játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5479
FZoli:    4893
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2526

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2195
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1654
syam:    1491

NAZInsects
Zöldségek a bogarak ellen
Kategória: TPS
A projectről:
A játékban egy zöldségekből álló csapatot vezetünk, akiknek a feladata a szomszédos Bugmania csapatainak visszaszorítása. Minden karakter egyedi fegyverrel és személyiséggel fog rendelkezni.

A kész játékban tervezünk többek között kampányt, különféle játékmódokat, több játékos módot és pálya szerkesztőt.

Irányítás:
- az egérmutatóval tudunk célozni, illetve meghatározni, hogy milyen irányba haladjon a karakter
- a felfele nyilat nyomva halad az egérmutató irányába a karakter
- az oldalra nyilakkal tudunk oldalazni
- bal egérgombbal tüzel a karakter, ha van töltény a tárában, egyébként újratölt
- ESCAPE-pel lehet kilépni a játékból
- az ALT-TAB egyelőre nem működik
A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
Microsoft Visual Studio 2008 C++ Express, 3d Studio max, Photoshop;
Audacity 1.3 Beta, Tortoise SVN
Fejlesztés kezdete: Tervezett befejezés:
2011 április
2014 december
Beküldve:
2012.06.10 13:54
Fejlesztő:
Silverforge Studio (2 fő)
Elérhetőség:
e-mail: kovmat86@gmail.com
Tagok:
beküldő: Szidi_Rezegh
regisztrált tagok: SilverTitan designer



Fejlesztés állapota:
Fejlesztés alatt
Fejlesztés alatt
Készültség: %

Képek - NAZInsects
Az elitosztag
Az elitosztag
2014.08.12. 02:00
Uncle Sal. Zöldség toborzó plakát
Uncle Sal. Zöldség toborzó plakát
2014.03.07. 08:04
Adolf Rabtler a bogarak vezére
Adolf Rabtler a bogarak vezére
2014.03.07. 08:04
Néhány új díszlet
Néhány új díszlet
2013.04.27. 06:04

2013.04.26. 07:23

2013.04.26. 07:23

2013.04.26. 07:23

2013.04.23. 13:27

2013.04.23. 13:26

2013.04.14. 10:42

2013.04.14. 10:41

2013.04.14. 10:41

2013.04.14. 10:41

2013.04.14. 10:41

2013.04.14. 10:40

2012.06.10. 14:06

2012.06.10. 14:05

2012.06.10. 14:04

2012.06.10. 14:03

2012.06.10. 14:03

2012.06.10. 14:03

Fejlesztési napló - NAZInsects
SilverTitan designer 2014.06.13. 07:52
Ősszel megpróbáljuk a Kickstartert, addig is itt egy kis videó :)
http://youtu.be/FQCO5YUflzE
SilverTitan designer 2014.03.07. 08:01
Üdvözlet, bár elég rég jelentkeztünk, de a fejlesztést nem hagytuk abba. Sajnos csak szabadidőnkben tudjuk fejleszteni ez pedig mostanság elég kevés volt. Április elsején szeretnénk feltolni kickstarterre is, az utóbbi időben erre gyúrunk.
Addig is egy összevágott gameplay videó:
http://www.youtube.com/watch?v=cJcnKYCii0s&list=LLh_HTT9yrUIZyi3kEbyiIRQ&feature=mh_lolz
SilverTitan designer 2013.04.23. 13:45
Gameplay videó a második test verzióról:
http://www.youtube.com/watch?v=3x-uorzxR3E
Szidi_Rezegh 2013.04.14. 12:47
Elkészült a v0.2-0-s demó, melyet az alábbi linkról tölthettek le: http://users.atw.hu/silverforge/plants/plants_0_2_0.zip
Csomagoljátok ki a zip állományt és PowerPlants.exe-vel futtatható a játék. Leírás és infók a PowerPlants - User Manual.pdf-ben.
SilverTitan designer 2013.04.14. 10:48
Igaz lassan 1 éve nem jelentkeztünk, de a fejlesztéssel nem álltunk le. Még ma felkerül az újabb demó verzió amiből pár képet már most is láthattok. Sajnos a tervezettnél lassabban haladunk de folytatjuk míg be nem fejezzük.
Szidi_Rezegh 2012.07.09. 21:53
Felkerült egy frissített változat, amit innen tölthettek le: http://users.atw.hu/silverforge/plants/plants_0.1.1.zip
Változások:
- kamera követi a karaktert
- kurzornyilak irányába halad a karakter
- kameramozgás és irányítás megváltoztatható a data/config.xml-ben, ahol a camera és controls tag-ek attribútumait lehet 0-ra vagy 1-re állítani
- rövid User Manual
SilverTitan designer 2012.06.11. 10:07
Esetlegesen várjuk olyanok jelentkezését, akik hangok, illetve zenék szerkesztésében segítenének nekünk.
SilverTitan designer 2012.06.10. 14:53
egy rövid videó a first playable verzióról
http://www.youtube.com/watch?v=kDZHJXCQJOk&feature=youtu.be
Szidi_Rezegh 2012.06.10. 14:14
Regisztráltuk készülő játékunkat, melyről a képek mellett feltettünk egy technikai demót (first playable). A játékos a demóban egy kis méretű pályán próbálhatja ki a játék alapvető funkcióit. A program egyelőre fejlesztés alatt áll és tartalmazhat hibákat. Mindenféle kritikát, észrevételt vagy kérdést szívesen fogadunk!

