játékfejlesztés.hu
FórumGarázsprojectekCikkekSegédletekJf.hu versenyekKapcsolatokEgyebek
Legaktívabb fórumozók:
Asylum:    5440
FZoli:    4892
Kuz:    4455
gaborlabor:    4449
kicsy:    4304
TPG:    3402
monostoria:    3284
DMG:    3172
HomeGnome:    2919
Matzi:    2519

Pretender:    2498
szeki:    2440
Seeting:    2306
Geri:    2185
Orphy:    1893
Joga:    1791
Bacce:    1783
MaNiAc:    1735
ddbwo:    1625
syam:    1491

Warfront tactics
Sajátos stratégia-logika
Kategória: Stratégia-logika
A projectről:
Egy régi projektem újragondolva és újrakezdve.
A játék menete a következő: A pálya két oldalán ellentétes mezők húzódnak. Ezekre tehetjük le egységeinket, és az ellenség is a sajátjain gazdálkodhat.
Cél: elfoglalni az ellenség bázisát!
A játék egy sci-fio környezetben fog játszódni három, markánsan különböző fajjal.
A régi verzió demója itt található:

http://www.yoyogames.com/games/33514-warmaster-strategy
A project honlapja, letölthető verzió:
Fejlesztőeszköz, segédeszközök:
Gamemaker 7.0
GIMP
Wings3d
OpenMPT
Audacity
;

Fejlesztés kezdete: Tervezett befejezés:
2007
2011
Beküldve:
2007.11.09 11:57
Fejlesztő:
Frogbone games (1 fő)
Elérhetőség:
Tagok:
beküldő: Thrall
regisztrált tagok:



Fejlesztés állapota:
Fejlesztés alatt
Fejlesztés alatt
Készültség: 35%

Képek - Warfront tactics
Transzport - kicsit újragondolva
Transzport - kicsit újragondolva
2012.01.17. 15:39
Ez az egyik eszköz, ami majd szállítgatja az egységeket a harcmezőre...
Ez az egyik eszköz, ami majd szállítgatja az egységeket a harcmezőre...
2012.01.16. 16:29
Pathmaker páncélzott terepjáró - igen, újrakezdtem...
Pathmaker páncélzott terepjáró - igen, újrakezdtem...
2012.01.15. 10:52
Lesz a demóban vizes pálya...
Lesz a demóban vizes pálya...
2011.03.22. 17:08
Lesz a demóban vizes pálya...
Lesz a demóban vizes pálya...
2011.03.22. 17:08
Harctérikamera03
Harctérikamera03
2011.03.16. 12:03
Harctérikamera02
Harctérikamera02
2011.03.16. 12:03
Beépítettem egy ilyen - harctéri kamera funkciót. Bármikor bekapcsolhatjuk és máris megy a videó a harctérről.
Beépítettem egy ilyen - harctéri kamera funkciót. Bármikor bekapcsolhatjuk és máris megy a videó a harctérről.
2011.03.16. 12:02
Nagy ágyú  a pálya közepén - elfoglalhaó, elpusztíthatatlan épület.
Nagy ágyú a pálya közepén - elfoglalhaó, elpusztíthatatlan épület.
2011.03.06. 12:52
Loading...
Loading...
2011.03.05. 02:43
Az exe file nagyobb lett sajnos.
Az exe file nagyobb lett sajnos.
2011.03.05. 02:40
A warthogok szebb effektekkel fűrészelnek. A hangjuk is jó, csak azn már nem rekom fel.
A warthogok szebb effektekkel fűrészelnek. A hangjuk is jó, csak azn már nem rekom fel.
2011.03.05. 02:35
csak
csak
2011.03.05. 02:31
Új háttér
Új háttér
2011.03.05. 02:30
A felkelők - ők is humanok, csak kicsit másak az egységeik. A campaign-ban lévő mini-faj
A felkelők - ők is humanok, csak kicsit másak az egységeik. A campaign-ban lévő mini-faj
2011.02.20. 10:48
Jönnek a rovarok!
Jönnek a rovarok!
2011.02.09. 12:26

"csak úgy"
2011.02.09. 12:25
A kampány képernyő kinézete
A kampány képernyő kinézete
2011.02.09. 12:25
Egy-két egység odaveszett az úton
Egy-két egység odaveszett az úton
2010.11.12. 13:30
Az átjáró veszélyes lehet
Az átjáró veszélyes lehet
2010.11.12. 13:29
Az új, lávás pálya
Az új, lávás pálya
2010.11.12. 13:29
A beast-ek legerősebb egysége
A beast-ek legerősebb egysége
2010.11.02. 08:15
Dracon walker cg introba
Dracon walker cg introba
2010.11.02. 08:14
Lehet készítek hozzá egy kis render intro-t. Ez az első modell, amit készítettem, az emberek alap tankja, részletesebben...
Lehet készítek hozzá egy kis render intro-t. Ez az első modell, amit készítettem, az emberek alap tankja, részletesebben...
2010.10.30. 17:11
A skirmish menüje...
A skirmish menüje...
2010.10.15. 15:32
Lángszórós tank -  nagyon erős, de ha megsemisül, nagy robbanásal a saját támadóerőket is elpusztíthatja.
Lángszórós tank - nagyon erős, de ha megsemisül, nagy robbanásal a saját támadóerőket is elpusztíthatja.
2010.10.15. 15:32
A beast-ek tűzbombája - a fejlesztett éghető vegyianyagok fejlesztéssel együtt...
A beast-ek tűzbombája - a fejlesztett éghető vegyianyagok fejlesztéssel együtt...
2010.10.15. 15:31
Sok-sok dolog történik, és látható a bal alsó sarokban az irányítási felület is...
Sok-sok dolog történik, és látható a bal alsó sarokban az irányítási felület is...
2010.10.10. 11:52
A körfűrész-vető egység
A körfűrész-vető egység
2010.09.29. 13:09
Eddig ennyi szörny egység/dolog van meg, az előző véletlen volt
Eddig ennyi szörny egység/dolog van meg, az előző véletlen volt
2010.09.26. 14:43
Eddig ennyi szörny egység/dolog van meg
Eddig ennyi szörny egység/dolog van meg
2010.09.26. 14:42
Pár szörny egység.
Pár szörny egység.
2010.09.26. 14:42
Az első beast egység - közelharci körfűrészes lépegető... :D
Az első beast egység - közelharci körfűrészes lépegető... :D
2010.09.19. 11:05
EMP ágyú
EMP ágyú
2010.09.14. 06:34
Destructor akcióban...
Destructor akcióban...
2010.09.14. 06:33
Medusa egység
Medusa egység
2010.09.12. 12:47
újabb védőtornyok
újabb védőtornyok
2010.09.12. 12:46
Lightbringer egység - sebezhető, lassú, de brutálisan sebző sugárágyúval rendelkezik
Lightbringer egység - sebezhető, lassú, de brutálisan sebző sugárágyúval rendelkezik
2010.09.12. 12:46
Lépegetők akcióban
Lépegetők akcióban
2010.09.12. 12:44
egy beápítettebb bázis
egy beápítettebb bázis
2010.09.05. 04:45

