játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5479
FZoli:    4893
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2526

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2195
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1654
syam:    1491

NAZInsects
Zöldségek a bogarak ellen
Kategória: TPS
A projectről:
A játékban egy zöldségekből álló csapatot vezetünk, akiknek a feladata a szomszédos Bugmania csapatainak visszaszorítása. Minden karakter egyedi fegyverrel és személyiséggel fog rendelkezni.

A kész játékban tervezünk többek között kampányt, különféle játékmódokat, több játékos módot és pálya szerkesztőt.

Irányítás:
- az egérmutatóval tudunk célozni, illetve meghatározni, hogy milyen irányba haladjon a karakter
- a felfele nyilat nyomva halad az egérmutató irányába a karakter
- az oldalra nyilakkal tudunk oldalazni
- bal egérgombbal tüzel a karakter, ha van töltény a tárában, egyébként újratölt
- ESCAPE-pel lehet kilépni a játékból
- az ALT-TAB egyelőre nem működik
A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
Microsoft Visual Studio 2008 C++ Express, 3d Studio max, Photoshop;
Audacity 1.3 Beta, Tortoise SVN
Fejlesztés kezdete: Tervezett befejezés:
2011 április
2014 december
Beküldve:
2012.06.10 13:54
Fejlesztő:
Silverforge Studio (2 fő)
Elérhetőség:
e-mail: kovmat86@gmail.com
Tagok:
beküldő: Szidi_Rezegh
regisztrált tagok: SilverTitan designer



Fejlesztés állapota:
Fejlesztés alatt
Fejlesztés alatt
Készültség: %

Képek - NAZInsects
Az elitosztag
Az elitosztag
2014.08.12. 02:00
Uncle Sal. Zöldség toborzó plakát
Uncle Sal. Zöldség toborzó plakát
2014.03.07. 08:04
Adolf Rabtler a bogarak vezére
Adolf Rabtler a bogarak vezére
2014.03.07. 08:04
Néhány új díszlet
Néhány új díszlet
2013.04.27. 06:04

2013.04.26. 07:23

2013.04.26. 07:23

2013.04.26. 07:23

2013.04.23. 13:27

2013.04.23. 13:26

2013.04.14. 10:42

2013.04.14. 10:41

2013.04.14. 10:41

2013.04.14. 10:41

2013.04.14. 10:41

2013.04.14. 10:40

2012.06.10. 14:06

2012.06.10. 14:05

2012.06.10. 14:04

2012.06.10. 14:03

2012.06.10. 14:03

2012.06.10. 14:03

Fejlesztési napló - NAZInsects
SilverTitan designer 2014.06.13. 07:52
Ősszel megpróbáljuk a Kickstartert, addig is itt egy kis videó :)
http://youtu.be/FQCO5YUflzE
SilverTitan designer 2014.03.07. 08:01
Üdvözlet, bár elég rég jelentkeztünk, de a fejlesztést nem hagytuk abba. Sajnos csak szabadidőnkben tudjuk fejleszteni ez pedig mostanság elég kevés volt. Április elsején szeretnénk feltolni kickstarterre is, az utóbbi időben erre gyúrunk.
Addig is egy összevágott gameplay videó:
http://www.youtube.com/watch?v=cJcnKYCii0s&list=LLh_HTT9yrUIZyi3kEbyiIRQ&feature=mh_lolz
SilverTitan designer 2013.04.23. 13:45
Gameplay videó a második test verzióról:
http://www.youtube.com/watch?v=3x-uorzxR3E
Szidi_Rezegh 2013.04.14. 12:47
Elkészült a v0.2-0-s demó, melyet az alábbi linkról tölthettek le: http://users.atw.hu/silverforge/plants/plants_0_2_0.zip
Csomagoljátok ki a zip állományt és PowerPlants.exe-vel futtatható a játék. Leírás és infók a PowerPlants - User Manual.pdf-ben.
SilverTitan designer 2013.04.14. 10:48
Igaz lassan 1 éve nem jelentkeztünk, de a fejlesztéssel nem álltunk le. Még ma felkerül az újabb demó verzió amiből pár képet már most is láthattok. Sajnos a tervezettnél lassabban haladunk de folytatjuk míg be nem fejezzük.
Szidi_Rezegh 2012.07.09. 21:53
Felkerült egy frissített változat, amit innen tölthettek le: http://users.atw.hu/silverforge/plants/plants_0.1.1.zip
Változások:
- kamera követi a karaktert
- kurzornyilak irányába halad a karakter
- kameramozgás és irányítás megváltoztatható a data/config.xml-ben, ahol a camera és controls tag-ek attribútumait lehet 0-ra vagy 1-re állítani
- rövid User Manual
SilverTitan designer 2012.06.11. 10:07
Esetlegesen várjuk olyanok jelentkezését, akik hangok, illetve zenék szerkesztésében segítenének nekünk.
SilverTitan designer 2012.06.10. 14:53
egy rövid videó a first playable verzióról
http://www.youtube.com/watch?v=kDZHJXCQJOk&feature=youtu.be
Szidi_Rezegh 2012.06.10. 14:14
Regisztráltuk készülő játékunkat, melyről a képek mellett feltettünk egy technikai demót (first playable). A játékos a demóban egy kis méretű pályán próbálhatja ki a játék alapvető funkcióit. A program egyelőre fejlesztés alatt áll és tartalmazhat hibákat. Mindenféle kritikát, észrevételt vagy kérdést szívesen fogadunk!

