játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5441
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2519

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2186
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1625
syam:    1491

NAZInsects
Zöldségek a bogarak ellen
Kategória: TPS
A projectről:
A játékban egy zöldségekből álló csapatot vezetünk, akiknek a feladata a szomszédos Bugmania csapatainak visszaszorítása. Minden karakter egyedi fegyverrel és személyiséggel fog rendelkezni.

A kész játékban tervezünk többek között kampányt, különféle játékmódokat, több játékos módot és pálya szerkesztőt.

Irányítás:
- az egérmutatóval tudunk célozni, illetve meghatározni, hogy milyen irányba haladjon a karakter
- a felfele nyilat nyomva halad az egérmutató irányába a karakter
- az oldalra nyilakkal tudunk oldalazni
- bal egérgombbal tüzel a karakter, ha van töltény a tárában, egyébként újratölt
- ESCAPE-pel lehet kilépni a játékból
- az ALT-TAB egyelőre nem működik
A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
Microsoft Visual Studio 2008 C++ Express, 3d Studio max, Photoshop;
Audacity 1.3 Beta, Tortoise SVN
Fejlesztés kezdete: Tervezett befejezés:
2011 április
2014 december
Beküldve:
2012.06.10 13:54
Fejlesztő:
Silverforge Studio (2 fő)
Elérhetőség:
e-mail: kovmat86@gmail.com
Tagok:
beküldő: Szidi_Rezegh
regisztrált tagok: SilverTitan designer



Fejlesztés állapota:
Fejlesztés alatt
Fejlesztés alatt
Készültség: %

Képek - NAZInsects
Az elitosztag
Az elitosztag
2014.08.12. 02:00
Uncle Sal. Zöldség toborzó plakát
Uncle Sal. Zöldség toborzó plakát
2014.03.07. 08:04
Adolf Rabtler a bogarak vezére
Adolf Rabtler a bogarak vezére
2014.03.07. 08:04
Néhány új díszlet
Néhány új díszlet
2013.04.27. 06:04

2013.04.26. 07:23

2013.04.26. 07:23

2013.04.26. 07:23

2013.04.23. 13:27

2013.04.23. 13:26

2013.04.14. 10:42

2013.04.14. 10:41

2013.04.14. 10:41

2013.04.14. 10:41

2013.04.14. 10:41

2013.04.14. 10:40

2012.06.10. 14:06

2012.06.10. 14:05

2012.06.10. 14:04

2012.06.10. 14:03

2012.06.10. 14:03

2012.06.10. 14:03

Fejlesztési napló - NAZInsects
SilverTitan designer 2014.06.13. 07:52
Ősszel megpróbáljuk a Kickstartert, addig is itt egy kis videó :)
http://youtu.be/FQCO5YUflzE
SilverTitan designer 2014.03.07. 08:01
Üdvözlet, bár elég rég jelentkeztünk, de a fejlesztést nem hagytuk abba. Sajnos csak szabadidőnkben tudjuk fejleszteni ez pedig mostanság elég kevés volt. Április elsején szeretnénk feltolni kickstarterre is, az utóbbi időben erre gyúrunk.
Addig is egy összevágott gameplay videó:
http://www.youtube.com/watch?v=cJcnKYCii0s&list=LLh_HTT9yrUIZyi3kEbyiIRQ&feature=mh_lolz
SilverTitan designer 2013.04.23. 13:45
Gameplay videó a második test verzióról:
http://www.youtube.com/watch?v=3x-uorzxR3E
Szidi_Rezegh 2013.04.14. 12:47
Elkészült a v0.2-0-s demó, melyet az alábbi linkról tölthettek le: http://users.atw.hu/silverforge/plants/plants_0_2_0.zip
Csomagoljátok ki a zip állományt és PowerPlants.exe-vel futtatható a játék. Leírás és infók a PowerPlants - User Manual.pdf-ben.
SilverTitan designer 2013.04.14. 10:48
Igaz lassan 1 éve nem jelentkeztünk, de a fejlesztéssel nem álltunk le. Még ma felkerül az újabb demó verzió amiből pár képet már most is láthattok. Sajnos a tervezettnél lassabban haladunk de folytatjuk míg be nem fejezzük.
Szidi_Rezegh 2012.07.09. 21:53
Felkerült egy frissített változat, amit innen tölthettek le: http://users.atw.hu/silverforge/plants/plants_0.1.1.zip
Változások:
- kamera követi a karaktert
- kurzornyilak irányába halad a karakter
- kameramozgás és irányítás megváltoztatható a data/config.xml-ben, ahol a camera és controls tag-ek attribútumait lehet 0-ra vagy 1-re állítani
- rövid User Manual
SilverTitan designer 2012.06.11. 10:07
Esetlegesen várjuk olyanok jelentkezését, akik hangok, illetve zenék szerkesztésében segítenének nekünk.
SilverTitan designer 2012.06.10. 14:53
egy rövid videó a first playable verzióról
http://www.youtube.com/watch?v=kDZHJXCQJOk&feature=youtu.be
Szidi_Rezegh 2012.06.10. 14:14
Regisztráltuk készülő játékunkat, melyről a képek mellett feltettünk egy technikai demót (first playable). A játékos a demóban egy kis méretű pályán próbálhatja ki a játék alapvető funkcióit. A program egyelőre fejlesztés alatt áll és tartalmazhat hibákat. Mindenféle kritikát, észrevételt vagy kérdést szívesen fogadunk!

Hozzászólások - NAZInsects
postapo - Tag | 1 hsz       Online status #204773   2014.09.11 10:02 GMT+1 óra  
Hát ez nagyon jónak tűnik, hogy álltok?

   
gopher - Törzstag | 496 hsz       Online status #204588   2014.08.23 00:43 GMT+1 óra  
Hehe, nagyon jó! Remélem siker lesz
   
SilverTitan designer - Tag | 144 hsz       Online status #201921   2014.03.10 13:28 GMT+1 óra  
Üdv! hát igen, a sztori idáig is bújtatott ww2 lett volna kicsit kicsavarintva, viszont beszéltünk marketing tanácsadókkal akik aztmondták, hogy külföldön nincs olyan rossz szájíze a "nácis" dolognak mint nálunk sőt a téma örök klasszikus (lásd Dead snow, Iron sky...stb), ezért azt javasolták, hogy a figyelem felkeltése érdekében nevezzük át a játékot erre. Sajnos a marketinghez nem értek, elvégre grafikus vagyok, meglátjuk igazuk van e majd áprilisban amikor kijön kickstarterre, legrosszabb esetbe vissza nevezzük és pár hónap múlva újra feldobjuk.

   
HomeGnome - Szerkesztő | 2919 hsz       Online status #201879   2014.03.08 08:59 GMT+1 óra  
Az Adolf Rabtler kép IMHO zseniális , Uncle Sal is hatalmas, ugyanakkor én is amondó vagyok, hogy talán nem a legszerencsésebb ez a náci vs. amcsi párhuzam.. Sztem Inkább nevezzétek vissza a játékot "Erőművek"-re.

Klikk, a JF.hu bulvárlap.
Klikk #6 WIP: 30% (Kuz, sade, ramoryan...)
   
Geri - Törzstag | 2186 hsz       Online status #201865   2014.03.07 20:10 GMT+1 óra  
a témaválasztás miatt nem tetszik.

   
SilverTitan designer - Tag | 144 hsz       Online status #201854   2014.03.07 16:13 GMT+1 óra  
Sziasztok! Tudjuk, hogy elég rég adtunk életjelet magunkról, volt idő mikor úgy tűnt leáll a fejlesztés, volt idő mikor más ötletek jelentek meg a porondon, aztán végülis úgy döntöttük folytatjuk a játékot. Gondolom ezen sokatok átment, hisz ezek a garázsfejlesztések általános gyerekbetegségei, főleg ha olyan projektnek álltatok neki amely elég komplex. No de a lényeg az, hogy folytattuk és folytatjuk viszont elhatároztuk, hogy megpróbáljuk Kickstarterre dobni a "gyermekünket". Viszont ez a Kickstarter dolog nem olyan faék egyszerű mint ahogy az ember azt hiszi, rengeteg vele a munka (videók, képek, sztori, marketing stratégia...stb) és ha ez nem lenne elég, nem angolszászként a jogi része is erősen beint az embernek. Most úgy fest áprilisba talán összejön és meglátjuk mi lesz, ha összejön a tervezett lovetta akkor az év végére befejezzük és megosztjuk veletek a tapasztalatainkat, mondjuk azt akkor is megoszthatjuk ha nem jön össze, legalább tanulhattok belőle

További szép napot nektek!

   
Szidi_Rezegh - Törzstag | 163 hsz       Online status #194129   2013.05.21 08:14 GMT+1 óra  
@gopher: Beállítható lesz, hogy melyik billentyűvel melyik mozgást végezze a karakter. Jelenleg azért nem megy, mert hotseat módban az AWSD-t a másik játékosnak tartottuk fenn.
   
gopher - Törzstag | 496 hsz       Online status #194075   2013.05.18 09:05 GMT+1 óra  
Végre sikerült kipróbálnom. Nagyon bejön! A célzással nekem nem volt problémám, nem tudom azóta javítottátok e, viszont egyetlen dolog: lehetne, hogy majd AWSD-vel is menjen a mozgás? Köszi Egyébként hajrá, fasza kis cucc lesz ez
   
SilverTitan designer - Tag | 144 hsz       Online status #193788   2013.04.28 13:10 GMT+1 óra  
Ez egy jó kérdés, a következő demó a fegyverekről és az ellenségekről fog szólni, mihelyst kész leszünk velük már kerül is fel

   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #193766   2013.04.26 20:45 GMT+1 óra  
Na térjünk vissza a tárgyra, új demo mikor várható?
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
ramoryan - Törzstag | 442 hsz       Online status #193759   2013.04.26 16:45 GMT+1 óra  
Jah, szenvedj, ahogy mi!

   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #193748   2013.04.26 11:31 GMT+1 óra  
Meg is érdemled.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
SilverTitan designer - Tag | 144 hsz       Online status #193741   2013.04.26 09:44 GMT+1 óra  
Ne is mondjátok, a kést forgatjátok bennem

   
krees - Törzstag | 732 hsz       Online status #193737   2013.04.26 09:05 GMT+1 óra  
Feltéptétek a régi sebeket
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #193719   2013.04.25 19:22 GMT+1 óra  
Azóta is haragszom rájuk. Na jó nem. De az RPG-ért valóban kár.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
ramoryan - Törzstag | 442 hsz       Online status #193716   2013.04.25 15:45 GMT+1 óra  
Hehe, most látom, SilverTitan...
Anno még szinkronhangokat is felvettem nektek, kár hogy nem lett semmi abból a jó kis RPG-ből...

   
SilverTitan designer - Tag | 144 hsz       Online status #193715   2013.04.25 10:55 GMT+1 óra  
Rajta leszünk, hogy kijavítsuk, ez a hiba nem fog bennmaradni. Köszi az észrevételt várjuk a többit is

   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #193714   2013.04.25 09:32 GMT+1 óra  
Az a baj, hogy hozzá lehet szokni, de az első benyomás az első benyomás, nem szabad elmenni mellette szerintem.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
Szidi_Rezegh - Törzstag | 163 hsz       Online status #193713   2013.04.25 09:14 GMT+1 óra  
@DMG: Sikerült reprodukálnom a hibát. Nem csupán az a gond, hogy arrébb céloz, hanem előfordul, hogy 10 pixellel arrébb viszem a kurzort és mégis ugyanarra lő. Próbáltam javítani, de attól kb még rosszabb lett. Nekünk már fel sem tűnik, de ha nagyon zavarja a játékosakat mélyebben belemászok.
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #193702   2013.04.24 19:55 GMT+1 óra  
Háhá, a videón látszik, hog yti is az ellen fölé céloztok, nem rá, csak gondolom már fel sem tűnik, annyit toltátok, nem csodálom, velem is ez van, ha sokat tesztelek, de a videóból szerintem látszik, hog ymire gondoltam a pontatlanság alatt.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
SilverTitan designer - Tag | 144 hsz       Online status #193686   2013.04.24 08:57 GMT+1 óra  
Köszönjük! reméljük hamarosan elkészülünk vele

   
Thrall - Törzstag | 609 hsz       Online status #193684   2013.04.23 23:39 GMT+1 óra  
A videó alapján nagyon profi, és a poszterképek is nagyon hangulatosak!
Jatekfejlesztes.hu közös projekt: próbálunk összerakni egy olyan csapatot, akik együtt el tudnak készíteni egy komolyabb játékot megfelelő minőségben. Érdekel?
Link:
JF.hu közös projekt
http://frogbonegame.uw.hu/
   
SilverTitan designer - Tag | 144 hsz       Online status #193681   2013.04.23 21:47 GMT+1 óra  
Gameplay videó a második test verzióról:
http://www.youtube.com/watch?v=3x-uorzxR3E

   
SilverTitan designer - Tag | 144 hsz       Online status #193674   2013.04.22 20:51 GMT+1 óra  
Köszi az infókat, javításokat megkezdtük
aki szeretne minket követni az megteheti a facebookon is:
https://www.facebook.com/powerplants2

   
Firebond - Tag | 17 hsz       Online status #193606   2013.04.19 12:00 GMT+1 óra  
Videókártyám: GEFORCE GT 520MX (1 GB)

   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #193592   2013.04.18 19:45 GMT+1 óra  
Ha menet közben cikázva próbálok lőni, akkor konkrétan ellövök a célkereszbe fogott ellenfél mellett, két csóka állt egymás mellett, a jobb oldalit céloztam, és minden lövedék a baloldalit találta el, azt vettem észre, hogy iránmy függő a szórás, van hogy a célkeresztet körbelövik a lövedékek, ok szórás, rendben van, de van, hogy a célkereszttől csak balra, vagy van hogy csak jobbra célirányosan.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
fpeti - Törzstag | 1283 hsz       Online status #193583   2013.04.18 17:09 GMT+1 óra  
Én is toltam a demót, nagyon tetszik, de lövésirány nekem is fura. Legkönnyebben úgy lehet szemléltetni,ha fölfele célozva spammoljuk a jobbrabalrát, ekkor a lövések 'v' alakban kerülik ki a célkeresztet.
   
SilverTitan designer - Tag | 144 hsz       Online status #193581   2013.04.18 16:55 GMT+1 óra  
Ahogy Szidi kollegám is mondta ez egy techdemó, szükségünk van a tesztelésetekre, hogy a megfelelő irányt követhessük a játék fejlesztése közben.
Firebond: igen a zöld tetű egy öngyilkos merénylő, a főszereplőnk "ramboorépa" úr elég erős jelenleg, de az igazsághoz hozzátartozik, hogy a teljes küldetésben kezdetben gyengébb lesz és fejlesztésekkel illetve szövetséges zöldségek segítségével tud majd megbirkózni az ellene rontó bogárhordákkal

Windowsban elmegy néha a kép? milyen videó kártyád van ha nem vagyok tolakodó, mert akkor meglessük mi lehet ennek az oka

DMG: Mit takar a pontatlanság, milyen szintűt tapasztaltál, tény hogy alapból van egy nagyon kicsi szórás a gépfegyverben de ha valami nem stimmel nálad arra is szeretnénk fényt deríteni, mert hasonló a saját teszteléseink közben nem jött elő.

köszönjük és várjuk a további hozzászólásokat

   
Firebond - Tag | 17 hsz       Online status #193565   2013.04.18 11:16 GMT+1 óra  
Nem kis távra robbannak, csak lelövöm őklet mielőtt robbanánnak.
Amúgy jó lesz a játék, nagyon tetszik. Windowson viszont néha elmegy a kép, de a játék zavartalanul folytatódik.

   
Szidi_Rezegh - Törzstag | 163 hsz       Online status #193564   2013.04.18 10:49 GMT+1 óra  
@Firebond:
- ez egyelőre még csak techdemó, hogy megmutassuk mire képes a játékmotor, idővel készülnek új pályák is
- a zöld spriterek - ahogy DMG is mondta - öngyilkos merénylők lennének, de úgy néz túl kicsi távra robbanak vagy pedig könnyű kifutni a robbanási sugarukból
- a képet azért nem láthattad játék közben, mert az ott látható dolgokat még nem tettük bele a mostani demóba (csak teasernek van )
   
Firebond - Tag | 17 hsz       Online status #193563   2013.04.18 09:58 GMT+1 óra  
Egyébként ez a kép hol készült?
Sehol sem láttam.

   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #193562   2013.04.18 09:48 GMT+1 óra  
Öngyilkos merénylők, én engedtem már őket a közelembe, ne tedd.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
Firebond - Tag | 17 hsz       Online status #193561   2013.04.18 09:45 GMT+1 óra  
Nagyon klassz, kár hogy ilyen rövid.
Egyébként azok a zöldes sprinterek mire jók? Sosem sebeznek meg, és 2s alatt meghalnak.

   
Szidi_Rezegh - Törzstag | 163 hsz       Online status #193499   2013.04.17 15:16 GMT+1 óra  
@DMG: Ok ránézek a célzásra. A töltények 16 irányból vannak megrajzolva, ezért van amikor nem pont arra néz amerre megy. Ha nagyon zavaró, átállhatunk részecske rendszerrel rajzolt lövedékre és akkor semmilyen irányba nem lenne eltérés. Vannak dolgok, amiket már megszokott a szemünk, ezért jó, hogy más is megnézi. Köszi a visszajelzést!
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #193495   2013.04.17 14:53 GMT+1 óra  
Nekem a célzás még mindig pontatlannak tűnik, és a töltények nem mindig a menetirányba néznek.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
gopher - Törzstag | 496 hsz       Online status #193488   2013.04.17 12:26 GMT+1 óra  
Zsír, este megnézem
   
Szidi_Rezegh - Törzstag | 163 hsz       Online status #193400   2013.04.14 20:48 GMT+1 óra  
LugaidVandroiy - Törzstag | 504 hsz       Online status #185442   2012.07.31 11:39 GMT+1 óra  
Valószínűeg Wine-t használt.

   
Szidi_Rezegh - Törzstag | 163 hsz       Online status #185392   2012.07.30 18:28 GMT+1 óra  
Idézet
Elf :
Jelentem, kubuntu 12.04 alatt tökéletesen működik! Gratula!


Jól van! Örülök, hogy megy linuxon. Szórakoztam én is wine-nal, igaz csak virtuális gépen, de nem sikerült.
@Elf: le tudnád írni röviden mit kellett hozzá telepíteni vagy hogy milyen tutorialt használtál linuxos futtatáshoz?
   
Elf - Törzstag | 932 hsz       Online status #185205   2012.07.27 22:18 GMT+1 óra  
Jelentem, kubuntu 12.04 alatt tökéletesen működik! Gratula!
I, Robot
1. A robotnak nem szabad kárt okoznia emberi lényben.
2. A robot engedelmeskedni tartozik az emberi lények utasításainak.
3. A robot tartozik saját védelméről gondoskodni.
   
Szidi_Rezegh - Törzstag | 163 hsz       Online status #185190   2012.07.27 16:55 GMT+1 óra  
Örülök, hogy tetszik a játék, meg hogy az irányításon sikerült javítanunk. Talán, ha a nyaralások, költözés és egyéb nyári teendőinken túl leszünk, tudunk jelentkezni egy újabb demóval, amiben újabb egységeket és játékelemeket is kipróbálhattok.

@DMG: "Nem arra lő amerre a célkereszt van". van a lövedékeknek egy kis szórása nem tudom, hogy erre gondoltál-e?

@gopher: igen az útkereséssel van még némi probléma, néha olyan helyeket is szabadnak érzékelnek az egységek, amiket valójában nem azok.
   
gopher - Törzstag | 496 hsz       Online status #185133   2012.07.26 17:07 GMT+1 óra  
Most próbáltam ki mind a két verziót, és a másodiknak az irányítása klasszisokkal jobb

A játék egyébként k..va fasza, de tényleg, várom a folytatást

Ami nálam fura volt: a kerítés sarkánál bejututtak az ellenfelek, illetve a lépés hang picit túl sűrű szerintem. Ettől függetlenül minden más nagyon tetszett (nyitó zene és kép, grafika és hangok, mindegyik jó volt).
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #184406   2012.07.10 20:54 GMT+1 óra  
Így érzehetően jobb lett az irányítás, viszont van hogy nem arra ló amerre a célkereszt van.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
Szidi_Rezegh - Törzstag | 163 hsz       Online status #184371   2012.07.10 05:57 GMT+1 óra  
Köszönjük a visszajelzéseket!

Felkerült egy frissített változat, amit innen tölthettek le: http://users.atw.hu/silverforge/plants/plants_0.1.1.zip

A javaslatok szerint változtattam az irányításon és a kameramozgáson. A korábbi állapotot a felhasználó visszaállíthatja az xml konfigurálásával (részletek a fejlesztési naplóban). Várjuk a további észrevételeket, hogy így kényelmesebben használható-e a játék.
   
Blitz - Tag | 26 hsz       Online status #183872   2012.06.26 07:09 GMT+1 óra  
üdv, épp most próbáltam ki a demót, a grafika nagyon szép, szépek a színek, szóval az állatira bejön, nos a mozgás egyből nem jött le hogy hogy is kell, de aztán rájöttem hogy az egeret is kell hozzá forgatni, a hangok jók, csak az hogy minden lépésnél igy hallom a lépteket, szerintem lehetne kicsit halkabb, a kukoricásban levő hangok bejöttek, ja és az hogy az ilyen melléktárgyakat, vagy object (nem biztos hogy így hívják, nézzétek el..) szét lehet lőni, mondjuk a dobozokat, madárijesztő stb, bár szerintem ez azért is van, mert a dobozokban lehet majd találni itemeket, de nagyon jónak ígérkezik, sok sikert

   
Endrow - Tag | 8 hsz       Online status #183562   2012.06.19 21:20 GMT+1 óra  
Nem is rossz, coop multival tarolni fog szerintem

   
SilverTitan designer - Tag | 144 hsz       Online status #183277   2012.06.15 11:40 GMT+1 óra  
Kiadós dolog nyílván eléggé távlati cél, mert a játék még elég messze van attól hogy kiadható minőségű legyen. Igazából mi már annak is örülnénk ha sok embernek tetszene és szívesen játszana vele egyedül, vagy akár barátaival együtt.

   
Szidi_Rezegh - Törzstag | 163 hsz       Online status #183169   2012.06.14 08:29 GMT+1 óra  
Gondolkodunk rajta, hogy kiadjuk valamelyik kiadónál, de addig még rengeteg fejlesztésre lesz szükség, szóval ez egyelőre csak távlati cél. Addig a demók ingyen kipróbálhatók.
   
paragliding - Tag | 298 hsz       Online status #183145   2012.06.13 20:35 GMT+1 óra  
Értem, bocsi az offért. A játékra visszatérve:
Imádom az ilyen egyszerű időtöltős játékokat, nem is nagyon tudok kritikát írni hozzá (már leírták egyébként, ami nekem sem tetszett). A kérdésem az lenne csak, hogy ez ingyenes cucc lesz, vagy majd fizetős?
   
Matzi - Szerkesztő | 2519 hsz       Online status #183128   2012.06.13 14:49 GMT+1 óra  
Rendes értékelés lesz, meg lehet majd követni projektek sorsát. De ez itt off, ha bármi érdekel, akkor a v3as topicba kérem.
If your game idea starts with the story it’s not a game idea.
Stories in games are optional.