Fejlesztési napló - Warfront tactics
Thrall 2011.06.10. 11:07
http://www.youtube.com/watch?v=7DS4HkSg9d8
Videó II.
Lesz ennél majd jobb is, ha a demó kijön.
Thrall 2011.03.05. 09:51
Fejlődik - fejlődik.
Remélem lassan lesz demóm, igazából annyira nincs idő, hogy csoda hogy egyáltalán halad.
Valaki írta, hogy térjek át Ultimate 3d-re, hát jobb lett volna, de most már ez ilyen lesz.
Amúgy a SkyStrategyvel ellentétben sokkal-sokkal kiegyensúlyozottabb lesz, legalábbis erre törekszem.
Demó az lesz.
Majd.
A rovarok valszeg nem lesznek készen a demó idejére, de sokkal több épület lesz majd a pályákon, és nem csak termelő épületek.
De nemsokára minden kiderül, legalábbis remélem.
Thrall 2010.11.12. 13:34
Új pálya: lávás terület.
Ilyen fémből készült platformokon lehet építkezni, de vigyázni kell, mert a rácsos aljú átjárókon át a láva néha feltör, és akkor nagy sebzést mér az egységeinkre.
A másik egyediség, hogy igen kicsi a terület, szóval gyakoriak a nagyobb összecsapások.
Thrall 2010.10.21. 16:56
http://www.youtube.com/watch?v=DOF-vsF_J0M

Teaser-jellegű videó
Thrall 2010.10.15. 03:28
Van első, fapados demóm:
http://frogbonegame.uw.hu/warmast_skirmish_demo.exe
Remélem tetszeni fog.

Aki a régire kíváncsi:
http://www.yoyogames.com/games/33514-warmaster-strategy
Thrall 2010.10.05. 14:03
No, megfogadva a tanácsokat,elkezdtem beleépíteni egy kis egységkontrollt, lehet majd megállítani az egységeket, újra támadásba küldeni, meg visszavonultatni a legközelebbi saját területre.
Thrall 2010.09.29. 13:13
A szörnyek egysége lesz a körfűrész-vető fegyver. Gyakorlatilag nem tesz többet, mint amit a neve sugall: Hatalmas körfűrészeket indít az ellenség felé, melyek nemhogy beletörnének az ellen páncéljába, hanem továbbgurulnak, így több ellenséget is sebeznek.
A másik szemét kis egységük a scraprat, nagyon alacsony életereje van, de nagyn olcsó, kettőt gyártunk belőle alapból, és nagy számban szint mindent szétszednek.
Thrall 2010.09.12. 12:51
Lett pár újabb egység:

Vulture walker: Egy erősen páncélzott, viszonykag jól felfegyverzett egység, tartani a frontot.

Lightbringer: Nagyon sebezhető, de nagyon sokat sebző lézerágyús tank.

Medusa: Nagyon keveset sebez, de teljesen lebénítja az ellenséges egységeket, így azok se mozogni, se lőni nem tudnak.

Imp: Gyors, könnyű jármű gyorsan kilőhető rakétákkal, épületek ellen jól használható.
Thrall 2010.09.05. 04:52
Gyakorlatilag az egészet újrakezdtem, 1024X768-as felbontásban, sokkal szebb textúrákkal, részletesebb modellekkel, nagyobb optimalizálhatósággal és jobban gondolkodó egységekkel.
Thrall 2007.11.19. 12:08
Pénz kezelése és termelése - ez is bele lett építve a játékba...
Thrall 2007.11.18. 12:17
Felrepülő törmelék, sziklás környezet, kétéltű tank...
Tulajdonképen ennyi... :)
Thrall 2007.11.14. 12:38
Haladás a designban...
Szóval, eddig minden emberi egység meg volt rajolva, azok okésak is, viszont eddig más elképzelésem volt a másik két fajról...
Viszont tegnap eszembe jutott egy régebbi, el nem készült játékom, aminek viszonylag kidolgozott háttérvilága lett volna, és rájöttem, hogy a Warmasteres emberek majdnem olyanok, mint abban az emberek...
Úgyhogy mostantól ennek (az eleve guns and magic címen készülő) játék világában játszódik. Itt három faj volt (lesz a warmasterben) jelen:

Emberek (human):
Az emberek büszke és okos faj, hatalmas városokat emel, ahol a tudománynak és művészetnek szentelik idejüket. Fegyvereik elsősorban távolharcra specializálódtak...

Szörnyek (Beasts):
Minotauruszok, gyíkemberek, farkasemberek és egyéb ilyen lények, melyek bár technológiájuk nem a legjobb, de nagyon erősek, elsősorban közelharcos lépegetőik félelmetesek...

Rovarok (insects):
Rovarszerű, erős légierővel és pókszerű lépegetőkkel felszerelt lények, fizikailag nem erős, de technológiailag fejlett egységekkel...

Szal ennyi, egyenlőre lesznek emberek, aztán pár Beast egység, majd egy demó. Remélem még ebben az évben...:)
Thrall 2007.11.13. 13:27
Új egység: Tank destroyer. Hagyományos lövedékeket lő ki, de éppen ezért könnyen szétlő kisebb épületeket, szóval vigyázni kell vele...
Thrall 2007.11.12. 13:01
Megjelent a rocket cruiser, a rakétás cirkáló. A hatalmas monsturmok oldala telis-tele van rakétákkal, amiket hihetetlen gyorsan - szinte egyszerre képes kilőni az ellenség épületeire. A cirkáló ugyan eltörpül a hatalmal Hades mellett, de még így is kisebbfajta bázisnak tekinthető, 20-25 ember dolgozik rajta, attól függően, hogy az Egyesült Földi Erők épp mennyire állnak jól kiképzett pilótákbból.

Hmmm...de jól esett egy kicsit mesélni... :)
Thrall 2007.11.09. 12:02
Heló, kezdő játékfejlesztő vagyok, és nemrég kezdtem el ezt a játékot készíteni. Sajátos játék lesz, majd később több részletet is közlök. Amúgy lesz nyelvválasztás, így Magyarul is "élvezhetjük" majd a játékot.

Hozzászólások - Warfront tactics
Thrall - Törzstag | 609 hsz       Online status #173082   2012.01.21 14:23 GMT+1 óra  
Hát, remélem ez eljut legalább bétáig, bár mivel most bonyolultabb lesz, tovább tart.

4bit: Igen, meglepően korrektnek éreztem a kritikát, ami volt a videódban, remélem ez most sikerül megfellelő minőségűre.

AMúgy: A 3 fajt átdolgoztam, emberek lesznek, de a többiek nem ilyenek. A beast-ekhez hasonló faj lesz, insecta meg nem lesz, helyette egy szerintem kicsit kockázatos, de mindenképpen az első kettőtől gyökeresen eltérő faj lesz.

Bár előbb már annak is örülnék, ha lenne egy human-human skirmish pályám. De meglátjuk...

Am multit elvileg terveznék, attól függ, hogy az esetleges demónak milyen fogadtatása lesz.

Ja, és mivelmost normális modelleim lesznek, valszeg ilyen cinematic-szerűség is lesz...
Idő nincs, de lelkesedés remélem egyre több lesz.
Jatekfejlesztes.hu közös projekt: próbálunk összerakni egy olyan csapatot, akik együtt el tudnak készíteni egy komolyabb játékot megfelelő minőségben. Érdekel?
Link:
JF.hu közös projekt
http://frogbonegame.uw.hu/
   
DMG - Szerkesztő | 3172 hsz       Online status #173001   2012.01.19 20:50 GMT+1 óra  
Királyak az új modellek, hajrá.
-----------------------------------------
Dont Listen to the Naysayers
   
4Bit - Tag | 548 hsz       Online status #172981   2012.01.19 17:12 GMT+1 óra  
Nicsak, csak nem elfogadták a tanácsom?

U.i: A teszttel kapcsolatban javítás történik, amint olyan feltételek közé kerülök, hogy meg tudom csinálni, azonnal nekifogok.. :/
Úgy álljunk meg az életben, akár a sziklaszírt a tengerben; ne engedjük, hogy a szüntelen hullámverés megingasson bennünket.
   
ramoryan - Törzstag | 442 hsz       Online status #172943   2012.01.19 07:52 GMT+1 óra  
Nem gondoltam, hogy ilyen potenciál van a gm-ben. Gratula!

   
Tibsy - Tag | 307 hsz       Online status #172902   2012.01.18 15:14 GMT+1 óra  
igaz hogy LOW-os modellek de nagyon kreatívak, grat
   
Tibsy - Tag | 307 hsz       Online status #172759   2012.01.15 21:06 GMT+1 óra  
.. jól is etted hogy újra kezdted .. várom a demot
   
setup2000 - Tag | 109 hsz       Online status #165484   2011.09.27 18:51 GMT+1 óra  
4Bit - Tag | 548 hsz       Online status #165483   2011.09.27 18:48 GMT+1 óra  
Teljesen a monitor elé szegez, volt, hogy 1 teljes órára!
Gratulálok Thrall jó kis játék, remélem be fogod fejezni.
Úgy álljunk meg az életben, akár a sziklaszírt a tengerben; ne engedjük, hogy a szüntelen hullámverés megingasson bennünket.
   
Thrall - Törzstag | 609 hsz       Online status #156553   2011.07.17 12:00 GMT+1 óra  
Jatekfejlesztes.hu közös projekt: próbálunk összerakni egy olyan csapatot, akik együtt el tudnak készíteni egy komolyabb játékot megfelelő minőségben. Érdekel?
Link:
JF.hu közös projekt
http://frogbonegame.uw.hu/
   
Thrall - Törzstag | 609 hsz       Online status #154081   2011.06.10 23:13 GMT+1 óra  
Idézet
setup2000 :
amúgy egy grafikus és egy zenész nem ártana
ha gondolod segítek ha kell


Nos, a grafikával az a helyzet, hog direkt akarom magasan tartani az FPS-t, és alacsonyan az EXE méretét.
De te tudsz zenélni? Mert zenének tényleg örülnék, ha megfelelő minőségű /* legalábbis a trélerek alatt, de a játékba sem ártana */
Vannak esetleg valahol neten zenéid?
Jatekfejlesztes.hu közös projekt: próbálunk összerakni egy olyan csapatot, akik együtt el tudnak készíteni egy komolyabb játékot megfelelő minőségben. Érdekel?
Link:
JF.hu közös projekt
http://frogbonegame.uw.hu/
   
setup2000 - Tag | 109 hsz       Online status #154059   2011.06.10 20:24 GMT+1 óra  
amúgy egy grafikus és egy zenész nem ártana
ha gondolod segítek ha kell

   
Thrall - Törzstag | 609 hsz       Online status #153869   2011.06.09 00:30 GMT+1 óra  
Új teaser-jellegű videó.
A zene fura, de maradt.
Nemsokára jön a demó, már csak kb egy hét és vége a tanévnek...
http://www.youtube.com/watch?v=7DS4HkSg9d8
Jatekfejlesztes.hu közös projekt: próbálunk összerakni egy olyan csapatot, akik együtt el tudnak készíteni egy komolyabb játékot megfelelő minőségben. Érdekel?
Link:
JF.hu közös projekt
http://frogbonegame.uw.hu/
   
Thrall - Törzstag | 609 hsz       Online status #152166   2011.05.17 21:04 GMT+1 óra  
Sajnos mostanában nem lesz időm fejleszteni, kb egy hónapig, de azért valami bíztató:

Elvileg lesz Multiplayer.
Nem lenne annyira nehéz megírni GMben és van már egy kis kezdemény is.
Szal ennyi, remélem lesz demó egy hónap múlva, mert nagypn közel állok már hozzá, de sajnos most semmi idő nincs.

De Multit tényleg akarok bele, mert mivel ennyire pörgős, és ennyire figyeltem a kiegyensúlyozottságra, így lenne érdemes.
Jatekfejlesztes.hu közös projekt: próbálunk összerakni egy olyan csapatot, akik együtt el tudnak készíteni egy komolyabb játékot megfelelő minőségben. Érdekel?
Link:
JF.hu közös projekt
http://frogbonegame.uw.hu/
   
metaxa - Tag | 73 hsz       Online status #149378   2011.03.21 15:37 GMT+1 óra  
Nekem tetszik. Az abszolút kedvenc RTS-emet idézi, a total annihilationt.
   
zsoltika - Tag | 71 hsz       Online status #148590   2011.03.05 16:47 GMT+1 óra  
Nagyon tetszik!
Folytasd és csinálj multit
We like android :D
   
Thrall - Törzstag | 609 hsz       Online status #147536   2011.02.09 20:29 GMT+1 óra  
Jönnek a rovarok!
Bár most kicsit lemaradtam ezzel, mert sokdolgomvan, de azért fejlődik ez.
Amúgy a harmadik faj, a rovarok is körvonnalazódnak.
Ők elsősorban brutális hatótávolságú robotokkal, iletve kamikáze-egységekkel nyomulnak, a királynő egységük pedik kis robotokat gyárt, amik nagy számuknak köszönhetően könnyedén szétkapnak bármit.
Egyenlőre - bár csak négy egységük van - kicsit erősek, majd remélem azért viszonylag kialakul a játékegyensúly.
Jatekfejlesztes.hu közös projekt: próbálunk összerakni egy olyan csapatot, akik együtt el tudnak készíteni egy komolyabb játékot megfelelő minőségben. Érdekel?
Link:
JF.hu közös projekt
http://frogbonegame.uw.hu/
   
Foxy - Törzstag | 558 hsz       Online status #144113   2010.11.20 19:34 GMT+1 óra  
Uhh, bocsi, egy "ne" lemaradt Lényeg, hogy NE hagyd abba!

Szerk.: vagy a "ne" szóból lett "de" ahogy nézem.

Ezt a hozzászólást Foxy módosította (2010.11.20 20:06 GMT+1 óra, ---)

   
Thrall - Törzstag | 609 hsz       Online status #144111   2010.11.20 18:47 GMT+1 óra  
Miért gondolod, hogy abba kéne hagynom?
Már örültem, hogy végre valamit be tudok fejezni..
Jatekfejlesztes.hu közös projekt: próbálunk összerakni egy olyan csapatot, akik együtt el tudnak készíteni egy komolyabb játékot megfelelő minőségben. Érdekel?
Link:
JF.hu közös projekt
http://frogbonegame.uw.hu/
   
Foxy - Törzstag | 558 hsz       Online status #144090   2010.11.20 13:32 GMT+1 óra  
Tetszetős, ne hagyd abba!

Ezt a hozzászólást Foxy módosította (2010.11.20 20:06 GMT+1 óra, ---)

   
PGames - Tag | 151 hsz       Online status #143548   2010.11.11 16:07 GMT+1 óra  
Idézet
Thrall :
Finally, egy "rendes" oldal neki.
MOstanában végképp nincs időm csinálni, de hátha mégis életben marad a projekt...
http://frogbonegame.uw.hu/wft_index.html



NEE! Thrall! Ne! Nem tudod hogy mitől fosztod meg a kiéhezett RTS falókat!
   
lezli01 - Tag | 190 hsz       Online status #143483   2010.11.10 09:15 GMT+1 óra  
Ha ezt a projektet félbehagyod, akkor megkereslek és levadászlak! Most nyomtam le 4 kurv@ jó partyt!!!

Ebből hozz ki mindent, nagyon állat, az ötlet király IMÁDOM!!!!

Turbózd a grafikát tegyél bele editort netes játékot mindent! Ezzel aratni fogsz!!
   
Thrall - Törzstag | 609 hsz       Online status #143389   2010.11.08 20:49 GMT+1 óra  
Finally, egy "rendes" oldal neki.
MOstanában végképp nincs időm csinálni, de hátha mégis életben marad a projekt...
http://frogbonegame.uw.hu/wft_index.html
Jatekfejlesztes.hu közös projekt: próbálunk összerakni egy olyan csapatot, akik együtt el tudnak készíteni egy komolyabb játékot megfelelő minőségben. Érdekel?
Link:
JF.hu közös projekt
http://frogbonegame.uw.hu/
   
PGames - Tag | 151 hsz       Online status #142556   2010.10.24 21:15 GMT+1 óra  
A kamera nézetet egy kicsit távolabb kéne rakni, mert ez nagyon pofábamászó, másodszor pedig jó lenne valami tutorial féleség, mert elsőre nem tudok mindent megoldani.
   
Thrall - Törzstag | 609 hsz       Online status #142476   2010.10.21 15:25 GMT+1 óra  
Idézet
Archenemy :
amúgy fix nyerési taktika:
beastman
legelején találd fel azt az egységet, ami a mindenen átmenő körfűrészt lövi
rakjál le belőle hármat
dőlj hátra :p


Ehhh... Igen.
Van benne valami.
Lehet leveszem a sebzését vagy lőtávját, mert elég erős lett. Vagy csak simán a fejlesztési árát viszem feljebb.
Amúgy ilyeneket jó, ha írnak, mert tényleg szeretném ha jó lenne a balansz!