Hozzászólások - NAZInsects
postapo - Tag | 1 hsz       Online status #204773   2014.09.11 10:02 GMT+1 óra  
Hát ez nagyon jónak tűnik, hogy álltok?

   
gopher - Törzstag | 497 hsz       Online status #204588   2014.08.23 00:43 GMT+1 óra  
Hehe, nagyon jó! Remélem siker lesz
   
SilverTitan designer - Tag | 144 hsz       Online status #201921   2014.03.10 13:28 GMT+1 óra  
Üdv! hát igen, a sztori idáig is bújtatott ww2 lett volna kicsit kicsavarintva, viszont beszéltünk marketing tanácsadókkal akik aztmondták, hogy külföldön nincs olyan rossz szájíze a "nácis" dolognak mint nálunk sőt a téma örök klasszikus (lásd Dead snow, Iron sky...stb), ezért azt javasolták, hogy a figyelem felkeltése érdekében nevezzük át a játékot erre. Sajnos a marketinghez nem értek, elvégre grafikus vagyok, meglátjuk igazuk van e majd áprilisban amikor kijön kickstarterre, legrosszabb esetbe vissza nevezzük és pár hónap múlva újra feldobjuk.

   
HomeGnome - Szerkesztő | 2919 hsz       Online status #201879   2014.03.08 08:59 GMT+1 óra  
Az Adolf Rabtler kép IMHO zseniális , Uncle Sal is hatalmas, ugyanakkor én is amondó vagyok, hogy talán nem a legszerencsésebb ez a náci vs. amcsi párhuzam.. Sztem Inkább nevezzétek vissza a játékot "Erőművek"-re.

Klikk, a JF.hu bulvárlap.
Klikk #6 WIP: 30% (Kuz, sade, ramoryan...)
   
Geri - Törzstag | 2195 hsz       Online status #201865   2014.03.07 20:10 GMT+1 óra  
a témaválasztás miatt nem tetszik.

   
SilverTitan designer - Tag | 144 hsz       Online status #201854   2014.03.07 16:13 GMT+1 óra  
Sziasztok! Tudjuk, hogy elég rég adtunk életjelet magunkról, volt idő mikor úgy tűnt leáll a fejlesztés, volt idő mikor más ötletek jelentek meg a porondon, aztán végülis úgy döntöttük folytatjuk a játékot. Gondolom ezen sokatok átment, hisz ezek a garázsfejlesztések általános gyerekbetegségei, főleg ha olyan projektnek álltatok neki amely elég komplex. No de a lényeg az, hogy folytattuk és folytatjuk viszont elhatároztuk, hogy megpróbáljuk Kickstarterre dobni a "gyermekünket". Viszont ez a Kickstarter dolog nem olyan faék egyszerű mint ahogy az ember azt hiszi, rengeteg vele a munka (videók, képek, sztori, marketing stratégia...stb) és ha ez nem lenne elég, nem angolszászként a jogi része is erősen beint az embernek. Most úgy fest áprilisba talán összejön és meglátjuk mi lesz, ha összejön a tervezett lovetta akkor az év végére befejezzük és megosztjuk veletek a tapasztalatainkat, mondjuk azt akkor is megoszthatjuk ha nem jön össze, legalább tanulhattok belőle

További szép napot nektek!

   
Szidi_Rezegh - Törzstag | 163 hsz       Online status #194129   2013.05.21 08:14 GMT+1 óra  
@gopher: Beállítható lesz, hogy melyik billentyűvel melyik mozgást végezze a karakter. Jelenleg azért nem megy, mert hotseat módban az AWSD-t a másik játékosnak tartottuk fenn.
   
gopher - Törzstag | 497 hsz       Online status #194075   2013.05.18 09:05 GMT+1 óra  
Végre sikerült kipróbálnom. Nagyon bejön! A célzással nekem nem volt problémám, nem tudom azóta javítottátok e, viszont egyetlen dolog: lehetne, hogy majd AWSD-vel is menjen a mozgás? Köszi Egyébként hajrá, fasza kis cucc lesz ez
   
SilverTitan designer - Tag | 144 hsz       Online status #193788   2013.04.28 13:10 GMT+1 óra  
Ez egy jó kérdés, a következő demó a fegyverekről és az ellenségekről fog szólni, mihelyst kész leszünk velük már kerül is fel

   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #193766   2013.04.26 20:45 GMT+1 óra  
Na térjünk vissza a tárgyra, új demo mikor várható?
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
ramoryan - Törzstag | 442 hsz       Online status #193759   2013.04.26 16:45 GMT+1 óra  
Jah, szenvedj, ahogy mi!

