játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5440
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2519

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2185
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1625
syam:    1491

Novara
Opensource RTS
Kategória: RTS
A projectről:
Netpanzer stilusu online/offline freesource 3D stratégiai játék. Linux alá iródik, de windowsra is át lehet forditani.
Koncepció még nincs teljesen kidolgozva. Néhány jellemző:
-Alacsony gépigény. /integrált graf. kártyákon is működjön/
-Nagy méretü pályák.
-harc/felderités kötpontuság épités/fejlesztés helyett
-online játszhatóság, offline-ban botok ellen.
- stb...

Néhány videó:
http://www.youtube.com/watch?v=Yj11r8pL-fU
http://www.youtube.com/watch?v=T-r30SEvLus
http://www.youtube.com/watch?v=ACVlxs9vuXI

techddemó /bináris/: április 29-én
első /alpha/ release a kódbol: június 29-én

Technikai kérdésekre szivesen válaszolok!

Ha van valakinek felajánlani való low-poly modelljei /fák, épületek, kültéri elemek/, szivesen fogadom. Vagy ha valaki szeret menüt rajzolni, load-screent tervezni, és megosztaná velem, örülnék neki. Cserébe csak a nevét tudom megemliteni a fejlesztők között.
A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
GCC (OpenGl, SDL)
;
Gimp, Terragen, Milkshape...
Fejlesztés kezdete: Tervezett befejezés:
2007/9
2009
Beküldve:
2008.03.27 13:11
Fejlesztő:
NDT (1 fő)
Elérhetőség:
e-mail:
Tagok:
beküldő: tacam-r2
regisztrált tagok:



Fejlesztés állapota:
Fejlesztés alatt
Fejlesztés alatt
Készültség: 2%

Képek - Novara
Menu
Menu
2008.04.24. 10:38
Loading...
Loading...
2008.04.12. 13:18
Fa, ez  az 1 fajta lesz...
Fa, ez az 1 fajta lesz...
2008.04.12. 08:09
Hogyha nem birna a graf kratya, annak lesz konzolba rendereles, 16 szinnel
Hogyha nem birna a graf kratya, annak lesz konzolba rendereles, 16 szinnel
2008.04.02. 14:07
Arnyek, elore renderelt...
Arnyek, elore renderelt...
2008.03.31. 03:26
ugyanaz tavoliban...
ugyanaz tavoliban...
2008.03.27. 13:48

2008.03.27. 13:35

2008.03.27. 13:35

Fejlesztési napló - Novara
tacam-r2 2008.04.03. 13:42
Jatekban szereplo /kesz/ modellek:
Nemet:
Ferdinand, flakpanzer, hummel, jagdpanther,tiger,
Orosz:
T26,T34,T55,T74, ZSU, Bm13
Amerika: M4A2, M4A3, M109,M7-Priest, M8 Scott,
+loszer szallito, felderito
Tortenelmi huseg az santit, de nem is errol szol...

+ha valaki tud modelleket /ingyenes, sajatmaga altal keszitett/ magyar, olasz, angol tankokra, akkor ok is belekerulnek...

Hozzászólások - Novara
tacam-r2 - Tag | 48 hsz       Online status #84593   2008.04.07 11:04 GMT+1 óra  
http://www.youtube.com/watch?v=NKaVdiRx38I
Codename: Panzers-ben lattam hasonlo effektet,
es nagyon tetszett, szoval, leprogramozva...

   
tacam-r2 - Tag | 48 hsz       Online status #84245   2008.04.01 05:03 GMT+1 óra  
Igen, lesz kompromisszumos megoldas, termeszetesen a kepminoseg rovasara...
Geforce 4-en probaltam minap az engine-t, ahol a GL_MAX_TEXTURE_UNITS_ARB
csak 2, FPS jo volt, csak a texturak hianyoztak...majd megoldom
Inteles graf. chipeknel egy ideje a GL_MAX_TEXTURE_UNITS_ARB 4++, itt nincs gond.
SIS 650
OpenGL Properties:
Vendor SiS
Renderer 650/M650 VGA / MMX/SSE2 /AGP
Multitexture Texture Units 2

SIS 661
Vendor SiS
Renderer 661 VGA
Multitexture Texture Units 2

Szegyeljek magukat!

Geforce 8800 >>> 32 Multitexture Texture Units

   
proof88 - Törzstag | 528 hsz       Online status #84225   2008.04.01 01:41 GMT+1 óra  
Ígéretes képek, csak annyi fűznék hozzá, hogy (sajnos) eléggé el vannak terjedve a SiS 650-651 vagy ehhez hasonló chipsethez tartozó integrált graf chipek, régebbi laptopokban és régebi olcsó asztali lapokon, ezeknél a GL_MAX_TEXTURE_UNITS_ARB értéke 2. 2 rétegből nem lehet megoldani a dolgokat amolyan kompatibilitási szinten?
   
tacam-r2 - Tag | 48 hsz       Online status #84170   2008.03.31 03:28 GMT+1 óra  
vetitett arnyek nem lesz, nem birja a kartyam

   
Robsoft - Tag | 345 hsz       Online status #84068   2008.03.28 07:47 GMT+1 óra  
Ha lesz windowsra is egy fordítás biztosan megnézem a játékot, bár az még gondolom odébb lesz.
 
Blog
 
   
tacam-r2 - Tag | 48 hsz       Online status #84053   2008.03.28 04:19 GMT+1 óra  
GL_MAX_TEXTURE_SIZE minimum 1024
GL_MAX_TEXTURE_SIZE optimalis 2048
GL_MAX_TEXTURE_UNITS_ARB minimum 4
jelenleg ennyi az elvaras

   
tacam-r2 - Tag | 48 hsz       Online status #84052   2008.03.28 04:06 GMT+1 óra  
Gepigenyrol ennyit:
RAM<<512MB
CPU>>1.5 MHz
Graf kartya - "Geforce 4" felett van tamogatottsag,de pl. intel GMA X3100-esen is elmegy, csak alacsony FPS-vel. /4-esz szintu multitexture kell/
Shaderek nem lesznek...

   
Robsoft - Tag | 345 hsz       Online status #84051   2008.03.28 03:50 GMT+1 óra  
Alakul. Várható gépigényről lehetne valamit tudni?
 
Blog
 
   
Kredisoft - Tag | 194 hsz       Online status #84047   2008.03.28 00:38 GMT+1 óra  
terep nagyon jól néz ki, videók tetszetősek, sok sikert kivánok...

   
PowR - Tag | 46 hsz       Online status #84042   2008.03.27 16:44 GMT+1 óra  
Ezt én is le fogom tesztelni. Tényleg szép
   
Lord_Crusare - Törzstag | 1286 hsz       Online status #84034   2008.03.27 13:31 GMT+1 óra  
Remek, jól néz ki . Mindenképp teszek vele egy próbát, ha kijön.

   
tacam-r2 - Tag | 48 hsz       Online status #84033   2008.03.27 13:11 GMT+1 óra  
: Novara

   
> 1 <