Szerk:
Emellett pedig:
Teaser:
http://www.youtube.com/watch?v=DOF-vsF_J0M

Ezt a hozzászólást Thrall módosította (2010.10.22 01:57 GMT+1 óra, ---)
Jatekfejlesztes.hu közös projekt: próbálunk összerakni egy olyan csapatot, akik együtt el tudnak készíteni egy komolyabb játékot megfelelő minőségben. Érdekel?
Link:
JF.hu közös projekt
http://frogbonegame.uw.hu/
   
Archenemy - Törzstag | 625 hsz       Online status #142467   2010.10.21 02:56 GMT+1 óra  
amúgy fix nyerési taktika:
beastman
legelején találd fel azt az egységet, ami a mindenen átmenő körfűrészt lövi
rakjál le belőle hármat
dőlj hátra :p
------------------------------------
Army of Pixels @ facebook
------------------------------------
A világon a legjobban az ész van elosztva: mindenki meg van róla győződve, hogy neki több jutott.
   
Archenemy - Törzstag | 625 hsz       Online status #142375   2010.10.18 01:07 GMT+1 óra  
kipróbáltam, jópofa :p Majd írok róla bővebben is, egyelőre sztem
1. grat, hogy gm-ben ezt összehoztad
2. beastmen flamer mindent visz :p
3. nekem kicsit gyors
------------------------------------
Army of Pixels @ facebook
------------------------------------
A világon a legjobban az ész van elosztva: mindenki meg van róla győződve, hogy neki több jutott.
   
Thrall - Törzstag | 609 hsz       Online status #142250   2010.10.15 12:21 GMT+1 óra  
NA, és FINALLY!

!!!WARFRONT TACTIS MŰKÖDŐ DEMÓ!!!
mindkét faj választható, nyerni és veszteni is lehet, és egyéb dolgok fixed...
http://frogbonegame.uw.hu/warmast_skirmish_demo.exe
Remélem tetszeni fog, ez már normálisan működik.

Ezt a hozzászólást Thrall módosította (2010.10.16 00:59 GMT+1 óra, ---)
Jatekfejlesztes.hu közös projekt: próbálunk összerakni egy olyan csapatot, akik együtt el tudnak készíteni egy komolyabb játékot megfelelő minőségben. Érdekel?
Link:
JF.hu közös projekt
http://frogbonegame.uw.hu/
   
Thrall - Törzstag | 609 hsz       Online status #142201   2010.10.13 23:06 GMT+1 óra  
Helló!
Nos, készítettem egy nagyon-nagyon fapados demót, nem nagyon nyilvános, de jó lenne, ha az itteni hozzáértő emberek mondanának róla pár szót.
FIGYELEM: A játékmenet nagyon gyors! az elején le kell dobni pár bányát, és már gyárthatjuk is a védelmet/támadást.
Két faj kipróbálható, bár a beast-eknek még lesz pár egysége/épülete.
JÁTÉK IRÁNYÍTÁSA:
Saját területre egységeket, épületeket tehetünk le, ezek alapból elindulnak az ellen felé.
Remélem tetszeni fog.

http://frogbonegame.uw.hu/warmast_skirmish_demo.exe

ÁÁÁ, és a címet warmastnak írtam az exe-ben...
na mind1...

JA!
És akkor vesztesz, ha elfoglalták az összes terrotóriumodat, akkor nyersz, ha te foglaltad el az összeset.
Ilyen victory kép még nincs.
(így belegondolva lehet még nem kellett volna feltennem, de mind1)

Amúgy R-el lehet újrakezdeni a játékot, Esc-re kilép

Ezt a hozzászólást Thrall módosította (2010.10.13 23:35 GMT+1 óra, ---)
Jatekfejlesztes.hu közös projekt: próbálunk összerakni egy olyan csapatot, akik együtt el tudnak készíteni egy komolyabb játékot megfelelő minőségben. Érdekel?
Link:
JF.hu közös projekt
http://frogbonegame.uw.hu/
   
Thrall - Törzstag | 609 hsz       Online status #141784   2010.10.03 21:01 GMT+1 óra  
Idézet
misi :
Idézet
Thrall :
nem ultimate3d-t használva csinálom a játékot, arra van kihatással?


Persze, akkor az egyik ficsőr se fog működni. Igazából ezt a kérdést nem értem, de többire válaszolva, nincs semmi. Ez egy dll amit a gm-el használsz, annyi hogy a gm-es level editor nem nagyon fog működni, meg az oda betöltött dolgok se, szóval a grafika exe-n kívül lesz. Egyébként minden ugyan az, max nem az hogy tank.x += 1 hanem ,hogy tank.mesh.setPositionX(tank.mesh.getPositionX() + 1)
Fagyni, hát kevesebbszer biztos nem fog, de az csak rajtad múlik .


Ja ahha, azt hittem extension.
Lehet utánnanézek..
Jatekfejlesztes.hu közös projekt: próbálunk összerakni egy olyan csapatot, akik együtt el tudnak készíteni egy komolyabb játékot megfelelő minőségben. Érdekel?
Link:
JF.hu közös projekt
http://frogbonegame.uw.hu/
   
misi - Törzstag | 971 hsz       Online status #141783   2010.10.03 20:54 GMT+1 óra  
Idézet
Thrall :
nem ultimate3d-t használva csinálom a játékot, arra van kihatással?


Persze, akkor az egyik ficsőr se fog működni. Igazából ezt a kérdést nem értem, de többire válaszolva, nincs semmi. Ez egy dll amit a gm-el használsz, annyi hogy a gm-es level editor nem nagyon fog működni, meg az oda betöltött dolgok se, szóval a grafika exe-n kívül lesz. Egyébként minden ugyan az, max nem az hogy tank.x += 1 hanem ,hogy tank.mesh.setPositionX(tank.mesh.getPositionX() + 1)
Fagyni, hát kevesebbszer biztos nem fog, de az csak rajtad múlik .
   
Thrall - Törzstag | 609 hsz       Online status #141779   2010.10.03 20:18 GMT+1 óra  
Idézet
misi :
Az ultimate3D-t anno használtam, és elég jó, könnyen kezelhető. Szerintem még ezt a verziót megérné átírni. Csak a grafikai részét kéne, kb 2 hét és teljesen átírnád. Tanulással, és minden extrával együtt. Sokkal szebb grafika lenne, alapból csak az hogy normál realtime árnyék, fények, bump map, normál effektek... És persze sokkal jobb sebesség.

Nagyon jó tutorial-ok vannak hozzá, és felépítésileg is logikus.


Hmmm. érdekes. Az az igazság, hogy 3d-s grafikusi és játékfejlesztési tudásom két külön ágon fejlődött, ugye gémekbe mindig nagyon lowpoly dolgokat használtam, gyakran úgy, hogy minél jobban az alap alakzatokból, és minél többet újrahasznosítva csináljam, de közben azért 3d-s grafban más jobbakat modelleztem, csak GM-be nem tettem bele.
Hát... Nem tudom. Amúgy /*és bocs az offért/kérdezősködésért*/, de az ultimate3d mit csinál, amit én nem szeretnék?
Tehát vannak negatívumai is ( pl megjelenik az elején felirat, könnyebben fagy, ), illetve ha pl. nem ultimate3d-t használva csinálom a játékot, arra van kihatással?
Jatekfejlesztes.hu közös projekt: próbálunk összerakni egy olyan csapatot, akik együtt el tudnak készíteni egy komolyabb játékot megfelelő minőségben. Érdekel?
Link:
JF.hu közös projekt
http://frogbonegame.uw.hu/
   
misi - Törzstag | 971 hsz       Online status #141760   2010.10.03 14:31 GMT+1 óra  
Az ultimate3D-t anno használtam, és elég jó, könnyen kezelhető. Szerintem még ezt a verziót megérné átírni. Csak a grafikai részét kéne, kb 2 hét és teljesen átírnád. Tanulással, és minden extrával együtt. Sokkal szebb grafika lenne, alapból csak az hogy normál realtime árnyék, fények, bump map, normál effektek... És persze sokkal jobb sebesség.

Nagyon jó tutorial-ok vannak hozzá, és felépítésileg is logikus.
   
Thrall - Törzstag | 609 hsz       Online status #141748   2010.10.03 13:35 GMT+1 óra  
Idézet
krees :
Idézet
Thrall :

De remélem sikerül összehoznom, mert még egyáltalán ennek a "játékstílusnak" az életképességében sem vagyok 100%-ig biztos, most remélem egyértelműen kiderül, hogy ez a "lerakom az egységet, és onnantól aztcsinál, amit akar" , meg "rögtön el kell kezdeni építeni" dolog, hát nemtom mennyire fog tetszeni.



Esetleg alap parancsokkal (támadás, védekezés, visszavonulás,pozíció tartás stb ) feldobhatnád, hogy ne teljesen azt csináljon,amit akar, hanem a kiválasztott taktika alapján cselekedjen és kicsit pátyolgatni kelljen... nem tudom mennyire érthető, csak ötlet
Egyébként grat hozzá, bírom a játékaid


Érdekes ötlet, ő, meglátjuk.
Mondjuk elnevezném a feature-t command painternek, és pl. ki lehetne az egységeket festeni támadónak, védekezőnek, visszavonulónak, stb...
Már csak helyet kell neki találni az interface-ben.
Jatekfejlesztes.hu közös projekt: próbálunk összerakni egy olyan csapatot, akik együtt el tudnak készíteni egy komolyabb játékot megfelelő minőségben. Érdekel?
Link:
JF.hu közös projekt
http://frogbonegame.uw.hu/
   
krees - Törzstag | 732 hsz       Online status #141732   2010.10.02 22:14 GMT+1 óra  
Idézet
Thrall :

De remélem sikerül összehoznom, mert még egyáltalán ennek a "játékstílusnak" az életképességében sem vagyok 100%-ig biztos, most remélem egyértelműen kiderül, hogy ez a "lerakom az egységet, és onnantól aztcsinál, amit akar" , meg "rögtön el kell kezdeni építeni" dolog, hát nemtom mennyire fog tetszeni.



Esetleg alap parancsokkal (támadás, védekezés, visszavonulás,pozíció tartás stb ) feldobhatnád, hogy ne teljesen azt csináljon,amit akar, hanem a kiválasztott taktika alapján cselekedjen és kicsit pátyolgatni kelljen... nem tudom mennyire érthető, csak ötlet
Egyébként grat hozzá, bírom a játékaid
   
Thrall - Törzstag | 609 hsz       Online status #141729   2010.10.02 21:52 GMT+1 óra  
Idézet
misi :
Szerintem ők erre gondolnak:
http://yscik.com/jf/kep.php?id=477c8adc7
Mert addig jó hogy van egy háttér meg rajta egy alfás árnyék, de amint két alfás dolog van egymáson, ott már nem jó.

De egyébként nekem is tetszik, és sajnálattal nézem a GM korlátait, amit te elég szépen meg is feszegetsz. Pedig látszik ,hogy ha rajtad múlna sokkal szebb grafja is lehetne ennek. Kár, de azért még mindig bőven magasan van a színvonala. Ez egy tipikusan olyan projekt, hogy még el se készült, de már most remélem ,hogy lesz egy remake-je .
Szép munka, várom a demót.


Jaaaaa!!!!
Oh.
Már értem. Igen...
Amúgy már ez is remake, de remélem lesz még egy (bár az már biztos egy másik világban, van pár ennél sokkal jobban kidolgozott is a tarsolyban... )
Nem tudom, kéne tanulnom az opengl-t (lehet ki kéne már próbálnom a ultimate3d -t GM-hez???) csak idő nincs.
De remélem sikerül összehoznom, mert még egyáltalán ennek a "játékstílusnak" az életképességében sem vagyok 100%-ig biztos, most remélem egyértelműen kiderül, hogy ez a "lerakom az egységet, és onnantól aztcsinál, amit akar" , meg "rögtön el kell kezdeni építeni" dolog, hát nemtom mennyire fog tetszeni.
Jatekfejlesztes.hu közös projekt: próbálunk összerakni egy olyan csapatot, akik együtt el tudnak készíteni egy komolyabb játékot megfelelő minőségben. Érdekel?
Link:
JF.hu közös projekt
http://frogbonegame.uw.hu/
   
misi - Törzstag | 971 hsz       Online status #141717   2010.10.02 15:59 GMT+1 óra  
Szerintem ők erre gondolnak:
http://yscik.com/jf/kep.php?id=477c8adc7
Mert addig jó hogy van egy háttér meg rajta egy alfás árnyék, de amint két alfás dolog van egymáson, ott már nem jó.

De egyébként nekem is tetszik, és sajnálattal nézem a GM korlátait, amit te elég szépen meg is feszegetsz. Pedig látszik ,hogy ha rajtad múlna sokkal szebb grafja is lehetne ennek. Kár, de azért még mindig bőven magasan van a színvonala. Ez egy tipikusan olyan projekt, hogy még el se készült, de már most remélem ,hogy lesz egy remake-je .
Szép munka, várom a demót.
   
Thrall - Törzstag | 609 hsz       Online status #141711   2010.10.02 12:41 GMT+1 óra  
Ja neeem..
Az átlátszó, tehát mondjuk lila talajon (lesz ilyen, a Purple Jenny visszatér... ) ott lilás.
Tehát az alfacsatornás kép...

Sőt, akkor már írok is, hogy állok.

Mivel a beast-ek legtöbb egysége is megvan, próbálgatom a kiegyensúlyozottságot is. Bizony, itt ilyen is lesz!
Eddigi tapasztalatom az, hogy - bár az ellenfél egy kicsit másképp játszik (pl több nyersanyagot kap a bányákból) de létezik jó taktika human vs beast, human vs human, beast vs beast, és beast vs human felállásban is, viszont ezek nagyon-nagyon különböznek, néztem pár starcraft II meccset neten, és onnan okultam, tehát itt is úgy lesz, hogy nyert helyzetből is lehet veszíteni és fordítva, illetve nem úgy megy a játék, hogy pl. ha kifejlesztem az erősebb egységet, a régit el is felejthetem .- épp ellenkezőleg: ritkán éri meg a legjobb egységekkel nyomulni, igazából a végjátéknél van nagyobb szerepük. A fejlesztések nagyon erősek lettek (ennek ellenére úgy érzem nem "túl erősek" ) , elsősorban azért, mert az olcsóbb egységekre vonatkozik a nagy részük, van olyan fejlesztés is, ami kvázi elengedhetetlen bizonyos taktikákhoz. Előfordulhat, hogy csak ide, a jf.hu-ra lesz egy egyszerűsített demó, még a rendes demó előtt, amiben csak skirmishezni lehet, csak hogy a többiek tapasztalatait is megismerjem (már ha fog valakit érdekelni.. )

Ezt a hozzászólást Thrall módosította (2010.10.02 13:00 GMT+1 óra, ---)
Jatekfejlesztes.hu közös projekt: próbálunk összerakni egy olyan csapatot, akik együtt el tudnak készíteni egy komolyabb játékot megfelelő minőségben. Érdekel?
Link:
JF.hu közös projekt
http://frogbonegame.uw.hu/
   
Szepi - Törzstag | 572 hsz       Online status #141707   2010.10.02 08:36 GMT+1 óra  
sztem arra gondolt, hogy mivel a talaj mas szinu mint altalaban, de az arnyek sprite-jaban a sotetseg az az alap taljszinen van? legalabbis en igy latom.
es ez megoldhato ha alpha csatornas png-ket toltesz be sprite-nak, igy nem lenne ott az a mas szinu korvonal?
--- permanent temporary signature ---
   
Thrall - Törzstag | 609 hsz       Online status #141672   2010.10.01 12:03 GMT+1 óra  
Idézet
Szepi :
Idézet
Seeting :
Ez egy baromi jó project Támogatom!

UI: A medusa egység című képen jól kivehető a Game Maker megoldása az árnyék problémájára (alpházott plane)

UI2: Ja vagy jobban belegondolva ez lehet hogy a Te megoldásod. Gondolom a GM nem sok teret enged az ilyen dolgok megfelelő kivitelezésére...


sztem meg lehetne csinalni normalis GMben is... (?)


Nos, meg LEHETNE...
A probléma, hogy az ilyen megoldások annyira lassítják, és annyival megbonyolítják szerintem a dolgot, hogy akkor már miért ne írnám pl. opengl-ben.
Bár ha jól tudom, van a GM_hez 3d-s extension és abban meg megy az árnyékkészítés. MOndjuk szerintem egy stratégiában annyira nem durva ez a megoldás sem...
Majd ígértem, variálok még az árnyékképekkel, mert moist tényleg elég durva,m hogy tank árnyéjkot vet a lépegető...
Jatekfejlesztes.hu közös projekt: próbálunk összerakni egy olyan csapatot, akik együtt el tudnak készíteni egy komolyabb játékot megfelelő minőségben. Érdekel?
Link:
JF.hu közös projekt
http://frogbonegame.uw.hu/
   
Szepi - Törzstag | 572 hsz       Online status #141669   2010.10.01 10:15 GMT+1 óra  
Idézet
Seeting :
Ez egy baromi jó project Támogatom!

UI: A medusa egység című képen jól kivehető a Game Maker megoldása az árnyék problémájára (alpházott plane)

UI2: Ja vagy jobban belegondolva ez lehet hogy a Te megoldásod. Gondolom a GM nem sok teret enged az ilyen dolgok megfelelő kivitelezésére...


sztem meg lehetne csinalni normalis GMben is... (?)
--- permanent temporary signature ---
   
PGames - Tag | 151 hsz       Online status #141589   2010.09.29 15:39 GMT+1 óra  
Ez a játék túl jó ahhoz hogy én ne próbáljam ki!

5 perc:
   
Seeting - Törzstag | 2306 hsz       Online status #141549   2010.09.28 16:54 GMT+1 óra  
Ez egy baromi jó project Támogatom!

UI: A medusa egység című képen jól kivehető a Game Maker megoldása az árnyék problémájára (alpházott plane)

UI2: Ja vagy jobban belegondolva ez lehet hogy a Te megoldásod. Gondolom a GM nem sok teret enged az ilyen dolgok megfelelő kivitelezésére...
   
Thrall - Törzstag | 609 hsz       Online status #141500   2010.09.26 23:49 GMT+1 óra  
Eddigi beast egységek:
Warthog: Körfűrészes lépegető, viszonylag sok életerővel, viszont csak közelharcra jó
Cannon: Ágyú, elég távolra képes lőni, és ahhoz képest olcsó
Dracon walker: Lángszórós lépegető, több egységet sebez egyszerre
Scraprat: Nagyon kicsi, nagyon gyors, nagyon kevés életerejű forgópengés kis lépegető, alapból kettőt gyártunk egyszerre
Ram: Négylábú lépegető, viszonylag nagy hatótávval és sok életerővel

Eddigi tapasztalat az, hogy tényleg nagyon másfajta játékélményt biztosítanak, különösen mert a közelharci egységekkel sok baj van, de annyira jók, hogy nem éri meg nem használni őket.
A fejlesztéseik még ütőképesebbé teszik a közelharcos egységeket.
Légitámadásuk tűzvihart kavar, ami még több ellenfelet sebez.
Kifejleszthetők az erősebb éghető vegyszerek, ezzel az összes lánggal dolgozó egység (pl. a tüzes bomba, a dracon walker) mind-mind sokkal hatékonyabb lesz.
Jatekfejlesztes.hu közös projekt: próbálunk összerakni egy olyan csapatot, akik együtt el tudnak készíteni egy komolyabb játékot megfelelő minőségben. Érdekel?
Link:
JF.hu közös projekt
http://frogbonegame.uw.hu/
   
Thrall - Törzstag | 609 hsz       Online status #141194   2010.09.19 20:04 GMT+1 óra  
Ugyanaz a link:
http://frogbonegame.uw.hu/wft_leir_hum.html
MINDEN (illetve hát ami megvan, de nem lesz sokkal több) human egység leírása megérkezett.
A játékban a negyedik oszlop a fejlesztéseké lesz.
A fejlesztések egyes épületeink és egységeink tulajdonságait változtatja meg.
Pl. Gatling ágyút szerelhetünk a Road runnerre, növelhetjük a bányák hozamát, stb.
Belekezdtem a szörnyek megalkotásába, ha a szörny-dolgok fele megvan, akkor jön az első demó.
Hasonlóan az eredeti - 2007-es Warmasterhez.
Jatekfejlesztes.hu közös projekt: próbálunk összerakni egy olyan csapatot, akik együtt el tudnak készíteni egy komolyabb játékot megfelelő minőségben. Érdekel?
Link:
JF.hu közös projekt
http://frogbonegame.uw.hu/
   
Thrall - Törzstag | 609 hsz       Online status #141072   2010.09.15 23:47 GMT+1 óra  
Köszi, remélem ez sokkal jobb lesz.

Amúgy: Angol nyelvű simertető a humanokról:
http://frogbonegame.uw.hu/wft_leir_hum.html
Jatekfejlesztes.hu közös projekt: próbálunk összerakni egy olyan csapatot, akik együtt el tudnak készíteni egy komolyabb játékot megfelelő minőségben. Érdekel?
Link:
JF.hu közös projekt
http://frogbonegame.uw.hu/
   
Endrow - Tag | 8 hsz       Online status #141010   2010.09.14 20:25 GMT+1 óra  
Remekül van megcsinálva, nem tudtam letenni addig amíg ki nem vittem az első kampányt

   
Thrall - Törzstag | 609 hsz       Online status #140737   2010.09.09 19:35 GMT+1 óra  
Remélem nem. Most valahogy úgy érzem, ennek el kell készülnie. Remélem ezzel tényleg kellemes perceket szerezhetek sokaknak (és most nem úgy, hogy "Háhhá, de gyeeenge ez a gáma" stb.).
Amúgy látom, !fájnallííí! átkerültem rendes garázsprojektek közé a kezdő/egyszerűbből, bárki műve is, itt köszönném meg.
Amúgy annyit még hozzátennék, hogy az egységek között is nagyobb változatosság lesz.
Nem úgy fog kinézni, mintz az előzőben, hogy "egyik tank egy lézert lő, a másik meg... ...KETTŐT! és a harmadik! na szerintetek?" hanem másképp.
De majd teszek fel képeket.
És nem leszek ennyire tankközontú sem.
Tehát nem csak lánctalpasok gurulnak majd a csatatéren, de erről szintén lesznek képek, legalábbis remélem.

SZERK : Amúgy milyen impozánsan fest most, hogy 2007-ben kezdődött, és 2011-re lesz kész?


Bár remélem lesz egy hónapos kihagyyás egy bizonyos Minigame verseny miatt egy bizonyos oldalon, már ha lesz...............................
Jatekfejlesztes.hu közös projekt: próbálunk összerakni egy olyan csapatot, akik együtt el tudnak készíteni egy komolyabb játékot megfelelő minőségben. Érdekel?
Link:
JF.hu közös projekt
http://frogbonegame.uw.hu/
   
ShAdeVampirE - Törzstag | 1313 hsz       Online status #140716   2010.09.09 14:04 GMT+1 óra  
Remélem most nem fogy el a lelkesedés, nagyon jól néznek ki az új képek! (Ezek már stílusban is harmonizálnak / összeillenek)
   
Pretender - Törzstag | 2498 hsz       Online status #140619   2010.09.07 21:05 GMT+1 óra  
Nezd meg a linket. Van ott valami a vegen, aminek nem kellene (<br /> ) (amit most irok, azzal jo)
http://www.indiedb.com/games/warfront-tactics

   
fpeti - Törzstag | 1280 hsz       Online status #140618   2010.09.07 21:01 GMT+1 óra  
Idézet
Thrall :
No, fellőttem egy indieDB-s profilt,
http://www.indiedb.com/games/warfront-tactics

Egyenlőre ez lesz az "oldala" is...



Nálam csak ennyit mutat:
The URI you submitted has disallowed characters: warfront-tactics