   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #193748   2013.04.26 11:31 GMT+1 óra  
Meg is érdemled.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
SilverTitan designer - Tag | 144 hsz       Online status #193741   2013.04.26 09:44 GMT+1 óra  
Ne is mondjátok, a kést forgatjátok bennem

   
krees - Törzstag | 732 hsz       Online status #193737   2013.04.26 09:05 GMT+1 óra  
Feltéptétek a régi sebeket
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #193719   2013.04.25 19:22 GMT+1 óra  
Azóta is haragszom rájuk. Na jó nem. De az RPG-ért valóban kár.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
ramoryan - Törzstag | 442 hsz       Online status #193716   2013.04.25 15:45 GMT+1 óra  
Hehe, most látom, SilverTitan...
Anno még szinkronhangokat is felvettem nektek, kár hogy nem lett semmi abból a jó kis RPG-ből...

   
SilverTitan designer - Tag | 144 hsz       Online status #193715   2013.04.25 10:55 GMT+1 óra  
Rajta leszünk, hogy kijavítsuk, ez a hiba nem fog bennmaradni. Köszi az észrevételt várjuk a többit is

   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #193714   2013.04.25 09:32 GMT+1 óra  
Az a baj, hogy hozzá lehet szokni, de az első benyomás az első benyomás, nem szabad elmenni mellette szerintem.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
Szidi_Rezegh - Törzstag | 163 hsz       Online status #193713   2013.04.25 09:14 GMT+1 óra  
@DMG: Sikerült reprodukálnom a hibát. Nem csupán az a gond, hogy arrébb céloz, hanem előfordul, hogy 10 pixellel arrébb viszem a kurzort és mégis ugyanarra lő. Próbáltam javítani, de attól kb még rosszabb lett. Nekünk már fel sem tűnik, de ha nagyon zavarja a játékosakat mélyebben belemászok.
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #193702   2013.04.24 19:55 GMT+1 óra  
Háhá, a videón látszik, hog yti is az ellen fölé céloztok, nem rá, csak gondolom már fel sem tűnik, annyit toltátok, nem csodálom, velem is ez van, ha sokat tesztelek, de a videóból szerintem látszik, hog ymire gondoltam a pontatlanság alatt.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
SilverTitan designer - Tag | 144 hsz       Online status #193686   2013.04.24 08:57 GMT+1 óra  
Köszönjük! reméljük hamarosan elkészülünk vele

   
Thrall - Törzstag | 609 hsz       Online status #193684   2013.04.23 23:39 GMT+1 óra  
A videó alapján nagyon profi, és a poszterképek is nagyon hangulatosak!
Jatekfejlesztes.hu közös projekt: próbálunk összerakni egy olyan csapatot, akik együtt el tudnak készíteni egy komolyabb játékot megfelelő minőségben. Érdekel?
Link:
JF.hu közös projekt
http://frogbonegame.uw.hu/
   
SilverTitan designer - Tag | 144 hsz       Online status #193681   2013.04.23 21:47 GMT+1 óra  
Gameplay videó a második test verzióról:
http://www.youtube.com/watch?v=3x-uorzxR3E

   
SilverTitan designer - Tag | 144 hsz       Online status #193674   2013.04.22 20:51 GMT+1 óra  
Köszi az infókat, javításokat megkezdtük
aki szeretne minket követni az megteheti a facebookon is:
https://www.facebook.com/powerplants2

   
Firebond - Tag | 17 hsz       Online status #193606   2013.04.19 12:00 GMT+1 óra  
Videókártyám: GEFORCE GT 520MX (1 GB)

   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #193592   2013.04.18 19:45 GMT+1 óra  
Ha menet közben cikázva próbálok lőni, akkor konkrétan ellövök a célkereszbe fogott ellenfél mellett, két csóka állt egymás mellett, a jobb oldalit céloztam, és minden lövedék a baloldalit találta el, azt vettem észre, hogy iránmy függő a szórás, van hogy a célkeresztet körbelövik a lövedékek, ok szórás, rendben van, de van, hogy a célkereszttől csak balra, vagy van hogy csak jobbra célirányosan.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers