17 11:58 GMT+1 óra  
Idézet
DMG :
Én azért csípem jobban azokat a tutorokat, amik már a tényleges játék közben hint-elnek, és ki is lehet kapcsolni.

Kipróbálható verziót amúgy mikorra tervezed?


Nem ígérgetnék, IndieDB-re kb 3 hónapja ígértem a Warfront tactics demot, de most került fel, szal inkább nem ígérgetek.
JA! Van úf WFT Demo!

Amúgy most úgy áll, hogy van tutorial, de NAGYON gyorsan kell megtanulni, hogy kell kezelni.
Őőőő... majd meglátjátok.
Jatekfejlesztes.hu közös projekt: próbálunk összerakni egy olyan csapatot, akik együtt el tudnak készíteni egy komolyabb játékot megfelelő minőségben. Érdekel?
Link:
JF.hu közös projekt
http://frogbonegame.uw.hu/
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #156546   2011.07.17 08:33 GMT+1 óra  
Én azért csípem jobban azokat a tutorokat, amik már a tényleges játék közben hint-elnek, és ki is lehet kapcsolni.

Kipróbálható verziót amúgy mikorra tervezed?
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
Thrall - Törzstag | 609 hsz       Online status #156527   2011.07.16 22:51 GMT+1 óra  
Idézet
DMG :
A tutorialt szerintem úgy kéne megcsinálni, hog ykikapcsolható legyen, vagy egy plusz tutor pálya, vagy valami hint rendszer, mert amikor az ember valami miatt újra akarja kezdeni, de már tudja hogyan kell játszani, akko rnincs idegesítőbb annál, mikor megint végig kell szenvedni a tutorialt.

Én ezt utálom a legjobban az új RTS-eknél, hog ymár tökre szabványosodott nagyából minden irányítás, de egy hc játékosnak is elmagyarázzák, hogy a kurzor irányítókkal tudja mozgatni a kamerát.


Igazából ez igen érdekes kérdés, lehet, hogy majd nagyon rövidre fogom a tutort. De a kkikapcsolhatósg is egy megoldás.
Ha már RTS: a Warcraft II-nál ütköztem ebbe a problémába: alapból nem indítottam tutorialt.

Aztán, amikor végigjátszottam a gámát, gondoltam, csak úgy kipróbálom a tutot.
Erre kiderült, hogy a tutorialban volt a leglátványosabb cinematic, és a történet (jobb) megértéséhez is fontos lett volna a történet elejét is megismerni.

Most akkor jöhetne az, hogy "azóta tutoriallal indítok" de nem.
Nincs időőőő!!!

Amúgy a történetbe, már amilyen vázlatosan leírtam, szerintem belefér, hogy egy hang elmondogatja mit kell.
Jatekfejlesztes.hu közös projekt: próbálunk összerakni egy olyan csapatot, akik együtt el tudnak készíteni egy komolyabb játékot megfelelő minőségben. Érdekel?
Link:
JF.hu közös projekt
http://frogbonegame.uw.hu/
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #156470   2011.07.16 11:20 GMT+1 óra  
A tutorialt szerintem úgy kéne megcsinálni, hog ykikapcsolható legyen, vagy egy plusz tutor pálya, vagy valami hint rendszer, mert amikor az ember valami miatt újra akarja kezdeni, de már tudja hogyan kell játszani, akko rnincs idegesítőbb annál, mikor megint végig kell szenvedni a tutorialt.

Én ezt utálom a legjobban az új RTS-eknél, hog ymár tökre szabványosodott nagyából minden irányítás, de egy hc játékosnak is elmagyarázzák, hogy a kurzor irányítókkal tudja mozgatni a kamerát.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
fpeti - Törzstag | 1291 hsz       Online status #155679   2011.07.06 20:37 GMT+1 óra  
Idézet
Thrall :
http://www.youtube.com/watch?v=jNS-dgbbH0Q&feature=channel_video_title

így működik az ellenség AI-ja jelenleg.
A lövés konkrétan annyira nem látszik, de a többi igen.
Mivel platform, kicsit bonyolultabb volt megoldani, hogy ne ugráljon a mélybe, de ha ügyesen manőverezünk, még mindig megoldható...


Ügyes.
   
Kalapacs - Tag | 185 hsz       Online status #155619   2011.07.06 03:01 GMT+1 óra  
Idézet
krees :
Apámnak is akkor volt egy


beteg
...a játékfejlesztés nem éppen a programozásról szól...
/4Bit
   
Thrall - Törzstag | 609 hsz       Online status #155618   2011.07.06 02:58 GMT+1 óra  
http://www.youtube.com/watch?v=jNS-dgbbH0Q&feature=channel_video_title

így működik az ellenség AI-ja jelenleg.
A lövés konkrétan annyira nem látszik, de a többi igen.
Mivel platform, kicsit bonyolultabb volt megoldani, hogy ne ugráljon a mélybe, de ha ügyesen manőverezünk, még mindig megoldható...
Jatekfejlesztes.hu közös projekt: próbálunk összerakni egy olyan csapatot, akik együtt el tudnak készíteni egy komolyabb játékot megfelelő minőségben. Érdekel?
Link:
JF.hu közös projekt
http://frogbonegame.uw.hu/
   
krees - Törzstag | 732 hsz       Online status #155412   2011.07.03 18:26 GMT+1 óra  
Apámnak is akkor volt egy
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #155406   2011.07.03 17:23 GMT+1 óra  
2007 az már nagyon régi?

Nekem 90-ből van a legtöbb játék ötletem.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
Thrall - Törzstag | 609 hsz       Online status #155385   2011.07.03 14:25 GMT+1 óra  
Idézet
DMG :
Egy is minecraft utóérzés.

De királyúl néz ki.


Az ötlet már nagyon régóta megvan.
Nagyon régi, 2d-s verzió, 2007:


csak most jutottam el oda, hogy 3d-ben újrakezdjem.
Amúgy köszönöm a hozzászólásokat, remélem tényleg megfelelő minőségben össze tudom hozni a játékot.
Jatekfejlesztes.hu közös projekt: próbálunk összerakni egy olyan csapatot, akik együtt el tudnak készíteni egy komolyabb játékot megfelelő minőségben. Érdekel?
Link:
JF.hu közös projekt
http://frogbonegame.uw.hu/
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #155322   2011.07.02 13:48 GMT+1 óra  
Egy is minecraft utóérzés.

De királyúl néz ki.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
fpeti - Törzstag | 1291 hsz       Online status #155269   2011.06.30 20:13 GMT+1 óra  
Még ilyet!
   
Thrall - Törzstag | 609 hsz       Online status #155261   2011.06.30 16:23 GMT+1 óra  
Idézet
krees :
Ugye ebben is lehet majd sandbox mókázni? Egyébként eszméletlen, miket összehozol GMben Várom a demot én is


Pont ahogy így próbálgattam, gondoltam, lehetne egy sandbox, és egy free-roam is benne.
Az a helyzet, hogy a tereptárgyak kb olyan 30-40 másodperc alatt eltűnnek, de lehet hogy a sandboxban megmaradnak.
A szuperugrásos zöld kockával szerintem elég jól el lehet szórakozni...
Jatekfejlesztes.hu közös projekt: próbálunk összerakni egy olyan csapatot, akik együtt el tudnak készíteni egy komolyabb játékot megfelelő minőségben. Érdekel?
Link:
JF.hu közös projekt
http://frogbonegame.uw.hu/
   
krees - Törzstag | 732 hsz       Online status #155258   2011.06.30 16:06 GMT+1 óra  
Ugye ebben is lehet majd sandbox mókázni? Egyébként eszméletlen, miket összehozol GMben Várom a demot én is
   
LugaidVandroiy - Törzstag | 504 hsz       Online status #155255   2011.06.30 15:46 GMT+1 óra  
Érdekesen néz ki; én kíváncsian várok egy játszható verziót

   
Thrall - Törzstag | 609 hsz       Online status #155252   2011.06.30 15:04 GMT+1 óra  
Frogbone Games: Builders
Jatekfejlesztes.hu közös projekt: próbálunk összerakni egy olyan csapatot, akik együtt el tudnak készíteni egy komolyabb játékot megfelelő minőségben. Érdekel?
Link:
JF.hu közös projekt
http://frogbonegame.uw.hu/
   
> 1 <