Hozzászólások - NAZInsects
fpeti - Törzstag | 1295 hsz       Online status #193583   2013.04.18 17:09 GMT+1 óra  
Én is toltam a demót, nagyon tetszik, de lövésirány nekem is fura. Legkönnyebben úgy lehet szemléltetni,ha fölfele célozva spammoljuk a jobbrabalrát, ekkor a lövések 'v' alakban kerülik ki a célkeresztet.
   
SilverTitan designer - Tag | 144 hsz       Online status #193581   2013.04.18 16:55 GMT+1 óra  
Ahogy Szidi kollegám is mondta ez egy techdemó, szükségünk van a tesztelésetekre, hogy a megfelelő irányt követhessük a játék fejlesztése közben.
Firebond: igen a zöld tetű egy öngyilkos merénylő, a főszereplőnk "ramboorépa" úr elég erős jelenleg, de az igazsághoz hozzátartozik, hogy a teljes küldetésben kezdetben gyengébb lesz és fejlesztésekkel illetve szövetséges zöldségek segítségével tud majd megbirkózni az ellene rontó bogárhordákkal

Windowsban elmegy néha a kép? milyen videó kártyád van ha nem vagyok tolakodó, mert akkor meglessük mi lehet ennek az oka

DMG: Mit takar a pontatlanság, milyen szintűt tapasztaltál, tény hogy alapból van egy nagyon kicsi szórás a gépfegyverben de ha valami nem stimmel nálad arra is szeretnénk fényt deríteni, mert hasonló a saját teszteléseink közben nem jött elő.

köszönjük és várjuk a további hozzászólásokat

   
Firebond - Tag | 17 hsz       Online status #193565   2013.04.18 11:16 GMT+1 óra  
Nem kis távra robbannak, csak lelövöm őklet mielőtt robbanánnak.
Amúgy jó lesz a játék, nagyon tetszik. Windowson viszont néha elmegy a kép, de a játék zavartalanul folytatódik.

   
Szidi_Rezegh - Törzstag | 163 hsz       Online status #193564   2013.04.18 10:49 GMT+1 óra  
@Firebond:
- ez egyelőre még csak techdemó, hogy megmutassuk mire képes a játékmotor, idővel készülnek új pályák is
- a zöld spriterek - ahogy DMG is mondta - öngyilkos merénylők lennének, de úgy néz túl kicsi távra robbanak vagy pedig könnyű kifutni a robbanási sugarukból
- a képet azért nem láthattad játék közben, mert az ott látható dolgokat még nem tettük bele a mostani demóba (csak teasernek van )
   
Firebond - Tag | 17 hsz       Online status #193563   2013.04.18 09:58 GMT+1 óra  
Egyébként ez a kép hol készült?
Sehol sem láttam.

   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #193562   2013.04.18 09:48 GMT+1 óra  
Öngyilkos merénylők, én engedtem már őket a közelembe, ne tedd.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
Firebond - Tag | 17 hsz       Online status #193561   2013.04.18 09:45 GMT+1 óra  
Nagyon klassz, kár hogy ilyen rövid.
Egyébként azok a zöldes sprinterek mire jók? Sosem sebeznek meg, és 2s alatt meghalnak.

   
Szidi_Rezegh - Törzstag | 163 hsz       Online status #193499   2013.04.17 15:16 GMT+1 óra  
@DMG: Ok ránézek a célzásra. A töltények 16 irányból vannak megrajzolva, ezért van amikor nem pont arra néz amerre megy. Ha nagyon zavaró, átállhatunk részecske rendszerrel rajzolt lövedékre és akkor semmilyen irányba nem lenne eltérés. Vannak dolgok, amiket már megszokott a szemünk, ezért jó, hogy más is megnézi. Köszi a visszajelzést!
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #193495   2013.04.17 14:53 GMT+1 óra  
Nekem a célzás még mindig pontatlannak tűnik, és a töltények nem mindig a menetirányba néznek.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
gopher - Törzstag | 497 hsz       Online status #193488   2013.04.17 12:26 GMT+1 óra  
Zsír, este megnézem
   
Szidi_Rezegh - Törzstag | 163 hsz       Online status #193400   2013.04.14 20:48 GMT+1 óra  
LugaidVandroiy - Törzstag | 504 hsz       Online status #185442   2012.07.31 11:39 GMT+1 óra  
Valószínűeg Wine-t használt.

   
Szidi_Rezegh - Törzstag | 163 hsz       Online status #185392   2012.07.30 18:28 GMT+1 óra  
Idézet
Elf :
Jelentem, kubuntu 12.04 alatt tökéletesen működik! Gratula!


Jól van! Örülök, hogy megy linuxon. Szórakoztam én is wine-nal, igaz csak virtuális gépen, de nem sikerült.
@Elf: le tudnád írni röviden mit kellett hozzá telepíteni vagy hogy milyen tutorialt használtál linuxos futtatáshoz?
   
Elf - Törzstag | 932 hsz       Online status #185205   2012.07.27 22:18 GMT+1 óra  
Jelentem, kubuntu 12.04 alatt tökéletesen működik! Gratula!
I, Robot
1. A robotnak nem szabad kárt okoznia emberi lényben.
2. A robot engedelmeskedni tartozik az emberi lények utasításainak.
3. A robot tartozik saját védelméről gondoskodni.
   
Szidi_Rezegh - Törzstag | 163 hsz       Online status #185190   2012.07.27 16:55 GMT+1 óra  
Örülök, hogy tetszik a játék, meg hogy az irányításon sikerült javítanunk. Talán, ha a nyaralások, költözés és egyéb nyári teendőinken túl leszünk, tudunk jelentkezni egy újabb demóval, amiben újabb egységeket és játékelemeket is kipróbálhattok.

@DMG: "Nem arra lő amerre a célkereszt van". van a lövedékeknek egy kis szórása nem tudom, hogy erre gondoltál-e?

@gopher: igen az útkereséssel van még némi probléma, néha olyan helyeket is szabadnak érzékelnek az egységek, amiket valójában nem azok.
   
gopher - Törzstag | 497 hsz       Online status #185133   2012.07.26 17:07 GMT+1 óra  
Most próbáltam ki mind a két verziót, és a másodiknak az irányítása klasszisokkal jobb

A játék egyébként k..va fasza, de tényleg, várom a folytatást

Ami nálam fura volt: a kerítés sarkánál bejututtak az ellenfelek, illetve a lépés hang picit túl sűrű szerintem. Ettől függetlenül minden más nagyon tetszett (nyitó zene és kép, grafika és hangok, mindegyik jó volt).
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #184406   2012.07.10 20:54 GMT+1 óra  
Így érzehetően jobb lett az irányítás, viszont van hogy nem arra ló amerre a célkereszt van.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
Szidi_Rezegh - Törzstag | 163 hsz       Online status #184371   2012.07.10 05:57 GMT+1 óra  
Köszönjük a visszajelzéseket!

Felkerült egy frissített változat, amit innen tölthettek le: http://users.atw.hu/silverforge/plants/plants_0.1.1.zip

A javaslatok szerint változtattam az irányításon és a kameramozgáson. A korábbi állapotot a felhasználó visszaállíthatja az xml konfigurálásával (részletek a fejlesztési naplóban). Várjuk a további észrevételeket, hogy így kényelmesebben használható-e a játék.
   
Blitz - Tag | 26 hsz       Online status #183872   2012.06.26 07:09 GMT+1 óra  
üdv, épp most próbáltam ki a demót, a grafika nagyon szép, szépek a színek, szóval az állatira bejön, nos a mozgás egyből nem jött le hogy hogy is kell, de aztán rájöttem hogy az egeret is kell hozzá forgatni, a hangok jók, csak az hogy minden lépésnél igy hallom a lépteket, szerintem lehetne kicsit halkabb, a kukoricásban levő hangok bejöttek, ja és az hogy az ilyen melléktárgyakat, vagy object (nem biztos hogy így hívják, nézzétek el..) szét lehet lőni, mondjuk a dobozokat, madárijesztő stb, bár szerintem ez azért is van, mert a dobozokban lehet majd találni itemeket, de nagyon jónak ígérkezik, sok sikert

   
Endrow - Tag | 8 hsz       Online status #183562   2012.06.19 21:20 GMT+1 óra  
Nem is rossz, coop multival tarolni fog szerintem

   
SilverTitan designer - Tag | 144 hsz       Online status #183277   2012.06.15 11:40 GMT+1 óra  
Kiadós dolog nyílván eléggé távlati cél, mert a játék még elég messze van attól hogy kiadható minőségű legyen. Igazából mi már annak is örülnénk ha sok embernek tetszene és szívesen játszana vele egyedül, vagy akár barátaival együtt.

   
Szidi_Rezegh - Törzstag | 163 hsz       Online status #183169   2012.06.14 08:29 GMT+1 óra  
Gondolkodunk rajta, hogy kiadjuk valamelyik kiadónál, de addig még rengeteg fejlesztésre lesz szükség, szóval ez egyelőre csak távlati cél. Addig a demók ingyen kipróbálhatók.
   
paragliding - Tag | 298 hsz       Online status #183145   2012.06.13 20:35 GMT+1 óra  
Értem, bocsi az offért. A játékra visszatérve:
Imádom az ilyen egyszerű időtöltős játékokat, nem is nagyon tudok kritikát írni hozzá (már leírták egyébként, ami nekem sem tetszett). A kérdésem az lenne csak, hogy ez ingyenes cucc lesz, vagy majd fizetős?
   
Matzi - Szerkesztő | 2526 hsz       Online status #183128   2012.06.13 14:49 GMT+1 óra  
Rendes értékelés lesz, meg lehet majd követni projektek sorsát. De ez itt off, ha bármi érdekel, akkor a v3as topicba kérem.
If your game idea starts with the story it’s not a game idea.
Stories in games are optional.
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #183125   2012.06.13 14:42 GMT+1 óra  
Tervben van az értékelés, ha jól tudom.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
paragliding - Tag | 298 hsz       Online status #183124   2012.06.13 14:40 GMT+1 óra  
Miért gusztustalan? Nem FB lájkra gondoltam, hanem egy sima tetszik/nem tetszik gombra. A v3.0-ba beépíthetnétek sztem.
   
Matzi - Szerkesztő | 2526 hsz       Online status #183121   2012.06.13 14:11 GMT+1 óra  
paradling:
Mert gusztustalan facebookos hülyeség!?
Valójában meg nem támogatja a fórummotor, és nincs is tervbevéve.

A játék amúgy jól néz ki. Hajrá!
If your game idea starts with the story it’s not a game idea.
Stories in games are optional.
   
paragliding - Tag | 298 hsz       Online status #183119   2012.06.13 14:09 GMT+1 óra  
LIKE! (Tényleg, miért nem lehet lájkolini a projecteket? )
   
2SD - Tag | 463 hsz       Online status #183013   2012.06.12 09:51 GMT+1 óra  
Idézet
SilverTitan designer :
a hátralövés annyiból lesz max gáz hogy nemtom mennyire néz ki jól ha kicsavarjuk a répát, ez sajnos nem 3d-s játék ezért oda kell figyelni hogy ne legyen túl sok animációs fázisa se a karinak, valamit megpróbálok operálni vele.

minden anim elkészült 8 fázisban szóval emiatt simán meg lehet a 8 irányú mozgást, kérdés h nem lesz e gond ha a mozgást 8 irányra szűkítjük csak, mert a jelenlegi irányítással 360°ban lehet menni bármerre.


Szerintem próbáljátok ki, hogy mennyire lassítja, egy kicsit reggel, meg másnap van, de ha nem tévedek, akkor ez 8*8*frame, tényleg soknak tűnik, de ha nem lesz más animációja(szerintem nem is kell más, max egy gomb nyomó\ajtó nyitó, nem tudom mit terveztek még belerakni), akkor nem hiszem, hogy túlcsordulna a memória igénye.

Attól még lehet 360 fokban mozogni, hogy az animáció csak 8 irányba fordul, most is így van, az irányításon annyit kéne csak variálni, hogy a kamerához viszonyítsa, ne a karakterhez(vagy legalább választhatóvá tenni, volt steamen egy autós cucc, valami multis lövölde, csak nem ugrik be a neve, ott is ugyanez volt a helyzet, de szerencsére volt kamerához és a kocsihoz viszonyított irányítás is.)
C4Ninja
   
Bacce - Bacce | 1783 hsz       Online status #183010   2012.06.12 09:34 GMT+1 óra  
Az irányítást nyugodtan meg lehet oldani úgy hogy ne függjön attól hogy a figura merre néz, nem kell ezért félbe vágni a srácot, csak annyi hogy amikor nem a kurzor irányába megy akkor oldalaz, hátrál, stb.
Kamerát szerintem lehet fixálni, nem kell ott középen az a holtjáték... és ezzel megoldódik hogy a srác túlzottan kimegy a kép szélére.
win8-ban működnek a hot cornerek, azt érdemes lenne letiltani, mert átmentem véletlen a start képernyőre és mikor vissza mentem desktopra akkor ablakos módban ment a játéko és nem volt kép.
Furcsa volt a kurzor mozgása is, aztán kicsit matattam a config.xml-be, 1-re állítottam a system cursort és azt láttam hogy nem követi a célkereszt tökéletesen a kurzort, nem tudom hogy ez bug vagy feature.
Az emberi agy jobban szereti a kiszámítható viselkedést, mert olyankor nem kell folyamatosan koncentrálnia, hanem "rutinná" válik, ezért zavaró amikor a kurzor nem úgy működik a képernyő egyik részén mint a másikon, vagy amikor a gomb folyamatosan változtatja a funkcióját. Ha egy játék irányítása nem intuitív casual szinten azt nehéz kimagyarázni.
Making the world a better place, one line of code at a time.
http://bacce.uw.hu
   
SilverTitan designer - Tag | 144 hsz       Online status #183008   2012.06.12 09:21 GMT+1 óra  
Idézet
ramoryan :
Hehe, most nézem ... SilverTitan designer ... Mintha tegnap lett volna, hogy szinkronhangokat vettem fel a - sajnos - el nem készült dio klónotokhoz.

Ez is egy minőségi játéknak tűnik, csak így tovább!



jaja rég volt már eléggé, jó kis időszak volt az elég sokáig eljutott a wizards de befejezni sajnos nem sikerült, de az 5let megvan ha egyszer majd lesz rá kapacitás meg tőke fel lehet éleszteni egy új verzióban. A hangok megvannak ha jól emlékszem te voltál Irenicus

a billentyűkioszták konfigurálható lesz, egyenlőre azért van a nyilakra optizva mert hotseat üzemmódban én ott szoktam lenni

a hátralövés annyiból lesz max gáz hogy nemtom mennyire néz ki jól ha kicsavarjuk a répát, ez sajnos nem 3d-s játék ezért oda kell figyelni hogy ne legyen túl sok animációs fázisa se a karinak, valamit megpróbálok operálni vele.

minden anim elkészült 8 fázisban szóval emiatt simán meg lehet a 8 irányú mozgást, kérdés h nem lesz e gond ha a mozgást 8 irányra szűkítjük csak, mert a jelenlegi irányítással 360°ban lehet menni bármerre.

igen sajnos a játék nevéből adódóan mindenki a plants vs zombiesra gondol pedig higyjétek el nem terveztünk klónt csinálni belőle.

   
2SD - Tag | 463 hsz       Online status #183003   2012.06.12 08:47 GMT+1 óra  
Nem egészen értem, hogy mi ezzel a probléma, itt pl teljesen jól néz ki:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=w0miAfghrTg#t=183s
C4Ninja
   
Szidi_Rezegh - Törzstag | 163 hsz       Online status #182996   2012.06.12 08:15 GMT+1 óra  
Idézet
2SD :
Irányítással kapcsolatban, nekem a leglogikusabbnak az tűnik, ha folyamatosan a célkereszt irányába néz, de közben mehet akármerre(az akármerre túlzás, a tipikus 8 irányú mozgásra gondoltam.) Tudom-tudom, 8x kell megcsinálni a séta animot, viszont más nem is nagyon kell, emiatt talán megérheti szarakodni vele.



Igen, ezt már más is mondta, mindenképpen megfontoljuk az alkalmazását. A lépés animációt is megrajzoltuk minden irányba és független a törzstől, de ahogy SilverTitan designer említette, szerinte nem néz ki jól, ha teljesen másfele néz a karakter törzse mint a lába.
Crimson landben ez működött, mert az teljesen felülnézetes, de izometrikus nézetben ezt nehezebb kivitelezni.

Idézet
2SD :
+1 a wasd mellett



Megoldható.
   
Szidi_Rezegh - Törzstag | 163 hsz       Online status #182995   2012.06.12 08:05 GMT+1 óra  
A kamera mozgásnál engem az zavart, ha tökéletesen lekövettük az irányított karakter mozgását, mert ekkor ha kis helyen sokszor irányt változtatott a játékos, rángatózóvá vált a kép megjelenítése. A játék sok funkciója konfigurálható xml fájlokon keresztül, a kamerakezelést is kivezetem egy paraméterbe, hogy a tesztelők kipróbálhassák melyik megoldás nyújt szebb látványt.

Az ASDW kiosztás megoldható, habár oda a hotseat mód másik játékosát tennénk. Igény esetén ezt is átállíthatja a játékos.

Tereptárgyak rombolhatóságánál két csoport létezik. Vannak tereptárgyak melyek lövés hatására megsemmisülnek (destructable) pl hordó, madárijesztő, illetve olyanok amik csak akkor, ha rálép a karakter (trampling) pl. tök, pici tábla. Az xml minimális átírásával változtatható, hogy a tereptárgyak melyik csoportba tartozzanak (dizájn döntés).
   
2SD - Tag | 463 hsz       Online status #182994   2012.06.12 08:02 GMT+1 óra  
Irányítással kapcsolatban, nekem a leglogikusabbnak az tűnik, ha folyamatosan a célkereszt irányába néz, de közben mehet akármerre(az akármerre túlzás, a tipikus 8 irányú mozgásra gondoltam.) Tudom-tudom, 8x kell megcsinálni a séta animot, viszont más nem is nagyon kell, emiatt talán megérheti szarakodni vele.

+1 a wasd mellett
C4Ninja
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #182992   2012.06.12 06:44 GMT+1 óra  
Idézet
Tibsy :
am engem egy kicsit emlékeztet a ZombiPlants-ra


Azóta nem eszem zombit, vagy növényt?

Melelsleg, ha az amire én gondolok, akkor max grafikában, mnert hogy az tower defense.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
Tibsy - Tag | 307 hsz       Online status #182991   2012.06.12 02:37 GMT+1 óra  
. ne ez egy tökéletes indok hogy ne egyek zöldséget , képes és gránátot próbál lenyomni a torkomon ... am engem egy kicsit emlékeztet a ZombiPlants-ra
   
fpeti - Törzstag | 1295 hsz       Online status #182988   2012.06.12 00:21 GMT+1 óra  
Jól néz ki, izometrikus lövölde meg pláne bejön.
   
ramoryan - Törzstag | 442 hsz       Online status #182972   2012.06.11 19:41 GMT+1 óra  
Hehe, most nézem ... SilverTitan designer ... Mintha tegnap lett volna, hogy szinkronhangokat vettem fel a - sajnos - el nem készült dio klónotokhoz.

Ez is egy minőségi játéknak tűnik, csak így tovább!

   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #182958   2012.06.11 18:44 GMT+1 óra  
Végülis én is tudok hátrafelé lőne 180 fok körül, csak azt kell lekezelni, hogy körbefordulni ne tudjon. Esetleg fegyvertől függővé tenni a hátrafordulási küszöböt, mert egy pisztolylan simán tud kényelmesen hátrafelé lőni, egy két kezes Minigun-al már lehet, hogy macerás.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
SilverTitan designer - Tag | 144 hsz       Online status #182955   2012.06.11 18:16 GMT+1 óra  
igen az egeres megoldással az lenne a gond, hogy csak az ellenfél fele tudsz menni, 2 gombra szükség van, mert lesz gránát dobás is ami az egér jobbgombjára van kiosztva. végülsi már most is ketté van vágva a felső és az alsótest, kérdés mennyire néz ki hülyén ha kicsavarjuk a főhőst. (végülis be lehetne határolni hogy max 90%-al tudjon elfordulni az alsótesthez képest.

target lockos dolog működőképes lehet érdemes letesztelni.

   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #182954   2012.06.11 18:11 GMT+1 óra  
Vagy az egér jobb gombjára megy, balra lő, de ez esetben és a általad felvázolt esetben, szerintem gond lenne a célzással. Viszont ha az egérre forogna az egész test, és ettől függetlenül lehetne irányítani, az szerintem jó lehet, de kicsit talán nehézkesebb megoldani a futási animot.

Esetleg maradhatna ez az elképzelés, csak az oldalazást lehetne úgy megodlani, hogy ne legyen tiltva, ha előrefelé nyomod, és hogy a célkerezt körül oldalazzon, kvázi ilyen target lock jellegget, ha érthető.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
SilverTitan designer - Tag | 144 hsz       Online status #182953   2012.06.11 18:05 GMT+1 óra  
Üdvözlet!

köszönjük a hozzászólásokat!

igen az irányítás teszt jelleggel lett elkészítve, szerencsére könnyen módosíthatjuk, 2 irányításon gondolkodunk amit majd esetleg egy kövi próbaverzióban megszakérthettek, az egyik a Crimson land és egyébb régi tankos lövöldözős játékból megismert külön mozog a felsőtest külön az alsó irányítás (a gond azzal van, hogy a répa teste 180°ban nem igazán tud kicsavaordni egy tank klövegtornyával szemben )
a másik pedig egy csak egeret igénylő irányítás, ahol ha az egér egy bizonyos távolságra van a karaktertől az a távolságnak megfelelően elkezd sétálni vagy futni az egér irányába. ezzel a gond hogy oldalazás és hátrálás nem megvalósítható, de jóval "casualesebb" mint a billentyűzetes.

rombolható tereptárgyaknál egyetértek a szétlövéssel, tervbe is volt véve csak ezekszerint valahol elfelejtődött a dolog.

a lépésanimos dolog jó 5let thx.

a kamerással is egyetértek, esetleg össze lehetne rakni azzal hogy az egérrel akár kicsit távolabb is láthatna a játékos.

köszönjük az észrevételeket, rajta vagyunk a javításokon és a további fejlesztésen.

   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #182951   2012.06.11 17:36 GMT+1 óra  
Nem rossz. Az irányítást valóban jó volna fixálni, és esetleg a megszokott asdw-re átrakni, az sem ártana, ha az egyik irány nem tiltaná le a másikat, valamint jó lenne, ha a kamera gyorsabban követne, mert van hogy már lassan kisétálok a képből. Apró észrevétel még, hog y alépéshangot ketté kéne vágni, és egymás után bejátszani, ha mozgásban van, mert ha csak egy picit mozdulok előre, akkor is kettőt lép hallásra pedig nem, ez akkro zavaró amikor valahol megállunk úgy, hogy épp elindul az audi, és még lép kettőt álltában.

Rombolhatósággal kapcsolatban is osztom 2SD véleményét, ki lehet még abból hozni többet.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
kooow - Tag | 73 hsz       Online status #182950   2012.06.11 17:31 GMT+1 óra  
Megnéztem, tetszett a játék, majd a pályaszerkesztőt is kipróbálom.
Egyébként a grafikus igencsak tehetségesnek tűnik.
   
HomeGnome - Szerkesztő | 2919 hsz       Online status #182926   2012.06.11 12:38 GMT+1 óra  
Kepek alapjan nagyon szuperul nez ki, gratula!

Klikk, a JF.hu bulvárlap.
Klikk #6 WIP: 30% (Kuz, sade, ramoryan...)
   
2SD - Tag | 463 hsz       Online status #182924   2012.06.11 12:01 GMT+1 óra  
Megnéztem a demót is, a közfelháborodás elkerülése végett érdemes lehet belerakni egy kamerához viszonyított irányítást is, meg lehet ezt szokni, csak furcsa(engem konkrétan nagyon zavart, hogy nem elég csak fél szemmel néznem a karakteremet, különben úgy közlekedtem, mintha be lennék 'szva.)
A pályaelemek rombolhatósága is király, esetleg az még feldobhatná, ha nem csak akkor szakadnának szét a tökök\dőlnének el a táblák, ha nekimegy a játékos, hanem ha elég lenne belelőni.
Játék közben nem tűnt olyan lassúnak, mint a videóban, egy kicsit lehetne gyorsabb, de első pályának ez még teljesen korrekt, szerintem nagyon fasza lesz.

Ez abszolút szubjektív vélemény, úgyhogy nyugodtan el lehet tekinteni tőle, de szerintem a lövedékek nagyon lassan mozognak, simán mehetne 3-4x ilyen gyorsan.
De hogy ne ilyen negatív hangulatú legyen, összesen ennyi nem tetszett benne, minden más a helyén van véleményem szerint.
C4Ninja
   
Szidi_Rezegh - Törzstag | 163 hsz       Online status #182923   2012.06.11 11:38 GMT+1 óra  
A játék sebességén igény esetén állíthatunk, mindenesetre bízunk benne, hogyha az egyéb tervezett játékelemek (többféle fegyver, különféle ellenfelek, fejlesztések, ...) belekerülnek, az felpörgeti a játékmenetet.
   
2SD - Tag | 463 hsz       Online status #182921   2012.06.11 11:11 GMT+1 óra  
Nagyon jól néz ki, meg az ötlet is elég beteg(egy répa, wtf??) Viszont facebook\gtalk ról a következő videónál kijelentkezhetnél.
A játékmenet egy kicsit lassú az ízlésemnek, fog ez jobban is fröcsögni, vagy rinyáljak, hogy miért nem?
C4Ninja
   
Szidi_Rezegh - Törzstag | 163 hsz       Online status #182910   2012.06.10 21:54 GMT+1 óra  
Silverforge: PowerPlants